Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,234 μηνύματα.
Μα δεν αξιολογείται κανείς αυτό είναι το πρόβλημα.

Δεν φταίει γενικά και αόριστα η κυβέρνηση για την τηλεδιοικηση. Υπάρχει υπουργός, υπάρχει υφυπουργός, υπάρχουν σύμβουλοι, υπάρχουν άλλοι κάτω από αυτόν, υπάρχει -λογικα- υπεύθυνος ασφαλείας, υπάρχει ο σταθμάρχης, υπάρχει ο οδηγός του τραίνου.

Με το να αλλάξεις υπουργό δεν φεύγει απαραίτητα το πρόβλημα. Στην προκειμένη περίπτωση θέλω να αλλάξει υπουργός, αλλά αυτό που εννοώ είναι ότι και να αλλάξει δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα διορθωθεί το πρόβλημα.

Και να δώσει η κυβέρνηση ένα Χ προϋπολογισμό, δεν σημαίνει ότι θα αξιοποιηθούν σωστά. Γιατί για να γίνει ένα έργο συμμετέχουν πάρα πολλές ομάδες ανθρώπων.

Με την νοοτροπία του καμία αξιολόγηση και πουθενά που έχετε κάποιοι, ακόμα και να βγάλετε έναν Άγιο για υπουργό, στο τέλος δεν θα μπορέσει να κάνει τίποτα.
Το πρόβλημα είναι πολυπαραγοντικό.
Τι εμποδίζει ας πούμε έναν Γερμανό(όχι ότι στην Ευρώπη δεν παίζουν μίζες αλλά κάνουν και δουλειά ταυτόχρονα) στους σιδηρόδρομους να φάει τα λεφτά ή να κάνει τα στραβά μάτια σε άλλους που τρώνε λεφτά αντι για έργα αναβάθμισης;*

α) Ξέρει ότι θα τον πιάσουν γιατί κάποιος θα μιλήσει
β) Ξέρει ότι αν τον πιάσουν θα του κόψουν τον @@
γ) Έχει διαφορετική νοοτροπία.

Εδώ τι γίνεται; Ο αρμόδιος ξέρει ότι δεν θα τον πιάσουν γιατί όλοι είναι στο κύκλωμα. Ξέρει ότι αν τον πιάσουν, οι από πάνω που είναι του κόμματος θα το κουκουλώσουν. Ξέρει ότι αν όλα αυτά αποτύχουν και φτάσει μέχρι τα δικαστήρια, το δικαστήριο μαζί με τις εφέσεις θα τελειώσει σε 5-10 χρόνια που ως τότε ποιος ζει ποιος πεθαίνει ποιος μάρτυρας θα θυμάται, η ποινή μπορεί να είναι χάδι, μπορεί να έχει παραγραφεί ως τότε κλπ.

Παρόμοια σκέφτεται ο προιστάμενος δημόσια υπηρεσίας που αφήνει τους υφιστάμενους να ξύνονται ή ο πολιτικός που διορίζει όποιον περνάει έξω από το γραφείο του.

Δεν είναι μόνο στο δημόσιο τομέα ή μόνο στους υπαλλήλους ή στους υπουργούς και τους γύρω γύρω.
Με παρόμοιο σκεπτικό δουλεύει και η ιδιωτική εταιρεία που παίρνει δημόσιο έργο, συνήθως υπερκοστολογημένο ή/και με απευθείας ανάθεση, και δεν το τελειώνει ποτέ ή το τελειώνει εκτός προδιαγραφών/με σοβαρές ελλείψεις.
Με παρόμοιο σκεπτικό σε μια ιδιωτική εταιρεία ο μάνατζερ/προιστάμενος/ιδιοκτήτης κομματόσκυλο που θα βολέψει κάποιους του κόμματος μέσα ακόμα και αν είναι ακατάλληλοι γιατί ξέρει ότι από τις σχέσεις με το κόμμα θα κερδίσει περισσότερα ή/και θα τρέξει περισσότερο τους άλλους εργαζόμενους για να βγει η δουλειά.


