Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,313 μηνύματα.
Η Ελλάδα έχει αποφασίσει ότι θα τρώει πρόστιμα και να κάνει τα ελάχιστα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης. Τα πρόστιμα για αντικίνητρο που θα μπουν θα είναι συμβολικά.
Η ηλεκτροκινηση είναι ότι πιο scam υπάρχει και για αυτόν τον λόγο δεν πάει καλά εκτός της Σουηδίας και της Νορβηγίας. Ευτυχώς ο κόσμος το κατάλαβε νωρίς.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
Η ηλεκτροκινηση είναι ότι πιο scam υπάρχει και για αυτόν τον λόγο δεν πάει καλά εκτός της Σουηδίας και της Νορβηγίας. Ευτυχώς ο κόσμος το κατάλαβε νωρίς.
Η ηλεκτροκίνηση είναι πολιτική απόφαση και δεν υπάρχει επιστροφή. Οι προϋποθέσεις του euro7 δεν αφήνουν περιθώρια για φθηνά συμβατικά αυτοκίνητα. Γι' αυτό το λόγο η μια αυτοβιομηχανία μετά την άλλη λένε δηλώνουν ότι θα γίνουν 100% ηλεκτρικές.


Ήδη το top σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ευρώπη για το Q12023 είναι ηλεκτροκίνητο.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,313 μηνύματα.
Η ηλεκτροκίνηση είναι πολιτική απόφαση και δεν υπάρχει επιστροφή. Οι προϋποθέσεις του euro7 δεν αφήνουν περιθώρια για φθηνά συμβατικά αυτοκίνητα. Γι' αυτό το λόγο η μια αυτοβιομηχανία μετά την άλλη λένε δηλώνουν ότι θα γίνουν 100% ηλεκτρικές.


Ήδη το top σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ευρώπη για το Q12023 είναι ηλεκτροκίνητο.
Και το diesel πολιτική απόφαση ήταν μέχρι που εξαφανίστηκε. Βενζίνη μέχρι τέλους.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,219 μηνύματα.
Η ηλεκτροκίνηση δεν γυρίζει πίσω ειδικά από την στιγμή που αποδέχτηκε το χρονοδιάγραμμα για το 2035 και η Γερμανία προφανώς με την ανοχή αν οχι συνεννόηση με τις αυτοκινητοβιομηχανίες της.
Είναι κακό ίσως ότι υπαγορεύτηκε από πολιτική και όχι από προτίμηση των καταναλωτών όπως η μετάβαση από το άλογο στο αυτοκίνητο αλλά πλέον δεν γυρίζει πίσω.

Όλες οι εταιρείες έχουν κάνει προγραμματισμό για πλήρως ηλεκτρικά και έχουν επενδύσει εκεί. Κάποιες έχουν ανακοινώσει ότι θα σταματήσουν να βγάζουν θερμικά και πριν το 2035 που είναι το όριο.
Ποια εταιρεία θα ξεκινήσει να εξελίσσει τώρα έναν νέας τεχνολογίας θερμικό κινητήρα για να τον βγάλει στην αγορά το 2030 και να μην προλάβει να κάνει απόσβεση ποτέ.

Ακόμα και αν το 2030 οι κυβερνήσεις πουν αλλάξαμε γνώμη παράταση της απαγόρευσης μέχρι το 2050 δεν θα άλλαζε κάτι. Οι εταιρείες έχοντας κάνει τόσες επενδύσεις σε r&d ηλεκτρικών, στήσιμο δικτύων φόρτισης, προώθηση θα είναι οι ίδιες που θα σπρώχνουν την ηλεκτροκίνηση περισσότερο και από τις κυβερνήσεις.
Ηδη συμβαίνει με κάποιες πχ VW.
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Η ηλεκτροκινηση είναι ότι πιο scam υπάρχει και για αυτόν τον λόγο δεν πάει καλά εκτός της Σουηδίας και της Νορβηγίας. Ευτυχώς ο κόσμος το κατάλαβε νωρίς.

