• Σας ενημερώνουμε ότι η κατηγορία δεν αντικαθιστά σε καμία περίπτωση την επίσκεψη σας σε επαγγελματία ιατρό.

    Το σύνολο του περιεχομένου της κατηγορίας αυτής, όπως κείμενα, γραφικά, εικόνες, πληροφορίες που λαμβάνονται από δικαιούχους διαφήμισης, είναι καθαρά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν προορίζεται να είναι υποκατάστατο για την επαγγελματική ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή θεραπεία. Δεν αποτελεί υποκατάστατο ιατρικής εξέτασης, ούτε αντικαθιστά την ανάγκη για υπηρεσίες που παρέχονται από επαγγελματία ιατρό. Πάντοτε να ζητάτε τη συμβουλή του ιατρού σας πριν πάρετε οποιαδήποτε συνταγή ή φάρμακο. Μόνο ο ιατρός σας μπορεί να σας δώσει συμβουλές για το τι είναι ασφαλές και αποτελεσματικό για σας.

Ιατρικά Υποβοηθούμενη Ευθανασία

Η δωρεάν παροχή ΙΥΕ θα βελτιώσει πολύ τον τρόπο ζωής μας και τις κοινωνίες μας;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 18)

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.901 μηνύματα.
Νομίζουμε ότι τα ξέρουμε όλα. Αλλά είμαστε υγιείς. Ας βρεθούμε σε καμιά "περίεργη θέση" που οι πόνοι κάνουν τη ζωή αφόρητη και εκεί να μας δω τί μεγάλες κουβέντες θα λέμε...
Ο Θεός να μας φυλάει!, ειλικρινά τώρα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ομως δεν σε βλεπω να το κατακρίνεις, ισα ίσα κάνεις σαν να μην υπάρχει.
δε σε καταλαβαίνω, τι ήθελες να κάνω;
Ποιες δολοφονίες εννοείς, πως γίνονται;
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.533 μηνύματα.

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3.366 μηνύματα.
ποιο νομοσχέδιο ρε Buggs? Δολοφονικό; Δεν υπάρχει αυτό το νομοσχέδιο. Το βλέπεις απ την ανάποδη. Ο σκοπός είναι η ζωή, όχι ο θάνατος.
Δεν το λέω θρησκευτικά, το λέω λογικά. Η λογική είναι η ανάποδη.
Το λες αναίσθητα οχι λογικά. Η λογικη όσο και η ηθική λέει οτι ο σκοπός -του πολιτισμού- είναι η ΚΑΛΗ ζωή. Οχι να επιβιώνουν οι δουλοι οριακά δαν αναλώσιμοι για να εχουν πολιτισμένη ζωή μόνον όσοι τους εκμεταλλεύονται. Αυτό δεν είναι πολιτισμός ουτε λογικα ούτε θρησκευτικά ούτε με κανένα τρόπο. Είναι βαρβαρότητα.

Το νομοσχέδιο πρέπει να γίνει. Για να υπάρξει πρέπει πρώτα να συγκεντρωθούν υπογραφές ώστε να κατατεθεί και στη συνέχεια να υπερψηφιστεί.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ποιες δολοφονίες εννοείς, πως γίνονται;
Περιληπτικά με το "βασικο μισθό"; Μη μου πεις τώρα ότι το ακους πρώτη φορά. :-)
 

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.901 μηνύματα.

