back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.723 μηνύματα.

Εδώ τώρα θα πάμε στο κοινωνικοπολιτικό...Οι γονείς όχι,τα παιδιά όμως;
Τα παιδιά μαθαίνουν από μικρά να τα έχουν όλα εύκολα και άμεσα, χωρίς προσπάθεια και υπομονή. Τα πρότυπα που βλέπουν μέσω των social media το κάνουν ακόμα χειρότερο.
Δεν απαξιώνουν τις πανελλήνιες ή το δημόσιο πανεπιστήμιο συγκεκριμένα, απαξιώνουν το σχολείο, το πανεπιστήμιο και τη μόρφωση γενικότερα.
Βλέπουν και την κατάσταση στην κοινωνία αλλά και την κατάσταση των γονιών τους που πιθανώς είναι μορφωμένοι αλλά τα βγάζουν πέρα με το ζόρι και σου λέει άχρηστο το πανεπιστήμιο και το σχολείο γιατί να παιδεύομαι τόσα χρόνια για να βγάζω ένα χιλιάρικο.
Σε συνδυασμό με τη μακακία της ηλικίας και τα πρότυπα που βλέπουν λεει εγώ θα κάνω ότι (λένε πως) κάνουν οι τράπερ, θα τα βάλω στα crypto να γίνω εκατομμυριούχος και τέτοιες ομορφιές.
Τέτοιοι πχ είναι το κλασσικό παράδειγμα ανθρώπων που δίνουν πανελλήνιες επειδή οι γονείς τους υποχρεώνουν να το κάνουν, γράφουν ένα 5, αν οι γονείς έχουν 5 φράγκα τους γράφουν σε ένα ιεκ ή ενα από τα κολέγια που πληρώνεις και έρχεται το πτυχίο σπίτι με κούριερ(δεν έχουν τα προσόντα να βγάλουν ούτε καν ένα μέτριο κολέγιο) για να πάρουν ένα χαρτί και συνήθως μετά δουλεύουν εστίαση και ντελίβερι και βρίζουν την άτιμη κοινωνία. Όχι γιατί είναι χαζοί αλλά γιατί δεν έκατσαν ποτέ να προσπαθήσουν για το οτιδήποτε.
Αυτή η κατηγορία παιδιών δεν μπορεί να είναι το target group κανενός πανεπιστημίου.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.805 μηνύματα.

