Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.822 μηνύματα.
Κρίμα. Τα BYD τώρα θα αυξήσουν την τιμή τους.
Η ανίκανη ευρώπη τσουτσέκι του μπάιντεν προσπαθεί με οικονομία βόρειας κορέας να στηρίξει τα σαπάκια της. Θύματα είναι οι Ευρωπαίοι πολίτες κυρίως του φτωχού νότου, όπως στην Ελλάδα, που θα δουν άλλη μία τεράστια αύξηση στην τιμή του ρεύματος τον Ιούλιο.
Όμως το σχέδιο είναι "δεν θα έχεις τίποτα αλλά θα είσαι ευτυχισμένος". Γιατί να έχεις δικό σου EYD όταν μπορείς να το νοικιάσεις απ' τον εγχώριο νταβατζή σου;
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
To bug μέσα στο βράδυ φτιάχτηκε και τα αυτοκίνητα επισκευάστηκαν remotely. Χωρίς να πάει το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία. Η Tesla είναι η Apple των αυτοκινήτων. Θα πάει 5 χρόνια να ξυπνήσουν οι υπόλοιποι.
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.822 μηνύματα.
Η ανέγερση εργοστασίου παραγωγής στην Τουρκία συνολικής επένδυσης 1 δις είναι η απάντηση της BYD στους "κομμουνιστικούς" δασμούς που της επέβαλε η ΕΕ. Με αυτό τον τρόπο παρακάμπτει το μεγαλύτερο ποσό των φόρων εκμεταλλευόμενη την πρόσφατη συμφωνία τελωνιακής ένωσης της ΕΕ με την Τουρκία.

Σε λίγο καιρό το BYD Seagull θα πωλείται στην Ευρώπη λιγότερο από 20k.

 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

Το υδρογόνο που οι πετρελαιάδες και ο Καλογεράκης λένε ότι είναι το μέλλον. :laugh:Γιατί ο Toyoda ξέρει.


Μια καλή ανάλυση για το μέλλον.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

ΒΥD dolphin με την επιδότηση πέφτει κάτω από τα 20.000 ευρώ.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Πόσα ψεματα μαζεμένα…
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

Game changing. Ο καπιταλισμός αρχίζει και δουλεύει.

Η πρώτη προσφορά παρόχου που συνδέει το οικιακό ρεύμα με δημόσιους φορτιστές. Με 20 ευρώ το μήνα έχεις περίπου 400km - 600km. Ακόμα και να μην μπορείς να το φορτίσεις σπίτι σου κερδίζεις τις kwh από την κατανάλωση του σπιτιου.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων μέχρι τον Αύγουστο του 2024:

Νο1 Tesla Model Y: 785.591 (+1.9% YoY)
Νο2 Toyota Corolla: 741.982 (+3.8%)
No3 Toyota RAV4: 673.050 (+19.5%)
No4 Ford F-Series: 572.062 (-5.9%)
No5 Chevrolet Silverado: 486.143 (+15.5%)
No6 Honda CR-V: 481.622 (+11.3%)
No7 Hyundai Tucson: 391.813 (-2.5%)
No8 Toyota Camry: 360.398 (-11.2%)
No9 Toyota Hilux: 354.051 (-7.8%)
No10 Kia Sportage: 351.128 (+4.9%)

1ο σε πωλήσεις όχι μόνο των ηλεκτρικών αλλά όλων είναι το tesla model Y.

Επίσης φτιάχνεται ταχυφορτιστής της Tesla στην Θεσσαλονίκη.
gfgsfgfsgd.png


Στη χώρα μας η BYD και Volvo πάνε καλά καθώς προσφέρουν πιο compact επιλογές κατάλληλες για αστικά κέντρα. Παρόλα αυτά η Tesla φαίνεται θα περάσει τις περσινές πωλήσεις έστω και οριακά. Πλέον το καταλαβαίνει κανείς εύκολα πόσο καλά πάει η Tesla καθώς η Αθήνα έχει γεμίσει.

123131.png

 

Συνημμένα

  • ewqqeqe.png
    ewqqeqe.png
    91,3 KB · Εμφανίσεις: 30

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.822 μηνύματα.
Ένα πρωτοποριακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο χωρίς μπαταρίες με καύσιμο το νερό! Μία μεβράνη νανοτεχνολογίας διασπάει τα μόρια του νερού και χρησιμοποιεί το υδρογόνο για να παράγει ηλεκτρισμό με "ψυχρή" καύση.

Μου θυμίζει την πατέντα του Ζωγράφου αλλά σαφώς πιο βελτιωμένη και έτοιμη για παραγωγή.

1726381857698.png


 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Ένα πρωτοποριακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο χωρίς μπαταρίες με καύσιμο το νερό! Μία μεβράνη νανοτεχνολογίας διασπάει τα μόρια του νερού και χρησιμοποιεί το υδρογόνο για να παράγει ηλεκτρισμό με "ψυχρή" καύση.

Μου θυμίζει την πατέντα του Ζωγράφου αλλά σαφώς πιο βελτιωμένη και έτοιμη για παραγωγή.

