Έκτρωση: Η γνώμη σας;

Θα κάνατε ποτέ έκτρωση;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 361)
  • Είμαι γυναίκα και κατά της έκτρωσης

    Ψήφοι: 93 25.8%
  • Είμαι γυναίκα και υπέρ της έκτρωσης

    Ψήφοι: 93 25.8%
  • Είμαι άντρας και κατά της έκτρωσης

    Ψήφοι: 60 16.6%
  • Είμαι άντρας και υπέρ της έκτρωσης

    Ψήφοι: 86 23.8%
  • Δεν ξέρω, δεν το έχω σκεφτεί ποτέ σοβαρά

    Ψήφοι: 29 8.0%

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
uter.jpg
 

Lady M

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Lady M αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,393 μηνύματα.
Όλες οι πράξεις μας έχουν εσωτερικά αμιγώς εγωιστικά κίνητρα - προσωπική ωφέλεια - και αυτό είναι το υγιές. Οπότε το «λιγότερο εγωιστικό» δεν έχει νόημα, υπό την έννοια ότι μία μάνα θα προβεί σε αυτήν την ενέργεια αν από αυτές που έχει μπροστά της, αυτή της φαίνεται η λιγότερο επώδυνη - άρα η πιο επωφελής. Ωστόσο, δεδομένης της δυσκολίας που υπάρχει - στην Ελλάδα αλλά και γενικότερα - να διεκπεραιωθεί μία τεκνοθεσία, θεωρώ ότι είναι πράγματι μία πολύ δύσκολη επιλογή. Αλλά, όπως νιώθει ο κάθε άνθρωπος.

Θεωρώ ότι καμία επιλογή στο δίλημμα της έκτρωσης δεν είναι εύκολη και χωρίς συνέπειες. Μία γυναίκα μπορεί να μην αντέχει το να γεννήσει και να δώσει το παιδί της και να θεωρεί λιγότερο επώδυνη τη διακοπή της κύησης. Άλλη το αντίθετο. Απλώς κατέθεσα τη δική μου υποκειμενική γνώμη χωρίς να κρίνω κάποια άλλη γυναίκα για την επιλογή της. Και σίγουρα κι αυτό που λέω εγώ ότι δεν θα μπορούσα να παύσω μία ζωή κρύβει εγωιστικό κίνητρο με την έννοια ότι δε θα άντεχα να ζω με τις τύψεις αυτές.
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Κι εσύ μια μάζα κυττάρων είσαι που για τεχνικούς λόγους σε αποκαλούν άνθρωπο και σου παρέχουν κάποια δικαιώματα. Ο τεχνικός λόγος έχει να κάνει κυρίως με την οικονομική σου δυνατότητα να παράγεις ΑΕΠ.

Το "αφαιρεί μια ζωή" είναι ένα ολόσωστο ηθικό επιχείρημα της pro life πλευράς και το μόνο που έχει να απαντήσει η pro choice πλευρά είναι γελοιότητες και απόπειρες να κάνει redefine το τι είναι ζωή και άνθρωπος. Οι απόπειρες αυτές είναι γελοίες, διότι καταρέουν απευθείας όταν πάμε να εφαρμόσουμε τα αποφθέγματα τους σε διαφορετικές περιπτώσεις. Οι Pro choice λοιπόν ειναι δειλοί και ψευτεε. Οι Pro choice Φυσικά ειναι υποκριτες και virtue signallers αφού κανένας τους δεν δίνει δεκάρα για την τύχη όλων αυτών των παιδιών απλα θέλουν να φαίνονται καλοί υποστηρίζουντας τη ζωή.

Από τη στιγμή λοιπόν που συμφέρει οικονομικά, η έκτρωση θα γίνεται κι ας χτυπιούνται όσοι χτυπιούνται. Είναι η έκτρωση φόνος; Ναι. Είναι ο φόβος επιτρεπτός κοινωνικά όταν ειναι οικονομικά βιώσιμος; Ναι, βλέπε πόλεμος. Άρα η έκτρωση θα γίνεται.

