Ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων

Είστε υπέρ ή κατά;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 65)

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ποια Κύπρο βρε καρδούλες μου ;

Νεφρό πρέπει να πουλήσουμε όχι μόνο να πληρώσουμε το φροντιστήριο αλλά και το κόστος ζωής εκεί...
Μεταξύ μας μιλάμε τώρα τι είμαστε;

Γιατί λοιπόν τα πανεπιστήμια αυτά να μην έρθουν εδώ τουλάχιστον να μπορέσουμε να μειώσουμε τα έξοδα;

Η δε Βουλγαρία που τα κοιτάζω πλέον έχουν αλλάξει πολύ και εκεί τα κόστοι....

Δυστηχως τα παιδιά που δεν έχουν εναλλακτικές στις σχολές για κάτι παρόμοιο φεύγουν...

Οπότε ας τα βοηθήσουμε και αυτά και τους γονείς να μείνουν εδώ!

Αν βάλουμε το κόστος που θα γλυτώσει ο οικογενειακος προϋπολογισμός από την παραπαιδεια θα μπορεί άνετα μετά να πληρώσει να σπουδάσει το παιδί στα ιδιωτικά!

Αυτό είναι το θέμα τους ,θα χαθεί πολύ μαύρο χρήμα από τους δημόσιους..
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,938 μηνύματα.
Η υπόθεση σου αφήνει θετικό πρόσοδο μόνο αν πεις, δεν δίνω 700άρες σε φροντιστήρια και έξοδα σπουδών στην επαρχία αλλά τα μαζεύω για τα ιδιωτικά δίδακτρα. Εσείς λοιπόν που θέλετε τους "άριστους" δεν θα πρέπει να τους διαλέγετε; Πως θα γίνει ο γιόκας του βουλευτή που περνάει το μάθημα με "σκονάκι" στο ιδιωτικό να παίρνει και το βαθμό που του αξίζει και να μην διώκεται η καθηγήτρια που τον έπιασε στα πράσα;

Θέλετε ιδιωτικά πανεπιστήμια; Κανένα πρόβλημα, κουμάντο στο πορτοφόλι και στις προτιμήσεις των ανθρώπων δεν μπορεί να κάνει κανείς. Όχι όμως να είσαι σκράπας και να σπουδάζεις Ιατρική επειδή έχεις λεφτά. Αδιάβλητο σύστημα εισαγωγής με Πανελλαδικές Εξετάσεις παντού.

Εγώ που δεν πιστεύω βέβαια στην "αριστεία" και με αφήνει παντελώς αδιάφορο κάθε είδους αξιολόγηση πιστεύω ότι στο τέλος θα κάνει καλό η απαξίωση του αστικού κράτος για το δημόσιο. Θα σταματήσουν να το διαλύουν άλλο. Πάρτε τα ιδιωτικά σας πανεπιστήμια να σπουδάζουν τα τεκνά της μπουρζουαζίας του 10% και όταν θα βγουν στην εργασία οι σκιτζήδες γιατροί του τικ-τοκ, τότε θα επανεκτιμήσετε τη δημόσια παιδεία.
 

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ΕιΝαι το σύστημα μας άξιο να κρίνει ένα παιδί αν ειναι σκράπας με 3 ώρες που έχει στην διάθεσή σου να αποτυπώσει όλα όσα έχει διδαχθεί;

Ειναι σκράπας όταν μέσα σε αυτές τις 3 ώρες δεν λαμβάνετε υποψην η ψυχολογική του κατασταση γιατι η δημόσια παιδεία δεν έχει φροντίσει να του παρέχει στην 3η λυκείου και ψυχολογική υποστήριξη η ενθάρρυνση έστω 1 ώρα εβδομαδιαίως μέσα στο σχολικό περιβάλλον;

Ψυχολογική υποστήριξη γιατί αυτό το παιδί έτσι και αποτύχει στις πανελλήνιες έρχονται οι έξυπνοι και του φοράνε την ταμπελα του σκράπα και του αποτυχημένου,όταν όλοι εμείς οι γονεις παλευουμε να τα ενθαρρύνουμε και εχει μάλλιασε η γλώσσα μας να τους λέμε πως η αξία σου δεν κρίνετε μέσα από μια 3ωρη αξιολόγηση

Ειναι σκράπας αδιαφορώντας αν αυτό ΤΟ ΠΑΙΔΙ την προηγούμενη της εξεταστικής έχει βίωση κάτι πολύ τραυματικο και δεν του δίνει το δικαίωμα να επανεξετάσει άλλη μέρα παρά μόνο την επόμενη χρονιά;
Έχω ζήσει περιστατικό με απώλεια γονεα και το παδι έδινε αναγκάστηκα πανελλήνιες...
Άξιος μαθητής...δεν πέρασε όμως...

Σκράπας ένα παιδί που το γραπτό του στον ένα βαθνολογιτη αξιολογήθηκε με 11και στον άλλο με 16 ...

Σκραπας γιατι οι γονεις του με 700 ευρώ δεν μπόρεσαν να πληρψσουν ενα καθηγητη εκτος σχολειο να του διδαξει αυτο που επρεπε να κανει οτανεργάζεται και αμοιβαιτε γι αυτο ...

Ελάτε τώρα βρείτε άλλη δικαιολογία μάθατε να λέτε..



Και στο Χάρβαρντ να έχεις να πληρώσεις ΑΝ το παιδί σου ΔΕΝ έχει διαβάσει δεν ειναι ικανό στο πετανε έξω ...

Στα ιδιωτικά ερχονται αναλυτικες βαθμολογιες ,απουσιες των παιδιων τα παντα ελεγχομενα ...

Έπειτα ένας καλός μαθητής δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από ένα σκράπα οπως λετε ..


και οι δύο θα βγουν στην ελεύθερη αγορά εκεί να δούμε τι αξία θα έχει του καθενός το πτυχίο γιατί βλέπω κάτι παιδιά από Βουλγαρία και Κύπρο να ειβαι Ελλάδα και να έχουν ένα μέλλον τόσο λαμπρό όσο κάποιοι Έλληνες που μπήκαν ΣΑΝ ΑΡΙΣΤΟΙ να παλευουν ακομα να τελεξωσουν την σχολη..

Ειπαμε εδώ μέσα μικρομεσαίο ειμαστε ολοι και το πιο σημαντικό;

Κανένα παιδί που δεν πέρασε στις πανελλήνιες είναι σκράπας

Λίγο αντίληψη προκειμένου να διακιολογησετε μερικοί σας παρακαλώ πολύ ένα αδικαιολογητο συστημα στην Ελλαδα !

όλα τα παιδιά αξίζουν είτε περάσουν είτε όχι στις πανελλήνιες, ειδικά εδώ μέσα προσοχή οτα μιλάμε για αποτυχίες σε αυτές τις ηλικίες από δήθεν πανεπηστηνιακης Ελληνικής εκπαίδευσης :):bye2:
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,234 μηνύματα.
Με αφορμή το ποστ σου, να πω άλλη μια φορά ότι αυτά που λες ισχύουν για τα ελεύθερα ιδιωτικά, τα ιδιωτικά που θα είναι ενταγμένα στο σύστημα εξετάσεων θα αντλούν και κρατικούς πόρους που θα αντλούν μάλλον από την χρηματοδότηση του προϋπολογισμού για την Παιδεία κόβοντας επιπλέον τους πόρους που πάνε στα δημόσια. Γιατί; Διότι μέσω πανελληνίων στα ιδιωτικά θα καταλήγουν φοιτητές που δεν θα μπορούν να πληρώσουν τυχόν υψηλά δίδακτρα, επομένως είναι συνταγματικη υποχρέωση του κράτους να τα στηριζει. Αυτό, για όσους λένε ότι η ίδρυση ιδιωτικών που βλάπτει τα δημόσια.
Δεν έχει αναφερθεί κάτι τέτοιο πουθενά επισήμως, δηλαδή ότι θα υπάρχουν ιδιωτικά που θα τα δηλώνεις στο μηχανογραφικό και θα περνάς μέσω πανελληνίων εκεί. Ούτε τα ίδια τα ιδιωτικά δεν θα το ήθελαν αυτό, ούτε το κράτος κερδίζει κάτι έτσι.

Το αν θα σου λέει το τάδε ιδιωτικό "θέλω να έχεις γράψει τουλάχιστον χ βαθμό στις πανελλήνιες" είναι αντίστοιχο με το να σου πει "θέλω να έχεις έστω lower", δεν συνδέεται με την χρηματοδότηση.

Έχουν πει ότι δεν θα έχουν κρατική χρηματοδότηση, αν τεθεί θέμα να πάρουν κρατική χρηματοδότηση θα είμαι εντελώς εναντίον.

Βλέπω αναφέρετε πολυ συχνά το σύστημα των πανελληνίων που όλοι περάσαμε κατά καιρούς και κρίθηκε το μέλλον μας από τα κέφια της εκάστοτε κυβέρνησης καθώς έχουμε το πιο άθλιο σύστημα εισαγωγής...

