American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.

31-03-24

21:03
Οχι, που το ειπα αυτο? Ειπα οτι οποιος το οδηγει αλλαζει γνωμη για τα ηλεκτρικα. Κατα τα αλλα ειναι ενα πολυ καλο αυτοκίνητο που εχει ορισμενα ζητήματα. Ολοι λενε για τη ποιοτητα κατασκευης του, τι να σου πω, δεν το βλεπω, σε συγκριση με αλλα αυτοκινητα της αναλογης τιμης ειναι περιπου το ιδιο, ολα τα υλικα ειναι καλης ποιοτητας, τιποτα δεν τριζει, τιποτα δεν εχει χαλασει κτλ.
Σε σχεση με τα αλλα ηλεκτρικα αναλογης κατηγοριας ειναι πιο φτηνο και καλυτερο σε επιδόσεις και εμβέλεια. Το infotanement του ειναι μακραν το καλυτερο απο οτιδηποτε αλλο εχω οδηγησει (bmw, audi, mercedes, vw, alfa romeo) αλλα ειναι χειροτερο απο το model 3 γιατι musk. Η ποιοτητα κυλισης, η ανεση κτλ ειναι μια χαρα. Και βεβαια η επιταχυνση του ειναι απερίγραπτη, ολοι λενε "το συνηθίζεις", μαλακιες, τοσο καιρο το εχω καθε φορα γαμαει.
Παρολα αυτα, ο μασκ ειναι ενας μαλακας ο οποιος κανει ζημια στη τεσλα η οποια ειναι τραγικα υπερτιμημενη γιατι ειναι πρακτικα meme stock
Δεν ξέρω τι να πω, προσωπικά είμαι κατά των ηλεκτρικών οχημάτων όχι από προκατάληψη αλλά επειδή ακόμα έχουν σημαντικά ζητήματα να λύσουν, σε καμία 10ετια όπου τα προβλήματα αυτά θα έχουν λυθεί τότε λογικά θα έχω αλλάξει άποψη και εγώ. Πάντως από τα ηλεκτρικά που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι τώρα μου αρέσουν αυτά τις General Motors (Chevrolet Equinox, Blazer, Silverado) καθώς και το Ford F-150 EV.

31-03-24

21:16
Δεν ειμαι σιγουρος οτι θα μπορεσουν ποτε να λυθουν τα προβληματα των ηλεκτρικων. Και επίσης η ιστορια οτι ειναι καλα για το περιβαλον ειναι τουλαχιστον ανέκδοτο. Αλλα σαν οδήγηση ειναι πολυ πολυ ωραια. Δεν το πηρα για να σωσω το πλανητη*, το πηρα γιατι ειναι ησυχο, ανετο, δεν θελει σερβις σχεδον ποτε και ειναι γρηγορο.Δεν ξέρω τι να πω, προσωπικά είμαι κατά των ηλεκτρικών οχημάτων όχι από προκατάληψη αλλά επειδή ακόμα έχουν σημαντικά ζητήματα να λύσουν, σε καμία 10ετια όπου τα προβλήματα αυτά θα έχουν λυθεί τότε λογικά θα έχω αλλάξει άποψη και εγώ. Πάντως από τα ηλεκτρικά που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι τώρα μου αρέσουν αυτά τις General Motors (Chevrolet Equinox, Blazer, Silverado) καθώς και το Ford F-150 EV.
* Να τονισω εδω οτι δεν διαφωνω πουθενα με την κλιματικη αλλαγη εκτος απο ενα σημειο: ειναι καλο να εξαφανιστει η να εξελιχθει το homo sapiens
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

