Johnny15
Επιφανές μέλος
Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Άεργος/η και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12.746 μηνύματα.

30-11-22

21:24
Μιας και μιλάς για αυτές τις τράπεζες, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ότι έρχονται όλο και πιο κοντά στην ενσωμάτωση κρυπτονομισμάτων στα συστήματα τους.Το online banking σκότωσε και θα συνεχίσει να σκοτώνει εκατομμύρια θέσεις εργασίας. Η εθνική είχε 570 καταστήματα ενώ τώρα έχει μείνει με 367, η Πειραιώς είχε 1.200 και τώρα έχει 410 ενώ θα τα μειώσει σε 310.
Η HSBC βρίσκεται στη φάση που βρισκόταν η Citibank το 2012-2013, δηλαδή αποχώρηση απο μη κερδοφόρες χώρες , μείωση προσωπικού και αναδιάρθωση των υπηρεσιών της. Με αλλά λόγια όλες οι τράπεζες προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.926 μηνύματα.

01-12-22

00:04
Ένα αρκετά ενδιαφέρον γράφημα.
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.

01-12-22

00:40
Θεωρείς πως το Μπρεξιτ ευθύνεται γι' αυτό το χάλι της Βρετανίας; Ή κάτι άλλο;
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.084 μηνύματα.

01-12-22

00:53
Είναι που θα σκίζατε τη συμφωνία των Πρεσπών νεοδημοκράτες μου. Μια χώρα τσίρκο. Άντε στο επόμενο επεισόδιο να μετονομάσουμε την περιφέρεια της Μακεδονίας σε Ελληνικά κατεχόμενα εδάφη, να αναγνωρίσουμε τους Αρβανίτες ως Αλβανική εθνική μειονότητα και τους Τσάμηδες ως θύματα ελληνικής γενοκτονίας.
Άλλως τε έχουμε πάρει φόρα λέμε. Πρώτα η Βόρεια Ήπειρος έγινε Νότια Αλβανία, τώρα τα Σκόπια έγιναν Βόρεια Μακεδονία και η γλώσσα τους έγινε Μακεδονική. Ελλάς μόνον εσύ αυτά. Τα είπε ο Αμερικανός νταβάς, πως να αρνηθείς;
www.in.gr
Άλλως τε έχουμε πάρει φόρα λέμε. Πρώτα η Βόρεια Ήπειρος έγινε Νότια Αλβανία, τώρα τα Σκόπια έγιναν Βόρεια Μακεδονία και η γλώσσα τους έγινε Μακεδονική. Ελλάς μόνον εσύ αυτά. Τα είπε ο Αμερικανός νταβάς, πως να αρνηθείς;

Εγκρίθηκε το «Κέντρο Μακεδονικής Γλώσσας» στη Φλώρινα - Συγχαρητήρια Ζάεφ σε Μητσοτάκη και Τσίπρα | in.gr
Το Πρωτοδικείο Φλώρινας επικύρωσε το καταστατικό της ΜΚΟ «Κέντρο Μακεδονικής Γλώσσας». Ένδειξη φιλίας και καλής γειτονίας, αναφέρει ο Ζάεφ
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.

01-12-22

00:56
H Βρετανία στην δίνη του Μπρεξιτ.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.084 μηνύματα.