Mπορεί να υπάρχουν πολλά προβλήματα με την παρούσα Κυβέρνηση όμως σε πολλά θέματα προωθείται μια σειρά αλλαγών. Ξεκινάω με τον ΔΟΑΤΑΠ που έχω προσωπική εμπειρία και η διαφορά είναι τεράστια με το προηγούμενο «κράτος» του παρελθόντος. Υπάρχουν αστοχίες αλλά καλό θα ήταν να μην γενικεύουμε. Για όποιον έχει μια ιδέα από διοικητικό δίκαιο και οργάνωση διοίκησης, το Ελληνικό κράτος είναι το πιο σύγχρονο κράτος στον κόσμο από το 2001 και μετά. Πριν, απλά δεν υπήρχε κράτος με όρους νομικής τάξης. Υπήρχε μια συναισθηματική οντότητα που ο μέσος Έλληνας θεωρεί ότι είναι απόγονος του Σωκράτη ενώ δεν υπάρχει ούτε το σπίτι του Σωκράτη! Δεδομένου και της χρεωκοπίας, η επανίδρυση του Ελληνικού κράτους έγινε το 2019. Πόσα κράτη γνωρίζετε σε όλο τον κόσμο με τόσο μικρή διάρκεια ζωής να έχουν μια κανονικότητα; Θέλετε να γίνουμε Ελβετία ή Ολλανδία ενώ μιλάμε για τελείως διαφορετικούς κόσμους και με διαφορετική ιστορική πορεία.
Για το θέμα των ιδιωτικών Πανεπιστημίων νομίζω ότι το πρόβλημα είναι η λάθος επικοινωνιακή τοποθέτηση και η κοινωνική δυσπιστία επειδή μεγάλο μέρος της Ελληνικής κοινωνίας ιδεοληπτικά προτιμά έναν προβληματικό τύπο δημόσιας εκπαίδευσης προπληρωμένης μέσω φορολογίας ενώ την ίδια στιγμή στηρίζει μέσω φοιτητικού συναλλάγματος άλλες οικονομίες γιατί το παιδί πρέπει να έχει Bachelor και από την Αγγλία. Γενικά όπου μπαίνει ο ιδιωτικός τομέας αναγκαστικά δημιουργείται μια πίεση στην κοινωνία για αλλαγές, επειδή δημιουργείται μια νέα πραγματικότητα. Υπάρχει η εξέλιξη στο παρόν ενώ στην χώρα μας σε πολλούς τομείς προσπαθούμε να κατανοήσουμε το σήμερα με γλώσσα 50 χρόνων πίσω. Η μόνη ένστασή μου είναι ότι δεν υπάρχει η αγορά εργασίας που μπορεί να στηρίξει την αίγλη των ιδιωτικών Πανεπιστημίων οπότε αναγκαστικά, οι απόφοιτοι απλά θα εργάζονται στο εξωτερικό! Βέβαια θα έχουν καλύτερες γνώσεις επειδή τα μαθήματα θα γίνονται με δομημένα προγράμματα, θα υπάρχουν alumni που θα στηρίζουν την δικτύωση κτλ, πράγματα που καλώς ή κακώς το δημόσιο Πανεπιστήμιο δεν παρέχει. Δεν θυμάμαι ποτέ ως προπτυχιακός φοιτητής να έγινε ποτέ μια σοβαρή συζήτηση για την δουλειά μετά τις σπουδές, ή γιατί να επιλέξουμε την τάδε κατεύθυνση. Υπήρχε μια νοοτροπία κακού δημοσίου, με καθηγητές που απλά μας θεωρούσαν ως την κακή τους μοίρα. Δεν μας ήθελαν ως φοιτητές ή δεν ήξεραν ούτε αυτοί τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν. Υπήρχε έλλειψη οράματος, μια μιζέρια γύρω από βαθμούς και καμία επαφή με την πραγματικότητα. Αυτά εννοείται ότι δεν θα υπάρχουν ακόμη και σε ένα Κολέγιο. Όχι για λόγους πελατείας αλλά για λόγους εργασιακής ηθικής που λείπει από το ελληνικό δημόσιο Πανεπιστήμιο.
Για να προλάβω αντίλογο ή κράξιμο, τα δημόσια Πανεπιστήμια πολλών χωρών της δ.Ευρώπης δεν έχουν καμία σχέση με τα δημόσια Πανεπιστήμια της χώρας μας και ο λόγος δεν είναι οικονομικός. Υπάρχει τελείως άλλη κουλτούρα για την δημόσια διοίκηση και το ιδιωτικό δίκαιο που στη χώρα μας δεν λειτουργούν, ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Δεν φτιάχνουν τα χρήματα μόνο ένα ωραίο περιβάλλον. Είναι οι άνθρωποι πως το σέβονται, το βελτιώνουν και γενικά πως η κοινωνία αγκαλιάζει τη δημόσια περιουσία και πως η ίδια η κοινωνία επενδύει στη δημόσια εκπαίδευση μέσω της εργασίας. Στην Ελλάδα επικρατεί μια ανθρωποφαγεία, ένα μίσος στην πρόοδο, αρκετοί ζουν με φαντάσματα και παραμύθια. Ας ξεκινήσουμε να δούμε γιατί κάποιοι 30χρονοι κλωτσάνε γάτες ή πετάνε σκουπίδια τουαλέτας στο πεζοδρόμιο και μετά ας πάμε στη συζήτηση για το δημόσιο Πανεπιστήμιο.
Για το θέμα των ιδιωτικών Πανεπιστημίων νομίζω ότι το πρόβλημα είναι η λάθος επικοινωνιακή τοποθέτηση και η κοινωνική δυσπιστία επειδή μεγάλο μέρος της Ελληνικής κοινωνίας ιδεοληπτικά προτιμά έναν προβληματικό τύπο δημόσιας εκπαίδευσης προπληρωμένης μέσω φορολογίας ενώ την ίδια στιγμή στηρίζει μέσω φοιτητικού συναλλάγματος άλλες οικονομίες γιατί το παιδί πρέπει να έχει Bachelor και από την Αγγλία. Γενικά όπου μπαίνει ο ιδιωτικός τομέας αναγκαστικά δημιουργείται μια πίεση στην κοινωνία για αλλαγές, επειδή δημιουργείται μια νέα πραγματικότητα. Υπάρχει η εξέλιξη στο παρόν ενώ στην χώρα μας σε πολλούς τομείς προσπαθούμε να κατανοήσουμε το σήμερα με γλώσσα 50 χρόνων πίσω. Η μόνη ένστασή μου είναι ότι δεν υπάρχει η αγορά εργασίας που μπορεί να στηρίξει την αίγλη των ιδιωτικών Πανεπιστημίων οπότε αναγκαστικά, οι απόφοιτοι απλά θα εργάζονται στο εξωτερικό! Βέβαια θα έχουν καλύτερες γνώσεις επειδή τα μαθήματα θα γίνονται με δομημένα προγράμματα, θα υπάρχουν alumni που θα στηρίζουν την δικτύωση κτλ, πράγματα που καλώς ή κακώς το δημόσιο Πανεπιστήμιο δεν παρέχει. Δεν θυμάμαι ποτέ ως προπτυχιακός φοιτητής να έγινε ποτέ μια σοβαρή συζήτηση για την δουλειά μετά τις σπουδές, ή γιατί να επιλέξουμε την τάδε κατεύθυνση. Υπήρχε μια νοοτροπία κακού δημοσίου, με καθηγητές που απλά μας θεωρούσαν ως την κακή τους μοίρα. Δεν μας ήθελαν ως φοιτητές ή δεν ήξεραν ούτε αυτοί τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν. Υπήρχε έλλειψη οράματος, μια μιζέρια γύρω από βαθμούς και καμία επαφή με την πραγματικότητα. Αυτά εννοείται ότι δεν θα υπάρχουν ακόμη και σε ένα Κολέγιο. Όχι για λόγους πελατείας αλλά για λόγους εργασιακής ηθικής που λείπει από το ελληνικό δημόσιο Πανεπιστήμιο.
Για να προλάβω αντίλογο ή κράξιμο, τα δημόσια Πανεπιστήμια πολλών χωρών της δ.Ευρώπης δεν έχουν καμία σχέση με τα δημόσια Πανεπιστήμια της χώρας μας και ο λόγος δεν είναι οικονομικός. Υπάρχει τελείως άλλη κουλτούρα για την δημόσια διοίκηση και το ιδιωτικό δίκαιο που στη χώρα μας δεν λειτουργούν, ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Δεν φτιάχνουν τα χρήματα μόνο ένα ωραίο περιβάλλον. Είναι οι άνθρωποι πως το σέβονται, το βελτιώνουν και γενικά πως η κοινωνία αγκαλιάζει τη δημόσια περιουσία και πως η ίδια η κοινωνία επενδύει στη δημόσια εκπαίδευση μέσω της εργασίας. Στην Ελλάδα επικρατεί μια ανθρωποφαγεία, ένα μίσος στην πρόοδο, αρκετοί ζουν με φαντάσματα και παραμύθια. Ας ξεκινήσουμε να δούμε γιατί κάποιοι 30χρονοι κλωτσάνε γάτες ή πετάνε σκουπίδια τουαλέτας στο πεζοδρόμιο και μετά ας πάμε στη συζήτηση για το δημόσιο Πανεπιστήμιο.
amarelia
Περιβόητο μέλος
Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.158 μηνύματα.