31-03-24

22:47
Στα videakia το UI του S παρόμοιο με του Υ μου φαίνεται. Δεν ξέρω πως είναι στο highland.Funny story το UI του model S ειναι περιπου 10 φορες χειροτερο απο του model 3. Υποθετω γιατι δεν πουλαει πολυ, οποτε ο ελον ο μασκ (τιμημενο το ονομα του) μεσα στην απεραντη σοφια του σταματησε να δινει τοση σημασια στους ανθρωπους που πληρωσαν 120.000 για το μπουρδελακι του. Επισης για μπουστη λογο αλλαζουν το UI καθε φορα δεν ξερω. Μπαινεις το πρωι στο αμαξι σου και πρεπει να περασεις 20 λεπτα να ξαναμαθεις τι ειναι που γαμω το ξεσταυρι.
Μια φορά χρειαστήκαμε την υποστήριξη. Για το κινούμαι ηλεκτρικά να μετατρέψουν το τιμολόγιο σε απόδειξη για το κινούμαι ηλεκτρικά και ήταν έτοιμη την επόμενη μέρα. Κατά τα άλλα έχουν θέματα. Έλλειψη σοβαρών εγκατάστασεων, παραδίδουν τα αυτοκίνητα όπου να ναι. Παρακολουθώ στο Τesla owners στο Facebook αρκετά συχνά πρόβλήματα (τριξήματα κ.λπ.) να τα επιλύουν και να υπάρχει καλή οργάνωση.Πραγματικα χειροτερη εταιρια απο τη τεσλα δεν υπαρχει, απαραδεκτο μπουρδελο. Δυστυχως εχει τους φορτηστες και ακομα τα καλυτερα αυτοκινητα στη τιμη τους. Ο καιρος γαρ εγγυς ομως.
Αυτό που μου αρέσει πως όλα γίνονται γραπτώς μέσω του App και απαντάνε ακριβώς το ίδιο σε όλους. Στο yaris που άναψε το λαμπάκι του κινητήρα και πήγαμε στο service είπαν κάτι για να μας ξεφορτωθούν και στο App τους δεν αναφερόταν καν η επίσκεψη. Επίσης σέβονται τον πελάτη και το δείχνουν. Το Νοέμβρη και το Δεκέμβρη που άλλαξε το ΦΠΑ στους ηλεκτρικούς φορτιστές επέστρεψαν όλο το ποσό σε αυτούς που φορτίσαν (λόγω λάθος παραστατικών). Την ίδια στιγμή στην Ελλάδα άλλοι σε βγάζουν εκτός εγγύηση χωρίς λόγο.
Η Τesla είναι φθηνή αν το συγκρίνεις και με συμβατικό αυτοκίνητο. Απλώς ο standard εξοπλισμός είναι πολύ πιο πλούσιος από των υπολοίπων. Με την επιδότηση των 8000 δεν υπάρχει καν σύγκριση. Αν βάλεις σε ένα corolla θερμενόμενα καθίσματα, πίσω κάμερες, καθρέφτες που ανοιγοκλείνουν, αυτόματο κιβώτιο, keyless σύστημα, τούμπανα ηχεία, πολυζωνικό κλιματισμός, θερμενόμενο τιμόνι κ.λπ. θα κάνει πολύ παραπάνω από 42000. Αν βάλεις και την επιδότηση των 8000 τα 42000 πάει στα 34000.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.

02-04-24

17:15
Tesla’s sales declined for the first time in years.
abcnews.go.com

Tesla sales fall nearly 9% to start the year as competition heats up and demand for EVs slows
Tesla sales fell sharply last quarter as competition increased worldwide, electric vehicle sales growth slowed, and price cuts failed to draw more buyers

02-04-24

22:46
Παρομοιο αλλα οχι ιδιο, του λειπουν πραγματα που εχει το ui του model 3Στα videakia το UI του S παρόμοιο με του Υ μου φαίνεται. Δεν ξέρω πως είναι στο highland.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Κατσε να δουμε τι θα επικαλεστεί ο ελον ο μασκ (τιμημενο το ονομα του μεγαλη η χαρη του). Προφανως οι γκει ουκρανοι φταινε.Tesla’s sales declined for the first time in years.
![]()
Tesla sales fall nearly 9% to start the year as competition heats up and demand for EVs slows
Tesla sales fell sharply last quarter as competition increased worldwide, electric vehicle sales growth slowed, and price cuts failed to draw more buyersabcnews.go.com
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.

03-04-24

00:23
Καλά αυτός ένα πληρωμένο troll από την Αυστραλία είναι που θάβει όλες τις εταιρείες πριν της Tesla, δεν φαίνεται καθόλου ότι τα τσεπώνει για να λέει ανοησίες.

Tesla and BYD sales fall as concerns mount over electric shift
US carmaker reclaims crown as world’s largest seller of battery electric cars after Chinese rival suffers bigger drop
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.698 μηνύματα.

