[Αρχείο 2009 - 2017] Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτό λέω, προφανώς θα αυξήσει το εισιτήριο καθώς οι πολίτες δεν έχουν πολλές φορές εναλλακτική. Και λες να υπάρχουν πολλές εταιρείες σιδηροδρόμων; Γίνεται αυτό; Και πες ότι γίνεται, πόσες θα είναι; 2; 3; 5;;;; θα συννενοηθούν μεταξύ τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Αυτό λέω, προφανώς θα αυξήσει το εισιτήριο καθώς οι πολίτες δεν έχουν πολλές φορές εναλλακτική. Και λες να υπάρχουν πολλές εταιρείες σιδηροδρόμων; Γίνεται αυτό; Και πες ότι γίνεται, πόσες θα είναι; 2; 3; 5;;;; θα συννενοηθούν μεταξύ τους.

Δεν θα αυξήσει το εισιτηριο δεν τους συμφέρει να αυξήσουν το εισιτήριο γιατί εαν έχουν εισιτηριοδιαφυγή στην τιμή των 1,2 ευρώ π.χ το να το πάνε 1,5 σε τι θα ωφελήσει πέρα απο το να καταφεύγουν στην εισιτηριοδιαφυγή ολο και περισσότεροι πολίτες?Θα προσπαθήσει είτε να χαμηλώσει τις τιμές εισιτηρίου για να πληρώνουν εισιτήριο όλοι είτε θα κυνηγήσει δικαστικά αυτούς που δεν πληρώνουν αν και είναι λίγο σπάνιο αυτό γιατί πληρώνουν σχεδόν πάντα καθώς υπάρχει έλεγχος εδώ λέμε ο ΟΑΣΘ 59 χρόνια λειτουργίας και εν μέσω κρίσης και βγάζει κέρδη.Οι εταιρείες σιδηροδρόμων μπορέί να είναι και δεκάδες όπως λέμε οι αεροπορικές που είναι ενα σωρό έτσι θα είναι και οι σιδηροδρομικές.Είδες τις αεροπορικές να έχουν συννενοηθεί μεταξύ τους για να ρυθμίζουν τις τιμές?Αλλά και να συμβεί αυτό επεμβαίνει το κράτος και το σταματάει ακυρώνοντας τις συμβάσεις κάποιων εταιρειών ή επιβάλλοντας στις εταιρείες πρόστιμα.Το κράτος έχει καθε δύναμη να κάνει κάτι τέτοιο εφόσον δεν τηρούνται οι κανόνες πέρι ανταγωνισμού της ΕΕ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
https://www.rizospastis.gr/story.do?id=8699330

Οι start-up, η κρίση και οι «λαγοί» του κεφαλαίου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Δεν θα αυξήσει το εισιτηριο δεν τους συμφέρει να αυξήσουν το εισιτήριο γιατί εαν έχουν εισιτηριοδιαφυγή στην τιμή των 1,2 ευρώ π.χ το να το πάνε 1,5 σε τι θα ωφελήσει πέρα απο το να καταφεύγουν στην εισιτηριοδιαφυγή ολο και περισσότεροι πολίτες?Θα προσπαθήσει είτε να χαμηλώσει τις τιμές εισιτηρίου για να πληρώνουν εισιτήριο όλοι είτε θα κυνηγήσει δικαστικά αυτούς που δεν πληρώνουν αν και είναι λίγο σπάνιο αυτό γιατί πληρώνουν σχεδόν πάντα καθώς υπάρχει έλεγχος εδώ λέμε ο ΟΑΣΘ 59 χρόνια λειτουργίας και εν μέσω κρίσης και βγάζει κέρδη.Οι εταιρείες σιδηροδρόμων μπορέί να είναι και δεκάδες όπως λέμε οι αεροπορικές που είναι ενα σωρό έτσι θα είναι και οι σιδηροδρομικές.Είδες τις αεροπορικές να έχουν συννενοηθεί μεταξύ τους για να ρυθμίζουν τις τιμές.Αλλά και να συμβεί αυτό επεμβαίνει το κράτος και το σταματάει ακυρώνοντας τις συμβάσεις κάποιων εταιρειών ή επιβάλλοντας στις εταιρείες πρόστιμα.Το κράτος έχει καθε δύναμη να κάνει κάτι τέτοιο εφόσον δεν τηρούνται οι κανόνες πέρι ανταγωνισμού της ΕΕ
το έχουνε αυξήσει ήδη εγω το λεω κατάλληλη τιμή εισιτηρίου 1€ οχι 1.4€ π ειναι τωρα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
το έχουνε αυξήσει ήδη εγω το λεω κατάλληλη τιμή εισιτηρίου 1€ οχι 1.4€ π ειναι τωρα