δυστυχώς αρχίζω να πιστεύω κι εγώ πως είναι θέμα ιδεολογίας και έχω εκφράσει στο παρελθόν πως ήμουν αρνητική.
Έριξα μια ματιά στον ΔΟΑΤΑΠ και στην λίστα των πτυχίων που αναγνώριζε έως τώρα και αναγνωρίζονται μέχρι και πτυχία εξ αποστάσεως απο τρίτες χώρες (μπαγκλαντέζ κτλ).
Δεν ξέρω για όλα τα κολλέγια και δεν ξέρω και κάποιον που φοίτησε σε αυτά αλλά δε μαρεσει να πάιρνω κατι άκριτα όπως "είναι μαγαζιά εκπαίδευσης" κάτι δε μου καθόταν καλά στο οτι το μητρικό πανεπιστήμιο δίνει ακριβώς το ίδιο πτυχίο, τι διάολο δε γινεται να μπαίνεις ετσι ξεμπαρκος, να μην κανεις τίποτα και να παίρνεις πτυχίο..και το μητρικο πανεπιστημιο που εχει τεραστιο όνομα να μη δινει δεκάρα για τις συνθήκες αυτές.
Χθές εστειλα ενα λινκ απο το york και είδα τους καθηγητές του και το πρόγραμμα σπουδών μου φάνηκε μια χαρά οι καθηγητές του εχουν κανονικα phd δημοσιεύσεις, ερευνητικό έργο κτλ κτλ. Άρα που ακριβώς είναι η μούφα; Δεν καταλαβαίνω.
Μάλλον δεν ειστε εξοικειωμένοι με το αγγλικό σύστημα για να ξέρετε πως το πρόγραμμα σπουδών είναι πολύ διαφορετικό απο το δικό μας αλλά και η εξέταση είναι πολύ διαφορετική με εργασίες άπειρες, με εξετάσεις στο ενδιάμεσο και μια εξέταση στο τέλος τελική για κάθε μάθημα.
Δεν καταλαβαίνω ξαναλέω γιατι αυτό είναι χειρότερο απο το δικό μας που μας είχαν πλήρως παρατημένους κι αν δεν εγραφες στο τελος για οποιον λόγο (προσωπικα ειχα παναθλιους καθηγητες σε αρκετα μαθηματα που χαίρονταν να σε κόβουν) έπρεπε να ξαναδώσεις το μάθημα.
Τέλος πάντων,αυτά σε ο,τι αφορά στη ποιότητα σπουδών ξαναλέω δεν ξέρω τι γίνεται κι αν ισχύει για όλα τα κολλέγια αλλά επειδή δε ξέρω δε θέλω να απορρίψω κάτι λόγω ιδεολογίας και μόνο.
Απο την άλλη έχουν άπειρα δίδακτρα πράγμα που οκ, είμαστε σε αυτό το σύστημα, προφανώς δεν είναι για όλους τους υποψηφίους αλλά για όσους το σηκώνει η τσέπη τους, αυτό δεν ισχύει παντού;
Σάμπως στην αγγλία και στην αμερική αλλά και αλλού δεν έχουν δίδκατρα και μάλιστα άφταστα.
Το μόνο που με θλίβει είναι πως θα συνεχίσει η υποβάθμιση των πανεπιστημίων ή και θα γίνει πολύ χειρότερη αλλά έχοντας περάσει απο ελληνικό πανεπιστήμιο επιμένω στο γεγονός οτι θα πρέπει οι καθηγητές να αξιολογούνται απο τους φοιτητές(ας ξεκινήσουμε απο αυτό) .
πράγμα που στο αγγλικό σύστημα συμβαίνει κανονικά.
Δεν θέλω να γίνω ο κυρ Παντελής που κράζω οπότε αυτή είναι η ολοκληρωμένη μου άποψη
Έριξα μια ματιά στον ΔΟΑΤΑΠ και στην λίστα των πτυχίων που αναγνώριζε έως τώρα και αναγνωρίζονται μέχρι και πτυχία εξ αποστάσεως απο τρίτες χώρες (μπαγκλαντέζ κτλ).
Δεν ξέρω για όλα τα κολλέγια και δεν ξέρω και κάποιον που φοίτησε σε αυτά αλλά δε μαρεσει να πάιρνω κατι άκριτα όπως "είναι μαγαζιά εκπαίδευσης" κάτι δε μου καθόταν καλά στο οτι το μητρικό πανεπιστήμιο δίνει ακριβώς το ίδιο πτυχίο, τι διάολο δε γινεται να μπαίνεις ετσι ξεμπαρκος, να μην κανεις τίποτα και να παίρνεις πτυχίο..και το μητρικο πανεπιστημιο που εχει τεραστιο όνομα να μη δινει δεκάρα για τις συνθήκες αυτές.
Χθές εστειλα ενα λινκ απο το york και είδα τους καθηγητές του και το πρόγραμμα σπουδών μου φάνηκε μια χαρά οι καθηγητές του εχουν κανονικα phd δημοσιεύσεις, ερευνητικό έργο κτλ κτλ. Άρα που ακριβώς είναι η μούφα; Δεν καταλαβαίνω.
Μάλλον δεν ειστε εξοικειωμένοι με το αγγλικό σύστημα για να ξέρετε πως το πρόγραμμα σπουδών είναι πολύ διαφορετικό απο το δικό μας αλλά και η εξέταση είναι πολύ διαφορετική με εργασίες άπειρες, με εξετάσεις στο ενδιάμεσο και μια εξέταση στο τέλος τελική για κάθε μάθημα.
Δεν καταλαβαίνω ξαναλέω γιατι αυτό είναι χειρότερο απο το δικό μας που μας είχαν πλήρως παρατημένους κι αν δεν εγραφες στο τελος για οποιον λόγο (προσωπικα ειχα παναθλιους καθηγητες σε αρκετα μαθηματα που χαίρονταν να σε κόβουν) έπρεπε να ξαναδώσεις το μάθημα.
Τέλος πάντων,αυτά σε ο,τι αφορά στη ποιότητα σπουδών ξαναλέω δεν ξέρω τι γίνεται κι αν ισχύει για όλα τα κολλέγια αλλά επειδή δε ξέρω δε θέλω να απορρίψω κάτι λόγω ιδεολογίας και μόνο.
Απο την άλλη έχουν άπειρα δίδακτρα πράγμα που οκ, είμαστε σε αυτό το σύστημα, προφανώς δεν είναι για όλους τους υποψηφίους αλλά για όσους το σηκώνει η τσέπη τους, αυτό δεν ισχύει παντού;
Σάμπως στην αγγλία και στην αμερική αλλά και αλλού δεν έχουν δίδκατρα και μάλιστα άφταστα.
Το μόνο που με θλίβει είναι πως θα συνεχίσει η υποβάθμιση των πανεπιστημίων ή και θα γίνει πολύ χειρότερη αλλά έχοντας περάσει απο ελληνικό πανεπιστήμιο επιμένω στο γεγονός οτι θα πρέπει οι καθηγητές να αξιολογούνται απο τους φοιτητές(ας ξεκινήσουμε απο αυτό) .
πράγμα που στο αγγλικό σύστημα συμβαίνει κανονικά.
Δεν θέλω να γίνω ο κυρ Παντελής που κράζω οπότε αυτή είναι η ολοκληρωμένη μου άποψη
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.805 μηνύματα.