03-04-24

11:20
Το 2023 το 19,5% των ηλεκτρικών που πουλήθηκαν στην Ευρώπη ήταν κατασκευασμένα στην Κίνα και προβλέπεται να είναι 25% για το 2024. Βάλε και το ποσοστό της Tesla(όσα φτιάχνονται ΗΠΑ και έρχονται Ευρώπη ή όσα φτιάχνονται στο Βερολίνο) και των άλλων Αμερικανών και Ασιατών κατασκευαστών και όλα αυτά σε συνδυασμό με την στροφή στην ηλεκτροκίνηση δεν δείχνουν καθόλου καλό μέλλον για την Ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία όσο και αν η Ευρώπη θέλει να αυξήσει τους δασμούς για να σταματήσει την επέκταση των Κινέζων.
Πάει να γίνει όπως με τις ηλεκτρονικές συσκευές που περίπου τα πάντα φτιάχνονται Κίνα, ακόμα και αν είναι πχ Αμερικανική μάρκα. Γιατί και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων σαν επόμενο βήμα πιθανό να ανοίξουν και αυτοί εργοστάσια στην Κίνα(αν δεν το έχουν ηδη κάνει δηλαδή) για να μειώσουν το κόστος όπως άλλωστε έκαναν οι βιομηχανίες άλλων κλάδων.
Πέρα από τις δυσκολίες στην μεταφορά και την μικρότερη απόδοση, πάλι καταλήγεις να έχεις στο αυτοκίνητο ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία. Αλλά αντι να έχεις μόνο αυτά έχεις και όλο το σύστημα για το υδρογόνο.
Και αν υπάρχει ανησυχία από πολύ κόσμο τι θα γίνει με την μπαταρία σε ένα σοβαρό τρακάρισμα, η ανησυχία θα είναι ίδια και μεγαλύτερη αν κουβαλάς και υδρογόνο.
Έχουν υπάρξει προσπάθειες με αυτοκίνητα υδρογόνου εδώ και δεκαετίες και από μεγάλες εταιρείες(Toyota,BMW) που καμία δεν είχε εμπορική επιτυχία.
Πάει να γίνει όπως με τις ηλεκτρονικές συσκευές που περίπου τα πάντα φτιάχνονται Κίνα, ακόμα και αν είναι πχ Αμερικανική μάρκα. Γιατί και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων σαν επόμενο βήμα πιθανό να ανοίξουν και αυτοί εργοστάσια στην Κίνα(αν δεν το έχουν ηδη κάνει δηλαδή) για να μειώσουν το κόστος όπως άλλωστε έκαναν οι βιομηχανίες άλλων κλάδων.
Το υδρογόνο έχει κάποια πλεονεκτήματα αλλά αν επικρατήσει θα είναι μόνο σε ειδικές κατηγορίες πχ πλοία ή αεροπλάνα, αν και πιστεύω ότι εκει θα καταλήξουν να χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα.
Πέρα από τις δυσκολίες στην μεταφορά και την μικρότερη απόδοση, πάλι καταλήγεις να έχεις στο αυτοκίνητο ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία. Αλλά αντι να έχεις μόνο αυτά έχεις και όλο το σύστημα για το υδρογόνο.
Και αν υπάρχει ανησυχία από πολύ κόσμο τι θα γίνει με την μπαταρία σε ένα σοβαρό τρακάρισμα, η ανησυχία θα είναι ίδια και μεγαλύτερη αν κουβαλάς και υδρογόνο.
Έχουν υπάρξει προσπάθειες με αυτοκίνητα υδρογόνου εδώ και δεκαετίες και από μεγάλες εταιρείες(Toyota,BMW) που καμία δεν είχε εμπορική επιτυχία.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.

