Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Γιατί υπάρχει λειτουργικό κόστος που αυτό δεν το γλυτώνεις όταν το εργοστάσιο είναι off.
Δεν κλεινουν τα εργοστασια παραγωγης ενεργειας σχεδον ποτε. Μειωνουν τη καυση, δεν κλεινουν. Στον αντιποδα οταν το δουλευεις στο φουλ συνεχεια εχεις πολυ μεγαλυτερες φθορες. Επισης αν το δουλευεις στο φουλ συνεχεια δεν εχεις ελαστικοτητα στην αυξηση της παραγωγης αν χρειαστει.
Γιατί έχουμε καπιταλισμό. Όσο περισσότερο δουλεύει ένα εργοστάσιο τόσο περισσότερα κέρδη έχει και τόσο πιο φθηνό γίνεται το προϊόν που παράγεται για το τελικό καταναλωτή. Επίσης οικολογικά συμφέρει να δουλεύει παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας λιγνίτη για να φορτίζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα που σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν θερμικά. Βενζίνη και πετρέλαιο έχουν πολλές μετατροπές που απαιτούν ενέργεια, δίκτυο με νταλίκες, βενζινάδικα. Τα ηλεκτρικά με μπαταρία είναι πιο αποδοτικά.
εχω ξεχασει τι συζηταμε, παντως αυτο εξακολουθει να μην λυνει το προβλημα του δικτυου.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το μέλλον είναι ηλεκτρικό
το μελλον ειναι ηλεκτρικο, το αμεσο μελλον δεν ειναι (αμεσο = τα επομενα 20 χρονια)
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
Δεν κλεινουν τα εργοστασια παραγωγης ενεργειας σχεδον ποτε. Μειωνουν τη καυση, δεν κλεινουν. Στον αντιποδα οταν το δουλευεις στο φουλ συνεχεια εχεις πολυ μεγαλυτερες φθορες. Επισης αν το δουλευεις στο φουλ συνεχεια δεν εχεις ελαστικοτητα στην αυξηση της παραγωγης αν χρειαστει.

εχω ξεχασει τι συζηταμε, παντως αυτο εξακολουθει να μην λυνει το προβλημα του δικτυου.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


το μελλον ειναι ηλεκτρικο, το αμεσο μελλον δεν ειναι (αμεσο = τα επομενα 20 χρονια)
Όσο περισσότερο ρεύμα δίνουν οι παραγωγοί τόσα λεφτά κερδίζουν και τόσα κερδίζει και το κράτος. Δεν κλείνουν αλλά υπολειτουργούν.

IMG_7613.PNG
IMG_7614.PNG
IMG_7615.PNG

Εκπληκτική εφαρμογή από τον ΑΔΜΗΕ που σου δείχνει τη κατάσταση του ηλεκτρικού δικτύου κάθε χρονική στιγμή.

Το δίκτυο αντέχει αρκετά ηλεκτρικά αυτοκίνητα γιατί αυτά έχουν το χαρακτηριστικό να κινούνται στις ώρες αιχμής και να φορτίζουν στις ώρες που το δίκτυο έχει χαμηλή ζήτηση. Ακόμα και να μην παράγουμε το ρεύμα για να το καλύψουμε το αγοράζουμε από τις γείτονες χώρες.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
Tesla2.jpeg


Ενδιαφέρουσες οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Το XC40 της Volvo πάει να χτυπήσει το Tesla model 3. Η Volvo μόλις εβγαλε και το EX30 και ειναι η μόνη που μπορεί να χτυπήσει την Tesla.