01-12-22

00:59
Μην αλλάζετε θέμα...
Όσο για το Μπρέξιτ αν πράγματι αυτό ήταν το πρόβλημα τώρα θα υπήρχαν προοπτικές επανένταξης. Εφ'όσον ούτε το Εργατικό Κόμμα τάσσεται υπέρ της Ευρωπαϊκής Ενώσεως και απλά κάνει αντιπολίτευση πάνω στις συμφωνίες που έγινε το Brexit και όχι στο ίδιο το Brexit τότε σημαίνει πως η Βρεταννική αστική τάξις έχει συμφέρον από το Brexit και δεν θέλει πίσω την Ευρωπαϊκή Ένωση. Οπότε ξεχάστε τα περί Brexit που μάθατε να παπαγαλίζετε. Το Μπρέξιτ ήταν θετική εξέλιξις απλά για την Βρεταννική άρχουσα τάξη. Για τον απλό λαό είτε Μπρέξιτ είτε Ευρωπαϊκή Ένωση διαφορά καμμία. Η επιλογή ήταν απλά είτε θα έχουν μόνον τον Βρεταννό δυνάστη είτε θα έχουν και τον Βρεταννό και τον Γερμανό μαζί.
Όσο για το Μπρέξιτ αν πράγματι αυτό ήταν το πρόβλημα τώρα θα υπήρχαν προοπτικές επανένταξης. Εφ'όσον ούτε το Εργατικό Κόμμα τάσσεται υπέρ της Ευρωπαϊκής Ενώσεως και απλά κάνει αντιπολίτευση πάνω στις συμφωνίες που έγινε το Brexit και όχι στο ίδιο το Brexit τότε σημαίνει πως η Βρεταννική αστική τάξις έχει συμφέρον από το Brexit και δεν θέλει πίσω την Ευρωπαϊκή Ένωση. Οπότε ξεχάστε τα περί Brexit που μάθατε να παπαγαλίζετε. Το Μπρέξιτ ήταν θετική εξέλιξις απλά για την Βρεταννική άρχουσα τάξη. Για τον απλό λαό είτε Μπρέξιτ είτε Ευρωπαϊκή Ένωση διαφορά καμμία. Η επιλογή ήταν απλά είτε θα έχουν μόνον τον Βρεταννό δυνάστη είτε θα έχουν και τον Βρεταννό και τον Γερμανό μαζί.
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.

01-12-22

01:02
24 Νοεμβρίου... Όχι απλά μετάνιωσαν. Το σκυλομετάνιωσαν...
www.eurocapital.gr
Οι Βρετανοί μετανιώνουν για το Brexit εξαιτίας της βαθιάς ύφεσης
Ηπρωτοφανής οικονομική κρίση που βιώνει η Μ. Βρετανία κάνει τους Βρετανούς να μετανιώνουν για το Brexit. Σχεδόν δύο χρόνια από την ημέρα που η Μ.

μόνο 1 στους 3 Βρετανούς πιστεύει ότι η έξοδος ήταν η σωστή απόφαση
Πάνθηρας!
Επιφανές μέλος
Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 25.624 μηνύματα.

01-12-22

08:36
Οι τιμές του πετρελαίου καθορίζονται από δυο βασικούς δείκτες. Αρχικά έχουμε την τιμή του Brent όπου αφορά τα κοιτάσματα της βόρειας θάλασσας από όπου προμηθεύεται η Ευρώπη και Αφρική . Ο δεύτερος δείκτης είναι το Αμερικανικό crude oil όπου από αυτόν τον δείκτη καθορίζονται οι τιμές σε βόρεια/ νότια Αμερική και της Ασίας.
Αρα με βάση το που κινούνται αυτοί οι δείκτες καθορίζονται και οι τιμές. Το Brent που επηρεάζει τις ελληνικές τιμές είχε πάει στα 30 δολάρια την εποχή COVID , τον Ιούνιο έφτασε τα 127$ ενώ τώρα έχει μειωθεί στα 80$.
Ωστόσο η ακρίβεια από όπου και αν τελικά προερχεται είναι ένα προβλημα το οποίο θα φορτωθεί στην εκάστοτε κυβέρνηση αναποφευχθα.

Δημοσκόπηση GPO: Στο 6,8% το προβάδισμα της ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ -Η ακρίβεια το μεγάλο πρόβλημα - iefimerida.gr
Στο 6,8% βρίσκεται το προβάδισμα της ΝΔ σε σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ, σύμφωνα με δημοσκόπηση της GPO που προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.

juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.

01-12-22

09:27

More than 40% of British exports have disappeared from European shelves since Brexit
Government’s new trade red tape likely to hit long-term productivity, trade economists warn

American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.926 μηνύματα.

