Αναρχία

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτοί οι δείκτες τι σχέση έχουν ακριβώς με το τόπικ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,815 μηνύματα.
Ooops. Εχεις δικιο. Εδω δεν μιλουσαμε για το ποσο ανοιχτη ειναι η οικονομια της Σουηδιας... Παρ' ολα αυτα οι περισσοτεροι αναρχικοι βρισκονται σε χωρες με μεγαλο κρατικο παρεμβατισμο... Επισης στην Ελλαδα υποστηριξαν ξεκαθαρα τους απολυμενους της ΕΡΤ (ενω υποτιθεται ειναι κατα του κρατους)... Τι λετε;

Υ.Γ Δεν αναφερομαι στον Ρουβικωνα αλλα στην γενικοτερη σταση τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fff

Νεοφερμένος

Ο fff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Ο κλέφτης όταν κλέβει παραβιάζει την ιδιωτική ιδιοκτησία κάποιου, που σημαίνει πως αυτός ο κάποιος εκείνη την στιγμή βρίσκεται σε κατάσταση αυτοάμυνας. Η αστυνομία εκείνη την στιγμή απλά λειτουργεί σαν ο proxy αυτής της αυτοάμυνας αφού πληρώνεται γι'αυτό ακριβώς τον σκοπό. Η αστυνομία λογοδοτεί στους πελάτες της πρωτίστως αλλά και στις ανταγωνίστριες αστυνομίες. Αυτός που την πληρώνει πάλι λογοδοτεί στα υπόλοιπα μέλη της κοινωνίας αφού κι αυτός κάποια δουλειά πρέπει να κάνει για να ζήσει. Το σύστημα είναι οριζόντιο όχι κάθετο όπως σε μια κρατική κοινωνία.



Οι κομπίνες δεν ξέρω τι είναι ακριβώς είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση, εκτός από τους βασικούς νόμους που ορίζουν τα βασικά σε κάθε κοινωνία, κλοπή, φόνος κτλ όλα τα υπόλοιπα γίνονται με συμβόλαια τα οποία εφαρμόζονται μέσω των DRO όπως έχω ήδη γράψει στα αρχικά μηνύματα οπότε κάθε κομπίνα ρυθμίζεται εκεί.

Δεν θα σε κυνηγήσει με το τουφέκι του αλλά με την διαδικασία του εξοστρακισμού, η οποία μπορεί μέσω των DRO να εφαρμοστεί σε μεγάλο scale όπως μια πόλη ή και μια ολόκληρη χώρα. Επίσης όπως είπα και πριν οι DRO απλά θα βγάλουν την απόφαση, δηλαδή θα πουν ο τάδε δεν τήρησε το συμβόλαιό του, ο εξοστρακισμός επαφίεται στα μέλη της κοινωνίας. Αν εσύ θες να συνεχίσεις να κάνεις δουλειές με έναν άνθρωπο ο οποίος είναι αναξιόπιστος τότε fine, τα λεφτά σου ρισκάρεις. Αυτό με την πιο καλά εξοπλισμένη αστυνομία δεν ξέρω πως το φαντάζεσαι αλλά δεν είναι έτσι. Αν εγώ είμαι βιαστής ένας πλούσιος βιαστής ας πούμε μπορώ να πληρώσω σύμφωνα με την λογική σου άτομα για να με προστατέψουν από την αστυνομία ώστε να μπορώ να βιάζω ανενόχλητος. Υπάρχουν όμως κάποια βασικά προβλήματα σε αυτή τη σκέψη, ΄Πρώτον ο πλούτος δεν έχει πολύ νόημα αν είμαι εξοστρακισμένος, αν κανείς δεν θέλει δηλαδή να μου πουλήσει πράγματα δεν έχει σημασία πόσα λεφτά έχω. Δεύτερον, τα άτομα που προσλαμβάνω κινδυνεύουν και αυτά με εξοστρακισμό. Τρίτον η οικονομία είναι πλήρως ελεύθερη οπότε μια τέτοια δουλειά είναι τελείως ασύμφορη, γιατί κάποιος να δουλέψει γι'αυτόν τον πλούσιο και να κινδυνεύσει να εξοστρακιστεί, ενώ μπορεί να κάνει ότι άλλο θέλει, χωρίς χαρτιά, χωρίς εφορίες, χωρίς άδειες, χωρίς γραφειοκρατία. Θέλει να πουλήσει κάτι, στήνει ένα πάγκο ή ένα μαγαζί και πουλάει, θέλει να γίνει αγρότης πηγαίνει σε ένα κομμάτι γης που δεν ανήκει σε κανέναν, το περιφράζει και είναι πλέον δικό του και το καλλιεργεί.



