Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Το online banking σκότωσε και θα συνεχίσει να σκοτώνει εκατομμύρια θέσεις εργασίας. Η εθνική είχε 570 καταστήματα ενώ τώρα έχει μείνει με 367, η Πειραιώς είχε 1.200 και τώρα έχει 410 ενώ θα τα μειώσει σε 310.

Η HSBC βρίσκεται στη φάση που βρισκόταν η Citibank το 2012-2013, δηλαδή αποχώρηση απο μη κερδοφόρες χώρες , μείωση προσωπικού και αναδιάρθωση των υπηρεσιών της. Με αλλά λόγια όλες οι τράπεζες προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.
Μιας και μιλάς για αυτές τις τράπεζες, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ότι έρχονται όλο και πιο κοντά στην ενσωμάτωση κρυπτονομισμάτων στα συστήματα τους.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,280 μηνύματα.
Ένα αρκετά ενδιαφέρον γράφημα.

Screenshot_20221201-000414_Facebook.jpg
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,869 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,802 μηνύματα.
Είναι που θα σκίζατε τη συμφωνία των Πρεσπών νεοδημοκράτες μου. Μια χώρα τσίρκο. Άντε στο επόμενο επεισόδιο να μετονομάσουμε την περιφέρεια της Μακεδονίας σε Ελληνικά κατεχόμενα εδάφη, να αναγνωρίσουμε τους Αρβανίτες ως Αλβανική εθνική μειονότητα και τους Τσάμηδες ως θύματα ελληνικής γενοκτονίας.

Άλλως τε έχουμε πάρει φόρα λέμε. Πρώτα η Βόρεια Ήπειρος έγινε Νότια Αλβανία, τώρα τα Σκόπια έγιναν Βόρεια Μακεδονία και η γλώσσα τους έγινε Μακεδονική. Ελλάς μόνον εσύ αυτά. Τα είπε ο Αμερικανός νταβάς, πως να αρνηθείς;

 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,802 μηνύματα.
Μην αλλάζετε θέμα...

Όσο για το Μπρέξιτ αν πράγματι αυτό ήταν το πρόβλημα τώρα θα υπήρχαν προοπτικές επανένταξης. Εφ'όσον ούτε το Εργατικό Κόμμα τάσσεται υπέρ της Ευρωπαϊκής Ενώσεως και απλά κάνει αντιπολίτευση πάνω στις συμφωνίες που έγινε το Brexit και όχι στο ίδιο το Brexit τότε σημαίνει πως η Βρεταννική αστική τάξις έχει συμφέρον από το Brexit και δεν θέλει πίσω την Ευρωπαϊκή Ένωση. Οπότε ξεχάστε τα περί Brexit που μάθατε να παπαγαλίζετε. Το Μπρέξιτ ήταν θετική εξέλιξις απλά για την Βρεταννική άρχουσα τάξη. Για τον απλό λαό είτε Μπρέξιτ είτε Ευρωπαϊκή Ένωση διαφορά καμμία. Η επιλογή ήταν απλά είτε θα έχουν μόνον τον Βρεταννό δυνάστη είτε θα έχουν και τον Βρεταννό και τον Γερμανό μαζί.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,869 μηνύματα.
24 Νοεμβρίου... Όχι απλά μετάνιωσαν. Το σκυλομετάνιωσαν...
μόνο 1 στους 3 Βρετανούς πιστεύει ότι η έξοδος ήταν η σωστή απόφαση
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,800 μηνύματα.
Οι τιμές του πετρελαίου καθορίζονται από δυο βασικούς δείκτες. Αρχικά έχουμε την τιμή του Brent όπου αφορά τα κοιτάσματα της βόρειας θάλασσας από όπου προμηθεύεται η Ευρώπη και Αφρική . Ο δεύτερος δείκτης είναι το Αμερικανικό crude oil όπου από αυτόν τον δείκτη καθορίζονται οι τιμές σε βόρεια/ νότια Αμερική και της Ασίας.