01-12-22

11:57
Το Brexit ευθύνεται για την παρακμή της Βρετανίας αλλά δεν είναι ο μόνος παράγοντας.H Βρετανία στην δίνη του Μπρεξιτ.
Ήδη από τα τέλη του 2000, μετά την κρίση , η βρετανική οικονομία δεν είχε ανάκτηση το κύρος που είχε πριν από αυτην. Την περίοδο 2000-2007 η Βρετανία είχε την μεγαλύτερη ανάπτυξη από τις χώρες των G7, ενώ η παραγωγή της είχε καταγράψει τον δεύτερο μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης μεταξύ των G7 (πίσω από τις ΗΠΑ ). Μετά την κρίση του 2008-2009 το χρέος της διπλασιάστηκε από το 45% του ΑΕΠ σε 90% του ΑΕΠ (σήμερα είναι στο 97%), η ανάπτυξη της δεν ήταν 3% το χρόνο όπως ήταν παλιά αλλά στο 1.5% κατά μέσο όρο για την περίοδο 2010-2015, ενώ η βιομηχανική της παραγωγή είχε την δεύτερη μικρότερη αύξηση (τελευταία ήταν η Ιταλία ). Τέλος το κόστος ζωής στη χώρα γνωρίζει μεγάλη άνοδο από το 2012 και μετά.
Το Brexit όμως χειροτέρευσε τα πράγματα όπως ολα δείχνουν. Αρχικά οι εξαγωγές της Βρετανίας προς την Ευρώπη μειώνονται συνεχώς από το 2017 και μετά , οι εισαγωγές προς τη χώρα το ίδιο. Επίσης , η Βρετανία έχασε την πρόσβαση που είχε σε ποιοτικό εργατικό δυναμικό από την Ευρώπη και τώρα ψάχνεται να βρει εργάτες / υπαλλήλους από την Ινδία που προφανώς δεν είναι το ίδιο ούτε σε ποιότητα ούτε σε παραγωγικότητα με τους ευρωπαίους πολίτες κακά τα ψέματα.
Όλα αυτά την ώρα που η χώρα αναμένεται να έχει ύφεση το 2023.

Βρετανία: Η οικονομία προβλέπεται να συρρικνωθεί κατά 1,4% το 2023 - Οικονομικός Ταχυδρόμος - ot.gr
Τι είπε ο υπουργός Οικονομικών Τζέρεμι Χαντ

Lancelot
Περιβόητο μέλος
Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5.377 μηνύματα.

01-12-22

11:58
Αμάν
www.tovima.gr

Δείπνο Σαμαρά-Καραμανλή στην Κηφισιά με μηνύματα - ΤΟ ΒΗΜΑ
Η πρωτοβουλία του δείπνου ανήκει στον Αντώνη Σαμαρά, ώστε να ανταποδώσει το τραπέζι του Κώστα Καραμανλή στην Θεσσαλονίκη.

Lancelot
Περιβόητο μέλος
Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5.377 μηνύματα.

01-12-22

17:09
Πάλι με την γίδα στην πλάτη πιάστηκες. ΠάλιΡε φίλε τι να κάνουμε. Αυτές είναι οι αλήθειες. Δεν ήξερα ότι οι συριζαιοι υποστηρίζετε τόσο πολύ την ιδιωτικοποίηση των πιο σημαντικών εγκαταστάσεων της χώρας που τα δώσατε για μια φέτα ψωμί.
Πόσο δώσατε τα τραίνα θυμάσαι;

Ο μύθος για το «ξεπούλημα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
<p>Πολλοί ήταν εκείνοι που «χλεύασαν» το τίμημα των 45 εκατ. ευρώ που συμφωνήθηκε για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους ιταλικούς σιδηροδρόμους. </p>

01-12-22

18:44
Νομιμοποιήθηκε και επίσημα το φακελάκι στα νοσοκομεία. Ή θα πληρώνεις για να χειρουργηθείς την ώρα που πρέπει ή θα κάτσεις στην αναμονή και θα περιμένεις για μήνες.
Βασικά αγαθά όπως η υγεία γίνονται εμπόρευμα. Να τους χαίρεστε όσοι τους ψηφίσατε.
Βασικά αγαθά όπως η υγεία γίνονται εμπόρευμα. Να τους χαίρεστε όσοι τους ψηφίσατε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Άεργος/η και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12.746 μηνύματα.

