akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

27-07-23

19:36

Tesla Sales by Country per year | Tesla Sales by Country per year Tesla, Inc. is an American electric vehicle (EV) and clean energy company founded by Elon Musk, Martin Eberhard, Marc... | By Statistics for Everyone | Facebook
Tesla Sales by Country per year Tesla, Inc. is an American electric vehicle (EV) and clean energy company founded by Elon Musk, Martin Eberhard, Marc...

28-07-23

08:00
Δεν κλεινουν τα εργοστασια παραγωγης ενεργειας σχεδον ποτε. Μειωνουν τη καυση, δεν κλεινουν. Στον αντιποδα οταν το δουλευεις στο φουλ συνεχεια εχεις πολυ μεγαλυτερες φθορες. Επισης αν το δουλευεις στο φουλ συνεχεια δεν εχεις ελαστικοτητα στην αυξηση της παραγωγης αν χρειαστει.Γιατί υπάρχει λειτουργικό κόστος που αυτό δεν το γλυτώνεις όταν το εργοστάσιο είναι off.
εχω ξεχασει τι συζηταμε, παντως αυτο εξακολουθει να μην λυνει το προβλημα του δικτυου.Γιατί έχουμε καπιταλισμό. Όσο περισσότερο δουλεύει ένα εργοστάσιο τόσο περισσότερα κέρδη έχει και τόσο πιο φθηνό γίνεται το προϊόν που παράγεται για το τελικό καταναλωτή. Επίσης οικολογικά συμφέρει να δουλεύει παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας λιγνίτη για να φορτίζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα που σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν θερμικά. Βενζίνη και πετρέλαιο έχουν πολλές μετατροπές που απαιτούν ενέργεια, δίκτυο με νταλίκες, βενζινάδικα. Τα ηλεκτρικά με μπαταρία είναι πιο αποδοτικά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
το μελλον ειναι ηλεκτρικο, το αμεσο μελλον δεν ειναι (αμεσο = τα επομενα 20 χρονια)Το μέλλον είναι ηλεκτρικό
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

31-07-23

18:30
Όσο περισσότερο ρεύμα δίνουν οι παραγωγοί τόσα λεφτά κερδίζουν και τόσα κερδίζει και το κράτος. Δεν κλείνουν αλλά υπολειτουργούν.Δεν κλεινουν τα εργοστασια παραγωγης ενεργειας σχεδον ποτε. Μειωνουν τη καυση, δεν κλεινουν. Στον αντιποδα οταν το δουλευεις στο φουλ συνεχεια εχεις πολυ μεγαλυτερες φθορες. Επισης αν το δουλευεις στο φουλ συνεχεια δεν εχεις ελαστικοτητα στην αυξηση της παραγωγης αν χρειαστει.
εχω ξεχασει τι συζηταμε, παντως αυτο εξακολουθει να μην λυνει το προβλημα του δικτυου.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
το μελλον ειναι ηλεκτρικο, το αμεσο μελλον δεν ειναι (αμεσο = τα επομενα 20 χρονια)
Εκπληκτική εφαρμογή από τον ΑΔΜΗΕ που σου δείχνει τη κατάσταση του ηλεκτρικού δικτύου κάθε χρονική στιγμή.
Το δίκτυο αντέχει αρκετά ηλεκτρικά αυτοκίνητα γιατί αυτά έχουν το χαρακτηριστικό να κινούνται στις ώρες αιχμής και να φορτίζουν στις ώρες που το δίκτυο έχει χαμηλή ζήτηση. Ακόμα και να μην παράγουμε το ρεύμα για να το καλύψουμε το αγοράζουμε από τις γείτονες χώρες.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

19-08-23

20:42
Ενδιαφέρουσες οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Το XC40 της Volvo πάει να χτυπήσει το Tesla model 3. Η Volvo μόλις εβγαλε και το EX30 και ειναι η μόνη που μπορεί να χτυπήσει την Tesla.
Το model Y είναι πρώτο σε πωλήσεις όχι μόνοτων ηλεκτροκίνητων αλλά και των θερμικών αυτοκινήτων. Πάει τόσο καλά που δεν νομίζω η Tesla να κάνει το λάθος να βγάλει ένα φθηνότερο tesla model 2 τώρα.
Scandal
Διαχειριστής
Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Web developer και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 20.067 μηνύματα.

21-08-23

18:07
Ξέρει κάποιος να μας εξηγήσει τι εννοούν εδώ;
www.taxheaven.gr
Μίλησα μαζί τους στο support.gov και μου είπαν ότι η δράση λήγει 31 Δεκεμβρίου (δλδ μπορείς να κάνεις αίτηση μέχρι τότε ++ μετά 12 μήνες προθεσμία να καταθέσεις τα δικαιολογητικά), δεδομένου ότι δεν έχουν εξαντληθεί οι πόροι / budget του κράτους. Καμία αναφορά σε Σεπτέμβρη και Νοέμβρη.
Τι είδους "παράταση" είναι αυτή, ενώ το πρόγραμμα λήγει Δεκέμβριο;
Καταλαβαίνει κανείς;