Το model Y είναι πρώτο σε πωλήσεις όχι μόνοτων ηλεκτροκίνητων αλλά και των θερμικών αυτοκινήτων. Πάει τόσο καλά που δεν νομίζω η Tesla να κάνει το λάθος να βγάλει ένα φθηνότερο tesla model 2 τώρα.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,859 μηνύματα.
Ξέρει κάποιος να μας εξηγήσει τι εννοούν εδώ;

Μίλησα μαζί τους στο support.gov και μου είπαν ότι η δράση λήγει 31 Δεκεμβρίου (δλδ μπορείς να κάνεις αίτηση μέχρι τότε ++ μετά 12 μήνες προθεσμία να καταθέσεις τα δικαιολογητικά), δεδομένου ότι δεν έχουν εξαντληθεί οι πόροι / budget του κράτους. Καμία αναφορά σε Σεπτέμβρη και Νοέμβρη.
Τι είδους "παράταση" είναι αυτή, ενώ το πρόγραμμα λήγει Δεκέμβριο;
Καταλαβαίνει κανείς;
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,219 μηνύματα.
Ξέρει κάποιος να μας εξηγήσει τι εννοούν εδώ;

Μίλησα μαζί τους στο support.gov και μου είπαν ότι η δράση λήγει 31 Δεκεμβρίου (δλδ μπορείς να κάνεις αίτηση μέχρι τότε ++ μετά 12 μήνες προθεσμία να καταθέσεις τα δικαιολογητικά), δεδομένου ότι δεν έχουν εξαντληθεί οι πόροι / budget του κράτους. Καμία αναφορά σε Σεπτέμβρη και Νοέμβρη.
Τι είδους "παράταση" είναι αυτή, ενώ το πρόγραμμα λήγει Δεκέμβριο;
Καταλαβαίνει κανείς;
Δεν επηρεάζει το κινούμαι ηλεκτρικά που τρέχει τώρα(κινούμαι ηλεκτρικά β κύκλος)

Αφορά τον πρώτο κύκλο του κινούμαι ηλεκτρικά που έληξε το 2021.
Είχε προθεσμία να έχουν πληρωθεί όλοι μέχρι 12 μήνες μετά τη λήξη δηλαδή 31/12/2022.

Επειδή το καλό μας κράτος δεν πρόλαβε να ελέγξει όλα τα δικαιολογητικά είχε δώσει και άλλη παράταση και επειδή πάλι δεν πρόλαβε τώρα ξαναέδωσε μέχρι 30 Νοέμβρη.

Κάποιος άτυχος που έκανε αίτηση για επιδότηση Νοέμβρη 2021 θα βρεθεί να τα πάρει 2 χρόνια μετά.

Μια δουλειά σωστή δεν μπορούμε να κάνουμε.
Αφού την επιδότηση την δικαιούνται όλοι χωρίς εισοδηματικά κριτήρια, μόνο κριτήριο να πάρεις το όχημα, ο έλεγχος δικαιολογητικών θα μπορούσε να είναι αυτόματος.

Αλλά όχι, υπάρχουν άνθρωποι που ελέγχουν 1-1 τα χαρτιά...
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,859 μηνύματα.
Δεν επηρεάζει το κινούμαι ηλεκτρικά που τρέχει τώρα(κινούμαι ηλεκτρικά β κύκλος)

Αφορά τον πρώτο κύκλο του κινούμαι ηλεκτρικά που έληξε το 2021.
Είχε προθεσμία να έχουν πληρωθεί όλοι μέχρι 12 μήνες μετά τη λήξη δηλαδή 31/12/2022.

Επειδή το καλό μας κράτος δεν πρόλαβε να ελέγξει όλα τα δικαιολογητικά είχε δώσει και άλλη παράταση και επειδή πάλι δεν πρόλαβε τώρα ξαναέδωσε μέχρι 30 Νοέμβρη.

Κάποιος άτυχος που έκανε αίτηση για επιδότηση Νοέμβρη 2021 θα βρεθεί να τα πάρει 2 χρόνια μετά.

Μια δουλειά σωστή δεν μπορούμε να κάνουμε.
Αφού την επιδότηση την δικαιούνται όλοι χωρίς εισοδηματικά κριτήρια, μόνο κριτήριο να πάρεις το όχημα, ο έλεγχος δικαιολογητικών θα μπορούσε να είναι αυτόματος.

