Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
470872110_10162511263396941_1609444710736127315_n.jpg


Έχουμε την ιστορική συγχώνευση 3 μεγάλων βιομηχανιών στην Ιαπωνία ώστε να επιβιώσουν.

Ο δημοσιογράφος το συμπέρασμα που βγάζει είναι ότι θα δώσουν βάρος στο υδρογόνο :lol:.


Εδώ βλέπουμε την συμφωνία της VW με τα συνδικάτα με νίκη των συνδικάτων.
Αυτή η συμφωνία θυμίζει ελληνικό δημόσιο που φυσικά δεν πρόκειται να δουλέψει. Καμία απόλυση, και μείωση μισθών παρά μόνο στα μεγαλοστελέχη για 2 χρόνια.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
View attachment 142863

Έχουμε την ιστορική συγχώνευση 3 μεγάλων βιομηχανιών στην Ιαπωνία ώστε να επιβιώσουν.

Ο δημοσιογράφος το συμπέρασμα που βγάζει είναι ότι θα δώσουν βάρος στο υδρογόνο :lol:.


Εδώ βλέπουμε την συμφωνία της VW με τα συνδικάτα με νίκη των συνδικάτων.
Αυτή η συμφωνία θυμίζει ελληνικό δημόσιο που φυσικά δεν πρόκειται να δουλέψει. Καμία απόλυση, και μείωση μισθών παρά μόνο στα μεγαλοστελέχη για 2 χρόνια.

Βασικά ο λόγος που γίνεται αυτό το merge είναι επειδή η Nissan έχει σοβαρά οικονομικά προβλήματα τα τελευταία χρόνια, προβλήματα που έχουν ενισχυθεί σημαντικά μετά την αποχώρηση της Γαλλικής Renault. Το πώς θα εξελιχθεί η συμφωνία θα δείξει, σίγουρα όμως θα γίνουν περικοπές και γενική αναδιάρθρωση στην Nissan.

Η Honda πουλάει ετησίως περίπου 4.2 εκατομμύρια οχήματα, ενώ η Nissan 3.5 εκατομμύρια.



 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

Στη Νορβηγία πάνω από τα μισά αυτοκίνητα είναι ηλεκτρικά και το ελληνικό κράτος στοχοποιεί τα ηλεκτρικά για το μποτιλιάρισμα στην Αράχωβα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.821 μηνύματα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Παρακολουθούσα ΣΚΑΙ το πρωί. Ο μόνος δημοσιογράφος που έκραξε τον δήμο Αράχωβας για την έλλειψη ταχυφορτιστών ήταν ο Προρτοσάλτε. Οι άλλοι έκραζαν τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που δεν είχαν αλυσίδες και τα ηλεκτρικά οχήματα.

Τα fake news προπαγάνδας των ηλεκτρικών δημιουργήθηκαν από τον δήμαρχο Αράχωβας. Ένα Τεσλα κόλησε στο χιόνι και κανείς δεν ήξερε να το βάλει σε transport mode για να ρυμουκλυθεί.

Φυσικά αυτό το mode δεν είναι εφεύρεση των ηλεκτροκίνητων αλλά και αρκετών σύγχρονων αυτοκινήτων.
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.821 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Μέχρι στιγμής δεν βρήκα καμία φωτογραφία ηλεκτρικού αυτοκινήτου να μένει στην Αράχωβα. Ούτε σε Facebook group ηλεκτροκίνησης, ούτε σε κλειστό group ιδιοκτητών Tesla. Η λογική λέει ότι αν έμενε κάποιο ηλεκτροκίνητο στη διαδρομή οι περαστικοί θα το φωτογράφιζαν και η φωτογραφία θα γινόταν γνωστή. Τώρα έμειναν πολλά...

Πρόκειται για fakenews. To ότι η αστυνομία συμμετέχει σε fake news ειναι ανησυχητικό. Ακόμα μεγαλύτερο ανησυχητικό ειναι ότι δεν υπάρχει κανένας στην αντίπολίτευση να το εκμεταλευτεί.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.698 μηνύματα.
Παρακολουθούσα ΣΚΑΙ το πρωί. Ο μόνος δημοσιογράφος που έκραξε τον δήμο Αράχωβας για την έλλειψη ταχυφορτιστών ήταν ο Προρτοσάλτε. Οι άλλοι έκραζαν τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που δεν είχαν αλυσίδες και τα ηλεκτρικά οχήματα.

Τα fake news προπαγάνδας των ηλεκτρικών δημιουργήθηκαν από τον δήμαρχο Αράχωβας. Ένα Τεσλα κόλησε στο χιόνι και κανείς δεν ήξερε να το βάλει σε transport mode για να ρυμουκλυθεί.

Φυσικά αυτό το mode δεν είναι εφεύρεση των ηλεκτροκίνητων αλλά και αρκετών σύγχρονων αυτοκινήτων.
Είναι αστείο να γράφεται ότι δεν μπορούν τα ηλεκτρικά σε θερμοκρασίες Αράχωβας. Μάλλον η Αράχωβα θα έχει περισσότερο κρύο από την Νορβηγία και την Σουηδία...