Η χώρα θέλει γκρέμισμα και ξανά από την αρχή.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,845 μηνύματα.
Κάνα νέο έχουμε ή τόσο ήταν η ενσυναίσθηση? Πάντως στα ΜΜΕ βλέπω εδώ και μέρες 0 αναφορά :P


Εγώ πάντως είδα 0 αλλαγές ,και περιμένω για το επόμενο δυστύχημα

:bye2:
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Πολιτικός μηχανικός. Έχει γράψει 1,893 μηνύματα.
Μα δεν αξιολογείται κανείς αυτό είναι το πρόβλημα.

Δεν φταίει γενικά και αόριστα η κυβέρνηση για την τηλεδιοικηση. Υπάρχει υπουργός, υπάρχει υφυπουργός, υπάρχουν σύμβουλοι, υπάρχουν άλλοι κάτω από αυτόν, υπάρχει -λογικα- υπεύθυνος ασφαλείας, υπάρχει ο σταθμάρχης, υπάρχει ο οδηγός του τραίνου.

Με το να αλλάξεις υπουργό δεν φεύγει απαραίτητα το πρόβλημα. Στην προκειμένη περίπτωση θέλω να αλλάξει υπουργός, αλλά αυτό που εννοώ είναι ότι και να αλλάξει δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα διορθωθεί το πρόβλημα.

Και να δώσει η κυβέρνηση ένα Χ προϋπολογισμό, δεν σημαίνει ότι θα αξιοποιηθούν σωστά. Γιατί για να γίνει ένα έργο συμμετέχουν πάρα πολλές ομάδες ανθρώπων.

Με την νοοτροπία του καμία αξιολόγηση και πουθενά που έχετε κάποιοι, ακόμα και να βγάλετε έναν Άγιο για υπουργό, στο τέλος δεν θα μπορέσει να κάνει τίποτα.

Το ξερουμε και οι 2 οτι καταλαβαινεις πολυ καλα, αλλα ας το κανουμε πιο παραστατικο για τους θεατες με το παρακατω σεναριο:

Πιανει φωτια στα γραφεια του τηλεοπτικου καναλιου ΣΠΑΙ (τυχαιο παραδειγμα), επειδη ενας υπαλληλος φωτισμου εκανε τεχνικο λαθος.

Επειδη δεν υπαρχει -καν- συστημα πυροσβεσης, πεθαινουν ανθρωποι.

Σε εναν φυσιολογικο κοσμο, θα ασκηθει διωξη στον κυριο Ιδιοκτητη.

Ποσο μαλλον εαν αυτος... με μια διαταγη κι ενα αρθρο, εχει κρινει τον εαυτο του ως απολυτως υπευθυνο των πραξεων των υφισταμενων του, σε αμεση επικοινωνια μαζι τους κοκ.

Θα τον ρωτησει ο εισαγγελεας: "Γιατι κυριε Ιδιοκτητη, στις εγκαταστασεις συμφεροντων σας, δεν ειχατε το συστημα που προβλεπει ο νομος και θα απετρεπε το τραγικο; " Και θα του μπουμπουναγε φυλακη/προστιμο το δικαστηριο.

Ε, οπου "συστημα πυροσβεσης" βαλε Τηλεδιοικηση, οπου εναλλακτικη κατασβεσης βαλε ξερω γω μια βρυση νεροχυτη.

Οπου "Ιδιοκτητης", βαλε ο,τι καταλαβαινεις.

Σε αυτη την περιπτωση της "αξιολογησης" που προτασσετε, ειναι σαν ο κυριος Ιδιοκτητης, που δεν ειχε φροντισει να εγκαταστησει συστημα πυροσβεσης, να αυτο-χριζεται ως Αξιολογητης του υπαλληλου που εκανε το λαθος, πριν στον ιδιο αποδοθουν οι προβλεπομενες ποινικες ευθυνες!

Τι αξιολογηση να κανει αυτος ο τυπος;
Τον εμπιστευομαστε να κρινει την εργασια καποιου, ενω ο ιδιος δεν μπορεσε να διασφαλισει το υπερτατο αγαθο, αυτο της ανθρωπινης ζωης;

Το μονο που θα γινει ειναι να φορτωσει την ευθυνη του στον τυχαιο υπαλληλο και ο ιδιος να την γλιτωσει.

