Έκτρωση: Η γνώμη σας;

Θα κάνατε ποτέ έκτρωση;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 361)
  • Είμαι γυναίκα και κατά της έκτρωσης

    Ψήφοι: 93 25.8%
  • Είμαι γυναίκα και υπέρ της έκτρωσης

    Ψήφοι: 93 25.8%
  • Είμαι άντρας και κατά της έκτρωσης

    Ψήφοι: 60 16.6%
  • Είμαι άντρας και υπέρ της έκτρωσης

    Ψήφοι: 86 23.8%
  • Δεν ξέρω, δεν το έχω σκεφτεί ποτέ σοβαρά

    Ψήφοι: 29 8.0%

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Εδώ έχουμε μια πράξη από την ιατρική με σκοπό την δημιουργία ζωής,
Ενώ στις εκτρώσεις μια πραξη τερματισμού τής.

Δεν κρίνονται ηθικά το ίδιο. Γιατί ο σκοπός διαφέρει.

Είναι σαν να λες έκανα δεντροφύτευση και από τις 1000 ρίζες έπιασαν οι 900 άρα οι 100 ξεράθηκαν.
Με το να λες έκαψα το δάσος
Οντως. Αυτο ειναι. 👍😊ειναι αν θελεις τι μενει μετα. Το αποτελεσμα.
 

don_vito

Δραστήριο μέλος

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
Παιδιά η άμβλωση πέρα από εξαιρετική επιστημονική μέθοδο (η επίσημη για την επίσημη) που πλέον γίνεται σε εξαιρετικές συνθήκες υγιεινής,ασφάλειας και αποστείρωσης, ο βασικός σκοπός της είναι η διευκόλυνση των ανθρώπων.
Σε καμια περίπτωση η άμβλωση δεν είναι κάτι απλό και εύκολο για τη γυναίκα και τον αντρα όσο κι αν φωνάζουν ότι είναι υπέρ στα φόρουμ και οπουδήποτε αλλού.
Ο κάθε ένας έχει τους δικούς του κώδικες ηθικής και αξιων πχ αν ο φίλος από πάνω είναι κατά για θρησκευτικους λόγους δεν έχει κανείς το δικαίωμα να του αλλάξει γνώμη αλλά ούτε και μπορεί και ας έρθουν οι γυναικολόγοι από το τζων Χόπκινς ή το Χάρβαρντ να του εξηγήσουν ότι δεν υπάρχει ούτε νευρικό σύστημα, ουτε τίποτα τις πρώτες εβδομάδες .
Σε τέτοια θέματα δύσκολα κανείς αλλάζει γνώμη σε όποια πλευρά κι αν είναι.


Σκεφτείτε μόνο τι θα γινόταν αν υπήρχε νόμος που απαγόρευε την άμβλωση
Οι τιμές θα ήταν ξαφνικά 5 πλάσιες αφου λιγοι ιατροί θα το έκαναν παράνομα ή οι έγκυες θα έκαναν πράξεις που μπορεί να αποβουν μοιραιες για τη ζωή τους με σκοπό την αποβολή
Δεν θα άλλαζε απολύτως τίποτα προς το καλύτερο παρα μόνο προς το χειρότερο
 

