Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.
Αυτά που ανέφερα είναι σοβαρά προβλήματα των ηλεκτρικών που δεν χωράει καμία αμφιβολία ότι υπάρχουν.
Αν έχεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο με κατανάλωση 7l/100km περίπου πληρώνεις 13.3 ευρώ /100km. Στα 150.000km πληρώνεις 19950 ευρώ.

Ένα Tesla Model 3 έχει κατανάλωση 16 kWh/100 km. Πες ότι δεν έχεις ρεύμα στο γκαράζ ή καθόλου γκαράζ και φορτίζεις σε εξωτερικό φορτιστή 0.5 ευρώ/kwh άρα 8 ευρώ/100km και τα 150.000km στοιχίζουν 12000 ευρώ. Αν φορτίζεις σπίτι σου τα 150.000km βγαίνουν με 6000 ευρώ.

Μια μπαταρία στο Model 3 βγαίνει dead στα 480,000 με 800,000km και σωστά δεν θεωρείται αναλώσιμο.

Δεν υπολόγισα καθόλου service και οι παράμετροι που έκανα είναι υπέρ των συμβατικών. Ένα συμβατικό αυτοκίνητο αντίστοιχο του τεσλα δεν έχει 7l/100km αλλά 13l/100km μέσα στη πόλη. Και η KWh στα σπίτια δεν στοιχίζει 0.25ευρώ αλλά λιγότερο. Το μπαταριοκίνητο σου δίνει τη δυνατότητα να φορτίζεις μέσω ενέργειας που παράγεις μόνος σου (φωτοβολταικά) και στη πόλη δεν καταναλώνει πιο πολλά στο σταμάτα ξεκίνα. Στο συμβατικό είσαι δούλος του βενζινά. Τέλος δεν μέτρησα καθόλου referral link και αλλα τετοια κολπα που εχουν τα Tesla. Αν χρησιμοποιησει καποιος το link σου και πάρει Tesla κερδίζεις 7500 χιλιόμετρα στο δίκτυο της.


Ανεξάρτητα από τα οικονομικά είναι καλύτερα αυτοκίνητα. Έχουν τη μέγιστη ροπή σε όλες τις στροφές ενώ στα συμβατικά νιώθεις ότι δεν τραβάνε αρκετές φορές, είναι αθόρυβα και κυρίως δεν ασχολείσαι με τους βενζινάδες.

Λογικό είναι να υπάρχει στη κοινωνία τόσο μίσος για τα ηλεκτρικά γιατί ξεβολεύει αρκετούς.
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,326 μηνύματα.
Αυτά που ανέφερα είναι σοβαρά προβλήματα των ηλεκτρικών που δεν χωράει καμία αμφιβολία ότι υπάρχουν.
Σου εδειξα πηγη οτι τα θερμικα χαλανε περισσοτερο στο ακραιο κρυο (και ειναι πολυ λογικο, εχουν υγρα μεσα που πρεπει να κινουνται) αλλα δεν του δινεις σημασια.

Αρα η κατακλειδα ειναι οτι το ΜΟΝΟ που σε ενοχλει στα ηλεκτρικα ειναι πρακτικα το κοστος τους? Η μαλλον οχι, θα σου δωσω και το κρυο, οποτε αυτο που σε ενοχλει ειναι οτι αν εχει -30 βαθμους φορτιζουν αργα και κοστιζουν παραπανω απο ενα γιουγκο σωστα?

Περα απο αυτα τι αλλο σε ενοχλει?
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.
Η BYD έρχεται στην Ελλάδα μέσω του ομίλιου σφακιανάκη.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,326 μηνύματα.
Το πηρε ενας φιλος μου, δεν ειναι κακο, με εξαιρεση αυτη τη γαμημενη ηλιθια απαραδεκτη γαμωιδεα του κρετινου του μασκ να μπουν τα φλας πανω στο τιμονι με touch buttons και να αλλαζεις ταχυτητα (οπισθεν/drive) απο την οθονη. Το ποσες φορες εχω κοντεψει να χτυπησω πισω επειδη δεν κυλησα σωστα το slider ολο το μηκος δεν περιγραφεται. Και καλη τυχη να προσπαθησεις να βγαλεις φλας βγαινοντας απο κυκλικο κομβο.

Ηληθιοτητες. Το δε δικο μου εχει και αυτο το μαλακισμενο μισο τιμονι το οποιο ειναι απλα απαραδεκτο.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.
Πήραν τα λεφτά από την ΕΕ για το πρόγραμμα τα δώσανε δεξιά και αριστερά και τώρα δεν υπάρχουν πόροι για να τα δώσουν στους νόμιμους δικαιούχους με αποτέλεσμα να παγώσει η αγορά.

