Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,843 μηνύματα.
Νομίζω ότι το μόνο που θα βοηθήσει το εκπαιδευτικό σύστημα είναι η κατάργηση της μονιμότητας των δημοσιών υπαλλήλων. Είναι ενας θεσμός που έχει παίξει καθοριστικό παράγοντα στη παρακμή του δημοσίου τομέα, αλλά και μία παράλογη νομοθεσία που δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει.
Αν καταργηθεί η μονιμότητα τα κόμματα θα διορίζουν όποιον θέλουν. Αν δεν ήταν ο Σημίτης να φτιάξει τον ΑΣΕΠ οι διορισμοί θα γινόντουσαν με κομματικά κριτήρια ακόμα. Πρέπει να γίνει πλήρης φιλελευθεροποίηση αλλιώς πετυχαίνεις το αντίθετο αποτέλεσμα.

Πρέπει τα σχολεία να το αναλάβουν ιδιωτικές εταιρείες manager με πλήρη ελευθερία επιλογής προσωπικού και με κάποιον τρόπο να αυτοχρηματοδοτούνται. Για παράδειγμα μέσω διδάκτρων με τη μορφή των κουπονιών.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,464 μηνύματα.
1677090337559.png
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1,755 μηνύματα.
Είδες που τελικά πέφτεις μόνος στην φάκα ; Είδες που τελικά όλα ξεκινούν από την κολλημένη σου νοοτροπία και μίσος ;
Μόνος σου το παραδέχεσαι. Τέτοια μυαλά δεν έχουν θέση σε κανένα εκπαιδευτικό σύστημα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
...κατι πιστευεις οτι εγραψες τωρα
Πώς γίνεται να επεμβαίνουν οι γονείς των παιδιών στην αξιολόγηση ; Τι κριτήριο έχουν οι γονείς ;
Μπορεις να εξηγησεις ποιο ειναι αυτο το κινητρο των γονιων που τους κανει ακαταλληλους στο αξιολογουν τα σχολεια και να αποφασιζουν για τα απαιδια τους? Ειδικα συγκριτικα με καποιον γραφειοκρατη?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αν καταργηθεί η μονιμότητα τα κόμματα θα διορίζουν όποιον θέλουν. Αν δεν ήταν ο Σημίτης να φτιάξει τον ΑΣΕΠ οι διορισμοί θα γινόντουσαν με κομματικά κριτήρια ακόμα.
Και τωρα αυτο γινεται. Ουσιαστικα δεν ελυσες κατι, κομματικα χωμενα ατομα εχεις και τωρα ,μονο που τους φορτωνεσαι για παντα.
Η ουσια του προβληματος ειναι η φυση της δουλειας του δημοσιου υπαλληλου, που πληρωνεται ο,τι και να γινει. Αν επρεπε να δουλεψουν για να δουν μισθους, οπως ολοι οι υπολοιποι, δεν θα ειχε νοημα το κομματικο βολεμα
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,297 μηνύματα.
Το ότι υπάρχουν άτομα που δεν θέλουν αξιολόγηση και υποστηρίζουν την μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων δείχνει ότι η Ελλάδα μία ζωή θα είναι η χώρα τσίρκο της Ευρώπης. Μία χώρα που το δημόσιο θα είναι το μέρος για εύκολο χρήμα χωρίς να προσφέρει τίποτα του ουσιαστικό και το ποιοτικό στη χώρα. Με τα μυαλά αυτά έρχεται σύντομα το 4ο Bailout program.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,464 μηνύματα.
Kαι για να τελειωνουμε χαμενα...εκτος απο τον τεραστιο ογκο δουλειας που εχουμε,διοτι δεν ειμαι μονο η διδασκαλια ειναι και ολα τα διοικητικα που μας εχουν φορτωσει και πόσα αλλα....η αγαπη που εχουμε για τα παιδια ΜΑΣ..και το ποσο κεφι κανουμε μαζι και ποσα πασχιζουμε μαζι ,με τις δυσκολιες αλλα και τις χαρες μας ...δεν τις καταργει κανενα νεοφιλελε σουργελο.