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.533 μηνύματα.
Το λες αναίσθητα οχι λογικά. Η λογικη όσο και η ηθική λέει οτι ο σκοπός -του πολιτισμού- είναι η ΚΑΛΗ ζωή.
Συμφωνώ. Αλλά γιατί να μην περιορίζεται σε καταστάσεις οπού ζούν με φρικτό πόνο, αγιάτρευτες ψυχολογικές και παθολογικες περιστάσεις?
Γιατί να μπορεί ενα νέο παιδί ξέρω γω με κατάθλιψη που μπορει εύκολα να καταπραϋνθεί με ψυχολογικη υποστηριξη και καταλληλα μετρα καθε πρόβλημα που τυχον αντιμετωπιζει, να μπορει να βαλει τελος στη ζωη του έτσι?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ως γιατρός είμαι υποχρεωμένος να απαλύνω τον πόνο και στις δυο περιπτώσεις. Με σεβασμό πανω απ 'όλα στην επιθυμία του ασθενούς. Οχι οτι μου αρέσει η θα ήθελα εγω για δικούς μου λόγους.
Οχι. Ως γιατρός είσαι υποχρεωμένος να ακολουθήσεις απαραβίαστα τον Όρκο του Ιπποκράτη.
Και ο δε όρκος λέει "Ούτε θα δίνω θανατηφόρο φάρμακο σε κάποιον που θα μου το ζητήσει, ούτε θα του κάνω μια τέτοια υπόδειξη"
 
Τελευταία επεξεργασία:

glayki

Περιβόητο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.447 μηνύματα.
Ένα σχετικό νομοσχέδιο θα έπρεπε να υπάρξει για περιπτώσεις μη αναστρέψιμων βλαβών που κάνουν αφόρητη σωματικώς, ψυχικως και συναισθηματικως την ποιότητα ζωής του ατόμου δια βίου και με την προϋπόθεση( κατά τη γνώμη μου) πως θα πρέπει να είναι σε θέση να το ζητήσει ο ίδιος με διαύγεια, δλδ να είναι συνειδητή απόφαση. Σε περιπτώσεις ασθενών που έχουν απωλέσει κάθε νοητική λειτουργία και δεν είναι σε θέση να συναινέσουν με οποιονδήποτε τρόπο ,έστω και με νεύματα πχ ,επιφυλάσσομαι για τις προθέσεις των συγγενών.
 

Υδροχόος

Περιβόητο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6.026 μηνύματα.
Γιατί να μπορεί ενα νέο παιδί ξέρω γω με κατάθλιψη που μπορει εύκολα να καταπραϋνθεί με ψυχολογικη υποστηριξη και καταλληλα μετρα καθε πρόβλημα που τυχον αντιμετωπιζει, να μπορει να βαλει τελος στη ζωη του έτσι?
Δε μιλάμε για περιπτώσεις (τουλάχιστον εγώ δε μιλάω...), που μπορούν ν' αντιμετωπισθούν. Μιλάμε για περιπτώσεις μη αναστρέψιμες...

Η κατάθλιψη έχει διαβαθμίσεις. Σαφέστατα και αντιμετωπίζεται με φαρμακευτική αγωγή. Όταν, όμως, ο άλλος φτάσει στο σημείο, για χρόνια, να έχει αυτοκτονικές τάσεις και η μόνη του σκέψη είναι πώς να τερματίσει τη ζωή του, τα πράγματα είναι στο όριο...
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.533 μηνύματα.
Άλλα λεει ο φίλτατος θεματοθέτης, εγώ σε αυτά απαντώ.
 

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3.366 μηνύματα.
Δεν ήταν σχετικό το θέμα, για να μιλήσω. Μετά θα μου έλεγες, πως εκτροχιάζω το θέμα
Απόλυτα σχετικό. Πήγες να παρουσιάσεις την ΙΥΕ σαν συστημική "δολοφονία" οποτε ενα παράδειγμα κλασσικής συστημικής δολοφονίας δείχνει τη διαφορα. Επίσης σε εμποδίζει να εκτροχιάσεις και αυτό το θέμα.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.207 μηνύματα.
Ένα σχετικό νομοσχέδιο θα έπρεπε να υπάρξει για περιπτώσεις μη αναστρέψιμων βλαβών που κάνουν αφόρητη σωματικώς, ψυχικως και συναισθηματικως την ποιότητα ζωής του ατόμου δια βίου και με την προϋπόθεση( κατά τη γνώμη μου) πως θα πρέπει να είναι σε θέση να το ζητήσει ο ίδιος με διαύγεια, δλδ να είναι συνειδητή απόφαση. Σε περιπτώσεις ασθενών που έχουν απωλέσει κάθε νοητική λειτουργία και δεν είναι σε θέση να συναινέσουν με οποιονδήποτε τρόπο ,έστω και με νεύματα πχ ,επιφυλάσσομαι για τις προθέσεις των συγγενών.
Σε αυτή τη περίπτωση είναι ξεκάθαρα ζήτημα δικαιοπρακτικής ή μη ικανότητας.