Ας αποδωθουν πρωτα οι οποιες ευθυνες, κι επειτα μιλαμε με τις ωρες για καθε ειδους αξιολογηση, απο ποιους και με τι ορους.

Πρωτα ομως... Αποδοση ευθυνων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,778 μηνύματα.
Δεν τον διόρισε η ΝΔ.

Το σύστημα τον διόρισε. Και εσύ να έκανες αίτηση θα σε έπαιρναν στην συγκεκριμένη θέση.

Όσον αφορά τους υπαλλήλους, προφανώς και φταίνε. Και ο σταθμάρχης υπάλληλος ήταν. Θες να μου πεις ότι δεν φταίει; Όταν υπάρχει τεράστιος κίνδυνος ατυχήματος και οι υπάλληλοι κάνουν τη δουλειά τους σημαίνει ότι αναλαμβάνουν και την ευθύνη τους. Είναι σαν να βάζει στον αέρα ένας πιλότος ένα αεροπλάνο που ξέρει ότι έχει κατεστραμμένες μηχανές και να προσπαθείς να μου πεις τώρα ότι δεν φταίει (και) ο πιλότος αλλά μόνο η εταιρεία. Και ρωτάω, εφόσον ήξερε ο πιλότος, και συνέχισε τη δουλειά του, δεν είναι συνυπεύθυνος;
Δεν ξέρω αν ακόμα υποστηρίζεις τη νδ όπως παλιότερα, όμως η συγκεκριμένη ανάλυση είναι το αφήγημα της κυβέρνησης έτσι ώστε να τη βγάλει καθαρή. Φταίει το σύστημα, οι παλιότερες κυβερνήσεις, ο συριζα, το πασοκ, η κακή μας μοίρα, μονο ο σταθμάρχης, φταίμε όλοι και κανείς. Έτσι όπως το πάτε θα φτάσουμε στον Τρικούπη. Υπάρχουν συγκεκριμένες ευθύνες. Φταίει ο Καραμανλής ο οποίος έδινε σοου λιγες μερες πριν την τραγωδία και έλεγε ότι υπάρχει απόλυτη ασφάλεια (μέγιστος παπάρας), φταίει ο Μητσοτάκης καθώς από το 19 και μετά έχουμε μια πρωθυπουργοκεντρική κυβέρνηση και εννοείται η ιδιωτική εταιρία που σφύριζε αδιάφορα.

Όλα τα άλλα είναι μια προσπάθεια για να ξεπλυθεί η νδ , τον ρόλο του πλυντηρίου τον παίζουν τα μμε.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,801 μηνύματα.
Βαθυ κρατος ειναι οταν υπο την εποπτεια σου πεθαινουν 57 ανθρωποι απο μετωπικη τρενων,

εσυ να σκουζεις για αξιολογηση δημοσιων υπαλληλων,

ενω δεν παρειχες καν ενα υποτυπωδες συστημα τηλεδιοικησης, ωστε να εξαλειφθει ο ανθρωπινος παραγοντας, η τυχη, τα δικα σου κομματικα ρουσφετια, η "κακια η ωρα".
Ενίοτε και βαθύ λαρύγγι.Θέλει και τις ''πιπούλες'' του το βαθύ κράτος.Κια δεν το πάω σεξουαλικά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν ξέρω αν ακόμα υποστηρίζεις τη νδ όπως παλιότερα,
Και ακόμα πιο ένθερμα όπως βέβαια φαίνεται ξεκάθαρα.

Γενικότερα για τα κομματικά πρόβατα οι θάνατοι του οποιουδήποτε όσοι και να είναι,είναι απόλυτα αδιάφορο όταν είναι να ψηφίσουν.Γενικα,βέβαια μιλάω.Εκτός αν κάποιος ορίσει τον εαυτό του κομματόσκυλο,οποτε δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης. :thumbup:
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,287 μηνύματα.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,845 μηνύματα.
Project management απ' τα Λίντλ