Έχεις πολύ poor reasoning. Απλώς εκμεταλλεύεσαι τις αδυναμίες της γλώσσας γενικεύοντας την εξ ορισμού αυθαίρετη έννοια του φόνου, για να αποδώσεις ίδια κοινωνικοηθική απαξία στην έκτρωση με τον φόνο ανθρώπου. Δεν πρόκειται να πείσεις έτσι.
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Συμφωνώ ότι πρόκειται για απίστευτα δύσκολη επιλογή. Αλλά δεν υπάρχει εύκολος δρόμος εν προκειμένω..
Τη θεωρώ όμως λιγότερο εγωιστική σε σχέση με την έκτρωση. Η γυναίκα υποφέρει τρομερά κυοφορώντας ένα μωρό που θα δώσει με όλα αυτά που ανέφερες. Αλλά για το μωρό υπάρχει η δυνατότητα μίας καλύτερης ζωής. Σαφώς υπάρχει και το αρνητικό ενδεχόμενο να καταλήξει σε κακή οικογένεια ή ίδρυμα. Αλλά δεν υπάρχει κανένα εχέγγυο ευτυχίας για κανέναν μας. Ξέρω παιδί που δόθηκε από τη μητέρα του νεογέννητο για υιοθεσία, είναι πλέον άνω των 40 και έχει ζωή που θα την ήθελαν οι περισσότεροι.
Εξηγώ ότι η εναλλακτική να γεννήσει κάποια και να δώσει το παιδί της που ξέρει πλέον ότι υπάρχει στο άγνωστο είναι με διαφορά χειρότερη στο τι θα υποστεί ψυχολογικά αν κάνει έκτρωση. Γιατί ούτε αυτή η επιλογή είναι εύκολη και καμία δεν θέλει να βρεθεί σε αυτή τη θέση.
Είναι μία επέμβαση που μπορεί εξ αιτίας της αργότερα να μη μπορεί να κάνει παιδιά αν θέλει. Δεν λέει κανείς ότι είναι κάτι απλό το όλο ζήτημα. Αλλά δε γίνεται να γεννήσεις με το ζόρι επειδή ο γείτονας το θεωρεί κακό.
 

Lady M

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Lady M αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,393 μηνύματα.
Εξηγώ ότι η εναλλακτική να γεννήσει κάποια και να δώσει το παιδί της που ξέρει πλέον ότι υπάρχει στο άγνωστο είναι με διαφορά χειρότερη στο τι θα υποστεί ψυχολογικά αν κάνει έκτρωση. Γιατί ούτε αυτή η επιλογή είναι εύκολη και καμία δεν θέλει να βρεθεί σε αυτή τη θέση.
Είναι μία επέμβαση που μπορεί εξ αιτίας της αργότερα να μη μπορεί να κάνει παιδιά αν θέλει. Δεν λέει κανείς ότι είναι κάτι απλό το όλο ζήτημα. Αλλά δε γίνεται να γεννήσεις με το ζόρι επειδή ο γείτονας το θεωρεί κακό.

Φυσικά! Εννοείται δεν κάνεις κάτι επειδή η κοινωνία, ο γείτονας, ακόμη και οι ίδιοι οι γονείς σου το επιβάλουν. Δεν μίλησα πουθενά για υποχρέωση. Είναι δικαίωμα και επιλογή της κάθε γυναίκας να πράξει όπως αυτή θέλει, είτε να το κρατήσει, είτε να το ρίξει, είτε να το δώσει για υιοθεσία. Το τι είναι χειρότερο ή καλύτερο είναι υποκειμενικό για την κάθε γυναίκα.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έχεις πολύ poor reasoning. Απλώς εκμεταλλεύεσαι τις αδυναμίες της γλώσσας γενικεύοντας την εξ ορισμού αυθαίρετη έννοια του φόνου, για να αποδώσεις ίδια κοινωνικοηθική απαξία στην έκτρωση με τον φόνο ανθρώπου. Δεν πρόκειται να πείσεις έτσι.


Τι εστι φονος δεν θα το κρίνεις εσύ, ούτε το δίκαιο της εκάστοτε χώρας ή η υπαριθμον 3456 υπουργική απόφαση. Είναι έννοια καλά ορισμένη στο φυσικό δίκαιο και την αντιλαμβάνεται ο κάθε άνθρωπος εκ φύσεως.