Το σημαντικοτερο απο ολα ειναι αυτη η σχεση που εχουμε με τους μαθητες μας,με τις εντασεις αλλα και τα ωραια μας..που κανενας ασχετος νεοφιλελε μαλάκας δεν μπορει να καταλαβει.Αν αυτο το αξιολογουσαν τα ηλιθια...οι περισσοτεροι θα ειμασταν αριστουχοι.

Κανενας απεξω δεν μπορει να καταλαβει την ισχυρη σχεση που εχουμε η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ με την ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ.Παντα με τις εξαιρεσεις που υπαρχουν παντου.

Συνεχιστε της βλακειες..εγω ετοιμαζω το λουκ μου το αποκριατικο παρτυ, επειδη τα ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΝ και θα τα ακουσω και μαζι θα ντυθουμε την παρασκευη και θα περασουμε τελεια!
Στα γραφεια σας λελεδες.

1677094252862.png
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,297 μηνύματα.
•Οι εκπαιδευτικοί θέλουν ένα καλύτερο σύστημα εκπαίδευσης για όλους έτσι ώστε να πάμε μπροστά.

•Εκπαιδευτικοί όταν ακούν την λέξη αξιολόγηση και κατάργηση της μονιμότητας τους :

030D580E-2169-41FE-857E-99FBE7F40178.jpeg
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Πώς γίνεται να επεμβαίνουν οι γονείς των παιδιών στην αξιολόγηση ; Τι κριτήριο έχουν οι γονείς ;
Φυσικά και οι γονείς πρέπει να αξιολογούν τους εκπαιδευτικούς καθώς έχουν το καλύτερο κριτήριο. Αυτά που θέλουν κατά συντριπτική πλειονότητα οι γονείς είναι: Να έχουν τα παιδιά δεδομένους μεγάλους βαθμούς χωρίς μελέτη, να μην κουράζονται τα βλαστάρια τους στο σχολείο για να έχουν δυνάμεις για το φροντιστήριο, να χαρίζονται οι απουσίες, να πηγαίνουν τα παιδάκια εκδρομές, να μην υπάρχουν ποινές. Επίσης, πρέπει όλοι οι καθηγητές του δημοσίου να απολυθούν και να γίνουν υποχρεωτικά τα ιδιωτικά σχολεία.

1677094628794.png
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,611 μηνύματα.
Και όμως ρε παιδιά υπάρχουν ακόμη και σήμερα γονείς στο λυκειο που έρχονται και με ρωτάνε αν το παιδί τους είναι πρωτίστως καλός άνθρωπος, θέτοντας σε δεύτερη, τρίτη κλπ μοίρα την επίδοση... Δεν έχει χαθεί η ελπίδα
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,653 μηνύματα.
Το ότι υπάρχουν άτομα που δεν θέλουν αξιολόγηση και υποστηρίζουν την μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων δείχνει ότι η Ελλάδα μία ζωή θα είναι η χώρα τσίρκο της Ευρώπης. Μία χώρα που το δημόσιο θα είναι το μέρος για εύκολο χρήμα χωρίς να προσφέρει τίποτα του ουσιαστικό και το ποιοτικό στη χώρα. Με τα μυαλά αυτά έρχεται σύντομα το 4ο Bailout program.
Ποια αξιολόγηση ; Τι στόχο έχει η αξιολόγηση ; Ως προς τι θα αξιολογήσεις έναν δάσκαλο ; Ποιος θα αξιολογήσει ;


