Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,291 μηνύματα.
Οχι, που το ειπα αυτο? Ειπα οτι οποιος το οδηγει αλλαζει γνωμη για τα ηλεκτρικα. Κατα τα αλλα ειναι ενα πολυ καλο αυτοκίνητο που εχει ορισμενα ζητήματα. Ολοι λενε για τη ποιοτητα κατασκευης του, τι να σου πω, δεν το βλεπω, σε συγκριση με αλλα αυτοκινητα της αναλογης τιμης ειναι περιπου το ιδιο, ολα τα υλικα ειναι καλης ποιοτητας, τιποτα δεν τριζει, τιποτα δεν εχει χαλασει κτλ.

Σε σχεση με τα αλλα ηλεκτρικα αναλογης κατηγοριας ειναι πιο φτηνο και καλυτερο σε επιδόσεις και εμβέλεια. Το infotanement του ειναι μακραν το καλυτερο απο οτιδηποτε αλλο εχω οδηγησει (bmw, audi, mercedes, vw, alfa romeo) αλλα ειναι χειροτερο απο το model 3 γιατι musk. Η ποιοτητα κυλισης, η ανεση κτλ ειναι μια χαρα. Και βεβαια η επιταχυνση του ειναι απερίγραπτη, ολοι λενε "το συνηθίζεις", μαλακιες, τοσο καιρο το εχω καθε φορα γαμαει.

Παρολα αυτα, ο μασκ ειναι ενας μαλακας ο οποιος κανει ζημια στη τεσλα η οποια ειναι τραγικα υπερτιμημενη γιατι ειναι πρακτικα meme stock

Δεν ξέρω τι να πω, προσωπικά είμαι κατά των ηλεκτρικών οχημάτων όχι από προκατάληψη αλλά επειδή ακόμα έχουν σημαντικά ζητήματα να λύσουν, σε καμία 10ετια όπου τα προβλήματα αυτά θα έχουν λυθεί τότε λογικά θα έχω αλλάξει άποψη και εγώ. Πάντως από τα ηλεκτρικά που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι τώρα μου αρέσουν αυτά τις General Motors (Chevrolet Equinox, Blazer, Silverado) καθώς και το Ford F-150 EV.
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι να πω, προσωπικά είμαι κατά των ηλεκτρικών οχημάτων όχι από προκατάληψη αλλά επειδή ακόμα έχουν σημαντικά ζητήματα να λύσουν, σε καμία 10ετια όπου τα προβλήματα αυτά θα έχουν λυθεί τότε λογικά θα έχω αλλάξει άποψη και εγώ. Πάντως από τα ηλεκτρικά που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι τώρα μου αρέσουν αυτά τις General Motors (Chevrolet Equinox, Blazer, Silverado) καθώς και το Ford F-150 EV.
Δεν ειμαι σιγουρος οτι θα μπορεσουν ποτε να λυθουν τα προβληματα των ηλεκτρικων. Και επίσης η ιστορια οτι ειναι καλα για το περιβαλον ειναι τουλαχιστον ανέκδοτο. Αλλα σαν οδήγηση ειναι πολυ πολυ ωραια. Δεν το πηρα για να σωσω το πλανητη*, το πηρα γιατι ειναι ησυχο, ανετο, δεν θελει σερβις σχεδον ποτε και ειναι γρηγορο.

* Να τονισω εδω οτι δεν διαφωνω πουθενα με την κλιματικη αλλαγη εκτος απο ενα σημειο: ειναι καλο να εξαφανιστει η να εξελιχθει το homo sapiens
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Funny story το UI του model S ειναι περιπου 10 φορες χειροτερο απο του model 3. Υποθετω γιατι δεν πουλαει πολυ, οποτε ο ελον ο μασκ (τιμημενο το ονομα του) μεσα στην απεραντη σοφια του σταματησε να δινει τοση σημασια στους ανθρωπους που πληρωσαν 120.000 για το μπουρδελακι του. Επισης για μπουστη λογο αλλαζουν το UI καθε φορα δεν ξερω. Μπαινεις το πρωι στο αμαξι σου και πρεπει να περασεις 20 λεπτα να ξαναμαθεις τι ειναι που γαμω το ξεσταυρι.
Στα videakia το UI του S παρόμοιο με του Υ μου φαίνεται. Δεν ξέρω πως είναι στο highland.