Ο νόμος δε παρέχει σαφείς ενδείξεις επί του θέματος.

Γνώμη μου: να επιτραπεί.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αλλά δίχως λόγο, να πάρω και τους γιατρούς στο ...λαιμό μου, τι μου φταίνε οι άνθρωποι, να δολοφονήσουν άνθρωπο;
Δυστυχώς έχεις άδικο.

Δολοφονία με αυτό που λες εσύ είναι μια πολύ συγκεκριμένη πράξη, κατά την οποία ο εκτελών τη δολοφονία υποκειμενικά έχει σκοπό να σου αφαιρέσει τη ζωή για αίτια που ανάγονται στη δική του βούληση.

Να του λες εσύ "σκότωσέ με" δεν πρέπει να θεωρείται δολοφονία/ανθρωποκτονία. Στη χειρότερη θα έλεγα ότι θα έπρεπε να θεωρείται ξεχωριστός λόγος άρσης του αδίκου αν το κάνει γιατρός.

ΑΛΛΟ πράγμα που δυστυχώς η κρατούσα γνώμη στη ποινική θεωρία είναι αντίθετη, θεσπίζοντας μάλιστα ιδιαίτερο έγκλημα σε βαθμό πλημμελήματος.
Άρθρο 300 - Ποινικός Κώδικας - Ανθρωποκτονία με συναίνεση

Όποιος αποφάσισε και εκτέλεσε ανθρωποκτονία ύστερα από σπουδαία και επίμονη απαίτηση του θύματος και από οίκτο γι' αυτόν που έπασχε από ανίατη ασθένεια τιμωρείται με φυλάκιση.

Το θεωρώ άδικο και σε δικαιοπολιτικό επίπεδο διότι ήδη ζούμε σε μια κοινωνία όπου αναγνωρίζεται ευρέως το αναπαλλοτρίωτο δικαίωμα ενός ατόμου στη προσωπικότητά του, υπό την έννοια πως ο καθένας είναι ελεύθερος να παίρνει επιλογές που αφορούν τον εαυτό του χωρίς να επεμβαίνει η υπόλοιπη κοινωνία. Για ποιό λόγο όμως αυτό να σταματάει στις εν ζωή επιλογές;

Για παράδειγμα αναγνωρίζεται ευρέως πως μια κοπέλα μπορεί ελεύθερα και συνειδητά να γίνει πόρνη (OF, βιζιτού και όπως θέλετε πείτε το) που είναι απείρως χειρότερο από το να αυτοκτονήσεις, διότι στη περίπτωση της αυτοκτονίας αποχωρείς από τον φυσικό κόσμο μεν, διατηρείς έως τέλους το στάτους σου σαν άνθρωπος δε --δηλαδή ένα υποκείμενο με δικαιώματα, υποχρεώσεις και αξιώσεις απέναντι στη κοινωνία. Αντιθέτως, διαλέγοντας το παραπάνω μονοπάτι ενσυνείδητα απεμπολείς το χαρακτηρισμό του υποκειμένου από πάνω σου και γίνεσαι ένα νεκρό και άψυχο αντικείμενο ηδονής για τους πελάτες σου επί πληρωμής.

Ο νόμος επιτρέπει το δεύτερο (που είναι χειρότερο), γιατί να μην επιτρέπει το πρώτο (που είναι ευμενέστερο);

Αυτό είναι μόνο ένα από τα άπειρα παραδείγματα που έχω.

