Πόσο αριστερή είναι η Αριστερά του κυρίου Τσίπρα;

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
....Είναι αριστερή μια Αριστερά που ονειρεύεται κάτι τέτοιο;

Παρακαλώ, την άποψή σας...
Είναι, αλλά χωρίς..τσίπα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
Και δύο από τα επίκαιρα που ακούγονται:

  • Πίσω απ' τον Αλέξη, κρύβεται ο Αλέκος.:P
  • Η αριστερά στην Ελλάδα είναι ο Αλέκος, η Αλέκα και ο Αλέξης.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
Και δύο από τα επίκαιρα που ακούγονται:

  • Πίσω απ' τον Αλέξη, κρύβεται ο Αλέκος.:P
  • Η αριστερά στην Ελλάδα είναι ο Αλέκος, η Αλέκα και ο Αλέξης.:P
...Ίσως κι ο "Μεγαλέξανδρος". Κι εκείνος μία "παγκόσμια διακυβέρνηση" προσδοκούσε, αλλά τον "έφαγαν" στα 33 του!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bisbirikos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο bisbirikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και επαγγέλεται Μουσικός. Έχει γράψει 812 μηνύματα.

:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tuppence

Νεοφερμένος

Η Tuppence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Αεροσυνοδός. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
όσο για το ερώτημα, η αριστερά του τσίπρα είναι τόσο αριστερά όσο σοσιαλιστικό είναι το πασόκ και κεντροδεξιά η ν.δ......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bisbirikos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο bisbirikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και επαγγέλεται Μουσικός. Έχει γράψει 812 μηνύματα.
https://highvoltagepress.blogspot.com/2008/06/blog-post_18.html

ΜΗ ΣΑΣ ΤΥΧΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ (αν σας τύχει πατήστε τον στο λαιμό)

Η Αυγή, με την οποία συνεργάστηκα για χρόνια, μου χρωστάει ακόμα λεφτά.
Χρωστάει λεφτά σε πολύ κόσμο -και άχρηστο μεταξύ άλλων, καθότι από προσλήψεις, καλά πάμε.

Η Αυγή, αρνείται τις δεξιές πρακτικές της ορθολογικής λειτουργίας ενός εντύπου.
Προτιμάει να έχει απλήρωτους συνεργάτες, ή ανθρώπους που γράφουν δωρεάν, και δανείζονται για να ζήσουν.
Η Αυγή είναι ο χειρότερος, αισχρότερος, αθλιότερος εργοδότης, και το κόμμα που συνδέεται μαζί της, δεν κάνει τίποτε γι' αυτό.
Η Αυγή προτιμάει να βουλιάξει με όλους μέσα, παρά να αφήσει τη "σαβούρα".
Η απάντηση σε όποιον ζητάει τα λεφτά του, είναι ότι ήδη προηγούνται άλλοι με μεγαλύτερο χρέος!!!
Δεν θέλουν να "υποκύψουν στις πιέσεις της αγοράς", και γι' αυτό αφήνουν το απόστημα να σαπίζει.
Μην την αγοράζετε, αν την αγοράζατε, μην ψηφίζετε Σύριζα, αλλά ξυρείστε τους σύριζα, για να μάθουν τι εστί βερύκοκκο.
Ο κόσμος δουλεύει σα σκλάβος και είναι απλήρωτος!!!
Κι επιπλέον, επειδή είναι κορόιδα, δε μιλάνε κιόλας, για να μη δυσκολέψουν το κόμμα και δεν ξέρω ποιόν άλλο.
Ο Αλαβάνος είναι από τους πλουσιότερους της Βουλής, με σπίτια, ομόλογα και λεφτά.
Άμα δεν μπορούν να βρουν μια λύση, να το κλείσουν το ρημάδι, και το κόμμα και την εφημερίδα.
Μετά από την εμπειρία με τον αριστερό εργοδότη, ξύπνησα.
Η εκμετάλλευση βλέπετε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fantasmenos

Τιμώμενο Μέλος

Η Διαταραγμένη Προσωπικότητα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Θεολόγος και μας γράφει απο Μαυροβούνιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,026 μηνύματα.
https://highvoltagepress.blogspot.com/2008/06/blog-post_18.html

ΜΗ ΣΑΣ ΤΥΧΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ (αν σας τύχει πατήστε τον στο λαιμό)

Η Αυγή, με την οποία συνεργάστηκα για χρόνια, μου χρωστάει ακόμα λεφτά.
Χρωστάει λεφτά σε πολύ κόσμο -και άχρηστο μεταξύ άλλων, καθότι από προσλήψεις, καλά πάμε.

