Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Είστε υπέρ ή κατά της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 48)
  • Είμαι υπέρ

  • Είμαι κατά

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Στο σχολείο να ξέρεις λίγο από όλα μάλλον, λίγο μουσική, λίγο ιστορία, λίγο γεωγραφία ..
Κάποτε στον τόπο που ζούμε, η καλλιφωνία ήταν απαραίτητη.
Η υγεία του σώματος, εκ των ουκ άνευ.
Τα Μαθηματικά, οι γνώσεις Αστρονομίας, η Φιλοσοφία - Ρητορική.
Γενικώς, όλα αυτά μαζί, θα τολμήσω να τα αποκαλέσω "ευρωστία του νου".
Σήμερα, καλούμαστε να πούμε την γνώμη μας για ένα διελυμένο σύστημα, το οποίο απο το 1977, έχει αρχίσει να γίνεται προοδευτικότερο ή να προσπαθεί.
Πολύ κράτησε αυτή η προσπάθεια...πάρα πολύ.
Και όποια γνώμη πείτε εδώ μέσα, θα υπολείπεται απο το πρότυπο που θα μπορούσε να είναι σήμερα η παιδεία μας.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,723 μηνύματα.
7000 ευρώ δεν είναι αμελητέο ποσό. Ο καθένας ας πληρώνει τις παροχές που χρησιμοποιεί.
Οι άνθρωποι είναι ομαδικά ζώα. Πρέπει να βάλουμε σ'την άκρη τον ατομικισμόν και πρώτα το ημείς.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Οι άνθρωποι είναι ομαδικά ζώα. Πρέπει να βάλουμε σ'την άκρη τον ατομικισμόν και πρώτα το ημείς.
Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να πληρώνω ένα 10%. Το ποσοστό που πληρώνω μαζί με τις εισφορές που δίνω στο κράτος ξεπερνάνε το 50% των εσόδων μου. Βάζω και το ΦΠΑ μέσα κι ας θεωρείτε φόρος καταναλωτή, καθώς είναι λεφτά που βγαίνουν από δικιά μου εργασία.

Την ίδια τιμή βλέπω άεργους να επιδοτούνται ακόμα και με διακοπές μέσω προγραμμάτων. Αναλογίσου πόσες θέσεις εργασίας χάνονται από αυτήν τη πολιτική της χώρας και κυρίως πόσοι τεμπέληδες δημιουργούνται.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,723 μηνύματα.
Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να πληρώνω ένα 10%. Το ποσοστό που πληρώνω μαζί με τις εισφορές που δίνω στο κράτος ξεπερνάνε το 50% των εσόδων μου (βάζω και ΦΠΑ μέσα).
Ότι η φορολογία γενικά είναι άδικη συμφωνώ μαζί σου. Ιδίως στο δεύτερο που αναφέρεις. Εγώ το έχω πει πολλές φορές. Είμαι τέρμα κατά του να υπάρχει επίδομα ανεργίας και όλα αυτά. Η λύσις του προβλήματος δεν είναι να δημιουργήσεις χέρια που ζητιανεύουν, η λύσις για την ανεργία δεν είναι τα επιδόματα αλλά οι εργασίες. Εκμηδένιση της ανεργίας. Ως εδώ μαζί σου.

Όμως σε ξαναλέω, από το συνολικόν ποσόν που δίνεις σ'το κράτος με τους φόρους ελάχιστο παγαίνει εις τη Παιδείαν και να κοπεί το συνολικόν ποσόν θα παραμείνει υψηλό. Είμαι υπέρ της μείωσης των φόρων αλλά επίσης είμαι υπέρ του να στέλνονται οι φόροι δια την κάλυψιν πραγματικών αναγκών του Έθνους και όχι για τα κόμματα και για τις μίζες.
 