Αν βάλουν εισοδηματικά κριτήρια για "το κινούμαι ηλεκτρικά ΙΙΙ" θα είναι ταφόπλακα. Το ποσό θα μειωθεί αλλά πρέπει τα λεφτά να δίνονται με την αγορά του αυτοκινήτου και όχι να μπλέκεις με αιτήσεις και γραφειοκρατία.
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,345 μηνύματα.
Πήραν τα λεφτά από την ΕΕ για το πρόγραμμα τα δώσανε δεξιά και αριστερά και τώρα δεν υπάρχουν πόροι για να τα δώσουν στους νόμιμους δικαιούχους με αποτέλεσμα να παγώσει η αγορά.

Αν βάλουν εισοδηματικά κριτήρια για "το κινούμαι ηλεκτρικά ΙΙΙ" θα είναι ταφόπλακα. Το ποσό θα μειωθεί αλλά πρέπει τα λεφτά να δίνονται με την αγορά του αυτοκινήτου και όχι να μπλέκεις με αιτήσεις και γραφειοκρατία.
Ώπα για να καταλάβω...δηλαδή τώρα αγοράζεις ηλεκτρικό (ενώ υποτίθεται ότι ΟΠΟΙΟΣ αγοράζει δικαιούται επιδότηση) και μετά σου λένε «τώρα τελειώσαν τα λεφτά, sorry, βάλτα απ' την τσέπη σου»;:lol:
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.
Ώπα για να καταλάβω...δηλαδή τώρα αγοράζεις ηλεκτρικό (ενώ υποτίθεται ότι ΟΠΟΙΟΣ αγοράζει δικαιούται επιδότηση) και μετά σου λένε «τώρα τελειώσαν τα λεφτά, sorry, βάλτα απ' την τσέπη σου»;:lol:
Ο συγγενής μου που πήρε ηλεκτρικό μετά από ένα χρόνο δεν πήρε τα λεφτά. Του το εγκρίνανε (άρα θεωρητικά θα τα πάρει) αλλά συνεχώς ζητάνε και άλλα πράγματα. Αρχικά βγάζανε πρόβλημα στα Tesla επειδή έγραφε τιμολόγιο αντί για απόδειξη πάνω. Αυτό το έλυσε η Τεσλα μόνη της δίνοντας αλλά παραστατικά στους πελάτες της.

Σήμερα ζητήσανε φορολογική/ασφαλιστική ενημερότητα γιατί πέρασε καιρός από την προηγούμενη. Σκέψου ότι η προθεσμία αν ζητήσουν κάτι είναι 5 μέρες και αρκετοί που δεν διαβάζουν τα email τους μένουν εκτός μπλέκουν με ενστάσεις ή ξεκινάνε την αίτηση από την αρχή (που τώρα δεν μπορούν γιατί οι πόροι τελειώσανε). Υπάρχουν περιπτώσεις με ληξιπρόθεσμες οφειλές που ούτε τους ήξεραν οι δικαιούχοι και το ηλεκτρονικό σύστημα του ΕΦΚΑ δεν άφηνε να βγει ενημερότητα και μέχρι να ενημερωθεί το σύστημα ότι τους πλήρωσε έληγε το 5ημερο. Γραφειοκρατία για να βγάλουν αρκετούς εκτός.

Το πρόβλημα είναι ότι η αγορά ηλεκτρικών έχει παγώσει. Πρέπει να βγει νέο κινούμαι ηλεκτρικά ή να πουν ότι το κινούμαι ηλεκτρικά τελείωσε.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,189 μηνύματα.
Πήραν τα λεφτά από την ΕΕ για το πρόγραμμα τα δώσανε δεξιά και αριστερά και τώρα δεν υπάρχουν πόροι για να τα δώσουν στους νόμιμους δικαιούχους με αποτέλεσμα να παγώσει η αγορά.

Αν βάλουν εισοδηματικά κριτήρια για "το κινούμαι ηλεκτρικά ΙΙΙ" θα είναι ταφόπλακα. Το ποσό θα μειωθεί αλλά πρέπει τα λεφτά να δίνονται με την αγορά του αυτοκινήτου και όχι να μπλέκεις με αιτήσεις και γραφειοκρατία.
Κοίτα, ανάμεσα στο "επιδότηση 5κ για όλους" και το "επιδότηση 10κ αλλά μόνο για όσους βγάζουν μέχρι πχ 40κ" το δεύτερο μάλλον θα βοηθήσει περισσότερο στην αύξηση της ηλεκτροκίνησης.

Εγω θα έδινα ακόμα περισσότερα λεφτά σε ακόμα λιγότερους δικαιούχους όμως...
Πχ πάρε 15κ ΑΛΛΑ και εισοδηματικά κριτήρια ΚΑΙ να αποσύρεις υποχρεωτικά το παλιό σου αμάξι ΚΑΙ το αμάξι αυτό να είναι 10+ ετών ή και το αμάξι που θα πάρεις να είναι μέχρι κάποιας αξίας.