και πιο κατω. Στην ΕΣΣΔ ήταν σχεδόν τζάμπα μετακίνηση, φαγητό, νερό, στέγαση κλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
το έχουνε αυξήσει ήδη εγω το λεω κατάλληλη τιμή εισιτηρίου 1€ οχι 1.4€ π ειναι τωρα



Η αύξηση έγινε εξαιτίας της αύξησης του ΦΠΑ στο 23% απο την αγαπημένη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν ευθύνεται ο ιδιώτης ιδιοκτήτης του ΟΑΣΘ αλλά το κράτος που τσεπώνει το ΦΠΑ και το κάνει επιδόματα για υπουργούς και βουλευτές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αυγή όντος

Διάσημο μέλος

Ο Sniffing Joe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Οδηγός ταξί και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.
και πιο κατω. Στην ΕΣΣΔ ήταν σχεδόν τζάμπα μετακίνηση, φαγητό, νερό, στέγαση κλπ

Πολύ άτσαλο αυτό το σχόλιο :/ Ήταν όλα τσάμπα; Αυτός είναι ο στόχος; Με τι κόστος; Πόσες εξορίες; Πόσες δολοφονίες; Πόσες κατεπνιγμένες επαναστάσεις της ΕΣΣΔ από τους ίδιους τους σοσιαλιστές της ΕΣΣΔ;
Και αν όλα ήταν μέλι-γάλα γιατί έπεσε η ΕΣΣΔ; Γιατί το 10% των Γερμανών στην Ανατολική Γερμανία αποφάσισε να "δραπετεύσει" (ναι, αυτή τη λέξη χρησιμοποίησαν...) προς την Δυτική Γερμανία; Γιατί μερικοί από τους σοβαρότερους αντι-σοσιαλιστές σήμερα ήταν γέννημα-θρέμμα της ΕΣΣΔ; :hmm:
Πόσες χρεοκοποίες είχε η ΕΣΣΔ; Πότε ήταν που αναγκάστηκε να εισάγει σίτο από την "καπιταλιστική" Αμερική προκειμένου να ταίσει τον λαό της; :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Η αύξηση έγινε εξαιτίας της αύξησης του ΦΠΑ στο 23% απο την αγαπημένη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν ευθύνεται ο ιδιώτης ιδιοκτήτης του ΟΑΣΘ αλλά το κράτος που τσεπώνει το ΦΠΑ και το κάνει επιδόματα για υπουργούς και βουλευτές.

Μισό το μετρο Αθηνών δεν ανήκει σε ιδιώτη στο κράτος ανήκει. Πολλες φορές συμφέρει να το παρεις ομως σ βγαινει ποιο φτηνό απο οτι με ταξί ξερω εγω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
και πιο κατω. Στην ΕΣΣΔ ήταν σχεδόν τζάμπα μετακίνηση, φαγητό, νερό, στέγαση κλπ

Όσο ο κόσμος δεν καταλαβαίνει ότι το "τζάμπα" δεν υφίσταται, τόσο θα νοσταλγούμε απολυταρχικά καθεστώτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Μισό το μετρο Αθηνών δεν ανήκει σε ιδιώτη στο κράτος ανήκει. Πολλες φορές συμφέρει να το παρεις ομως σ βγαινει ποιο φτηνό απο οτι με ταξί ξερω εγω