Resaldis

Δραστήριο μέλος

Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Κατά τη γνώμη σας γιατί οι εκπαιδευτικοί αντιστέκονται στην αξιολόγησή τους;
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,404 μηνύματα.
Λιγο διαβασμα δεν βλαπτει.Δεν αντιστεκονται στην αξιολογιση τους.Αντιστεκονται στη συγκεκριμενη ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ.
Δεν ειναι αυτες οι αντιδρασεις για την αξιολογιση εκπαιδευτικων.
Αλλο πακετο ειναι η προσωπικη αξιολογιση απο τριτους,του ΚΑΘΕ ΕΝΑ εκπαιδευτικου.ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,723 μηνύματα.
Γιατί είναι απλό, ποιος μπορεί να αξιολογήσει αποτελεσματικά την δουλειά σου; Ένας τρίτος θα μπει και θα σε επιβλέπει ως τι; Επίσης εγώ έχω χάσει κάθε αίσθηση περί " αριστείας " σε αυτή τη χώρα. Αν η αξιολόγηση περιλαμβάνει και απολύσεις τότε επειδή τη ξέρω αυτή τη χώρα θα δούμε να απολύονται ικανά άτομα και να μένουν κάτι ανίκανοι αλλά με χοντρό βύσμα. Και σε αυτό και σε κάθε άλλο τομέα διεισδύει το αδηφάγο χέρι των κομματικών συμφερόντων.
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Λιγο διαβασμα δεν βλαπτει.Δεν αντιστεκονται στην αξιολογιση τους.Αντιστεκονται στη συγκεκριμενη ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ.
Δεν ειναι αυτες οι αντιδρασεις για την αξιολογιση εκπαιδευτικων.
Αλλο πακετο ειναι η προσωπικη αξιολογιση απο τριτους,του ΚΑΘΕ ΕΝΑ εκπαιδευτικου.ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ.
Η αυτοαξιολογηση σχολικών μονάδων είναι ένα πολύ καλό μέτρο. Έχω διαβάσει το ΦΕΚ. Τι δεν σου αρέσει;
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν γινει ουσιαστικη αξιολογηση απο τριτους και ειδικα απο μια συγκεκριμενη μεριδα γονεων παιδιων που τελειωνουν ας πουμε μια δημοσια βαθμιδα και τι αποκομισαν απο αυτη, βαση των δασκαλων -καθηγητων που ειχαν, για να μην πω ολοι οτι θα επρεπει να πανε σπιτια τους ,τουλάχιστον ενα 80 % θα επρεπε να πανε σε αλλα ποστα και οχι να ειναι εκει και να καθοριζουν το μέλλον των παιδιών ..

Το 20 % παει στην μεριδα των νεων παιδιων που σιγα σιγα εντάσσονται στο σύστημα ακομα και σαν ωρομίσθιοι και φυσικα στην ¨παλια γενια ¨καθηγητων που πραγματικα οι ανθρωποι οσα χρονια και να ειναι μεσα σε σχολικες μοναδες ,καθε χρονια ξεκινάνε με την ιδια όρεξη και την ιδια μεταδοτικοτητα οσο ειχαν τα πρωτα χρονια .

Ας μην γελιομαστε ακομα και οι γονεις που δεν εχουν και πολυ στενη σχεση με ολο αυτο μετα την περσινή διαδικτυακή χρονια που ολοι πλεον ειμασταν παρον στα διαδικτυακά μαθηματα αντιληφθηκαμε πληρως τι γινεται και τι παρακμη υπαρχει μεσα σε αυτο .
Δεν μπορει ενας δασκαλος -καθηγητης να κανει το μαθημα του κανονικοτητα ,να εχει τις ίδιες απαιτησεις που ειχε και οταν γινοταν δια ζωσης με εναν που ειναι στην κοσμαρα του και με την απιστευτη καραμελα οτι ολο αυτο δεν δουλευει και δεν μπορει να το υποστηριξει γι αυτο ολη την χρονια κανει χαβαλε ..

Τα συστηματα ή δουλευουν για ολους ή για κανεναν ,ετσι και διαφοροποιειται μια μεριδα ακομα και μικρη πρεπει να αποβαλλεται ή να μετατίθεται σε αλλο πόστο που να μπορει να το υποστηριξει .
Αυτος ειναι ο κανονας της αγορας πλεον ακομα και εκει εφοσον μιλαμε για αμοιβομενη εργασια ...

Δεν νομιζω να ζητα κανεις την απολυση αυτων των ανθρωπων .Ειναι αυτονοητο πλεον οτι στις σχολικες μοναδες πρεπει να ειναι ανθρωποι με ορεξη και μεταδοτικοτητα και το κυριοτερο κοντα στα παιδια .


