Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,269 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,776 μηνύματα.
Την μια στο όνομα της πλειοψηφίας να σκύψουμε το κεφάλι και την άλλη η πλειοψηφία μας κάνει κακό γιατί θα μέναμε στα κάρα. Μάλιστα..
Μετά όταν σε λέμε τρολ νευριάζεις ακικο.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Την μια στο όνομα της πλειοψηφίας να σκύψουμε το κεφάλι και την άλλη η πλειοψηφία μας κάνει κακό γιατί θα μέναμε στα κάρα. Μάλιστα..
Μετά όταν σε λέμε τρολ νευριάζεις ακικο.
Στο forum κατηγορώ τα λαικά δικαστήρια και υποστηρίζω της Apple, που έχει την πιο επιθετική πολιτική στο χώρο της τεχνολογίας και δεν συμβιβάζεται με τα θέλω των χρηστων αλλά προσπαθεί να τους αλλάξει τις συνήθειες τους.

Την δημοκρατία δεν την πιστεύω γιατί ο άνθρωπος από την φύση του σκέφτεται πρωταρχικά ατομικά και μετά συλλογικά. Γι' αυτό και δεν εφαρμόζεται πουθενά στο σύγχρονο κόσμο.

Το ότι στο παρελθόν για παράδειγμα έχω πει ότι η φίμωση της ΧΑ (χωρίς καταδικαστική απόφαση) και η φίμωση του Τραμπ είναι αντιδημοκρατική δεν σημαίνει ότι τους υπερασπίζομαι. Είμαι υπέρ της ΕΕ και της εξωτερικής πολιτικής που είναι φιλοαμερικανική.

Δεν νευριάζω όταν με λέτε τρόλ και γενικά νευριάζω πολύ δύσκολα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Σήμερα άρχισε το project της VW στην Αστρυπάλεα.


Παράλληλα ανακοινώθηκαν ποιο φθηνές εκδόσεις για τα VW ID3, ΙD4.

Με 28000 παίρνεις ID 3 που είναι ένα καλό deal.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Kάποια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα παρέλασαν στην εκδήλωση για την ΔΕΗ Blue.

 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

Ποιος ταξιτζής θα πάρει ηλεκτροκίνητο; Το ταξί δουλεύει 24 ώρες το 24 ωρο. Δεν μπορεί να κάτσει 8 ώρες να φορτίσει.

Ο στόλος των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι τόσο γερασμένος που πρέπει να δίνει γενναίο ποσό στη απόσυρση αυτοκινήτου ανεξάρτητα αν το νέο αυτοκίνητο είναι ηλεκτρικό ή όχι.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Πρώτο ηλεκτροκίνητο από την Toyota. Το Lexus UX300e.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,830 μηνύματα.
Τι βλακεία αυτή να μην επιδοτείται ο ΦΠΑ (και) στα ηλεκτρικά ποδήλατα :P
Δηλαδή σε επιδοτούν το 40% της αξίας του ηλεκτρικού ποδηλάτου προ-ΦΠΑ με max τα 800 ευρώ.

Αν ο ΦΠΑ είναι 24%, ουσιαστικά πληρώνεις το: 124% - 40% = 84%. Δηλαδή έχεις όφελος το 16% επί της τιμής (κι άμα). Δώστε κάτι παραπάνω ντε :P
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,776 μηνύματα.
Άλλοι θέλουν ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα για να πάνε στο μέλλον της προόδου και άλλοι θέλουμε retro αμαξάκια προηγούμενων δεκαετιών. :P
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,269 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,776 μηνύματα.