Η Αυγή, αρνείται τις δεξιές πρακτικές της ορθολογικής λειτουργίας ενός εντύπου.
Προτιμάει να έχει απλήρωτους συνεργάτες, ή ανθρώπους που γράφουν δωρεάν, και δανείζονται για να ζήσουν.
Η Αυγή είναι ο χειρότερος, αισχρότερος, αθλιότερος εργοδότης, και το κόμμα που συνδέεται μαζί της, δεν κάνει τίποτε γι' αυτό.
Η Αυγή προτιμάει να βουλιάξει με όλους μέσα, παρά να αφήσει τη "σαβούρα".
Η απάντηση σε όποιον ζητάει τα λεφτά του, είναι ότι ήδη προηγούνται άλλοι με μεγαλύτερο χρέος!!!
Δεν θέλουν να "υποκύψουν στις πιέσεις της αγοράς", και γι' αυτό αφήνουν το απόστημα να σαπίζει.
Μην την αγοράζετε, αν την αγοράζατε, μην ψηφίζετε Σύριζα, αλλά ξυρείστε τους σύριζα, για να μάθουν τι εστί βερύκοκκο.
Ο κόσμος δουλεύει σα σκλάβος και είναι απλήρωτος!!!
Κι επιπλέον, επειδή είναι κορόιδα, δε μιλάνε κιόλας, για να μη δυσκολέψουν το κόμμα και δεν ξέρω ποιόν άλλο.
Ο Αλαβάνος είναι από τους πλουσιότερους της Βουλής, με σπίτια, ομόλογα και λεφτά.
Άμα δεν μπορούν να βρουν μια λύση, να το κλείσουν το ρημάδι, και το κόμμα και την εφημερίδα.
Μετά από την εμπειρία με τον αριστερό εργοδότη, ξύπνησα.
Η εκμετάλλευση βλέπετε...


10 σχόλια:

βλαχοκυριλές είπε... Ήξερες που πήγαινες. Νόμιζες ότι η Αυγή πουλάει 100 χιλιάδες φύλλα;

"... αν την αγοράζατε, μην ψηφίζετε Σύριζα, αλλά ξυρείστε τους σύριζα, για να μάθουν τι εστί βερύκοκκο".

:-)) Πολύ καλό! Για πες μας τώρα και τι να ψηφίζουμε! Νουδού? Πληρώνει καλά?

"Ο Αλαβάνος είναι από τους πλουσιότερους της Βουλής, με σπίτια, ομόλογα και λεφτά".

Και τι μας νοιάζει αυτό? Τα έχει βγάλει παράνομα? Από τους πλουσιότερους ήταν κι ο Αχιλλέας Καραμανλής (κοντινός συγγενής του πρωθυπουργού). Και μάλιστα ήταν αυτός που έβγαλε τα περισσότερα με το μπαμ του χρηματηστηρίου (το οποίο φυσικά έστησε το Πασοκ, έτσι δεν είναι?)

"Κι επιπλέον, επειδή είναι κορόιδα, δε μιλάνε κιόλας"

Ενώ όσοι βολεύονται με κάποιο βισματάκι από τα κόμματα εξουσίας και προσκυνούν μια ζωή για να παίρνουν το 700ράκι τους είναι μάγκες ε?

19 Ιουν 2008 2:52:00 πμ βλαχοκυριλές είπε... Έχει πολλή πλάκα που οι οπαδοί των μεγάλων κομμάτων, οι οποίοι επιδίδονται ανοιχτά στο ευγενές άθλημα του ρουσφετίου δεκαετίες τώρα και που έχουν καταστρέψει τη ζωή στην Ελλάδα σε όλους τους τομείς, δίνουν και συμβουλές για το τι να μην ψηφίζουμε.

Με βάση το προσωπικό τους πορτοφόλι πάντα.

Εφόσον μπαίνεις στον κόπο να δίνεις τέτοιου είδους συμβουλές, θα ήταν τίμιο εκ μέρους σου να μας πεις και τι ακριβώς πρεσβεύεις.

19 Ιουν 2008 5:17:00 πμ Vassilis είπε... Αν δεν έχει λεφτά να πληρώσει, ας κλείσει. Να μην μας γεμίζει και τα περίπτερα με άχρηστο χαρτί. Θα δείξουν και την οικολογική τους συνείδηση έτσι...!!!
19 Ιουν 2008 11:53:00 πμ highvoltagepress είπε... βλαχοκυριλέ@δεν προσπαθώ να πω στον κόσμο τι να ψηφίσει, ούτε κατ' ιδέαν. Ούτε μου έχει κάνει ο οποιοσδήποτε ρουσφέτι ποτέ. Και είναι απόλυτα αλήθεια αυτό!!! Εξέφρασα την προσωπική μου άποψη, και ναι, ο θείος Αχιλλέψ, ο Καμμένος και πολλοί άλλοι έβγαλαν από το χρηματιστήριο, πολύ σωστά.
Δεν πίστεψα ότι πουλάει χιλιάδες φύλλα, πίστεψα όμως ότι υπάρχει λογική, και προκειμένου να σώσεις τη δουλειά των ανθρώπων και να κρατήσεις ζωντανή μια ιστορική εφημερίδα, πρέπει να κάνεις ορισμένα βήματα ορθολογικά, για τα οποία ακόμη και μέσα στον σύριζα έχουν γίνει ατελείωτοι καυγάδες, αφού επικρατούν τα γερόντια -ηλικιακά ή στο μυαλό.
vassili@ αυτό είπα κι εγώ, και πολλοί ακόμη. Και δεν ήμουν για ένα μήνα εκεί, αλλά συνεργάστηκα για 8 περίπου χρονάκια με τους κυρίους.
19 Ιουν 2008 12:02:00 μμ βλαχοκυριλές είπε... αγαπητή highvoltage,