Για το συγκεκριμένο έχουν γραφτεί διάφορα σενάρια που το πιθανότερο είναι ένας συνδυασμός αυτών.
Το ένα σενάριο είναι ότι δημιουργήθηκε μποτιλιάρισμα λόγω κάποιων που δεν είχαν αλυσίδες και κάποια ηλεκτρικά λόγω του μποτιλιαρίσματος ξέμειναν από μπαταρία.
Το άλλο είναι ότι κόλλησε όχημα οδικής βοήθειας και δημιούργησε όλο αυτό το χάος.
Το άλλο είναι αυτό που λες με το transport mode.

Η αλήθεια είναι ότι σε κάθε περίπτωση φταίνε οι οδηγοί.
Ναι μπορεί στην Αράχωβα να μην έχουν αρκετούς φορτίστες και δεν θα ήταν δύσκολο να βάλουν στο χιονοδρομικό όπως πχ στα Καλάβρυτα που έχει 8 φορτιστές στο πάρκινγκ του χιονοδρομικού.

Όμως (πρέπει να) ξέρεις τι φορτιστές έχει και δεν έχει πριν πας. Αν πας υπολογίζοντας να είσαι στο όριο σε σημείο που μια καθυστέρηση ή παράκαμψη μπορεί να σε κάνει να ξεμείνεις φταις εσυ. Όπως υποθέτω δεν θα ανέβαινες με θερμικό υπολογίζοντας να κατέβεις με τη ρεζέρβα.

Αν δεν ξέρεις τις λειτουργίες του αυτοκινήτου σου και τι πρέπει να κάνεις αν χρειαστεί να ρυμουλκηθεί εσυ φταίς.

Όπως επίσης εσυ φταίς αν πας σε βουνό σε μέρα που αναμένεται χιόνι χωρίς να έχεις αλυσίδες ή ακόμα χειρότερα με αλυσίδες στο πορτμπαγκάζ ίσα για να μην φας πρόστιμο χωρίς να ξέρεις πως μπαίνουν και χωρίς να τις έχεις δοκιμάσει ποτέ.

Συμφωνώ βέβαια ότι είναι περίεργο που ενω έγινε όλο αυτό δεν υπάρχει ούτε μια φωτογραφία του περίφημου ηλεκτρικού που κόλλησε...
Ο δαίμων ξαναχτύπησε...

Αυτό είναι σίγουρα fake news, δεν έχει αναφέρει καμία πηγή για θέμα με ηλεκτρικά εκεί...
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Πήγαν με τις ηλεκτρικές σκούπες μέσα στα χιόνια, καλά να πάθουν.😂😂
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Συμφωνώ βέβαια ότι είναι περίεργο που ενω έγινε όλο αυτό δεν υπάρχει ούτε μια φωτογραφία του περίφημου ηλεκτρικού που κόλλησε...

Αυτό είναι σίγουρα fake news, δεν έχει αναφέρει καμία πηγή για θέμα με ηλεκτρικά εκεί...
Το πιθανότερο είναι να κόλλησε κάποιο ηλεκτροκίνητο στα χιόνια και να μην γνώριζαν πως να μπει σε transport mode για να ρυμουκλυθεί. Να μείνει κάποιο ηλεκτροκίνητο λόγω μπαταρίας εκεί πολύ δύσκολο. Στην επιστροφή είναι κατηφόρα που εκεί το ηλεκτροκίνητο μπορεί να πηγαίνει ξοδεύοντας αρνητική ενέργεια. Επίσης πριν μείνει μπαίνει σε safe mode κόβεται θέρμανση, εχει κόκκινες ενδείξεις και πας με αργή ταχύτητα. Τώρα αν κάποιος έφυγε με -1% νομίζοντας οτι θα φορτίσει τη μπαταρία του κατεβαίνοντας φταίει ο ίδιος καθαρά.



Πήγαν με τις ηλεκτρικές σκούπες μέσα στα χιόνια, καλά να πάθουν.😂😂
Ο Πορτοσάλτε και την επόμενη μέρα ακολούθησε το ίδιο ύφος κράζοντας τον δήμαρχο και την αστυνομία.

Αυτό μου θυμίζει το περιστατικό της Αττική οδού που κόλλησαν τα αυτοκίνητα και το ελληνικό κράτος ανάγκασε την Αττική οδό να δώσει αποζημίωση στην Αττική οδό. Τώρα δεν υπήρχε Αττική οδός αλλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

Πόσο άσχετος αυτός ο δημοσιογράφος αυτοκίνησης.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Το πρώτο ηλεκτροκίνητο που έχω βρει να έχει κολλήσει στην Αράχωβα και αυτό δεν είναι από ενέργεια.

Το αυτοκίνητο δεν το βάλανε σε towing mode. Παρόλα αυτά μετακινείται άνετα.

Είναι κατόρθωμα να μείνεις από ενεργεία στη κάθοδο βουνού όπου τα ηλεκτροκίνητου κερδίζουν ενέργεια και δεν χάνουν...
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Το νέο Tesla model Y ξεκίνησε προπαραγγελίες στην Κίνα. Πολύ όμορφο σχεδιαστικά.
123123.png
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Είναι πιο ακριβό από το παλιό μοντέλο και χωρίς την επιδότηση απλησίαστο. Λογικά αυξήσαν την τιμή γιατί δεν μπορούσαν να καλύψουν τη προβλεπόμενη ζήτηση.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top