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,025 μηνύματα.
Ford Torino σχεδιαστικά από τα ομορφότερα αμάξια...
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Ώπα μάγκα μου. Γιατί μας πέρασες; Αυτές οι μάρκες θέλουν φράγκα. Λογικά στο μέλλον θα αγοράσω decevo ή Blue mini cooper αλλά στο δεύτερο με 1.85 δεν ξέρω αν θα χωράω εκεί μέσα.
Το 1998 όταν ήμουν 9 χρονών μας είχε πάει βόλτα ένας φίλος του συγχωρεμένου του πατέρα μου (συλλέκτης κλασικών αυτοκινήτων) με την cabrio Buick του γέρου Καραμανλή...παρά το ότι ήταν σχεδόν 30 ετών τότε πέρα από πανέμορφο κ.λπ. κάποιες από τις ανέσεις που είχε εκείνο το αυτοκίνητο (π.χ. θερμαινόμενα καθίσματα) δεν τις είχαν ούτε τα πρωτοκλασάτα premium Ι.Χ. τότε...
Και τώρα καθόμαστε και συζητάμε σοβαρά για τους (δήθεν φιλικούς προς το περιβάλλον) ηλεκτροκίνητους κουβάδες!:whatever:
Κατά διαόλου πάμε σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς...
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,776 μηνύματα.
Σαν no lifer έκατσα χθες και είδα τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού για την ηλεκτροκίνηση. Το θέμα είναι ότι τα ηλεκτροκίνητα κάνουν απλά μια τρύπα στο νερό και δεν βοηθάνε το περιβάλλον όπως όλοι θα θέλαμε. Από μόνη της η παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος είναι επιβλαβής για το περιβάλλον άρα ξανατονιζω, κάνουμε μια τρύπα στο νερό με την αντικατάσταση των τωρινών αυτοκινήτων. Δυστυχώς δεν είναι της μοίρας γραφτό η ανθρωπότητα να νοιαστει πραγματικά για το περιβάλλον του και η προστασία του να μπει μπροστά από το κέρδος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης όσα κίνητρα και να δώσουν τα αυτόματα αυτοκίνητα για την ώρα είναι ακριβά για την τσέπη του μέσου οικογενειακού εισοδήματος. Έχουμε φιλόδοξους στόχους όπως το 2030 από τα 3 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη χώρα το 1 να είναι ηλεκτρικό. Ναι, ωραία όλα αυτά. Με τι λεφτά; Με τι εισόδημα; Ώρες ώρες νοιώθω ότι οι κυβερνώντες νομίζουν ότι ζουν σε άλλη χώρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Σε 15-20 χρόνια δεν θα έχεις επιλογή για το αν θα αγοράσεις βενζινοκίνητο ή ηλεκτρικό αυτοκίνητο... Καταργούνται σιγά σιγά.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,776 μηνύματα.
Σε 15-20 χρόνια δεν θα έχεις επιλογή για το αν θα αγοράσεις βενζινοκίνητο ή ηλεκτρικό αυτοκίνητο... Καταργούνται σιγά σιγά.
Ας φροντίσουν να εξομοιωθεί η τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τα βενζινοκίνητα πρώτα και μετά ας κάνουν ο,τι θέλουν. Όταν κοστίζουν 25.000 ευρώ και η επιδότηση είναι 5.000 ευρώ μιλάμε για κοροϊδία και να αυξηθεί το εισόδημα του μέσου Ελληνικού νοικοκυριού. Το να επιβάλλουν απαγορεύσεις στα βενζινοκίνητα και περιορισμούς όσο ο Ελληνικός λαός βρίσκεται σε αυτά τα χάλια θα είναι γελοίο.

Στη τελική στο είπα, η ηλεκτροκίνηση δεν θα σώσει το περιβάλλον, τίποτα δεν θα κάνει. Πάντα να δίνεται η επιλογή και για τα βενζινοκίνητα.
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Στη τελική στο είπα, η ηλεκτροκίνηση δεν θα σώσει το περιβάλλον, τίποτα δεν θα κάνει. Πάντα να δίνεται η επιλογή και για τα βενζινοκίνητα.
Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι πως είναι σαφώς αποδοτικότερο ενεργειακά να διοχετεύεις απλά το παραγόμενο φυσικό αέριο απευθείας στις μηχανές εσωτερικής καύσης των αυτοκινήτων παρά να το διοχετεύεις σε μονάδες ηλεκτροπαραγωγής συνδυασμένου κύκλου (πιο αποδοτικές ενεργειακά οι μεν από τις δε συν τις όποιες απώλειες ενέργειας κατά τη μεταφορά του ηλεκτρικού ρεύματος μέσω καλωδίων κ.λπ. που είναι γενικά μεγαλύτερες από την ενέργεια που χρειάζεται για τη συμπίεση του φυσικού αερίου στους αγωγούς), δεδομένου ότι αυτή είναι η κυριότερη και αποδοτικότερη τεχνολογία παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος που χρησιμοποιείται στη χώρα μας...για το περιβαλλοντικό σκέλος ας μας πει ένας μηχανικός περιβάλλοντος!
Εφόσον μιλάμε για φυσικό αέριο καύση έχουμε και στην πρώτη καύση και στη δεύτερη περίπτωση κι εφόσον η πρώτη καύση μας δίνει περισσότερη ενέργεια από τη δεύτερη τότε ΚΑΙ περιβαλλοντικά είναι φιλικότερες οι ΜΕΚ...