Ξέρω δεν θα απαντήσεις

Πιγκουίνος
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Φυσικά και οι γονείς πρέπει να αξιολογούν τους εκπαιδευτικούς καθώς έχουν το καλύτερο κριτήριο. Αυτά που θέλουν κατά συντριπτική πλειονότητα οι γονείς είναι: Να έχουν τα παιδιά δεδομένους μεγάλους βαθμούς χωρίς μελέτη, να μην κουράζονται τα βλαστάρια τους στο σχολείο για να έχουν δυνάμεις για το φροντιστήριο, να χαρίζονται οι απουσίες, να πηγαίνουν τα παιδάκια εκδρομές, να μην υπάρχουν ποινές. Επίσης, πρέπει όλοι οι καθηγητές του δημοσίου να απολυθούν και να γίνουν υποχρεωτικά τα ιδιωτικά σχολεία.

View attachment 113216
Αυτό ακριβώς
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

...κατι πιστευεις οτι εγραψες τωρα
Ο πόνος είναι η δυσάρεστη αίσθηση που συνήθως προκύπτει από ένα πολύ έντονο ή καταστροφικό σωματικό ερέθισμα. Ο πόνος βιώνεται υποκειμενικά καθώς επηρεάζεται από την κατάσταση του εγκεφάλου μέσα στον οποίο σχηματίζεται η αίσθηση και ο πόνος ως προέκτασή της. Η συνήθεια, η ψυχική κατάσταση, το αν βρίσκεται κανείς σε ύπνωση, αν τελεί υπό ουσίες που επιδρούν στο κεντρικό νευρικό σύστημα κλπ κάνουν την αίσθηση του πόνου υποκειμενική.

Μπορεις να εξηγησεις ποιο ειναι αυτο το κινητρο των γονιων που τους κανει ακαταλληλους στο αξιολογουν τα σχολεια και να αποφασιζουν για τα απαιδια τους? Ειδικα συγκριτικα με καποιον γραφειοκρατη?
1. Το μοναδικό απτό στοιχείο που έχουν είναι οι βαθμοί του παιδιού τους
2. Δεν έχουν άμεση αλληλεπίδραση με τον δάσκαλο

Θέλεις να μου πεις ότι οι βαθμοί αποτελούν σωστό κριτήριο ;
Πώς ακριβώς θα αξιολογήσεις έναν άνθρωπο, όταν δεν έχεις καμία αλληλεπίδραση μαζί του ;
Ποιο είναι το κριτήριο αξιολόγησης ειδικά για τα σχολεία ; Είναι οι βαθμοί ; Είναι οι εγκαταστάσεις ;

Στην τριτοβάθμια οι καθηγητές αξιολογούνται σύμφωνα με τις δημοσιεύσεις τους. Αυτό είναι το αντικειμενικό κριτήριο και ίδιο για όλους !
Στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια ποιο είναι το κριτήριο αξιολόγησης ; ο βαθμός του μαθητή ; η ικανοποίηση του γονέα ; Πώς θα αξιολογήσεις έναν μαθηματικό, έναν φιλόλογο, έναν πληροφορικάριο, έναν γυμναστή ; Τι παρανομαστή θα βάλεις ; Μπορείς να απαντήσεις αυτή την ερώτηση ;


Οπότε η αξιολόγηση σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια είναι προβληματική λόγω πρώτα πρώτα έλλειψης κριτηρίων. Δεύτερον απουσιάζουν στόχοι της αξιολόγησης. Σε μια αξιολόγηση θέτεις στόχους. Όταν όμως η αξιολόγηση αφορά την εκπαίδευση οι στόχοι αυτοί φτάνουν σε ορίζοντα 10ετίας. Τι θέλεις να βελτιώσεις ;
Τις επιδόσεις των μαθητών στις πανελλήνιες ;


Ούτε εσύ ξέρεις να απαντήσεις.