View attachment 138656

Πολλές μετατροπές που δεν βγάζουν νόημα. Από όσο έψαξα παράγεται το υδρογόνο μέσω υδρόλυσης και όχι μέσω ηλεκτρόλυσης. Χρειάζεται ένα πανάκριβο αναλώσιμο αντί για καύσιμο που λέγεται "sodium borohydride" όπου έκει θα αποθηκεύεται το υδρογόνο. Το αναλώσιμο θα το παράγουν τα διυλιστήρια και με κόστος πολύ μεγαλύτερο από το να φορτίσεις μια μπαταρία.
Οι πετρελαιάδες ψάχνουν τρόπο να μη χάσουν την αγορά. Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.

Παράδειγμα ταξιτζή:
100.000 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο δεν έχει πάει ποτέ για σέρβις. Το αντίστοιχο θερμικό θα είχε πάει 7 φορές σέρβις. Ο ιδιοκτήτης γλυτώνει 8000 το χρόνο και με την βοήθεια της κρατικής επιδότησης θα γίνει απόσβεση το αυτοκίνητο στα 4 χρόνια. Το μοναδικό του πρόβλημα είναι η έλλειψη μεγάλων ταχυφορτιστων >150KW στη Κομοτηνή, πρόβλημα το οποίο μπορεί να λύσει το κράτος και δεν το κάνει γιατί φοβάται τους πετρελαιάδες.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Πίστευα ότι η Ναυτεμπορική είχε κάποιο επίπεδο. Έκανα λάθος...
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
IMG_9646.jpeg

Καμένο Τεσλα σε Σκλαβενίτη Αγιας Παρασκευής.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.


To θέμα αναμενόμενα έγινε viral. Μπορεί να καίγονται καθημερινά πολλά θερμικά αυτοκίνητα αλλά όταν πιάσει φωτιά ηλεκτρικό θα γίνει θέμα. Η μπαταρία δεν έπιασε φωτιά και φαίνεται πόσο προστατευμένη είναι. Μπορεί να φταίει το σύστημα φόρτισης είτε του αυτοκινήτου είτε του φορτιστή, είτε το καλώδιο, είτε να έγινε δολιοφθορά. Αρκετοί παίρνουν από AliExpress κινέζικά που δεν ικανοποιουν τις προδιαγραφές. Είναι αρκετά περίεργο γιατί υπάρχουν πολλές δικλήδες ασφαλείας που και να θες να τα κάψεις το αυτοκίνητο (μέσω κακής εγκατάστασης φόρτισης) δεν μπορείς.

Σε κάθε περίπτωση τα ηλεκτρικά είναι ασφαλή. Κυκλοφορούν πλέον πολλές χιλιάδες στην Ελλάδα και φορτίζουν καθημερινά.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

To καμμένο Τεσλα στον Ευαγγελάτο. Ο οδηγός είδες ύποπτες κινήσεις από την κάμερα του αυτοκινήτου άρα μάλλον πρόκειται για δολιοφθορά. Ο Μηχανολόγος στον Ευαγγελάτο λέει βλακείες. Όσο και να τσακίσεις το καλώδιο φωτιά δεν πιάνει. Αν του ρίξεις γκαζάκι τότε ναι θα πιάσει φωτιά αλλά και πάλι η μπαταρία είναι απομονωμένη καλά και καίγεται πιο δύσκολα από ένα θερμικό.

Φοβερό που δεν ξέρανε που να βάλουν το αυτοκίνητο. Κάθε αυτοκίνητο έχει καρτέλες διάσωσης και αφού οι ασφαλιστικές και οι οδικές αναλαμβάνουν το αυτοκίνητο οφείλουν να το ξέρουν. Το ίδιο και η πυροσβεστική. Στο Τεσλα η αντίστοιχη καρτέλα είναι αυτή:
https://digitalassets.tesla.com/tesla-contents/image/upload/2024_Model_3_Rescue_Sheet.pdf
Σκεφτείτε ότι μπορεί να χρειαστεί να απεγλωβίσουν κάποιο άτομο και να μην μπορούν γιατί δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

Έχουμε από την μια πλευρά τον trcoff που είναι διαβασμένος και από την άλλη τον επί τροχών έναν εντελώς άσχετο με δημοσιογραφική εμπειρία δεκαετιών!!! που πετάει την μια κοτσάνα μετά την άλλη. Ο trcoff προσπαθεί να κάνει τον αντίλογο χωρίς να να είναι ev fan αλλά σέβεται τον καλεσμένο του.

Στο μόνο που έχει δίκαιο του επί τροχών είναι ότι κράζει τα plugin υβριδικά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

Τα ηλεκτροκίνητα δεν τα επιδοτεί το ελληνικό κράτος αλλά η ΕΕ και το κράτος δίνει πολύ παραπάνω από 9000 ευρώ στα παιδιά (νηπιαγωγεία, εκπαίδευση κ.λπ.). Αυτό έπρεπε να απαντήσει ο Χατζιδάκης στην ψεκασμένη δημοσιογράφο.

Πάντως είναι φοβερό ότι παρά τις υποσχέσεις της κυβέρνησης έχουνε μείνει αρκετοί εκτός των κινούμαι ηλεκτρικά και κανένας δεν ασχολείται.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Είναι απίστευτο ότι κάποιος που γεννήθηκε στη αυτοκίνηση δεν μπορεί να καταλάβει την πραγματικότητα και επηρεάζεται στα πιστεύω του από το Καλογεράκη. Ο trcoff είναι απόλυτα διαβασμένος στο τομέα και φαίνεται στο σημείο που λέει ότι είναι δύσκολη η μεταφορά του υδρογόνου.
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6.483 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top