03-04-24

11:27
Το 2023 το 19,5% των ηλεκτρικών που πουλήθηκαν στην Ευρώπη ήταν κατασκευασμένα στην Κίνα και προβλέπεται να είναι 25% για το 2024. Βάλε και το ποσοστό της Tesla(όσα φτιάχνονται ΗΠΑ και έρχονται Ευρώπη ή όσα φτιάχνονται στο Βερολίνο) και των άλλων Αμερικανών και Ασιατών κατασκευαστών και όλα αυτά σε συνδυασμό με την στροφή στην ηλεκτροκίνηση δεν δείχνουν καθόλου καλό μέλλον για την Ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία όσο και αν η Ευρώπη θέλει να αυξήσει τους δασμούς για να σταματήσει την επέκταση των Κινέζων.
Το υδρογόνο έχει κάποια πλεονεκτήματα αλλά αν επικρατήσει θα είναι μόνο σε ειδικές κατηγορίες πχ πλοία ή αεροπλάνα, αν και πιστεύω ότι εκει θα καταλήξουν να χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα.
Πέρα από τις δυσκολίες στην μεταφορά και την μικρότερη απόδοση, πάλι καταλήγεις να έχεις στο αυτοκίνητο ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία. Αλλά αντι να έχεις μόνο αυτά έχεις και όλο το σύστημα για το υδρογόνο.
Και αν υπάρχει ανησυχία από πολύ κόσμο τι θα γίνει με την μπαταρία σε ένα σοβαρό τρακάρισμα, η ανησυχία θα είναι ίδια και μεγαλύτερη αν κουβαλάς και υδρογόνο.
Έχουν υπάρξει προσπάθειες με αυτοκίνητα υδρογόνου εδώ και δεκαετίες και από μεγάλες εταιρείες(Toyota,BMW) που καμία δεν είχε εμπορική επιτυχία.
Φέτος μπήκε στην Ευρωπαϊκή αγορά και η General Motors πράγμα που σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός θα αυξηθεί επιπλέον για τις Ευρωπαϊκές εταιρείες. Βέβαια οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων όπως φαίνεται αρχίζουν να μειώνονται / αυξάνονται με μικρότερο ρυθμό καθώς τα κίνητρα που έδωσαν οι κυβερνήσεις δεν επαρκούν.

GM launches all electric line-up in Europe
US carmaker to begin roll out with Cadillac Lyriq in Switzerland on Friday
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.698 μηνύματα.

03-04-24

11:51
Αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο σε περιβάλλον αυξημένων επιτοκίων γενικά, και ακόμα δεν έχουν βγει ηλεκτρικά σε τιμές να ανταγωνίζονται τα φτηνά θερμικά.Φέτος μπήκε στην Ευρωπαϊκή αγορά και η General Motors πράγμα που σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός θα αυξηθεί επιπλέον για τις Ευρωπαϊκές εταιρείες. Βέβαια οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων όπως φαίνεται αρχίζουν να μειώνονται / αυξάνονται με μικρότερο ρυθμό καθώς τα κίνητρα που έδωσαν οι κυβερνήσεις δεν επαρκούν.
![]()
GM launches all electric line-up in Europe
US carmaker to begin roll out with Cadillac Lyriq in Switzerland on Fridaywww.ft.com
Όσοι είναι από τη μέση και πάνω οικονομικά αγοράζουν αλλά πλέον για να διατηρηθεί ο ίδιος ρυθμός αύξησης ηλεκτρικών πρέπει να υπάρξουν στην αγορά ηλεκτρικά με τιμή(χωρίς επιδότηση) αντίστοιχη ενός yaris ή peugeot 208.
Το προσπαθούν οι Κινέζοι, η Tesla και η VW αλλά φαίνεται ότι έχουμε 2-3 χρόνια ακόμα μέχρι να βγουν στην αγορά τέτοια μοντέλα.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.

05-04-24

07:48

Demand for electric cars slows sharply as customers revert to petrol
Market share of EVs declines amid high costs and concerns over lack of infrastructure
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.

16-04-24

08:13
Άρχισε η πτώση της Tesla.
abcnews.go.com

Tesla plans to lay off 10% of workforce after dismal quarterly sales, multiple news outlets report
After reporting dismal first-quarter sales, Tesla is planning to lay off about a tenth of its workforce as it tries to cut costs, multiple media outlets reported Monday
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

01-05-24

12:38
Το κινούμαι ηλεκτρικά ΙΙ τελείωσε. Ο συγγενής μου πήρε τα 8000 ευρώ μετά από 1 χρόνο και 1 μήνα. Γενικά άθλια εμπειρία. Συνεχώς ζητούσαν χαρτιά και προσπαθούσαν να κόψουν τη επιδότηση. Αναμένουμε κινούμε ηλεκτρικά ΙΙΙ που κάτι μου λέει ότι θα έχει εισοδηματικά κριτήρια.
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.698 μηνύματα.