Αλλά όχι, υπάρχουν άνθρωποι που ελέγχουν 1-1 τα χαρτιά...
Ωχ τα πράγματα είναι χειρότερα δηλαδή, κι εγώ έλεγα ότι εννοούσαν ότι τα λεφτά του Κινούμαι Ηλεκτρικά 2 θα γινόντουσαν κατάθεση μέχρι Νοέμβρη! Ό,τι να ναι δλδ!
Thanks, έχω ρωτήσει και στη πλατφόρμα πριν από λίγο, αλλά αυτό που λες θα είναι! Thanks!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,289 μηνύματα.
Δεν κλεινουν τα εργοστασια παραγωγης ενεργειας σχεδον ποτε. Μειωνουν τη καυση, δεν κλεινουν. Στον αντιποδα οταν το δουλευεις στο φουλ συνεχεια εχεις πολυ μεγαλυτερες φθορες. Επισης αν το δουλευεις στο φουλ συνεχεια δεν εχεις ελαστικοτητα στην αυξηση της παραγωγης αν χρειαστει.

εχω ξεχασει τι συζηταμε, παντως αυτο εξακολουθει να μην λυνει το προβλημα του δικτυου.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


το μελλον ειναι ηλεκτρικο, το αμεσο μελλον δεν ειναι (αμεσο = τα επομενα 20 χρονια)
Ο epote έχει δίκιο σε αυτό που λέει , τα εργοστάσια δεν λειτουργούν πάντα στο 100% . Και ο κύριος λόγος είναι οτι εαν συνέβαινε κάτι τέτοιο , όταν τύχαινε δηλαδή η ζήτηση απο τους καταναλωτές να είναι μικρότερη απο την προσφερόμενη ηλεκτρική ισχύ , θα μπορούσαν να προκληθούν σοβαρές ζημιές στις εγκαταστάσεις του παραγωγού .
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
Αυτές τις μέρες έχουν ακινητοποιηθεί πολλά Tesla στην Ελλάδα που πάνε να φορτίσουν σε φορτιστές τρίτων. Το αμαξι φαινεται ότι φορτίζει χωρίς να φορτίζει με αποτέλεσμα να τα παίρνει οδική στο σερβις. Φημολογείται ότι φταιει η τελευταία έκδοση του Τεσλα.

Το θέμα θα γίνει viral και το μάθατε πρώτα εδώ στο steki
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,313 μηνύματα.
Οι μοναδικές εταιρείες που βγάζουν ωραια ηλεκτρικά από θέμα εμφάνισης είναι οι Nissan και Ford.

•Nissan Leaf

IMG_0602.png


•Nissan Ariya

IMG_0603.png


Nissan Sakura

IMG_0601.jpeg



Ford F-150 electric

IMG_0605.png

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αυτές τις μέρες έχουν ακινητοποιηθεί πολλά Tesla στην Ελλάδα που πάνε να φορτίσουν σε φορτιστές τρίτων. Το αμαξι φαινεται ότι φορτίζει χωρίς να φορτίζει με αποτέλεσμα να τα παίρνει οδική στο σερβις. Φημολογείται ότι φταιει η τελευταία έκδοση του Τεσλα.

Το θέμα θα γίνει viral και το μάθατε πρώτα εδώ στο steki

Ποσό χαίρομαι που οι φαντασμενοι κάτοχοι των Tesla πήραν junk αυτοκίνητα και τώρα τους χαλάνε μαζικά.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
Ποσό χαίρομαι που οι φαντασμενοι κάτοχοι των Tesla πήραν junk αυτοκίνητα και τώρα τους χαλάνε μαζικά.
Σιγά. Φωνάζουν μεταφορική και το παίρνει στο σέρβις και τα φτιάχνει η Τεσλα δωρεάν.