Αξιολογηση πρεπει να γινεται παντου .Ακομα και στις δημοσιες υπηρεσιες,νοσοκομεια ,σωματα ασφαλείας ,υπουργεια και οπου υπαρχει αυτη η μονιμοτητα που ειναι και η αιτια ολης αυτης της παρακμης πλεον ..
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Noμίζω ότι οι γονείς δεν έχουν άποψη για την επιστημονική κατάρτιση των εκπαιδευτικών. Οι γονείς καλά θα κάνουν να μείνουν στα δικά τους. Η αξιολόγηση θα έπρεπε να γίνεται από ειδική επιτροπή ανά θεματική ενότητα. Βέβαια το πρόβλημα ξεκινάει ότι μεγάλη μερίδα καθηγητών μέσης εκπαίδευσης που διδάσκουν κυρίως θετικά μαθήματα έχουν ξεχάσει το 95% των γνώσεων που έλαβαν στο Πανεπιστήμιο γιατί για παράδειγμα, η Φυσική του Πανεπιστημίου δεν διδάσκεται με την ίδια προσέγγιση στο σχολείο. Eπίσης Οικονομετρία δεν διδάσκει κάποιος στο σχολείο, οπότε οι γνώσεις προχωρημένης Στατιστικής πάνε στον κάδο. Η λογική της μετριότητας αφού η πλειονότητα έχουν μάθει να σκέφτονται τελείως χρησιμοθηρικά και να μην βλέπουν την παιδεία ως μια ολιστική γνώση, βιώματα και εικόνες. Έτσι βλέπεις πολύ κόσμο να λένε με κάποια δόση ειλικρίνειας ότι θα τους άρεσε να εργαστούν στην μέση εκπαίδευση επειδή το επίπεδο γνώσεων που απαιτεί για να αποδώσουν επαγγελματικά είναι απίστευτα χαμηλό καθώς...έχουν ξεχάσει μεγάλο κομμάτι από την Πανεπιστημιακή θεωρία. Αυτό και μόνο δείχνει την υποκρισία του πράγματος. Η Κεραμέως θα έπρεπε να ξεκινήσει με αυτή την αφετηρία, για να ρίξουμε ένα γέλιο με την επιστημονική απάτη πολλών υπαλλήλων-καθηγητών.

:king:
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Noμίζω ότι οι γονείς δεν έχουν άποψη για την επιστημονική κατάρτιση των εκπαιδευτικών. Οι γονείς καλά θα κάνουν να μείνουν στα δικά τους.
Κανεις πολυ μεγαλο λαθος .
Μια μεριδα γονεων ειναι μεσα στον κλαδο αυτο ,εχουν αψογη επιστημονικη καταρτηση ,πολυ καλυτερη μαλιστα και απο την ηδη υπαρχων των δασκαλων-καθηγητων και μαλιστα εχουν εικονα και τι ακριβως σημαινει ολο αυτο να εφαρνμοζεται στην πραξη ..

Γι αυτο και ανέφερα μια μεριδα γονεων και οχι ολοι που φυσικα και ειναι παραλογο να ζητας απο τον οποιοδηποτε που μπορει να μην ασχολειται καν με ολο αυτο να τον αξιολογήσει .

Αλλωστε οι γονεις επωμίζονται και ολη αυτη την ανευθυνοτητα των καθηγητων οταν ειναι υποχρεωμενοι να πληρωνουν πολυ μεγαλα ποσα για να μπορεσει το παιδι τους να εχει τις στοιχειωδες βάσεις ...

Αυτοί ή μια αντάξια μερίδα αυτών που επωμίζονται το βαρος ολης της ανευθυνοτητας ή ανικανοτητας μιας πράξης πρέπει να αξιολογούν τον έκαστο παράγοντα και φυσικά όλο αυτό να γίνεται κάτω απο πολυ συγκεκριμένα κριτήρια ..


Η αξιολόγηση θα έπρεπε να γίνεται από ειδική επιτροπή
Ναι και ποια θα ειναι αυτη η επιτροπη ?
Θα απαρτιζεται απο μονιμους συναδελφους ?
Αυτο λεμε ,κατα ποσο θα ειναι ανταξια και απο ποια μεριδα θα προερχεται,βαση της ¨συναδελφικης ¨αλληλεγγύης που κυριαρχει και κατα ποσο ολο αυτο μας εχει φτασει στην παρακμη της ολη ιστοριας . ;)

Και εγω οταν ημουν εν ενεργεια μεσα σε σχολικη βαθμιδα ειχα συναδελφους που πραγματικα μου σηκωνόταν η τρίχα κάγκελο με τις αντιπαιδαγωγικες μεθοδους που εφάρμοζαν καμια φορα στα παιδια αλλα φυσικα δεν υπηρχε εδαφος για συμμόρφωση.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,617 μηνύματα.
Η αυτοαξιολογηση σχολικών μονάδων είναι ένα πολύ καλό μέτρο. Έχω διαβάσει το ΦΕΚ. Τι δεν σου αρέσει;
1634031614086.png