Την αντιλαμβάνονται πολύ καλά επίσης οι Pro choice γι αυτο και βασίζονται στο να αποδείξουν ότι τα κύτταρα δεν είναι άνθρωπος.

Δεν γράφω για να πείσω. Οι άνθρωποι δεν πείθονται. Οι αντιδρούν σε αυτά που διαβάζουν αναλογα με το είναι τους και την συνείδηση τους πράγματα προκαθορισμενα.
 

Guest 920123

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν διαφωνώ με αυτό, αλλά δεν ξέρω τι θες να πεις λέγοντας το όσον αφορά το θέμα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Όταν είσαι αποφασισμενος να βρεθείς ερωτικά με τον σύντροφό σου χωρίς τις απαραίτητες προφυλάξεις να είσαι σε θέση να αναλάβεις και τις ευθύνες για ότι προκύψει από όλο αυτό .
Είτε αυτό λέγεται σεξουαλικό μεταδιδόμενο νόσημα είτε αυτό είναι μια ανεπυθιμητη εγκυμοσύνη που στην προκειμένη περίπτωση είναι και το θέμα μας.

Δεν ενεργούμε σε τέτοια θέματα εν θερμό και μετά νυπτουμε τα χείρας μας ..
Πολυ περισσότερο μιλάω για την πλευρά των γυναικών ...Μπορεί ο εκάστοτε σύντροφος να μην αναλογίζεται τι σημαίνει κάτι τέτοιο αλλά τουλάχιστον για μια γυναίκα την σημερων ημέρα είναι (θα το πω οσο ευγεινικα μπορώ )τελείως ανεύθυνο από μεριά της .
Η ζωή δεν είναι παιχνίδι και φυσικά μιλάμε για φόνο ...
Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω υπάρχει το χάπι της επόμενης μέρας ...
Οκ να δεχτώ ότι έγινε από λάθος αλλά το να αφεισεις να προχωρήσει όλο αυτό και να φτάσεις στο σημείο της εκτρώσεις με συνχωρεις αλλά είναι ανεπίτρεπτο .
Υπευθυνότητα και σωστοί χειρισμοί είναι δύο παράγοντες που όσο τους εφαρμόζουμε στην ζωή μας ,δεν μας οδηγούν σε ανεπανόρθωτες συνέπειες των πράξεών μας .

Δεν θυσιάζουμε τίποτα και κανέναν για μια στιγμή ηδονής .
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Βλα

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βλαδίμηρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,637 μηνύματα.
Κι εσύ μια μάζα κυττάρων είσαι που για τεχνικούς λόγους σε αποκαλούν άνθρωπο και σου παρέχουν κάποια δικαιώματα. Ο τεχνικός λόγος έχει να κάνει κυρίως με την οικονομική σου δυνατότητα να παράγεις ΑΕΠ.
Από τη στιγμή λοιπόν που συμφέρει οικονομικά, η έκτρωση θα γίνεται κι ας χτυπιούνται όσοι χτυπιούνται. Είναι η έκτρωση φόνος; Ναι. Είναι ο φόβος επιτρεπτός κοινωνικά όταν ειναι οικονομικά βιώσιμος; Ναι, βλέπε πόλεμος. Άρα η έκτρωση θα γίνεται.

Πάντως το άλμα από το γεγονός ότι είμαστε μια μάζα κυττάρων στο ότι η καταστροφή μιας μάζας κυττάρων είναι φόνος είναι πολύ μεγάλο. Με αυτό το σκεπτικό ακόμα όταν κόβω ένα λουλούδι διαπράττω έναν φόνο. Στην πραγματικότητα αυτό που λες έχει και μερικές ακόμα υπόρρητες σκέψεις, ότι η περίπτωση μιας μάζας κυττάρων που σχηματίζουν ένα έμβρυο σίγουρα είναι διαφορετική περίπτωση από το λουλούδι.

Και κατά κύριο λόγο αυτή η εντύπωση δημιουργείται από μια γνωστή ρητορική στο debate περί αμβλώσεων, ότι δηλαδή ένα έμβρυο μερικών εβδομάδων μπορεί να έχει δικά του συμφέροντα (συμπεριλαμβανομένου και του πιο βασικού για κάθε άνθρωπο, την επιβίωση).