Ποιος μίλησε για το αττικό μετρό?? Εγώ λέω για ιδιωτικό οργανισμό αστικών συγκοινωνιών που είναι ο ΟΑΣΘ ο οποίος δεν επιβαρύνει όντας ιδιωτικός τον έλληνα φορολογούμενο.Ο ΟΑΣΑ και το Αττικό Μετρό ΑΕ είναι εταιρείες δημοσίων συμφερόντων τις οποίες πληρώνεις μέσω των φόρων πανάκριβα και που αναγκάζεσαι να πληρώσεις πάλι με την καταβολή κομίστρου μέσω εισιτηρίου επομένως μην μου λες εμένα ότι συμφέρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Ποιος μίλησε για το αττικό μετρό?? Εγώ λέω για ιδιωτικό οργανισμό αστικών συγκοινωνιών που είναι ο ΟΑΣΘ ο οποίος δεν επιβαρύνει όντας ιδιωτικός τον έλληνα φορολογούμενο.Ο ΟΑΣΑ και το Αττικό Μετρό ΑΕ είναι εταιρείες δημοσίων συμφερόντων τις οποίες πληρώνεις μέσω των φόρων πανάκριβα και που αναγκάζεσαι να πληρώσεις πάλι με την καταβολή κομίστρου μέσω εισιτηρίου επομένως μην μου λες εμένα ότι συμφέρει.

Δλδ δε συμφέρει να δωσεις 10€ απο το αγία Παρασκευή αεροδρόμιο και συμφέρει τα 50€+ με τα ταξί
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Όσο ο κόσμος δεν καταλαβαίνει ότι το "τζάμπα" δεν υφίσταται, τόσο θα νοσταλγούμε απολυταρχικά καθεστώτα.

Δεν νοσταλγώ τίποτα, ένα παράδειγμα έφερα.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Δλδ δε συμφέρει να δωσεις 10€ απο το αγία Παρασκευή αεροδρόμιο και συμφέρει τα 50€+ με τα ταξί

Δεν συγκρίνουμε το κόστος μεταφοράς με αστική συγκοινωνία και ταξί. Δεν είναι καν η ίδια υπηρεσία, για να κάνεις τη σύγκριση. Το αν συμφέρει η όχι το βλέπεις από το συνολικό κόστος που προκύπτει από το άθροισμα της φορολογίας που αναλογεί στον αντίστοιχο δημόσιο οργανισμό και το σχετικό κόμμιστρο, εν συγκρίση με το κόμιστρο που θα επέβαλλε ένας ιδιωτικός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Δεν συγκρίνουμε το κόστος μεταφοράς με αστική συγκοινωνία και ταξί. Δεν είναι καν η ίδια υπηρεσία, για να κάνεις τη σύγκριση. Το αν συμφέρει η όχι το βλέπεις από το συνολικό κόστος που προκύπτει από το άθροισμα της φορολογίας που αναλογεί στον αντίστοιχο δημόσιο οργανισμό και το σχετικό κόμμιστρο, εν συγκρίση με το κόμιστρο που θα επέβαλλε ένας ιδιωτικός.

Μισό μισό ειναι 1 προγράμμα π χρηματοδοτήθηκε απο ΕΕ και ναι μπήκαν γ την κατασκευή και εταιρίες π ήθελαν να μπουν ιδιωτικές.