01-12-22

18:44
Μπράβο Λανσελοτ, ας τα δωσουμε ολα για 40 εκατομμύρια, τι να τα κάνει ο λαος τα δημοσια αεροδρομια, λιμανια, τραινα?Πάλι με την γίδα στην πλάτη πιάστηκες. Πάλι
![]()
Ο μύθος για το «ξεπούλημα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
<p>Πολλοί ήταν εκείνοι που «χλεύασαν» το τίμημα των 45 εκατ. ευρώ που συμφωνήθηκε για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους ιταλικούς σιδηροδρόμους. </p>www.kathimerini.gr
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.926 μηνύματα.

01-12-22

19:05
Πηγή έχουμε;;Νομιμοποιήθηκε και επίσημα το φακελάκι στα νοσοκομεία. Ή θα πληρώνεις για να χειρουργηθείς την ώρα που πρέπει ή θα κάτσεις στην αναμονή και θα περιμένεις για μήνες.
Βασικά αγαθά όπως η υγεία γίνονται εμπόρευμα. Να τους χαίρεστε όσοι τους ψηφίσατε.


Lancelot
Περιβόητο μέλος
Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5.377 μηνύματα.

01-12-22

19:10
Πόσα ψέματα θα χωρέσουν σε μια πρόταση;Μπράβο Λανσελοτ, ας τα δωσουμε ολα για 40 εκατομμύρια, τι να τα κάνει ο λαος τα δημοσια αεροδρομια, λιμανια, τραινα?
Σας φτύνουν και νομιζετε οτι βρεχει...
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Μαζί με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η ιταλική Ferrovie «αγοράζει»:
• Την πρόσβαση στο δίκτυο του ΟΣΕ, καταβάλλοντας περίπου 20 εκατ. ευρώ ετησίως στο ελληνικό Δημόσιο. Και αυτό δεδομένου ότι η υποδομή είναι μοναδική, δεν θα ισχύσει για τα πέντε επιδοτούμενα χρόνια, αλλά όσο θα υπάρχει η επιχείρηση.
• Την ενοικίαση τρένων από τη ΓΑΙΑΟΣΕ καταβάλλοντας ετησίως περίπου 15 εκατ. ευρώ στο ελληνικό Δημόσιο για το διάστημα της επιδότησής της.
• Τη χρήση σιδηροδρομικών ακινήτων πληρώνοντας έως 2 εκατ. ευρώ τον χρόνο στο Δημόσιο για το διάστημα λειτουργίας της ανεξαρτήτως επιδότησης.
• Την υποχρέωση να συντηρεί την εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), είτε αυτή αποκρατικοποιηθεί είτε όχι, καταβάλοντας ετησίως 25-30 εκατ. ευρώ για τα πέντε χρόνια της επιδότησης.
Εν κατακλείδι, στην πενταετία η Ferrovie θα εισπράξει 250 εκατ. αμοιβές και την ίδια περίοδο θα είναι υποχρεωμένη να καταβάλει στο Δημόσιο περίπου 310 εκατ. ευρώ, έχοντας την υποχρέωση της διεξαγωγής των μεταφορών στις ζημιογόνες άγονες γραμμές.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Άεργος/η και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12.746 μηνύματα.

01-12-22

19:11
Παμε ολοταχώς για ιδιωτικοποίηση μεχρι και του αέρα για 40 εκατομμύρια.Πόσα ψέματα θα χωρέσουν σε μια πρόταση;
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Μαζί με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η ιταλική Ferrovie «αγοράζει»:
• Την πρόσβαση στο δίκτυο του ΟΣΕ, καταβάλλοντας περίπου 20 εκατ. ευρώ ετησίως στο ελληνικό Δημόσιο. Και αυτό δεδομένου ότι η υποδομή είναι μοναδική, δεν θα ισχύσει για τα πέντε επιδοτούμενα χρόνια, αλλά όσο θα υπάρχει η επιχείρηση.
• Την ενοικίαση τρένων από τη ΓΑΙΑΟΣΕ καταβάλλοντας ετησίως περίπου 15 εκατ. ευρώ στο ελληνικό Δημόσιο για το διάστημα της επιδότησής της.
• Τη χρήση σιδηροδρομικών ακινήτων πληρώνοντας έως 2 εκατ. ευρώ τον χρόνο στο Δημόσιο για το διάστημα λειτουργίας της ανεξαρτήτως επιδότησης.
• Την υποχρέωση να συντηρεί την εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), είτε αυτή αποκρατικοποιηθεί είτε όχι, καταβάλοντας ετησίως 25-30 εκατ. ευρώ για τα πέντε χρόνια της επιδότησης.
Εν κατακλείδι, στην πενταετία η Ferrovie θα εισπράξει 250 εκατ. αμοιβές και την ίδια περίοδο θα είναι υποχρεωμένη να καταβάλει στο Δημόσιο περίπου 310 εκατ. ευρώ, έχοντας την υποχρέωση της διεξαγωγής των μεταφορών στις ζημιογόνες άγονες γραμμές.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Άεργος/η και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12.746 μηνύματα.