Να ρωτήσω λοιπόν τι αξία παραπάνω θα έχει ένα παιδί που κατάφερε και έγραψε ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΑΡΧΑΙΑ ιστορία κτ.λ. και πέρασε μέσω πανελληνίων ψυχολογία με ένα παιδί που δεν ειναι καλο στα ΛΑΤΙΝΙΚΑ και τα ΑΡΧΑΙΑ και σπουδάζει ψυχολογία ιδιωτικά;


Ας αναπλαισιωθει πρώτα το πλαίσιο των πανελληνίων με τα ανάλογα μαθήματα να δίνονται για τις ανάλογες σχολές ώστε να είναι ικανές να κρίνουν το μέλλον ενός παιδιού..

Ζούμε εδώ και χρόνια στο πλαίσιο της παραπαιδειας ... δυστυχώς με πολύ κακούς δημόσιους καθηγητές οι οποίοι όχι μόνο δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους αλλά τα απογεύματα κάνουν ιδιαίτερα επί παράνομης αμοιβής σε παιδιά που ετοιμάζονται για πανελλήνιες...

Τα τελευταία χρόνια ένα 700 αρι μέσα στο νερό φεύγει σε φροντιστήρια για να μπορέσει ο γιος μου να δώσει πανελλήνιες και να αξιολογηθεί από καθηγητές που την ίδια στιγμή δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους και κρίνουν το μέλλον του δικού μου παιδιού...
Όπως έκριναν και του πρώτου...

Νομίζω φτανει αυτό το παραμύθι για δωρεάν παιδεία..
Καμία δωρεάν παιδεία δεν υπάρχει αυτή την στιγμή..
Υπάρχει παραπαιδεια και ένα κύκλωμα αφορολόγητου μαύρου χρήματος με κυρίους πρωταγωνιστές τους ίδιους δημόσιους καθηγητές ...

Νομοσχέδιο για τους ελεύθερους επαγγελματίες υπήρχε...νομοσχέδιο το οποίο θαπιάσει επιτέλους το κύκλωμα της παραπαιδιας με δεκάδες δημόσιους καθηγητές να κάνουν ιδιαίτερα παράνομα σε παιδιά ποτέ θα υπάρξει;

Οι γιατροί και οι δικηγόροι κατ αλλα μας πειράζουν..
Εκατομμύρια παίζονται πίσω από ολο αυτό ..

Τουλάχιστον πληρώνουμε που πληρώνουμε όλα αυτά τα χρόνια τα παιδιά μας ας μην αξιολογουνται από ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν καμία αίσθηση υπευθυνότητας από ένα σύστημα που τους συντηρεί τόσα χρόνια!

Ακόμα και τα ιδιωτικά να μην υπάρξουν μακάρι να αλλάξει ο τρόπος εισαγωγής και αξιολογήσης στα πανεπιστήμια και οι καθηγητές της δημόσιας εκπαίδευσης να αξιολογουνται και αν δεν είναι ικανοί να πηγαίνουν στα σπίτια τους να κάνουν ελεύθερα τα ιδιαίτερα τους ..

Νισάφι ειλικρινά σε μια χώρα πιυ σαν γονείς φτύνουμε αίμα να σπουδάσουν τα παιδιά μας αυτό που ειναι ικανά να κάνουν!

Είδαμε τόσα χρόνια που ήταν δήθεν αξιοκρατική η εισαγωγή στα πανεπιστήμια...Αιώνιοι φοιτητές η φοιτητές που βγήκαν και δεν ειναι ικανοί ούτε το εαυτό τους να συντηρησουν όχι μόνο τώρα που υπάρχει κρίση ..από τα δικά μας χρόνια που μας περίμεναν οι δουλειές και δεν τις ψάχναμε...

Ο άξιος άνθρωπος από όπου και να τελειώσει θα βρει τρόπο ο ανάξιος μια ζωή εις βάρος άλλους θα ζει και σε αυτή την χώρα αρκετά χρόνια ταΐζουν ένα ανάξιο σύστημα παιδείας εμείς οι γονείς...
Είναι εύκολο να χτυπήσει το κράτος την παραπαιδεία αν θέλει, αλλά πρόσεξε.
Αν εξαφανίσει την παραπαιδεία θα πρέπει να δίνει μισθούς της προκοπής στους καθηγητές του δημοσίου και κυρίως θα πρέπει να βρει τι θα κάνει με όλους τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς που δουλεύουν σε φροντιστήρια ή σε μαύρα ιδιαίτερα και θα έμεναν άνεργοι.
Για αυτό και δεν τους ακούμπησε ούτε θα τους ακουμπήσει ποτέ καμία κυβέρνηση...
 

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είναι εύκολο να χτυπήσει το κράτος την παραπαιδεία αν θέλει, αλλά πρόσεξε.
Αν εξαφανίσει την παραπαιδεί θα πρέπει να δίνει μισθούς της προκοπής στους καθηγητές του δημοσίου και κυρίως θα πρέπει να βρει τι θα κάνει με όλους τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς που δουλεύουν σε φροντιστήρια ή σε μαύρα ιδιαίτερα και θα έμεναν άνεργοι.
Για αυτό και δεν τους ακούμπησε ούτε θα τους ακουμπήσει ποτέ καμία κυβέρνηση...
Τι εννοείς ότι δεν αμείβονται ικανοποιητικα για τις ώρες που δουλεύουν;

Οι καθηγητές ειδικά γνωρίζουμε όλοι τα ωράρια και κατά πόσο εργάζονται σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους δημόσιους;

Να δικαιολογησουμε τώρα την παραπαιδεια ;

Μήπως φοβούνται ότι με τα ιδιωτικά θα πρέπει να εργάζονται οι περισσότεροι στον ιδιωτικο τομεα και ΟΧΙ στον δημόσιο,γνωρίζοντας πλέον όλοι τι εστι ιδιωτικός;

Αν ειναι με αυτό το σκεπτικό να δικαιολογησουμε και τους αστυνομικούς που έπιασαν να εισπρατουν χρήματα για να παρέχουν προστασία, τι λες ;
Να τους διξαιολογησουνε επειδή παίρνουν 900 ευρώ και ειναι μέσα στον κίνδυνο ;

Έπειτα ποιος ευθύνεται όταν με τα σημερινά δεδομένα εσύ επιλέγεις να τελειώσεις μια σχολή ή οποια δεν σου προσφέρει επαγγελματική αποκατάσταση;

Αντιλαμβανομαστε πλέον όλοι, ότι το σύστημα νοσεί όχι ο καθηγητής ο αστυνόμος κοκ
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,234 μηνύματα.
Τι εννοείς ότι δεν αμείβονται ικανοποιητικα για τις ώρες που δουλεύουν;

Οι καθηγητές ειδικά γνωρίζουμε όλοι τα ωράρια και κατά πόσο εργάζονται σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους δημόσιους;

Να δικαιολογησουμε τώρα την παραπαιδεια ;

Μήπως φοβούνται ότι με τα ιδιωτικά θα πρέπει να εργάζονται οι περισσότεροι στον ιδιωτικο τομεα και ΟΧΙ στον δημόσιο,γνωρίζοντας πλέον όλοι τι εστι ιδιωτικός;

Αν ειναι με αυτό το σκεπτικό να δικαιολογησουμε και τους αστυνομικούς που έπιασαν να εισπρατουν χρήματα για να παρέχουν προστασία, τι λες ;
Να τους διξαιολογησουνε επειδή παίρνουν 900 ευρώ και ειναι μέσα στον κίνδυνο ;

Έπειτα ποιος ευθύνεται όταν με τα σημερινά δεδομένα εσύ επιλέγεις να τελειώσεις μια σχολή ή οποια δεν σου προσφέρει επαγγελματική αποκατάσταση;

Αντιλαμβανομαστε πλέον όλοι, ότι το σύστημα νοσεί όχι ο καθηγητής ο αστυνόμος κοκ
Μαζί σου ότι το σύστημα νοσεί και δεν δικαιολογώ κάτι, λεώ την πραγματικότητα.