Εδώ πέφτουμε εκτός σε πλάνο 15ημερου ....όχι σε μεγαλύτερα θέματα

ΥΓ:Για να μην πέφτουμε απ' τα σύννεφα σε μελλοντικά δυστυχήματα
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,287 μηνύματα.
Αν είναι δυνατόν, πρέπει να πεθάνουν άνθρωποι για να βάλουν φωτισμό στις σήραγγες και να πάρουν 30 ασύρματα για να συνεννοουνται μεταξύ τους. Δηλαδή τί να πω, και στην Ουγκάντα να μου έλεγαν ότι έγινε αυτό θα έλεγα υπερβολές. Μιλάμε για τα αυτονόητα, φωτισμό και ασυρμάτους!!!
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,801 μηνύματα.
Αν είναι δυνατόν, πρέπει να πεθάνουν άνθρωποι για να βάλουν φωτισμό στις σήραγγες και να πάρουν 30 ασύρματα για να συνεννοουνται μεταξύ τους. Δηλαδή τί να πω, και στην Ουγκάντα να μου έλεγαν ότι έγινε αυτό θα έλεγα υπερβολές. Μιλάμε για τα αυτονόητα, φωτισμό και ασυρμάτους!!!
Σκέψου τόσα χρόνια πως κυκλοφορούσαμε ! Κια βέβαια ποιός το περιμενε αυτυο απο τους αικσοιχρωνοισταισ;Τους αρειστουσ;
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,845 μηνύματα.
Όταν όλα τα προβλήματα βγαίνουν στο φως την στιγμή που θα γίνουν εκλογές και ο κόσμος πέφτει απ' τα σύννεφα πάει να πει ότι μας αξίζει ότι μας συμβαίνει γιατί έχουμε 0 συνείδηση στο που βρισκόμαστε
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,801 μηνύματα.
Όταν όλα τα προβλήματα βγαίνουν στο φως την στιγμή που θα γίνουν εκλογές και ο κόσμος πέφτει απ' τα σύννεφα πάει να πει ότι μας αξίζει ότι μας συμβαίνει γιατί έχουμε 0 συνείδηση στο που βρισκόμαστε
Εσένα όντως σου αξίζει.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,287 μηνύματα.
Όταν όλα τα προβλήματα βγαίνουν στο φως την στιγμή που θα γίνουν εκλογές και ο κόσμος πέφτει απ' τα σύννεφα πάει να πει ότι μας αξίζει ότι μας συμβαίνει γιατί έχουμε 0 συνείδηση στο που βρισκόμαστε
Πώς μπορεί να γνωρίζει ο απλός πολίτης τί γίνεται στο σταθμαρχείο, αν έχει φώτα η σήραγγα ή ασύρματο ο μηχανοδηγός; Τα θεωρούμε αυτονόητα. Όταν μπαίνεις στην εθνική το βράδυ θεωρείς αυτονόητο ότι τα άλλα αμάξια έχουν φώτα και φρένα και δε θα πηγαίνουν στην ανάποδη κατεύθυνση. Αν δε δεις κάτι από αυτά προφανώς θα σοκαριστεις. Μήπως γράφεις απλά για να προκαλείς; Εσύ δηλαδή το είχες ψιλιαστεί ότι ο σταθμάρχης ήταν 5 μέρες στη δουλειά με ελλιπή εκπαίδευση και βαλτός με ρουσφέτι; Γιατί δε μας το είπες αν το ήξερες;
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,801 μηνύματα.
Μήπως γράφεις απλά για να προκαλείς;
Μα..γιατί το λες αυτό;

Μήπως επειδή το κάνει σε όλα τα θέματα ; Μωρε λες;

Εσύ δηλαδή το είχες ψιλιαστεί ότι ο σταθμάρχης ήταν 5 μέρες στη δουλειά με ελλιπή εκπαίδευση και βαλτός με ρουσφέτι; Γιατί δε μας το είπες αν το ήξερες;
Ετσι..ετσι...γιατί δεν μας το είπες εσύ ξερόλα μου;