Στην προκειμένη περίπτωση το πιο πιθανό είναι να σου φυτέψει μια σφαίρα στο κεφάλι κάποιος συγγενής από τα αγοράκια που ξεσκίζεις και οι υπόλοιποι μάλλον θα τον χειροκροτήσουν. Δεν καταλαβαίνεις πως χωρίς την υπάρξει κράτους, δεν έχει νόημα το να είσαι ισχυρός, γιατί δεν έχεις εξουσία. Για να γίνεις πλούσιος σε μια τέτοια κοινωνία χρειάζεσαι την στήριξη όλης της κοινωνίας καθώς αυτοί πρέπει να αγοράζουν αυτό που πουλάς. Και επειδή δεν υπάρχει κράτος δεν γίνεται να στήσεις και μονοπώλιο, όλοι είναι ελεύθεροι να σε ανταγωνιστούν. Εσύ θα αγόραζες μπανάνες, ή software ή οτιδήποτε άλλον έναν επιβεβαιωμένο παιδεραστή που γουστάρει να ξεσκίζει αγοράκια?


Anyway, αυτό που κάνουμε αυτή τη στιγμή μπορεί να πάει επ'άπειρον, εσύ θα βρίσκεις περιπτώσεις εγώ θα απαντάω και παίζουμε την κολοκυθιά χωρίς νόημα. Και όλα αυτά που λες δεν έχουν νόημα γιατί απλά είναι πρακτικές οργανωτικές λεπτομέρειες. Το θέμα είναι πως έχεις απορρίψει ήδη την ιδέα στο μυαλό σου, προτού καν την σκεφτείς εις βάθος και τώρα απλά την πολεμάς πιάνοντας συγκεκριμένες περιπτώσεις. Δεν είναι αυτός όμως ο σωστός τρόπος να εξετάσεις μια νέα ιδέα (οτιδήποτε και να είναι αυτή) απλά επειδή απορρίπτει παγιωμένες ιδέες. Για να εξετάσεις μια νέα ιδέα αρχικά την δέχεσαι, μετά πας με τα νερά της και προσπαθείς να την υπερασπιστείς εσύ ο ίδιος απέναντι στον εαυτό σου και μόνο αν τότε καταλήξεις σε άτοπο την απορρίπτεις.

Εφόσον δεν θεωρείς σκόπιμο να το πιάσω κατά περίπτωση θα το θέσω αλλιώς. Το πρόβλημα που κατά τη γνώμη μου πέφτει σε άτοπο όπως λες είναι πως το όλο οικοδόμημα στηρίζεται ΑΜΕΣΑ στους πολίτες των οποίων αποκλειστική ευθύνη είναι να το συντηρήσουν. Εννοώ, οκ και στη κοινοβουλευτική δημοκρατία η εφαρμογή του συντάγματος εν τέλει επαφίεται στην κρίση των πολιτών να τη διαφυλάξουν, αλλά η εκτελεστική εξουσία δε βρίσκεται σε εκείνους.

Θεωρούμε πως οι άνθρωποι μπορούν και πάντα θα μπορούν να κρίνουν αβίαστα, χωρίς προσωπικά συμφέροντα, επιθυμίες, ή φιλίες που να μπορούν να αμφισβητήσουν την αμεροληψία τους. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά προκαταβάλλουμε και την ίδια τους την κρίση. Λες ξανά και ξανά πως σε κάθε περίπτωση κανείς δεν μπορεί να βλάψει του τρόπο λειτουργίας του συστήματος γιατί οι υπόλοιποι θα κάνουν εκείνο ή το άλλο. Και πού το ξέρεις; κι αν δεν το κάνουν; πού είναι η δικλείδα ασφαλείας που να το προβλέπει; Καταλαβαίνεις πως κανένα πολιτικό σύστημα, ούτε καν ένα υποτυπώδες σύστημα διοίκησης δεν βασίστηκε ποτέ στην καλή θέληση των μελών του έτσι; Δεν είναι τυχαίο που κανένα αναρχικό σύστημα δεν έχει κρατήσει σε μεγαλη κλίμακα μέχρι σήμερα. Κι όσα το πάλεψαν, εξελίχθηκαν σε απολυταρχικά καθεστώτα για να επιβάλλουν την ίδια τους την ύπαρξη, όταν οι τρύπες ασφαλείας στη δομή τους άρχισαν να βγαίνουν στην επιφάνεια. Όπως σε ένα υπολογιστικό σύστημα, όλα δουλεύουν ρολόι μέχρι κάποιος να βρει έναν τρόπο να το χρησιμοποιήσει κακόβουλα.