Αν ήσουν κυβέρνηση και εξαφάνιζες την παραπαιδεία την επόμενη μέρα θα είχες όλους όσους ζουν από αυτό το σύστημα άνεργους. Οπότε δεν το ακουμπάνε.
Για τον ίδιο λόγο κάνουν όλες οι κυβερνήσεις και τα στραβά μάτια στην φοροδιαφυγή ή με μέτρα για τα μάτια του κόσμου, αν εξαφάνιζες την φοροδιαφυγή οι μισοί από τους μικρούς θα έκλειναν την επόμενη μέρα.
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,010 μηνύματα.
ΕιΝαι το σύστημα μας άξιο να κρίνει ένα παιδί αν ειναι σκράπας με 3 ώρες που έχει στην διάθεσή σου να αποτυπώσει όλα όσα έχει διδαχθεί;

Ειναι σκράπας όταν μέσα σε αυτές τις 3 ώρες δεν λαμβάνετε υποψην η ψυχολογική του κατασταση γιατι η δημόσια παιδεία δεν έχει φροντίσει να του παρέχει στην 3η λυκείου και ψυχολογική υποστήριξη η ενθάρρυνση έστω 1 ώρα εβδομαδιαίως μέσα στο σχολικό περιβάλλον;

Ψυχολογική υποστήριξη γιατί αυτό το παιδί έτσι και αποτύχει στις πανελλήνιες έρχονται οι έξυπνοι και του φοράνε την ταμπελα του σκράπα και του αποτυχημένου,όταν όλοι εμείς οι γονεις παλευουμε να τα ενθαρρύνουμε και εχει μάλλιασε η γλώσσα μας να τους λέμε πως η αξία σου δεν κρίνετε μέσα από μια 3ωρη αξιολόγηση

Ειναι σκράπας αδιαφορώντας αν αυτό ΤΟ ΠΑΙΔΙ την προηγούμενη της εξεταστικής έχει βίωση κάτι πολύ τραυματικο και δεν του δίνει το δικαίωμα να επανεξετάσει άλλη μέρα παρά μόνο την επόμενη χρονιά;
Έχω ζήσει περιστατικό με απώλεια γονεα και το παδι έδινε αναγκάστηκα πανελλήνιες...
Άξιος μαθητής...δεν πέρασε όμως...

Σκράπας ένα παιδί που το γραπτό του στον ένα βαθνολογιτη αξιολογήθηκε με 11και στον άλλο με 16 ...

Σκραπας γιατι οι γονεις του με 700 ευρώ δεν μπόρεσαν να πληρψσουν ενα καθηγητη εκτος σχολειο να του διδαξει αυτο που επρεπε να κανει οτανεργάζεται και αμοιβαιτε γι αυτο ...

Ελάτε τώρα βρείτε άλλη δικαιολογία μάθατε να λέτε..



Και στο Χάρβαρντ να έχεις να πληρώσεις ΑΝ το παιδί σου ΔΕΝ έχει διαβάσει δεν ειναι ικανό στο πετανε έξω ...

Στα ιδιωτικά ερχονται αναλυτικες βαθμολογιες ,απουσιες των παιδιων τα παντα ελεγχομενα ...

Έπειτα ένας καλός μαθητής δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από ένα σκράπα οπως λετε ..


και οι δύο θα βγουν στην ελεύθερη αγορά εκεί να δούμε τι αξία θα έχει του καθενός το πτυχίο γιατί βλέπω κάτι παιδιά από Βουλγαρία και Κύπρο να ειβαι Ελλάδα και να έχουν ένα μέλλον τόσο λαμπρό όσο κάποιοι Έλληνες που μπήκαν ΣΑΝ ΑΡΙΣΤΟΙ να παλευουν ακομα να τελεξωσουν την σχολη..

Ειπαμε εδώ μέσα μικρομεσαίο ειμαστε ολοι και το πιο σημαντικό;

Κανένα παιδί που δεν πέρασε στις πανελλήνιες είναι σκράπας

Λίγο αντίληψη προκειμένου να διακιολογησετε μερικοί σας παρακαλώ πολύ ένα αδικαιολογητο συστημα στην Ελλαδα !

όλα τα παιδιά αξίζουν είτε περάσουν είτε όχι στις πανελλήνιες, ειδικά εδώ μέσα προσοχή οτα μιλάμε για αποτυχίες σε αυτές τις ηλικίες από δήθεν πανεπηστηνιακης Ελληνικής εκπαίδευσης :):bye2:
Έχεις πολλά δίκια. Θα ξαναπώ ομως, πως ένα σύστημα εξετάσεων εισαγωγικών χρειάζεται. Ίσως πρέπει να επανεξεταστεί, αλλά δε γίνεται δίχως.
Θυμάσαι κάποτε την περίφημη 5η δέσμη; Αυτά τα παιδιά, έχουν ένα υποβαθμισμένο απολυτήριο στην Ευρωπη. Αυτό δεν έχει σχέση με τα μνημόνια και τις υποχρεώσεις μας. Ήταν έτσι πολλά χρόνια πριν. Στο μεταξύ κράτη που δεν είχαν αυτές τις <κρατικές> εξετάσεις, τις απέκτησαν, ακολουθώντας το δρόμο προς ένα ευρωπαϊκό απολυτήριο, κινούμενοι προς το δρόμο της Ελλάδας. Και έτσι έπρεπε να γίνει. Όταν βγήκαν έλληνες απόφοιτοι τότε για μεταπτυχιακά κλπ στην Ευρώπη, ήθελαν ένα σύστημα ισοτιμίας, για να μην αδικούνται τα παιδιά. Έχουν γίνει αγώνες για να αποδείξουμε πως έχουμε ισότιμο πτυχίο και βασικό μας όπλο ήταν το γερό απολυτήριο με τις πανελλήνιες. Επειδή ήμουν τη χρονιά της 5ης δέσμης, παντού μου ζητούσαν βεβαίωση πανελληνίων.
Η παραπαιδεία μπορεί να ελαττωθεί. Να εκλείψει εντελώς, θα γίνει μόνο όταν η νοοτροπία αλλάξει, χαλαρώσουμε και πούμε, αν μπει μπήκε, ειδάλλως θα πάρει άλλον δρόμο.
Αλλά πρέπει να υπάρχει ο άλλος δρόμος. Τωρα η τριτοβάθμια είναι ένας τρόπος να αργήσουμε να μπούμε στην ανεργία. Αν πάλι κλείσουν τα επίσημα φροντιστήρια, που λειτουργούν με τις ευλογιες του κράτους, θα ανθίσουν τα κρυφά ιδιαίτερα
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,295 μηνύματα.
Έλα ντε, μιλάμε για ιδιωτικά πανεπιστήμια όταν δεν μπορούμε να αποφύγουμε τα φροντιστήρια και τα ιδιάιτερα; Σάμπως και για τις πανελλήνιες πάλι οι πλούσιοι δεν έχουν το προβάδισμα; Πολύ λίγοι φτωχοί περνούν χωρίς φροντιστήρια, μιλάμε για εξαιρέσεις. Επίσης υπάρχουν και τα ιδιωτικά σχολεία, σε αυτά γιατί είμαστε οκ; Ποια δημόσια παιδεία; Κοροϊδία είναι, από τότε που έδινα εγώ το 99 πηγαίναμε στο σχολείο για να κάνουμε επανάληψη αυτά που μας έδιναν στο φροντιστήριο. :1eye:

Όχι όμως να είσαι σκράπας και να σπουδάζεις Ιατρική επειδή έχεις λεφτά.
'Ηδη συμβαίνει αυτό εδώ και χρόνια στα ιδιωτικά πανεπιστήμια του εξωτερικού με αναγνώριση στην Ελλάδα, από όσο ξέρω.

άρτε τα ιδιωτικά σας πανεπιστήμια να σπουδάζουν τα τεκνά της μπουρζουαζίας του 10%
Βάλε και παραπάνω. Εγώ λέω και 40% είναι οι πλούσιοι της Ελλάδας. Ποιο 10%;
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,633 μηνύματα.
Τι σας κάνει να πιστεύετε πως αν το παιδί σας το προορίζετε να μπει σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο χωρίς πανελλήνιες, πως δεν θα χρειαστεί να κάνει φροντιστήρια τα προηγούμενα χρόνια, όπως και στην περίπτωση που θα δίνε πανελλήνιες;

Δηλαδή πιστεύετε πως χωρις διάβασμα χωρίς προετοιμασία και προσωπική προσπαθεια με διαβασμα σε γυμνάσιο και λύκειο θα μπορέσει να ανταπεξελθει στο ιδιωτικό πανεπιστήμιο και σε τυχόν εξέταση εισαγωγής του εκεί, αν είναι της νοοτροπιας "σιγά μη διαβάσω, θα περάσω έτσι κι αλλιώς με τα λεφτά του μπαμπα"?

Από την αλλη θα ξαναπω κάτι που επιλέγετε να μην θέλετε να καταλάβετε.
Πρέπει να υπάρξει ταυτόχρονα αναδιάρθρωση του τρόπου εξέτασης και εισαγωγής στην δημόσια τριτοβάθμια ώστε πολύ σωστά να μην κρίνεται το μέλλον του παιδιού από μία στιγμή στις πανελλήνιες. Όμως η λογική της εξέτασης για εισαγωγή να υπάρχει, απλώς να είναι διαφορετική, πχ περισσότερα μαθήματα, όλες τις χρονιές του λυκείου, άλλοι συντελεστές, αντικειμενική διόρθωση γραπτών κλπ κλπ. Παράλληλα πρέπει να αντιμετωπιστεί η παραπαιδεια των φροντιστηριων.