Τα λέω αυτά γιατί μόνο με αυτή την προϋπόθεση μπορώ να κατανοήσω την άμβλωση ως "αφαίρεση ζωής" ή "φόνο", ότι δηλαδή το έμβρυο αντιμετωπίζεται σαν ένα αγέννητο ηθικό πρόσωπο που η άμβλωση παραβιάζει το πιο θεμελιώδες δικαίωμα κάθε ανθρώπου, το δικαίωμα να ζει.

Επομένως αν θες να συνεχίζεις να υποστηρίζεις αυτή την άποψη, πρέπει με κάποιον τρόπο να μας πείσεις ότι πράγματι μια μάζα κυττάρων μέσα στο σώμα μιας γυναίκας μπορούν να συνιστούν ένα ηθικό πρόσωπο, κάτι που μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο :P
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πάντως το άλμα από το γεγονός ότι είμαστε μια μάζα κυττάρων στο ότι η καταστροφή μιας μάζας κυττάρων είναι φόνος είναι πολύ μεγάλο. Με αυτό το σκεπτικό ακόμα όταν κόβω ένα λουλούδι διαπράττω έναν φόνο. Στην πραγματικότητα αυτό που λες έχει και μερικές ακόμα υπόρρητες σκέψεις, ότι η περίπτωση μιας μάζας κυττάρων που σχηματίζουν ένα έμβρυο σίγουρα είναι διαφορετική περίπτωση από το λουλούδι.

Και κατά κύριο λόγο αυτή η εντύπωση δημιουργείται από μια γνωστή ρητορική στο debate περί αμβλώσεων, ότι δηλαδή ένα έμβρυο μερικών εβδομάδων μπορεί να έχει δικά του συμφέροντα (συμπεριλαμβανομένου και του πιο βασικού για κάθε άνθρωπο, την επιβίωση).

Τα λέω αυτά γιατί μόνο με αυτή την προϋπόθεση μπορώ να κατανοήσω την άμβλωση ως "αφαίρεση ζωής" ή "φόνο", ότι δηλαδή το έμβρυο αντιμετωπίζεται σαν ένα αγέννητο ηθικό πρόσωπο που η άμβλωση παραβιάζει το πιο θεμελιώδες δικαίωμα κάθε ανθρώπου, το δικαίωμα να ζει.

Επομένως αν θες να συνεχίζεις να υποστηρίζεις αυτή την άποψη, πρέπει με κάποιον τρόπο να μας πείσεις ότι πράγματι μια μάζα κυττάρων μέσα στο σώμα μιας γυναίκας μπορούν να συνιστούν ένα ηθικό πρόσωπο, κάτι που μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο :P

Δεν μιλάω για λουλούδια μιλάω για ανθρώπους. Προσεγγίζεις το θεμα από εντελώς λανθασμένη οπτική πλευρά. Το πότε κάποιος μπορεί να θεωρηθεί άνθρωπος δεν έχει να κάνει με την λογική, έχει να κάνει με την ηθική και τις αξίες. Η γραμμή μπορεί να τεθεί όσο πίσω θέλει κανείς και να είναι λογικά συνεπης, δεν έχει σημασία ούτε ποτέ έρχεται ο πρώτος χτύπος της καρδιάς ούτε ποτέ βλέπουμε το πρώτο πόδι. Όλα αυτά είναι προσπάθειες να δώσουμε απάντηση δια της λογικής-επιστήμης σε ένα πρόβλημα που είναι καθαρά ηθικό-αξιακο.

Οι δύο αντιμαχομενες πλευρές σε αυτό το ζήτημα εκφράζουν δύο διαφορετικούς κόσμους με διαφορετικές αξίες και αυτό μπορείς πολύ εύκολα να το διαπιστώσεις παρατηρώντας τα κοινά στοιχεία που έχουν τα άτομα της κάθε πλευράς, όσον αφορά τα πιστεύω τους και τις αξίες της ζωής τους.