Nα αγιάσει το στόμα σου amarelia.
Όσο και παραμάγαζο να είναι ένα ιδιωτικό ΑΕΙ σίγουρα λόγω εργασιακού καθήκοντος δεν θα υπάρχουν ούτε οι "επαναστάτες" φοιτητές και ούτε οι καθηγητές που κλειδώνονται στο γραφείο τους για να κάνουν τα τηλέφωνά τους με κόστος στον κρατικό προϋπολογισμό. Μόνιμα προσπαθούμε σε ένα τέτοιο θέμα να αναδείξουμε τα καλά των δημοσίων Πανεπιστημίων που έχει η χώρα μας. Ξαφνικά και αόριστα. Όμως κανείς δεν λέει σε τι ακριβώς θα υποβαθμιστεί η δημόσια ανώτατη παιδεία; Το γεγονός ότι παρακολουθούσα μαθήματα στοιβαγμένος σε μια αίθουσα σεμιναρίων με 120 άτομα ενώ έπρεπε να είναι 15 άτομα το πολύ, ή ότι έπρεπε να παίζω το διαβάσμά μου 50-50 ανάλογα με τις ορέξεις του καθηγητή; Αυτό σε ποια ακαδημαϊκή ηθική υπάρχει;
Όσο και παραμάγαζο να είναι ένα ιδιωτικό ΑΕΙ σίγουρα λόγω εργασιακού καθήκοντος δεν θα υπάρχουν ούτε οι "επαναστάτες" φοιτητές και ούτε οι καθηγητές που κλειδώνονται στο γραφείο τους για να κάνουν τα τηλέφωνά τους με κόστος στον κρατικό προϋπολογισμό. Μόνιμα προσπαθούμε σε ένα τέτοιο θέμα να αναδείξουμε τα καλά των δημοσίων Πανεπιστημίων που έχει η χώρα μας. Ξαφνικά και αόριστα. Όμως κανείς δεν λέει σε τι ακριβώς θα υποβαθμιστεί η δημόσια ανώτατη παιδεία; Το γεγονός ότι παρακολουθούσα μαθήματα στοιβαγμένος σε μια αίθουσα σεμιναρίων με 120 άτομα ενώ έπρεπε να είναι 15 άτομα το πολύ, ή ότι έπρεπε να παίζω το διαβάσμά μου 50-50 ανάλογα με τις ορέξεις του καθηγητή; Αυτό σε ποια ακαδημαϊκή ηθική υπάρχει;
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5.414 μηνύματα.

Ποια είναι η αίγλη των ιδιωτικών κολλεγίων ;Η μόνη ένστασή μου είναι ότι δεν υπάρχει η αγορά εργασίας που μπορεί να στηρίξει την αίγλη των ιδιωτικών Πανεπιστημίων
Τι κωλοτούμπα είναι αυτή για κάποιον που μέμφεται αυτούς που εργάζονται στο εξωτερικό ; Υπάρχουν καλοί και κακοί ανάλογα με το ίδρυμα που αποφοίτησαν.οπότε αναγκαστικά, οι απόφοιτοι απλά θα εργάζονται στο εξωτερικό!
Ξέρω ξέρω απάντηση δεν θα πάρω...αλλά δεν θα αφήνονται και οι πανταχού βολεμένοι πιγκουίνοι στο απυρόβλητο.
GeorgePap2003
Διάσημο μέλος
Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.361 μηνύματα.

Και δεν θα τους ταράζουν στη φάπα αυτούς;Η μόνη ένστασή μου είναι ότι δεν υπάρχει η αγορά εργασίας που μπορεί να στηρίξει την αίγλη των ιδιωτικών Πανεπιστημίων οπότε αναγκαστικά, οι απόφοιτοι απλά θα εργάζονται στο εξωτερικό!
Ιστορίες Αποφοίτων Archives - Ιστότοπος Αποφοίτων Πανεπιστημίου Πατρώνθα υπάρχουν alumni που θα στηρίζουν την δικτύωση κτλ, πράγματα που καλώς ή κακώς το δημόσιο Πανεπιστήμιο δεν παρέχει.
ALUMNI AUEB
Απόφοιτοι – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)
Διακρίσεις - Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης - Πάντειο Πανεπιστήμιο
Ψάξε πρώτα και λίγο βρε Νίκο
Κοίτα τα κολλέγια τύπου Μητροπολιτικό κλπ είναι της πλάκας αλλά πχ το Deree & Alba αναγνωρίζονται κανονικά στο εξωτερικό κ μάλιστα στις ΗΠΑ θεωρούνται στην ίδια κλίμακα με το Harvard.Ποια είναι η αίγλη των ιδιωτικών κολλεγίων ;
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.805 μηνύματα.

Και δεν θα τους ταράζουν στη φάπα αυτούς;
Ιστορίες Αποφοίτων Archives - Ιστότοπος Αποφοίτων Πανεπιστημίου Πατρών
ALUMNI AUEB
Απόφοιτοι – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)
Διακρίσεις - Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης - Πάντειο Πανεπιστήμιο
Όπως και να το κάνουμε το ΟΠΑ ή το Πάντειο έχουν άλλη αίγλη στον τομέα της διαφήμισης και της προώθησης επικοινωνίας ακόμη και στο θέμα των αποφοίτων. Το Πανεπιστήμιο Πατρών έχει μικρό αριθμό τέτοιων κοινοτήτων για 50 χρόνια λειτουργίας και φυσικά μεγάλη ανισότητα στην ποιότητα των σπουδών του. Δηλαδή, φαίνεται ως Πανεπιστήμιο στον τομέα της Χημικής Μηχανικής, ή μπορεί ένας καθηγητής του Τμ.Μαθηματικών να παίρνει διεθνές βραβείο στον τομέα των Μηχανολόγων Μηχανικών, ή άλλος καθηγητής του Τμ.Μαθηματικών να δημοσιεύει σε περιοδικό με θέμα την Υπολογιστική Βιολογία υπό την αιγίδα του Παν.Θεσσαλίας, ενώ σαν Τμ.Μαθηματικών (οργανική μονάδα και κλάδος επιστήμης) είναι ανύπαρκτο.
Κοίτα τα κολλέγια τύπου Μητροπολιτικό κλπ είναι της πλάκας αλλά πχ το Deree & Alba αναγνωρίζονται κανονικά στο εξωτερικό κ μάλιστα στις ΗΠΑ θεωρούνται στην ίδια κλίμακα με το Harvard.
Μάλιστα.
GeorgePap2003
Διάσημο μέλος
Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.361 μηνύματα.