Την Τεσλα ενώ θέλουν να την κράζουν τα μεγάλα ειδησεογραφικά αυτοκινήτων ψάχνοντας προφάσεις, τώρα που υπάρχει μείζων θέμα δεν το έχουν πάρει καν χαμπάρι. Γενικά υπάρχει μεγάλο μίσος προς τη Τεσλα και είναι απολύτως λογικό γιατί η Τεσλα δεν χρηματοδοτεί τηλεοράσεις και περιοδικά για να διαφημιστεί.

Για παράδειγμα διάβασε αυτό το γελοίο πληρωμένο άρθρο που προσπαθεί να παραπλανήσει κόσμο:
Μέχρι και τη τιμή του model y που αναφέρουν ειναι λαθος καθώς είναι φθηνότερο από τα δυο και αρχίζει από τα 47.000 ευρώ. Δεν αναφέρουν καν το δίκτυο φορτιστών της Tesla. Τα συγκριτικά χαρακτηριστικά είναι όλα υπέρ του Τεσλα. Παρόλα αυτά τα κράζει.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,219 μηνύματα.
Αυτές τις μέρες έχουν ακινητοποιηθεί πολλά Tesla στην Ελλάδα που πάνε να φορτίσουν σε φορτιστές τρίτων. Το αμαξι φαινεται ότι φορτίζει χωρίς να φορτίζει με αποτέλεσμα να τα παίρνει οδική στο σερβις. Φημολογείται ότι φταιει η τελευταία έκδοση του Τεσλα.

Το θέμα θα γίνει viral και το μάθατε πρώτα εδώ στο steki
Εχω δει αναφορές αλλά όλοι όσοι είχαν θέμα λένε για έναν συγκεκριμένο φορτιστή, μάλλον θέμα του φορτιστή πρέπει να είναι με κάποιο τρόπο.

Αν ήταν κάτι γενικό θα είχε γίνει παγκόσμιο viral δεν θα χάλαγαν μόνο τα ελληνικά.

Αλλά έχουν πλάκα οι tesla haters είναι σαν τους apple haters και δεν είμαι καν apple fan.
Πχ αν πάρει ένα tesla φωτιά θα γίνει παγκόσμιο θέμα, στα θερμικά όταν πάρει φωτιά κάποιο αντε να γραφτεί σε κάνα τοπικό μέσο.

Ακόμα και εδώ λέμε ότι κάποια αυτοκίνητα έπαθαν ζημιά από κάποιον/κάποιους φορτιστές. Άσχετα ότι σε ποσοστό είναι σίγουρα περισσότερα τα αυτοκίνητα που παθαίνουν ζημιά από νοθευμένα καύσιμα...
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,313 μηνύματα.
Σιγά. Φωνάζουν μεταφορική και το παίρνει στο σέρβις και τα φτιάχνει η Τεσλα δωρεάν.

Την Τεσλα ενώ θέλουν να την κράζουν τα μεγάλα ειδησεογραφικά αυτοκινήτων ψάχνοντας προφάσεις, τώρα που υπάρχει μείζων θέμα δεν το έχουν πάρει καν χαμπάρι. Γενικά υπάρχει μεγάλο μίσος προς τη Τεσλα και είναι απολύτως λογικό γιατί η Τεσλα δεν χρηματοδοτεί τηλεοράσεις και περιοδικά για να διαφημιστεί.

Για παράδειγμα διάβασε αυτό το γελοίο πληρωμένο άρθρο που προσπαθεί να παραπλανήσει κόσμο:
Μέχρι και τη τιμή του model y που αναφέρουν ειναι λαθος καθώς είναι φθηνότερο από τα δυο και αρχίζει από τα 47.000 ευρώ. Δεν αναφέρουν καν το δίκτυο φορτιστών της Tesla. Τα συγκριτικά χαρακτηριστικά είναι όλα υπέρ του Τεσλα. Παρόλα αυτά τα κράζει.