01-05-24

13:54
Αστείο.Θα έρχεται ο πλούσιος τουρίστας με το ηλεκτρικό του και θα τρώει πόρτα από τα πλοία. Όταν δεν σέβεσαι τους τουρίστες είναι θέμα χρόνου να μην σεβαστούν και αυτοί.
Πρόσεξε στο 1.10 περίπου που λέει "είναι με τη δέσμευση του ιδιώτη". Σαν να λέει ότι οκ το βάζουμε αλλά δεν μπορούμε να το ελέγξουμε, ο ιδιοκτήτης δεσμεύεται ότι δεν θα το βάλει στο καράβι με πάνω από 40%.
Πρακτικά είναι αδύνατο να ελεγχθεί, ειδικά σε κάποια υβριδικά που δεν έχεις καν την στάθμη της υβριδικής μπαταρίας ως ποσοστό(πχ κάποια toyota) ούτε καν ο ιδιοκτήτης δεν μπορεί να ξέρει πόσο είναι το ποσοστό της μπαταρίας.
Είναι στα πλαίσια του "το κάνουμε για να πούμε ότι κάτι κάναμε".
Πέραν του ότι δεν ξέρω κατά πόσο στέκει επιστημονικά ότι μια μπαταρία παίρνει πιο δύσκολα φωτιά αν είναι στο 40% από ότι στο 60%...
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.698 μηνύματα.