Δεν είναι δηλαδή μόνο τα ιδιωτικά πανεπιστήμια από μόνα τους, αλλά μια γενικότερη μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος μαζί με στήριξη των δημόσιων. Σε αυτή τη περίπτωση όντως δεν θα υπάρχει κανένας λόγος ύπαρξης ιδιωτικών, όλοι θα έχουν ισότιμη πρόσβαση σε πραγματικά δωρεάν ποιοτικη παιδεία μέσω αξιοκρατικης εξετασης εισαγωγης (πολλές μικρες εξετασεις σε όλο το λυκειο θα συνθετουν τα τελικα μορια-κριτήρια εισαγωγής). Πρέπει όμως να σηκώσει το χεράκι της η κυβέρνηση για να κάνει κάτι από όλα αυτά, δια μαγείας δε γίνονται από μόνα τους. Γιαυτό έχοντας αυτή τη λύση στο μυαλό, γιατί κανείς να θέλει να πληρώνει για ιδιωτικά πανεπιστήμια; Ποιος σας λέει πως τα ιδιωτικά (με τη μορφή που θα έχουν στην ελλαδα) θα έχουν και οντως ποιοτικη εκπαίδευση; Υπάρχει ήδη μια πολύ καλή δωρεάν λύση, γιατί να μην πιέζουμε όλοι μας την κυβέρνηση για να κάνει αυτή τη λύση που θα λύσει το πρόβλημα στην εκπαιδευση μια και καλή για όλες τις γενιες; ναι ουτοπικό αλλά κάποτε πρέπει να ξεκινήσουμε να ζητάμε το καλύτερο. Αυτό είναι το μακροπνοο σχέδιο που θα πρέπει να απαιτήσουμε από την κυβέρνηση, όχι να μαλώνουμε για τα ιδιωτικά, είναι ανωφελο, δεν είναι σημαντικό αυτό, και μας αποσπά από τον πραγματικό στόχο, που είναι οι αλλαγές που περιέγραψα στην παιδεια.

Στο κάτω κάτω θα εμπιστευοσασταν έναν γιατρό που έχει τελειώσει απθ ιατρικη, σόφια ιατρικη ή ιδιωτικό αει Αθήνα ιατρικη:

Γιατί να πρέπει να πληρωνουμε δηλαδή για την εκπαίδευση, είτε αυτό λέγεται φροντιστήρια ειτε λέγεται ιδιωτικά πανεπιστήμια και δίδακτρα ειτε αυτό λέγεται συγγράμματα κλπ; Τόσο δύσκολη είναι η δωρεάν ποιοτικη παιδεια να υπαρξει;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,295 μηνύματα.
Αλλαγές πρέπει να γίνουν αλλά δε θα γίνουν Μπάμπη κι έτσι ασχολούμαστε με το τωρινό θέμα που έχει προκύψει αντί να πηγαίνουμε σε whataboutism.

Εγώ συμφωνώ με τον Φώτη που είπε ότι έχει δικαίωμα κάποιος να πάει σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο. Τα υπόλοιπα, αν θα γίνουν πιο ανθρώπινες οι πανελλαδικές, αν θα φτιάξουν τα δημόσια πανεπιστήμια, αν θα καταργηθούν τα φροντιστήρια κλπ, είναι ξεχωριστά θέματα. Εγώ πάντως ήμουν νια και γέρασα και δε βλέπω σε τίποτα καλυτέρευση.
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 333 μηνύματα.
Βλέπω αναφέρετε πολυ συχνά το σύστημα των πανελληνίων που όλοι περάσαμε κατά καιρούς και κρίθηκε το μέλλον μας από τα κέφια της εκάστοτε κυβέρνησης καθώς έχουμε το πιο άθλιο σύστημα εισαγωγής...

Να ρωτήσω λοιπόν τι αξία παραπάνω θα έχει ένα παιδί που κατάφερε και έγραψε ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΑΡΧΑΙΑ ιστορία κτ.λ. και πέρασε μέσω πανελληνίων ψυχολογία με ένα παιδί που δεν ειναι καλο στα ΛΑΤΙΝΙΚΑ και τα ΑΡΧΑΙΑ και σπουδάζει ψυχολογία ιδιωτικά;


Ας αναπλαισιωθει πρώτα το πλαίσιο των πανελληνίων με τα ανάλογα μαθήματα να δίνονται για τις ανάλογες σχολές ώστε να είναι ικανές να κρίνουν το μέλλον ενός παιδιού..

Ζούμε εδώ και χρόνια στο πλαίσιο της παραπαιδειας ... δυστυχώς με πολύ κακούς δημόσιους καθηγητές οι οποίοι όχι μόνο δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους αλλά τα απογεύματα κάνουν ιδιαίτερα επί παράνομης αμοιβής σε παιδιά που ετοιμάζονται για πανελλήνιες...

Τα τελευταία χρόνια ένα 700 αρι μέσα στο νερό φεύγει σε φροντιστήρια για να μπορέσει ο γιος μου να δώσει πανελλήνιες και να αξιολογηθεί από καθηγητές που την ίδια στιγμή δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους και κρίνουν το μέλλον του δικού μου παιδιού...
Όπως έκριναν και του πρώτου...

Νομίζω φτανει αυτό το παραμύθι για δωρεάν παιδεία..
Καμία δωρεάν παιδεία δεν υπάρχει αυτή την στιγμή..
Υπάρχει παραπαιδεια και ένα κύκλωμα αφορολόγητου μαύρου χρήματος με κυρίους πρωταγωνιστές τους ίδιους δημόσιους καθηγητές ...

Νομοσχέδιο για τους ελεύθερους επαγγελματίες υπήρχε...νομοσχέδιο το οποίο θαπιάσει επιτέλους το κύκλωμα της παραπαιδιας με δεκάδες δημόσιους καθηγητές να κάνουν ιδιαίτερα παράνομα σε παιδιά ποτέ θα υπάρξει;

Οι γιατροί και οι δικηγόροι κατ αλλα μας πειράζουν..
Εκατομμύρια παίζονται πίσω από ολο αυτό ..

Τουλάχιστον πληρώνουμε που πληρώνουμε όλα αυτά τα χρόνια τα παιδιά μας ας μην αξιολογουνται από ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν καμία αίσθηση υπευθυνότητας από ένα σύστημα που τους συντηρεί τόσα χρόνια!

Ακόμα και τα ιδιωτικά να μην υπάρξουν μακάρι να αλλάξει ο τρόπος εισαγωγής και αξιολογήσης στα πανεπιστήμια και οι καθηγητές της δημόσιας εκπαίδευσης να αξιολογουνται και αν δεν είναι ικανοί να πηγαίνουν στα σπίτια τους να κάνουν ελεύθερα τα ιδιαίτερα τους ..

Νισάφι ειλικρινά σε μια χώρα πιυ σαν γονείς φτύνουμε αίμα να σπουδάσουν τα παιδιά μας αυτό που ειναι ικανά να κάνουν!

Είδαμε τόσα χρόνια που ήταν δήθεν αξιοκρατική η εισαγωγή στα πανεπιστήμια...Αιώνιοι φοιτητές η φοιτητές που βγήκαν και δεν ειναι ικανοί ούτε το εαυτό τους να συντηρησουν όχι μόνο τώρα που υπάρχει κρίση ..από τα δικά μας χρόνια που μας περίμεναν οι δουλειές και δεν τις ψάχναμε...

Ο άξιος άνθρωπος από όπου και να τελειώσει θα βρει τρόπο ο ανάξιος μια ζωή εις βάρος άλλους θα ζει και σε αυτή την χώρα αρκετά χρόνια ταΐζουν ένα ανάξιο σύστημα παιδείας εμείς οι γονείς...

Σχετικά με τα Λατινικά που λες κλπ αυτο δεν σημαίνει τίποτα για την "εξυπνάδα" του μαθητή, απλά είναι απαραίτητο να εξετάζονται σε ένα αριθμό μαθημάτων (όχι πολύ μεγάλο, ούτε όμως και μικρό) ως σύστημα αξιολόγησης. Τέλειο σύστημα αξιολόγησης που αντιστοιχεί 100% στις ικανότητες ενός ανθρώπου είναι απλά ανύπαρκτο, υπάρχει μόνο στην φαντασία μας. Σίγουρα σε κάποια πράγματα το υπάρχον σύστημα χρειάζεται βελτιώσεις όμως πρέπει να υπάρχει ένας αριθμός μαθημάτων που θα λειτουργεί σαν εμποδιο-φιλτρο και αν για το πρώτο πεδίο πχ είναι τα αρχαία η τα Λατινικά, τότε ας είναι..διότι με αυτή την λογική κάποιος θα πει "και γιατί να μάθω τριγωνομετρία στο σχολείο; Σαμπως θα μου χρησιμεύσει πουθενά;" Σίγουρα δεν χρησιμεύει πουθενά στην ζωή, αλλά ο σκοπός ύπαρξης της είναι να βάλει άλλο ένα εμπόδιο να περάσει ο μαθητής και να παιδευτει επί αυτού, να του γίνει επίτηδες η ζωή δυσκολότερη γιατί στο κατω-κστω αυτό είναι η Παιδεία (παιδεύω, παιδευομαι κλπ) από ανέκαθεν.