Ασε μας ρε Akike η Tesla πατώνει σε όλα τα τεστ αξιοπιστίας και εσύ μας λες ακόμα για τα «πλεονεκτήματα» της Tesla που το μόνο θετικό που έχει είναι η μόστρα και τίποτα άλλο

IMG_0609.jpeg


IMG_0611.png




 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
Εχω δει αναφορές αλλά όλοι όσοι είχαν θέμα λένε για έναν συγκεκριμένο φορτιστή, μάλλον θέμα του φορτιστή πρέπει να είναι με κάποιο τρόπο.
Έχει 2 τουλάχιστον περιστατικά στην Αράχωβα και 1 στην Βέροια. Αυτοί λειτουργούσαν για καιρό άρα ίσως ευθύνεται ένα update. Βλέπω τις αναφορές στο private group του Tesla "Tesla owners".

Αν ήταν κάτι γενικό θα είχε γίνει παγκόσμιο viral δεν θα χάλαγαν μόνο τα ελληνικά.

Αλλά έχουν πλάκα οι tesla haters είναι σαν τους apple haters και δεν είμαι καν apple fan.
Πχ αν πάρει ένα tesla φωτιά θα γίνει παγκόσμιο θέμα, στα θερμικά όταν πάρει φωτιά κάποιο αντε να γραφτεί σε κάνα τοπικό μέσο.

Ακόμα και εδώ λέμε ότι κάποια αυτοκίνητα έπαθαν ζημιά από κάποιον/κάποιους φορτιστές. Άσχετα ότι σε ποσοστό είναι σίγουρα περισσότερα τα αυτοκίνητα που παθαίνουν ζημιά από νοθευμένα καύσιμα...
Αν κοιτάξεις στο Facebook κάθε άρθρο στην Ελλάδα για ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο έχει πολλά σχόλια κάτω όπου μαλώνουν haters και fans. Ολα τα υπόλοιπα άρθρα ειναι ψωφια. Λογικό ειναι να δημιουργούν ένα σωρό τέτοια άρθρα για να κερδίσουν views. Το ίδιο συμβαίνει και με την Apple.

Ασε μας ρε Akike η Tesla πατώνει σε όλα τα τεστ αξιοπιστίας και εσύ μας λες ακόμα για τα «πλεονεκτήματα» της Tesla που το μόνο θετικό που έχει είναι η μόστρα και τίποτα άλλο
Φώτη στη Τεσλα υπάρχουν γνωστά θέματα που η εταιρεία τα γνωρίζει και τα φτιάχνει δωρεάν στα πλαίσια της εγγύησης. Στα περισσότερα θέματα (τριξίματα κ.λπ.) το δηλώνεις στο App και έρχεται τεχνικός στο χώρο σου και στο φτιάχνει δωρεάν. Στη Τοyota (που έχει καλό σέρβις στην Ελλάδα) αν τους πεις κάτι τέτοιο το πιθανότερο είναι να μην κάνουν τπτ και αν κάνουν θα στο χρεώσουν.

Έχουμε στην οικογένεια ένα Lexus R400h. Άψογο αυτοκίνητο που δεν έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα αλλά κάθε χρόνο έχει 600 ευρώ φόρο πολυτελείας και 200 - 600 ευρώ σέρβις τουλάχιστον.

Το Tesla το πρώτο σέρβις το έχεις 3 χρόνια μετά την αγορά και είναι απλώς μια αλλαγή φίλτρου καμπίνας που μπορείς να αλλάξεις και μόνος σου και τα ακριβότερα λάστιχα. 0 τέλη κυκλοφορίας. Πολύ μικρότερη συντήρηση και από την BMW IX και από τη mercendes EQB που έχουν υποχρεωτικά σερβις.