Παράταση ολοκλήρωσης της Δράσης «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ»
Με τη νέα παράταση που δόθηκε η ολοκλήρωση της δράσης, ήτοι η καταβολή της δημόσιας δαπάνης στους ωφελούμενους/τελικούς αποδέκτες, δεν μπορεί να υπερβαίνει την 30η Νοεμβρίου 2023
Μίλησα μαζί τους στο support.gov και μου είπαν ότι η δράση λήγει 31 Δεκεμβρίου (δλδ μπορείς να κάνεις αίτηση μέχρι τότε ++ μετά 12 μήνες προθεσμία να καταθέσεις τα δικαιολογητικά), δεδομένου ότι δεν έχουν εξαντληθεί οι πόροι / budget του κράτους. Καμία αναφορά σε Σεπτέμβρη και Νοέμβρη.
Τι είδους "παράταση" είναι αυτή, ενώ το πρόγραμμα λήγει Δεκέμβριο;
Καταλαβαίνει κανείς;
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.699 μηνύματα.

21-08-23

19:01
Δεν επηρεάζει το κινούμαι ηλεκτρικά που τρέχει τώρα(κινούμαι ηλεκτρικά β κύκλος)Ξέρει κάποιος να μας εξηγήσει τι εννοούν εδώ;
![]()
Παράταση ολοκλήρωσης της Δράσης «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ»
Με τη νέα παράταση που δόθηκε η ολοκλήρωση της δράσης, ήτοι η καταβολή της δημόσιας δαπάνης στους ωφελούμενους/τελικούς αποδέκτες, δεν μπορεί να υπερβαίνει την 30η Νοεμβρίου 2023www.taxheaven.gr
Μίλησα μαζί τους στο support.gov και μου είπαν ότι η δράση λήγει 31 Δεκεμβρίου (δλδ μπορείς να κάνεις αίτηση μέχρι τότε ++ μετά 12 μήνες προθεσμία να καταθέσεις τα δικαιολογητικά), δεδομένου ότι δεν έχουν εξαντληθεί οι πόροι / budget του κράτους. Καμία αναφορά σε Σεπτέμβρη και Νοέμβρη.
Τι είδους "παράταση" είναι αυτή, ενώ το πρόγραμμα λήγει Δεκέμβριο;
Καταλαβαίνει κανείς;
Αφορά τον πρώτο κύκλο του κινούμαι ηλεκτρικά που έληξε το 2021.
Είχε προθεσμία να έχουν πληρωθεί όλοι μέχρι 12 μήνες μετά τη λήξη δηλαδή 31/12/2022.
Επειδή το καλό μας κράτος δεν πρόλαβε να ελέγξει όλα τα δικαιολογητικά είχε δώσει και άλλη παράταση και επειδή πάλι δεν πρόλαβε τώρα ξαναέδωσε μέχρι 30 Νοέμβρη.
Κάποιος άτυχος που έκανε αίτηση για επιδότηση Νοέμβρη 2021 θα βρεθεί να τα πάρει 2 χρόνια μετά.
Μια δουλειά σωστή δεν μπορούμε να κάνουμε.
Αφού την επιδότηση την δικαιούνται όλοι χωρίς εισοδηματικά κριτήρια, μόνο κριτήριο να πάρεις το όχημα, ο έλεγχος δικαιολογητικών θα μπορούσε να είναι αυτόματος.
Αλλά όχι, υπάρχουν άνθρωποι που ελέγχουν 1-1 τα χαρτιά...
Scandal
Διαχειριστής
Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Web developer και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 20.067 μηνύματα.

21-08-23

19:28
Ωχ τα πράγματα είναι χειρότερα δηλαδή, κι εγώ έλεγα ότι εννοούσαν ότι τα λεφτά του Κινούμαι Ηλεκτρικά 2 θα γινόντουσαν κατάθεση μέχρι Νοέμβρη! Ό,τι να ναι δλδ!Δεν επηρεάζει το κινούμαι ηλεκτρικά που τρέχει τώρα(κινούμαι ηλεκτρικά β κύκλος)
Αφορά τον πρώτο κύκλο του κινούμαι ηλεκτρικά που έληξε το 2021.
Είχε προθεσμία να έχουν πληρωθεί όλοι μέχρι 12 μήνες μετά τη λήξη δηλαδή 31/12/2022.
Επειδή το καλό μας κράτος δεν πρόλαβε να ελέγξει όλα τα δικαιολογητικά είχε δώσει και άλλη παράταση και επειδή πάλι δεν πρόλαβε τώρα ξαναέδωσε μέχρι 30 Νοέμβρη.
Κάποιος άτυχος που έκανε αίτηση για επιδότηση Νοέμβρη 2021 θα βρεθεί να τα πάρει 2 χρόνια μετά.
Μια δουλειά σωστή δεν μπορούμε να κάνουμε.
Αφού την επιδότηση την δικαιούνται όλοι χωρίς εισοδηματικά κριτήρια, μόνο κριτήριο να πάρεις το όχημα, ο έλεγχος δικαιολογητικών θα μπορούσε να είναι αυτόματος.
Αλλά όχι, υπάρχουν άνθρωποι που ελέγχουν 1-1 τα χαρτιά...
Thanks, έχω ρωτήσει και στη πλατφόρμα πριν από λίγο, αλλά αυτό που λες θα είναι! Thanks!
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.437 μηνύματα.