εγώ δεν δικαιολογώ αυτές τις πρακτικές. Και δεν αμφισβητώ την εμπειρία που περιγράφεις και το ότι δεν έχεις χρησιμοποιήσει μέσον.

Όμως, διακρίνω ένα τεράστιο λογικό άλμα ανάμεσα στην κακή σου εμπειρία με την εφημερίδα και την πρόταση σου να μην ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ!

Δεν νομίζεις ότι υπάρχουν στην Ελλάδα απείρως σοβαρότεροι λόγοι από το ότι η φυτοζωούσα εφημερίδα ενός μικρού κόμματος καθυστερεί να πληρώσει τους εργαζόμενούς της;

35 χρόνια τρώνε από 100 μεριές οι πράσινοι και οι μπλε πολιτικοί ηγέτες και οι "κουμπάροι" τους, εναλλασσόμενοι στην εξουσία. Και έχουν τον κοσμάκη (με πτυχία) να φιλάει τις κατουρημένες ποδιές τους για μια θεσούλα πείνας.

Για αυτό δέχομαι την καταγγελία σου (καλώς την έκανες). Όλο το υπόλοιπο (μπορεί να προέρχεται από την προσωπική σου αγανάκτηση) κατά τη γνώμη μου δεν στέκει σαν επιχειρηματολογία εναντίον ενός κόμματος, μπροστά στα σημεία και τέρατα που βλέπουμε στην Ελλάδα.

Φιλικά και ευχαριστώ για την φιλοξενεία.
19 Ιουν 2008 1:35:00 μμ highvoltagepress είπε... Όπως το θέτεις βλαχοκυριλέ@ δεν έχεις άδικο.
Όμως επίσης, και δε χωρούσε -επειδή δε σχετιζόταν- στο παρόν κείμενο, έχω να πω ότι πιστεύω ότι γενικά οι πρακτικές του σύριζα δεν έχουν προοπτική, ότι είναι αναποτελεσματικές, και δεν ανταποκρίνονται στην τρέχουσα πραγματικότητα ως απολύτως ανεδαφικές. Πέρα από το να ηθικολογεί και να καλεί σε πρακτικές μηδενικής αποτελεσματικότητας, δεν κάνει το παραμικρό που να πείσει -εμένα τουλάχιστον- ότι έχει λόγο ύπαρξης, έξω από το να αποτελεί μια οιονεί ενοχλησούλα πριν την ψήφιση κάποιου επίφοβου νομοσχεδίου -σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή, και μάλιστα προβλέψιμη. Παρακαλάω για νέους ανθρώπους, αλλά ο Τσίπρας; Ποιόν να πείσει και πώς; Δεν έχει πείσει τον εαυτό του ακόμα.
19 Ιουν 2008 2:02:00 μμ βλαχοκυριλές είπε... Η εκτίμησή σου αυτή είναι απολύτως σεβαστή. Όπως σεβαστή είναι και η αντίθετη εκτίμηση, αυτή της πλειοψηφίας, που σε όλες τις τελευταίες δημοσκοπήσεις δίνει το Συριζα ως το κόμμα που ασκεί την πιο αποτελεσματική αντιπολίτευση, με διαφορά. Αναφέρω για παράδειγμα αυτή της Καθημερινής που στο παραπάνω ερώτημα δίνει σε ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ, 31, 14, 12 και 11% αντίστοιχα.