1634031653462.png

1634031678572.png

1634031768577.png



Ας μας εξηγήσει, για ένα σχολείο στο Κορδελιό ή στο Κεραστίνι όπου στεγάζονται σε κοντέινερ, 27 παιδιά και με οργανικά κενά...
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
View attachment 86556
View attachment 86557
View attachment 86558
View attachment 86559


Ας μας εξηγήσει, για ένα σχολείο στο Κορδελιό ή στο Κεραστίνι όπου στεγάζονται σε κοντέινερ, 27 παιδιά και με οργανικά κενά...
Τι δεν έχεις καταλάβει από αυτά δηλαδή; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω. Εξήγησε το πιο απλά για να καταλάβω γιατί τα βελάκια δεν βοηθούν μιας και το έχω διαβάσει το ΦΕΚ. Επίσης, αυτοί είναι οι λόγοι που απεργειτε;
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,617 μηνύματα.
Τι δεν έχεις καταλάβει από αυτά δηλαδή; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω. Εξήγησε το πιο απλά για να καταλάβω γιατί τα βελάκια δεν βοηθούν μιας και το έχω διαβάσει το ΦΕΚ. Επίσης, αυτοί είναι οι λόγοι που απεργειτε;
Τι είδους αξιολόγηση είναι η πρόταση της Κεραμέως όταν :
-δεν υπάρχει μισθολογική αναβάθμιση
-δεν υπάρχει υπηρεσιακή ανέλιξη και βελτίωση συνθηκών εργασίας
-δεν υπάρχει βελτίωση στις σχέσεις των εργαζομένων

Πώς θα αξιολογηθεί η διαδραστικότητα του μαθήματος ή ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων όταν στην πληθώρα των σχολείων απουσιάζουν τα ηλεκτρονικά μέσα και ακόμη η σταθερή σύνδεση στο ίντερνετ ;
Πώς ακριβώς θα αξιολογηθεί ένα σχολείο και ο εκπαιδευτικός όταν στεγάζονται σε κοντέινερ ;
Πώς θα αξιολογηθεί η υποστήριξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες, όταν η πρόσληψη των δασκάλων ειδικής αγωγής γίνεται με το σταγονόμετρο ;
Πώς θα συγκριθεί ένα σχολείο στο Κερατσίνι με ένα στο Ψυχικό ;


Σε όλα αυτά θα μπορούσε ένα διευθυντής να βάλει τον ανώτερο βαθμό, να σταλούν στον αρμόδιο και να τελειώσει η ιστορία. Αλλά αυτός είναι ο σκοπός ;

Υποτίθεται ότι η αξιολόγηση γίνεται για κάποιο σκοπό, και η υπουργός σκόπιμα τον αποκρύπτει.
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Τι είδους αξιολόγηση είναι η πρόταση της Κεραμέως όταν :
-δεν υπάρχει μισθολογική αναβάθμιση
-δεν υπάρχει υπηρεσιακή ανέλιξη και βελτίωση συνθηκών εργασίας
-δεν υπάρχει βελτίωση στις σχέσεις των εργαζομένων

Πώς θα αξιολογηθεί η διαδραστικότητα του μαθήματος ή ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων όταν στην πληθώρα των σχολείων απουσιάζουν τα ηλεκτρονικά μέσα και ακόμη η σταθερή σύνδεση στο ίντερνετ ;
Πώς ακριβώς θα αξιολογηθεί ένα σχολείο και ο εκπαιδευτικός όταν στεγάζονται σε κοντέινερ ;
Πώς θα αξιολογηθεί η υποστήριξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες, όταν η πρόσληψη των δασκάλων ειδικής αγωγής γίνεται με το σταγονόμετρο ;
Πώς θα συγκριθεί ένα σχολείο στο Κερατσίνι με ένα στο Ψυχικό ;


Σε όλα αυτά θα μπορούσε ένα διευθυντής να βάλει τον ανώτερο βαθμό, να σταλούν στον αρμόδιο και να τελειώσει η ιστορία. Αλλά αυτός είναι ο σκοπός ;

Υποτίθεται ότι η αξιολόγηση γίνεται για κάποιο σκοπό, και η υπουργός σκόπιμα τον αποκρύπτει.
Συντομα γιατι εχουμε και δουλειες:

α) Δεν χρειαζεται ενα ΦΕΚ να ειναι τελειο για να εφαρμοστει. Καθε χρονο αλλαζουν δεκαδες ΦΕΚ πραξη και αν δεν δουλεψει καλα φετος για τα σχολεια (που δεν βλεπω τον λογο να μην το κανει) το ΦΕΚ μπορει να αλλαξει ή να μην ξαναγινει.