01-12-22

19:17
Μον ενας ζαιος θα μπορουσε να πει οτι η πληρη ιδιωτικοποιηση του μοναδικου δημοσιου δικτυου τραινων οπως και το ξεπουλημα του υπαρχοντος εξοπλισμου για μερικες δεκαδες εκατομμυρια, ειναι success story.
Φυσικα για τα αεροδρομια και τα λιμανια μουγκα, αλλα τα τραίνα φτανουν απο μονα τους.
Τα αποτελέσματα τα έχουμε δει. Από τοτε που εγινε το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ του ΟΣΕ, τα εισιτήρια έχουν ανέβει, τα δρομολόγια έχουν μειωθεί. Αποκλειστικο χαμένος, ο πολίτης αυτής της χώρας που ήθελε εναν οικονομικο και οικολογικό τρόπο να ταξιδεύει.
Πριν το 2016 ακόμα άξιζε να παιρνει κανεις τραινο για μεγάλες διαδρομές. Από το 16 και μετά το έχουμε ξεχάσει τελείως ως επιλογή. Καλύτερα με τα ΕΛΤΑ που ειναι και αυτά ακριβά.
Φυσικα για τα αεροδρομια και τα λιμανια μουγκα, αλλα τα τραίνα φτανουν απο μονα τους.
Τα αποτελέσματα τα έχουμε δει. Από τοτε που εγινε το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ του ΟΣΕ, τα εισιτήρια έχουν ανέβει, τα δρομολόγια έχουν μειωθεί. Αποκλειστικο χαμένος, ο πολίτης αυτής της χώρας που ήθελε εναν οικονομικο και οικολογικό τρόπο να ταξιδεύει.
Πριν το 2016 ακόμα άξιζε να παιρνει κανεις τραινο για μεγάλες διαδρομές. Από το 16 και μετά το έχουμε ξεχάσει τελείως ως επιλογή. Καλύτερα με τα ΕΛΤΑ που ειναι και αυτά ακριβά.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.926 μηνύματα.

01-12-22

19:18
Καλά εδώ ο ΣΥΡΙΖΑ πούλησε τη δημόσια περιουσία για 99 χρόνια και το θεώρησαν μεγάλη επιτυχία.Μον ενας ζαιος θα μπορουσε να πει οτι η πληρη ιδιωτικοποιηση του μοναδικου δημοσιου δικτυου τραινων οπως και το ξεπουλημα του υπαρχοντος εξοπλισμου για μερικες δεκαδες εκατομμυρια, ειναι success story.
Φυσικα για τα αεροδρομια και τα λιμανια μουγκα, αλλα τα τραίνα φτανουν απο μονα τους.
Τα αποτελέσματα τα έχουμε δει. Από τοτε που εγινε το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ του ΟΣΕ, τα εισιτήρια έχουν ανέβει, τα δρομολόγια έχουν μειωθεί. Αποκλειστικο χαμένος, ο πολίτης αυτής της χώρας που ήθελε εναν οικονομικο και οικολογικό τρόπο να ταξιδεύει.