Η αξιολόγηση οφείλει να αφορά το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα και όχι την σχολική μονάδα. Στη σχολική μονάδα καλά καλά το εκπαιδευτικό προσωπικό δεν είναι σταθερό από χρονιά σε χρονιά. Ακόμη και οι μαθητές ποικίλλουν από χρονιά σε χρονιά.
Οι στόχοι αξιολόγησης και τα κριτήρια οφείλουν να γίνουν από κεντρική επιτροπή που θα συσταθεί με ορίζοντα 12ετίας.

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και όμως ρε παιδιά υπάρχουν ακόμη και σήμερα γονείς στο λυκειο που έρχονται και με ρωτάνε αν το παιδί τους είναι πρωτίστως καλός άνθρωπος, θέτοντας σε δεύτερη, τρίτη κλπ μοίρα την επίδοση... Δεν έχει χαθεί η ελπίδα
Μειονότητα θα είναι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εκτός από προσωπικές εκτιμήσεις για τις επιδόσεις των μαθητών ενός σχολείου υπάρχουν και τα τεστ τύπου PISA. Η αξιολόγηση μπορεί να βασίζεται σε στατιστικά με τις όποιες συνέπειες.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,843 μηνύματα.
Όσοι είναι πάνω από 30 λίγο πολύ έχουν δει καρουζέλ. Σχολείο δημοτικού σε φτωχή γειτονιά με αξιολόγηση και στους καθηγητές και στους μαθητές. Ο Χάιμε πήγε να μείνει στην ίδια τάξη και επανέλαβε τις εξετάσεις για να την περάσει. Η δεσποινίς Σιμένα είχε συνέπειες όταν δεν ήταν αυστηρή με τους μαθητές της. Γυμναστική, καλλιτεχνικά, μουσική γινόταν κανονικό μάθημα και όταν κάποιο παιδί δεν πήγαινε σχολείο ενημέρωναν τους γονείς άμεσα.

Στο ελληνικό σχολείο παίρνανε τις τάξεις χωρίς διάβασμα και χωρίς συνέπειες στον δάσκαλο. Δεν υπάρχει καν γραμματεία που τηλέφωνα τους γονείς όταν κάποιο παιδί δεν πάνε σχολείο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Στο ελληνικό σχολείο παίρνανε τις τάξεις χωρίς διάβασμα και χωρίς συνέπειες στον δάσκαλο. Δεν υπάρχει καν γραμματεία που τηλέφωνα τους γονείς όταν κάποιο παιδί δεν πάνε σχολείο.
Φαντάζομαι ότι οι τεμπέληδες καθηγητές φταίνε που ο νόμος επιτρέπει στους μαθητές να περνούν την τάξη με βαθμό 5 στα μαθηματικά, 6 στα ελληνικά και 4 στα φυσικά επειδή έχουν 15 θρησκευτικά, 13 αγγλικά και 18 στη γυμναστική. Επίσης οι τεμπέληδες καθηγητές φταίνε που δεν υπάρχει γραμματεία στα σχολεία και δεν προσλαμβάνουν υπαλλήλους και να τους πληρώνουν από την τσέπη τους.

1677103222081.png
1677103607560.png
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,653 μηνύματα.
Εκτός από προσωπικές εκτιμήσεις για τις επιδόσεις των μαθητών ενός σχολείου υπάρχουν και τα τεστ τύπου PISA. Η αξιολόγηση μπορεί να βασίζεται σε στατιστικά με τις όποιες συνέπειες.
Άρα η αξιολόγηση του δασκάλου θα προέρχεται από ένα τυποποιημένο διαγώνισμα ( ο οοσα προωθεί την pisa με συγκεκριμένες απαιτήσεις) στο οποίο θα γράφει ο μαθητής.