Τώρα για την παραπαιδεια είναι μεγάλο και πονεμένο θέμα. Φυσικά και η τόσο μεγάλη μεγένθυση της βιομηχανιας των φροντιστηρίων είναι κατάντια!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν έχει αναφερθεί κάτι τέτοιο πουθενά επισήμως, δηλαδή ότι θα υπάρχουν ιδιωτικά που θα τα δηλώνεις στο μηχανογραφικό και θα περνάς μέσω πανελληνίων εκεί. Ούτε τα ίδια τα ιδιωτικά δεν θα το ήθελαν αυτό, ούτε το κράτος κερδίζει κάτι έτσι.

Το αν θα σου λέει το τάδε ιδιωτικό "θέλω να έχεις γράψει τουλάχιστον χ βαθμό στις πανελλήνιες" είναι αντίστοιχο με το να σου πει "θέλω να έχεις έστω lower", δεν συνδέεται με την χρηματοδότηση.

Έχουν πει ότι δεν θα έχουν κρατική χρηματοδότηση, αν τεθεί θέμα να πάρουν κρατική χρηματοδότηση θα είμαι εντελώς εναντίον.


Είναι εύκολο να χτυπήσει το κράτος την παραπαιδεία αν θέλει, αλλά πρόσεξε.
Αν εξαφανίσει την παραπαιδεία θα πρέπει να δίνει μισθούς της προκοπής στους καθηγητές του δημοσίου και κυρίως θα πρέπει να βρει τι θα κάνει με όλους τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς που δουλεύουν σε φροντιστήρια ή σε μαύρα ιδιαίτερα και θα έμεναν άνεργοι.
Για αυτό και δεν τους ακούμπησε ούτε θα τους ακουμπήσει ποτέ καμία κυβέρνηση...
Θα το ξαναπώ, εάν μπουν στο Εθνικό σύστημα εξετάσεων, τότε θα χρηματοδοτούνται από το κράτος. Διότι όπως είπα θα επιλέγονται από παιδιά που το μηχανογραφικό τους, τους "βγάλε" σε αυτές τις σχολές και επειδή ενδεχομένως πολλά από αυτά δεν θα έχουν οικονομική επιφάνεια και επειδή το άρθρο 16 για δωρεάν Παιδεία θα συνεχίσει να είναι σε ισχύ, το κράτος είναι υποχρεωμένο να πριμοδοτεί οικονομικά την φοίτηση τους.

Μακάρι να διαψεύστω αλλά όπως όλοι ξέρουμε ο ιδιωτικός τομέας στην χώρα είναι εσωστρεφής και τρέφεται εδώ και δεκαετιες από το κράτος, είτε άμεσα, είτε έμμεσα. Βάλε τώρα στο κάδρο ότι αυτοί που είναι γύρω από τον Μητσοτάκη και τον πιέζουν να ανοίξει ιδιωτικά τρίβουν τα χέρια τους για να φάνε κάνα κρατικό χρήμα με νόμιμο τρόπο ιδρυωντας τα και τσουπ! Έχουμε δυστυχώς την δεύτερη κλασσική διαχρονική εγχωρια περίπτωση, ιδιωτικες επιχειρήσεις παράσιτα που ζουν από τον κρατικό κορβανα. Μια τυπική λειτουργία της Ελληνικής αγοράς. Μακάρι όμως να διαψεύστω, μακάρι...αλλά δεν...το έχουμε μάθει το παραμύθι σε αυτό τον τόπο τόσα χρόνια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έχεις πολλά δίκια. Θα ξαναπώ ομως, πως ένα σύστημα εξετάσεων εισαγωγικών χρειάζεται. Ίσως πρέπει να επανεξεταστεί, αλλά δε γίνεται δίχως.
Θυμάσαι κάποτε την περίφημη 5η δέσμη; Αυτά τα παιδιά, έχουν ένα υποβαθμισμένο απολυτήριο στην Ευρωπη. Αυτό δεν έχει σχέση με τα μνημόνια και τις υποχρεώσεις μας. Ήταν έτσι πολλά χρόνια πριν. Στο μεταξύ κράτη που δεν είχαν αυτές τις <κρατικές> εξετάσεις, τις απέκτησαν, ακολουθώντας το δρόμο προς ένα ευρωπαϊκό απολυτήριο, κινούμενοι προς το δρόμο της Ελλάδας. Και έτσι έπρεπε να γίνει. Όταν βγήκαν έλληνες απόφοιτοι τότε για μεταπτυχιακά κλπ στην Ευρώπη, ήθελαν ένα σύστημα ισοτιμίας, για να μην αδικούνται τα παιδιά. Έχουν γίνει αγώνες για να αποδείξουμε πως έχουμε ισότιμο πτυχίο και βασικό μας όπλο ήταν το γερό απολυτήριο με τις πανελλήνιες. Επειδή ήμουν τη χρονιά της 5ης δέσμης, παντού μου ζητούσαν βεβαίωση πανελληνίων.
Η παραπαιδεία μπορεί να ελαττωθεί. Να εκλείψει εντελώς, θα γίνει μόνο όταν η νοοτροπία αλλάξει, χαλαρώσουμε και πούμε, αν μπει μπήκε, ειδάλλως θα πάρει άλλον δρόμο.
Αλλά πρέπει να υπάρχει ο άλλος δρόμος. Τωρα η τριτοβάθμια είναι ένας τρόπος να αργήσουμε να μπούμε στην ανεργία. Αν πάλι κλείσουν τα επίσημα φροντιστήρια, που λειτουργούν με τις ευλογιες του κράτους, θα ανθίσουν τα κρυφά ιδιαίτερα
Εγώ θυμάμαι ανέκαθεν να υπάρχουν κάποιες "αδικίες "
Στα δικά μου χρόνια υπήρχαν τα λεγόμενα Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια τα οποία έδιναν όχι απλό απολυτήριο, αλλά ΠΤΥΧΙΟ ειδικότητας βοηθού βρεφοκομων ας πούμε η Λογιστών ή πληροφορικής κ.α

Αυτά τα παιδιά λοιπόν μετέπειτα είχαν τις ίδιες αξιώσεις με τα παιδιά που έδιναν πανελλήνιες και έβγαζαν τα τότε ΤΕΙ ...

Τότε όμως δεν μας ένοιαζε όλους εμάς να πούμε ξέρεις εσύ είσαι απόφοιτος ΤΕΧΝΙΚΟΥ λυκείου εγω είναι ακαδημαϊκής εκπαίδευσης ΑΡΑ είσαι σκράπας...

Δεν μας ένοιαζε γιατι υπήρχαν δουλειές για όλους μας ,υπήρχε επαγγελματική αποκατασταση!
Δεν χρειαζόταν να πληρώνουν οι γονείς μας να φεύγουμε έξω...

Τα πρώτα χρόνια που δούλευα στα παιδαγωγικα είχα συναδέλφους και από τεχνικά Λύκεια ...
Δεν θυμάμαι πότε να είχαμε κανένα θέμα συνεργασίας ή αντιπαλότητας....


Σήμερα πλεον όλο αυτό έχει γίνει νοσηρο θαρρείς και το μέλλον ενός παιδιού θα οριστεί αν το πτυχίο του επάνω θα λέει Αριστοτέλειο ή το ονομα της ιδιωτική σχολής...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Στο κάτω κάτω θα εμπιστευοσασταν έναν γιατρό που έχει τελειώσει απθ ιατρικη, σόφια ιατρικη ή ιδιωτικό αει Αθήνα ιατρικη:
Συγνώμη αλλά όταν πας σε δημόσιο νοσοκομείο ποιοι ειναι στις εφημερίες;

Ποιοι νομίζεις πλέον ότι πλαισιώνουν τα νοσοκομεία μας ;

Όλα σχεδόν τα παιδιά που σπουδάζουν Βουλγαρία σε ποια νοσοκομεια έρχονται μετά;

Οι καλοί γιατροί είτε είναι εξωτερικό γιατί εκεί σπούδασαν η έκαναν ένα μεταπτυχιακό και έμειναν έξω η έχουν ιδιωτικά ιατρεία ερχόμενοι από έξω...

Μιλάω αυτο τον καιρό πάρα πολύ με τους δικούς μας οικογενειακους γιατρούς!
Όλοι το ίδιο μου λένε ..
Να μην δηλώσει ο γιος μου Θεσσαλονίκη Αθήνα...
Ειδικά το περίφημο Αριστοτέλειο ...