β) Προκειται για αυτοαξιολογηση. Ειναι μια μεθοδος να θετονται στοχοι και να εντοπιζονται προβληματα. Αυτα που ρωτας ειναι ακριβως ο λογος που χρεαζεται αξιολογηση.

γ) Γελοια πραγματα για την μισθολογικη αναβαθμιση κλπ. Οι καθηγητες και τα σχολεια πρεπει να παρεχουν μια Χ ποιοτητα και αξιοπιστια χωρις να χρειαζονται τετοια κινητρα. Φανταστειτε να βαζαμε στα νοσοκομεια γιατρους που δεν ξερουν τη δουλεια τους και μετα να λεγαμε "μα δεν υπαρχει μισθολογικη αναβαθμιση και ανελιξη οποτε λογικο να μην παρεχουν τα βασικα". Τι άλλες βλακειες θα διαβασουμε εδω μεσα; Ξεπερνατε το όριο καθε φορα.

Ο σκοπος της αξιολογησης ειναι να μπουν τα σχολεια σε μια διαδικασια να βελτιωνονται και να αναδυκνειουν τα προβληματα τους αλλά και τις παθογενειες τους. Αναρωτιεμαι πως γινεται να ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβετε. Σας ποναει αλλα θα γινει σας αρεσει δεν σας αρεσει.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,617 μηνύματα.
Συντομα γιατι εχουμε και δουλειες:

α) Δεν χρειαζεται ενα ΦΕΚ να ειναι τελειο για να εφαρμοστει. Καθε χρονο αλλαζουν δεκαδες ΦΕΚ πραξη και αν δεν δουλεψει καλα φετος για τα σχολεια (που δεν βλεπω τον λογο να μην το κανει) το ΦΕΚ μπορει να αλλαξει ή να μην ξαναγινει.

β) Προκειται για αυτοαξιολογηση. Ειναι μια μεθοδος να θετονται στοχοι και να εντοπιζονται προβληματα. Αυτα που ρωτας ειναι ακριβως ο λογος που χρεαζεται αξιολογηση.

γ) Γελοια πραγματα για την μισθολογικη αναβαθμιση κλπ. Οι καθηγητες και τα σχολεια πρεπει να παρεχουν μια Χ ποιοτητα και αξιοπιστια χωρις να χρειαζονται τετοια κινητρα. Φανταστειτε να βαζαμε στα νοσοκομεια γιατρους που δεν ξερουν τη δουλεια τους και μετα να λεγαμε "μα δεν υπαρχει μισθολογικη αναβαθμιση και ανελιξη οποτε λογικο να μην παρεχουν τα βασικα". Τι άλλες βλακειες θα διαβασουμε εδω μεσα; Ξεπερνατε το όριο καθε φορα.

Ο σκοπος της αξιολογησης ειναι να μπουν τα σχολεια σε μια διαδικασια να βελτιωνονται και να αναδυκνειουν τα προβληματα τους αλλά και τις παθογενειες τους. Αναρωτιεμαι πως γινεται να ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβετε. Σας ποναει αλλα θα γινει σας αρεσει δεν σας αρεσει.
Η αξιολόγηση της αγοράς περιλαμβάνει την μισθολογική αναβάθμιση ή την απόλυση. Στον εκπαιδευτικό τομέα γιατί οι δεξιούληδες προωθούν μόνο την απόλυση ; Τι είδους αξιολόγηση είναι αυτή που η επιβράβευση θα είναι η στασιμότητα (μισθολογική και υπηρεσιακή), ενώ στην αντίθετη περίπτωση υπάρχει η απόλυση ;

Μάλλον κάποιοι έχουν ονειρώξεις για δύο μέτρα και δύο σταθμά αλλά δεν θα περάσει γιατί έρχεται πίτσα.