Γιατί να μην καταργήσουμε τις τάξεις και να βάλουμε όλους τους μαθητές να προετοιμαζονται για την PISA και κάθε PISA;

Εξάλλου μπορούμε ήδη να κρίνουμε ορισμένους δασκάλους από τις πανελλήνιες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Φαντάζομαι ότι οι τεμπέληδες καθηγητές φταίνε που ο νόμος επιτρέπει στους μαθητές να περνούν την τάξη με βαθμό 5 στα μαθηματικά, 6 στα ελληνικά και 4 στα φυσικά επειδή έχουν 15 θρησκευτικά, 13 αγγλικά και 18 στη γυμναστική. Επίσης οι τεμπέληδες καθηγητές φταίνε που δεν υπάρχει γραμματεία στα σχολεία και δεν προσλαμβάνουν υπαλλήλους και να τους πληρώνουν από την τσέπη τους.
Για τους 27 μαθητές ανά τάξη ποιος ευθύνεται;
 

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Φαντάζομαι ότι οι τεμπέληδες καθηγητές φταίνε που ο νόμος επιτρέπει στους μαθητές να περνούν την τάξη με βαθμό 5 στα μαθηματικά, 6 στα ελληνικά και 4 στα φυσικά επειδή έχουν 15 θρησκευτικά, 13 αγγλικά και 18 στη γυμναστική. Επίσης οι τεμπέληδες καθηγητές φταίνε που δεν υπάρχει γραμματεία στα σχολεία και δεν προσλαμβάνουν υπαλλήλους και να τους πληρώνουν από την τσέπη τους.
Τα ίδια πράγματα λέτε και οι δυο σας...

Το σχολείο είναι κολλημένο ακόμη στις παιδαγωγικές μεθόδους του '80, ενώ οι θειές και οι θειοί που διδάσκουν είναι ακόμη προσκολλημένες/οι στα χρόνια του ΠΑΣΟΚ... Εκρηκτικός συνδυασμός!

Τα παιδιά έχουν μία στρεβλωμενη αντίληψη της πραγματικότητας, θεωρώντας ότι μαθαίνοντας "μεθοδολογία ασκήσεων" και "απ' έξω την ιστορία" αποκτούν τα απαραίτητα εφόδια για την σύγχρονη ζωή.

Και σε αυτό πράγματι φταίνε οι καθηγητές, γιατί οι οδηγίες του υπουργείου πάντα μιλάνε για προαγωγή της κριτικής σκέψης και προωθούν τις σύγχρονες τεχνολογίες, ΑΛΛΑ οι ίδιοι καθηγητές δεν ενδιαφέρονται να ξεβολευτουν...
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Το σχολείο είναι κολλημένο ακόμη στις παιδαγωγικές μεθόδους του '80, ενώ οι θειές και οι θειοί που διδάσκουν είναι ακόμη προσκολλημένες/οι στα χρόνια του ΠΑΣΟΚ... Εκρηκτικός συνδυασμός!
Μπα! Ποιο 80; Το Ελληνικό σχολείο δεν έχει αλλάξει από το 1950..

Και σε αυτό πράγματι φταίνε οι καθηγητές, γιατί οι οδηγίες του υπουργείου πάντα μιλάνε για προαγωγή της κριτικής σκέψης και προωθούν τις σύγχρονες τεχνολογίες, ΑΛΛΑ οι ίδιοι καθηγητές δεν ενδιαφέρονται να ξεβολευτουν...
Αυτό είναι το ανέκδοτο της βραδιάς. Ναι, οι οδηγίες του υπουργείου πάντα μιλάνε για προαγωγή της κριτικής σκέψης και προωθούν τις σύγχρονες τεχνολογίες, αλλά οι καθηγητές δεν τις εφαρμόζουν. Καλόοοο!!!