Αν σε ενδιαφέρει η δικαιοσύνη θα ακολουθήσεις τη δική μου συλλογιστική γιατί δίκαιο είναι το ίσο. Αν σε ενδιαφέρει η φιλοσοφία του πεζοδρομίου, καλημέρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3.366 μηνύματα.
Για παράδειγμα αναγνωρίζεται ευρέως πως μια κοπέλα μπορεί ελεύθερα και συνειδητά να γίνει πόρνη (OF, βιζιτού και όπως θέλετε πείτε το) που είναι απείρως χειρότερο από το να αυτοκτονήσεις,
Χαίρομαι που κάποιοι αρχίζουν να βλέπουν το δικαίωμα στην αξιοπρέπεια απέναντι στην κοινωνική υποκρισία.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.207 μηνύματα.

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.533 μηνύματα.
Να γίνεται σε ιδιωτικά νοσοκομεία απο τσέπη του ασθενή. Γιατί εγώ ως φορολογούμενος να συμβάλλω σε ιατρική δολοφονία; Ο,τι πληρώνω θέλω να πηγαίνει στο να σώζονται ζωές, όχι να φεύγουν.
Και ο γιατρός έχει την υποχρέωση να ακολουθεί τον όρκο του Ιπποκράτη, και η ΙΥΕ αντιβαίνει με αυτόν.
 

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.901 μηνύματα.
Απόλυτα σχετικό. Πήγες να παρουσιάσεις την ΙΥΕ σαν συστημική "δολοφονία" οποτε ενα παράδειγμα κλασσικής συστημικής δολοφονίας δείχνει τη διαφορα. Επίσης σε εμποδίζει να εκτροχιάσεις και αυτό το θέμα.
μου φαίνεται φίλε, ό,τι σε συμφέρει λες και ονομάζεις.
Ότι νά΄ναι ονομάζεις <<συστημική δολοφονία>>. Δε διαφωνώ πως το ελάχιστο μεροκάματο είναι πολύ κάτω απ το απαραίτητο ελάχιστο όριο διαβίωσης. Αλλά πώς το πας από δω, το πας από κει, το έκανες και δολοφονία! Ενώ τους άλλους που υποβοηθούν το θάνατο (που δεν αμφιβάλλω σε κάποιες περιπτώσεις, πως μπορεί να είναι και λυτρωτικό) τους λες... δικαίωμα στην αξιοπρέπεια. Και όλες αυτές τις στροφές, και τάχα το θέμα δεν εκτροχιάζεται, αν το πάμε στο μεροκάματο!!! Και όταν ξεφεύγουμε σε ένα πολύ πιο ελαφρύ θεματάκι, πας να μας κάνεις νταντά. Αυτά με εκνευρίζουν. Σέβομαι τις απόψεις σου, αλλά το να ονομάζουμε τα σύκα καρύδια και το ανάποδο, δεν είναι σωστό
 

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3.366 μηνύματα.
Δε διαφωνώ πως το ελάχιστο μεροκάματο είναι πολύ κάτω απ το απαραίτητο ελάχιστο όριο διαβίωσης. Αλλά πώς το πας από δω, το πας από κει, το έκανες και δολοφονία!
Αφου είναι κατω απο το ελάχιστο όριο διαβίωσης πεθαινουν, απλα συμβαίνει αργά και βασανιστικά.
Ενώ τους άλλους που υποβοηθούν το θάνατο (που δεν αμφιβάλλω σε κάποιες περιπτώσεις, πως μπορεί να είναι και λυτρωτικό) τους λες... δικαίωμα στην αξιοπρέπεια.
Οι αλλοι που υποβοηθούν είναι γιατροι τα ειπαμε για να γινουν ολα ομορφα και σωστα. Δεν διαβάζεις οσα σου απαντάνε; Κι αυτοι που το ζητουν είναι μονο για να λυτρωθούν , ακριβως, αν δεν υπέφεραν δεν θα το ζητούσαν. Εχεις δει κανεναν να ζητάει το βασικο μισθό κάτω απο το όριο διαβίωσης;
Αυτά με εκνευρίζουν. Σέβομαι τις απόψεις σου, αλλά το να ονομάζουμε τα σύκα καρύδια και το ανάποδο, δεν είναι σωστό

