rina45
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μια παράσταση για ένα ενυδρείο, μία φωτογραφία και ένα τελείως αποτυχημένο stand up, βασισμένη στο παραμύθι 'Γκλούμιστερ' της Ιωάννας Μήτσικα.
Συντελεστές:
Κείμενο: Ιωάννα Μήτσικα, Έφη Κάντζα
Σκηνοθεσία: Τατιάνα Μύρκου, Ιωάννα Μήτσικα, Έφη Κάντζα
Σκηνικά – Κοστούμια: Κατερίνα Παπαγεωργίου
Μουσική: Αλέξανδρος Ιωάννου
Γραφίστας: Πάνος Γκένας
Παίζουν: Ιωάννα Μήτσικα, Έφη Κάντζα
ΣΤΟ
Studio Vis Motrix, Αγν. Στρατιώτη 20, (έναντι Αγ. Δημητρίου), Θεσσαλονίκη * Τηλέφωνο: 2310228161
Aπό 20 Ιανουαρίου 2011 * Πέμπτη - Παρασκευή, 23:00 Σάββατο - Κυριακή, 21:00
ΤΙΜΗ
?12, ?8
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rina45
Εκκολαπτόμενο μέλος



Μετά από την επίμονη απαίτηση του κοινού (η τελευταία παράσταση της Αθήνας ακυρώθηκε λόγω ασθένειας της Μαρινέλλας) που ζητά καθημερινά την επανάληψη των παραστάσεων, το μιούζικαλ «Μαρινέλλα» θα κάνει το οριστικό λαμπρό του φινάλε, στην Αθήνα, στο Παλλάς για τρεις μόνο νύχτες, στις 11, 12 και 13 Φεβρουαρίου, για τις οποίες για τις οποίες η προπώληση των εισιτηρίων έχει ήδη ξεκινήσει.
Η μουσική θεατρική παράσταση «Μαρινέλλα - Το Μιούζικαλ» διατρέχει τις δεκαετίες από το 50 μέχρι σήμερα και αφηγείται την ιστορία τριών γυναικών. Οι δυο πρώτες είναι πρόσωπα φανταστικά και η τρίτη πραγματικό.
Η πρώτη είναι η Ειρήνη (Ευαγγελία Μουμούρη) μια γυναίκα από την επαρχία, η δεύτερη η Μαρία (Τζένη Μπότση) μια Αθηναία και η τρίτη ένα κορίτσι από τη Θεσσαλονίκη που πήρε το όνομα Μαρινέλλα και έμελε να γίνει μύθος.
Το ρόλο της Μαρινέλλας υποδύεται φυσικά η Μαρινέλλα και μια νεαρή ηθοποιός που κάνει την παιδική της ηλικία. Οι βασικοί αντρικοί ρόλοι παίζονται από το Λάμπη Λιβιεράτο και τον Αντώνη Λουδάρο και ο θίασος συμπληρώνεται από δώδεκα ακόμα ηθοποιούς και χορευτές. Οι φανταστικές ιστορίες της Ειρήνης και της Μαρίας συμπλέκονται με την πορεία της Μαρινέλλας και τα τραγούδια της ακολουθούν τις περιπέτειες, τους έρωτες και τις διαψεύσεις τους. Οι ζωές τους κυλάνε παράλληλα με την καριέρα της τραγουδίστριας και η φωνή της Μαρινέλλας γίνεται παραπλήρωμα και έκφραση του αισθήματός τους. Κι έτσι, οι σημαντικότερες επιτυχίες της γίνονται ορόσημα για τη ζωή της Ειρήνης και της Μαρίας όπως και εκατοντάδων χιλιάδων άλλων Ελληνίδων.
Εκτός από τη Μαρινέλλα πρωταγωνιστούν (αλφαβητικά): Λάμπης Λιβιεράτος, Αντώνης Λουδάρος, Ευαγγελία Μουμούρη, Τζένη Μπότση και ακόμα δώδεκα ηθοποιοί και χορευτές.
Το έργο «Μαρινέλλα - Το Μιούζικαλ» των Θανάση Παπαθανασίου + Μιχάλη Ρέππα σκηνοθετεί ο Σταμάτης Φασουλής. Τα σκηνικά είναι του Γιώργου Γαβαλά, τα κοστούμια της Ντένης Βαχλιώτη, οι χορογραφίες του Δημήτρη Παπάζογλου και οι φωτισμοί του Λευτέρη Παυλόπουλου.
Οι ενορχηστρώσεις είναι του Αλέξιου Πρίφτη, ο οποίος διευθύνει και την επταμελή ορχήστρα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΝΥΧΤΕΣ 11, 12 ΚΑΙ 13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 9.00μμ.
ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: 21:00
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: 30, 40, 45, 50, 60, 70 ?
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
Παλλάς: Βουκουρεστίου 5, Αθήνα, Τηλ.: 210-3213100
Ημέρες και ώρες λειτουργίας ταμείων:
Δευτέρα έως Σάββατο 09.00 - 20.00 και τις Κυριακές 12.00-20.00
Με πιστωτική κάρτα : 210 81 0 81 81
Κρατήσεις μέσω Internet : www.ellthea.gr
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rina45
Εκκολαπτόμενο μέλος