1677105523207.png
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,611 μηνύματα.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα να προωθήσω την κριτική σκέψη των παιδιών με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία που και για μένα θα αποτελούν πηγή έμπνευσης και πρόκληση... Έλα όμως που οι ελληνικές σχολικές υποδομές υπολείπονται σε εξοπλισμό και ο εξετασιοκεντρικος χαρακτήρας, στο λυκειο τουλάχιστον, σε πιέζει ασφυκτικά να καλύψεις την υλη, να ασκήσεις τα παιδιά σε μια τράπεζα θεμάτων .. Που καιρός για εμπνευσμενους πειραματισμούς😒
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,826 μηνύματα.
•Οι εκπαιδευτικοί θέλουν ένα καλύτερο σύστημα εκπαίδευσης για όλους έτσι ώστε να πάμε μπροστά.

•Εκπαιδευτικοί όταν ακούν την λέξη αξιολόγηση και κατάργηση της μονιμότητας τους :

View attachment 113215

Φώτη πέρα απο τη πλάκα οι αμοιβές των καθηγητών την σήμερον ειναι πενιχρές. Οποτε γιατι να κάνουν το κάτι παραπάνω... επειδη θα εκμεταλλευτούμε το φιλοτιμο τους ;

Σοβαρη αξιολογηση θα υπάρξη και οταν οι παροχές θα ειναι σοβαρές. Αλλιως κάποιος απο τους δυο ειναι στο κόσμο του.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,297 μηνύματα.
Φώτη πέρα απο τη πλάκα οι αμοιβές των καθηγητών την σήμερον ειναι πενιχρές. Οποτε γιατι να κάνουν το κάτι παραπάνω... επειδη θα εκμεταλλευτούμε το φιλοτιμο τους ;

Σοβαρη αξιολογηση θα υπάρξη και οταν οι παροχές θα ειναι σοβαρές. Αλλιως κάποιος απο τους δυο ειναι στο κόσμο του.
Συμφωνώ ότι οι μισθοί είναι αρκετά χαμηλοί και πρέπει να αυξηθούν. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση καθώς υπάρχουν αρκετοί εκπαιδευτικοί που είναι απαίσιοι στους τρόπους τους και πρέπει να απομακρυνθούν. Στο δημοτικό που πήγαινα οι δάσκαλοι που είχα πέρα από ότι προσέβαλαν τους μαθητές χωρίς λόγο τις περισσότερες φορες δικαιολογούσαν περιστατικά βίας και δεν έκαναν τίποτα. Στο γυμνάσιο / λύκειο οι γυμναστές που είχα απλά έδιναν μια μπάλα και πήγαιναν στο γραφείο τους και δεν έκαναν τίποτα. Όλα αυτά είναι παθογένειες που πρέπει να λυθούν άμεσα. Σε όλες τις σοβαρές χώρες υπάρχει αξιολόγηση σε όλους τους δημόσιους υπαλλήλους. Στην Ελλάδα έχουμε μονιμότητα ώστε να μην χάσουν τα κόμματα ψήφους.

Σωστη και η τοποθέτηση σου σε ότι αφορά τις παροχές. Οι υποδομές στα ελληνικά σχολεία και πανεπιστήμια είναι ισάξιες εκείνων της Αφρικής και σίγουρα δεν είναι ένα περιβάλλον που σου προκαλεί ευχάριστα συναισθήματα. Άρα θελουμε αξιολόγηση ώστε να πάρουν πόδι οι καθηγητές που δεν βοηθανε στην εκπαίδευση και ταυτόχρονα θελουμε πλήρη renovation στο crumbling infrastructure των εκπαιδευτικών δομών. Σημαντικό είναι και η αναδιαμόρφωση του προγράμματος των μαθημάτων τόσο σε σχολεία όσο και σε πανεπιστήμια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,826 μηνύματα.
Ναί , γιατι λέμε και κάνουμε κριτική στους καθηγητές αλλά ρε φίλε..... με μισθους πεινας τους έχουν.

Εδω σου λεω εγω αυτη τη στιγμή θα πάρω αυριο 1290 ευρώ και δεν ειμαι ευχαριστημένος.

Ειμαι 36 χρονών άνθρωπος δεν ειμαι 25 ούτε 28 να μενω με τους γονεις μου και να λέω... ενταξει ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ 1000αρικο θα πάω στο Dirty Blonde το Σαββάτο να το κάψω.