Ξεκινάς την σχολή με 200 φοιτητές και φτάνεις με 700 από μεταγραφές και καθηγητες αδιάφορους αν δεν έχεις τα κονε...

Όλοι μου μίλησαν για το πανεπιστήμιο της Κρήτης και των Ιωαννίνων, μικρά πανεπιστήμια με τους καθηγητές εκεί να έχουν τα παιδιά από κοντά, ειδικά για της Κρήτης..

Όλα αυτά μου τα είπαν απόφοιτοι του Αριστοτέλειο ...
Μάλιστα ένας γιατρός την κόρη του ήδη εχει προγραμματίσει να την στείλει εξω καθώς έχει το χρήμα καινειναι στην ίδια ηλικία με τον γιο μου !

Πολύ υπερτιμημένο δεν το έχουμε όλο αυτό;
Είπαμε οποίος αξίζει θα διαπρέψει δεν πρέπει να μας τρομάζει..

Αν εγώ πιστεύω σε εμένα και μου αρέσει αυτό που κάνω θα με εμποδίσει αν τελειώσω Αριστοτέλειο η Αγγλία Κύπρο λη και εγώ δεν ξέρω που αλλού;
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 333 μηνύματα.
Εγώ θυμάμαι ανέκαθεν να υπάρχουν κάποιες "αδικίες "
Στα δικά μου χρόνια υπήρχαν τα λεγόμενα Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια τα οποία έδιναν όχι απλό απολυτήριο, αλλά ΠΤΥΧΙΟ ειδικότητας βοηθού βρεφοκομων ας πούμε η Λογιστών ή πληροφορικής κ.α

Αυτά τα παιδιά λοιπόν μετέπειτα είχαν τις ίδιες αξιώσεις με τα παιδιά που έδιναν πανελλήνιες και έβγαζαν τα τότε ΤΕΙ ...

Τότε όμως δεν μας ένοιαζε όλους εμάς να πούμε ξέρεις εσύ είσαι απόφοιτος ΤΕΧΝΙΚΟΥ λυκείου εγω είναι ακαδημαϊκής εκπαίδευσης ΑΡΑ είσαι σκράπας...

Δεν μας ένοιαζε γιατι υπήρχαν δουλειές για όλους μας ,υπήρχε επαγγελματική αποκατασταση!
Δεν χρειαζόταν να πληρώνουν οι γονείς μας να φεύγουμε έξω...

Τα πρώτα χρόνια που δούλευα στα παιδαγωγικα είχα συναδέλφους και από τεχνικά Λύκεια ...
Δεν θυμάμαι πότε να είχαμε κανένα θέμα συνεργασίας ή αντιπαλότητας....


Σήμερα πλεον όλο αυτό έχει γίνει νοσηρο θαρρείς και το μέλλον ενός παιδιού θα οριστεί αν το πτυχίο του επάνω θα λέει Αριστοτέλειο ή το ονομα της ιδιωτική σχολής...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Συγνώμη αλλά όταν πας σε δημόσιο νοσοκομείο ποιοι ειναι στις εφημερίες;

Ποιοι νομίζεις πλέον ότι πλαισιώνουν τα νοσοκομεία μας ;

Όλα σχεδόν τα παιδιά που σπουδάζουν Βουλγαρία σε ποια νοσοκομεια έρχονται μετά;

Οι καλοί γιατροί είτε είναι εξωτερικό γιατί εκεί σπούδασαν η έκαναν ένα μεταπτυχιακό και έμειναν έξω η έχουν ιδιωτικά ιατρεία ερχόμενοι από έξω...

Μιλάω αυτο τον καιρό πάρα πολύ με τους δικούς μας οικογενειακους γιατρούς!
Όλοι το ίδιο μου λένε ..
Να μην δηλώσει ο γιος μου Θεσσαλονίκη Αθήνα...
Ειδικά το περίφημο Αριστοτέλειο ...

Ξεκινάς την σχολή με 200 φοιτητές και φτάνεις με 700 από μεταγραφές και καθηγητες αδιάφορους αν δεν έχεις τα κονε...

Όλοι μου μίλησαν για το πανεπιστήμιο της Κρήτης και των Ιωαννίνων, μικρά πανεπιστήμια με τους καθηγητές εκεί να έχουν τα παιδιά από κοντά, ειδικά για της Κρήτης..

Όλα αυτά μου τα είπαν απόφοιτοι του Αριστοτέλειο ...
Μάλιστα ένας γιατρός την κόρη του ήδη εχει προγραμματίσει να την στείλει εξω καθώς έχει το χρήμα καινειναι στην ίδια ηλικία με τον γιο μου !

Πολύ υπερτιμημένο δεν το έχουμε όλο αυτό;
Είπαμε οποίος αξίζει θα διαπρέψει δεν πρέπει να μας τρομάζει..

Αν εγώ πιστεύω σε εμένα και μου αρέσει αυτό που κάνω θα με εμποδίσει αν τελειώσω Αριστοτέλειο η Αγγλία Κύπρο λη και εγώ δεν ξέρω που αλλού;

Λοιπόν! Όταν λέμε ότι ένα Ελληνικό πανεπιστήμιο είναι χειρότερο από ένα Αγγλικό τι ακριβώς εννοούμε; Είναι δυνατόν πχ ένας βιολογος στην Ελλάδα να μαθαίνει λιγότερα από ένα βιολογο στην Αγγλία; Δεν νομίζω...αν το χειρότερο αφορά το κριτήριο της έρευνας επειδή τα χρήματα που παίρνει το Ελληνικό πανεπιστήμιο γι'αυτό είναι λιγότερα, τότε και μόνο τότε θα μπορούσα να δώσω ένα δίκιο σε όποιον θέλει να στείλει το παιδί του Αγγλία, αλλά αυτό αφορά ένα μόνο μικρό αριθμό φοιτητών που έχουν βάλει στόχο την ακαδημαϊκή καριέρα και όχι τους υπόλοιπους. Σε τι ακριβώς ένα Αγγλικό πανεπιστήμιο είναι καλύτερο;
 

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Λοιπόν! Όταν λέμε ότι ένα Ελληνικό πανεπιστήμιο είναι χειρότερο από ένα Αγγλικό τι ακριβώς εννοούμε; Είναι δυνατόν πχ ένας βιολογος στην Ελλάδα να μαθαίνει λιγότερα από ένα βιολογο στην Αγγλία; Δεν νομίζω...αν το χειρότερο αφορά το κριτήριο της έρευνας επειδή τα χρήματα που παίρνει το Ελληνικό πανεπιστήμιο γι'αυτό είναι λιγότερα, τότε και μόνο τότε θα μπορούσα να δώσω ένα δίκιο σε όποιον θέλει να στείλει το παιδί του Αγγλία, αλλά αυτό αφορά ένα μόνο μικρό αριθμό φοιτητών που έχουν βάλει στόχο την ακαδημαϊκή καριέρα και όχι τους υπόλοιπους. Σε τι ακριβώς ένα Αγγλικό πανεπιστήμιο είναι καλύτερο;
Μάλλον μπερδεύεσαι!
Δεν βάζω μέτρο σύγκρισης ποιο είναι το καλύτερο, απλά απάντησα σε όλους αυτούς που είπαν ότι αυτοί που τελειώνουν έξω είναι λιγότεροι έξυπνοι,καλοί ικανοί όπως θέλετε πείτε το από αυτούς που δίνουν πανελλήνιες και μένουν Ελλάδα!

Τώρα θίγεις ένα κομμάτι που όπου και να ρωτήσαμε μας είπαν να φυγει εξω ...

Το κομμάτι της έρευνας, εκεί μας είπαν να μην το συζητάμε καν να φύγει από τώρα...
Η έρευνα στην Ελλάδα δεν έχει καμία σχέση με έξω...
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 333 μηνύματα.
Μάλλον μπερδεύεσαι!
Δεν βάζω μέτρο σύγκρισης ποιο είναι το καλύτερο, απλά απάντησα σε όλους αυτούς που είπαν ότι αυτοί που τελειώνουν έξω είναι λιγότεροι έξυπνοι,καλοί ικανοί όπως θέλετε πείτε το από αυτούς που δίνουν πανελλήνιες και μένουν Ελλάδα!

Τώρα θίγεις ένα κομμάτι που όπου και να ρωτήσαμε μας είπαν να φυγει εξω ...

Το κομμάτι της έρευνας, εκεί μας είπαν να μην το συζητάμε καν να φύγει από τώρα...
Η έρευνα στην Ελλάδα δεν έχει καμία σχέση με έξω...

Αυτά που σου λένε για έξω στα λένε λόγο κόμπλεξ κατωτερότητας που διακατέχει τον Έλληνα, την ξενομανία του και τον διακαή του πόθο για enlightment που λένε και στο χωριό μου. Όπως οι ίδιοι θα προτιμήσουν τα Παρισια για διακοπές αντί πχ την Κυπαρισσια. Ας δούμε όμως την πραγματικότητα.