Η πιο όμορφη θάλασσα..., μια μουσική παράσταση με βασικό υλικό της το πολιτικό / κοινωνικό τραγούδι θα παρουσιαστεί στη σκηνή του θεάτρου ΚΑΠΠΑ από την 1η Φεβρουαρίου. Το πολιτικό τραγούδι [επίκαιρο όσο ποτέ] έρχεται όχι ως μνήμη αλλά ως ανάγκη έκφρασης της σύγχρονης κοινωνίας...
Μερικά από τα σημαντικότερα πολιτικά τραγούδια γίνονται αφορμή μιας διαφορετικής αντίληψης γύρω από το ρόλο του τραγουδιού και κάθε μορφής έκφρασης στην εποχή μας, αλλά και σε κάθε εποχή...
Τραγούδια που άντεξαν στο χρόνο, καθώς η ιστορία επαναλαμβάνεται, δεν ανασύρονται. Απλά επιστρέφουν... Σχεδόν δικαιωματικά, μετά την πρόσκαιρη εξορία τους...Επιστρέφουν ως ανάγκη και συνείδηση της εποχής...
Τραγούδια και μικρές στιγμές κειμένων, αποτελούν το υλικό της παράστασης Η πιο όμορφη θάλασσα... [στίχος του Ναζίμ Χικμέτ].
Ανάμεσά τους, μοναδικές δημιουργίες των Μάνου Χατζιδάκι , Μίκη Θεοδωράκη , Βασίλη Τσιτσάνη, Μάνου Λοίζου, Θάνου Μικρούτσικου, Σταύρου Ξαρχάκου , Διονύση Σαββόπουλου, Γιώργου Ανδρέου, Δημήτρη Παπαδημητρίου, Θοδωρή Οικονόμου αλλά και εμβληματικά τραγούδια των Κουρτ Βάιλ, Ζακ Μπρελ, Λέονταρντ Κοέν, Τζόαν Μπαέζ σε μια μουσική παράσταση που γοητεύει υπενθυμίζοντάς μας πως : Η μνήμη είναι ο μόνος νικητής στο χρόνο...
Η Ρίτα Αντωνοπούλου, ο Κώστας Θωμαίδης και η Γιώτα Νέγκα, τρεις από τις σημαντικότερες σύγχρονες φωνές ερμηνεύουν με μοναδικό τρόπο τα τραγούδια της παράστασης.
Ο συνθέτης Θοδωρής Οικονόμου, δημιουργεί ένα διαφορετικό ηχόχρωμα απολύτως εναρμονισμένο με μια σύγχρονη αντίληψη.
Μαζί του οι σολίστ Δημήτρης Χουντής στα πνευστά και Μιχάλης Πορφύρης στο τσέλο.
Διαβάζουν οι ηθοποιοί : Στέλιος Μάινας [1 και 7 Φεβρουαρίου] και Στέλλα Αντύπα.
Τη σκηνοθετική επιμέλεια υπογράφει ο Θέμης Μουμουλίδης
Πρεμιέρα την Τρίτη 1 Φεβρουαρίου στις 9 το βράδι.
Παραστάσεις :
Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου ώρα 9 μ.μ.
Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου ώρα 9 μ.μ.
Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου ώρα 9 μ.μ.
Πρεμιέρα την Τρίτη 1 Φεβρουαρίου στις 9 το βράδυ.
Τιμές εισιτηρίων : 10 , 15 και 20 ευρώ.
Η προπώληση εισιτηρίων ξεκίνησε στις 15 Ιανουαρίου.
Πληροφορίες κρατήσεις : Θέατρο ΚΑΠΠΑ [Κυψέλης 2], 2108831068
www.ticketservices.gr
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rina45
Εκκολαπτόμενο μέλος


Η Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη γιορτάζει τα 150 χρόνια της και παρουσιάζει το πρώτο Μουσείο Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη στις 29 και 30 Ιανουαρίου.