Όπως σου είπα η μόνη μου αντίρρηση (και για την οποία μίλησα κάπως εριστικά) είναι ότι θεωρώ άστοχη τη σύνδεση ανάμεσα στο θέμα της "Αυγής" και στην αντι-ΣΥΡΙΖΑ πρότασή σου. Κατά τα άλλα το να μην γουστάρεις ΣΥΡΙΖΑ, το σέβομαι απόλυτα και δεν θα υποστηρίξω ούτε τον Τσίπρα, ούτε κανένα άλλο πρόσωπο.
19 Ιουν 2008 5:14:00 μμ highvoltagepress είπε... Φυσικά και είναι σεβαστή η εκτίμηση της πλειοψηφίας. Εγώ όμως διαφωνώ, και φυσικά δε συζητώ τον Καρατζαφέρη και τους υπόλοιπους.
Την Αυγή τη βλέπω ως χαμένη ευκαιρία, και είναι κρίμα. Έχει σοβαρούς ανθρώπους που γράφουν, αλλά χάνει ή έχασε το τραίνο.
20 Ιουν 2008 10:17:00 πμ Μάρκος είπε... Προφανώς δεν γνωρίζετε το παρελθόν και τις πρακτικές της Αυγούλας επί Χούντας.Τότε που έπεφταν οι επιχορηγήσεις η μια μετά την άλλη, την ώρα που άλλες εφημερίδες έκλειναν...
24 Ιουν 2008 8:48:00 πμ p.m. είπε... Πες τα εσύ, Μάρκο, αφού δεν τα γνωρίζουμε εμείς...

Y.Γ. Να γράφεις και την αντίθετη άποψη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bisbirikos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο bisbirikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και επαγγέλεται Μουσικός. Έχει γράψει 812 μηνύματα.
Y.Γ. Να γράφεις και την αντίθετη άποψη
Aς μου επιτραπει να κανω quote το παραπανω.
Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αποτελει μνημειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fantasmenos

Τιμώμενο Μέλος

Η Διαταραγμένη Προσωπικότητα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Θεολόγος και μας γράφει απο Μαυροβούνιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,026 μηνύματα.
Aς μου επιτραπει να κανω quote το παραπανω.
Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αποτελει μνημειο.

:)

Είμαι μνημειώδης τύπος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Great Chaos

Περιβόητο μέλος

Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, επαγγέλεται Συγγραφέας και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,911 μηνύματα.
Για αυτό δέχομαι την καταγγελία σου (καλώς την έκανες). Όλο το υπόλοιπο (μπορεί να προέρχεται από την προσωπική σου αγανάκτηση) κατά τη γνώμη μου δεν στέκει σαν επιχειρηματολογία εναντίον ενός κόμματος, μπροστά στα σημεία και τέρατα που βλέπουμε στην Ελλάδα.

Θα σημειώσω την παραπάνω φράση, η οποία κατά τη γνώμη μου αποτελεί επιτομή της "αντίθετης άποψης" επί του θέματος, όπως μας την παρουσίασε (σωστά) ο Φαντασμένος.

Δηλαδή, μη δίνεις σημασία αν ένα αριστερό κόμμα δεν εφαρμόζει την ιδεολογία του ούτε στα του οίκου του, επειδή απλά οι άλλοι είναι χειρότεροι!!! Τα σημεία και τέρατα του όποιου κόμματος, που υποτίθεται ότι επαγγέλλεται το "νέο" και το "διαφορετικό", που υποτίθεται πως βρίσκεται από την πλευρά των εργαζομένων και παλεύει για τα δικαιώματά τους, δεν πρέπει να μας κάνουν να μην το ψηφίσουμε, απλά επειδή τα σημεία και τέρατα των άλλων (οι οποίοι τουλάχιστον δεν το παίζουν εργατοπατέρες) είναι μεγαλύτερα.

Κάποτε ο Χότζας, λέει μια σοφή ιστορία των Σούφι ή Δερβίσηδων, ξεκίνησε να ταξιδέψει με μεγάλη ζέστη, μέσα από μια ερημική περιοχή. Μαζί του είχε ένα καρπούζι. Στο δρόμο, καθώς πήγαινε, δίψασε κι έκοψε το καρπούζι να το φάει, περίπου στα μισά της διαδρομής. Το καρπούζι ήταν μπόλικο, γι' αυτό κι εκείνος έφαγε μόνο τα πιο γλυκά κομμάτια, παραλείποντας όσα στρώματα ήταν πιο ξινά, εκείνα δηλαδή που βρίσκονται πιο κοντά στη φλούδα.
Πριν ξαναπάρει το δρόμο του μάλιστα, κατούρησε τις πεταμένες φλούδες...
Κατά την επιστροφή δίψασε και δεν είχε πλέον τίποτε μαζί του για να ξεδιψάσει. Συνάντησε λοιπόν τις πεταμένες (και κατουρημένες) φλούδες και πρόσεξε ότι είχε αφήσει κάμποση ψίχα επάνω τους. "Να πάρει η οργή", σκέφτηκε, "κρίμα που τις κατούρησα, τώρα θα μπορούσα να ξεδιψάσω". Κοίταξε λίγο καλύτερα. "Αυτή εκεί τη φλούδα στην άκρη μάλλον δεν την έχω κατουρήσει", είπε στον εαυτό του και την έφαγε. Το ίδιο είπε και για τη διπλανή, το ίδιο και για την παραδιπλανή, μέχρι που στο τέλος τις έφαγε όλες, κάνοντας πως δεν είχε κατουρήσει καμία απ' αυτές...