Αλλά βλέπεις πως πάει το έργο, αντί ν' ασχολούμαστε με τα CNG αυτοκίνητα (που πέρα από αποδοτικότερα είναι και πιο φιλικά προς το περιβάλλον, πιο αξιόπιστα και πολύ φθηνότερα) τ' αφήνουμε στο περιθώριο για ν' ασχοληθούμε με τους κουβάδες της Tesla και του κάθε κωλοεργοστασίου που την είδε ηλεκτρικά...λογικό, κάποιοι πρέπει να κονομήσουν απ' τις «πράσινες» μετοχές που αγόρασαν!:rolleyes:
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Σαν no lifer έκατσα χθες και είδα τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού για την ηλεκτροκίνηση. Το θέμα είναι ότι τα ηλεκτροκίνητα κάνουν απλά μια τρύπα στο νερό και δεν βοηθάνε το περιβάλλον όπως όλοι θα θέλαμε. Από μόνη της η παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος είναι επιβλαβής για το περιβάλλον άρα ξανατονιζω, κάνουμε μια τρύπα στο νερό με την αντικατάσταση των τωρινών αυτοκινήτων. Δυστυχώς δεν είναι της μοίρας γραφτό η ανθρωπότητα να νοιαστει πραγματικά για το περιβάλλον του και η προστασία του να μπει μπροστά από το κέρδος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης όσα κίνητρα και να δώσουν τα αυτόματα αυτοκίνητα για την ώρα είναι ακριβά για την τσέπη του μέσου οικογενειακού εισοδήματος. Έχουμε φιλόδοξους στόχους όπως το 2030 από τα 3 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη χώρα το 1 να είναι ηλεκτρικό. Ναι, ωραία όλα αυτά. Με τι λεφτά; Με τι εισόδημα; Ώρες ώρες νοιώθω ότι οι κυβερνώντες νομίζουν ότι ζουν σε άλλη χώρα.
Δεν είναι μόνο η μόλυνση του περιβάλλοντος αλλά και ο θόρυβος που προκαλούν τα συμβατικά αυτοκίνητα. Οι κάτοικοι των μεγάλων πόλεων τον έχουν συνηθίσει αλλά το πρόβλημα δεν σταματάει να υπάρχει. Ένας κόσμος με ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένας κόσμος χωρίς θόρυβο και βελτίωση την ποιότητα ζωής.

Επίσης με τα συμβατικά αυτοκίνητα η μόλυνση είναι εκεί που βρίσκονται τα αυτοκίνητα. Όμως με τα ηλεκτρικά η παραγωγή του ρεύματος μπορεί να γίνει πολύ πιο μακριά από τα αστικά κέντρα που υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα.

Τέλος το ότι τα ηλεκτρικά μολύνουν παραπάνω από τα συμβατικά είναι μεγάλο μύθος. Σκέψου η καθημερινή μεταφορά των καυσίμων στα βενζινάδικα. Σκέψου πόσα ατυχήματα γίνονται με πλοία που βουλιάζουν και μεταφέρουν καύσιμα. Το δίκτυο με τα βενζινάδικα το θεωρούμε δεδομένο τώρα αλλά έχει κόστος. Αντίθετα ρεύμα υπάρχει παντού.

Τα ηλεκτρικά ήρθαν και θα επικρατήσουν. Ελάχιστη εγγύηση και η μπαταρία διαρκεί όσο η ζωή του αυτοκινήτου. Δεν είναι αναλώσιμο όπως η τα λάδια κ.λπ. των συμβατικών αυτοκινήτων.

Έχουμε τόσο μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα με γερμασμένο στόλο αυτοκινήτων που έπρεπε να πέσει επιδότηση για αγορά νέου αυτοκίνητου ανεξαρτήτως καυσίμων. Το παλιό αυτοκίνητο και ο κινητήρας να χαλάσει τον ξαναφτιάχνεις <1000 ευρώ. Χρειάζονται επιδοτήσεις και αντιλαϊκά μέτρα (υποχρέωση ιδιωτικού parking στο τόσο κατοικίας) για να αναγκαστεί ο κόσμος να κάνει τη μετάβαση. Αν σου δώσουν 2000 ευρώ επιδότηση για απόσυρση αυτοκινήτου θα το αποσύρεις. Αν σου δίνουν 500 θα το μεταφέρεις σε άλλο, μεταφέροντας το πρόβλημα. Ο Έλληνας που δεν αλλάζει το σκυλί toyota starlet εδώ και δεκαετίες δεν θα το αλλάξει για να πάρει ηλεκτροκίνητο...
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top