Τι εννοεις;ενώ σαν Τμ.Μαθηματικών (οργανική μονάδα και κλάδος επιστήμης) είναι ανύπαρκτο.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.805 μηνύματα.

Τι εννοεις;
Eννοώ ότι όσες διακρίσεις γίνονται, δεν προωθούν το τμήμα αλλά μόνο το βιογραφικό των μεμονωμένων καθηγητών ή άλλες ερευνητικές ομάδες άλλων Τμημάτων που διαφημίζονται μέσω των επιτευγμάτων τους. Λίγοι καθηγητές μας (όσοι έκαναν έρευνα) έκαναν συνεργασία με άλλη ομάδα από άλλο Πανεπιστήμιο ή άλλο Τμήμα. Αυτό δεν είχε κάποιο αντίκτυπο στο Τμήμα μας και ούτε το μαθαίναμε ποτέ. Δεν είχαμε καμία ιδέα για το ερευνητικό έργο τους καθώς και οι σελίδες τους ήταν μόνιμα υπό κατασκευή ή ήταν γραμμένες στο πόδι με κάποιες πληροφορίες μόνο για την προσωπική επικοινωνία.
GeorgePap2003
Διάσημο μέλος
Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.361 μηνύματα.

Ναι και σε μας ειναι παρομοια η κατασταση-εχουν υπαρξει πρωτοβουλιες για προωθηση του τμηματος κατα καιρους και υπαρχει και μια τωρινη αλλα τα πραγματα ειναι δυσκολα. Εσυ θεωρεις οτι κατι τετοιο θα ειχε αγκαλιαστει απο το οποιοδηποτε ιδιωτικο κολλέγιο;Eννοώ ότι όσες διακρίσεις γίνονται, δεν προωθούν το τμήμα αλλά μόνο το βιογραφικό των μεμονωμένων καθηγητών ή άλλες ερευνητικές ομάδες άλλων Τμημάτων που διαφημίζονται μέσω των επιτευγμάτων τους. Λίγοι καθηγητές μας (όσοι έκαναν έρευνα) έκαναν συνεργασία με άλλη ομάδα από άλλο Πανεπιστήμιο ή άλλο Τμήμα. Αυτό δεν είχε κάποιο αντίκτυπο στο Τμήμα μας και ούτε το μαθαίναμε ποτέ. Δεν είχαμε καμία ιδέα για το ερευνητικό έργο τους καθώς και οι σελίδες τους ήταν μόνιμα υπό κατασκευή ή ήταν γραμμένες στο πόδι με κάποιες πληροφορίες μόνο για την προσωπική επικοινωνία.
Προώθηση τμήματος
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.805 μηνύματα.

Nαι. Γιατί στο δημόσιο Πανεπιστήμιο το καθεστώς του μέλους ΔΕΠ είναι υπεράνω διοικητικής πρακτικής, δηλαδή, για πολλές δεκαετίες δεν υπήρχε έλεγχος ούτε ποιότητας έργου και πόσο μάλλον ερευνητικού έργου. Άπαξ και διοριζόταν κάποιος Λέκτορας έλυνε το βιοποριστικό του για το υπόλοιπο της ζωής του και φυσικά με τον ελάχιστο κόπο. Είχε μεγάλο κύρος, κοινωνική αίγλη και καθήκοντα καθηγητή μέσης εκπαίδευσης (μόνο διδασκαλία και αυτή μόνο 1 φορά ή 2 φορές τη βδομάδα). Υπήρχαν και περιπτώσεις καθηγητών που επειδή έτρωγαν πακέτα έρευνας κανόνιζαν επίτηδες συνέδρια μέσα στο εξάμηνο, εξαφανίζονταν για να κάνουν λίγο διακοπές (ενώ έπεφτε κανονικά ο μισθός) και το μάθημα ή τελείωνε ξαφνικά πρόωρα ή άφηναν κάποιον αναπληρωτή στη θέση τους ή οργάνωναν το μάθημα μετά την επιστροφή τους ακόμη και αν αυτό σήμαινε σούπερ εντατικό μάθημα το σαββατοκύριακο σε 5-6 ώρες για να βγει η ύλη. Υπήρχαν και καθηγητές που το 90% του χρόνου τους το ξόδευαν σε ημερίδες του ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΣΥΑ κάνοντας φυσικά και την ανάλογη προπαγάνδα μέσα στο μάθημα. Έκαναν "αγώνα" εναντίον του ΝΔΠασοκικού κράτους αλλά φυσικά με τον δεδομένο μισθό τους που το ίδιο το ΠΑΣΟΚ καθιέρωσε. Αυτά που σου λέω, τα έχω ζήσει. Δεν μιλάω με φανταστικά σενάρια.
Όπως θα γνωρίζεις, σε ένα ιδιωτικό Πανεπιστήμιο μπορεί να ορίζει το αφεντικό τι πρέπει να γίνει σε επίπεδο διοίκησης αλλά σε τέτοιες επιχειρήσεις δεν είναι 1 αφεντικό αλλά συμβούλια διοίκησης και το πρόγραμμα διοίκησης αφορά επίπεδα και εσωτερικούς ελέγχους που δεν έχουν σχέση με τον τρόπο που διοικούνται τα ελληνικά ΝΠΔΔ (π.χ. Πανεπιστήμια, Νοσοκομεία) όπου από τις καλές υπηρεσίες τους, έχουν συστηματικά έλλειμμα προϋπολογισμού και υποτονικές υπηρεσίες. Μπορεί να έχουμε καλούς καθηγητές ή γιατρούς αλλά αυτό δεν αποτυπώνεται στην γενική εικόνα του ιδρύματος ή του τομέα σε γεωγραφική έκταση. Η θετική είδηση φαίνεται μόνο ως ατομικό επίτευγμα και δεν πουλάει στα ΜΜΕ. Ακόμη και αν υπάρχει "αφεντικό" σε ένα ιδιωτικό Πανεπιστήμιο είναι μη εκτελεστικό μέλος και συνήθως έχει γνώμη μόνο για θέματα διοίκησης, οικονομικής διαχείρισης και συντονισμού. Το κομμάτι των σπουδών και της έρευνας είναι στην αρμοδιότητα ενός δικτύου οργάνων και τομέων που είναι πιο ειδικοί. Ένα ιδιωτικό Πανεπιστήμιο δεν είναι μια απλή επιχείρηση όπως νομίζουν αρκετοί αριστερούληδες λούληδες εδώ στα νότια Βαλκάνια.
Όπως θα γνωρίζεις, σε ένα ιδιωτικό Πανεπιστήμιο μπορεί να ορίζει το αφεντικό τι πρέπει να γίνει σε επίπεδο διοίκησης αλλά σε τέτοιες επιχειρήσεις δεν είναι 1 αφεντικό αλλά συμβούλια διοίκησης και το πρόγραμμα διοίκησης αφορά επίπεδα και εσωτερικούς ελέγχους που δεν έχουν σχέση με τον τρόπο που διοικούνται τα ελληνικά ΝΠΔΔ (π.χ. Πανεπιστήμια, Νοσοκομεία) όπου από τις καλές υπηρεσίες τους, έχουν συστηματικά έλλειμμα προϋπολογισμού και υποτονικές υπηρεσίες. Μπορεί να έχουμε καλούς καθηγητές ή γιατρούς αλλά αυτό δεν αποτυπώνεται στην γενική εικόνα του ιδρύματος ή του τομέα σε γεωγραφική έκταση. Η θετική είδηση φαίνεται μόνο ως ατομικό επίτευγμα και δεν πουλάει στα ΜΜΕ. Ακόμη και αν υπάρχει "αφεντικό" σε ένα ιδιωτικό Πανεπιστήμιο είναι μη εκτελεστικό μέλος και συνήθως έχει γνώμη μόνο για θέματα διοίκησης, οικονομικής διαχείρισης και συντονισμού. Το κομμάτι των σπουδών και της έρευνας είναι στην αρμοδιότητα ενός δικτύου οργάνων και τομέων που είναι πιο ειδικοί. Ένα ιδιωτικό Πανεπιστήμιο δεν είναι μια απλή επιχείρηση όπως νομίζουν αρκετοί αριστερούληδες λούληδες εδώ στα νότια Βαλκάνια.
Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 5.659 μηνύματα.