21-08-23

20:28
Ο epote έχει δίκιο σε αυτό που λέει , τα εργοστάσια δεν λειτουργούν πάντα στο 100% . Και ο κύριος λόγος είναι οτι εαν συνέβαινε κάτι τέτοιο , όταν τύχαινε δηλαδή η ζήτηση απο τους καταναλωτές να είναι μικρότερη απο την προσφερόμενη ηλεκτρική ισχύ , θα μπορούσαν να προκληθούν σοβαρές ζημιές στις εγκαταστάσεις του παραγωγού .Δεν κλεινουν τα εργοστασια παραγωγης ενεργειας σχεδον ποτε. Μειωνουν τη καυση, δεν κλεινουν. Στον αντιποδα οταν το δουλευεις στο φουλ συνεχεια εχεις πολυ μεγαλυτερες φθορες. Επισης αν το δουλευεις στο φουλ συνεχεια δεν εχεις ελαστικοτητα στην αυξηση της παραγωγης αν χρειαστει.
εχω ξεχασει τι συζηταμε, παντως αυτο εξακολουθει να μην λυνει το προβλημα του δικτυου.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
το μελλον ειναι ηλεκτρικο, το αμεσο μελλον δεν ειναι (αμεσο = τα επομενα 20 χρονια)
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

23-08-23

00:28
Αυτές τις μέρες έχουν ακινητοποιηθεί πολλά Tesla στην Ελλάδα που πάνε να φορτίσουν σε φορτιστές τρίτων. Το αμαξι φαινεται ότι φορτίζει χωρίς να φορτίζει με αποτέλεσμα να τα παίρνει οδική στο σερβις. Φημολογείται ότι φταιει η τελευταία έκδοση του Τεσλα.
Το θέμα θα γίνει viral και το μάθατε πρώτα εδώ στο steki
Το θέμα θα γίνει viral και το μάθατε πρώτα εδώ στο steki
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.847 μηνύματα.

25-08-23

14:52
Οι μοναδικές εταιρείες που βγάζουν ωραια ηλεκτρικά από θέμα εμφάνισης είναι οι Nissan και Ford.
•Nissan Leaf
•Nissan Ariya
Nissan Sakura
Ford F-150 electric
Ποσό χαίρομαι που οι φαντασμενοι κάτοχοι των Tesla πήραν junk αυτοκίνητα και τώρα τους χαλάνε μαζικά.
•Nissan Leaf
•Nissan Ariya
Nissan Sakura
Ford F-150 electric
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Αυτές τις μέρες έχουν ακινητοποιηθεί πολλά Tesla στην Ελλάδα που πάνε να φορτίσουν σε φορτιστές τρίτων. Το αμαξι φαινεται ότι φορτίζει χωρίς να φορτίζει με αποτέλεσμα να τα παίρνει οδική στο σερβις. Φημολογείται ότι φταιει η τελευταία έκδοση του Τεσλα.
Το θέμα θα γίνει viral και το μάθατε πρώτα εδώ στο steki
Ποσό χαίρομαι που οι φαντασμενοι κάτοχοι των Tesla πήραν junk αυτοκίνητα και τώρα τους χαλάνε μαζικά.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

25-08-23

19:44
Σιγά. Φωνάζουν μεταφορική και το παίρνει στο σέρβις και τα φτιάχνει η Τεσλα δωρεάν.Ποσό χαίρομαι που οι φαντασμενοι κάτοχοι των Tesla πήραν junk αυτοκίνητα και τώρα τους χαλάνε μαζικά.
Την Τεσλα ενώ θέλουν να την κράζουν τα μεγάλα ειδησεογραφικά αυτοκινήτων ψάχνοντας προφάσεις, τώρα που υπάρχει μείζων θέμα δεν το έχουν πάρει καν χαμπάρι. Γενικά υπάρχει μεγάλο μίσος προς τη Τεσλα και είναι απολύτως λογικό γιατί η Τεσλα δεν χρηματοδοτεί τηλεοράσεις και περιοδικά για να διαφημιστεί.
Για παράδειγμα διάβασε αυτό το γελοίο πληρωμένο άρθρο που προσπαθεί να παραπλανήσει κόσμο:

Συγκριτική δοκιμή: BMW iX1 vs Tesla Model Υ vs Mercedes EQB - NewsAuto.gr
H Τesla έμοιαζε κάποτε απελπιστικά μόνη της στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης. Αλλά με τις EQB και iX1 οι Γερμανοί δείχνουν έτοιμοι να τα βάλουν στα ίσια με το Model Y του Elon Musk.

back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.699 μηνύματα.