Η Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη γιορτάζει τα 150 χρόνια της και παρουσιάζει το πρώτο Μουσείο Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη στις 29 και 30 Ιανουαρίου.
Μικροί και μεγάλοι φίλοι της σοκολάτας θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν από κοντά μία μοναδική, «σοκολατένια» εμπειρία, σε ένα Μουσείο διαφορετικό από όλα τα άλλα - στο Μουσείο Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη - υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων.
Μέσα στο Μουσείο, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την ιστορία της διάσημης Σοκολάτας από το 1861 μέχρι σήμερα, να αποκτήσουν μία πρώτη ιδέα για το πώς λειτουργεί η γραμμή παραγωγής στο Εργοστάσιο Παυλίδη, να δουν την έκθεση συσκευασιών Υγείας Παυλίδη που φοιτητές του Κολλεγίου Βακαλό Art & Design δημιούργησαν αποκλειστικά για την επέτειο των 150 χρόνων και, φυσικά, να απολαύσουν σοκολατένιες λιχουδιές.
Επιπλέον, οι μικροί επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να παίξουν και να απασχοληθούν δημιουργικά σε δραστηριότητες ειδικά σχεδιασμένες από το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο.
Με την αφορμή της επετείου, η Υγείας Παυλίδη συνεργάζεται με την Μ.Κ.Ο. «Ανοιχτή Αγκαλιά», για να προσφέρει την υποστήριξή της σε παιδιά που πάσχουν από χρόνιες παθήσεις και νοσηλεύονται σε νοσοκομεία. Στην κατεύθυνση αυτή, δημιουργήθηκε ειδική επετειακή συσκευασία, που περιέχει 3 σοκολάτες Υγείας Παυλίδη των 100γρ., το 10% των εσόδων της οποίας θα προσφερθεί στην «Ανοιχτή Αγκαλιά». Επίσης, στο χώρο του Μουσείου θα λειτουργεί κατάστημα αναμνηστικών δώρων υπέρ των σκοπών της «Ανοιχτής Αγκαλιάς».
Το πρωτότυπο αυτό Μουσείο θα λειτουργήσει στις 29 & 30 Ιανουαρίου ακριβώς πίσω από το Εργοστάσιο Παυλίδη, Πειραιώς 135, Αθήνα, με ώρες λειτουργίας 10.00 έως 20.00.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bopajgo
Εκκολαπτόμενο μέλος


Η Φώτοθέατρον, σε συνεργασία με τη Φωτογραφική Ομάδα Φοιτητών Ρεθύμνου έχει την χαρά να φέρει στο Ρέθυμνο την δουλειά τριών διακεκριμένων ελλήνων φωτογράφων: των Γιάννη Δήμου, Κωνσταντίνου Μάνου και Νίκου Οικονομόπουλου.
Η έκθεση αυτή παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Athens House of Photography στην Αθήνα, τον περασμένο Δεκέμβριο, και τώρα θα παρουσιαστεί στην αίθουσα του Πυροβολικού στη Fortezza από τις 22 μέχρι και τις 30 Ιουνίου. Οι ώρες λειτουργίας θα είναι από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 και από τις 18:00 έως τις 22:00.
Η έκθεση είναι μια συμπαραγωγή της Φωτοθέατρον με την Apeiron Photos και τη Φωτογραφική Ομάδα Φοιτητών Ρεθύμνου.
Οι επισκέπτες της έκθεσης θα μπορούν να αγοράσουν βιβλία, αφίσες αλλά και υπογεγγραμένα έργα των τριών σπουδαίων αυτών φωτογράφων. Ταυτόχρονα, ο Γιάννης Δήμου θα πραγματοποιήσει ομιλία στο Στέκι των Πολιτιστικών Ομάδων (Νικηφόρου Φωκά 82, Μακρύ Στενό) στις 23 Ιουνίου στις 21:00, με θέμα τα έργα της έκθεσης (κατ’ εξαίρεση τη συγκεκριμένη μέρα η έκθεση θα λειτουργήσει μέχρι τις 21:00).
Είσοδος Ελεύθερη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος



Η νέα ταινία του Superman με τίτλο "Man of Steel" αναμένεται το 2013.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος


Παγκόσμιος Καβάφης
«Το έργο του Κωνσταντίνου Καβάφη το πήρα για πρώτη φορά στα χέρια μου, όταν πλέον πίστεψα ότι είχα ολοκληρώσει ένα μουσικό έργο γι' αυτό».
Ετσι περιγράφει ο συνθέτης Αλέξανδρος Καρόζας τη σχέση του με την ποίηση του μεγάλου Αλεξανδρινού. Μια δημιουργικά εμμονική σχέση που ξεκίνησε δειλά προ 25ετίας, με τις πρώτες απόπειρες μελοποίησης, συνεχίστηκε με το δισκογραφημένο «Αφιέρωμα στον Καβάφη» και κατέληξε πρόσφατα στη σύνθεση του έργου «Kavafis Project». Το τελευταίο, σε μορφή ορατορίου, κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στις 26 Νοεμβρίου, στο περίφημο Wiener Konzerthaus, με τον Μπρούνο Γκαντζ να απαγγέλλει στα γερμανικά όσα μελοποιημένα καβαφικά ποιήματα θα ερμηνεύσει ως κορυφαίος ο Γιώργος Νταλάρας, με τη Χορωδία της Μουσικής Ακαδημίας της Βιέννης και με την Ορχήστρα Δωματίου της Βιέννης, υπό τον Κύπριο αρχιμουσικό Γιώργο Κουντούρη.
Στη Γερμανία
Γεννημένος στην Κατερίνη, ο Αλέξανδρος Καρόζας έδωσε πολύ νωρίς δείγματα ενός προσωπικού μουσικού ιδιώματος, το οποίο γειτνίαζε κυρίως με τη συμφωνική μουσική, φέροντας βυζαντινές ή παραδοσιακές μελωδικές μνήμες, αλλά και μοντέρνες νύξεις, ενισχυμένες από τη σχεδόν ισότιμη παρουσία ηλεκτρονικών μουσικών οργάνων δίπλα στα κλασικά. Μόνιμος κάτοικος Γερμανίας από τα 7 του χρόνια, όταν εγκαταστάθηκε εκεί οικογενειακά, στη Γερμανία σπούδασε κι εκεί έγινε περισσότερο γνωστός, κινούμενος μεταξύ Βερολίνου και Φρανκφούρτης. Στην Ελλάδα το όνομά του είναι λιγότερο αναγνωρίσιμο και μάλιστα όχι τόσο με την ιδιότητα του συνθέτη, αλλά κυρίως μ' αυτή του παραγωγού, π.χ. συμφωνικών ή λυρικών έργων του Μίκη Θεοδωράκη. Στη Γερμανία ωστόσο είναι γνωστός ως συνθέτης συμφωνικών έργων και μουσικών για κινηματογραφικές ταινίες. Εχει συνεργαστεί με την Ορχήστρα της Κρατικής Ακαδημίας της Πετρούπολης, τις Οπερες του Βερολίνου και της Φρανκφούρτης, αλλά και με μεγάλα ονόματα ερμηνευτών και πέραν του λυρικού τραγουδιού, όπως π.χ. με την τζαζ τραγουδίστρια Τζούλι Ντένις κ.ά.
Τα ποιήματα που μελοποίησε εν προκειμένω ο Καρόζας για το «Kavafis Project» είναι μερικά από τα εμβληματικότερα του Αλεξανδρινού: «Φωνές», «Κεριά», «Δέησις», «Ηδονή», «Επέστρεφε», «Απολείπειν ο Θεός Αντώνιον» κ.ά. Στόχος του συνθέτη, η μουσική του να περικλείει την ποικιλόχρωμη κουλτούρα του Ελληνισμού και να βασίζεται σε αυθεντικές ρίζες της κλασικής ελληνικής, αλλά και ευρύτερα μεσογειακής παράδοσης. Στη μεγάλη συναυλία στο Konzerthaus της Βιέννης, στη γερμανόφωνη απόδοσή τους θα τα απαγγείλει ο σπουδαίος Μπρούνο Γκαντζ, που τον ξέρουμε φυσικά ως έναν από τους κορυφαίους Ευρωπαίους ηθοποιούς και πρωταγωνιστή του Θεόδωρου Αγγελόπουλου στη «Σκόνη του Χρόνου».
«Φωνές»
Οσο για τον Γιώργο Νταλάρα, γνώριμος από παλιά του Αλέξανδρου Καρόζα, είχε ερμηνεύσει στο παρελθόν μια άλλη μελοποιητική εκδοχή του συνθέτη για τις καβαφικές «Φωνές». Ο ίδιος συστήνει και τον Καρόζα και το παρόν έργο του, λέγοντας: «Νεαρό Ελληνόπουλο της Γερμανίας, παιδί της διασποράς, έχει καταπιαστεί 25 χρόνια πριν με το έργο του Καβάφη με περίσκεψη, προσήλωση θρησκευτική και τη δέουσα ανασφάλεια, γνωρίζοντας ότι έχει να κάνει με κάτι μοναδικό. Από το 1985 μέχρι σήμερα γράφει και ξαναγράφει, διαλύει και ξαναχτίζει το υλικό του, προσπαθώντας να δομήσει ένα κτίσμα, άλλοτε πιστεύοντας και άλλοτε αμφισβητώντας τις ικανότητές του, αντλώντας δύναμη από τον ίδιο τον ποιητή».
ΝΑΤΑΛΙ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ
Το μόνο που δεν μου άρεσε είναι η απαγγελία των ποιημάτων του αγαπημένου Καβάφη στα Γερμανικά.