Απιστευτα πραγματα διαβαζουμε εδω μεσα.αλλά πχ το Deree & Alba αναγνωρίζονται κανονικά στο εξωτερικό κ μάλιστα στις ΗΠΑ θεωρούνται στην ίδια κλίμακα με το Harvard.
GeorgePap2003
Διάσημο μέλος
Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.361 μηνύματα.

Ένας απόφοιτος Deree Computer Science ειναι κλάσης ανώτερος από τον μέσο απόφοιτο σχολής πληροφορικής στην Ελλάδα και σε επίπεδο συνολικού βιογραφικού και σε επίπεδο νοοτροπίαςΑπιστευτα πραγματα διαβαζουμε εδω μεσα.
amarelia
Περιβόητο μέλος
Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.158 μηνύματα.

πάντως στο ερευνητικό κομμάτι στην Ελλάδα στα δημόσια είναι η μέγιστη εκμετάλλευση
Καθηγητές φτιάχνουν κυκλώματα μαθητών που τους βγάζουν όλη τη δουλειά, τους φερνουν projects, τους γράφουν papers κτλ κτλ και αυτοί ξύνουν το π@πάρι τους παίρνοντας τα περισσότερα φράγκα και αφήνοντας τους μαθητές με μισθούς πείνας.
Αυτό το ξέρω απο πάρα πολλους διαδακτορικούς και μεταδιδακτορικούς φοιτητές και σε πολλούς και διαφορετικούς κλάδους.
Αν έχετε σκοπό να ακολουθήσετε τέτοια καριέρα στην Ελλάδα χρειάζεστε λεφτά απο πίσω, υποστήριξη απο γονείς και μάλιστα πολλούς μήνες μπορεί να μείνετε και απλήρωτοι.
Αυτό το αναφέρω σε σχέση με τα δημόσια γιατ πολλές φορές αναφέρεται η ποιοτητα του ερευνητικού έργου και πόσο γαμάμε αγνοώντας πως απο πίσω υπάρχουν γκουλαγκς.
Τέλος πάντων ψιλοάσχετο με το θεμα των ιδιωτικών αλλα περιμενω εστω και εναν να με διαψευσεις σε αυτο που έγραψα.
Επίσης έχω κουραστεί με το πόσο γαμάνε τα πανεπιστήμια μας, μλκες έχετε δεί που είμασατε στη παγκόσμια κατάταξη;
Για τ'αναθεμα, αλλα εδω πέρα για κάποιον λόγο μάλλον η επιτυχία μετριέται με το πόσο πονάς στις σπουδές. Και ας το πουμε ξεκάθαρα πως ο λόγος που πονάμε τόσο είναι κατα 80% επειδη τα βγαζουμε ολα μονοι μας και μας εχουν παρατημένους στη μοίρα μας και οχι επειδή εμεις στα προπτυχιακά μας έχουμε ξεχωριστή ύλη για διάνοιες, exclusive για τους απογόνους του πλάτωνα και του αριστοτέλη.
Για να μην μιλήσω για το ποσοστό αποτυχίας που δε τελειώνει καν τις σπουδές και το ρίχνουμε στα παιδιά πως είναι άχρηστοι και σκουπίδια, λες και όλοι μπορούν να ανταπεξέλθουν σε αυτο το σιχαμένο σύστημα παράνοιας που έχουμε στα πανεπιστημια μας.
Αλλά αυτό ειμαστε ενας δουλικός λαός ετοιμος να γλειψει τον κ@λο κάθε αφέντη για μιση φετα ψωμί, αυτό μας μάθανε αυτό κάνουμε απο τα γεννοφάσκια μας και οποιοδήποτε συστημα μπορει να ειναι ευκολότερο μάλλον είναι για χαζούς και ο πόνος είναι αρετή
οτι ναναι
κανεις δεν λεει πως μπηκαμε με όρεξη,ονειρα και φιλοδοξίες και βγήκαμε με ζαναξ απο τις σχολές
Καθηγητές φτιάχνουν κυκλώματα μαθητών που τους βγάζουν όλη τη δουλειά, τους φερνουν projects, τους γράφουν papers κτλ κτλ και αυτοί ξύνουν το π@πάρι τους παίρνοντας τα περισσότερα φράγκα και αφήνοντας τους μαθητές με μισθούς πείνας.
Αυτό το ξέρω απο πάρα πολλους διαδακτορικούς και μεταδιδακτορικούς φοιτητές και σε πολλούς και διαφορετικούς κλάδους.
Αν έχετε σκοπό να ακολουθήσετε τέτοια καριέρα στην Ελλάδα χρειάζεστε λεφτά απο πίσω, υποστήριξη απο γονείς και μάλιστα πολλούς μήνες μπορεί να μείνετε και απλήρωτοι.
Αυτό το αναφέρω σε σχέση με τα δημόσια γιατ πολλές φορές αναφέρεται η ποιοτητα του ερευνητικού έργου και πόσο γαμάμε αγνοώντας πως απο πίσω υπάρχουν γκουλαγκς.