25-08-23

19:56
Εχω δει αναφορές αλλά όλοι όσοι είχαν θέμα λένε για έναν συγκεκριμένο φορτιστή, μάλλον θέμα του φορτιστή πρέπει να είναι με κάποιο τρόπο.Αυτές τις μέρες έχουν ακινητοποιηθεί πολλά Tesla στην Ελλάδα που πάνε να φορτίσουν σε φορτιστές τρίτων. Το αμαξι φαινεται ότι φορτίζει χωρίς να φορτίζει με αποτέλεσμα να τα παίρνει οδική στο σερβις. Φημολογείται ότι φταιει η τελευταία έκδοση του Τεσλα.
Το θέμα θα γίνει viral και το μάθατε πρώτα εδώ στο steki
Αν ήταν κάτι γενικό θα είχε γίνει παγκόσμιο viral δεν θα χάλαγαν μόνο τα ελληνικά.
Αλλά έχουν πλάκα οι tesla haters είναι σαν τους apple haters και δεν είμαι καν apple fan.
Πχ αν πάρει ένα tesla φωτιά θα γίνει παγκόσμιο θέμα, στα θερμικά όταν πάρει φωτιά κάποιο αντε να γραφτεί σε κάνα τοπικό μέσο.
Ακόμα και εδώ λέμε ότι κάποια αυτοκίνητα έπαθαν ζημιά από κάποιον/κάποιους φορτιστές. Άσχετα ότι σε ποσοστό είναι σίγουρα περισσότερα τα αυτοκίνητα που παθαίνουν ζημιά από νοθευμένα καύσιμα...
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.847 μηνύματα.

25-08-23

20:15
Σιγά. Φωνάζουν μεταφορική και το παίρνει στο σέρβις και τα φτιάχνει η Τεσλα δωρεάν.
Την Τεσλα ενώ θέλουν να την κράζουν τα μεγάλα ειδησεογραφικά αυτοκινήτων ψάχνοντας προφάσεις, τώρα που υπάρχει μείζων θέμα δεν το έχουν πάρει καν χαμπάρι. Γενικά υπάρχει μεγάλο μίσος προς τη Τεσλα και είναι απολύτως λογικό γιατί η Τεσλα δεν χρηματοδοτεί τηλεοράσεις και περιοδικά για να διαφημιστεί.
Για παράδειγμα διάβασε αυτό το γελοίο πληρωμένο άρθρο που προσπαθεί να παραπλανήσει κόσμο:
Μέχρι και τη τιμή του model y που αναφέρουν ειναι λαθος καθώς είναι φθηνότερο από τα δυο και αρχίζει από τα 47.000 ευρώ. Δεν αναφέρουν καν το δίκτυο φορτιστών της Tesla. Τα συγκριτικά χαρακτηριστικά είναι όλα υπέρ του Τεσλα. Παρόλα αυτά τα κράζει.![]()
Συγκριτική δοκιμή: BMW iX1 vs Tesla Model Υ vs Mercedes EQB - NewsAuto.gr
H Τesla έμοιαζε κάποτε απελπιστικά μόνη της στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης. Αλλά με τις EQB και iX1 οι Γερμανοί δείχνουν έτοιμοι να τα βάλουν στα ίσια με το Model Y του Elon Musk.www.newsauto.gr
Ασε μας ρε Akike η Tesla πατώνει σε όλα τα τεστ αξιοπιστίας και εσύ μας λες ακόμα για τα «πλεονεκτήματα» της Tesla που το μόνο θετικό που έχει είναι η μόστρα και τίποτα άλλο
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

25-08-23

20:51
Έχει 2 τουλάχιστον περιστατικά στην Αράχωβα και 1 στην Βέροια. Αυτοί λειτουργούσαν για καιρό άρα ίσως ευθύνεται ένα update. Βλέπω τις αναφορές στο private group του Tesla "Tesla owners".Εχω δει αναφορές αλλά όλοι όσοι είχαν θέμα λένε για έναν συγκεκριμένο φορτιστή, μάλλον θέμα του φορτιστή πρέπει να είναι με κάποιο τρόπο.
Αν κοιτάξεις στο Facebook κάθε άρθρο στην Ελλάδα για ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο έχει πολλά σχόλια κάτω όπου μαλώνουν haters και fans. Ολα τα υπόλοιπα άρθρα ειναι ψωφια. Λογικό ειναι να δημιουργούν ένα σωρό τέτοια άρθρα για να κερδίσουν views. Το ίδιο συμβαίνει και με την Apple.Αν ήταν κάτι γενικό θα είχε γίνει παγκόσμιο viral δεν θα χάλαγαν μόνο τα ελληνικά.
Αλλά έχουν πλάκα οι tesla haters είναι σαν τους apple haters και δεν είμαι καν apple fan.
Πχ αν πάρει ένα tesla φωτιά θα γίνει παγκόσμιο θέμα, στα θερμικά όταν πάρει φωτιά κάποιο αντε να γραφτεί σε κάνα τοπικό μέσο.
Ακόμα και εδώ λέμε ότι κάποια αυτοκίνητα έπαθαν ζημιά από κάποιον/κάποιους φορτιστές. Άσχετα ότι σε ποσοστό είναι σίγουρα περισσότερα τα αυτοκίνητα που παθαίνουν ζημιά από νοθευμένα καύσιμα...
Φώτη στη Τεσλα υπάρχουν γνωστά θέματα που η εταιρεία τα γνωρίζει και τα φτιάχνει δωρεάν στα πλαίσια της εγγύησης. Στα περισσότερα θέματα (τριξίματα κ.λπ.) το δηλώνεις στο App και έρχεται τεχνικός στο χώρο σου και στο φτιάχνει δωρεάν. Στη Τοyota (που έχει καλό σέρβις στην Ελλάδα) αν τους πεις κάτι τέτοιο το πιθανότερο είναι να μην κάνουν τπτ και αν κάνουν θα στο χρεώσουν.Ασε μας ρε Akike η Tesla πατώνει σε όλα τα τεστ αξιοπιστίας και εσύ μας λες ακόμα για τα «πλεονεκτήματα» της Tesla που το μόνο θετικό που έχει είναι η μόστρα και τίποτα άλλο
Έχουμε στην οικογένεια ένα Lexus R400h. Άψογο αυτοκίνητο που δεν έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα αλλά κάθε χρόνο έχει 600 ευρώ φόρο πολυτελείας και 200 - 600 ευρώ σέρβις τουλάχιστον.
Το Tesla το πρώτο σέρβις το έχεις 3 χρόνια μετά την αγορά και είναι απλώς μια αλλαγή φίλτρου καμπίνας που μπορείς να αλλάξεις και μόνος σου και τα ακριβότερα λάστιχα. 0 τέλη κυκλοφορίας. Πολύ μικρότερη συντήρηση και από την BMW IX και από τη mercendes EQB που έχουν υποχρεωτικά σερβις.
Αξιοπιστία ως ηλεκτρικό έχει κι ας λένε το αντίθετο. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι απλούστερος τεχνολογικά με λιγότερα κινούμενα μέρη αλλά έστω ότι βγάζει ζημιές. Ένα αυτοκίνητο τέτοιας τιμής το παίρνεις με μικτή ασφάλεια να είσαι ήσυχος για πιθανή βλάβη. Το σημαντικότερο είναι η συντήρηση. Τώρα αν βγάλει βλάβη σε δευτερεύοντα συστήματα αυτά φτιάχνονται.
Τέλος κοίταξε στο safety assist τι βαθμολογια παιρνει το τεσλα και κοιτα και το Mercedes.