Όσον αφορά την εξουσία, επειδή εκεί βασίζεται κατά ένα μεγάλο βαθμό και αυτό που λέω για τη μεροληψία, όχι η εξουσία στην οποία αναφέρομαι δεν προέρχεται από κρατικές δομές. Και το κράτος αποτελεί πηγή εξουσίας σίγουρα, αλλά δεν είναι η μόνη. Τα κράτη μετρούν μια ιστορία λίγων αιώνων, μορφές εξουσίας όμως υπήρχαν ανέκαθεν. Ακόμη και σε ένα σύστημα στο οποίο δεν υπάρχει εκτελεστική εξουσία, μπορείς εύκολα να επιβληθείς όταν έχεις υπεροχή σε resources. Οι εμπορικές συναλλαγές θα σου αποφέρουν χρήματα τα οποία με τη σειρά τους θα σου δώσουν οικονομική επηρροή. Δε λέω κάτι καινούργιο η ίδια ιστορία είχε συμβεί και στην αρχαία Ελλάδα όταν από αριστοκρατία περάσαμε σε ολιγαρχία όπου οι έμποροι και οι πλοιοκτήτες συγκέντρωσαν μέσω του εμπορίου πολλά χρήματα και σιγά σιγά εκτόπισαν τους γεωκτήμονες.

Και είναι κατά τα άλλα μεγάλη ειρωνεία γιατί βλέπω συνεχώς πολλούς να επιτίθενται σε απόψεις που να στηρίζουν κομμουνιστικά καθεστώτα χρησιμοποιώντας επιχειρήματα που μαι χαρά μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για τέτοιες μορφές αναρχίας. Η μόνη διαφορά ανάμεσα στα 2 είναι πως κομμουνισμός έχει επιχειρηθεί και φυσικά έχει αποτύχει, ενώ το άλλο άκρο είναι στην αφάνεια ακόμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ooops. Εχεις δικιο. Εδω δεν μιλουσαμε για το ποσο ανοιχτη ειναι η οικονομια της Σουηδιας... Παρ' ολα αυτα οι περισσοτεροι αναρχικοι βρισκονται σε χωρες με μεγαλο κρατικο παρεμβατισμο... Επισης στην Ελλαδα υποστηριξαν ξεκαθαρα τους απολυμενους της ΕΡΤ (ενω υποτιθεται ειναι κατα του κρατους)... Τι λετε;

Υ.Γ Δεν αναφερομαι στον Ρουβικωνα αλλα στην γενικοτερη σταση τους.

Οι αναρχικοί χωρίζονται σε δύο (κατά κύριο λόγο) κατηγορίες, τους αναρχοκαπιταλιστές και τους αναρχοσοσιαλιστές/κομουνιστές. Και οι δύο παρατάξεις πιστεύουν σε μια κοινωνία χωρίς κράτος, οι δεύτεροι όμως πιστεύουν επίσης πως ο καπιταλισμός δημιουργεί σχέσεις εξουσίας και άρα υποκαθιστά το κράτος, γι'αυτό και είναι υπέρ κοινωνιών χωρίς χρήματα και ιδιωτική περιουσία, όπου τα αγαθά μοιράζονται ισόποσα στους ανθρώπους. Γι'αυτό τον λόγο αν και κατά του κράτους θα δεις πως είναι υπέρ όλων των κρατικών πολιτικών που αναδιανέμουν πλούτο, όπως welfare, κρατικές δουλειές κτλ καθώς πιστεύουν (εσφαλμένα) πως αυτό είναι ένα βήμα προς την εξίσωση των ανθρώπων.

Οι αναρχοκαπιταλιστές αντίθετα είναι κατά του κράτους και οποιασδήποτε κρατικής πολιτικής και πιστεύουν πόσο το λιγότερο το κράτος παρεμβαίνει στις ζωές μας με οποιοδήποτε τρόπο τόσο το καλύτερο, γι'αυτό και είναι κατά των πολιτικών που οι αναρχοκομουνιστές είναι υπέρ. Προσωπικά βρίσκω την αναρχοκομουνιστική θεωρεία γεμάτη λογικά κενά γιατί βασίζεται πάρα πολύ στο ιδεατό, στο ότι δηλαδή οι άνθρωποι θα παραβλέπουν το προσωπικό όφελος για το δημόσιο καλό, κάτι που έχει αποδειχθεί από την κρατική λειτουργία εσφαλμένο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fff

Νεοφερμένος

Ο fff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.