Γιατι ειναι scam?

Η ηλεκτροκίνηση δεν γυρίζει πίσω ειδικά από την στιγμή που αποδέχτηκε το χρονοδιάγραμμα για το 2035 και η Γερμανία προφανώς με την ανοχή αν οχι συνεννόηση με τις αυτοκινητοβιομηχανίες της.
πιθανότητα για αυτο ακριβως μηδεν. Πως ακριβως θα αντεχει το ηλεκτρικο δυκτιο να φορτιζει 2 εκατομμυρια μπαταριες των 80kwh καθε μερα?
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,219 μηνύματα.
πιθανότητα για αυτο ακριβως μηδεν. Πως ακριβως θα αντεχει το ηλεκτρικο δυκτιο να φορτιζει 2 εκατομμυρια μπαταριες των 80kwh καθε μερα?
Πρώτον γιατί δεν θα φορτίζουν όλοι ταυτόχρονα. Κάποιος που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο για αστικές μετακινήσεις(οι περισσότεροι) δεν αδειάζει την μπαταρία κάθε μέρα.
Και όσοι φορτίζουν, οι περισσότεροι θα φορτίζουν σε ώρες μη αιχμής(πχ βράδυ) που έχει(και θα έχει ακόμα περισσότερο) μικρότερη χρέωση.

Δεύτερον γιατί μιλάμε για ορίζοντα δεκαετιών οχι αύριο.
Αν σταματήσουν να πουλάνε θερμικά το 2035 μέχρι το 2045-2050 πολλά ή τα περισσότερα αυτοκίνητα θα συνεχίζουν να είναι θερμικά.
Έχουμε μέσο όρο ηλικίας αυτοκινήτων 17 χρόνια εδώ και 12 στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Ακόμα και στην Νορβηγία που το μερίδιο των ηλεκτρικών στις νέες πωλήσεις είναι 80% το συνολικό ποσοστό των ηλεκτρικών που κυκλοφορούν σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι γύρω στο 20-30%.
Οπότε σταδιακά όσο αυξάνονται τα αυτοκίνητα θα αναβαθμίζονται και τα δίκτυα τα οποία ηδη έχουν αρχίσει να αναβαθμίζονται για να χωράνε τις ΑΠΕ.

Ήδη το καλοκαίρι φέτος σε μεσημεριανές ώρες αποσυνδέουν φωτοβολταικά από το δίκτυο γιατί δεν χωράει άλλα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
Το ηλεκτρικό σύστημα στην Ελλάδα έχει ένα πρόβλημα. Αναγκαζόμαστε να ρίξουμε την παραγωγή λόγω χαμηλού φορτίου το βράδυ. Χάνονται πολλά χρήματα γιατί δεν υπάρχουν φορτία το βράδυ να εξυπηρετηθούν. Με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα δημιουργηθεί ένα τίμιο ηλεκτρικό φορτίο το βράδυ και δεν αναγκαζόμαστε να ρίξουμε τη παραγωγή ρεύματος.

Οι superchargers της Tesla δίνουν το παράδειγμα πως μπορεις να κατευθύνεις το κόσμο. Η χρέωση αλλάζει ανάλογα με την ώρα ώστε να αποτρέψει τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων να τα φοτιζουν σε ώρες αιχμής. Αυτό μπορεί να συμβεί και με τα τιμολόγια των παρόχων ρεύματος. Οι 8 superchanger στο golden hall μια χαρά εξυπηρετούν τα Tesla της Αθηνας που πλεον δεν ειναι και λίγα.

Η Νορβηγία το 20% των κινούμενων αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή και μια χαρά εξυπηρετούνται όλοι.