Αρα με βάση το που κινούνται αυτοί οι δείκτες καθορίζονται και οι τιμές. Το Brent που επηρεάζει τις ελληνικές τιμές είχε πάει στα 30 δολάρια την εποχή COVID , τον Ιούνιο έφτασε τα 127$ ενώ τώρα έχει μειωθεί στα 80$.

Ωστόσο η ακρίβεια από όπου και αν τελικά προερχεται είναι ένα προβλημα το οποίο θα φορτωθεί στην εκάστοτε κυβέρνηση αναποφευχθα.

 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,280 μηνύματα.
Το Brexit ευθύνεται για την παρακμή της Βρετανίας αλλά δεν είναι ο μόνος παράγοντας.

Ήδη από τα τέλη του 2000, μετά την κρίση , η βρετανική οικονομία δεν είχε ανάκτηση το κύρος που είχε πριν από αυτην. Την περίοδο 2000-2007 η Βρετανία είχε την μεγαλύτερη ανάπτυξη από τις χώρες των G7, ενώ η παραγωγή της είχε καταγράψει τον δεύτερο μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης μεταξύ των G7 (πίσω από τις ΗΠΑ ). Μετά την κρίση του 2008-2009 το χρέος της διπλασιάστηκε από το 45% του ΑΕΠ σε 90% του ΑΕΠ (σήμερα είναι στο 97%), η ανάπτυξη της δεν ήταν 3% το χρόνο όπως ήταν παλιά αλλά στο 1.5% κατά μέσο όρο για την περίοδο 2010-2015, ενώ η βιομηχανική της παραγωγή είχε την δεύτερη μικρότερη αύξηση (τελευταία ήταν η Ιταλία ). Τέλος το κόστος ζωής στη χώρα γνωρίζει μεγάλη άνοδο από το 2012 και μετά.

Το Brexit όμως χειροτέρευσε τα πράγματα όπως ολα δείχνουν. Αρχικά οι εξαγωγές της Βρετανίας προς την Ευρώπη μειώνονται συνεχώς από το 2017 και μετά , οι εισαγωγές προς τη χώρα το ίδιο. Επίσης , η Βρετανία έχασε την πρόσβαση που είχε σε ποιοτικό εργατικό δυναμικό από την Ευρώπη και τώρα ψάχνεται να βρει εργάτες / υπαλλήλους από την Ινδία που προφανώς δεν είναι το ίδιο ούτε σε ποιότητα ούτε σε παραγωγικότητα με τους ευρωπαίους πολίτες κακά τα ψέματα.

Όλα αυτά την ώρα που η χώρα αναμένεται να έχει ύφεση το 2023.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,636 μηνύματα.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,636 μηνύματα.
Ρε φίλε τι να κάνουμε. Αυτές είναι οι αλήθειες. Δεν ήξερα ότι οι συριζαιοι υποστηρίζετε τόσο πολύ την ιδιωτικοποίηση των πιο σημαντικών εγκαταστάσεων της χώρας που τα δώσατε για μια φέτα ψωμί.

Πόσο δώσατε τα τραίνα θυμάσαι;
Πάλι με την γίδα στην πλάτη πιάστηκες. Πάλι

 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,743 μηνύματα.
Νομιμοποιήθηκε και επίσημα το φακελάκι στα νοσοκομεία. Ή θα πληρώνεις για να χειρουργηθείς την ώρα που πρέπει ή θα κάτσεις στην αναμονή και θα περιμένεις για μήνες.

Βασικά αγαθά όπως η υγεία γίνονται εμπόρευμα. Να τους χαίρεστε όσοι τους ψηφίσατε.
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Πάλι με την γίδα στην πλάτη πιάστηκες. Πάλι

Μπράβο Λανσελοτ, ας τα δωσουμε ολα για 40 εκατομμύρια, τι να τα κάνει ο λαος τα δημοσια αεροδρομια, λιμανια, τραινα?
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,280 μηνύματα.
Νομιμοποιήθηκε και επίσημα το φακελάκι στα νοσοκομεία. Ή θα πληρώνεις για να χειρουργηθείς την ώρα που πρέπει ή θα κάτσεις στην αναμονή και θα περιμένεις για μήνες.