Τέλος πάντων ψιλοάσχετο με το θεμα των ιδιωτικών αλλα περιμενω εστω και εναν να με διαψευσεις σε αυτο που έγραψα.
Επίσης έχω κουραστεί με το πόσο γαμάνε τα πανεπιστήμια μας, μλκες έχετε δεί που είμασατε στη παγκόσμια κατάταξη;
Για τ'αναθεμα, αλλα εδω πέρα για κάποιον λόγο μάλλον η επιτυχία μετριέται με το πόσο πονάς στις σπουδές. Και ας το πουμε ξεκάθαρα πως ο λόγος που πονάμε τόσο είναι κατα 80% επειδη τα βγαζουμε ολα μονοι μας και μας εχουν παρατημένους στη μοίρα μας και οχι επειδή εμεις στα προπτυχιακά μας έχουμε ξεχωριστή ύλη για διάνοιες, exclusive για τους απογόνους του πλάτωνα και του αριστοτέλη.
Για να μην μιλήσω για το ποσοστό αποτυχίας που δε τελειώνει καν τις σπουδές και το ρίχνουμε στα παιδιά πως είναι άχρηστοι και σκουπίδια, λες και όλοι μπορούν να ανταπεξέλθουν σε αυτο το σιχαμένο σύστημα παράνοιας που έχουμε στα πανεπιστημια μας.
Αλλά αυτό ειμαστε ενας δουλικός λαός ετοιμος να γλειψει τον κ@λο κάθε αφέντη για μιση φετα ψωμί, αυτό μας μάθανε αυτό κάνουμε απο τα γεννοφάσκια μας και οποιοδήποτε συστημα μπορει να ειναι ευκολότερο μάλλον είναι για χαζούς και ο πόνος είναι αρετή
οτι ναναι
κανεις δεν λεει πως μπηκαμε με όρεξη,ονειρα και φιλοδοξίες και βγήκαμε με ζαναξ απο τις σχολές
Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 5.659 μηνύματα.

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΈνας απόφοιτος Deree Computer Science ειναι κλάσης ανώτερος από τον μέσο απόφοιτο σχολής πληροφορικής στην Ελλάδα και σε επίπεδο συνολικού βιογραφικού και σε επίπεδο νοοτροπίας
nearos
Επιφανές μέλος
Ο nearos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 10.058 μηνύματα.

Όχι.Ένας απόφοιτος Deree Computer Science ειναι κλάσης ανώτερος από τον μέσο απόφοιτο σχολής πληροφορικής στην Ελλάδα και σε επίπεδο συνολικού βιογραφικού και σε επίπεδο νοοτροπίας
Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 5.659 μηνύματα.

Λοιπον για να τελειωνει το αστειο και για να βελτιωθουν πραγματικα τα ελληνικα ΑΕΙ οχι με ημιμετρα και αλλαγες ονοματων των υπαρχοντων κολλεγιων, κατα την αποψη μου πρεπει να γινουν τα παρακατω.
- Περισσότερη χρηματοδότηση: Τα πανεπιστήμια χρειάζονται λεφτά για καλύτερες υποδομές, εξοπλισμό και έρευνα. Χωρίς επενδύσεις, δεν γίνεται σοβαρή δουλειά.
- Τέλος οι φοιτητικές παρατάξεις: Η κομματικοποιηση μέσα στα ΑΕΙ μόνο προβλήματα φέρνει. Χρειάζεται καθαρά ακαδημαϊκό περιβάλλον, χωρίς κομματικές κόντρες.
- Εκσυγχρονισμός προγραμμάτων σπουδών: Λιγότερα, πιο ουσιαστικά μαθήματα, στα πρότυπα των ευρωπαϊκών πανεπιστημίων. Όχι 40+ μαθήματα απλά για να υπάρχουν και που ειναι αχρηστα .
- Κλείσιμο άχρηστων σχολών στην επαρχία: Δεν έχει νόημα να υπάρχουν τμήματα σε πόλεις χωρίς φοιτητές ή επαγγελματική προοπτική.(κριμα για τα σουβλατζιδικα που θα κλεισουν)
- Αξιολόγηση καθηγητών: Οι καθηγητές πρέπει να κρίνονται σοβαρά. Όποιος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του, να απομακρύνεται. Τελος η ασυλια.
- Διαγραφές ανενεργών φοιτητών: Δεν γίνεται κάποιος να είναι 15 χρόνια «φοιτητής» και να μην δινει ποτε εξεταστικες .
GeorgePap2003
Διάσημο μέλος
Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.361 μηνύματα.