Τα επιχειρήματα που στηρίζουν την pro life εκδοχή είναι βασισμένα σε συγκεκριμένες αξίες και δεν γίνεται να πείσουν την αντίπαλη πλευρά η οποία δεν διέπεται από αυτές, γι αυτό και σε τέτοια θέματα δεν προσπαθώ να πείσω. Προσπαθώ απλά να εξηγήσω γιατι υπάρχει η διαμάχη. Δεν είμαι σίγουρος για το αν οι αξίες του ανθρώπου αλλάζουν. Τείνω προς το συμπέρασμα ότι μάλλον δεν αλλάζουν αλλά εν τέλει οι άνθρωποι καταλήγουμε με τις αξιες τις οποίες είμαστε γενετικά εφοδιασμένοι.

Αν καλουμουν να ψηφίσω για την εφαρμογή νόμου, θα ψήφιζα υπέρ για πρακτικούς καθαρά λόγους.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,782 μηνύματα.
είναι τόσο τραγικό να βλέπεις ανθρώπους υπέρ της έκτρωσης. Δια άνοιγμα ποδιών έχουμε ορεξην όμως ( πάει και για τα δύο φύλα γιατί όταν ο ένας είναι ανεύθυνος ο άλλος μπορεί να τον συνετίσει ). Εξαιρεσις φυσικά αποτελείτο το ενδεχομενον του βιασμού. Αλλά καμιαν δικαιολογία δεν υπάρχει για να γίνονται εκτρώσεις από την ανευθυνότητα μερικών να μη γνωρίζουν την υψίστης και ζωτικής σημασίας, τήρησης των απαραίτητων προφυλάξεων.
 

Βλα

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βλαδίμηρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,637 μηνύματα.
Δεν είναι δική μου προσέγγιση, είναι η προσέγγιση που έχει υιοθετηθεί στο ηθικό-φιλοσοφικό debate για τις αμβλώσεις κι εγώ απλά την αναφέρω. Για να είναι η έκτρωση φόνος πρέπει αυτό που καταστρέφεται να έχει εξασφαλισμένο δικαίωμα στην επιβίωση, δηλαδή να έχει δικά του συμφέροντα και κατ' επέκταση να είναι ηθικό πρόσωπο (είναι μια αλυσίδα). Αν δεν είναι κάποιος πρόθυμος να υπερασπιστεί την ιδέα ότι το έμβρυο είναι ένα αγέννητο ηθικό πρόσωπο τότε πως μπορούμε να μιλάμε για "φόνο" ή "αφαίρεση ζωής";

Όσο για τα άλλα που λες εντάξει συμφωνώ ότι οι άνθρωποι φέρουμε αξίες και ήθη αν και εγώ νομίζω ότι μπορούμε να αλλάζουμε αξίες αν έρθει κάποια στιγμή που θα θεωρήσουμε τις τρέχουσες αξίες μας ελαττωματικές.

Οι πρακτικοί λόγοι είναι σίγουρα οι σημαντικότεροι και από αυτή την έννοια πολύ καλά θα έκανες που θα ψήφιζες υπέρ, αλλά νομίζω ότι και σε φιλοσοφικό επίπεδο (ηθικής) η άμβλωση δεν θα έπρεπε να καταδικάζεται ηθικά, γιατί προϋποθέτει να δεχθούμε ορισμένες καθόλου εύλογες και δικαιολογήμενες ιδέες.
 

Βλα

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βλαδίμηρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,637 μηνύματα.
Ειναι ένα πρόσωπο, δηλαδή έχει ταυτότητα, δεν είναι μόνο μια μάζα κυττάρων, και μπορεί να έχει δικά του συμφέροντα.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πάλι μπερδεμένα μου τα λες και δεν ξέρω τι να σου απαντήσω. Ένα παιδί με νοητική στέρηση μπορεί να μην αντιλαμβάνεται καν τον εαυτό και να έχει συνείδηση της ύπαρξης του ως πρόσωπο. Το θεωρούμε όμως άτομο και του προσφέρουμε τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα.
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Εγώ ο ίδιος είμαι υπέρ της έκτρωσης, εφόσον γίνεται συνειδητά και σαν την τελευταία λύση σε μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το παιδί θα πάσχει από σοβαρό νόσημα (πχ σύνδρομο Down, Edwards, αυτισμός κλπ).