01-12-22

19:22
Πάνος Παπανικολάου, νευροχειρουργός και γενικός γραμματέας τη ονγε.Ο πυρήνας του νομοσχεδίου είναι τα άρθρα 7 και 10 που καταργούν την πλήρη και αποκλειστική απασχόληση των νοσοκομειακών γιατρών που αποτελεί την ιδρυτική αρχή του ΕΣΥ. Δίνεται το ελεύθερο σε ιδιώτες γιατρούς να «βολτάρουν» στα δημόσια νοσοκομεία και αντίστροφα σε συγκεκριμένους γιατρούς του ΕΣΥ να «βολτάρουν» στις ιδιωτικές κλινικές. Επίσης αφήνονται ανεξέλεγκτοι οι γνωστοί πανεπιστημιακοί αρχικαθηγηταί, οι οποίοι δεν θα χρειάζονται πλέον ούτε καν την τυπική άδεια του διοικητή του νοσοκομείου για να φεύγουν από το δημόσιο νοσοκομείο και να πηγαίνουν στα ιδιωτικά θεραπευτήρια. Αυτό σε συνδυασμό με την ήδη νομοθετημένη διάταξη περί «απογευματινών» επ’ αμοιβή χειρουργείων θα οδηγήσει τους ασθενείς είτε να αναγκάζονται να πληρώνουν «νόμιμο» φακελάκι μέσα στο ίδιο το δημόσιο νοσοκομείο ή να οδηγούνται εκβιαστικά ως πελάτες στις ιδιωτικές κλινικές. Έτσι καταργείται κάθε έννοια δικαιώματος στη δημόσια δωρεάν περίθαλψη. Συνοδευτικά στο παραπάνω υπάρχουν διατάξεις που θίγουν καίρια τα στοιχειώδη δικαιώματα των νέων γιατρών πτυχιούχων της Ιατρικής, ειδικευόμενων και επικουρικών ειδικευμένων.

Τελική αναμέτρηση με το νομοσχέδιο-νεκροθάφτη της δημόσιας περίθαλψης
Κορυφώνεται με 24ωρη πανυγειονομική απεργία την Πέμπτη η «μητέρα των μαχών» για την υπεράσπιση της δημόσιας περίθαλψης.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 15 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 218 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Wonderkid
- phleidhs
- gaidouri
- chester20080
- Ilma
- J.Cameron
- Kate1914
- Hased Babis
- GeorgePap2003
- giorgos5002
- giannhs2001
- Memetchi
- KTr!
- jj!
- Joji
- Ryuzaki
- back2967
- camil
- Scandal
- American Economist
- Paragontas7000
- charmander
- taketrance
- Δροσουλίτης
- fmarulezkd
- Maraki4you
- Alessandra Eliza
- ggl
- Abiogenesis
- Human being
- DimitraA.
- parrot/παπαγάλος
- Libertus
- Shadowban
- epote
- Countdown
- Αντικειμενικός
- P.Dam.
- yellow
- Esperos1
- Jim175
- arko
- touvlo
- Fernando_A
- Μαυρίκιος
- Arianara S3
- χημεια4λαιφ
- exotic xo
- ΘανάσοςG4
- marww
- jims
- Obi-Wan Kenobi
- synthnightingale
- Johnny15
- fourkaki
- grtt
- User2350
- D_G
- johnsala
- Εχέμυθη
- augustine
- rafaela11
- Τodoroki
- hirasawayui
- Sherlockina
- aggorf
- NickTheQuick
- aggelosst9
- ag97
- giannis256
- Στεφανος56
- Maria_Xagorari
- AK-92
- SlimShady
- bigthor
- Ness
- maios
- petrosln
- Jack of Spades
- tsiobieman
- Εριφύλη
- Unboxholics
- fockos
- Αλκίμαχος
- spring day
- FreeNotes
- elenaki92
- lepipini
- Sevasti
- Metalhead_4_life
- Wilsongeo
- thenutritionist
- Roulaki
- qwertyuiop
- ESTELLA
- Johnman97
- Angelo
- Galini66
- G.BOTAS
- Best Quality Vacuum
- Giii
- Klaus132
- kajamix
- allall1
- MaikeHan21
- Lila955
- Appolon
- Intruder123
- Χρονοταξιδιώτης
- geordimi10
- AnnaVrt12
- Melina.
- oups
- Stres
- constansn
- alexd99
- tfghp
- snowy
- Ωρορα
- louminis
- ougka pougka
- Morelo
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.