Δεν σέβεσαι τις απόψεις κανενός ουτε τα θεματα στα οποία συμμετέχεις. Διαρκως τρολάρεις και λες ύστερα στους αλλους ποιο είναι το σωστό...
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.533 μηνύματα.
Αφου είναι κατω απο το ελάχιστο όριο διαβίωσης πεθαινουν, απλα συμβαίνει αργά και βασανιστικά.
Nαι αδερφέ, το 100% των ανθρώπων που πίνουν νερό κάποια στιγμή στη ζωή τους πεθαίνουν, συνεπώς η κατανάλωση του νερού οδηγεί σε αργό και βασανιστικό θάνατο. Tι σχέση έχει αυτό με τίποτα;
Δυστυχώς σε ετούτο δώθε το σύστημα, αξίζεις ό,τι παράγεις. Συμφωνώ, μαλακία, άλλος όμως άγει και φέρει το νήμα on και off topic :pardon:
Οι αλλοι που υποβοηθούν είναι γιατροι τα ειπαμε για να γινουν ολα ομορφα και σωστα. Δεν διαβάζεις οσα σου απαντάνε; Κι αυτοι που το ζητουν είναι μονο για να λυτρωθούν , ακριβως, αν δεν υπέφεραν δεν θα το ζητούσαν. Εχεις δει κανεναν να ζητάει το βασικο μισθό κάτω απο το όριο διαβίωσης;
Έχω δει ανθρώπους να διατηρούν την τιμή τους και να λένε ένα στιβαρό "Άι γαμήσου" στη ζωή, άστεγους να ψάχνουν φαγητό στα σκουπίδια, που μαζεύουν τα 50λεπτα απο τον δρόμο για να φάνε μια φρατζόλα ψωμί. Ναι, δεν έχω δει κάποιον να ζητάει τον βασικό μισθό κάτω απο το όριο διαβίωσης, αλλά εσύ γιατί θες άτομα να μην δουλεύουν γιατί μπορούν να πάρουν μόνο τον βασικό μισθό ενώ θέλουν μισθό καρδιοχειρουργού; :scratchhead:

Aκόμα πάντως να ακούσω κάτι για τον όρκο του Ιπποκράτη.
Θέλουμε τον Γιατρό μας να τον ακολουθεί τελικά ή όχι;
 

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.901 μηνύματα.

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.207 μηνύματα.
Να γίνεται σε ιδιωτικά νοσοκομεία απο τσέπη του ασθενή. Γιατί εγώ ως φορολογούμενος να συμβάλλω σε ιατρική δολοφονία; Ο,τι πληρώνω θέλω να πηγαίνει στο να σώζονται ζωές, όχι να φεύγουν.
Και ο γιατρός έχει την υποχρέωση να ακολουθεί τον όρκο του Ιπποκράτη, και η ΙΥΕ αντιβαίνει με αυτόν.
Δολοφονία όπως το λες εσύ είναι κάτι πάρα πολύ συγκεκριμένο, και η ΙΥΕ δεν εντάσσεται σε αυτό.

Και μπορώ να στο αποδείξω και πιο απλά:

Εφόσον, όπως λες, οι δύο πράξεις είναι μεταξύ τους ισοδύναμες, γιατί η ανθρωποκτονία με δόλο τιμωρείται με ισόβια κάθειρξη (299 ΠΚ) ενώ η ανθρωποκτονία με συναίνεση με φυλάκιση από 10 ημέρες ως 5 χρόνια (300 ΠΚ);
 

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλλεται Γιατρός και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.977 μηνύματα.
Εναντίον. Το να παίρνεις μια ζωή είναι ανηθικο και απάνθρωπο όπως και να χει.



Την στιγμή που η σύγχρονη ιατρική έχει μεθόδους για την αντιμετώπιση και μείωση των συμπτωμάτων σε πολύ καλό βαθμο, όταν πρόκειται για ανίατες ασθένειες.
 
Top