Αυτή είναι και η λογική του επιχειρήματος που μας παραθέτεις φίλε Φαντασμένε. Θα συνηθίσουμε τελικώς στην κάθε βρωμιά, απάτη, ανακολουθία, υποκρισία, ψεύδος, επειδή απλά υπάρχουν κι άλλοι που τα κάνουν χειρότερα. Χαίρομαι που παρέθεσες τον αντίλογο, επιβεβαιώνοντας έτσι το δίκαιο των αιτιάσεων αλλά και το πολιτικό σκεπτικό που αναδεικνύει τους Τσίπρες της εποχής μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fantasmenos

Τιμώμενο Μέλος

Η Διαταραγμένη Προσωπικότητα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Θεολόγος και μας γράφει απο Μαυροβούνιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,026 μηνύματα.
:)

Κάποτε, περπατούσα βαριεστημένα μέσα στο πανεπιστήμιο. Η ώρα ήταν περασμένη και είχα κάνει αρκετές ώρες μάθημα και έλεγα να πάω να πιω ένα ρημαδοκαφέ σαν άνθρωπος. Τότε είδα στον τοίχο ένα σύνθημα. "του Κνίτη του έδειχναν τη σελήνη και κοίταζε το δάκτυλο" ή κάπως έτσι τέλος πάντων. Δεν υπονοώ ότι είσαι Κνίτης αλλά το ποστ σου μου έφερε αυτή τη φράση στο μυαλό :D. Τι θέλω να πω:

Το πνεύμα του αντίλογου είναι αυτό

Όμως, διακρίνω ένα τεράστιο λογικό άλμα ανάμεσα στην κακή σου εμπειρία με την εφημερίδα και την πρόταση σου να μην ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ!

και όχι αυτό

Για αυτό δέχομαι την καταγγελία σου (καλώς την έκανες). Όλο το υπόλοιπο (μπορεί να προέρχεται από την προσωπική σου αγανάκτηση) κατά τη γνώμη μου δεν στέκει σαν επιχειρηματολογία εναντίον ενός κόμματος, μπροστά στα σημεία και τέρατα που βλέπουμε στην Ελλάδα.

Αν θες πάντως να σου σχολιάσω το τελευταίο ναι, διαφωνώ με αυτό γιατί όντως καλλιεργεί την απάθεια στα κακώς κείμενα αλλά δεν σημαίνει και κάτι. Ελληνική πρακτική είναι η συγκεκριμένη, ούτε αριστερή ούτε δεξιά.

Υ.Γ. Κανείς δεν είπε (με εξαίρεση τα κομματόσκυλα) ότι ένα κόμμα τηρεί όλα αυτά τα οποία εξαγγέλει. Το ζήτημα είναι όμως τι λέει και πόσα τηρεί από αυτά που λέει. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,045 μηνύματα.
Η καταγγελία αποδεικνύει κατι που διαπιστώνω ολοένα και περισσότερο: Δεν χρειάζονται κάποιοι να αλλάξουν τον κόσμο. Κάποιοι, πρέπει να πληρώσουν κάποιους για να αλλάξουν τον κόσμο. Εν προκειμένω οι ανύπαρκτοι αναγνώστες (και τουτέσατιν χρηματοδότες) της κάθε Αυγής, αριστερού ή προοδευτικού εντύπου, ή ακόμη και άποψης...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κακή Επιρροή

Επιφανές μέλος

Η Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 53 ετών και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 17,438 μηνύματα.
Αν και δεν είμαι οπαδός του συγκεκριμένου κόμματος, το βρίσκω άστοχο το να κρίνεις ένα ολόκληρο κόμμα από ΕΝΑΝ εργοδότη που θέλει να λέει ότι είναι του κόμματος.
Με αυτό το σκεπτικό θα έπρεπε να γίνουμε όλοι δεξιοί επειδή ο Κόκκαλης προσέχει απίστευτα τους εργαζομένους του με απίστευτες αυξήσεις :confused:

ΕΝΑΣ εργοδότης δεν φέρνει την άνοιξη (ή το χειμώνα... κατά τον κούκο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,045 μηνύματα.
Πάντως είμαι βέβαιος ότι άν η Αυγή είχε 100,000 κυκλοφορία ο τυπος δεν θα ήταν απλήρωτος. Και για την κυκλοφορία που δεν έχει δεν φταίει η Αυγή, φταίνε όσοι ΔΕΝ την αγοράζουν, μη χρηματοδοτώντας έτσι την όποια Αυγη ή ακτιβιστική προπαγάνδα, ή προοδευτική ιδέα, ή ριζοσπαστική λύση ...