Στο μεταξύ μας λέει ότι τους άξιζε να πεθάνουν βασικά αφου δεν το ψιλιαστηκαν,όπως ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.Αυτοι είναι και ΕΜΕΙΣ.Τι..οχι;
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,845 μηνύματα.
Πώς μπορεί να γνωρίζει ο απλός πολίτης τί γίνεται στο σταθμαρχείο, αν έχει φώτα η σήραγγα ή ασύρματο ο μηχανοδηγός; Τα θεωρούμε αυτονόητα. Όταν μπαίνεις στην εθνική το βράδυ θεωρείς αυτονόητο ότι τα άλλα αμάξια έχουν φώτα και φρένα και δε θα πηγαίνουν στην ανάποδη κατεύθυνση. Αν δε δεις κάτι από αυτά προφανώς θα σοκαριστεις. Μήπως γράφεις απλά για να προκαλείς; Εσύ δηλαδή το είχες ψιλιαστεί ότι ο σταθμάρχης ήταν 5 μέρες στη δουλειά με ελλιπή εκπαίδευση και βαλτός με ρουσφέτι; Γιατί δε μας το είπες αν το ήξερες;
Δεν προκαλώ κάθε μήνυμα μου έχει πολύ νόημα στο background και αν κοιτάξεις απ' το πρώτο ποστ μου μέχρι και σήμερα θα δεις πως εξελίσσεται το θέμα έτσι ακριβώς όπως είχα αναφέρει.Και για να θυμίσω ξανά έχω αναφέρει αυτό

Στην κοινωνία ισχύει η κοινωνική πλεονεξία διότι κατά το 99% των πολιτών are drived by emotions. Η πλειοψηφία της κοινωνίας ΠΑΝΤΑ βάζει ως προτεραιότητα το βραχυπρόθεσμο οικονομικό όφελος-αισθημα δικαίωσης αντί της μακροπρόθεσμης κοινωνικής ευθύνης,των αρχών και της αειφορίας

Σε ζωντανό παράδειγμα της παραπάνω φράσης φράσης :

Φάση 1(όταν ο συναισθηματικός παρόρμητησμος σκοτώνει την ορθολογική σκέψη):
Γίνεται το δυστύχημα τραίνου , υπάρχουν θύματα ,το προωθούν τα ΜΜΕ και τρελαίνεται η κοινωνία (λες και τα υπόλοιπα 1000+ δυστυχήματα ανά έτος δεν είναι τίποτα ) και πέφτουν όλοι πάντα σύννεφα ( όπως πάντα ) ,σκάνε πορείες και τα κάνουν όλα πουτανα στις πλατείες κλπ με περαιτέρω ζημιές .......0% αλλαγή προς τι καλύτερο μέχρι στιγμής

Φάση 2( βραχυπρόθεσμο οικονομικό όφελος -αισθημα δικαίωσης)

Ψάχνουν όλοι ποιο κόμμα φταίει ( για να ξέρουμε τι να ψηφίσουμε στις επόμενες εκλογές ΟΕΟ) , ποιο κόμμα έφαγε τα δις του προγράμματος ΟΣΕ ,πως θα αποπληρώσει η ιταλική εταίρα τα θύματα (όλα αυτά για να πάρουμε λίγο μπούστ ότι κάτι κάναμε - αίσθημα δικαίωσης) ......και εντελώς ξαφνικά σκάνε απ' την ΕΕ χρήματα ,οι πολίτες εκλαμβάνουν την πληροφορία ότι πέφτει χρήμα άρα κάτι καλό θα γίνει ( βραχυπρόθεσμο οικονομικό όφελος) ,το θέμα φεύγει απ' το ΜΜΕ και είναι όλα όπως πριν ,μέλι γάλα .........0% αλλαγή μέχρι στιγμής ξανά

Φάση 3( τι έπρεπε να γίνει ? Μακροπρόθεσμη κοινωνική ευθύνη ,αρχές και αειφορίας?)

Οι πορείες έπρεπε να γίνουν πιέστηκα στο αρμόδιο υπουργείο με την βοήθεια των οργανώσεων τους σιδηροδρόμικους σταθμούς,μιας και ένας μπορεί να μιλήσει με έναν εκπρόσωποντας τους πολίτες. Πίεση για δημιουργίας ενός Safety Railway Regulatory (ποιο είναι το πρώτο πράγμα στα άτυχηματα ? Ναι να διερευνηθουν τα αίτια ,να μειώσουν τα ίδια ατύχηματα να μην ξανασυμβούν και να βελτιστοποιήσουν το μοντέλο ....ότι γίνεται και αλλού ) που θα στελεχώνεται από αρμόδια άτομα μη εξαρτημένα απ' την οποια κυβέρνηση.