Ένα πανεπιστήμιο προσφέρει δύο υπηρεσίες πρώτον, μάθηση, την οποία οι απόφοιτοι αξιοποιούν η τουλάχιστον προσπαθούν να αξιοποιήσουν εντός της αγοράς επαγγελματικά και δεύτερον, έρευνα την οποία ακολουθούν κάποιοι φοιτητές για να την αξιοποιήσουν ακαδημαϊκά.

Η επαγγελματική μάθηση αφορά το 80-90% των φοιτητών και η έρευνα περίπου το 10-20% των φοιτητών (αν και πάνε να αλλάξουν αυτά τα ποσά από την κρίση και μετά) Από το 10-20% των φοιτητών που πάνε για έρευνα αρκετοί θα βρουν ιδανικές συνθήκες για να την πραγματοποιήσουν και στην χώρα μας και κυρίως αυτοί που δεν κάνουν εργαστηριακή έρευνα όπως πχ στα περισσότερα πεδία ανθρωπιστικών σπουδών. Το πρόβλημα το έχουν όσοι κάνουν εργαστηριακή έρευνα λόγω της υποχρηματοδότησης. Το μόνο πραγματικά μελανό σημείο κοινός παρονομαστής και στους δύο είναι ότι μπορεί να υπάρχουν υποψήφιοι (και όχι μόνιμοι) ερευνητές που δεν πληρώνονται.

Επομένως, η όποια κακή ποιότητα υπάρχει στα Ελληνικά πανεπιστήμια αφορά μια μειοψηφία φοιτητών με πολύ συγκεκριμένους σκοπούς και κυρίως σε πολύ συγκεκριμένους τομείς. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί μαζικό κοινωνικό φαινόμενο (αφού τους περισσότερους δεν τους αγγίζει, διότι ο,τι μαθαίνουν σε ένα Ελληνικό πανεπιστήμιο για επαγγελματικούς σκοπούς, το μαθαίνουν και σε ένα ξένο). Τέλος, οι μόνοι πραγματικά ριγμένοι οι οποίοι δεν βρίσκουν αντίκρισμα στην Ελλάδα και όντως πρέπει να φύγουν, είναι κάτι φοιτητές που πχ ονειρεύονται να κάνουν έρευνα στην τεχνητή νοημοσύνη που σαν αντικείμενο παίζει να μην υπάρχει καν σε ελληνικό πανεπιστήμιο, επομένως γι'αυτους τους λίγους το εξωτερικό είναι μονόδρομος.
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1,755 μηνύματα.
Οι πανελλήνιες μπορούν να γίνουν πολύ καλύτερες με μερικές ενέργειες μεταρρύθμισης της κυβέρνησης και του υπουργείου παιδείας, χωρίς μεγάλο χρηματικό κόστος. Για να γίνουν περισσότερο αξιοκρατικες και να μην εξαρτάται το μέλλον σου από 4 στιγμές εξέτασης, όμως να συνεχίσουν να υφίστανται ως κοινός παρονομαστής αξιοκρατικής πρόσβασης στην τριτοβάθμια.
Αυτο μπορει να ειπωθει για ενα σωρο αλλα πραγματα, αλλα δεν γινονται. Και το θεμα ειναι αν θα επιμενει να κανει καποιος τα ιδια και τα ιδια ή να δει τι μπορει να κανει ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ οτι καποια πραγματα δεν γινονται

Οι ιδιωτικές σχολές εφόσον η προσβαση σε αυτες θα ελέγχεται από την κυβέρνηση, δε θα μπορούν de facto να έχουν γελοίες βάσεις, πχ ως ένα μέτρο ποινής θα είναι να έχουν μεγαλύτερη βάση και όχι μικρότερη, κάτι σαν υψηλή εβε για τις ιδιωτικές.
Δεν καταλαβα γιατι θα ελεγχεται η προσβαση απο την κυβερνηση? Αν ηθελα την αποψη των πολιτικων και των βουλευτων θα πηγαινα σε κρατικο ιδρυμα. Δηλαδη, εσυ θα ηθελες η αποψη του Κουλη να αποτελει τον τροπο που λειτουργει η Μερα25? Ας εκφρασουν μια επισημη αποψη, αλλα τιποτα παραπανω, οτιδηποτε περα απο αυτο ειναι ζητημα των ιδρυματων, γονιων και παιδιων.
Τελος παντων, το θεωρω ανουσιο κολλημα, αλλα προκειμενου να μην γκρινιαζεις, οκ ας γραψει καποιος πανελληνιες

Αυτό που θέλω, και που θα έπρεπε να υπάρχει, είναι δωρεάν ποιοτική παιδεια για εμενα και τα παιδια μου. Τα ιδιωτικά δεν μου το προσφέρουν αυτό (το δωρεάν, το ποιοτικό μπορει) ίσα ίσα αναπτυσσεις πελατειακες σχέσεις εφόσον εισάγεται το χρήμα μέσα. Δεν είναι μονο ιδεολογικο το θέμα, είναι κυριως κοινωνικό.
Ειναι θεμελιωδως ιδεολογικο θεμα. Το τι θελεις για τα παιδια σου και πως θα το παρεις ειναι δικο σου θεμα, ανεξαρτητο απο αυτο που ζηταω εγω και δεν υπερεχει του τροπου που θελω να το κανω εγω. Ξαναλεω, δεν γουσταρεις το ιδιωτικο, μην του γουσταρεις, δεν ειναι ζητημα το να πειστεις, ειναι το να μην μου το απαγορευεις. Γκρινιαζεις για το ιδωτικο, αλλα μπορω και εγω να γραψω ενα σωρα πραγματα για το δημοσιο - βασικα δεν χρειαζεται καν να τα γραvω εγω, μπορω να κανω copy-paste την κριτικη που κανεις ο ιδιος οταν γινεται συζητηση για την παιδεια χωρις τη διασταση του ιδιωιτκου.
Βρες λυση με τους πολιτικους για αυτα που θελεις, δεν ειμαι εγω το προβλημα σου


Ναι είναι πανεύκολο και έχει ξαναγίνει στην Ευρώπη και με την περίπτωση της Γερμανίας. Ακριβώς 10 χρόνια θέλει. Αλλα ξέχασα κάποιοι βγάζουν σπυριά για τα δημόσια εκπαίδευση.
Αχ ναι βρε, ειναι απλα ζητημα οτι καποιοι δεν πιστευουν στην κρατικη εκπαιδευση, ειναι τοσο απλο και ευκολο. Σε οτιδηποτε θελεις να λειτουργει μεσω πολιτικης, θα υπαρχουν και τα προβληματα της

Εσύ δεν απαντάς σε κανένα ερώτημα, γιατί είναι απαραίτητα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια ενώ έχουν αποτύχει παταγωδώς σε όλη την Ευρώπη. Τα κόστη είναι τόσα και είμαι αρκετά φειδωλός γιατί ένας καθηγητής πρέπει να δουλεύει περίπου 6-8ώρες την εβδομάδα και τις επόμενες να κάνει έρευνα και να γράφει δημοσιεύσεις. Σου έφυγε αυτή η λεπτομέρεια, διότι στο τέλος ο ιδιώτης δεν θα έχει κέρδος.
Στην παρούσα στιγμή, στα ιδιωτικά κολέγια που φυτοζωούν όντας παράγοντας χαμηλή ποιότητα εκπαίδευσης ένας μέσος λέκτορας αναγκάζεται να δουλεύει 20-25ωρες ώστε να υπάρχει κερδοφορία για τον ιδιώτη. Εν συνεχεία δεν υπάρχει μαγικό κουμπί για να γίνει ένα μέσο ποιότητας ίδρυμα. Χρειάζονται μερικές δεκαετίες ή μάλλον 1 ή 2 αιώνες. Άσχετο που χρειάζεται και καμιά 20 καθηγητές από όλες τις σχολές με h index > 70.
Καταρχας βγαζεις πολυ ευκολα το συμπερασμα οτι εχουν αποτυχει. Παιζουν με τους ιδιους κανονες με τα κρατικα? Μονο και μονο απο χρηματικη αποψη, οχι. Γιατι αν καποιος επιλεξει το ιδιωτικο, πρεπει χρηματοδοτησει το κρατικο και μετα επιπλεον να δωσει λεφτα και για το ιδρυμα που θελει - δεν το θεωρεις οτι ειναι ανισο αυτο? Επιπλεον, συνεχιζουν να πρεπει να ασχολουνται με τους κανονες και τα προτυπα του κρατκου υποργειου, που αν καποιος τα θεωρουσε σωστα θα πηγαινε στο κρατικο. Οποτε, μηπως να μπορουσαν οι ανθρωποι να επιλεξουν με τα λεφτα τους τι προτημουν και να βγαλουμε μετα συμπερασματα?