Συνεχίζουμε στην αξιολόγηση του διδακτικού έργου, όπως αναφέρει το φεκ και χειροκροτούν τα ζαβά της κεραμεως :

1) Πώς θα αξιολογηθεί εκπαιδευτικός σε σχολείο στο Πέραμα ή στο Κερατσίνι , όταν λείπουν υπολογιστές και τεχνολογικά μέσα, λειτουργούν σε κοντέινερ, απουσιάζει αθλητικό και εποπτικό υλικό και οι σωστές υποδομές ; Θα συγκριθεί αυτός ο εκπαιδευτικός με κάποιον άλλο σε ένα σχολείο στην Εκάλη όπου διαθέτει πολύ περισσότερο εξοπλισμό ;
Το ΦΕΚ λοιπόν δεν αναφέρει πουθενά αξιολόγηση σύμφωνα με τους πόρους που διαθέτει ο καθένας το οποίο θα ήταν και δίκαιο, επομένως έχουμε μια άδικη κατηγοριοποίηση. Λογικό είναι να κατηγοριοποιηθούν τα σχολεία χωρίς αξιοκρατικά μέσα που για ακόμη μία φορά προωθεί η παράταξη της ψευτιάς, της πουστιάς, της μίζας, η παράταξη της νδ.

2) Πώς θα αξιολογηθεί ο εκπαιδευτικός για το έργο που παράγει όταν δεν έχει σταθερή υπηρεσιακή κατάσταση και πηγαίνει συγχρόνως σε 4 ή 5 διαφορετικά σχολεία ώστε να συμπληρώσεις τις απαραίτητες εβδομαδιαίες ώρες ; Θα αξιολογηθεί την μια χρονιά με μαθητές και γονείς, συναδέλφους και σχολική μονάδα στην περιφέρεια δυτικής Αττικής και την άλλη χρονιά στην περιφέρεια δυτικής Μακεδονίας ; Για ποιες ακριβώς συνεργασίες και ικανότητες θα αξιολογηθούν όταν την ίδια ακριβώς χρονιά είναι σε 4 διαφορετικά σχολεία στην Αθήνα και την επόμενη σε 2 διαφορετικά στην Πτολεμαϊδα ;

3) Αμ δε τους εκπαιδευτικός που έχουν να αντιμετωπίσουν στην αίθουσα μαθητές με ιδιαίτερα προβλήματα, χωρίς την ύπαρξη ειδικού προσωπικού πώς θα τους αξιολογήσεις ;



Είσαι τόσο αδαής με το θέμα που ούτε ένα από τα αριθμημένα (1-3) είσαι ικανός να απαντήσεις. Όχι μόνο εσύ αλλά και οι ομοϊδεάτες σου, που λαμβάνουν την ίδια γραμμή. Πόσοι να ήξεραν ότι οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν σταθερή υπηρεσιακή κατάσταση ή ότι συμπληρώνουν ώρες σε άλλα σχολεία ;

Ο σκοπός της αξιολόγησης δεν είναι ούτε η βελτίωση των συνθηκών της καθημερινότητας των μαθητών/τριων, ούτε η βελτίωση του διδακτικού έργου. Ο σκοπός της ψευτό-αξιολόγησης είναι η συγχώνευση των σχολείων και η μεταβίβασή τους στους δήμους. Έτσι τα σχολεία θα λειτουργούν σύμφωνα με τα έξοδα κάθε δήμου.
Αυτή λοιπόν είναι η περίφημη αξιολόγηση που έπιασε πρεμούρα την άχρηστη υπουργό και το επιτελείο της.
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Ρε φίλε, ειλικρινα. Ξεκίνησα να διαβάζω τι γράφεις αλλά όταν στις πρώτες 2 σου προτάσεις λες τελείως ψευδά πράγματα με τι δύναμη να συνεχίσω να διαβάζω τα υπόλοιπα;

Η αξιολόγηση της αγοράς περιλαμβάνει την μισθολογική αναβάθμιση ή την απόλυση.

Η αξιολόγηση στον δημοσιο τομεα ΔΕΝ ειναι σαν της αξιολογηση της αγορας και δεν εχει καμιά σχεση μαζί της. Δεν έχει τον ίδιο σκοπό, ούτε τα ίδια στοιχεία.

Στον ιδιωτικό τομέα αν ο ιδιώτης θέλει να κρατήσει υπαλλήλους που του δίνουν κέρδος τους αυξάνει το μισθό για να μην του φύγουν σε άλλη εταιρεία. Αντίστοιχα απολύει όσους δεν του φέρνουν κέρδος.