Ωστόσο, πρέπει να δώσουμε τα συγχαρητήριά μας για το δύσκολο αυτό εγχείρημα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αρίσταρχος
Εκκολαπτόμενο μέλος



Χάρις Αλεξίου - Δήμητρα Γαλάνη "Σε Μπλε Βελούδο"
Από 13 Ιανουαρίου 2011 στο Παλλάς στις 9.00 μ.μ.
Έτσι θα κυλήσουν οι δυο ώρες του προγράμματος μέσα από τραγούδια σταθμούς της μακρόχρονης και πολύχρωμης διαδρομής τους. Όπως φυλάμε κοσμήματα που αγαπάμε σε θήκες βελούδινες, όπως χαρακτηρίζουμε τις απαλές, ζεστές φωνές ίδιο βελούδο, όπως φωτίζει τ’ ουρανού το μπλε τη νύχτα. Κάτι ακριβό, λιτό, γερό και όμορφο, όπως αξίζει σε δυο τέτοιες διαδρομές.
Απ’ τις αρχές του ’70 μέχρι σήμερα, σ’ ένα μικρόφωνο μπροστά και γύρω ο κόσμος μια αγκαλιά, μέσα απ’ τη χάρη της φωνής τους, να μαγεύεται, να ταξιδεύει, να τραγουδάει μαζί τους.
Τέσσερις δεκαετίες στη σκηνή.
«Δεν ξέρω πώς φαντάζεται ο περισσότερος κόσμος αυτή τη διαδρομή. Εγώ αισθάνομαι ότι ήμουν πάνω σ’ ένα άλογο και κάλπαζα κι έτρεχα και περνούσα από τόπους διάφορους, συναντούσα διάφορους ανθρώπους, χαιρόμουν που τους συναντούσα, που τραγουδούσα διαφορετικά πράγματα, που είχα αποδοχή» λέει η Χάρις Αλεξίου.
Και όπως η Δήμητρα Γαλάνη παρατηρεί: « Επειδή οι ιλιγγιώδεις ταχύτητες της δισκογραφικής αγοράς κάνουν τα 40 χρόνια να φαίνονται πάρα πολλά. Επειδή μπορεί και να είναι έτσι για την πορεία ενός καλλιτέχνη και σίγουρα έτσι για την ζωή ενός ανθρώπου. Επειδή το πρόσωπο ενός τραγουδιστή είναι τα τραγούδια που διαλέγει να πει. Επειδή επιτυχία σημαίνει να μπορεί ένας καλλιτέχνης να διαχειρίζεται το παρελθόν του σαν να ήταν παρόν κι επειδή μέσα απ’ το παρελθόν σχεδιάζεται το μέλλον» η συνάντησή τους στη σκηνή του Παλλάς θα είναι η πιο πιστή προβολή αυτού που αντέχει στην καρδιά μας σαν αλήθεια, η πιο δικιά μας, τελικά, μεταπολίτευση.
Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Λίνα Νικολακοπούλου
Σκηνoγραφία: Γιώργος Γαβαλάς – Γιάννης Μουρίκης
Σχεδιασμός Φωτισμών : Ελευθερία Ντεκώ
Ενορχηστρώσεις: Κώστας Παπαδούκας, Γιώργος Ζαχαρίου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Empedoklis
Νεοφερμένο μέλος