Ή μια πολύ μικρή επιδότηση χωρίς κριτήρια(πχ 2-3κ) που να φτάνει τα 15κ ή και πιο πάνω αν καλύπτεις όλα τα κριτήρια(εισοδηματικά, απόσυρση, ηλικία/παιδιά κλπ).
Στο τωρινό μπορεί να φτάσει μέχρι 10κ αν κάποιος αποσύρει αυτοκίνητο και είναι και πολύτεκνος/αμεα/κάτω των 29 όμως όλοι παίρνουν 8κ το οποίο είναι ίσως το μεγαλύτερο στην Ευρώπη.

Στόχος του προγράμματος είναι να ενισχυθούν όσοι δεν μπορούν να αλλάξουν το σαραβαλάκι τους και να το αντικαταστήσουν με ηλεκτρικό οχι να δώσει μπόνους σε όσους θέλουν να πάρουν ακόμα ένα αυτοκίνητο ή να βοηθήσει όσους θέλουν να πάρουν taycan/model s/ηλεκτρική cayenne και λοιπά των 100+ χιλιάδων.
 

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,045 μηνύματα.
Αυτό ήταν το σχέδιο. Δυστυχώς όμως είμαστε Κατεχόμενη χώρα. Από την οικονομική δικτατορία της ΕΕ. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον οτι οι Ναζι δεν θα καταφερουν να σταματήσουν το εργοστάσιο υδρογόνου στην Κοζάνη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.
Κοίτα, ανάμεσα στο "επιδότηση 5κ για όλους" και το "επιδότηση 10κ αλλά μόνο για όσους βγάζουν μέχρι πχ 40κ" το δεύτερο μάλλον θα βοηθήσει περισσότερο στην αύξηση της ηλεκτροκίνησης.

Εγω θα έδινα ακόμα περισσότερα λεφτά σε ακόμα λιγότερους δικαιούχους όμως...
Πχ πάρε 15κ ΑΛΛΑ και εισοδηματικά κριτήρια ΚΑΙ να αποσύρεις υποχρεωτικά το παλιό σου αμάξι ΚΑΙ το αμάξι αυτό να είναι 10+ ετών ή και το αμάξι που θα πάρεις να είναι μέχρι κάποιας αξίας.

Ή μια πολύ μικρή επιδότηση χωρίς κριτήρια(πχ 2-3κ) που να φτάνει τα 15κ ή και πιο πάνω αν καλύπτεις όλα τα κριτήρια(εισοδηματικά, απόσυρση, ηλικία/παιδιά κλπ).
Στο τωρινό μπορεί να φτάσει μέχρι 10κ αν κάποιος αποσύρει αυτοκίνητο και είναι και πολύτεκνος/αμεα/κάτω των 29 όμως όλοι παίρνουν 8κ το οποίο είναι ίσως το μεγαλύτερο στην Ευρώπη.

Στόχος του προγράμματος είναι να ενισχυθούν όσοι δεν μπορούν να αλλάξουν το σαραβαλάκι τους και να το αντικαταστήσουν με ηλεκτρικό οχι να δώσει μπόνους σε όσους θέλουν να πάρουν ακόμα ένα αυτοκίνητο ή να βοηθήσει όσους θέλουν να πάρουν taycan/model s/ηλεκτρική cayenne και λοιπά των 100+ χιλιάδων.
Θεωρώ λάθος στη φορολογική πολιτική της χώρας οι πλούσιοι να αποκλείονται από τέτοια προγράμματα. Αντίθετα πρέπει να τους δίνονται παροχές (π.χ. δωρεάν διελεύσεις διοδίων, δωρεάν προσωρινή στάθμευση κ.λπ.). Με αυτό το τρόπο το κράτος θα δείξει ότι σέβεται αυτούς που πληρώνουν μεγάλο φόρο εισοδήματος και θα μειωθεί η φοροδιαφυγή.

Για να αποσυρθούν τα παλιά αυτοκίνητα χρειάζονται αντιλαϊκά μέτρα δηλαδή αντικίνητρα. Ένα καινούριο αυτοκίνητο έχει ακριβά ασφάλιστρα, ακριβή συντήρηση και ακριβές επισκευές. Το παλιό αυτοκίνητο όσες ζημιές και να βγάλει στην Ελλάδα το φτιάχνουν σχετικά φθηνά καθώς έχουμε τεχνογνωσία στις επισκευές. Πιο αυστηρό ΚΤΕΟ, υποχρεωτικός χώρος στάθμευσης σε αστικά κέντρα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,976 μηνύματα.
FB_IMG_1711437755816.jpg
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,326 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,976 μηνύματα.

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,326 μηνύματα.
Έχεις ηλεκτρικό van όπως αυτό στην φωτογραφία;;
To κολλημα σου δεν ειναι το ηλεκτρικο βαν συγκεκριμενα ειναι τα ηλεκτρικα γενικα. Seriously, ποσες φορες θα εχεις τη δυνατοτητα να οδηγησεις model S (μεχρι/εκτος αν αγορασεις ο ιδιος). Δεν θα ειμαι καν μαζι, παρτο κανε μια βολτα για καμια ωρα. Αληθεια το λεω. Θα βολευε να μην το στουκαρεις, αλλα leasing ειναι κλαιν.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top