Βασικά αγαθά όπως η υγεία γίνονται εμπόρευμα. Να τους χαίρεστε όσοι τους ψηφίσατε.
Πηγή έχουμε;;😏😏
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,636 μηνύματα.
Μπράβο Λανσελοτ, ας τα δωσουμε ολα για 40 εκατομμύρια, τι να τα κάνει ο λαος τα δημοσια αεροδρομια, λιμανια, τραινα?

Σας φτύνουν και νομιζετε οτι βρεχει...
Πόσα ψέματα θα χωρέσουν σε μια πρόταση;

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Μαζί με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η ιταλική Ferrovie «αγοράζει»:

• Την πρόσβαση στο δίκτυο του ΟΣΕ, καταβάλλοντας περίπου 20 εκατ. ευρώ ετησίως στο ελληνικό Δημόσιο. Και αυτό δεδομένου ότι η υποδομή είναι μοναδική, δεν θα ισχύσει για τα πέντε επιδοτούμενα χρόνια, αλλά όσο θα υπάρχει η επιχείρηση.

• Την ενοικίαση τρένων από τη ΓΑΙΑΟΣΕ καταβάλλοντας ετησίως περίπου 15 εκατ. ευρώ στο ελληνικό Δημόσιο για το διάστημα της επιδότησής της.

• Τη χρήση σιδηροδρομικών ακινήτων πληρώνοντας έως 2 εκατ. ευρώ τον χρόνο στο Δημόσιο για το διάστημα λειτουργίας της ανεξαρτήτως επιδότησης.

• Την υποχρέωση να συντηρεί την εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), είτε αυτή αποκρατικοποιηθεί είτε όχι, καταβάλοντας ετησίως 25-30 εκατ. ευρώ για τα πέντε χρόνια της επιδότησης.

Εν κατακλείδι, στην πενταετία η Ferrovie θα εισπράξει 250 εκατ. αμοιβές και την ίδια περίοδο θα είναι υποχρεωμένη να καταβάλει στο Δημόσιο περίπου 310 εκατ. ευρώ, έχοντας την υποχρέωση της διεξαγωγής των μεταφορών στις ζημιογόνες άγονες γραμμές.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Πόσα ψέματα θα χωρέσουν σε μια πρόταση;


Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Μαζί με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η ιταλική Ferrovie «αγοράζει»:

• Την πρόσβαση στο δίκτυο του ΟΣΕ, καταβάλλοντας περίπου 20 εκατ. ευρώ ετησίως στο ελληνικό Δημόσιο. Και αυτό δεδομένου ότι η υποδομή είναι μοναδική, δεν θα ισχύσει για τα πέντε επιδοτούμενα χρόνια, αλλά όσο θα υπάρχει η επιχείρηση.

• Την ενοικίαση τρένων από τη ΓΑΙΑΟΣΕ καταβάλλοντας ετησίως περίπου 15 εκατ. ευρώ στο ελληνικό Δημόσιο για το διάστημα της επιδότησής της.

• Τη χρήση σιδηροδρομικών ακινήτων πληρώνοντας έως 2 εκατ. ευρώ τον χρόνο στο Δημόσιο για το διάστημα λειτουργίας της ανεξαρτήτως επιδότησης.

• Την υποχρέωση να συντηρεί την εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), είτε αυτή αποκρατικοποιηθεί είτε όχι, καταβάλοντας ετησίως 25-30 εκατ. ευρώ για τα πέντε χρόνια της επιδότησης.

Εν κατακλείδι, στην πενταετία η Ferrovie θα εισπράξει 250 εκατ. αμοιβές και την ίδια περίοδο θα είναι υποχρεωμένη να καταβάλει στο Δημόσιο περίπου 310 εκατ. ευρώ, έχοντας την υποχρέωση της διεξαγωγής των μεταφορών στις ζημιογόνες άγονες γραμμές.
Παμε ολοταχώς για ιδιωτικοποίηση μεχρι και του αέρα για 40 εκατομμύρια.