Η καλλιτέχνις Erika Simmons «ξέθαψε» όλες τις παλιές κασέτες από το υπόγειο του σπιτιού της και αποφάσισε να… εφαρμόσει επάνω τους όλες τις καλλιτεχνικές ανησυχίες της. «Είναι κρίμα να μένουν ξεχασμένες και σκονισμένες χωρίς να έχουν καμία χρηστικότητα πια», λέει, και βάζει σε εφαρμογή το σχέδιό της.
πηγή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rascal_gd
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Έχω διαβάσει το βιβλίο της Who do you think you are, κι έχω μεγάλη όρεξη να ανακαλύψω και τα διηγήματά της! Μπράβο της!
Είναι από τις πιο γνωστές και σημαντικές διηγηματογράφους παγκοσμίως.
AFP
![]()
Η Καναδή συγγραφέας Άλις Μονρό είναι η νικήτρια της φετινής απονομής του βραβείου Νόμπελ Λογοτεχνίας. Eίναι μάλιστα η πρώτη πολίτης του Καναδά και η δέκατη τρίτη γυναίκα που τιμάται με το βραβείο αυτό.
Τα στοιχήματα στη Βρετανία έδιναν κι έπαιρναν μέχρι τελευταία στιγμή που θα ανακοινώνονταν οι νικητές, ενώ η απονομή διέψευσε τα προγνωστικά που ήθελαν για φαβορί τον Ιάπωνα Χαρούκι Μουρακάμι.
Η Άλις Μονρό, 82 ετών σήμερα, γεννήθηκε στο Οντάριο του Καναδά το 1931. Έχει εκδώσει κυρίως συλλογές διηγημάτων. Έχει διακριθεί τρεις φορές με την υψηλότερη λογοτεχνική διάκριση στον Καναδά, το Governor General's Literature Award. Έχει επίσης βραβευτεί από την Ένωση Κριτικών ΗΠΑ κι έχει λάβει το βραβείο Rea για τη συνολική προσφορά της στο διήγημα. Το 2009 της απονεμήθηκε το Man Booker International, για το οποίο ήταν ξανά υποψήφια και το 2007. Το βραβείο απονέμεται κάθε δύο χρόνια σε έναν συγγραφέα εν ζωή που εκδίδει τα έργα του στην αγγλική γλώσσα. Η Άλις Μονρό είναι από τις πιο γνωστές και σημαντικές διηγηματογράφους παγκοσμίως και η κριτική επιτροπή του βραβείου χαρακτηριστικά αναφέρει: «Με κάθε διήγημά της η Μονρό καταφέρνει να φτάσει το βάθος και την ακρίβεια που οι περισσότεροι μυθιστοριογράφοι πετυχαίνουν με το σύνολο του έργου τους. Διαβάζοντας τη Μονρό μαθαίνεις πάντα κάτι που δεν είχες ποτέ σκεφτεί».
Η Άλις Μονρό αποφάσισε να γίνει συγγραφέας σε ηλικία 11 ετών.
«Νομίζω ότι γνώρισα την επιτυχία στον τομέα αυτό, επειδή δεν είχα άλλα ταλέντα. Στην ουσία δεν είμαι διανοούμενη. Ήμουν μια απλή νοικοκυρά αλλά δεν ήμουν καλή σε αυτό», είχε δηλώσει σε πρόσφατη συνέντευξή της η συγγραφέας.
Η Μονρό γνώρισε τον πρώτο σύζυγό της στο σχολείο. Το ζευγάρι παντρεύτηκε το 1951 και μετακόμισε στο Βανκούβερ, όπου μεγάλωσε τις τρεις κόρες του. Το 1963 αγόρασαν ένα σπίτι στη Βικτόρια και άνοιξαν ένα βιβλιοπωλείο με την επωνυμία «Βιβλία Μονρό».
Ωστόσο, ο έγγαμος βίος του ζευγαριού δεν ήταν από ό,τι φαίνεται στρωμένος με ροδοπέταλα, αφού πήραν διαζύγιο το 1972.
Τέσσερα χρόνια μετά η Άλις Μονρό παντρεύτηκε τον γεωγράφο Ζέραλντ Φρέμλιν και εξέδιδε νέα μυθιστορήματα κατά μέσο όρο ανά τέσσερα χρόνια.
Σε συνέντευξή της στους New York Times φέτος, η Μονρό είχε δηλώσει ότι κατά πάσα πιθανότητα θα σταματούσε μια για πάντα τη συγγραφή και ότι το τελευταίο της έργο θα ήταν το «αγαπητή ζωή».
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