Αν ένα πράγμα που θα μπορούσε να βοηθήσει η κοινωνία είναι η πιεστικοτητα της φάσης 3 όταν ήταν φλέγον το θέμα για να βοηθήσουν κάποιες οργανώσεις να κάνουν αλλαγές γιατί αυτοί ξέρουν τα εκ των έσω και όχι αυτός που πίνει ένα εσπρέσσο με μια μαύρη κάθε πρωί στην πλατεία. Τα άλλα απ' το γιατί δεν βαλανε GPS μέχρι και το γιατί δεν έχουν φώτα ας τα αφήσουμε στον Safety Railway Regulator διότι οι πολίτες (και εγώ μαζί) έχουμε κάτω απ' το 0 γνώση από αυτά και απλά θέλουμε να πετάξουμε κάτι έτσι για να το πούμε

Εσύ δηλαδή το είχες ψιλιαστεί ότι ο σταθμάρχης ήταν 5 μέρες στη δουλειά με ελλιπή εκπαίδευση και βαλτός με ρουσφέτι; Γιατί δε μας το είπες αν το ήξερες;
Όταν ρώτησα ,ένα μέλος είπε ότι οι οργανώσεις (τον chrisjohn αν θυμάμαι καλά)έχουν κάνει μηνύσεις για αυτά τα θέματα αλλά τίποτα .Και εγώ θα σου απαντήσω εδώ ....ως κοινωνία που ήμασταν για να αποτρέψουμε τα χειρότερα...που τελικά έγινε δυστύχημα ? (Ποιος θα αφήσει την δουλειά του ή κάποιοι να μην ταξιδεύουν με ΟΣΕ έτσι για σαμποταρισμα)?

Ένα άλλος μέλος είπε για ένα άλλο ΜΜΜ ότι άκουσε τον οδηγό να λέει ότι τα φρένα δεν πιάνουν καλά .....σαν κοινωνία εδώ δεν θα ήταν καλό να επέμβουμε για αλλαγές και να αποτρέψουμε ένα μελλοντικο δυστύχημ? (Το θέμα πέρασε στα ψιλά έτσι για την πληροφορία και να ξέρουμε τη συνείδηση έχουμε )


Αυτά τα ολικά για το συγκεκριμένο θέμα ,έχει και άλλη ανάλυση ,αλλά θα γίνει κουραστικό το θέμα .Ελπίζω να βλέπεις την οτι εικόνα έχει γίνει 0 % αλλαγή ,το αποτέλεσμα προς καλύτερο δεν άλλαξε παρόλο που βρήκαμε ποιο κόμμα φταίει κλπ


ΥΓ: Δεν είναι τυχαίο που σε κάθε προεκλογική περίοδος όλα τα προβλήματα της χώρας έρχονται στο φως .Είπαμε οι πολίτες είναι συναισθηματικά όντα και χειραγωγούνται από λογικά άτομα για να τους κατευθύνουν σε μια μελλοντική απόφαση ( εκλογές)


ΥΓ2: Και σε ένα άλλο θέμα είναι "προκλητικός" γιατί ξέρω στην επόμενη ή μεθεπόμενη τετραετία το θέμα του νερού ,της περιβαλλοντικής κρίσης και γενικά της κλιματικής αλλαγής θα παιχτεί τρελη προώθηση απ' τα ΜΜΕ για ένα σκοπό .Και τότε όλοι οι πολίτες θα πέσουν απ' τα σύννεφα ενώ ....ΤΩΡΑ παίρνουμε πάλι 0% αποφάσεις για άλλαγη.