Ήδη το καλοκαίρι φέτος σε μεσημεριανές ώρες αποσυνδέουν φωτοβολταικά από το δίκτυο γιατί δεν χωράει άλλα.
Λίγο ρεύμα από ΑΠΕ μπορούμε να απορροφήσουμε εμείς. Το σημαντικότερο είναι ότι δεν μας συμφέρει να το απορροφήσουμε εμείς αλλά να το πουλάμε σε άλλους καθώς είναι αναγκασμένοι όλοι να το αγοράζουν πιο ακριβά από όσο αξίζει. Αλλά για να το αγοράσουν πρέπει να το έχουν ανάγκη άρα να έχουν κορεστεί όλοι οι φθηνοί τρόποι παραγωγής ενέργειας. Το χρηματιστήριο ενέργειας που έχουμε μάθει να κράζουμε όλοι στη χώρα μας συμφέρει γιατί ενεργειακά δεν μπορούμε να είμαστε αυτόνομοι λόγω πολιτικών αποφάσεων.
 

arko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
Για εμένα, προτεραιότητα μεγαλύτερη θα έπρεπε να είναι η ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Για εμένα, προτεραιότητα μεγαλύτερη θα έπρεπε να είναι η ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
επειδη δεν εχεις λεφτα να παρεις αυτοκινητο η φοβασαι να οδηγεις.

Το ηλεκτρικό σύστημα στην Ελλάδα έχει ένα πρόβλημα. Αναγκαζόμαστε να ρίξουμε την παραγωγή λόγω χαμηλού φορτίου το βράδυ. Χάνονται πολλά χρήματα γιατί δεν υπάρχουν φορτία το βράδυ να εξυπηρετηθούν.
πηγη?

Πρώτον γιατί δεν θα φορτίζουν όλοι ταυτόχρονα. Κάποιος που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο για αστικές μετακινήσεις(οι περισσότεροι) δεν αδειάζει την μπαταρία κάθε μέρα.
Και όσοι φορτίζουν, οι περισσότεροι θα φορτίζουν σε ώρες μη αιχμής(πχ βράδυ) που έχει(και θα έχει ακόμα περισσότερο) μικρότερη χρέωση.
Το καλοκαιρι οταν εχει ζεστη και ολα τα κλιματιστικα ειναι ανοιχτα η ταση του ρευματος ειναι χαοτικη, και εχουμε συχνα διακοπες. Η αθηνα εχει 2.500.000 αυτοκινητα. Ας πουμε οτι καθε βραδυ θα πρεπει να φορτιζουν το 1.000.000, 80kwh x 1.000.000 = 80.000.000kwh αυτο ειναι 8000mwh.

Η καταναλωση ρευματος ολης της ελλαδας ειναι περιπου το μισο απο αυτο.

Ακομα και να τριπλασιασουμε με καποιο μαγικο τροπο την παραγωγη ενεργειας ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ δεν αντεξουν τα καλωδια να μεταφερουν τοσο ρευμα, physics is a bitch.

ΒΤW εχω τεσλα, δεν ειμαι κατα των ηλεκτρικων, καθε αλλο, δεν ξαναπαιρνω θερμικο που να με πληρωνουν, αλλα το 2035 ειναι ουτοπικο
 

arko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
επειδη δεν εχεις λεφτα να παρεις αυτοκινητο η φοβασαι να οδηγεις
Καμία σχεση. Η μαζική συγκοινωνία είναι οικονομική για όλους, όχι μόνο εμάς που έχουμε και την πολυτέλεια για ΙΧ, είναι πιο φιλική στο περιβάλλον και από συμφορει τους δρόμους, πετυχαίνοντας κάτι που δεν θα μπορέσουν να πετύχουν ακόμη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του μέλλοντος.
Αρκεί βέβαια να την κάνουμε να λειτουργεί σωστα, με ασφάλεια και συνέπεια.
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Καμία σχεση. Η μαζική συγκοινωνία είναι οικονομική για όλους, όχι μόνο εμάς που έχουμε και την πολυτέλεια για ΙΧ, είναι πιο φιλική στο περιβάλλον και από συμφορει τους δρόμους, πετυχαίνοντας κάτι που δεν θα μπορέσουν να πετύχουν ακόμη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του μέλλοντος.
Αρκεί βέβαια να την κάνουμε να λειτουργεί σωστα, με ασφάλεια και συνέπεια.
Ναι, οκ, η πιθανοτητα οποιοσδηποτε ανθρωπος εχει αυτοκινητο να θελησει να βρισκεται σε ενα χωρο καθε μερα με αλλους 10.000 ανθρωπους, αντι να ειναι μεσα στο αυτοκινητο του να παει οπου θελει οποτε θελει οπως θελει ειναι ακριβως μηδεν.