Το αν βγαινουν ή οχι τα πανεπιστημια, ας κριθει στη πραξη απο την αγορα απο τις διαφορες προσεγγυσεις που θα δοκιμαστουν. Δεν σημαινει κατι το οτι δεν βγαινει στο μυαλο σου. Και να το δουμε αλλιως, αν δεν βγαινει το ιδιωτικο πως "βγαινει" το κρατικο, τι γινονται τα αντιστοιχα κοστη?
Προφανως θελεις χρονο να χτισεις φημη για την ποιοτητα σου, αυτο ισχυει παντου.
Πως βγαινει το συμπεραμα απο αυτα που γραφεις οτι πρεπει να απαγορευονται, ξανα?

Δεν έγραψα ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια των ΗΠΑ είναι καλά επειδή λαμβάνουν κρατικές επιδοτήσεις. Αλλα ότι ακόμα και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια των ΗΠΑ που έχουν αυτό το ιδιόμορφο εκπαιδευτικό σύστημα λαμβάνουν κρατικές χρηματοδοτησεις για να καλύψουν περί το 60 % των αναγκών τους ( έρευνα και μισθούς).
Αντιθέτως δεν έχω δει κάποιο ιδιωτικό στην Ευρώπη, να λαμβάνει κρατική χρηματοδότηση...........
Ωραια, που θελεις τελικα να καταληξεις τελικα? Γιατι μπορω να βγαλω το συμπερασμα οτι πρεπει να παιρνουν αντιστοιχες επιδοτησεις τα ευρωπαικα για να γινουν αντιστοιχα των αμερικανικων

Τέλος δεν έχω δει απαντήσεις στα εξής ερωτήματα :
α) Ποιος είναι ο λόγος ψήφιση του ν/σ εφόσον τα ιδιωτικά έχουν αποτύχει στην Ευρώπη;
β) Για ποιο λόγο να μειώνεται η χρηματοδότηση των δημοσίων πανεπιστημίων;
γ) Γιατί να υπάρξει κρατική χρηματοδότηση στη δημιουργία των ιδιωτικών;
α)Γιατι να απαγορευονται, γιατι να μην το δοκιμασεις?
β)Γιατι να ειναι συνδεδεμενο ζητημα?
γ)Γιατι, συμφωνω? Βρες τα με αυτους που παιρνουν αποφασεις

Σημείωση : Δεν έχω θέμα με την ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων
Φαντασου να ειχες θεμα κιολας. Εγω παντως βλεπω οτι ο κοσμος εχει θεμα με το ιδιωτικο και ολα τα αλλα ειναι προφασεις. Μπορει και να εισαι η εξαιρεση, δεν ξερω
Εφοσον τα ιδιωτικά στην Ελλάδα δεν θα είναι non profit δεν βλέπω το λόγο να βάζουν χέρι στον κρατικό κορβανά. Υπάρχουν τα δίδακτρα και οι ευεργέτες εκτός και έαν οι Έλληνες φιλελευθεροι έγιναν κουμμουνιστες. Έσοδα, έξοδα και κέρδος.

Οι φόροι σου δεν αφορούν μόνο το δημόσιο πανεπιστήμιο.
Ναι να γίνουν ιδιωτικά αλλά δεν θα λαμβάνουν κρατική χρηματοδότηση ούτε σεντ και θα υπάγονται σε εξωτερική αξιολόγηση.
Σε ενα βαθμο συμφωνω, αν δεν θες να χρηματοδοτησεις τα ιδιωτικα, γιατι να εισαι υποχρεωμενος να το κανεις.

Απο την αλλη ομως εχω τις εξης προσεγγυσεις:
-Κρατικη διαχειριση θελεις, κρατικη διαχειριση παιρνεις. Γενικοτερα, ειτε το θεωρεις λαθος διαχειρισης ή outright διαφθορα, δεν ειναι η πηγη αυτων, αλλα αλλη μια εκφραση τους, και αυτη θα μπορουσε να εμφανιστει με αλλη μορφη. Αλλα αν επεκτειναμε αυτη την λογικη, τοτε τιποτα δεν θα επρεπε να κανουν οι πολιτικοι για να μην υπαρχει ο κινδυνος διαφθορας (προσωπικα, πολυ καλη ιδεα)
-Ποια ειναι ο σκοπος των φορων? Τελικα πληρωνω για να εχω καποιες υπηρειες ή απλα ζω για να συντηρω αυτο που εχει βαφτιστει ως "κρατος"? Αν εχω πληρωσει λεφτα, γιατι να μην χρησιμοποιηθει εκει απο οπου εχω ζητησει να λαβω μια υπηρεσια? Με απλα λογια, γιατι πρεπει οπωδσηποτε να παει στο κρατικο και οχι εκει που εχει επιλεξει καποιος, στη συγκεκριμενη περιπτωση το ιδιωτικο. Προφανως, για την χρηματοδοτηση ισως να πρεπει να βγαλεις καποιες αναλογιες στο τι εχουν συμβαλλει τα συγκεριμενα ατομα και τι απο αυτο αναλογει στην εκαπιδευση, αλλα ως αρχη θα μπορουσε να σταθει
-Δεν θελεις να παιρνουν τα ιδιωτικα κρατικη χρηματοδοτηση? Πολυ ωραια. Γιατι ομως να παιρονουν τα κρατικα χρηματοδοτηση by default? Γιατι παντα μιλαμε για στερηση πορων απο το δημοσιο, αλλα ποτε του ιδιωτικου απο το δημοσιο? Δεν ειναι και πιο ισο, μιας και οι δυο μπορουμε να αποφασιζουμε για το πως θα διαχειριζομαστε τους πορους μας οπως θελουμε?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

:hmm: :hmm: :hmm: :dizzy2::dizzy2::hmm:
ενδιαφέρουσα άποψη..... Βέβαια πρακτικά, αν 8.000.000.000 ανθρώπους τους ρωτήσουμε, αν θέλουν να γίνουν κομμάτι των κοινών, θα είναι λίγο δύσκολο.
Καλά, λίγο αναρχικοί είμαστε, δε λέω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
για να εχω μια αισθηση καποιων πραγματων, με τι το συνεκρινες αυτο που εγραψες, για να το απορριψεις ειρωνικα επειδη "ε, ειναι δυσκολο μωρε τωρα"?
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
ηλαδή πιστεύετε πως χωρις διάβασμα χωρίς προετοιμασία και προσωπική προσπαθεια με διαβασμα σε γυμνάσιο και λύκειο θα μπορέσει να ανταπεξελθει στο ιδιωτικό πανεπιστήμιο και σε τυχόν εξέταση εισαγωγής του εκεί, αν είναι της νοοτροπιας "σιγά μη διαβάσω, θα περάσω έτσι κι αλλιώς με τα λεφτά του μπαμπα"?
Ενώ το να έχεις ένα σύστημα που διαβάζεις και προετοιμάζεσαι για 4-5 εξετάσεις στο τέλος της σχολικής σου ζωής είναι πικ παιδαγωγικής; Το όλο νόημα είναι να έχεις ένα σύστημα που προωθεί την πραγματική κατάκτηση της γνώσης ανεξαρτήτως τι θα κάνει κάποιος στην τριτοβάθμια. Οι πανελλήνιες είναι ένα ας πουμε πιο αξιοκρατικό μέσο αξιολόγησης γιατί δεν έχουμε θέσεις για όλους στις ίδιες σχολές. Το απολυτήριο από μόνο του υποτίθεται ότι είναι η αξιόλογηση της λυκειακή σου πορείας, άλλο που στην πραγματικότητα δεν σημαίνουν τίποτα εκεί οι βαθμοί έτσι όπως μπαίνουν.
 

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,050 μηνύματα.
Η ερώτηση του θρέντ πιστευω οτι μας απασχολεί μόνον διότι, με πρόσχημα την διαμαχη τάχα για την ίδρυση τους, οι καταληψίες χαλάνε εδω και χρόνια την Δημόσια εκπαίδευση. Αφου τα ιδιωτικά και αν ακομα γινουν εδω θα υπόκεινται στους νομους προσφοράς και ζητησης. Οπότε, αν υποθέσουμε ότι τα κορυφαία ΑΕΙ της χώρας παραμενουν στο επιπεδο και τις παγκόσμιες κατατάξεις που έχουν μεχρι τωρα, και αν δεν τα διαλύσουν ολότελα οι καταληψίες, θα είναι ασυναγώνιστα αφου θα είναι και κορυφαία και δωρεάν. Προφανώς τότε θα γινεται σφαγή για μια θέση σ'αυτά όμως αυτό απλά θα ανεβάσει κι άλλο το επιπεδο τους. Αρα δεν μας ενδιαφέρει τοσο αν θα γινουν ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα αλλά πώς θα σταματήσουν να πατάνε πανω σ'αυτό όσοι χαλάνε τα Δημόσια ΑΕΙ.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top