Ελπίζω να έφτασες μέχρι το τέλος και να κατάλαβες το κρύβεται πίσω απ' τα "προκλητικά" μου μηνύματα :)
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,632 μηνύματα.
Γ. Επιμονη σπαστικη δημοσιογραφος που ρωταει 3 φορες αν αυτη η κοσνολα ειναι "τηλεδιοικηση", για να παρει την ιδια απαντηση οτι δεν ειναι
πολύ καλα εκανε και το ρωτησε τοσες φορες ωστε να ειναι 1000% ξεκαθαρο οτι δεν ειναι τηλεδιοικηση, ωστε να μην μπορει κανενας να πει μετα ειτε πολιτικος ειτε δημοσιογραφος οτι "μπερδευτηκε, αλλο εννοουσε, τηλεδιοικηση ειναι" και να ανασκευασει τα λογια του
ισα ισα η συνεχομενη ιδια ερωτηση εκθετει τον υφυπουργο, εγω το ευχαριστηθηκα. Ουσιαστικα του εδωσε την ευκαιρια του σταθμαρχη να αλλαξει την εκφραση της απαντησης του πχ να πει οτι "εε κατα μία εννοια ειναι τηλεδιοικηση αλλα οχι ακριβως" κλπ, αλλά δεν το ειπε αυτο, ελεγε σταθερα "οχι, δεν ειναι τηλεδιοικηση, ειναι τοπικος χειρισμος"
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αν είναι δυνατόν, πρέπει να πεθάνουν άνθρωποι για να βάλουν φωτισμό στις σήραγγες και να πάρουν 30 ασύρματα για να συνεννοουνται μεταξύ τους. Δηλαδή τί να πω, και στην Ουγκάντα να μου έλεγαν ότι έγινε αυτό θα έλεγα υπερβολές. Μιλάμε για τα αυτονόητα, φωτισμό και ασυρμάτους!!!
προσπαθουν να κανουν ο,τι μπορουν αυτον και τον επομενο μηνα για να κερδισουν ψηφους, δεν νοιαζονται για κατι αλλο
 
Τελευταία επεξεργασία:

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,234 μηνύματα.
Η υπόθεση των τρένων είναι ακριβές δείγμα του τι πάει λάθος στην Ελλάδα και απεικονίζεται σε όλο το ιστορικό από το 2000 ως και σήμερα.

Πρώτα με τα συστήματα που έχουν πληρωθεί και ξαναπληρωθεί και ξαναπληρωθεί από το 2000 για τους Ολυμπιακούς και φτάσαμε οι εργολαβίες να μην έχουν ολοκληρωθεί 23 χρόνια μετά.

Μετά με την συντήρηση που δεν γινόταν και σε ότι ολοκληρώθηκε με αποτέλεσμα να μην δουλεύει ούτε αυτό.

Στην συνέχεια με την αποκρατικοποίηση σε έναν ιδιώτη που ούτε ασχολήθηκε να κάνει επενδύσεις ούτε ασχολήθηκε να απαιτήσει να διορθωθεί ότι πήγαινε λάθος και δεν ήταν υπό τον έλεγχο του, νοιαζόταν μόνο να εισπράττει.

Προσωπικό που δεν καλύπτει καν τα τυπικά κριτήρια μπαίνει σε κρίσιμες θέσεις επειδή είχε μέσο.

Ακολούθως έρχεται το δυστύχημα που ήταν θέμα χρόνου να συμβεί, όλοι ασχολούνται με αυτό, και αποκαλύπτονται όλα τα παραπάνω.

Τώρα είμαστε στην φάση που όλοι θέλουν να δείξουν ότι κάτι κάνουν για να κερδίσουν καμιά ψήφο.

Δυστυχώς η ιστορία δείχνει ότι στη συνέχεια η κατάσταση λίγο πολύ θα μείνει όπως ήταν και ότι φτιαχτεί μετά από μερικούς μήνες θα χαλάσει μέχρι το επόμενο δυστύχημα που ο κύκλος θα αρχίσει ξανά.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,632 μηνύματα.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,801 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,139 μηνύματα.
Για να τον έφαγαν το κόβω.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,632 μηνύματα.
ρε παιδια τι λετε
αφου του εφυγε ο ελεγχος της μηχανης ενω πηγε να κανει προσπεραση σε αλλο οχημα και βρηκε στο πισω μερος του αλλου οχηματος και μπηκε στο αντιθετο ρευμα
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top