Ειναι η μόνη υπηρεσία του δημοςιου π δε παιρνει φόρο και τα έσοδα της ειναι τα 1.4€ 0.6€ και οι κάρτες απεριορίστων
15€ 42€ 30€ και αλλα π δε θυμάμαι τωρα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν θα αυξήσει το εισιτηριο δεν τους συμφέρει να αυξήσουν το εισιτήριο γιατί εαν έχουν εισιτηριοδιαφυγή στην τιμή των 1,2 ευρώ π.χ το να το πάνε 1,5 σε τι θα ωφελήσει πέρα απο το να καταφεύγουν στην εισιτηριοδιαφυγή ολο και περισσότεροι πολίτες?
(...)
Οι εταιρείες σιδηροδρόμων μπορέί να είναι και δεκάδες όπως λέμε οι αεροπορικές που είναι ενα σωρό έτσι θα είναι και οι σιδηροδρομικές.Είδες τις αεροπορικές να έχουν συννενοηθεί μεταξύ τους για να ρυθμίζουν τις τιμές?Αλλά και να συμβεί αυτό επεμβαίνει το κράτος και το σταματάει ακυρώνοντας τις συμβάσεις κάποιων εταιρειών ή επιβάλλοντας στις εταιρείες πρόστιμα.Το κράτος έχει καθε δύναμη να κάνει κάτι τέτοιο εφόσον δεν τηρούνται οι κανόνες πέρι ανταγωνισμού της ΕΕ

Η εισιτηριοδιαφυγή μπορεί να ελεγχθεί (πχ. τουρνικέ, ηλεκτρονικό κλπ) άρα δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα για τον ιδιώτη. Το μόνο που μπορεί να τον αποτρέψει είναι ένα πλαφόν από το κράτος. Τότε όμως, το κέρδος που θέλει ο ιδιώτης και που θα χάσει θα το βρει από αλλού, πχ θα προσφέρει χαμηλότερης ποιότητας υπηρεσίες (ή και θα τη κοπανήσει, αλλά πες ότι δεν προβλέπεται στη συμφωνία παραχώρησης). Δεν ξέρω αν οι εταιρείες σιδηροδρόμων δύνανται να είναι τόσες, λειτουργικά εννοώ, αν έχεις κάποιο παράδειγμα να μας το δώσεις. Και πάλι σου λέω, όταν παρέμβει το κράτος κατά του ιδιώτη, αυτός θα βρει το κέρδος που θέλει από αλλού, ειδικά όταν πρόκειται για ιδιωτικό μονοπώλιο, όπως αυτά που συζητάμε (άρα καπούτ και τα υποτιθέμενα οφέλη του ανταγωνισμού).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Η εισιτηριοδιαφυγή μπορεί να ελεγχθεί (πχ. τουρνικέ, ηλεκτρονικό κλπ) άρα δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα για τον ιδιώτη. Το μόνο που μπορεί να τον αποτρέψει είναι ένα πλαφόν από το κράτος. Τότε όμως, το κέρδος που θέλει ο ιδιώτης και που θα χάσει θα το βρει από αλλού, πχ θα προσφέρει χαμηλότερης ποιότητας υπηρεσίες (ή και θα τη κοπανήσει, αλλά πες ότι δεν προβλέπεται στη συμφωνία παραχώρησης). Δεν ξέρω αν οι εταιρείες σιδηροδρόμων δύνανται να είναι τόσες, λειτουργικά εννοώ, αν έχεις κάποιο παράδειγμα να μας το δώσεις. Και πάλι σου λέω, όταν παρέμβει το κράτος κατά του ιδιώτη, αυτός θα βρει το κέρδος που θέλει από αλλού, ειδικά όταν πρόκειται για ιδιωτικό μονοπώλιο, όπως αυτά που συζητάμε (άρα καπούτ και τα υποτιθέμενα οφέλη του ανταγωνισμού).


Καταγγελία της σύμφωνίας μαζί του και έρχεται η επόμενη εταιρεία να προσφέρει υπηρεσίες πολύ απλό.Υπόψη σου ότι το κράτος δύναται να διαλύση και ολόκληρη εταιρεία αν παραβιάζονται οι όροι του ανταγωνισμού.Οσο και χάλια να είναι οι υπηρεσίες αποκλείεται να είναι χειρότερες απο τις δημόσιες που στην Αθήνα βαράνε διάλυση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καταγγελία της σύμφωνίας μαζί του και έρχεται η επόμενη εταιρεία να προσφέρει υπηρεσίες πολύ απλό.Υπόψη σου ότι το κράτος δύναται να διαλύση και ολόκληρη εταιρεία αν παραβιάζονται οι όροι του ανταγωνισμού.Οσο και χάλια να είναι οι υπηρεσίες αποκλείεται να είναι χειρότερες απο τις δημόσιες που στην Αθήνα βαράνε διάλυση.