Πραγματικα χειροτερη εταιρια απο τη τεσλα δεν υπαρχει, απαραδεκτο μπουρδελο. Δυστυχως εχει τους φορτηστες και ακομα τα καλυτερα αυτοκινητα στη τιμη τους. Ο καιρος γαρ εγγυς ομως.
Μια φορά χρειαστήκαμε την υποστήριξη. Για το κινούμαι ηλεκτρικά να μετατρέψουν το τιμολόγιο σε απόδειξη για το κινούμαι ηλεκτρικά και ήταν έτοιμη την επόμενη μέρα. Κατά τα άλλα έχουν θέματα. Έλλειψη σοβαρών εγκατάστασεων, παραδίδουν τα αυτοκίνητα όπου να ναι. Παρακολουθώ στο Τesla owners στο Facebook αρκετά συχνά πρόβλήματα (τριξήματα κ.λπ.) να τα επιλύουν και να υπάρχει καλή οργάνωση.

Αυτό που μου αρέσει πως όλα γίνονται γραπτώς μέσω του App και απαντάνε ακριβώς το ίδιο σε όλους. Στο yaris που άναψε το λαμπάκι του κινητήρα και πήγαμε στο service είπαν κάτι για να μας ξεφορτωθούν και στο App τους δεν αναφερόταν καν η επίσκεψη. Επίσης σέβονται τον πελάτη και το δείχνουν. Το Νοέμβρη και το Δεκέμβρη που άλλαξε το ΦΠΑ στους ηλεκτρικούς φορτιστές επέστρεψαν όλο το ποσό σε αυτούς που φορτίσαν (λόγω λάθος παραστατικών). Την ίδια στιγμή στην Ελλάδα άλλοι σε βγάζουν εκτός εγγύηση χωρίς λόγο.

Η Τesla είναι φθηνή αν το συγκρίνεις και με συμβατικό αυτοκίνητο. Απλώς ο standard εξοπλισμός είναι πολύ πιο πλούσιος από των υπολοίπων. Με την επιδότηση των 8000 δεν υπάρχει καν σύγκριση. Αν βάλεις σε ένα corolla θερμενόμενα καθίσματα, πίσω κάμερες, καθρέφτες που ανοιγοκλείνουν, αυτόματο κιβώτιο, keyless σύστημα, τούμπανα ηχεία, πολυζωνικό κλιματισμός, θερμενόμενο τιμόνι κ.λπ. θα κάνει πολύ παραπάνω από 42000. Αν βάλεις και την επιδότηση των 8000 τα 42000 πάει στα 34000.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,291 μηνύματα.

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Στα videakia το UI του S παρόμοιο με του Υ μου φαίνεται. Δεν ξέρω πως είναι στο highland.
Παρομοιο αλλα οχι ιδιο, του λειπουν πραγματα που εχει το ui του model 3
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Tesla’s sales declined for the first time in years.

Κατσε να δουμε τι θα επικαλεστεί ο ελον ο μασκ (τιμημενο το ονομα του μεγαλη η χαρη του). Προφανως οι γκει ουκρανοι φταινε.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,291 μηνύματα.

Καλά αυτός ένα πληρωμένο troll από την Αυστραλία είναι που θάβει όλες τις εταιρείες πριν της Tesla, δεν φαίνεται καθόλου ότι τα τσεπώνει για να λέει ανοησίες.

 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
IMG_8809.jpeg
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,219 μηνύματα.
Το 2023 το 19,5% των ηλεκτρικών που πουλήθηκαν στην Ευρώπη ήταν κατασκευασμένα στην Κίνα και προβλέπεται να είναι 25% για το 2024. Βάλε και το ποσοστό της Tesla(όσα φτιάχνονται ΗΠΑ και έρχονται Ευρώπη ή όσα φτιάχνονται στο Βερολίνο) και των άλλων Αμερικανών και Ασιατών κατασκευαστών και όλα αυτά σε συνδυασμό με την στροφή στην ηλεκτροκίνηση δεν δείχνουν καθόλου καλό μέλλον για την Ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία όσο και αν η Ευρώπη θέλει να αυξήσει τους δασμούς για να σταματήσει την επέκταση των Κινέζων.

Πάει να γίνει όπως με τις ηλεκτρονικές συσκευές που περίπου τα πάντα φτιάχνονται Κίνα, ακόμα και αν είναι πχ Αμερικανική μάρκα. Γιατί και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων σαν επόμενο βήμα πιθανό να ανοίξουν και αυτοί εργοστάσια στην Κίνα(αν δεν το έχουν ηδη κάνει δηλαδή) για να μειώσουν το κόστος όπως άλλωστε έκαναν οι βιομηχανίες άλλων κλάδων.