Αξιοπιστία ως ηλεκτρικό έχει κι ας λένε το αντίθετο. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι απλούστερος τεχνολογικά με λιγότερα κινούμενα μέρη αλλά έστω ότι βγάζει ζημιές. Ένα αυτοκίνητο τέτοιας τιμής το παίρνεις με μικτή ασφάλεια να είσαι ήσυχος για πιθανή βλάβη. Το σημαντικότερο είναι η συντήρηση. Τώρα αν βγάλει βλάβη σε δευτερεύοντα συστήματα αυτά φτιάχνονται.

Τέλος κοίταξε στο safety assist τι βαθμολογια παιρνει το τεσλα και κοιτα και το Mercedes.
Και μετά δες αυτό:
Αυτό είναι το σημαντικότερο σε ένα νέο αυτοκίνητο. Η ασφάλεια που παρέχει σε σένα και στους γύρω σου. Αν ο οδηγός οδηγούσε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο το παιδί θα είχε πάθει ζημιά.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,313 μηνύματα.
Έχει 2 τουλάχιστον περιστατικά στην Αράχωβα και 1 στην Βέροια. Αυτοί λειτουργούσαν για καιρό άρα ίσως ευθύνεται ένα update. Βλέπω τις αναφορές στο private group του Tesla "Tesla owners".


Αν κοιτάξεις στο Facebook κάθε άρθρο στην Ελλάδα για ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο έχει πολλά σχόλια κάτω όπου μαλώνουν haters και fans. Ολα τα υπόλοιπα άρθρα ειναι ψωφια. Λογικό ειναι να δημιουργούν ένα σωρό τέτοια άρθρα για να κερδίσουν views. Το ίδιο συμβαίνει και με την Apple.


Φώτη στη Τεσλα υπάρχουν γνωστά θέματα που η εταιρεία τα γνωρίζει και τα φτιάχνει δωρεάν στα πλαίσια της εγγύησης. Στα περισσότερα θέματα (τριξίματα κ.λπ.) το δηλώνεις στο App και έρχεται τεχνικός στο χώρο σου και στο φτιάχνει δωρεάν. Στη Τοyota (που έχει καλό σέρβις στην Ελλάδα) αν τους πεις κάτι τέτοιο το πιθανότερο είναι να μην κάνουν τπτ και αν κάνουν θα στο χρεώσουν.

Έχουμε στην οικογένεια ένα Lexus R400h. Άψογο αυτοκίνητο που δεν έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα αλλά κάθε χρόνο έχει 600 ευρώ φόρο πολυτελείας και 200 - 600 ευρώ σέρβις τουλάχιστον.

Το Tesla το πρώτο σέρβις το έχεις 3 χρόνια μετά την αγορά και είναι απλώς μια αλλαγή φίλτρου καμπίνας που μπορείς να αλλάξεις και μόνος σου και τα ακριβότερα λάστιχα. 0 τέλη κυκλοφορίας. Πολύ μικρότερη συντήρηση και από την BMW IX και από τη mercendes EQB που έχουν υποχρεωτικά σερβις.

Αξιοπιστία ως ηλεκτρικό έχει κι ας λένε το αντίθετο. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι απλούστερος τεχνολογικά με λιγότερα κινούμενα μέρη αλλά έστω ότι βγάζει ζημιές. Ένα αυτοκίνητο τέτοιας τιμής το παίρνεις με μικτή ασφάλεια να είσαι ήσυχος για πιθανή βλάβη. Το σημαντικότερο είναι η συντήρηση. Τώρα αν βγάλει βλάβη σε δευτερεύοντα συστήματα αυτά φτιάχνονται.

Τέλος κοίταξε στο safety assist τι βαθμολογια παιρνει το τεσλα και κοιτα και το Mercedes.
Και μετά δες αυτό:
Αυτό είναι το σημαντικότερο σε ένα νέο αυτοκίνητο. Η ασφάλεια που παρέχει σε σένα και στους γύρω σου. Αν ο οδηγός οδηγούσε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο το παιδί θα είχε πάθει ζημιά.