Official Tesla Model Y 2022 safety rating
Euro NCAP safety rating of the Tesla Model Y 2022: detailed results, crash test pictures, videos and comments from experts


Official Mercedes-Benz EQ C 2019 safety rating
Euro NCAP safety rating of the Mercedes-Benz EQ C 2019: detailed results, crash test pictures, videos and comments from experts

- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.

American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.847 μηνύματα.

25-08-23

20:56
Έχει 2 τουλάχιστον περιστατικά στην Αράχωβα και 1 στην Βέροια. Αυτοί λειτουργούσαν για καιρό άρα ίσως ευθύνεται ένα update. Βλέπω τις αναφορές στο private group του Tesla "Tesla owners".
Αν κοιτάξεις στο Facebook κάθε άρθρο στην Ελλάδα για ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο έχει πολλά σχόλια κάτω όπου μαλώνουν haters και fans. Ολα τα υπόλοιπα άρθρα ειναι ψωφια. Λογικό ειναι να δημιουργούν ένα σωρό τέτοια άρθρα για να κερδίσουν views. Το ίδιο συμβαίνει και με την Apple.
Φώτη στη Τεσλα υπάρχουν γνωστά θέματα που η εταιρεία τα γνωρίζει και τα φτιάχνει δωρεάν στα πλαίσια της εγγύησης. Στα περισσότερα θέματα (τριξίματα κ.λπ.) το δηλώνεις στο App και έρχεται τεχνικός στο χώρο σου και στο φτιάχνει δωρεάν. Στη Τοyota (που έχει καλό σέρβις στην Ελλάδα) αν τους πεις κάτι τέτοιο το πιθανότερο είναι να μην κάνουν τπτ και αν κάνουν θα στο χρεώσουν.
Έχουμε στην οικογένεια ένα Lexus R400h. Άψογο αυτοκίνητο που δεν έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα αλλά κάθε χρόνο έχει 600 ευρώ φόρο πολυτελείας και 200 - 600 ευρώ σέρβις τουλάχιστον.
Το Tesla το πρώτο σέρβις το έχεις 3 χρόνια μετά την αγορά και είναι απλώς μια αλλαγή φίλτρου καμπίνας που μπορείς να αλλάξεις και μόνος σου και τα ακριβότερα λάστιχα. 0 τέλη κυκλοφορίας. Πολύ μικρότερη συντήρηση και από την BMW IX και από τη mercendes EQB που έχουν υποχρεωτικά σερβις.
Αξιοπιστία ως ηλεκτρικό έχει κι ας λένε το αντίθετο. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι απλούστερος τεχνολογικά με λιγότερα κινούμενα μέρη αλλά έστω ότι βγάζει ζημιές. Ένα αυτοκίνητο τέτοιας τιμής το παίρνεις με μικτή ασφάλεια να είσαι ήσυχος για πιθανή βλάβη. Το σημαντικότερο είναι η συντήρηση. Τώρα αν βγάλει βλάβη σε δευτερεύοντα συστήματα αυτά φτιάχνονται.
Τέλος κοίταξε στο safety assist τι βαθμολογια παιρνει το τεσλα και κοιτα και το Mercedes.
![]()
Official Tesla Model Y 2022 safety rating
Euro NCAP safety rating of the Tesla Model Y 2022: detailed results, crash test pictures, videos and comments from expertswww.euroncap.com
Και μετά δες αυτό:![]()
Official Mercedes-Benz EQ C 2019 safety rating
Euro NCAP safety rating of the Mercedes-Benz EQ C 2019: detailed results, crash test pictures, videos and comments from expertswww.euroncap.com
Αυτό είναι το σημαντικότερο σε ένα νέο αυτοκίνητο. Η ασφάλεια που παρέχει σε σένα και στους γύρω σου. Αν ο οδηγός οδηγούσε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο το παιδί θα είχε πάθει ζημιά.- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.www.youtube.com
Το σημαντικότερο όταν αγοράζεις αυτοκίνητο είναι η εταιρεία να σέβεται τα χρήματα σου και να σου προσφέρει κάτι το αξιόπιστο, όταν βλέπεις τα παρακάτω τότε καταλαβαίνεις ότι η Tesla είναι μόνο για φιγούρα και για τίποτα παραπάνω.
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.

- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.

- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.

- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.

akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

25-08-23

22:05
Oταν προσφέρεις καλύτερα στατιστικά από αυτοκίνητα που στοιχίζουν 20% παραπάνω από κάπου πρέπει να κόψεις.Το σημαντικότερο όταν αγοράζεις αυτοκίνητο είναι η εταιρεία να σέβεται τα χρήματα σου και να σου προσφέρει κάτι το αξιόπιστο, όταν βλέπεις τα παρακάτω τότε καταλαβαίνεις ότι η Tesla είναι μόνο για φιγούρα και για τίποτα παραπάνω.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.847 μηνύματα.

25-08-23

22:07
Πουθενά η Tesla δεν είναι καλύτερη από τον ανταγωνισμό, μόνο στην μόστρα σε φίλους και στους συναδέλφους στην δουλειάOταν προσφέρεις καλύτερα στατιστικά από αυτοκίνητα που στοιχίζουν 20% παραπάνω από κάπου πρέπει να κόψεις.


akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

26-08-23

03:07
Πωωωωω. Έχει δίκαιο ο Φώτης. Μούφα λάστιχα βάζουν

back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.699 μηνύματα.

26-08-23

09:15
Η εξήγηση γιατι τα tesla πουλάνε και έχουν φτάσει να έχουν μοντέλο πρώτο σε όλη την ευρώπη σε πωλήσεις γενικά, οχι μόνο στα ηλεκτρικά, είναι παρόμοια με την apple.
Ναι οκ πολλοί το κάνουν για μόδα κλπ.
Όμως αν θες να πάρεις ηλεκτρικό αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει οτιδήποτε άλλο που να συγκρίνεται.
Είναι ίδια φιλοσοφία με το it just works της apple.
Σε οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό πρέπει να ψάχνεις φορτιστές, πόσα kw είναι ο καθένας στην διαδρομή σου για να κάνεις υπολογισμό που σε συμφέρει να φορτίσεις, μετά να κατεβάσεις την εφαρμογή του κάθε παρόχου φόρτισης και να κάνεις όλη την διαδικασία για εγγραφή, να πας στον φορτιστή που τελικά μπορεί και να μην δουλεύει, μπορεί να είναι σε κάνα βενζινάδικο στη μέση του πουθενά που δεν έχεις τίποτα να κάνεις όσο περιμένεις κλπ.
Τα tesla έχουν εκτός από καλύτερες επιδόσεις και αυτονομία από ότι κυκλοφορεί εκεί έξω(σε παρόμοιες τιμές πάντα) το δικό τους δίκτυο φόρτισης που είναι ανεπτυγμένο ακόμα και εδώ πόσο μάλλον σε πιο ανεπτυγμένες χώρες.
Πας κουμπώνεις στον φορτιστή, στα 15-30 λεπτά που θα χρειαστεί να φορτίσει πας να πάρεις έναν καφέ ή να κάνεις μια βόλτα γιατί συνήθως οι φορτιστές είναι σε ΣΕΑ ή σε εμπορικά κέντρα και συνεχίζεις.
Έχουν τα θέματα τους και αυτά, από ποιότητα κατασκευής(που έχει βελτιωθεί πλέον αλλά όλοι έχουν πχ πρόσφατα δείτε το toyota που έγινε ανάκληση γιατί έφευγαν οι ρόδες στον δρόμο) μέχρι διάφορες παραξενιές του Musk που περνάνε και στα αυτοκίνητα.
Όμως αν έχεις το customer support που λέει ο ακικος, πως ότι παρουσιαστεί έρχονται στον χώρο σου και το φτιάχνουν ίσως δεν σε πειράζει τόσο. Στις έρευνες αξιοπιστίας είναι χαμηλά λόγω τέτοιων μικροπροβλημάτων αλλά αντίστοιχα στον πάτο είναι και mercedes,audi,vw με πιο ακριβές βλάβες κιόλας και όμως συνεχίζουν να πουλάνε πάρα πολύ.
Μην ξεχνάμε επίσης ότι δεν θεωρείται premium εταιρεία γενικά ούτε είναι αυτός ο στόχος τους, άλλο που Ελλάδα ότι παραπάνω από yaris το έχουμε για πολυτέλεια. Το model 3 είναι και χωρίς την επιδότηση φθηνότερο από τα εισαγωγικά μοντέλα bmw,audi,mercedes(σειρά 1, audi a1, a class). Η τιμή του είναι λίγο παραπάνω από μια καλή έκδοση του...corolla, με την επιδότηση είναι στα ίδια.