Αλλά το σημαντικότερο είναι η πρόληψη μιας ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης.

Εν τω μεταξύ παρατηρώ ότι πάρα πολλοί αναφέρονται στο χάπι της επόμενης μέρας. Αυτό το χάπι δεν είναι καραμελιτσα για να γλυκαθει ο ουρανίσκος, είναι ένα σοβαρό φάρμακο και για να χορηγηθεί πρέπει οπωσδήποτε να μιλήσει με τον γυναικολόγο και σε καμία περίπτωση να μην πάρει το χάπι της επόμενης μέρας πολλές φορές, αν στο σύντομο μέλλον βρεθεί στην ίδια κατάσταση.

Πρέπει να γίνει συνειδητό ότι το προφυλακτικό είναι η μοναδική λύση για την πρόληψη μιας ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης, ενώ οι υπόλοιπες μέθοδοι (αντισυλληπτικά χάπια, κλπ) να αξιοποιούνται σε σπάνιες περιπτώσεις στις οποίες μπορεί ξέρω γω να σπάσει το προφυλακτικό
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,782 μηνύματα.
πάσχει από σοβαρό νόσημα (πχ σύνδρομο Down, Edwards, αυτισμός κλπ).

Καλά σε αυτή τη περίπτωσις εεννοείται ότι πρέπει να κάνεις έκτρωση. Θα το αποκαλούσα τουλάχιστον σαδισμόν να γεννήσει κάποιος παιδί που ξέρει ότι θα έχει κάποιο σοβαρόν νοητικόν πρόβλημα ή ακόμα και σωματικά ( για το δεύτερο μιλάμε μόνον δια τραγικών καταστάσεων ). Σαν να θες να βλέπεις κάποιον να βασανίζεται σε ολοκληρην τη ζωήν του.

Εν τω μεταξύ παρατηρώ ότι πάρα πολλοί αναφέρονται στο χάπι της επόμενης μέρας. Αυτό το χάπι δεν είναι καραμελιτσα

Αυτό θα έπρεπε να το γνωρίζουν ολοι. Πάνω από 2-3 φορές το χρόνον μπορεί να έχει ολέθρια αποτελέσματα. Για αυτό πάντα πρέπει να προτιμούνται τα αντισυλληπτικά! Είναι πιο βραχύβια αλλά πιο ασφαλις για την υγεία.
 

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Τα λάθη συμβαίνουν. Τα λάθη είναι ανθρώπινα. Ειδικά σε νέες ηλικίες.
Βέβαια το πολυαγαπητό σύστημα δεν έχει νοιαστεί αρκετά για να εντάξει το sex-ed στο σχολείο ετσί ώστε η νεολαία να είναι πιο συνειδητοποιημένη. Εκεί είναι το πρόβλημα, όχι στην έκτρωση.
Όσο για τους pro-lifers, αντί να ενδιαφέρεστε τόσο για κυριολεκτικά μάζες κυττάρων, ενδιαφερθείτε για τις ζωές που έχουν ήδη γεννηθεί και ζουν καθημερινά υπό άθλιες συνθήκες.
Abortion is healthcare.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,782 μηνύματα.
Τα λάθη συμβαίνουν. Τα λάθη είναι ανθρώπινα. Ειδικά σε νέες ηλικίες.
Βέβαια το πολυαγαπητό σύστημα δεν έχει νοιαστεί αρκετά για να εντάξει το sex-ed στο σχολείο ετσί ώστε η νεολαία να είναι πιο συνειδητοποιημένη. Εκεί είναι το πρόβλημα, όχι στην έκτρωση.
Όσο για τους pro-lifers, αντί να ενδιαφέρεστε τόσο για κυριολεκτικά μάζες κυττάρων, ενδιαφερθείτε για τις ζωές που έχουν ήδη γεννηθεί και ζουν καθημερινά υπό άθλιες συνθήκες.
Abortion is healthcare.