Στον δημόσιο τομέα δεν έχουμε να κάνουμε καν με κέρδος. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να αξιολογείται το έργο του σχολείου και τον καθηγητών. Αρκετές ιστορίες τεμπέληδων δημοσιων υπαλληλων εχουμε γνωρίσει, καθηγητών που δεν κάνουν τη δουλειά τους, διαφθοράς, σχολείων που δεν δουλεύουν σωστά και πολλά άλλα. Πως αξιολογείς αν γινεται σωστά το έργο του σχολείου;

Αξιολόγηση υπάρχει επίσης και σε δημοσίους οργανισμούς του εξωτερικού και σε ακαδημαικές θέσεις ακόμα και χωρίς να υπάρχει μισθολογική αναβάθμιση ή απόλυση. Τόσο άσχετος είσαι που ούτε αυτό γνωρίζεις.

Στον εκπαιδευτικό τομέα γιατί οι δεξιούληδες προωθούν μόνο την απόλυση ;

Κανείς δεν προωθεί πουθενά την απόλυση. Πάρε και δες λίγο τι λεει το ΦΕΚ γιατί είσαι, με το χέρι στην καρδιά, ΑΣΧΕΤΟΣ.

Όταν μου γράψεις κάτι της προκοπής που δεν περιέχει τόσα ψέματα στις 2 πρώτες προτάσεις, θα κάνω τον κόπο να διαβάσω και τα υπόλοιπα. Προς το παρόν κρατάω τα εγκεφαλικά μου κύτταρα.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σε συνέχεια της απόφασης του Πρωτοδικείου Αθηνών, το Εφετείο Αθηνών έκρινε παράνομη και καταχρηστική την απεργία των συνδικαλιστικών Ομοσπονδιών κατά της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου. Απαγορεύει τη συνέχισή της και ορίζει ποινή 3.000 ευρώ για κάθε παράβαση της απόφασης.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,617 μηνύματα.
Ρε φίλε, ειλικρινα. Ξεκίνησα να διαβάζω τι γράφεις αλλά όταν στις πρώτες 2 σου προτάσεις λες τελείως ψευδά πράγματα με τι δύναμη να συνεχίσω να διαβάζω τα υπόλοιπα;



Η αξιολόγηση στον δημοσιο τομεα ΔΕΝ ειναι σαν της αξιολογηση της αγορας και δεν εχει καμιά σχεση μαζί της. Δεν έχει τον ίδιο σκοπό, ούτε τα ίδια στοιχεία.

Στον ιδιωτικό τομέα αν ο ιδιώτης θέλει να κρατήσει υπαλλήλους που του δίνουν κέρδος τους αυξάνει το μισθό για να μην του φύγουν σε άλλη εταιρεία. Αντίστοιχα απολύει όσους δεν του φέρνουν κέρδος.

Στον δημόσιο τομέα δεν έχουμε να κάνουμε καν με κέρδος. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να αξιολογείται το έργο του σχολείου και τον καθηγητών. Αρκετές ιστορίες τεμπέληδων δημοσιων υπαλληλων εχουμε γνωρίσει, καθηγητών που δεν κάνουν τη δουλειά τους, διαφθοράς, σχολείων που δεν δουλεύουν σωστά και πολλά άλλα. Πως αξιολογείς αν γινεται σωστά το έργο του σχολείου;

Αξιολόγηση υπάρχει επίσης και σε δημοσίους οργανισμούς του εξωτερικού και σε ακαδημαικές θέσεις ακόμα και χωρίς να υπάρχει μισθολογική αναβάθμιση ή απόλυση. Τόσο άσχετος είσαι που ούτε αυτό γνωρίζεις.



Κανείς δεν προωθεί πουθενά την απόλυση. Πάρε και δες λίγο τι λεει το ΦΕΚ γιατί είσαι, με το χέρι στην καρδιά, ΑΣΧΕΤΟΣ.

Όταν μου γράψεις κάτι της προκοπής που δεν περιέχει τόσα ψέματα στις 2 πρώτες προτάσεις, θα κάνω τον κόπο να διαβάσω και τα υπόλοιπα. Προς το παρόν κρατάω τα εγκεφαλικά μου κύτταρα.
Τι ακριβώς να απαντήσω που ακόμη και τις εσωτερικές και εξωτερικές αξιολογήσεις η δαπ τις έχει αποδυναμώσει με μοναδικό στόχο να μην χαθούν οι καθηγητές-κομματόσκυλα. Δες βρε άσχετε τις διαφορές που έχει η αξιολόγηση της τριτοβάθμιας με αυτήν που προωθεί το ΦΕΚ. Δες την κατηγοριοποίηση που θέλει να προωθήσει

Ή δεν είσαι αρκετά ενημερωμένος ή δεν έχεις πάρει την γραμμή του κόμματός σου που την προωθούν άλλα μέσα βλέπε proto thema, protagon, liberal, capital, athens voice.