Για κάποιο λόγο η πρόοδος, η αλλαγή, η μετάβαση σε ένα πιο ανθρώπινο και πολιτισμένο μοντέλο, δεν μας είναι ακόμη γοητευτική. Μας γοητεύει η σαπίλα, τα ψέματα, αρκεί να ειναι καλά λουστραρισμένα (βλ. ιλουστρειτετ), και γι'αυτό τα αγοράζουμε και έτσι τα χρηματοδοτούμε. Αυτά ύστερα εξαγοράζουν τους συγγραφείς και υπαλλήλους που πληρώνουν με τα λεφτά τα δικά μας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Neraida

Επιφανές μέλος

Η Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 13,073 μηνύματα.
Με αυτό το σκεπτικό θα έπρεπε να γίνουμε όλοι δεξιοί επειδή ο Κόκκαλης προσέχει απίστευτα τους εργαζομένους του με απίστευτες αυξήσεις :confused:

O Κοκκαλης πασοκος δεν ειναι..ορ νοτ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,045 μηνύματα.
Με αυτό το σκεπτικό θα έπρεπε να γίνουμε όλοι δεξιοί επειδή ο Κόκκαλης προσέχει απίστευτα τους εργαζομένους του με απίστευτες αυξήσεις :confused:

Μα είμαστε όλοι δεξιοι, καραδεξιοι. Οχι όλοι ποσο είναι 85%; Βάλε Πασοκ και ΝΔ μαζί και το ΛΑΟΣ θα δείς πόσοι ειναι οι δεξιοι.

Εμ ετσι ειναι η εξαγορά συνειδήσεων, εξαγοράζει , με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Κι άν δεν πιάσει το καλό, υπάρχει πάντα και το άγριο... Οτι αν φύγουμε εμείς θα έρθει το χάος, τα τάνκς, θα σας απολύσουν απο το δημόσιο, θα ανέβη ο πληρωρισμός, θα πεσουν οι μισθοί, τα στελέχη δεν θα μπορουν να κάνυν πλέον κομπίνες, θα χαθούν οι μίζες, οι βίλες οι πισίνες, θα μπούνε οι τούρκοι και θα μαμήσουν τις γυναικες σας (βάλαμε και λίγο πιπέρι για να δείτε πόσο τρομακτικο μπορεί να γίνει) :), θα σας συμβούν τα πάντα.

Γι'αυτό ψηφίστε μας, δουλέψτε στις δουλειές μας, στηρίξτε τις κομπίνες μας και προπαντώς μήν ρωτάτε ούτε να σας νοιάζει ποιοι είμαστε και τι πουλάμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lugar

Πολύ δραστήριο μέλος

Η lugar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 58 ετών. Έχει γράψει 846 μηνύματα.
Με συγχωρείτε αλλά ο όρος αριστερός εργοδότης είναι λίγο αστείος γιατί μέσα σε ένα σύστημα που για να βγει πρέπει να υπάρχει κέρδος δεν μπορεί να μην νέμεται υπεραξία. Αλλοιώς ας γίνει συνεταιρισμός εργαζομένων....... και ας μοιράζουν την υπεραξία ή την "υποαξία" (πως θα το λέγαμε αν έχανε λεφτά ο συνεταιρισμός?) μεταξύ τους οι εργαζόμενοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bisbirikos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο bisbirikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και επαγγέλεται Μουσικός. Έχει γράψει 812 μηνύματα.
https://www.kolonaki-press.com/poioi-theloun-aneksartiti-i-aitonomi-tin-kerkira.html