και για πες μας πώς ακριβώς ορίζεται η οικονομική ελευθερία; ας πούμε είναι οικονομική ελευθερία όταν για παράδειγμα στις σκανδιναβικές χώρες οι μόνοι retailers που επιτρέπεται να πωλούν αλκοόλ είναι κρατικές υπηρεσίες;

https://en.wikipedia.org/wiki/Alcohol_monopoly
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,815 μηνύματα.
@ αλεχαντρο. Βλεπεις μια λεπτομερεια και χανεις την ουσια...

@ fff Ασφαλως σε μια οικονομια δεν υπαρχει μονο η πωληση αλκοολ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stickerbush

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πεισματάρης Γορίλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 896 μηνύματα.
@ αλεχαντρο. Βλεπεις μια λεπτομερεια και χανεις την ουσια...

@ fff Ασφαλως σε μια οικονομια δεν υπαρχει μονο η πωληση αλκοολ...

Τη μάθαμε την ουσία σου

Βενεζουέλα Κορέα Στάλιν Χίτλερ κρατιστές, άρα Χίτλερ ίσον Μαδούρο ίσον Μαρξ ίσον Κουτσούμπας, γιατί έτσι, γουστάρεις "κουτοπόνηρες" αναλογίες. Και τις εκτοξεύεις και offtopic.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,815 μηνύματα.
Ποναει η αληθεια ε; Εχεις χασει πολλα επεισοδια φαινεται.
Καλο ειναι να εισαι πιο συγκεκριμενος γιατι σε αοριστιες δεν μπορω να απαντησω...

Υ.Γ. Εισαι αληθεια λατρης του Χοτζα ή γενικοτερα τρολλαρεις; :P

Γι'αυτό τον λόγο αν και κατά του κράτους θα δεις πως είναι υπέρ όλων των κρατικών πολιτικών που αναδιανέμουν πλούτο, όπως welfare, κρατικές δουλειές κτλ καθώς πιστεύουν (εσφαλμένα) πως αυτό είναι ένα βήμα προς την εξίσωση των ανθρώπων.
.

Και βεβαια εσφαλμενα γιατι ολα αυτα γινονται σε βαρος του ιδιωτικου τομεα και των φορολογουμενων... Ευχαριστω για την πολυ κατατοπιστικη σου απαντηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stickerbush

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πεισματάρης Γορίλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 896 μηνύματα.
Ποναει η αληθεια ε; Εχεις χασει πολλα επεισοδια φαινεται.
Καλο ειναι να εισαι πιο συγκεκριμενος γιατι σε αοριστιες δεν μπορω να απαντησω...

Υ.Γ. Εισαι αληθεια λατρης του Χοτζα ή γενικοτερα τρολλαρεις; :P

Άμα το θες, βαφτίσεις το εμφανές τρολλάρισμα θέση και άποψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
Αναρχια= καμια αρχη εξω απο τη συνειδηση σου
Αναρχια= ελευθερια απο τις οποιες αλυσιδες καλη σαν αποδομηση κακη σαν εφαρμογη δεν υπακουει σε νομους κατανταει σκετη αρνηση οταν εχει μηδενιστικες ριζες βλεπε νετσαγιεφ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,815 μηνύματα.
Άμα το θες, βαφτίσεις το εμφανές τρολλάρισμα θέση και άποψη.

Τελικα εισαι οπαδος του Χοτζα ή οχι; :P. Για να βαφτισουμε το εμφανες... αν και δεν θελουμε...

Αναρχια= καμια αρχη εξω απο τη συνειδηση σου

Δηλαδη ολες οι αρχες μεσα στην συνειδηση σου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Η τεχνολογία έχει προχωρήσει, υπάρχει και πολλαπλή παράθεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
Δηλαδη ολες οι αρχες μεσα στην συνειδηση σου;

Φαντασιακη δημιουργια απο το ex nihilo χαος οι αρχες και οι σημασιες,κατα το μοντερνο αναρχικο κινημα,και ενα κινημα στην αμερικη του ριζοσπαστικου πραγματισμου.Βεβαια αυτα προερχονται απο την αρχαια ελλαδα δεν ειναι καινουργια.ΓΙαυτο βλεπεις και κοινωνιες που βρισκονται στον αμαζονιο και πιστευουν στον ευκαλυπτο και οι θεσμοι τους ειναι διαφορετικοι και κοινωνιες που πιστευουν στην κοκα κολα ξερω γω και ειναι τοσο ποικιλομορφα.Γενικοτερα ολοι ειμαστε αρχι-δια και ζηταμε εξουσιες μικρες μεγαλες ,οι αναρχικοι ειναι εναντιων τελειως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 13 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top