Ψάχνω τρόπους ειτε να το αυξησω σιγουρα στα 1400-1500 (αυτο βεβαια προυποθετει να φυγω κ να πάω σε αλλη Υπηρεσια στην οποια θα τσιμπάω ΚΑΙ νυχτερινά - φυσικά θα τα δουλεύω). Ειτε να κοιταξω να προετοιμασω σε 2-3 χρονια την ηρωικη μου εξοδο.

Το κράτος νομιζει οτι μπορει να μας υποτιμάει με πενιχρους μισθους και να κάνουμε κ δουλειά.

Γιατι να μπεις σε ενα καρο ρισκα κ να λυσεις ενα καρο παθογενειες ενω ο μισθος σ φτανει για να νοικιαζεις μια γκαρσονιέρα στη Κυψέλη και να βγαινεις κ για ένα ποτο καθε σαββατο....

εισαι ευχαριστημενος ; εγω οχι. Και ως μη ευχαριστημενος δεν εχω κ κινητρο να δουλεψω παραπανω. Τα απολυτως απαραιτητα.

Μεσα σε αυτα δεν συμπεριλαμβανεται να παρεχω κ ηθικη αναπτυξη στο καθε πιτσιρικι κ να τα ακουω κ απο την εγωιστρια μαμα του που την ειπα δικαιολογημενα στον κανακάρη της.

Δε θα κανω τον ψυχολογο και τον ηθοπλάστη σε ΠΑΙΔΑΚΙ Κ ΜΑΜΑ ΤΟΥ. Ας κοψουν το λαιμο τους. Λεμε τωρα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

10 χρονια κ βαλε τωρα στην ΕΛΛΑΔα συζηταμε ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ.... ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ φαση κάποιος βαριεται και λεει.... ρε δε γαμιεστε. Θα σηκωθω να φυγω. Θα πάω εξω. Τουλαχιστον στα 5-7 χρονια θα την εχω βρει την ακρη εδω φτασαμε 10+ και ακομη συζηταμε ΤΑ ΙΔΙΑ. ΚΟΥΡΑΣΗ ΞΕΡΩ ΓΩ.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,297 μηνύματα.
Ναί , γιατι λέμε και κάνουμε κριτική στους καθηγητές αλλά ρε φίλε..... με μισθους πεινας τους έχουν.

Εδω σου λεω εγω αυτη τη στιγμή θα πάρω αυριο 1290 ευρώ και δεν ειμαι ευχαριστημένος.

Ειμαι 36 χρονών άνθρωπος δεν ειμαι 25 ούτε 28 να μενω με τους γονεις μου και να λέω... ενταξει ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ 1000αρικο θα πάω στο Dirty Blonde το Σαββάτο να το κάψω.

Ψάχνω τρόπους ειτε να το αυξησω σιγουρα στα 1400-1500 (αυτο βεβαια προυποθετει να φυγω κ να πάω σε αλλη Υπηρεσια στην οποια θα τσιμπάω ΚΑΙ νυχτερινά - φυσικά θα τα δουλεύω). Ειτε να κοιταξω να προετοιμασω σε 2-3 χρονια την ηρωικη μου εξοδο.

Το κράτος νομιζει οτι μπορει να μας υποτιμάει με πενιχρους μισθους και να κάνουμε κ δουλειά.

Γιατι να μπεις σε ενα καρο ρισκα κ να λυσεις ενα καρο παθογενειες ενω ο μισθος σ φτανει για να νοικιαζεις μια γκαρσονιέρα στη Κυψέλη και να βγαινεις κ για ένα ποτο καθε σαββατο....

εισαι ευχαριστημενος ; εγω οχι. Και ως μη ευχαριστημενος δεν εχω κ κινητρο να δουλεψω παραπανω. Τα απολυτως απαραιτητα.