Ποιοι θέλουν «ανεξάρτητη» ή «αυτόνομη» την Κέρκυρα; Του Δημήτρη Μπεκιάρη
Την είδηση την διαβάσαμε στην βρετανική εφημερίδα Guardian και έκανε τον διαδικτυακό της «κύκλο». Κάποιοι στην Κέρκυρα ζητούν αυτονόμηση του νησιού. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το γεγονός ότι το σχετικό δημοσίευμα το υπογράφει η ανταποκρίτρια της εφημερίδας στην Αθήνα και γνωστή στο ελληνικό αναγνωστικό κοινό βρετανίδα δημοσιογράφος Έλενα Σμιθ. Τι λέει το δημοσίευμα της εφημερίδας; Ότι μία ομάδα μεγαλοεπιχειρηματιών, αλλά και πολιτών εξαιτίας της δίνης των σκανδάλων και της ακυβερνησίας στην Ελλάδα ζητούν την αυτονόμηση της Κέρκυρας από την Ελλάδα και μάλιστα σκοπεύουν να προσφύγουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στην Έλενα Σμίθ μιλά ο Χάρης Τσουκαλάς ένας Κερκυραίος επιχειρηματίας, ο οποίος χρησιμοποιώντας την παραπάνω επιχειρηματολογία ζητά την αυτονομία της Κέρκυρας. Ο κ. Τσουκαλάς μιλώντας στην Guardian αναφέρει ότι το «κόμμα» του πρόκειται να κατέβει στις δημοτικές εκλογές που θα γίνουν σε δύο χρόνια με σκοπό να καλλιεργήσει το έδαφος προκειμένου να γίνει δημοψήφισμα για την αυτονόμηση της Κέρκυρας; Εκτός αυτού ο κ. Τσουκαλάς αναφέρει ότι «η Κέρκυρα η Χήνα με τα Χρυσά Αυγά προσφέρει το 20% των κρατικών εσόδων, αλλά η κεντρική κυβέρνηση παίρνει τα χρυσά αυγά και δεν ταϊζει τη χήνα». Μάλιστα δεν παρέλειψε να πει τα καλύτερα «για το μεγάλο κατασκευαστικό επίτευγμα των Βρετανών», το οδικό δίκτυο του νησιού και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία.
Το «Κ-P» αποκαλύπτει σήμερα τον ρόλο των εμπλεκόμενων προσώπων σε αυτή την περίεργη, αλλά όχι και τόσο αθώα υπόθεση.
Ποιος είναι ο Χάρης Τσουκαλάς;
Ο Χάρης Τσουκαλάς που ηγείται της «προσπάθειας αυτονόμησης του νησιού» σύμφωνα με όσα πληροφορείται από καλά ενημερωμένες πηγές το "K-P" είναι ένα απαξιωμένο πρόσωπο στη νησί της Κέρκυρας. Μέχρι πρόσφατα ήταν παρουσιαστής εκπομπής σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό Corfu Channel από το οποίο απολύθηκε. Μάλιστα λέγεται ότι διατηρεί πολύ στενές σχέσεις με τον Βρετανό Πρέσβη Σάιμον Γκάς, ο οποίος ωστόσο στους διπλωματικούς κύκλους χαρακτηρίζεται ως φιλέλληνας και μιλά μάλιστα πολύ καλά την ελληνική γλώσσα. Το ερώτημα είναι: Γνωρίζει ο Βρετανός Πρέσβης ότι κάποιοι του χρεώνουν στην Ελλάδα στενή διασύνδεση με τον Χάρη Τσουκαλά και στην ουσία τον υποδεικνύουν ως καθοδηγητή αυτής της προσπάθειας; Ποιος κάνει τέτοιου είδους σχεδόν προβοκατόρικους (αφού δεν παρουσιάζονται στοιχεία) συνειρμούς; Μα ποιος άλλος εκτός από την εθνικιστική, ακροδεξιά εφημερίδα « Στόχος» και τη διαδικτυακή της έκδοσης. O περίεργος ρόλος της Guardian
Η Guardian δεν είναι μια τυχαία εφημερίδα, καθώς εκπροσωπεί εδώ και χρόνια τον λεγόμενο βρετανικό κυβερνητισμό. Έτσι είναι απορίας άξιο πως μία σοβαρή εφημερίδα αναδεικνύει ένα θέμα το οποίο ουσιαστικά δεν υφίσταται. Επίσης είναι απορίας άξιο πως μία δημοσιογράφος όπως η Έλενα Σμίθ, η οποία γνωρίζει πολύ καλά όχι μόνο την ελληνική πραγματικότητα, αλλά γενικότερα την κατάσταση στην ανατολική Μεσόγειο και στη Μέση Ανατολή, αναδεικνύει ένα ζήτημα – προϊόν ανακριβειών και … άγνωστης προέλευσης. Εκτός και αν υπάρχουν εντολείς και εντολοδόχοι.