Το σημαντικότερο όταν αγοράζεις αυτοκίνητο είναι η εταιρεία να σέβεται τα χρήματα σου και να σου προσφέρει κάτι το αξιόπιστο, όταν βλέπεις τα παρακάτω τότε καταλαβαίνεις ότι η Tesla είναι μόνο για φιγούρα και για τίποτα παραπάνω.




 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
Το σημαντικότερο όταν αγοράζεις αυτοκίνητο είναι η εταιρεία να σέβεται τα χρήματα σου και να σου προσφέρει κάτι το αξιόπιστο, όταν βλέπεις τα παρακάτω τότε καταλαβαίνεις ότι η Tesla είναι μόνο για φιγούρα και για τίποτα παραπάνω.
Oταν προσφέρεις καλύτερα στατιστικά από αυτοκίνητα που στοιχίζουν 20% παραπάνω από κάπου πρέπει να κόψεις.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,313 μηνύματα.
Oταν προσφέρεις καλύτερα στατιστικά από αυτοκίνητα που στοιχίζουν 20% παραπάνω από κάπου πρέπει να κόψεις.
Πουθενά η Tesla δεν είναι καλύτερη από τον ανταγωνισμό, μόνο στην μόστρα σε φίλους και στους συναδέλφους στην δουλειά👋👋.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
IMG_7769.jpeg

Πωωωωω. Έχει δίκαιο ο Φώτης. Μούφα λάστιχα βάζουν 😭
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,219 μηνύματα.
Η εξήγηση γιατι τα tesla πουλάνε και έχουν φτάσει να έχουν μοντέλο πρώτο σε όλη την ευρώπη σε πωλήσεις γενικά, οχι μόνο στα ηλεκτρικά, είναι παρόμοια με την apple.

Ναι οκ πολλοί το κάνουν για μόδα κλπ.
Όμως αν θες να πάρεις ηλεκτρικό αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει οτιδήποτε άλλο που να συγκρίνεται.
Είναι ίδια φιλοσοφία με το it just works της apple.

Σε οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό πρέπει να ψάχνεις φορτιστές, πόσα kw είναι ο καθένας στην διαδρομή σου για να κάνεις υπολογισμό που σε συμφέρει να φορτίσεις, μετά να κατεβάσεις την εφαρμογή του κάθε παρόχου φόρτισης και να κάνεις όλη την διαδικασία για εγγραφή, να πας στον φορτιστή που τελικά μπορεί και να μην δουλεύει, μπορεί να είναι σε κάνα βενζινάδικο στη μέση του πουθενά που δεν έχεις τίποτα να κάνεις όσο περιμένεις κλπ.

Τα tesla έχουν εκτός από καλύτερες επιδόσεις και αυτονομία από ότι κυκλοφορεί εκεί έξω(σε παρόμοιες τιμές πάντα) το δικό τους δίκτυο φόρτισης που είναι ανεπτυγμένο ακόμα και εδώ πόσο μάλλον σε πιο ανεπτυγμένες χώρες.
Πας κουμπώνεις στον φορτιστή, στα 15-30 λεπτά που θα χρειαστεί να φορτίσει πας να πάρεις έναν καφέ ή να κάνεις μια βόλτα γιατί συνήθως οι φορτιστές είναι σε ΣΕΑ ή σε εμπορικά κέντρα και συνεχίζεις.

Έχουν τα θέματα τους και αυτά, από ποιότητα κατασκευής(που έχει βελτιωθεί πλέον αλλά όλοι έχουν πχ πρόσφατα δείτε το toyota που έγινε ανάκληση γιατί έφευγαν οι ρόδες στον δρόμο) μέχρι διάφορες παραξενιές του Musk που περνάνε και στα αυτοκίνητα.