Εμένα μου φαίνεται ταλαιπωρία και για το κράτος και για τους ιδιώτες και για τους πολίτες, τι θα πει έρχεται η επόμενη εταιρεία; Θα είναι πιο έξυπνη μήπως; Τέλος πάντων, εγώ δε μπαίνω στη λογική να διαλέξουμε τις λιγότερο χάλια υπηρεσίες, αλλά σε αυτή της διεκδίκησης της βελτίωσής τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Μισό μισό ειναι 1 προγράμμα π χρηματοδοτήθηκε απο ΕΕ και ναι μπήκαν γ την κατασκευή και εταιρίες π ήθελαν να μπουν ιδιωτικές.

Ειναι η μόνη υπηρεσία του δημοςιου π δε παιρνει φόρο και τα έσοδα της ειναι τα 1.4€ 0.6€ και οι κάρτες απεριορίστων
15€ 42€ 30€ και αλλα π δε θυμάμαι τωρα

Και ολόκληρο σωτήρη. Πάρε το χρόνο σου και γράψε μια απάντηση να μπορούμε να καταλάβουμε τι λες.... :/:

Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, ο xristaras12345 γράφει στο 5703 απάντηση στον klean και του λέει για τον ΟΑΣΘ.
Στο 5705 του απαντάς για την τιμή του εισιτηρίου. Στο 5707 σου απαντάει ότι η αύξηση των τιμών στα εισιτήρια του ΟΑΣΘ οφείλεται στην αύξηση του ΦΠΑ. Και στο 5709 πετάς το Αττικό μετρό και ότι συμφέρει περισσότερο από το ταξί. Στο 5711 αναφέρεται στη σύγκριση ενός δημόσιου ΟΑΣΘ που συντηρείται από τη φορολογία και ενός ιδιωτικού ΟΑΣΘ που επιβάλλει κόμμιστρο μετακίνησης. Συνεχίζεις να επιμένεις για κάποιο λόγο και να θες να βάλεις το ταξί στη συζήτηση στο 5712.

ΔΕΝ μας νοιάζει αν συμφέρει περισσότερο ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ ή ο δημόσιος ΟΑΣΑ έναντι του Έλληνα ταρίφα. Ο Έλληνας ταρίφας είναι διαφορετική υπηρεσία από ότι η αστική συγκοινωνία, ιδιωτική ή δημόσια. Προφανώς λοιπόν θα έχει και διαφορετική κοστολόγηση. Διότι αν πρόσφεραν την ίδια υπηρεσία, ο Έλληνας ταρίφας θα είχε πεθάνει χρόνια τώρα, γιατί προφανώς κανείς δεν θα πληρώσει την ίδια υπηρεσία 5 και 10 φορές ακριβότερα.

Αυτό που μας νοιάζει και συζητάμε είναι αν είναι οικονομικότερος για την τσέπη του Έλληνα πολίτη ένας δημόσιος ή ένας ιδιωτικός οργανισμός αστικών συγκοινωνιών. Σε έναν ιδιωτικό οργανισμών αστικών συγκοινωνιών το κόστος χρήσης της υπηρεσίας είναι το κόμμιστρο που πληρώνω (εισητήριο ή κάρτα απεριορίστων διαδρομών) και είναι ΠΟΛΥ εύκολο να βρεθεί η ακριβής τιμή αυτού του κόστους. Σε έναν αντίστοιχο δημόσιο οργανισμό το κόστος προκύπτει αν αθροίσουμε το κόμμιστρο που πληρώνουμε ΚΑΙ το ποσοστό της φορολογίας που πληρώνουμε στο Ελληνικό κράτος και ξοδεύεται στη συντήρηση του οργανισμού, κάτι αρκετά δυσκολότερο να βρεθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1,755 μηνύματα.
είχαμε ένα σχετικά μικρό δημόσιο σαν χώρα και τα χρόνια της κρίσης καταλήξαμε να έχουμε ένα από τα μικρότερα στην Ευρώπη