Μεσα σε αυτα δεν συμπεριλαμβανεται να παρεχω κ ηθικη αναπτυξη στο καθε πιτσιρικι κ να τα ακουω κ απο την εγωιστρια μαμα του που την ειπα δικαιολογημενα στον κανακάρη της.
Ναι σωστά όλα αυτά όμως το ότι ένας καθηγητής παίρνει 1.200€ δεν του δίνει το δικαίωμα να ξεσπάει πάνω στα παιδιά , να βλέπει ότι υπάρχει bullying μεταξύ παιδιών και να μην κάνει τίποτα και γενικά να θεωρεί σαν υπεύθυνο τον μαθητή για τον χαμηλό μισθό του. Αυτά τα άτομα δεν έχουν θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα μας αρέσει δεν μας αρέσει.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ναί , γιατι λέμε και κάνουμε κριτική στους καθηγητές αλλά ρε φίλε..... με μισθους πεινας τους έχουν.

Εδω σου λεω εγω αυτη τη στιγμή θα πάρω αυριο 1290 ευρώ και δεν ειμαι ευχαριστημένος.

Ειμαι 36 χρονών άνθρωπος δεν ειμαι 25 ούτε 28 να μενω με τους γονεις μου και να λέω... ενταξει ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ 1000αρικο θα πάω στο Dirty Blonde το Σαββάτο να το κάψω.

Ψάχνω τρόπους ειτε να το αυξησω σιγουρα στα 1400-1500 (αυτο βεβαια προυποθετει να φυγω κ να πάω σε αλλη Υπηρεσια στην οποια θα τσιμπάω ΚΑΙ νυχτερινά - φυσικά θα τα δουλεύω). Ειτε να κοιταξω να προετοιμασω σε 2-3 χρονια την ηρωικη μου εξοδο.

Το κράτος νομιζει οτι μπορει να μας υποτιμάει με πενιχρους μισθους και να κάνουμε κ δουλειά.

Γιατι να μπεις σε ενα καρο ρισκα κ να λυσεις ενα καρο παθογενειες ενω ο μισθος σ φτανει για να νοικιαζεις μια γκαρσονιέρα στη Κυψέλη και να βγαινεις κ για ένα ποτο καθε σαββατο....

εισαι ευχαριστημενος ; εγω οχι. Και ως μη ευχαριστημενος δεν εχω κ κινητρο να δουλεψω παραπανω. Τα απολυτως απαραιτητα.

Μεσα σε αυτα δεν συμπεριλαμβανεται να παρεχω κ ηθικη αναπτυξη στο καθε πιτσιρικι κ να τα ακουω κ απο την εγωιστρια μαμα του που την ειπα δικαιολογημενα στον κανακάρη της.

Δε θα κανω τον ψυχολογο και τον ηθοπλάστη σε ΠΑΙΔΑΚΙ Κ ΜΑΜΑ ΤΟΥ. Ας κοψουν το λαιμο τους. Λεμε τωρα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

10 χρονια κ βαλε τωρα στην ΕΛΛΑΔα συζηταμε ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ.... ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ φαση κάποιος βαριεται και λεει.... ρε δε γαμιεστε. Θα σηκωθω να φυγω. Θα πάω εξω. Τουλαχιστον στα 5-7 χρονια θα την εχω βρει την ακρη εδω φτασαμε 10+ και ακομη συζηταμε ΤΑ ΙΔΙΑ. ΚΟΥΡΑΣΗ ΞΕΡΩ ΓΩ.
Σωστή η άποψη ότι το εξωτερικό είναι χίλια χρόνια μπροστά , εξάλλου και εγώ εκεί κοιτάω. Όμως στο εξωτερικό υπάρχει αξιολόγηση και σίγουρα ένας δημόσιος υπάλληλος δεν θα είναι τόσο χαλαρός όσο εδώ.
 
Top