Η tesla είναι πρώτη σε ικανοποίηση ιδιοκτητών με 96% και το 91% δηλώνουν οτι θα αγοράσουν ξανά tesla.
Όταν κρατάς ικανοποιημένους τους πελάτες σου κάτι κάνεις καλά.
Είναι και αυτό φιλοσοφία apple. H apple μπορεί να μην έχει τα καλύτερα specs στα κινητά της, μπορεί να έχει ηλίθιους περιορισμούς, μπορεί να σε χρεώνει ένα νεφρό για όποια επισκευή, οι μπαταρίες να φθείρονται πιο γρήγορα από τους άλλους κλπ και όμως δεν προλαβαίνουν να πουλάνε iphone.
Ναι οκ πολλοί το κάνουν για μόδα κλπ.
Όμως αν θες να πάρεις ηλεκτρικό αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει οτιδήποτε άλλο που να συγκρίνεται.
Είναι ίδια φιλοσοφία με το it just works της apple.
Σε οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό πρέπει να ψάχνεις φορτιστές, πόσα kw είναι ο καθένας στην διαδρομή σου για να κάνεις υπολογισμό που σε συμφέρει να φορτίσεις, μετά να κατεβάσεις την εφαρμογή του κάθε παρόχου φόρτισης και να κάνεις όλη την διαδικασία για εγγραφή, να πας στον φορτιστή που τελικά μπορεί και να μην δουλεύει, μπορεί να είναι σε κάνα βενζινάδικο στη μέση του πουθενά που δεν έχεις τίποτα να κάνεις όσο περιμένεις κλπ.
Τα tesla έχουν εκτός από καλύτερες επιδόσεις και αυτονομία από ότι κυκλοφορεί εκεί έξω(σε παρόμοιες τιμές πάντα) το δικό τους δίκτυο φόρτισης που είναι ανεπτυγμένο ακόμα και εδώ πόσο μάλλον σε πιο ανεπτυγμένες χώρες.
Πας κουμπώνεις στον φορτιστή, στα 15-30 λεπτά που θα χρειαστεί να φορτίσει πας να πάρεις έναν καφέ ή να κάνεις μια βόλτα γιατί συνήθως οι φορτιστές είναι σε ΣΕΑ ή σε εμπορικά κέντρα και συνεχίζεις.
Έχουν τα θέματα τους και αυτά, από ποιότητα κατασκευής(που έχει βελτιωθεί πλέον αλλά όλοι έχουν πχ πρόσφατα δείτε το toyota που έγινε ανάκληση γιατί έφευγαν οι ρόδες στον δρόμο) μέχρι διάφορες παραξενιές του Musk που περνάνε και στα αυτοκίνητα.
Όμως αν έχεις το customer support που λέει ο ακικος, πως ότι παρουσιαστεί έρχονται στον χώρο σου και το φτιάχνουν ίσως δεν σε πειράζει τόσο. Στις έρευνες αξιοπιστίας είναι χαμηλά λόγω τέτοιων μικροπροβλημάτων αλλά αντίστοιχα στον πάτο είναι και mercedes,audi,vw με πιο ακριβές βλάβες κιόλας και όμως συνεχίζουν να πουλάνε πάρα πολύ.
Μην ξεχνάμε επίσης ότι δεν θεωρείται premium εταιρεία γενικά ούτε είναι αυτός ο στόχος τους, άλλο που Ελλάδα ότι παραπάνω από yaris το έχουμε για πολυτέλεια. Το model 3 είναι και χωρίς την επιδότηση φθηνότερο από τα εισαγωγικά μοντέλα bmw,audi,mercedes(σειρά 1, audi a1, a class). Η τιμή του είναι λίγο παραπάνω από μια καλή έκδοση του...corolla, με την επιδότηση είναι στα ίδια.
Η tesla είναι πρώτη σε ικανοποίηση ιδιοκτητών με 96% και το 91% δηλώνουν οτι θα αγοράσουν ξανά tesla.
Όταν κρατάς ικανοποιημένους τους πελάτες σου κάτι κάνεις καλά.
Είναι και αυτό φιλοσοφία apple. H apple μπορεί να μην έχει τα καλύτερα specs στα κινητά της, μπορεί να έχει ηλίθιους περιορισμούς, μπορεί να σε χρεώνει ένα νεφρό για όποια επισκευή, οι μπαταρίες να φθείρονται πιο γρήγορα από τους άλλους κλπ και όμως δεν προλαβαίνουν να πουλάνε iphone.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.847 μηνύματα.