[FONT="]INSPIRE 2013_ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ [/FONT]
[FONT="]Παρατείνεται για δέκα ημέρες έως και τις 30 Οκτωβρίου 2013 η προθεσμία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο Εικαστικό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης «Ιnspire».[/FONT]
[FONT="]Για τη φετινή διοργάνωση του Inspire 2013 με τίτλο Metamo[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="]phosis[/FONT][FONT="], το ΜΜΣΤ προσκαλεί τους νέους καλλιτέχνες να συμμετέχουν στο 7ήμερο εργαστήριο που θα υλοποιηθεί από τρεις διακεκριμένους δημιουργούς. Ο Franck Bragigand, ο Peter Kogler και η Μαρία Παπαδημητρίου προτείνουν μέσα από το έργο τους διαφορετικές όψεις της «μεταμόρφωσης» και θα αναδείξουν διαφορετικές τεχνικές προσέγγισης αυτής της έννοιας. [/FONT]
[FONT="]Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες καλούνται να δημιουργήσουν μέσα από πρωτότυπες, συμμετοχικές πρακτικές και παρεμβάσεις. Το εργαστήριο θα αποτελέσει χώρο εντατικής έρευνας και παραγωγικής σκέψης και το Μουσείο τόπο συνάντησης και αλληλεπίδρασης με σκοπό να ενεργοποιηθούν οι μηχανισμοί «μεταμόρφωσης» που επιφυλάσσει για τον δημιουργό και το θεατή η δημιουργική διαδικασία, επισημαίνοντας τον απρόβλεπτο και ανατρεπτικό χαρακτήρα της τέχνης. [/FONT]
[FONT="]Το φεστιβάλ προβλέπει τα έξοδα παραγωγής των έργων, τα οποία θα παρουσιαστούν στη συνέχεια μαζί με τα έργα των τριών προσκεκλημένων καλλιτεχνών, σε ειδική έκθεση στους χώρους του Μουσείου αμέσως μετά τη λήξη του εργαστηρίου και θα περιληφθούν στο συλλογικό κατάλογο της διοργάνωσης Inspire 2013. [/FONT]
[FONT="]Διάρκεια εργαστηρίου: 28.11 – 04.12.2013[/FONT]
[FONT="]Διάρκεια έκθεσης : 04.12.2013 – 12.01.2014[/FONT]
[FONT="]ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ[/FONT]
[FONT="]Στο εργαστήριο είναι σκόπιμο να συμμετάσχουν φοιτητές καλών τεχνών που διανύουν το τελευταίο έτος των σπουδών τους ή απόφοιτοι (που δεν έχουν ξεπεράσει 5 έτη από το έτος αποφοίτησής τους), οι οποίοι πρωτίστως εκδηλώνουν ειδικό ενδιαφέρον για συμμετοχικές, εργαστηριακές εκπαιδευτικές διαδικασίες. [/FONT]
[FONT="]ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ[/FONT]
[FONT="]Έγκυρες θα θεωρηθούν οι αιτήσεις υποψήφιων συμμετεχόντων που θα περιλαμβάνουν:[/FONT]![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Ο σύνδεσμος για να περιηγηθεί κανείς πανοραμικά στην Ακρόπολη είναι αυτός ενώ για την Σαντορίνη αυτός .
Για περισσότερα μέρη του κόσμου μπορεί κανείς να ψάξει στην αρχική σελίδα του site : https://www.airpano.ru/