02-05-24

11:48
Συνέντευξη της αρμόδιας υφυπουργού που είπε πολλά και τίποτα.
Επιβεβαίωσε ότι έχουν αποφασιστεί όλα για το νέο κινούμαι ηλεκτρικά και μένουν μόνο οι ανακοινώσεις(εκλογές έρχονται, στάνταρ θα γίνουν πριν τον Ιούνιο λέω εγω) και ότι δεν θα μείνει κενό επιδότησης οπότε θα πιάνει και όσους αγοράσουν τώρα. Λέει ότι προτεραιότητα θα είναι ο μικρότερος χρόνος αποπληρωμής με απλές διαδικασίες και ότι θα υπάρχουν μέτρα για να εξυπηρετηθεί η αυξημένη ζήτηση.
Ίσως αυτό να σημαίνει εισοδηματικά κριτήρια ίσως και οχι...Το σωστό σε κάθε περίπτωση είναι σε περίπτωση εξάντλησης των χρημάτων να υπάρχει σειρά προτεραιότητας οχι όποιος προλάβει να κάνει το κλικ όταν μπουν λεφτά. Το ιδανικό προφανώς θα ήταν η επιδότηση να πηγαίνει κατευθείαν στην αντιπροσωπεία και να αφαιρείται από την τελική τιμή οπότε να μην έχει ο καθένας να παλεύει με την γραφειοκρατία αλλά δεν πρόκειται να γίνει.
Είπε και αυτό εδώ που μου ακούγεται μια μεγάλη μπούρδα.
Να έλεγε ότι θα αυστηροποιήσει το τι ελέγχουν τα κτεο για να μην περνάνε τα σαπάκια θα μπορούσε αλλά όλοι ξέρουμε ότι με ενα 50αρικο περνάει κτεο και ας μην έχει ρόδες. Ειδικά από την στιγμή που έχουν μπει στο παιχνίδι ιδιωτικά κτεο και έχουν κάθε λόγο να σε περάσουν αλλιώς αν ο ένας σε δυσκολέψει ξέρει ότι την επόμενη φορά θα το πας στον δίπλα που θα σε περάσει αέρας.
Ο μόνος τρόπος, και για να αντισταθμίσουν στο ταμείο το ότι τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά που αυξάνονται συνεχώς δεν πληρώνουν τέλη, είναι να αυξήσουν πολύ τα τέλη στα ανω των 10-15 ετών αυτοκίνητα.
Αλλά θα είχε τεράστιο πολιτικό κόστος και χωρίς νόημα τελικά. Αυτός που κυκλοφορεί με αμάξι 20ετιας+ μάλλον δεν έχει τα λεφτά για να πάρει καινούργιο δεν το κάνει από βίτσιο. Ε και ένα χιλιάρικο να του πας τα τέλη θα συνεχίσει να μην έχει λεφτά για καινούργιο...
www.carandmotor.gr
Επιβεβαίωσε ότι έχουν αποφασιστεί όλα για το νέο κινούμαι ηλεκτρικά και μένουν μόνο οι ανακοινώσεις(εκλογές έρχονται, στάνταρ θα γίνουν πριν τον Ιούνιο λέω εγω) και ότι δεν θα μείνει κενό επιδότησης οπότε θα πιάνει και όσους αγοράσουν τώρα. Λέει ότι προτεραιότητα θα είναι ο μικρότερος χρόνος αποπληρωμής με απλές διαδικασίες και ότι θα υπάρχουν μέτρα για να εξυπηρετηθεί η αυξημένη ζήτηση.
Ίσως αυτό να σημαίνει εισοδηματικά κριτήρια ίσως και οχι...Το σωστό σε κάθε περίπτωση είναι σε περίπτωση εξάντλησης των χρημάτων να υπάρχει σειρά προτεραιότητας οχι όποιος προλάβει να κάνει το κλικ όταν μπουν λεφτά. Το ιδανικό προφανώς θα ήταν η επιδότηση να πηγαίνει κατευθείαν στην αντιπροσωπεία και να αφαιρείται από την τελική τιμή οπότε να μην έχει ο καθένας να παλεύει με την γραφειοκρατία αλλά δεν πρόκειται να γίνει.
Είπε και αυτό εδώ που μου ακούγεται μια μεγάλη μπούρδα.
Τι σημαίνει "να συνδεθούν τα τέλη κυκλοφορίας με ασφαλιστική και τεχνική ενημερότητα". Αφου και τώρα αν δεν έχεις περάσει κτεο ή δεν έχεις ασφάλεια ή δεν έχεις πληρώσει τέλη απαγορεύεται να το κυκλοφορείς.Προφανώς το δίκτυο στις πόλεις σχεδιάστηκε πριν από αρκετές δεκαετίες με άλλα δεδομένα πληθυσμού και μεταφορικού έργου. Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Στις δυο πόλεις κυκλοφορούν τριπλάσια οχήματα από όσα μπορεί να εξυπηρετήσει η υπάρχουσα υποδομή. Η Ελλάδα έχει μέσο όρο ηλικίας ΙΧ τα 18 έτη, ο απαρχαιωμένος στόλος δημιουργεί προβλήματα τόσο στην Οδική Ασφάλεια, όσο και στην ατμοσφαιρική ρύπανση. Η χρήση ενός παλιού αυτοκινήτου είναι ασύμφορη και καθίσταται εφικτή με παραβατική συμπεριφορά.
Ετοιμάζουμε σχετική νομοθετική ρύθμιση ώστε να συνδεθούν τα τέλη κυκλοφορίας με την ασφαλιστική και την τεχνική ενημερότητα. Το ένα θα προϋποθέτει το άλλο. Με αυστηρή εφαρμογή του νόμου θα τεθούν εκτός λειτουργίας εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα, καθώς δε θα συμφέρει η χρήση τους, τα οποία προφανώς σήμερα εξυπηρετούν συμπολίτες μας οι οποίοι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα αντικατάστασής των.
Να έλεγε ότι θα αυστηροποιήσει το τι ελέγχουν τα κτεο για να μην περνάνε τα σαπάκια θα μπορούσε αλλά όλοι ξέρουμε ότι με ενα 50αρικο περνάει κτεο και ας μην έχει ρόδες. Ειδικά από την στιγμή που έχουν μπει στο παιχνίδι ιδιωτικά κτεο και έχουν κάθε λόγο να σε περάσουν αλλιώς αν ο ένας σε δυσκολέψει ξέρει ότι την επόμενη φορά θα το πας στον δίπλα που θα σε περάσει αέρας.
Ο μόνος τρόπος, και για να αντισταθμίσουν στο ταμείο το ότι τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά που αυξάνονται συνεχώς δεν πληρώνουν τέλη, είναι να αυξήσουν πολύ τα τέλη στα ανω των 10-15 ετών αυτοκίνητα.
Αλλά θα είχε τεράστιο πολιτικό κόστος και χωρίς νόημα τελικά. Αυτός που κυκλοφορεί με αμάξι 20ετιας+ μάλλον δεν έχει τα λεφτά για να πάρει καινούργιο δεν το κάνει από βίτσιο. Ε και ένα χιλιάρικο να του πας τα τέλη θα συνεχίσει να μην έχει λεφτά για καινούργιο...

Υφ. Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου στο carandmotor: Τι αλλάζει σε τέλη κυκλοφορίας, ΚΟΚ και «Κινούμαι Ηλεκτρικά» | carandmotor.gr
Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου μίλησε στο carandmotor.gr και αναφέρθηκε στις αλλαγές που θα δούμε στα τέλη κυκλοφορίας, στο νέο Κ.Ο.Κ., ενώ έδωσε πολλές απαντήσεις και για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.