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Δεν συζητάμε το αν θα πρέπει να είναι νόμιμες η όχι οι αμβλώσεις..
Βλέπουμε και κρίνουμε το θέμα ηθικά κ φιλοσοφικά.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30,881 μηνύματα.
Το παράδοξο είναι η υποκρισία αυτών με επιλεκτικές ευαισθησίες ως προς την αξία της ζωής. Δεν υπάρχει ηθική συνέπεια στα πιστεύω τους.
Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι οτι τη ζωή υποστηρίζω. Με τη στάση μου υπέρ της έκτρωσης υποστηρίζω το δικαίωμα του αγέννητου παιδιού να γεννηθεί και να μεγαλώσει από μια μάνα και έναν πατέρα που το θέλουν, το έχουν επιλέξει να το φέρουν στον κόσμο και θα του δώσουν όλο τους τον εαυτό. Εσύ υποστηρίζεις να γεννηθούν όλα τα έμβρυα που έχουν συλληφθεί στη μήτρα και μετά δε σε νοιάζει τί θα γίνει, εγώ υποστηρίζω οτι θέλω να γεννηθούν αυτά που θα μεγαλώσουν σε μια σωστή οικογένεια και θα έχουν σωστή ανατροφή και καλή ψυχική υγεία.
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Δεν συζητάμε το αν θα πρέπει να είναι νόμιμες η όχι οι αμβλώσεις..
Βλέπουμε και κρίνουμε το θέμα ηθικά κ φιλοσοφικά.
Η νομιμότητα των εκτρώσεων και η ασφαλής πρόσβαση γυναικών σε αυτές είναι όμως ένα πρακτικό θέμα για το οποίο αποφασίζουν κυβερνήσεις όχι το αν ο χ/ψ τις θεωρεί ανήθικες.
Εγώ μπορώ να πω ότι είναι "κρίμα", εσύ να πεις ότι είναι δολοφονία και πάει λέγοντας. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχει κανένας δικαίωμα να αναγκάζει γυναίκες να κάνουν έκτρωση με κρεμάστρες, παράνομα σε γιατρούς χασάπηδες ή να τρελαίνονται από τις επιπτώσεις μιας εγκυμοσύνης που δεν επιθυμούν. Προσωπικά με τρομάζει να βρεθώ σε αυτή τη θέση και να μην έχω δικαίωμα επιλογής τι θα κάνω με τη μήτρα μου.
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,634 μηνύματα.
Δεν θα πάρω σαφή θέση υπέρ ή κατά, η γυναίκα απλά πρέπει να προσέχει πολύ όταν έρχεται σε επαφή για να μην βρεθεί σε δύσκολη θέση αργότερα.
 

JJohn1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο JJohn1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Εσύ υποστηρίζεις να γεννηθούν όλα τα έμβρυα που έχουν συλληφθεί στη μήτρα και μετά δε σε νοιάζει τί θα γίνει, εγώ υποστηρίζω οτι θέλω να γεννηθούν αυτά που θα μεγαλώσουν σε μια σωστή οικογένεια και θα έχουν σωστή ανατροφή και καλή ψυχική υγεία.
Και εγώ θα πώ ότι αξίζουν να γεννηθούν όσα δεν είχαν την τύχη να βρεθούν σε αυτό το περιβάλλον. Στο κάτω κάτω πολύ λίγα παιδιά που έχουν γεννηθεί έχουν αυτήν την τύχη. Γιατί να μην σκοτώσουμε και αυτά?
με τρομάζει να βρεθώ σε αυτή τη θέση και να μην έχω δικαίωμα επιλογής τι θα κάνω με τη μήτρα μου.
Δεν είναι η μήτρα σου, δεν είναι το σώμα σου.

Ένα ακόμη ζήτημα που προκύπτει είναι η τύχη των τυχόν πλεοναζόντων κρυοσυντηρημένων εμβρύων μετά την επιτυχή γονιμοποίηση, καθώς δεν υπάρχει συμφωνία για το εάν το έμβρυο το οποίο δημιουργείται στο εργαστήριο μπορεί να θεωρηθεί αναπόσπαστο τμήμα του σώματος της μητέρας, οπότε αυτή αποφασίζει για την τύχη των πλεοναζόντων εμβρύων ή ως ολοκληρωμένη ανθρώπινη υπόσταση, οπότε έχει τα δικαιώματα που έχει κάθε άνθρωπος. Επικρατεί μάλλον η άποψη ότι το έμβρυο που δημιουργήθηκε με εξωσωματική γονιμοποίηση να θεωρείται εν δυνάμει άνθρωπος και ότι σε κάθε περίπτωση η οποιαδήποτε χρήση του εμβρύου πρέπει να γίνεται με σεβασμό στα δικαιώματα τα οποία έχει ως μελλοντική ανθρώπινη ύπαρξη και μέχρι το σημείο που δεν αποτελεί απειλή για το κοινωνικό σύνολο40. Στην Ελλάδα οι γονείς έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ δωρεάς, καταστροφής και διάθεσης των εμβρύων για έρευνα, ως αναλύθηκε, αλλά σε κάθε περίπτωση απαγορεύεται η χρησιμοποίηση για κλωνοποίηση, μεταφορά σε άλλα είδη και γενετική χειραγώγηση4142. (https://www.lawspot.gr/nomika-blogs...ni-anaparagogi-nomiki-antimetopisi-kai-ithika)
Μετά απο έναν ωραίο ύπνο μπορώ να καταλάβω τι λέει :laugh:
Χμ, παρόλο που πιστεύω ότι όντως είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θεωρείται εν δυνάμη άνθρωπος στην μία περίπτωση ενώ στην άλλη όχι, αφού δεν το θεωρώ σώμα της γυναίκας, αλλά μια ξεχωριστή οντότητα (Όχι ανεξάρτητη). Πιστευώ για τους λόγους που έχω πεί (DNA,Σύλληψη, κτλπ.) ότι είναι ΣΤΟ σώμα της γυναίκας, όχι ΤΟ σώμα της γυναίκας.

