Gate4
Επιφανές μέλος


Όχι σε καμία περίπτωση δεν το πιστεύω αυτό. Απλώς επειδή υπάρχει το επιχείρημα ότι το παιδί θα βρει κάπως οικογένεια απαντάω πως αυτό δεν ισχύει. Έτσι και αλλιώς δεν γίνεται να δίνονται παιδιά με μία αίτηση στον καθένα και η διαδικασία πάντα θα είναι μακροχρόνια και δύσκολη. Τον τελευταίο λόγο σε αυτή την περίπτωση τον έχει η γυναίκα που κυοφορεί, κανένας άλλος.Θεωρώ σφάλμα το ότι στην συγκεκριμένη συζήτηση πάντα λαμβάνουμε υπ' όψιν την διαδικασία της υιοθεσίας. Για εμένα, η σχετική ευκολία ή δυσκολία της είναι άσχετη με το δικαίωμα της γυναίκας πάνω στο σώμα της, το δικαίωμα της επιλογής της κύησης κ.ο.κ. Αν δηλαδή οι διαδικασίες των υιοθεσιών γίνουν πιο εύκολες - γρήγορες, θα πρέπει να αναθεωρήσουμε και την στάση μας απέναντι στις εκτρώσεις; Όχι. Άρα "κακώς" γίνεται λόγος για την υιοθεσία στη συγκεκριμένη συζήτηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Το μονο ατομο που πρεπει να εχει λογο για το θεμα ειναι η γυναικα που αντιμετωπιζει το προβλημα. Καμια δουλεια δεν εχιυν να παιρνουν θεση και να δινουν συμβουλες ηθικολογοι θρησκευομενοι ψευτοφιμοσοφοι ασχετοι και κουτσομποληδες.
Όσο αφορά τις εκτρώσεις γιατί νομίζω ότι ευθύνες έχει και το σχολείο που δεν ενημερώνει κατάλληλα τις κοπέλες;
Επειδή κάποια είπε πάνω τι θα έκανα εγώ.Αν η κοπέλα μου έμενε έγκυος και δεν το ήθελε θα την άφηνα να αποφασίσει εκείνη τι θέλει να κάνει ακόμα και αν δεν συμφωνούσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος


Όχι σε καμία περίπτωση δεν το πιστεύω αυτό. Απλώς επειδή υπάρχει το επιχείρημα ότι το παιδί θα βρει κάπως οικογένεια απαντάω πως αυτό δεν ισχύει. Έτσι και αλλιώς δεν γίνεται να δίνονται παιδιά με μία αίτηση στον καθένα και η διαδικασία πάντα θα είναι μακροχρόνια και δύσκολη. Τον τελευταίο λόγο σε αυτή την περίπτωση τον έχει η γυναίκα που κυοφορεί, κανένας άλλος.
Καταλαβαίνω τι λες, δε διαφωνούμε κάπου! =) Απλώς επισημαίνω ότι για εμένα, αυτό δεν είναι καν επιχείρημα, δεν "χωράει" στη συγκεκριμένη συζήτηση. Το αν μία γυναίκα θα επιλέξει σε περίπτωση ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης να κυοφορήσει και τελικά να δώσει το παιδί για υιοθεσία είναι περίπτωση και δε πρέπει να χρησιμοποιείται σαν επιχείρημα κατά της ελεύθερης απόφασης όλων των υπολοίπων που δεν θέλουν.
That being said, δεν εκτιμώ καθόλου τους ανθρώπους που αφήνουν τα πράγματα στην "τύχη" και μετά τρέχουν. Δεν θες; Ενημερώσου και λάβε τα κατάλληλα μέτρα αντισύλληψης. Υπεύθυνα και λογικά. Το ότι κανένα μέτρο δεν δίνει 100% προστασία το δέχομαι, αλλά οι εγκυμοσύνες που προκύπτουν έτσι είναι σημαντικά λιγότερες από τις άλλες.
Θα μου πει κανείς, ποια η διαφορά; Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Ανεξαρτήτως λόγου, η εγκυμοσύνη είναι ανεπιθύμητη. Το δέχομαι ότι ίσως δεν είναι λογικό που με ενοχλεί και είναι δική μου παραξενιά, αλλά με ενοχλεί η ανευθυνότητα, τι να κάνουμε!;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος


Ακόμα και σε περίπτωση ανευθυνότητας δεν πρέπει να καταδικάζεται η κοπέλα. Είναι πολύ πιο ανεύθυνο κατά την άποψη μου μία γυναίκα να φέρει στον κόσμο ένα παιδί που το θεωρεί βάρος ή που δεν θα κάνει το παραμικρό για να το μεγαλώσει σωστά. Είναι πολύ πιο υπεύθυνο να μη γεννήσει και να μην υποβάλει έναν άνθρωπο σε αυτή τη ζωή.Καταλαβαίνω τι λες, δε διαφωνούμε κάπου! =) Απλώς επισημαίνω ότι για εμένα, αυτό δεν είναι καν επιχείρημα, δεν "χωράει" στη συγκεκριμένη συζήτηση. Το αν μία γυναίκα θα επιλέξει σε περίπτωση ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης να κυοφορήσει και τελικά να δώσει το παιδί για υιοθεσία είναι περίπτωση και δε πρέπει να χρησιμοποιείται σαν επιχείρημα κατά της ελεύθερης απόφασης όλων των υπολοίπων που δεν θέλουν.
That being said, δεν εκτιμώ καθόλου τους ανθρώπους που αφήνουν τα πράγματα στην "τύχη" και μετά τρέχουν. Δεν θες; Ενημερώσου και λάβε τα κατάλληλα μέτρα αντισύλληψης. Υπεύθυνα και λογικά. Το ότι κανένα μέτρο δεν δίνει 100% προστασία το δέχομαι, αλλά οι εγκυμοσύνες που προκύπτουν έτσι είναι σημαντικά λιγότερες από τις άλλες.
Θα μου πει κανείς, ποια η διαφορά; Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Ανεξαρτήτως λόγου, η εγκυμοσύνη είναι ανεπιθύμητη. Το δέχομαι ότι ίσως δεν είναι λογικό που με ενοχλεί και είναι δική μου παραξενιά, αλλά με ενοχλεί η ανευθυνότητα, τι να κάνουμε!;![]()
Καλύτερη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σε αυτά τα θέματα. Είναι η καλύτερη πρόληψη.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ναι βεβαια η αποψη σου ειναι αβασιμη και θυμικη, η τουλαχιστον ετσι την παρουσιαζεις. Υποτιθεται πως γινεται κουβεντα, δεν περιμενα απολογια - αν και ειναι ενδιαφερον το οτι νοιωθεις ενοχος - περιμενα αντεπιχειρηματολογια. Δεν ειναι ερευνες μου, ειναι ανθρωπινη γνωση, γιατι την αποριπτεις ακριτα?Όχι μην νομιζεις δεν είπες και κάτι σπουδαίο αγαπητέ.Απλα είναι η άποψη μου και δεν θα κάτσω να απολογηθώ σε 10 αγνώστους.Αυτο είναι όλο κρατά τις έρευνες σου για εσένα λοιπόν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης


Το μονο ατομο που πρεπει να εχει λογο για το θεμα ειναι η γυναικα που αντιμετωπιζει το προβλημα. Καμια δουλεια δεν εχιυν να παιρνουν θεση και να δινουν συμβουλες ηθικολογοι θρησκευομενοι ψευτοφιμοσοφοι ασχετοι και κουτσομποληδες.
Σωστά, όταν μια γυναίκα θέλει να το ρίξει, ο πατέρας δεν έχει κανένα λόγο πάνω στο θέμα, γιατί είναι δική της η μήτρα. Αν μια γυναίκα θέλει όμως να το κρατήσει ο πατέρας θα πληρώνει διατροφή θέλει δε θέλει. Διακρίνεις μια ελαφρά ανισότητα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης


Δεν ξερω αν υπαρχει λυση σε αυτο το προβλημα στη παρουσα φαση. Εχεις κατι κατα νου? Αν η γυναικα δεν θελει να κρατησει το παιδι δεν ειναι δυνατο να την υποχρεωσεις. Δεν εννοω ηθικα, εννοω πρακτικα, δεν γινεται.
Για αρχή μπορεί να θεσπιστούν ποινές όπως γίνεται με τους πατεράδες που δεν πληρώνουν. Μετά βλέπουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος


Με την λογική σου είναι πιο λογικό να αλλάξει ο νόμος περί εκτρώσεων σε περιπτώσεις βιασμών παρά να μη θεωρείται άνθρωπος το έμβρυο.
Αν το έμβρυο είναι άνθρωπος τότε ή θα επιβάλουμε στη βιασθείσα έγκυο να κρατήσει το παιδί, διαφορετικά αν κάνει έκτρωση να την καταδικάσουμε σε ανθρωποκτονία(!) ή να καταργήσουμε την αρχή της ισότητας των ανθρώπων, ούτως ώστε να έχει βάση η θεώρηση πως προσβολές όπως ο βιασμός της εγκύου είναι σοβαρότερες σε σχέση με το φόνο του εμβρύου. Όπως καταλαβαίνεις, οι δύο αυτές περιπτώσεις δεν είναι δυνατόν να ισχύσουν, ούτε νομικά ούτε φιλοσοφικά/ηθικά. Άρα το έμβρυο δεν είναι άνθρωπος, είναι κάτι κατώτερό του, και άρα η έκτρωση δεν είναι ανθρωποκτονία(:ο νομικός όρος για το φόνο).
Το επιχείρημά μου εξηγεί γιατί δεν μπορεί το έμβρυο να θεωρηθεί άνθρωπος από νομική και φιλοσοφική σκοπιά. Για την επιστημονική θεμελίωση της ίδιας θέσης έχουν ήδη τοποθετηθεί άτομα πολύ καταλληλότερα από εμένα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Για αρχή μπορεί να θεσπιστούν ποινές όπως γίνεται με τους πατεράδες που δεν πληρώνουν. Μετά βλέπουμε.
Νομιζω καποτε ισχυε αυτο, δεν ξερω γιατι αλλαξε αλλα υποθετω οτι θα οδηγουσε σε ενα σκασμο προβληματα γιατι αντε απεδειξε τι πως και γιατι. Πχ ο πατερας λεει το θελω η μητερα δεν το θελει, κανει 10 σκουατ, παει. Τι θα αποδειξεις στο δικαστηριο? Ασε που δημιουργεις αλλα προβληματα, πχ μια μητερα 9 μηνες μεσα στο στρες και το θυμο, θα βγει το παιδι πουτανα. Μπορεις να την υποχρεωσεις να μην τρωει σκατα? Να μην πινει, να μην καπνιζει, να μην τρεχει, να μην σηκωνει βαρη?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάνθηρας!
Επιφανές μέλος


Σωστά, όταν μια γυναίκα θέλει να το ρίξει, ο πατέρας δεν έχει κανένα λόγο πάνω στο θέμα, γιατί είναι δική της η μήτρα. Αν μια γυναίκα θέλει όμως να το κρατήσει ο πατέρας θα πληρώνει διατροφή θέλει δε θέλει. Διακρίνεις μια ελαφρά ανισότητα?
Εγω διακρινω έναν ελαφρύ φεμινισμο και δειγματα αυταρχισμου. Εν πάση περιπτωση η καθεμια τωρα και ο καθένας σκέφτονται οπως θέλουν τα έχουμε ξαναπει. Απλά αυτα καλο θα ειναι κάποιες να τα πουν εξαρχης να καταλαβει και ο αρσενικος της παρέας (δεν θα πω ο μλκας για να μην τον προσβάλλω) για να αποφασισει τι θα κάνει. Αν θα κάτσει ή θα φυγει. Ειδες μεσα απο τις διαφωνιες βγαινουν αληθειες και ειναι καλυτερο για ολους τελικά. Οποτε ας κάνουμε μια σουρεαλιστική προσέγγιση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης


Νομιζω καποτε ισχυε αυτο, δεν ξερω γιατι αλλαξε αλλα υποθετω οτι θα οδηγουσε σε ενα σκασμο προβληματα γιατι αντε απεδειξε τι πως και γιατι. Πχ ο πατερας λεει το θελω η μητερα δεν το θελει, κανει 10 σκουατ, παει. Τι θα αποδειξεις στο δικαστηριο? Ασε που δημιουργεις αλλα προβληματα, πχ μια μητερα 9 μηνες μεσα στο στρες και το θυμο, θα βγει το παιδι πουτανα. Μπορεις να την υποχρεωσεις να μην τρωει σκατα? Να μην πινει, να μην καπνιζει, να μην τρεχει, να μην σηκωνει βαρη?
Το νόημα της δικαιοσύνης δεν είναι πως κάνουμε ότι μας βολεύει και είναι εύκολο, αλλά ότι υποτίθεται πως είναι σωστό. Δεν ξέρω πως θα την υποχρεώσεις να το γεννήσει σωστά, δεν έχω κάτσει να το σκεφτώ, απλά επισημαίνω αυτή την ανισότητα του συστήματος ως απάντηση στο γενικό μότο "το παιδί είναι της γυναίκας και αυτή αποφασίζει". Εν τέλει αν ισχύει αυτό ας απελευθερωθούν και οι πατεράδες από τις διατροφές, με την δικαιολογία "ας πρόσεχε η κυρία που άνοιγε τα πόδια της". Δεν είναι και λίγες αυτές που πιάνουν επίτηδες παιδί για να πληρώνει το μουλάρι μια 20ετία.
Εγω διακρινω έναν ελαφρύ φεμινισμο και δειγματα αυταρχισμου. Εν πάση περιπτωση η καθεμια τωρα και ο καθένας σκέφτονται οπως θέλουν τα έχουμε ξαναπει. Απλά αυτα καλο θα ειναι κάποιες να τα πουν εξαρχης να καταλαβει και ο αρσενικος της παρέας (δεν θα πω ο μλκας για να μην τον προσβάλλω) για να αποφασισει τι θα κάνει. Αν θα κάτσει ή θα φυγει. Ειδες μεσα απο τις διαφωνιες βγαινουν αληθειες και ειναι καλυτερο για ολους τελικά. Οποτε ας κάνουμε μια σουρεαλιστική προσέγγιση.
Δεν κατάλαβα τι θες να πεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάνθηρας!
Επιφανές μέλος


Δεν κατάλαβα τι θες να πεις.
Οτι εξηγησεις οπως οι προηγουμενες ειναι αυταρχισμος. Του στυλ μονο εγω έχω λογο αμα μεινω έγκυος και εσυ τράβα πνιξου. Αυτο σου έγραψαν.
Οποτε καλυτερα αυτα να τα ξεκαθαρισει εξαρχης κάποια για να μην προχωρησουν. Και αυτο γινεται μέσα και απο μια διαφωνια πχ οχι με το να ειναι ο αντρας ΝΕΝΕΣ... να λέει σε ολα ναι δηλαδη σαν τον Τσιπρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamweaver
Πολύ δραστήριο μέλος


Αυτο μπορει να ερμηνευτει απο την αλλη πλευρα, οτι το προβλημα ειναι πως δεχομαστε επιλεκτικα οτι ειναι δεκτη η εκτρωση σε περιπτωση βιασμου, αντι να αρχισουμε τα Mental gymnastics για το αν το εμβρυο ειναι "κατωτερο ανθρωπου".Υπέρ.
Εξάλλου το επιχείρημα ότι το έμβρυο είναι άνθρωπος και άρα η έκτρωση φόνος ενέχει αντίφαση. Διότι δεχόμαστε τόσο νομικά όσο και ηθικά το επιτρεπτόν της άμβλωσης σε περίπτωση βιασμού της γυναίκας. Ωστόσο, η ανθρώπινη αξία είναι υπέρτατη. Και η εσκεμμένη παύση της ανθρώπινης ζωής είναι η μεγαλύτερη προσβολή αυτής της αξίας, μεγαλύτερη απ’ ό,τι ο βιασμός. Όμως ο βιασμός της εγκύου θεωρείται πιο άξιος προστασίας απ’ ό,τι ο «φόνος» του εμβρύου(ΠΚ 304 παρ.4δ). Και εφόσον η έγκυος είναι προφανώς άνθρωπος, το έμβρυο εξ αντιδιαστολής συνάγεται πως δεν είναι άνθρωπος και άρα η έκτρωση δεν είναι φόνος. Διαφορετικά, αν ήταν και οι δύο άνθρωποι, θα ήταν παραδοξολογία να θεωρείται σπουδαιότερος ο βιασμός αντί ο φόνος. Αλλά το να επιβάλουμε στη βιασθείσα έγκυο να κρατήσει το παιδί προσκρούει τόσο στην ανωτέρω διάταξη του ΠΚ, όσο και στο κοινό περί δικαίου αίσθημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος


1)Δεν γουστάρει το παιδί Ουτε η μάνα Ούτε ο πατέρας -> έκτρωση
2) Θέλει το παιδί η μάνα και όχι ο πατέρας -> γέννηση
3) Θέλει το παιδί ο πατέρας και όχι η μάνα- > γέννηση(Και ας της κρεμάσουν και τα βυζια και ότι άλλο θέλει. Ας πρόσεχε. Στην ζωή κάθε μας πράξη έχει και συνέπειες για αυτό και μπορούμε να κάνουμε πράγματα με πολλούς διαφορετικούς τρόπους)
4)Βιασμος -> έκτρωση
5) Δεν θέλουν οι γονείς το παιδί Αλλά ενδιαφέρεται να το αναθρέψει κάποιος παππους-γιαγιά- > τροφή για σκέψη
6)Και οι 2 θέλουν το παιδί- > μια ευτυχισμένη οικογένεια
Γενικά είμαι της άποψης ότι στο συγκεκριμένο θέμα δεν πέφτει παραπάνω λόγος στην γυναίκα για το τι θα γίνει επειδή αυτή κυοφορεί το παιδί. Δεν το έπιασε μόνη της όποτε και οι 2 γονείς έχουν λόγο για το τι θα γίνει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Η δικιά μου άποψη είναι:
1)Δεν γουστάρει το παιδί Ουτε η μάνα Ούτε ο πατέρας -> έκτρωση
2) Θέλει το παιδί η μάνα και όχι ο πατέρας -> γέννηση
3) Θέλει το παιδί ο πατέρας και όχι η μάνα- > γέννηση(Και ας της κρεμάσουν και τα βυζια και ότι άλλο θέλει. Ας πρόσεχε. Στην ζωή κάθε μας πράξη έχει και συνέπειες για αυτό και μπορούμε να κάνουμε πράγματα με πολλούς διαφορετικούς τρόπους)
4)Βιασμος -> έκτρωση
5) Δεν θέλουν οι γονείς το παιδί Αλλά ενδιαφέρεται να το αναθρέψει κάποιος παππους-γιαγιά- > τροφή για σκέψη
6)Και οι 2 θέλουν το παιδί- > μια ευτυχισμένη οικογένεια
Γενικά είμαι της άποψης ότι στο συγκεκριμένο θέμα δεν πέφτει παραπάνω λόγος στην γυναίκα για το τι θα γίνει επειδή αυτή κυοφορεί το παιδί. Δεν το έπιασε μόνη της όποτε και οι 2 γονείς έχουν λόγο για το τι θα γίνει.
Ωχ ετοιμάσου για επίθεση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος


Ναι απλά τον τελευταίο λόγο τον έχει όποιος το κουβαλάει. Είναι πρακτικό. Αν την υποχρεώσεις να είναι έγκυος με το ζόρι και να το γεννήσει την καταδικάζεις σε κατάθλιψη (δεν υπερβάλω) ή να βρει τρόπους να το χάσει κάτι που επίσης θα τη βάλει σε κίνδυνο. Δεν είναι να παίζεις με τέτοια πράματα, ξαναλέω κάντε εικόνα την κατάσταση με τις κρεμάστρες μόνο για να το χωρέσει το μυαλό σας.Γενικά είμαι της άποψης ότι στο συγκεκριμένο θέμα δεν πέφτει παραπάνω λόγος στην γυναίκα για το τι θα γίνει επειδή αυτή κυοφορεί το παιδί. Δεν το έπιασε μόνη της όποτε και οι 2 γονείς έχουν λόγο για το τι θα γίνει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Ναι απλά τον τελευταίο λόγο τον έχει όποιος το κουβαλάει. Είναι πρακτικό. Αν την υποχρεώσεις να είναι έγκυος με το ζόρι και να το γεννήσει την καταδικάζεις σε κατάθλιψη (δεν υπερβάλω) ή να βρει τρόπους να το χάσει κάτι που επίσης θα τη βάλει σε κίνδυνο. Δεν είναι να παίζεις με τέτοια πράματα, ξαναλέω κάντε εικόνα την κατάσταση με τις κρεμάστρες μόνο για να το χωρέσει το μυαλό σας.
Άρα δεν έχουμε δικαίωμα άποψης;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος


Εγώ είπα ότι όποιος έχει τη μήτρα και το κουβαλάει έχει πρακτικά τον τελευταίο λόγο γιατί είναι το σώμα του. Δεν είπα ότι ο πατέρας δεν έχει άποψη. Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις πρόβλημα σου. Δεν απευθύνθηκα καν σε δικό σου μήνυμα τώρα για να θιχτείς.Άρα δεν έχουμε δικαίωμα άποψης;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Εγώ είπα ότι όποιος έχει τη μήτρα και το κουβαλάει έχει πρακτικά τον τελευταίο λόγο γιατί είναι το σώμα του. Δεν είπα ότι ο πατέρας δεν έχει άποψη. Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις πρόβλημα σου. Δεν απευθύνθηκα καν σε δικό σου μήνυμα τώρα για να θιχτείς.
Εσυ δεν κατάλαβες κανείς τόση ώρα την φεμινίστρια χωρίς λόγο.
Εγώ πάντως αν η κοπέλα μου ήταν έγκυος και δεν το ήθελε θα άφηνα να αποφασίσει εκείνη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 219 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Wonderkid
- johnsala
- Paragontas7000
- Μήτσος10
- despoina13
- iew
- American Economist
- A350
- charmander
- chester20080
- taketrance
- Unboxholics
- Scandal
- giannhs2001
- thenutritionist
- touvlo
- Chris1993
- Memetchi
- AggelikiGr
- DimitraA.
- camil
- rafaela11
- Kate1914
- Debugging_Demon
- Athens2002
- gegeorgiou90
- Joji
- Wilsongeo
- Jim4ever
- physicscrazy
- MarcoReus
- bibliofagos
- Libertus
- Reader
- Dr. Gl. Luminous
- Εριφύλη
- Jack of Spades
- Corfu kitty
- louminis
- Giorgkalo
- Griff
- Maria23667
- Cupid
- lugar
- Alessandra Eliza
- User2350
- Satan Claus
- Mt73
- Freya Goddes
- epote
- globglogabgalab
- harry akritas
- Viedo
- fretoe
- Εχέμυθη
- SlimShady
- azula
- orchidea
- tsiobieman
- το κοριτσι του μαη
- Luke.
- iminspain
- gwgw_5
- don_vito
- Jocaste
- Dimitris2001
- kiyoshi
- nucomer
- hirasawayui
- Μαυρίκιος
- ag97
- Έμμα
- fmarulezkd
- Metalhead_4_life
- calliope
- 1011
- spring day
- Ariana2018
- Mary Jane
- fockos
- Αντικειμενικός
- Αλκης Κ.
- allall1
- Mhtrogoal
- Theophilus
- Ace of Spades
- pacheiko
- Vindemiatrix
- me lene
- Unseen skygge
- Γατόπαρδος.
- JohnGreek
- Slytherin
- Maraki4you
- Anastasius4B
- Νηματολάγνος
- CiNeFiL
- Κλημεντίνη
- Ryuzaki
- Βλα
- Μάρκος Βασίλης
- γιω99
- Serotonin
- Pipitsa
- NightOwl
- anathimatikos
- tslef8
- Rene2004
- Johnny15
- αιμοσταγές_χαμστεράκι
- uni77
- jimis2001
- Meow
- ΘανάσοςG4
- paaanos123
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.