04-05-24

17:49
Η μεγαλύτερη απάτη του αιώνα αρχίζει να καταρρέει.
www.drive.gr

Η Ευρώπη γυρίζει την πλάτη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τα υψηλά επιτόκια και ο πληθωρισμός έχουν στρέψει την προσοχή των Ευρωπαίων καταναλωτών στα υβριδικά αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να μην εμφανίζουν τον αναμενόμενο αριθμό πωλήσεων.

akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

16-05-24

18:38
Δεν υπάρχει γυρισμός. Κοιτά τι γίνεται στην ελληνική αγορά. Τα συμβατικά καταρρέουν χρόνο με το χρόνο.Η μεγαλύτερη απάτη του αιώνα αρχίζει να καταρρέει.
![]()
Η Ευρώπη γυρίζει την πλάτη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τα υψηλά επιτόκια και ο πληθωρισμός έχουν στρέψει την προσοχή των Ευρωπαίων καταναλωτών στα υβριδικά αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να μην εμφανίζουν τον αναμενόμενο αριθμό πωλήσεων.www.drive.gr

Στατιστικά Ταξινομήσεων Ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Ελλάδας | evstats.gr
evstats.gr provides interactive statistics of greek registration focusing on electrification and Fully Battery Electric cars
Τώρα μπήκε και η BYD στην ελληνική αγορά.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.

16-05-24

18:42
Δεν υπάρχει γυρισμός. Κοιτά τι γίνεται στην ελληνική αγορά. Τα συμβατικά καταρρέουν χρόνο με το χρόνο.
View attachment 132660View attachment 132662
![]()
Στατιστικά Ταξινομήσεων Ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Ελλάδας | evstats.gr
evstats.gr provides interactive statistics of greek registration focusing on electrification and Fully Battery Electric carswww.evstats.gr
Τώρα μπήκε και η BYD στην ελληνική αγορά.
Το κινούμαι ηλεκτρικά 3 φημολογείται ότι θα προσφέρει 9000 ευρώ επιδότηση + 2000 απόσυρση παλιού αυτοκινήτου. Το Tesla model 3 είναι καλύτερο αυτοκίνητο στην ίδια τιμή, αλλά το πιο compact μέγεθος του ίσως το κάνει πολλούς να το προτιμήσουν. Πάντως το VW ID 3 θα το ισοπεδώσει.
Τα ηλεκτρικά έχουν αρχίσει να καταρρέουν σε όλη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, το ίδιο το διάγραμμα που έβαλες δείχνει μηδενική ανάπτυξη στο μερίδιο των ηλεκτρικών. Ο κόσμος πλέον στρέφεται μαζικά στα Hybrid vehicles τα οποία θεωρώ ότι αξίζουν full σαν αγορά.

With Hybrid Sales Surging, Is Toyota Stock Attractive At $230?
Toyota Motor Corp stock has seen a big rally this year, rising by about 18%, compared to the broader S&P 500 which remains up by just about 9%.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 168 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Jack of Spades
- J.Cameron
- Paragontas7000
- userguest
- back2967
- fourkaki
- Scandal
- taketrance
- fmarulezkd
- American Economist
- DimitraA.
- gademis
- fockos
- AggelikiGr
- Wonderkid
- Hased Babis
- A350
- Fernando_A
- theodle
- Αντικειμενικός
- Libertus
- Joji
- Unboxholics
- Μήτσος10
- ROM32
- hirasawayui
- Dmzk
- epote
- jj!
- suaimhneas
- Kate1914
- giannhs2001
- charmander
- math2arch
- phleidhs
- tsiobieman
- Dark_kronos
- Γατέχων
- Δροσουλίτης
- exotic xo
- parrot/παπαγάλος
- P.Dam.
- Obi-Wan Kenobi
- camil
- arko
- User2350
- Startx0
- Viedo
- Ness
- χημεια4λαιφ
- touvlo
- Esperos1
- johnsala
- GeorgePap2003
- Roulaki
- Ilma
- ]ifrit[
- Memetchi
- DioOsm
- ggl
- Thundergirl
- igeorgeoikonomo
- snowy
- SlimShady
- kauphy
- Tangible
- An_uknown_world
- sunsetpp
- physicscrazy
- Monster Hunter
- orchidea
- Αλκης Κ.
- Dimitris2001
- harry akritas
- Κλημεντίνη
- Stefanosxios
- Εχέμυθη
- Unseen skygge
- JohnGreek
- Vold
- Nickx
- Μαυρίκιος
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.