Μάλλον δεν έχεις δει τι γνωριμίες κάνουν εκεί..αν νομίζεις ότι πλεον κάποιοι προσλαμβάνονται επειδή ξέρουν κώδικα ή έχουν καλούς βαθμούς στα υπολογιστικά μαθηματικά μάλλον πρέπει να επανέλθεις στο 2025ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Όλες οι entry level θεσεις (ή τουλάχιστον 8/10) καλύπτονται μέσω προσωπικών γνωριμιών σε πολλούς τομείς.
To Deree έχει να σου προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες από αυτές του δημοσίου, λόγο τον πολλών συνδέσεων του. Για να το πω και αλλιώς, Το Deree είναι αυτό που θα έπρεπε να είναι τα δημόσια. Aγοράζεις αυτό ακριβώς που πληρώνεις. Γνώσεις και νοοτροπία που είναι ακόμα και σήμερα 30 χρόνια μπροστά από τα δημόσια πανεπιστήμια. Επίσης μπαίνεις σε κύκλους που οι απόφοιτοι προωθούν και προτιμούν άλλους αποφοίτους, κάτι σαν τους μασόνους αλλά χωρίς τις κουλ στολές και κουκούλες...
Αν πάρουμε έναν μέσο απόφοιτο σχολής Η/Υ στην Ελλάδα ΑΕΙ θα έχει στο CV του ένα πτυχιο το οποίο έχει περάσει από κύμματα λόγω κακών καθηγητών και άπειρου κομπλεξ,γνωση αγγλικών αντε και καμία προυπηρεσία σε καμια ταβέρνα κ κάποια project στο GitHub (και θα εχει τελειωσει και στα 7+ χρονια) και απο την άλλη θα εχεις έναν μέσο απόφοιτο του BSc in Computer Science του Deree που θα διαθέτει ακαδημαϊκό υπόβαθρο στη πληροφορικη, ΑΛΛΑ έχει αποκτήσει πρακτική εμπειρία μέσω internships σε εταιρείες του κλάδου, έχει συμμετάσχει ενεργά σε φοιτητικές τεχνολογικές ομάδες και ομαδικά projects, ενώ παράλληλα έχει αξιοποιήσει τις ευκαιρίες δικτύωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης που προσφέρει η ευρύτερη κοινότητα του κολλεγίου
Αληθεια ποιος εχει καλύτερο CV ;
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.805 μηνύματα.

Λοιπον για να τελειωνει το αστειο και για να βελτιωθουν πραγματικα τα ελληνικα ΑΕΙ οχι με ημιμετρα και αλλαγες ονοματων των υπαρχοντων κολλεγιων, κατα την αποψη μου πρεπει να γινουν τα παρακατω.
- Περισσότερη χρηματοδότηση: Τα πανεπιστήμια χρειάζονται λεφτά για καλύτερες υποδομές, εξοπλισμό και έρευνα. Χωρίς επενδύσεις, δεν γίνεται σοβαρή δουλειά.
- Τέλος οι φοιτητικές παρατάξεις: Η κομματικοποιηση μέσα στα ΑΕΙ μόνο προβλήματα φέρνει. Χρειάζεται καθαρά ακαδημαϊκό περιβάλλον, χωρίς κομματικές κόντρες.
- Εκσυγχρονισμός προγραμμάτων σπουδών: Λιγότερα, πιο ουσιαστικά μαθήματα, στα πρότυπα των ευρωπαϊκών πανεπιστημίων. Όχι 40+ μαθήματα απλά για να υπάρχουν και που ειναι αχρηστα .
- Κλείσιμο άχρηστων σχολών στην επαρχία: Δεν έχει νόημα να υπάρχουν τμήματα σε πόλεις χωρίς φοιτητές ή επαγγελματική προοπτική.(κριμα για τα σουβλατζιδικα που θα κλεισουν)
- Αξιολόγηση καθηγητών: Οι καθηγητές πρέπει να κρίνονται σοβαρά. Όποιος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του, να απομακρύνεται. Τελος η ασυλια.
- Διαγραφές ανενεργών φοιτητών: Δεν γίνεται κάποιος να είναι 15 χρόνια «φοιτητής» και να μην δινει ποτε εξεταστικες .
Mα αυτό δεν θα είναι δημόσιο Πανεπιστήμιο μετά.

GeorgePap2003
Διάσημο μέλος
Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.361 μηνύματα.

Ναι φιλε μου...οσο και να ποναει καποιους...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Το δικο μου πανεπιστημιο παντως βρισκεται εκτος παγκοσμιας καταταξης και ντρεπομαι γι αυτοΕπίσης έχω κουραστεί με το πόσο γαμάνε τα πανεπιστήμια μας, μλκες έχετε δεί που είμασατε στη παγκόσμια κατάταξη;
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 1 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 178 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- charmander
- Memetchi
- Scandal
- vasilis123321
- giannhs2001
- nearos
- Ryuzaki
- Hased Babis
- ROM32
- giorgos5002
- Drscientist
- chester20080
- taketrance
- Rene2004
- Reader
- bibliofagos
- AggelikiGr
- Wonderkid
- GeorgePap2003
- American Economist
- Dr. Gl. Luminous
- touvlo
- Paragontas7000
- fmarulezkd
- johnsala
- back2967
- Entropy24
- A350
- globglogabgalab
- fourkaki
- Kate1914
- Vasiliis
- Libertus
- rafaela11
- eukleidhs1821
- Pyotr_Krasnov
- souli2002
- AN.PA
- gegeorgiou90
- synthnightingale
- gaidouri
- phleidhs
- Μήτσος10
- Advocatus diaboli
- aggelosst9
- tsiobieman
- Εριφύλη
- Unboxholics
- bilakooc
- Joji
- polymniaa
- kost28
- Totreno
- Luludaki
- Μιχαήλ
- Viktor
- Αντικειμενικός
- fockos
- Helen06
- Leo komm
- V@Per
- Georgepap_21
- hirasawayui
- Ωρορα
- Alessandra Eliza
- ggl
- Fernando_A
- mic3mic
- xristarac
- jj!
- χημεια4λαιφ
- P.Dam.
- Mitsaras23
- Thodoris95
- air_fish
- Abiogenesis
- Dmzk
- theodle
- camil
- iew
- Papavanessa
- EcoClown
- J.Cameron
- AK-92
- User2350
- Student56
- chrisaa
- Jim175
- math2arch
- Esperos1
- justanerd
- Greenstar
- Maraki_lar_1980
- marww
- Maraki4you
- Βασιλης1234
- Antonia Alexandra
- Dwight K. Schrute
- Arianara S3
- PanMoonlight
- thenutritionist
- dmav
- grtt
- darkhappysong
- fretoe
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.