26-08-23

09:31
Η ευχαρίστηση των πελατών δεν είναι αξιοπιστία σε καμία περίπτωση, συν ότι η παραπάνω έρευνα είναι εντελώς ελλιπής καθώς δεν αναφέρει βασικά στοιχεία. Στις επίσημες/ σοβαρές έρευνες η Tesla πατώνει παντού
Το να συγκρίνουμε το σαπάκι που λέγεται Tesla με την Apple είναι άκυρο καθώς η ποιότητα και η αξιοπιστία της δεύτερης είναι αιώνες μπροστά εν αντίθεση με την πρώτη που στην καλύτερη θα σου μείνει το τιμόνι στα χέρια ενώ στη χειρότερη θα πιάσει φωτιά. Ναι οκ έχει πολύ δυνατό σύστημα φόρτισης όμως πλέον και οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες χτίζουν το δικό τους δίκτυο φόρτισης ενώ πολλές συνεργάζονται με την Tesla ώστε να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στους superchargers, συν ότι αν έχεις δικό σου σημείο φόρτισης στο σπίτι δεν πας στην Tesla.
Ευτυχώς οι σοβαρές βιομηχανίες μπαίνουν δυναμικά στο χώρο της ηλεκτροκίνησης και σύντομα θα έχουμε σοβαρές προτάσεις από Toyota, Nissan, Ford, Kia, Hyundai κτλ.
Αν αγόραζα σήμερα ηλεκτρικό θα επέλεγα τα Nissan Leaf, Nissan Ariya, Ford Mustang Mach e ή το νέο Toyota BZ4X που είναι δυνατά αυτοκίνητα τα οποία τα φτιάχνουν εταιρείες που είναι στο χώρο 100 χρονια και όχι μια εταιρεία που έφτιαξε το πρώτο της αυτοκίνητο λίγα χρόνια πριν.
Βέβαια πριν το 2027 δεν αξίζει να πάρεις 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο καθώς βγάζουν προβλήματα ενώ δεν υπάρχει δίκτυο φόρτισης. Σε καμία 7ετια όπου η ποιότητα θα έχει βελτιωθεί σημαντικά βλέπουμε, μέχρι τότε μόνο Hybrids.
Το να συγκρίνουμε το σαπάκι που λέγεται Tesla με την Apple είναι άκυρο καθώς η ποιότητα και η αξιοπιστία της δεύτερης είναι αιώνες μπροστά εν αντίθεση με την πρώτη που στην καλύτερη θα σου μείνει το τιμόνι στα χέρια ενώ στη χειρότερη θα πιάσει φωτιά. Ναι οκ έχει πολύ δυνατό σύστημα φόρτισης όμως πλέον και οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες χτίζουν το δικό τους δίκτυο φόρτισης ενώ πολλές συνεργάζονται με την Tesla ώστε να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στους superchargers, συν ότι αν έχεις δικό σου σημείο φόρτισης στο σπίτι δεν πας στην Tesla.
Ευτυχώς οι σοβαρές βιομηχανίες μπαίνουν δυναμικά στο χώρο της ηλεκτροκίνησης και σύντομα θα έχουμε σοβαρές προτάσεις από Toyota, Nissan, Ford, Kia, Hyundai κτλ.
Αν αγόραζα σήμερα ηλεκτρικό θα επέλεγα τα Nissan Leaf, Nissan Ariya, Ford Mustang Mach e ή το νέο Toyota BZ4X που είναι δυνατά αυτοκίνητα τα οποία τα φτιάχνουν εταιρείες που είναι στο χώρο 100 χρονια και όχι μια εταιρεία που έφτιαξε το πρώτο της αυτοκίνητο λίγα χρόνια πριν.
Βέβαια πριν το 2027 δεν αξίζει να πάρεις 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο καθώς βγάζουν προβλήματα ενώ δεν υπάρχει δίκτυο φόρτισης. Σε καμία 7ετια όπου η ποιότητα θα έχει βελτιωθεί σημαντικά βλέπουμε, μέχρι τότε μόνο Hybrids.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 168 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Jack of Spades
- J.Cameron
- Paragontas7000
- userguest
- back2967
- fourkaki
- Scandal
- taketrance
- fmarulezkd
- American Economist
- DimitraA.
- gademis
- fockos
- AggelikiGr
- Wonderkid
- Hased Babis
- A350
- Fernando_A
- theodle
- Αντικειμενικός
- Libertus
- Joji
- Unboxholics
- Μήτσος10
- ROM32
- hirasawayui
- Dmzk
- epote
- jj!
- suaimhneas
- Kate1914
- giannhs2001
- charmander
- math2arch
- phleidhs
- tsiobieman
- Dark_kronos
- Γατέχων
- Δροσουλίτης
- exotic xo
- parrot/παπαγάλος
- P.Dam.
- Obi-Wan Kenobi
- camil
- arko
- User2350
- Startx0
- Viedo
- Ness
- χημεια4λαιφ
- touvlo
- Esperos1
- johnsala
- GeorgePap2003
- Roulaki
- Ilma
- ]ifrit[
- Memetchi
- DioOsm
- ggl
- Thundergirl
- igeorgeoikonomo
- snowy
- SlimShady
- kauphy
- Tangible
- An_uknown_world
- sunsetpp
- physicscrazy
- Monster Hunter
- orchidea
- Αλκης Κ.
- Dimitris2001
- harry akritas
- Κλημεντίνη
- Stefanosxios
- Εχέμυθη
- Unseen skygge
- JohnGreek
- Vold
- Nickx
- Μαυρίκιος
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.