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici
Τιμώμενο Μέλος



Σολ Μπας: Ο άνθρωπος που έκανε τέχνη τις κινηματογραφικές αφίσες
πηγήΣυνεργάστηκε με ιερά τέρατα της 7ης τέχνης: Χίτσκοκ, Κιούμπρικ, Σκορτσέζε, Γουάιλντερ, Πρέμιγκερ. Τα λογότυπα μεγάλων αμερικανικών εταιριών που σχεδίασε έγιναν σύμβολα μιας ολόκληρης εποχής.
Είναι βραβευμένος με Όσκαρ για την ταινία του Why Man Creates το 1968.
Έγινε ο πρώτος σχεδιαστής αφίσας που το όνομά του μπήκε στους τίτλους συντελεστών. Ήταν το 1954 για την αφίσα της ταινίας Carmen Jones του Πρέμιγκερ.
Μια άλλη ταινία του Πρέμιγκερ, το The Man With The Golden Arm, με το χέρι ενός ναρκωμανούς αλλά και αυτή του Χίτσκοκ, Στη Σκιά των Τεσσάρων Γιγάντων με τους τίτλους που σχηματίζουν ουρανοξύστη, ήταν που τον έκαναν περισσότερο γνωστό.
Είναι ο άνθρωπος πίσω από την αφίσα της Λάμψης, του Κιούμπρικ. Ο... θρύλος λέει πως για να δώσει το ΟΚ ο γνωστός σκηνοθέτης, ο Μπας του έδειξε 300 προσχέδια! Μερικά από αυτά εκτίθενται σε έκθεση αφιερωμένη στον Κιούμπρικ.
Ο Σολ Μπας (Saul Bass) γεννήθηκε στις 8 Μαΐου του 1920 στη Νέα Υόρκη και έφυγε από τη ζωή στις 25 Απριλίου του 1996 στην Καλιφόρνια. Ήταν παντρεμένος με την Ελέιν Μπας και απέκτησαν δυο παιδιά.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος


Υπεροχος πραγματικα.,φοβερη ιδεα και φοβερη δουλεια απο τον καλλιτεχνη!!!Ο Mr Bean σε ιστορικά πορτρέτα - Σκέτη απόλαυση
![]()
O Rowan Atkinson ο ηθοποιός που είναι γνωστός ανά τον κόσμο ως Mr. Bean δάνεισε το πρόσωπό του σε μία πρωτότυπη καλλιτεχνική παρέμβαση
Ο καλλιτέχνης Rodney Pike συγκέντρωσε διάσημους πίνακες και στο κεντρικό πρόσωπο έβαλε αυτό του Mr. Bean.
Το αποτέλεσμα είναι τόσο απολαυστικό χωρίς να προσβάλει ή να γελοιποιεί τους αυθεντικούς πίνακες που προσφέρει γέλιο.
Ολοι φανταζόμαστε πόσο δύσκολο είναι για έναν καλλιτέχνη να πάρει πίνακα του Ρέμπραντ και να βάλει το πρόσωπο του Rown Atkinson.
Δείτε και κρίνετε.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΠΗΓΗ: boredpanda.com

Καλα,καποιες φωτο ειναι απαιχτες !Για μενα η καλυτερη ειναι αυτη εδω
Το υφος του,ειναι πραγματικα απιστευτο!!!Εκανε τεχνη ο ανθρωπος πανω σε αλλη τεχνη!!!!
Αλλα και οι αλλες ειναι φοβερες..ποια να πρωτοδιαλεξεις;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
leuki kataigida
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Η τιμή του εισιτηρίου θεωρώ ότι δεν αντιπροσωπεύει τα έργα του bansky και την street art γενικότερα. Είναι κρίμα να εμπορευματοποιείται ακόμη και η τέχνη που είχε στόχο να απευθύνεται σε όλους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος


Η τιμή του εισιτηρίου θεωρώ ότι δεν αντιπροσωπεύει τα έργα του bansky και την street art γενικότερα. Είναι κρίμα να εμπορευματοποιείται ακόμη και η τέχνη που είχε στόχο να απευθύνεται σε όλους.
Συμφωνώ εν μέρει, αλλά τα κέρδη θα διατεθούν για την ενίσχυση της Διεθνούς Αμνηστίας, όπως λέει στην ανακοίνωση.
Δε ξέρω συνεπώς, αν μπορούμε να μιλάμε για εμπορευματοποίηση. Ίσως θα έπρεπε να βρεθεί κάποιο άλλο pricing scheme, ή η τιμή να ήταν μικρότερη. Πχ 10 στη γενική είσοδο, αντί για 15.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.