Όμως αν έχεις το customer support που λέει ο ακικος, πως ότι παρουσιαστεί έρχονται στον χώρο σου και το φτιάχνουν ίσως δεν σε πειράζει τόσο. Στις έρευνες αξιοπιστίας είναι χαμηλά λόγω τέτοιων μικροπροβλημάτων αλλά αντίστοιχα στον πάτο είναι και mercedes,audi,vw με πιο ακριβές βλάβες κιόλας και όμως συνεχίζουν να πουλάνε πάρα πολύ.

Μην ξεχνάμε επίσης ότι δεν θεωρείται premium εταιρεία γενικά ούτε είναι αυτός ο στόχος τους, άλλο που Ελλάδα ότι παραπάνω από yaris το έχουμε για πολυτέλεια. Το model 3 είναι και χωρίς την επιδότηση φθηνότερο από τα εισαγωγικά μοντέλα bmw,audi,mercedes(σειρά 1, audi a1, a class). Η τιμή του είναι λίγο παραπάνω από μια καλή έκδοση του...corolla, με την επιδότηση είναι στα ίδια.

Η tesla είναι πρώτη σε ικανοποίηση ιδιοκτητών με 96% και το 91% δηλώνουν οτι θα αγοράσουν ξανά tesla.
Όταν κρατάς ικανοποιημένους τους πελάτες σου κάτι κάνεις καλά.

Είναι και αυτό φιλοσοφία apple. H apple μπορεί να μην έχει τα καλύτερα specs στα κινητά της, μπορεί να έχει ηλίθιους περιορισμούς, μπορεί να σε χρεώνει ένα νεφρό για όποια επισκευή, οι μπαταρίες να φθείρονται πιο γρήγορα από τους άλλους κλπ και όμως δεν προλαβαίνουν να πουλάνε iphone.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,313 μηνύματα.
Η ευχαρίστηση των πελατών δεν είναι αξιοπιστία σε καμία περίπτωση, συν ότι η παραπάνω έρευνα είναι εντελώς ελλιπής καθώς δεν αναφέρει βασικά στοιχεία. Στις επίσημες/ σοβαρές έρευνες η Tesla πατώνει παντού

IMG_0622.jpeg




IMG_0624.png


IMG_0625.png


IMG_0626.jpeg


Το να συγκρίνουμε το σαπάκι που λέγεται Tesla με την Apple είναι άκυρο καθώς η ποιότητα και η αξιοπιστία της δεύτερης είναι αιώνες μπροστά εν αντίθεση με την πρώτη που στην καλύτερη θα σου μείνει το τιμόνι στα χέρια ενώ στη χειρότερη θα πιάσει φωτιά. Ναι οκ έχει πολύ δυνατό σύστημα φόρτισης όμως πλέον και οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες χτίζουν το δικό τους δίκτυο φόρτισης ενώ πολλές συνεργάζονται με την Tesla ώστε να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στους superchargers, συν ότι αν έχεις δικό σου σημείο φόρτισης στο σπίτι δεν πας στην Tesla.

Ευτυχώς οι σοβαρές βιομηχανίες μπαίνουν δυναμικά στο χώρο της ηλεκτροκίνησης και σύντομα θα έχουμε σοβαρές προτάσεις από Toyota, Nissan, Ford, Kia, Hyundai κτλ.

Αν αγόραζα σήμερα ηλεκτρικό θα επέλεγα τα Nissan Leaf, Nissan Ariya, Ford Mustang Mach e ή το νέο Toyota BZ4X που είναι δυνατά αυτοκίνητα τα οποία τα φτιάχνουν εταιρείες που είναι στο χώρο 100 χρονια και όχι μια εταιρεία που έφτιαξε το πρώτο της αυτοκίνητο λίγα χρόνια πριν.

Βέβαια πριν το 2027 δεν αξίζει να πάρεις 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο καθώς βγάζουν προβλήματα ενώ δεν υπάρχει δίκτυο φόρτισης. Σε καμία 7ετια όπου η ποιότητα θα έχει βελτιωθεί σημαντικά βλέπουμε, μέχρι τότε μόνο Hybrids.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top