 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Μον ενας ζαιος θα μπορουσε να πει οτι η πληρη ιδιωτικοποιηση του μοναδικου δημοσιου δικτυου τραινων οπως και το ξεπουλημα του υπαρχοντος εξοπλισμου για μερικες δεκαδες εκατομμυρια, ειναι success story.

Φυσικα για τα αεροδρομια και τα λιμανια μουγκα, αλλα τα τραίνα φτανουν απο μονα τους.

Τα αποτελέσματα τα έχουμε δει. Από τοτε που εγινε το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ του ΟΣΕ, τα εισιτήρια έχουν ανέβει, τα δρομολόγια έχουν μειωθεί. Αποκλειστικο χαμένος, ο πολίτης αυτής της χώρας που ήθελε εναν οικονομικο και οικολογικό τρόπο να ταξιδεύει.

Πριν το 2016 ακόμα άξιζε να παιρνει κανεις τραινο για μεγάλες διαδρομές. Από το 16 και μετά το έχουμε ξεχάσει τελείως ως επιλογή. Καλύτερα με τα ΕΛΤΑ που ειναι και αυτά ακριβά.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,280 μηνύματα.
Μον ενας ζαιος θα μπορουσε να πει οτι η πληρη ιδιωτικοποιηση του μοναδικου δημοσιου δικτυου τραινων οπως και το ξεπουλημα του υπαρχοντος εξοπλισμου για μερικες δεκαδες εκατομμυρια, ειναι success story.

Φυσικα για τα αεροδρομια και τα λιμανια μουγκα, αλλα τα τραίνα φτανουν απο μονα τους.

Τα αποτελέσματα τα έχουμε δει. Από τοτε που εγινε το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ του ΟΣΕ, τα εισιτήρια έχουν ανέβει, τα δρομολόγια έχουν μειωθεί. Αποκλειστικο χαμένος, ο πολίτης αυτής της χώρας που ήθελε εναν οικονομικο και οικολογικό τρόπο να ταξιδεύει.
Καλά εδώ ο ΣΥΡΙΖΑ πούλησε τη δημόσια περιουσία για 99 χρόνια και το θεώρησαν μεγάλη επιτυχία. ✌️✌️
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,743 μηνύματα.
Ο πυρήνας του νομοσχεδίου είναι τα άρθρα 7 και 10 που καταργούν την πλήρη και αποκλειστική απασχόληση των νοσοκομειακών γιατρών που αποτελεί την ιδρυτική αρχή του ΕΣΥ. Δίνεται το ελεύθερο σε ιδιώτες γιατρούς να «βολτάρουν» στα δημόσια νοσοκομεία και αντίστροφα σε συγκεκριμένους γιατρούς του ΕΣΥ να «βολτάρουν» στις ιδιωτικές κλινικές. Επίσης αφήνονται ανεξέλεγκτοι οι γνωστοί πανεπιστημιακοί αρχικαθηγηταί, οι οποίοι δεν θα χρειάζονται πλέον ούτε καν την τυπική άδεια του διοικητή του νοσοκομείου για να φεύγουν από το δημόσιο νοσοκομείο και να πηγαίνουν στα ιδιωτικά θεραπευτήρια. Αυτό σε συνδυασμό με την ήδη νομοθετημένη διάταξη περί «απογευματινών» επ’ αμοιβή χειρουργείων θα οδηγήσει τους ασθενείς είτε να αναγκάζονται να πληρώνουν «νόμιμο» φακελάκι μέσα στο ίδιο το δημόσιο νοσοκομείο ή να οδηγούνται εκβιαστικά ως πελάτες στις ιδιωτικές κλινικές. Έτσι καταργείται κάθε έννοια δικαιώματος στη δημόσια δωρεάν περίθαλψη. Συνοδευτικά στο παραπάνω υπάρχουν διατάξεις που θίγουν καίρια τα στοιχειώδη δικαιώματα των νέων γιατρών πτυχιούχων της Ιατρικής, ειδικευόμενων και επικουρικών ειδικευμένων.
Πάνος Παπανικολάου, νευροχειρουργός και γενικός γραμματέας τη ονγε.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top