American Economist
Επιφανές μέλος


Λίγο τα VW τα φοβάμαι δεν ξέρω γιατί, Toyota εμπιστεύομαι, ίσως και περισσότερο από όσο πρέπει. Lexus λένε είναι πολύ καλές, δεν είχα ποτέ, δεν θα έπαιρνα γιατί δεν μου αρέσουν εμφανισιακά, αλλά είναι κάπως τσιμπημένες οι τιμές τους.
Toyota!!!! Ίσως το πρώτο αμάξι που θα πάρω θα είναι ένα Corolla hatch!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Το σημαντικότερο στα αυτοκίνητα είναι αντιπροσωπεία και μεταπωλητική εξυπηρέτηση και μετά είναι τα υπόλοιπα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Η Τοyota έχει μείνει πίσω. Ήταν προτοπόρα εδώ και χρόνια με το Prius και τώρα όταν η μια εταιρεία μετά την άλλη ανακοινώνουν ηλεκτροκίνητα αυτή εχει μείνει με τα υβριδικά της.
Το σημαντικότερο στα αυτοκίνητα είναι αντιπροσωπεία και μεταπωλητική εξυπηρέτηση και μετά είναι τα υπόλοιπα.
Πολύ καλύτερη η τεχνολογια της Toyota από τα ηλεκτρικά.
Στην Ελλάδα δεν έχουμε καν φορτιστές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Δεν είμαστε μόνοι στο πλανήτη. Ένα σημαντικό μέρος στον πλανήτη αυτή τη στιγμή ζητά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Τοyota σε αυτή τη κατηγορία αγοραστών δεν έχει καμία πρόταση. Όταν σκεφτείς ότι το πρώτο Prius βγήκε το 1997 είναι μη αναμενόμενη εξέλιξη η Toyota να είναι τόσο αργή στις εξελίξεις.Πολύ καλύτερη η τεχνολογια της Toyota από τα ηλεκτρικά.
Στην Ελλάδα δεν έχουμε καν φορτιστές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Δεν είμαστε μόνοι στο πλανήτη. Ένα σημαντικό μέρος στον πλανήτη αυτή τη στιγμή ζητά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Τοyota σε αυτή τη κατηγορία αγοραστών δεν έχει καμία πρόταση. Όταν σκεφτείς ότι το πρώτο Prius βγήκε το 1997 είναι μη αναμενόμενη εξέλιξη η Toyota να είναι τόσο αργή στις εξελίξεις.
Εσυ τι μάρκα θα αγόραζες τώρα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Toyota Yaris ή Corolla hybridΕσυ τι μάρκα θα αγόραζες τώρα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Toyota Yaris ή Corolla hybrid
Καλά δεν λες ότι η Toyota έχει μείνει πίσω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Τοyota λόγω after sale υποστήριξης. Είναι ίσως το μοναδικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα που μπορείς να το πάρεις στην αντιπροσωπεία ακόμα και με το πέρας της εγγύησης.Καλά δεν λες ότι η Toyota έχει μείνει πίσω![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Τοyota λόγω after sale υποστήριξης. Είναι ίσως το μοναδικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα που μπορείς να το πάρεις στην αντιπροσωπεία ακόμα και με το πέρας της εγγύησης.
Για Ford τι άποψη έχεις;;;
Και εγώ για Corolla με βλέπω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος



Tesla: «Γκρέμισε» από την κορυφή τον «κολοσσό» της Τoyota
Σε λίγο καιρό θα γελάω με την βουτιά της μετοχής.Σε καμία περίπτωση η Tesla δεν είναι μεγαλύτερη από την Toyota και πάμε να δούμε το γιατί!!!
•Toyota Motor Corporation
Έσοδα: 227 δις ευρώ το 2019
Κέρδη: 20 δις ευρώ το 2019
Πωλήσεις αυτοκινήτων: 10.700.000 (Νο1)
Εργαζόμενοι: 370.000
Tesla Motors
Έσοδα: 20 δις ευρώ
Κέρδη: -100 εκατομμύρια ευρώ (ζημιές δηλαδή)
Πωλήσεις αυτοκινήτων: 360.000
Εργαζόμενοι: 40.000
Δηλαδή η Tesla είναι μια μικρή θυγατρική της Toyota.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Θα θέλε. Η Tesla έχει μειώσει τη ζημιά της και ειναι θέμα χρόνου να το γυρίζει σε κέρδη. Αρκικό σκοπός της δεν ήταν να είναι κερδοφόρα από τις πωλήσεις αλλά να δημιουργήσει hype ώστε να βρίσκει χρηματοδοτήσεις να καλύπτει την χασούρα της.Δηλαδή η Tesla είναι μια μικρή θυγατρική της Toyota.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Θα θέλε. Η Tesla έχει μειώσει τη ζημιά της και ειναι θέμα χρόνου να το γυρίζει σε κέρδη. Αρκικό σκοπός της δεν ήταν να είναι κερδοφόρα από τις πωλήσεις αλλά να δημιουργήσει hype ώστε να βρίσκει χρηματοδοτήσεις να καλύπτει την χασούρα της.
Η Tesla το λιγοτερο να φτάσει την Toyota σε 30 χρόνια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος


Παίζουν ρόλο, και οι τιμές των αυτοκινήτων... Η TESLA δεν είναι προσβάσιμη για πολύ κόσμο, λόγω υψηλών τιμών. Σε πολλές χώρες δεν υπάρχουν καν αυτοκίνητά της, ενώ η TOYOTA βρίσκεται παντού...
Πάντως VWF πάρε ένα Yaris να είσαι κομπλέ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Προσωπική εκτίμηση, η TESLA ανεβαίνει γρήγορα και θα ανέβει κι άλλο. Υποθέτω, τα επόμενα χρόνια θα αρχίσουν να βγαίνουν και οικονομικότερα μοντέλα.
Παίζουν ρόλο, και οι τιμές των αυτοκινήτων... Η TESLA δεν είναι προσβάσιμη για πολύ κόσμο, λόγω υψηλών τιμών. Σε πολλές χώρες δεν υπάρχουν καν αυτοκίνητά της, ενώ η TOYOTA βρίσκεται παντού...
Πάντως VWF πάρε ένα Yaris να είσαι κομπλέ![]()
Corolla!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Μπα μην το λες, δεν αγοράζει ο κόσμος αυτοκίνητα κοιτάζοντας μόνο την αξιοπιστία. Είναι όπως και στα κινητά που συζητούσαμε. Μόνο 2-3 μάρκες αυτοκινήτων θα αγόραζαν όλοι αν ήταν έτσι.
Θάνατος στην Tesla

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος


Τα Toyota είναι καλά που λέμε, αλλά μάλλον ούτε τέτοιο θα έπαιρνα, τουλάχιστον και στην οικογένεια όλοι είμαστε της άποψης πως είναι τα καλύτερα, αλλά δεν πήραμε ποτέ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 166 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- American Economist
- Wonderkid
- Jack of Spades
- J.Cameron
- Paragontas7000
- userguest
- back2967
- fourkaki
- Scandal
- taketrance
- fmarulezkd
- gademis
- nearos
- fockos
- AggelikiGr
- Hased Babis
- A350
- Fernando_A
- theodle
- Αντικειμενικός
- Libertus
- Joji
- Unboxholics
- Μήτσος10
- ROM32
- hirasawayui
- Dmzk
- epote
- jj!
- suaimhneas
- Kate1914
- giannhs2001
- charmander
- math2arch
- phleidhs
- tsiobieman
- Dark_kronos
- Γατέχων
- Δροσουλίτης
- exotic xo
- parrot/παπαγάλος
- P.Dam.
- Obi-Wan Kenobi
- camil
- arko
- User2350
- Startx0
- Viedo
- Ness
- χημεια4λαιφ
- touvlo
- Esperos1
- johnsala
- GeorgePap2003
- Roulaki
- Ilma
- ]ifrit[
- Memetchi
- DioOsm
- ggl
- Thundergirl
- igeorgeoikonomo
- snowy
- SlimShady
- kauphy
- Tangible
- An_uknown_world
- sunsetpp
- physicscrazy
- Monster Hunter
- orchidea
- Αλκης Κ.
- Dimitris2001
- harry akritas
- Κλημεντίνη
- Stefanosxios
- Εχέμυθη
- Unseen skygge
- JohnGreek
- Vold
- Nickx
- Μαυρίκιος
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.