Ποιος ο ρόλος της Σμίθ;
Η Σμίθ δεν είναι μία τυχαία δημοσιογράφος, η οποία βρίσκεται στην Ελλάδα απλά για να κάνει ανταπόκριση για μια εφημερίδα του μεγέθους της Guardian. H Έλενα Σμίθ γνωρίζει πολύ καλά την ελληνική γλώσσα, καλύπτει ολόκληρη την περιοχή στην οποία βρίσκεται η Ελλάδα και διατηρεί καλές σχέσεις, όπως είναι φυσικό, με την Πρεσβεία της χώρας της. Κάποιοι σήμερα, όπως ο εθνικιστικός και ακροδεξιός «Στόχος» διοχετεύουν την πληροφορία ότι ο ίδιος ο Βρετανός Πρέσβης είναι εκείνος ο οποίος έφερε σε επαφή τον Χάρη Τσουκαλά με την βρετανίδα δημοσιογράφο Έλενα Σμίθ. Φυσικά η πιθανή ανακρίβεια αυτής της πληροφορίας δεν αθωώνει την Έλενα Σμίθ η οποία έχει παρελθόν σε αυτού του είδους τα "παιγνίδια", αρκεί να ανατρέξει κανείς στις αρχές της δεκαετίας του 1990 και να αναζητήσει την αρθρογραφία της, για το «Μακεδονικό» ή για το γνωστότερο ως «Σκοπιανό» ζήτημα ή πιο επίσημα, για το ζήτημα της ονομασίας της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας. Και ένα περίεργο περιστατικό πολιτικής διασύνδεσης
Σύμφωνα με εξακριβωμένες πληροφορίες του «Κ-P» στην πρόσφατη επέτειο για την ένωση της Επτανήσου με την Ελλάδα περίπου 200 στελέχη, η πλειοψηφία των οποίων προερχόταν από τον ΣΥΡΙΖΑ εμφανίστηκαν με μαύρες σημαίες και με αναφορές στο γεγονός ότι «το ελληνικό κράτος έχει εγκαταλείψει την Κέρκυρα, θα ήταν καλύτερα να ήταν ανεξάρτητη».
Παρών, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ήταν και ο Χάρης Τσουκαλάς, ο οποίος όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές διασυνδέεται πολιτικά με τον χώρο του ΣΥΡΙΖΑ. Άγνωστο είναι – προς το παρόν – αν ανήκει στο στελεχιακό δυναμικό του κόμματος.
Η συγκυρία
Πριν υπάρξει κάποια συνωμοσιολογική προσέγγιση επί του θέματος και πριν αναζητηθούν οι δάκτυλοι της ανάδειξης της «αυτονομίας της Κέρκυρας» άγνωστο παραμένει αν κάποιοι μέσα από την εφημερίδα Guardian ή κάποιο σύνδεσμοι τους, ονειρεύονται την αναβίωση της Ιόνιας Πολιτείας και μάλιστα … υπό βρετανική διοίκηση.
Η συγκυρία της οικονομικής κρίσης στις ΗΠΑ, η κατάσταση στον Καύκασο και στη Μέση Ανατολή, θα μπορούσε να οδηγήσει σε συγκεκριμένους συνειρμούς, ότι κάποιοι κύκλοι ονειρεύονται πως «οι Βρετανοί ξανάρχονται» ή ότι αναβιώνει το αυτοκρατορικό παρελθόν της Αγγλίας. Ωστόσο, δεν είναι τυχαίο ότι το θέμα ήρθε στην επιφάνεια την ημέρα της σύγκλησης της Κεντρικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, με επίκεντρο τον ίδιο τον πρωθυπουργό. Τα λάθη και οι παραλείψεις μιας κακής κυβέρνησης, όπως είναι αυτή που κυβερνά τον τόπο σήμερα, είναι οπωσδήποτε αντικείμενο κριτικής. Οι έξωθεν μεθοδεύσεις, όμως, ενισχύουν τις διαδικασίες αποσταθεροποίησης στην χώρα μας, πιθανότατα επειδή η πολιτική ηγεσία έχει συνάψει κάποιες στρατηγικού χαρακτήρα συμφωνίες, όπως για παράδειγμα για την κατασκευή των αγωγών Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολης και South Stream ή επειδή εφαρμόζει σε κάποια σημεία, ίσως, μια πιο ανεξάρτητη πολιτική στη διεθνή σκακιέρα.
Διαβάστε ολόκληρο το δημοσίευμα της Guardian:
https://www.guardian.co.uk/world/2008/sep/26/greece
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
https://www.kolonaki-press.com/poioi-theloun-aneksartiti-i-aitonomi-tin-kerkira.html

Ποιοι θέλουν «ανεξάρτητη» ή «αυτόνομη» την Κέρκυρα; Του Δημήτρη Μπεκιάρη
Την είδηση την διαβάσαμε στην βρετανική εφημερίδα Guardian και έκανε τον διαδικτυακό της «κύκλο». Κάποιοι στην Κέρκυρα ζητούν αυτονόμηση του νησιού....

Βιάζονται πολύ οι "ασύμμετρες απειλές" ή μήπως περιμένουν να γίνει... κι ο "Καποδίστριας Νο 2";;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Hair stylist. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Λοιπόν κάνω μια ερώτηση με όλη την καλή προαίρεση... Τα πιστεύει κανείς στην Κέρκυρα -εκτός από τον λεγάμενο που τα είπε με το ββψ και την γυναίκα του και τον κουμπάρο του και τον περιπτερά του- ότι θα ...αποσχιστούν?

:lol:


Γιατί αυτή η μανία καταδίωξης
πλησιάζει τα όρια δριμέος ψυχωσικού επεισοδίου :lol:


Αν είναι δυναμόν δηλαδή, ειδήσεις που θα τις ακούγαμε από το ΣΤΑΡ για να γελάμε, να ακούγονται βροντερές σαν καμπάνες της νοτρ νταμ :confused:

...Μα έτσι είναι,
οι κούφιοι τενεκέδες,
κάνουν περισσότερο θόρυβο. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top