Τα λάθη είναι ανθρώπινα αλλά πρέπει οι νέοι και όλοι συγκεκριμένα να επωμίζοντο τις συνέπειες των πεπραγμένων τους. Δεν κάναμεν λάθος και το πεταμεν εις τα σκουπίδια.
Συμφωνώ περί της ανευθυνοτητος της εκπαιδευσης εις το συγκεκριμένον ζήτημα. Οι μαθηταί έχουν παντελή άγνοια αν και για να είμεθα ειλικρινείς πλέον δια του διαδικτύου όλοι μορφώνονται εγκαίρως για τέτοια ζητήματα ενώ πάντα υπάρχει και η σωστή νουθεσία από το σπίτι. Καλό είναι οι γονείς να μιλάνε στα παιδιά τους για τέτοια ζητήματα προτού χρειαστεί να γίνει το κακόν.
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
είναι τόσο τραγικό να βλέπεις ανθρώπους υπέρ της έκτρωσης. Δια άνοιγμα ποδιών έχουμε ορεξην όμως ( πάει και για τα δύο φύλα γιατί όταν ο ένας είναι ανεύθυνος ο άλλος μπορεί να τον συνετίσει ). Εξαιρεσις φυσικά αποτελείτο το ενδεχομενον του βιασμού. Αλλά καμιαν δικαιολογία δεν υπάρχει για να γίνονται εκτρώσεις από την ανευθυνότητα μερικών να μη γνωρίζουν την υψίστης και ζωτικής σημασίας, τήρησης των απαραίτητων προφυλάξεων.
Ανευθυνότητα θεωρώ ότι είναι περισσότερο το γεγονός ότι ένας άνθρωπος γνωρίζει ότι δεν μπορεί να προσφέρει το κατάλληλο περιβάλλον για να θρέψει σωστά ένα παιδί και παρόλα αυτά το κυοφορεί. Κάποιοι θα μου πουν, well ας το γεννήσει και ας το δώσει. Και εδώ έρχομαι εγώ να πω ότι το ψυχολογικό φόρτιο σε μία εγκυμοσύνη είναι τεράστιο , δε ξέρεις σε τι συνθήκες θα μεγαλώσει όπως επίσης για ποιο λόγο να μπεις σε έξοδα για ένα έμβρυο το οποίο πολύ απλά δε θέλεις?
Οι προφυλάξεις δεν προστατεύουν 100% και ούτε το χάπι της επόμενης μέρας είναι 100% αποτελεσματικό.
Τώρα, δε θα μπω καν στον κόπο να εξηγήσω γιατί η έκτρωση δεν είναι φόνος, υπάρχουν επιστημονικά σοβαρά άρθρα και υπάρχουν και μηνύματα απο άτομα εδώ μέσα τα οποία το εξηγούν τέλεια.
Σε αυτό που θα σταθώ είναι ότι στα τελευταία μηνύματα, τι έκπληξη, κατηγορούνται πάλι οι γυναίκες για μια πιθανή εγκυμοσύνη και για την έκτρωση και όχι και οι δύο. "Αυτή η πουτάνα ανοίγει τα πόδια της δεξιά και αριστερά". Αυτή σκότωσε το παιδί". Στην πραγματικότητα πάρα πολλές φορές είναι οι άνδρες που πιέζουν τις γυναίκες να κάνουν σεξ χωρίς προφυλακτικό , κάποιοι άλλοι τις πιέζουν να κάνουν έκτρωση ενώ αυτές δε το θέλουν.Και δεν κατηγορώ τους άνδρες για αυτό που συμβαίνει όμως, τι έκπληξη, το σεξ απαιτεί δυο άτομα , και τα δύο φέρουν ευθύνη εκτός αν έχετε ακούσει καμία να μένει έγκυος ενώ αυνανιζοταν
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Βέβαια το πολυαγαπητό σύστημα δεν έχει νοιαστεί αρκετά για να εντάξει το sex-ed στο σχολείο ετσί ώστε η νεολαία να είναι πιο συνειδητοποιημένη. Εκεί είναι το πρόβλημα, όχι στην έκτρωση.
Είναι που δεν προλαβαίνουμε για να κάνουμε θρησκευτικά από την τρίτη δημοτικού μέχρι τρίτη λυκείου βρε. :look:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top