Οταν παρεις το δικο σου αυτοκινητο θα με καταλαβεις.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
Είναι βασικές γνώσεις ηλεκτρικής οικονομίας. Καθημερινή στατιστική πρόβλεψη για το πόσο φορτίο θα έχει το σύστημα έτσι ώστε να ενεργοποιηθούν το μίγμα μονάδων παραγωγής που απαιτούνται την επόμενη μέρα. Δεν αποθηκεύεται πουθενά η ενέργεια άρα πρέπει να καταναλωθεί τη στιγμή που παράγεται αλλιώς πάει χαμένη. Συνεπώς τα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας δεν δουλεύουν όλα στο 100% κάθε στιγμή.

Πιστεύω ότι οι παγκοσμιοποιητές σκέφτηκαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έτσι ώστε το βράδυ που η κατανάλωση είναι ψόφια να αυξηθεί και έτσι να αυξηθεί και η παραγωγή άρα και τα έσοδα των παραγωγών. Όσο περισσότερο δουλεύει το εργοστάσιο τόσο καλύτερα.
 

arko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
Ναι, οκ, η πιθανοτητα οποιοσδηποτε ανθρωπος εχει αυτοκινητο να θελησει να βρισκεται σε ενα χωρο καθε μερα με αλλους 10.000 ανθρωπους, αντι να ειναι μεσα στο αυτοκινητο του να παει οπου θελει οποτε θελει οπως θελει ειναι ακριβως μηδεν.

Οταν παρεις το δικο σου αυτοκινητο θα με καταλαβεις.
Ακριβώς. Μονο για ιδεολογικούς λόγους μπορεί να το αποφύγει.
Ωστοσο αν το αυτοκίνητο καταστεί πιο ασύμφορο οικονομικά πχ Σιγκαπούρη θα αλλάξουν τα πραγματα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,289 μηνύματα.
Πιστεύω οτι όσο η αναζήτηση για διαφορετικές πηγές ενέργειας συνεχίζεται , κάποια στιγμή στο μέλλον τα ηλεκτρικά θα επικρατήσουν τελείως . Ειδικά όταν αρχίσουν να μειώνονται και τα αποθέματα πετρελαίου , ενώ παράλληλα το κόστος εξαγωγής του θα έχει αυξηθεί κατακόρυφα . Ευτυχώς μέχρι να γίνει αυτό , τα ηλεκτρικά αμάξια , οι τρόποι αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας , αλλά και οι τρόποι παραγωγής της θα έχουν ωριμάσει αρκετά .

Τώρα τι θα γίνεται στην μπανανία που ζούμε...δεν ξέρω .
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,313 μηνύματα.
Chevrolet Equinox EV.

2024-chevrolet-equinox-ev-104-1662585429.jpg
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Είναι βασικές γνώσεις ηλεκτρικής οικονομίας. Καθημερινή στατιστική πρόβλεψη για το πόσο φορτίο θα έχει το σύστημα έτσι ώστε να ενεργοποιηθούν το μίγμα μονάδων παραγωγής που απαιτούνται την επόμενη μέρα. Δεν αποθηκεύεται πουθενά η ενέργεια άρα πρέπει να καταναλωθεί τη στιγμή που παράγεται αλλιώς πάει χαμένη. Συνεπώς τα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας δεν δουλεύουν όλα στο 100% κάθε στιγμή.