Πώς γίνεται όλα αυτά τα μέσα να κάνουν λόγο για απόλυση εκπαιδευτικών, επικαλούμενα κυβερνητικές πηγές και την ίδια στιγμή να μην αναφέρεται κανένα στην μισθολογική και υπηρεσιακή αναβάθμιση των εκπαιδευτικών !


Αξιολόγηση αλά καρτ.


Και έτσι λοιπόν για ακόμα μία φορά αποφασίζεις να τρέξεις και να κάνεις τον σουγγοκωλάριο. Όσο και να τρέξεις το κοκκίνισμα δεν το γλιτώνεις :


1) Πώς θα αξιολογηθεί εκπαιδευτικός σε σχολείο στο Πέραμα ή στο Κερατσίνι , όταν λείπουν υπολογιστές και τεχνολογικά μέσα, λειτουργούν σε κοντέινερ, απουσιάζει αθλητικό και εποπτικό υλικό και οι σωστές υποδομές ; Θα συγκριθεί αυτός ο εκπαιδευτικός με κάποιον άλλο σε ένα σχολείο στην Εκάλη όπου διαθέτει πολύ περισσότερο εξοπλισμό ;
Το ΦΕΚ λοιπόν δεν αναφέρει πουθενά αξιολόγηση σύμφωνα με τους πόρους που διαθέτει ο καθένας το οποίο θα ήταν και δίκαιο, επομένως έχουμε μια άδικη κατηγοριοποίηση. Λογικό είναι να κατηγοριοποιηθούν τα σχολεία χωρίς αξιοκρατικά μέσα που για ακόμη μία φορά προωθεί η παράταξη της ψευτιάς, της πουστιάς, της μίζας, η παράταξη της νδ.

2) Πώς θα αξιολογηθεί ο εκπαιδευτικός για το έργο που παράγει όταν δεν έχει σταθερή υπηρεσιακή κατάσταση και πηγαίνει συγχρόνως σε 4 ή 5 διαφορετικά σχολεία ώστε να συμπληρώσεις τις απαραίτητες εβδομαδιαίες ώρες ; Θα αξιολογηθεί την μια χρονιά με μαθητές και γονείς, συναδέλφους και σχολική μονάδα στην περιφέρεια δυτικής Αττικής και την άλλη χρονιά στην περιφέρεια δυτικής Μακεδονίας ; Για ποιες ακριβώς συνεργασίες και ικανότητες θα αξιολογηθούν όταν την ίδια ακριβώς χρονιά είναι σε 4 διαφορετικά σχολεία στην Αθήνα και την επόμενη σε 2 διαφορετικά στην Πτολεμαϊδα ;

3) Αμ δε τους εκπαιδευτικός που έχουν να αντιμετωπίσουν στην αίθουσα μαθητές με ιδιαίτερα προβλήματα, χωρίς την ύπαρξη ειδικού προσωπικού πώς θα τους αξιολογήσεις ;

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σε συνέχεια της απόφασης του Πρωτοδικείου Αθηνών, το Εφετείο Αθηνών έκρινε παράνομη και καταχρηστική την απεργία των συνδικαλιστικών Ομοσπονδιών κατά της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου. Απαγορεύει τη συνέχισή της και ορίζει ποινή 3.000 ευρώ για κάθε παράβαση της απόφασης.
Έχουν οριστεί ήδη νέες κινητοποιήσεις.

Η Κεραπέως έχει τελειώσει
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Σε ρωτάω για την αξιολόγηση και το ΦΕΚ και σου απαντάω στις διαφορές αξιολόγησης ιδιωτικού και δημόσιου και μου απαντάς με... Δαπ.

Τρικυμία εν κρανιω και σας πονάει πολύ ο Μητσοτάκης. Είναι τόσο αυτοδύναμος που μπορεί να διαγραφει και βουλευτές αν θέλει ενω εσείς γλειφατε τους κώλους των ακροδεξιών του Καμμένου 😂
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top