Δεν θα πάρω σαφή θέση υπέρ ή κατά, η γυναίκα απλά πρέπει να προσέχει πολύ όταν έρχεται σε επαφή για να μην βρεθεί σε δύσκολη θέση αργότερα.
Η πιο υπεύθυνη και σωστή θέση, δεν ξέρω γιατί ακούγεται τόσο απίστευτη ιδέα όταν την ανέφερα εγώ
 
Τελευταία επεξεργασία:

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Και εγώ θα πώ ότι αξίζουν να γεννηθούν όσα δεν είχαν την τύχη να βρεθούν σε αυτό το περιβάλλον. Στο κάτω κάτω πολύ λίγα παιδιά που έχουν γεννηθεί έχουν αυτήν την τύχη. Γιατί να μην σκοτώσουμε και αυτά?

Δεν είναι η μήτρα σου, δεν είναι το σώμα σου.


Μετά απο έναν ωραίο ύπνο μπορώ να καταλάβω τι λέει :laugh:
Χμ, παρόλο που πιστεύω ότι όντως είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θεωρείται εν δυνάμη άνθρωπος στην μία περίπτωση ενώ στην άλλη όχι, αφού δεν το θεωρώ σώμα της γυναίκας, αλλά μια ξεχωριστή οντότητα (Όχι ανεξάρτητη). Πιστευώ για τους λόγους που έχω πεί (DNA,Σύλληψη, κτλπ.) ότι είναι ΣΤΟ σώμα της γυναίκας, όχι ΤΟ σώμα της γυναίκας.


Η πιο υπεύθυνη και σωστή θέση, δεν ξέρω γιατί ακούγεται τόσο απίστευτη ιδέα όταν την ανέφερα εγώ
εν δυναμει ανθρωπος "με σεβασμό στα δικαιώματα τα οποία έχει ως μελλοντική ανθρώπινη ύπαρξη".
Σε περιπτωση που θα γεννιοταν κανονικα και βιωσιμο,αυτο εννοει.
 

JJohn1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο JJohn1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
"με σεβασμό στα δικαιώματα τα οποία έχει ως μελλοντική ανθρώπινη ύπαρξη"
Μα μελλοντική ανθρώπινη ύπαρξη δεν είναι και τα έμβρυα εντός της μητέρας?
Σε περιπτωση που θα γεννιοταν κανονικα και βιωσιμο,αυτο εννοει.
Εννοείς αφού γεννηθούν? Μπερδεύτηκα λιγάκι :laugh:
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Μα μελλοντική ανθρώπινη ύπαρξη δεν είναι και τα έμβρυα εντός της μητέρας?
Ναι ειναι με την προυποθεση οτι θα γεννηθει υγιες γιατι μπορει ας πουμε να παρουσιασει καποιο προβλημα απο αυτα που αναφεραμε και να κριθει απαραιτητη η εκτρωση για λογους υγειας της μητερας ή το παιδι να γεννηθει με αναπηρια που δεν το καθιστα βιωσιμο,γραψαμε τις περιπτωσεις.
Εννοείς αφού γεννηθούν? Μπερδεύτηκα λιγάκι :laugh:
ναι εννοω μετα την γεννα,εφοσον ολοκληρωθει γιατι να μην ξεχναμε πολλες μητερες και παιδια πεθαινουν και κατα την κυηση και κατα τη γεννα.Οποτε εφοσον γεννηθει και ειναι υγιες ναι.
 