Επιστημονικό έγγραφο το λέει "που φαίνεται το έχει γράψει δεξιος" (είναι υπέρ σε τιμές ισορροπίας και σε άλλα που δε θα αναλύσω τώρα)
Εννοεις πως φαινεται οτι το εχει γραψει ατομο που εχει επαφη με την πραγματικοτητα

Όπως καταλαβαίνεις πάντως εγώ σε ανώτατες και κατώτατες τιμές δε διαφωνώ αλλά σε μονοπώλια διαφωνώ
Οποτε εισαι υπερ του να δημιουργεις τεχνητες ελλειψεις και πλεονασματα αγαθων που μακροπροθεσμα στρεβλωνουν τιμες το οποιο τελικα πληρωνει ο καταναλωτης?
Δες αυτο για price cap: https://www.econs.com.sg/free-downloads/price-ceiling/ . Αν θες κατι απο real life κοιτα τι ωραια επιπτωση ειχε ο ελεγχος τιμων στα ενοικια στις μεγαλες πολεις οπως το Λονδινο, η Νεα Υορκη και το Λος Αντζελες. Just FYI, ακομα και ο Κρουγκμαν(!) συμφωνει οτι ειναι μεγαλη μαλακεια.

Ναι, μα εγώ συγκρίνω καπιταλισμό-φεουδαρχία επειδή αναφέρθηκες σε αυτό το "δύδυμο" ώς κάτι ανάλογο με το Καπιταλισμός-σοσιαλισμός. Ότι δηλαδή, όπως ο καπιταλισμός κυριάρχησε της φεουδαρχίας έτσι και ο σοσιαλισμός θα κυριαρχήσει του καπιταλισμού....

Ειναι τεραστιο λαθος να θεωρειτε τον σοσιαλισμο κατι καινουριο η θεμελιωδως διαφορετικο απο την φεουδαρχια, τον φασισμο, την μοναρχια. Ειναι απλως ενα rebranding του κρατισμου και της εξουσιας, που πριν ηταν ενα ατομο, ο βασιλιας-θεος που δεν αρνουταν οτι ηταν αφεντης των υπηκοων του και τωρα ειναι μια απροσωπη, ανωνυμη εννοια, το κρατος η "εμεις", ενω στην πραγματικοτητα μια ομαδα ανθρωπων εχει την εξουσια επειδη ελεγχει τον κρατικο μηχανισμο. Οι κρατικοποιησεις και εθνικοποιησεις του σοσιαλισμου δεν εχουν διαφορα απο τις κατασχεσεις της εκκλησιαστικης περιουσιας των καθολικων απο τους προτεσταντες, ουτε η φορολογια. Ειναι η ιδια αρχη, η πεινα για εξουσια και ο παρασιτικος τροπος πλουτισμου απο την δουλεια καποιου αλλου χωρις την θελιση του. Το δημοκρατικο κομματι δεν σημαινει και πολλα αφενος επειδη το οτι αποφασησε μια μαζα να με ληστεψει νομιμα - το νομιμο πλιατσικο οπως ελεγε ο Frederic Bastiat στο The Law - δεν το κανει λιγοτερο κλοπη και επειδη ο καθενας πλεον μπορει να γινει υπουργος η να εκλεξει καποιον που θα του προσφερει πλουτο εις βαρος καποιου αλλου, υπαρχει κινητρο να επεκτεινεται συνεχως η εξουσια.
Και οπως καθε αλλη μορφη κρατισμου, ετσι και ο σοσιαλισμος χρησιμοποιει την προπαγανδα-ιδεολογια μεσω την θρησκειας πριν και των διανοουμενων τωρα για να δικαιολογησει η να κανει ανεκτη την υπαρξη του. Divine right και αριστοκρατια εγιναν ειδικοι επιστημονες, σοφοι και ηθικοι που δεν σε κλεβουν , αλλα σε βοηθανε, μορφες ντετερμινισμου οπως δυναστειες εγιναν οι υλικες παραγωγικες δυναμεις του Μαρξ, αυθαιρετες κατηγοριοποιησεις οπως εθνος εγιναν ταξεις, η στανταρντ τρομοκρατια για το τι θα γινει αν δεν υπαρχει το κρατος, που σχεδον παντα εχει μονοπωλιο στην αστυνομευση και στρατο, η αν ερθει το αλλο κρατος κτλ.
Το πραγματικα διαφορετικο στην εξουσια ειναι η ελευθερια, οχι αλλη μορφη εξουσιας με διαφορετικη δικαιολογια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αυγή όντος