Πιστεύω ότι οι παγκοσμιοποιητές σκέφτηκαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έτσι ώστε το βράδυ που η κατανάλωση είναι ψόφια να αυξηθεί και έτσι να αυξηθεί και η παραγωγή άρα και τα έσοδα των παραγωγών. Όσο περισσότερο δουλεύει το εργοστάσιο τόσο καλύτερα.
Λολ ρε φιλε μας δουλευεις? Τεσπα εγω παρεθεσα ορισμενα βασικα νουμερα βαση των οποιων η πιθανοτητα να εχουμε μονο ηλεκτρικα στα επομενα 30 χρονια ειναι μηδεν.

Ειδικά όταν αρχίσουν να μειώνονται και τα αποθέματα πετρελαίου , ενώ παράλληλα το κόστος εξαγωγής του θα έχει αυξηθεί κατακόρυφα
Shale. Τα αποδεδειγμενα αποθεματα πετρελαιου απο το 2014 αυξανονται.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
Λολ ρε φιλε μας δουλευεις? Τεσπα εγω παρεθεσα ορισμενα βασικα νουμερα βαση των οποιων η πιθανοτητα να εχουμε μονο ηλεκτρικα στα επομενα 30 χρονια ειναι μηδεν.
Δεν είπα για μόνο ηλεκτρικά. Η τάση θα είναι ηλεκτρική.
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Δεν είπα για μόνο ηλεκτρικά. Η τάση θα είναι ηλεκτρική.
Ειπες οτι το βραδυ αναγκαζομαστε να ριχνουμε τη παραγωγη κτλ κτλ, λες και αυτο ειναι κακο.

Αφενως το βραδυ δεν εχει ηλιο οποτε μια πηγη ενεργειας παει, δευτερον η παραγωγη ενεργειας στην ελλαδα και πολλες αλλες χωρες γινεται με φυσικο αεριο η καρβουνο, γιατι εναι κακο να μειωνουμε τη παραγωγη το βραδυ και γιατι ειναι καλο να τη κραταμε παντα στο μεγιστο? Δεν βγαζει κανενα νοημα αυτο, γιατι να θες να καις καρβουνο 24/7 στο φουλ?
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
Ειπες οτι το βραδυ αναγκαζομαστε να ριχνουμε τη παραγωγη κτλ κτλ, λες και αυτο ειναι κακο.
Γιατί υπάρχει λειτουργικό κόστος που αυτό δεν το γλυτώνεις όταν το εργοστάσιο είναι off.

Αφενως το βραδυ δεν εχει ηλιο οποτε μια πηγη ενεργειας παει, δευτερον η παραγωγη ενεργειας στην ελλαδα και πολλες αλλες χωρες γινεται με φυσικο αεριο η καρβουνο, γιατι εναι κακο να μειωνουμε τη παραγωγη το βραδυ και γιατι ειναι καλο να τη κραταμε παντα στο μεγιστο? Δεν βγαζει κανενα νοημα αυτο, γιατι να θες να καις καρβουνο 24/7 στο φουλ?
Γιατί έχουμε καπιταλισμό. Όσο περισσότερο δουλεύει ένα εργοστάσιο τόσο περισσότερα κέρδη έχει και τόσο πιο φθηνό γίνεται το προϊόν που παράγεται για το τελικό καταναλωτή. Επίσης οικολογικά συμφέρει να δουλεύει παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας λιγνίτη για να φορτίζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα που σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν θερμικά. Βενζίνη και πετρέλαιο έχουν πολλές μετατροπές που απαιτούν ενέργεια, δίκτυο με νταλίκες, βενζινάδικα. Τα ηλεκτρικά με μπαταρία είναι πιο αποδοτικά.



Το μέλλον είναι ηλεκτρικό
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top