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κι ένα παιδί είναι potentially ψηφοφόρος, αλλά δε του λέμε πάνε ψήφισε. Τα potential rights έχουν σαθρά θεμέλια.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30,881 μηνύματα.
Στο κάτω κάτω πολύ λίγα παιδιά που έχουν γεννηθεί έχουν αυτήν την τύχη.
Ακριβώς ένας ακόμη λόγος για να προσέχουμε ακόμα περισσότερο πότε και πώς φέρνουμε ένα παιδί στον κόσμο. Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις αλλά τα επιχειρήματά σου τη δική μου θέση βοηθούν.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,692 μηνύματα.
Και για πές μου τί ορίζει ένα άτομο σαν έννοια τότε? Και το γιατί το έμβρυο δεν έχει τα χαρακτηριστικά αυτά.
Αν και κάνουμε φιλοσοφική συζήτηση, δεν είναι τι ορίζω εγώ σαν άτομο αλλά τι ορίζει η γλώσσα.
άτομο ουδέτερο
  1. ένας μεμονωμένος άνθρωπος, ένα πρόσωπο
Το έμβρυο δεν είναι άνθρωπος ούτε πρόσωπο, είναι μια μάζα από κύτταρα χωρίς ανεπτυγμένο νευρικό σύστημα και όργανα. Είναι έμβρυο. Δεν είναι μεμονωμένο ον, είναι ένας οργανισμός εν δυνάμει άνθρωπος.

Για μένα και προφανώς και για το νόμο, η μετάβαση σε άνθρωπος γίνεται μετά τη γέννηση ή από ένα σημείο και μετά κατά την κύηση και υπάρχουν κάποια όρια νομοθετικά (κάτι είπε ο akikos για μέχρι 6ο μήνα και μετά δεν υπάρχει επιστροφή) που εξασφαλίζουν τον οργανισμό αυτό και την υγείας της γυναίκας.

Εσύ john, πέρα από την άποψη του να μην είναι νόμιμες οι εκτρώσεις, τι έχεις να πεις για τα αρνητικά που θα προκύψουν από την απαγόρευση της; Θεωρείς θα έχει θετικές ή αρνητικές συνέπειες για τους γονείς και το παιδί που θα γεννηθεί;
 

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πολύ σωστό, ο μόνος τρόπος να ελέγξεις και να έχεις την επιστημονική εποπτεία ότι η διαδικασία γίνεται με ασφάλεια και όλες τις απαιτούμενες προϋποθέσεις, είναι να είναι νομιμοποιημένη η διαδικασία. Η απαγόρευση το μόνο που θα φέρει είναι παράτυπες εκτρώσεις εν κρυπτώ, αντιλαμβάνεστε τον κίνδυνο.
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,654 μηνύματα.
Δεν θα πάρω σαφή θέση υπέρ ή κατά, η γυναίκα απλά πρέπει να προσέχει πολύ όταν έρχεται σε επαφή για να μην βρεθεί σε δύσκολη θέση αργότερα.
Ξέρεις, υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις όπου ο άλλος βγάζει το προφυλακτικό χωρίς να ενημερώσει την γυναίκα (stealthing). Αλλά όπως κι αν έχει, καμία γυναίκα δεν θα ερχόταν σε δύσκολη θέση αν δεν υπήρχε η πίεση της κοινωνίας και οι συντηρητικοι/κλειστόμυαλοι άνθρωποι που νομίζουν ότι μπορούν να ασχολούνται με τις υποθέσεις τρίτων.
 

Rebel1

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Rebel1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 966 μηνύματα.
Δεν θα πάρω σαφή θέση υπέρ ή κατά, η γυναίκα απλά πρέπει να προσέχει πολύ όταν έρχεται σε επαφή για να μην βρεθεί σε δύσκολη θέση αργότερα.
Γιατι μονο η γυναικα εχει ευθυνη για μια ανεπιθυμητη εγκυμοσυνη;εμεις δεν εχουμε;
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Rebel1

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Rebel1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 966 μηνύματα.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κακοπροαιρετος και πολλα κοσμιτικα επιθετα ακομη,θα χαρακτηριζαν εναν τετοιο τυπο

Άρα ο άντρας θα πρέπει να φέρει την ευθύνη των πράξεων του,αλλά απλά να μην έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει στην επιλογή της έκβασης της κατάστασης σωστά? Για να σε δω τώρα να το τεκμηριώνεις αυτό με βάση την ισότητα των δύο φύλων...
 

Rebel1

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Rebel1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 966 μηνύματα.
Άρα ο άντρας θα πρέπει να φέρει την ευθύνη των πράξεων του,αλλά απλά να μην έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει στην επιλογή της έκβασης της κατάστασης σωστά?
Φυσικα και μπορει να χει το δικαιωμα να συμμετασχει,αλλα η αποφαση θα παρθει απ τη γυναικα.αλλα η ευθυνη μιας ανεπιθυμητης εγκυμοσυνης ΔΕΝ βαραινει μονο τη γυναικα,γι αυτο πρεπει να προσεχει και ο αντρας
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top