Διάσημο μέλος

Ο Sniffing Joe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Οδηγός ταξί και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.
Ειναι τεραστιο λαθος να θεωρειτε τον σοσιαλισμο κατι καινουριο η θεμελιωδως διαφορετικο απο την φεουδαρχια, τον φασισμο, την μοναρχια. Ειναι απλως ενα rebranding του κρατισμου και της εξουσιας, που πριν ηταν ενα ατομο, ο βασιλιας-θεος που δεν αρνουταν οτι ηταν αφεντης των υπηκοων του και τωρα ειναι μια απροσωπη, ανωνυμη εννοια, το κρατος η "εμεις", ενω στην πραγματικοτητα μια ομαδα ανθρωπων εχει την εξουσια επειδη ελεγχει τον κρατικο μηχανισμο. Οι κρατικοποιησεις και εθνικοποιησεις του σοσιαλισμου δεν εχουν διαφορα απο τις κατασχεσεις της εκκλησιαστικης περιουσιας των καθολικων απο τους προτεσταντες, ουτε η φορολογια. Ειναι η ιδια αρχη, η πεινα για εξουσια και ο παρασιτικος τροπος πλουτισμου απο την δουλεια καποιου αλλου χωρις την θελιση του. Το δημοκρατικο κομματι δεν σημαινει και πολλα αφενος επειδη το οτι αποφασησε μια μαζα να με ληστεψει νομιμα - το νομιμο πλιατσικο οπως ελεγε ο Frederic Bastiat στο The Law - δεν το κανει λιγοτερο κλοπη και επειδη ο καθενας πλεον μπορει να γινει υπουργος η να εκλεξει καποιον που θα του προσφερει πλουτο εις βαρος καποιου αλλου, υπαρχει κινητρο να επεκτεινεται συνεχως η εξουσια.
Και οπως καθε αλλη μορφη κρατισμου, ετσι και ο σοσιαλισμος χρησιμοποιει την προπαγανδα-ιδεολογια μεσω την θρησκειας πριν και των διανοουμενων τωρα για να δικαιολογησει η να κανει ανεκτη την υπαρξη του. Divine right και αριστοκρατια εγιναν ειδικοι επιστημονες, σοφοι και ηθικοι που δεν σε κλεβουν , αλλα σε βοηθανε, μορφες ντετερμινισμου οπως δυναστειες εγιναν οι υλικες παραγωγικες δυναμεις του Μαρξ, αυθαιρετες κατηγοριοποιησεις οπως εθνος εγιναν ταξεις, η στανταρντ τρομοκρατια για το τι θα γινει αν δεν υπαρχει το κρατος, που σχεδον παντα εχει μονοπωλιο στην αστυνομευση και στρατο, η αν ερθει το αλλο κρατος κτλ.
Το πραγματικα διαφορετικο στην εξουσια ειναι η ελευθερια, οχι αλλη μορφη εξουσιας με διαφορετικη δικαιολογια

Ναι, έχεις δίκιο και συμφωνώ. Ίσως δεν διάβασες κάποια από τα μηνύματα μου αλλά δεν τρέχει και τίποτα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top