Το υδρογόνο έχει κάποια πλεονεκτήματα αλλά αν επικρατήσει θα είναι μόνο σε ειδικές κατηγορίες πχ πλοία ή αεροπλάνα, αν και πιστεύω ότι εκει θα καταλήξουν να χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα.

Πέρα από τις δυσκολίες στην μεταφορά και την μικρότερη απόδοση, πάλι καταλήγεις να έχεις στο αυτοκίνητο ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία. Αλλά αντι να έχεις μόνο αυτά έχεις και όλο το σύστημα για το υδρογόνο.
Και αν υπάρχει ανησυχία από πολύ κόσμο τι θα γίνει με την μπαταρία σε ένα σοβαρό τρακάρισμα, η ανησυχία θα είναι ίδια και μεγαλύτερη αν κουβαλάς και υδρογόνο.

Έχουν υπάρξει προσπάθειες με αυτοκίνητα υδρογόνου εδώ και δεκαετίες και από μεγάλες εταιρείες(Toyota,BMW) που καμία δεν είχε εμπορική επιτυχία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,291 μηνύματα.
Το 2023 το 19,5% των ηλεκτρικών που πουλήθηκαν στην Ευρώπη ήταν κατασκευασμένα στην Κίνα και προβλέπεται να είναι 25% για το 2024. Βάλε και το ποσοστό της Tesla(όσα φτιάχνονται ΗΠΑ και έρχονται Ευρώπη ή όσα φτιάχνονται στο Βερολίνο) και των άλλων Αμερικανών και Ασιατών κατασκευαστών και όλα αυτά σε συνδυασμό με την στροφή στην ηλεκτροκίνηση δεν δείχνουν καθόλου καλό μέλλον για την Ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία όσο και αν η Ευρώπη θέλει να αυξήσει τους δασμούς για να σταματήσει την επέκταση των Κινέζων.


Το υδρογόνο έχει κάποια πλεονεκτήματα αλλά αν επικρατήσει θα είναι μόνο σε ειδικές κατηγορίες πχ πλοία ή αεροπλάνα, αν και πιστεύω ότι εκει θα καταλήξουν να χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα.

Πέρα από τις δυσκολίες στην μεταφορά και την μικρότερη απόδοση, πάλι καταλήγεις να έχεις στο αυτοκίνητο ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία. Αλλά αντι να έχεις μόνο αυτά έχεις και όλο το σύστημα για το υδρογόνο.
Και αν υπάρχει ανησυχία από πολύ κόσμο τι θα γίνει με την μπαταρία σε ένα σοβαρό τρακάρισμα, η ανησυχία θα είναι ίδια και μεγαλύτερη αν κουβαλάς και υδρογόνο.

Έχουν υπάρξει προσπάθειες με αυτοκίνητα υδρογόνου εδώ και δεκαετίες και από μεγάλες εταιρείες(Toyota,BMW) που καμία δεν είχε εμπορική επιτυχία.


Φέτος μπήκε στην Ευρωπαϊκή αγορά και η General Motors πράγμα που σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός θα αυξηθεί επιπλέον για τις Ευρωπαϊκές εταιρείες. Βέβαια οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων όπως φαίνεται αρχίζουν να μειώνονται / αυξάνονται με μικρότερο ρυθμό καθώς τα κίνητρα που έδωσαν οι κυβερνήσεις δεν επαρκούν.

 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,219 μηνύματα.
Φέτος μπήκε στην Ευρωπαϊκή αγορά και η General Motors πράγμα που σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός θα αυξηθεί επιπλέον για τις Ευρωπαϊκές εταιρείες. Βέβαια οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων όπως φαίνεται αρχίζουν να μειώνονται / αυξάνονται με μικρότερο ρυθμό καθώς τα κίνητρα που έδωσαν οι κυβερνήσεις δεν επαρκούν.

Αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο σε περιβάλλον αυξημένων επιτοκίων γενικά, και ακόμα δεν έχουν βγει ηλεκτρικά σε τιμές να ανταγωνίζονται τα φτηνά θερμικά.

Όσοι είναι από τη μέση και πάνω οικονομικά αγοράζουν αλλά πλέον για να διατηρηθεί ο ίδιος ρυθμός αύξησης ηλεκτρικών πρέπει να υπάρξουν στην αγορά ηλεκτρικά με τιμή(χωρίς επιδότηση) αντίστοιχη ενός yaris ή peugeot 208.
Το προσπαθούν οι Κινέζοι, η Tesla και η VW αλλά φαίνεται ότι έχουμε 2-3 χρόνια ακόμα μέχρι να βγουν στην αγορά τέτοια μοντέλα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,291 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,291 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top