Θα κάνατε παρέα με ιερόδουλη/ζιγκολό;

Θα κάνατε παρέα με ιερόδουλη/ζιγκολό;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 64)
  • Αν ταιριάζαμε κατα τα άλλα, γιατί όχι;

    Ψήφοι: 40 62.5%
  • Όχι, με τίποτα.

    Ψήφοι: 16 25.0%
  • Μόνο αν ήταν "πολυτελείας" και το έκρυβε

    Ψήφοι: 2 3.1%
  • Ο κουμπάκιας πάει και στον οίκο ανοχής :P

    Ψήφοι: 6 9.4%

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έστω ας δεχτώ ότι έχουμε μια κοπέλα σε οικονομική ανάγκη, η οποία γίνεται ιερόδουλη οποιασδήποτε κατηγορίας. Όταν καταφέρει και σταθεί στα πόδια της και συνεχίσει σε αυτό το επάγγελμα, αντί να κάνει κάτι άλλο, αυτό δείχνει τη νοοτροπία του εύκολου κέρδους και της αρπαχτής, η οποία δεν αφορά μόνο το κομμάτι του επαγγέλματος αλλά μεταφράζεται σε διαφθορά σε όλες τις εκφάνσεις της προσωπικότητάς της. Δεν είναι τυχαίο που σε αυτό το θέμα όλοι μιλάνε θεωρητικά για το εάν θα έκαναν παρέα με ιερόδουλη, αλλά εν τοις πραγμάσι, κανείς δεν κάνει.

Η πολύ απλά σκέφτηκε ότι είναι πολύ πιο οικονομικά αποδοτικό να συνεχίσει να κάνει αυτή τη δουλειά δεδομένων των προσόντων της.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις πως η έννοια του "εύκολου κέρδους" είναι ένας όρος που έχει επινοηθεί από την κοινωνία για εξοστρακισουμε συμπεριφορές οι οποίες δεν ταιριάζουν με τα εκάστοτε ηθικά μας πρότυπα.

Για παραδειγμα αν το αφεντικό σου σου έλεγε αύριο πως θα διπλασιάσει το μισθό σου, θα ήσουν περιχαρής. Ίσως επίσης να νόμιζες πως το αξίζεις κιόλας γιατί είναι αποτέλεσμα του κοπου σου. Σίγουρα δεν θα νόμιζες ότι είναι εύκολο κέρδος, γιατί με αυτήν την λογική θα επρέπε να το αρνηθείς και να κινηθείς προς το δύσκολο κέρδος αφού το εύκολο είναι ανήθικο και άρα θα ήσουν περιχαρής με 1ευρω μεροκάματο. Δεν νομίζω.

Οταν τώρα το ίδιο ακριβώς πράγμα κάνει η πορνη, δηλαδή εκμεταλλευεται ένα από τα προσόντα της για να αποκομίσει το μέγιστο δυνατο κέρδος το θεωρούμε αρπαχτή, διαφθορά χαρακτήρα κτλ. Είναι αστείο πραγματικά 😂.

Η ρίζα βέβαια αυτής της έπιπλα στης και γελοίας κατ εμέ ηθικοτητας είναι προφανώς κοινονιολογικης φύσεως, πανάρχαια και εγγειται στο γεγονός πως η πορνη πάρα πολύ απλα ρίχνει στα τάρταρα την ταριφα του σεξ και συνεπώς την αγοραστική δύναμη όλων των σπιτομενων γυναικών. Γι αυτό και ο πιο άσπονδος εχθρός των πορνων ήταν πάντοτε οι υπόλοιπες γυναίκες.

Αυτό φαίνεται ακόμη και στο πως χρησιμοποιούνε τη λέξη πουτανα τα δύο φύλα. Οι άντρες σπάνια χαρακτηριζουν κάποια πουτανα όταν πάει με πολλούς, τον όρο τον χρησιμοποιούν συνήθως όταν τους προδώσει/απατήσει μια γυναίκα ακόμα κι αν αυτή έχει πάει μόνο με δύο άντρες ας πούμε. Οι γυναίκες από την άλλη χρησιμοποιούνε τον όρο με την κυριολεκτική του σημασία δηλαδή όταν θέλουν κυριολεκτικά να πούνε πως είσαι πουτανα γιατί το δίνεις τζαμπε στον καθένα 😅

Αυτά φυσικά μέσω της χριστιανικής/πουριτανικης ηθικής έχουν περάσει ανά τους αιώνες σαν αρχές στον γενικό πληθυσμό και καταλήγουμε έτσι σε άτοπα πράγματα όπως η έννοια του "εύκολου κέρδους".
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Όσο για το ερώτημα, ποτέ να μην κρίνεις έναν άνθρωπο, γιατί δεν είσαι άξιος να το κανεις αυτό.

Συμφωνούμε, αλλά...

Η κοινωνία πάει από το κακό στο χειρότερο. Η ανηθικότητα που μας περιτριγυρίζει έχει φτάσει στο ζενίθ της. Μόνο που στο κούτελο δεν γράφουν τιμούλα να το ξέρουμε. Δυστυχώς αυτές είναι οι μαμάδες τις επόμενης γενιάς, από την γενιά της χρεοκοπίας θα πάμε στην γενιά των πουτανισκων.

Εγώ εδώ βλέπω να κρίνεις...

Βεβαίως, και η παροχή τέτοιων υπηρεσιών είναι πιο οικονομική από τος σημερινές ελλεηνιδες.

Όπως κι εδώ...

Στο θέμα τώρα, γιατί να την/τον φέρεις στον «ίσιο δρόμο»; Γιατί, a priori, αυτός να είναι ο στραβός ο δρόμος και, μάλιστα, όταν αυτό το επάγγελμα εμπλουτίζεται με άλλες υπηρεσίες - «πολυτελείας», που λέμε - να θεωρείται το άτομο «καμένο χαρτί»; Όπως ειπώθηκε και παραπάνω, απλώς αξιοποιεί κάποια δυνατά του σημεία για να βιοποριστεί. Αν αυτό δε συνδυάζεται με αρνητικά φαινόμενα και είναι καθαρά προσωπική επιλογή, ποιο το πρόβλημα; Ειδικά όταν μιλάμε για κλάδο με κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα, ΚΑΔ (96091912) κ.λπ. Πώς θεωρείς έτσι αυθαίρετα ότι είναι στον «στραβό δρόμο»;
 

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,251 μηνύματα.
Η πολύ απλά σκέφτηκε ότι είναι πολύ πιο οικονομικά αποδοτικό να συνεχίσει να κάνει αυτή τη δουλειά δεδομένων των προσόντων της.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις πως η έννοια του "εύκολου κέρδους" είναι ένας όρος που έχει επινοηθεί από την κοινωνία για εξοστρακισουμε συμπεριφορές οι οποίες δεν ταιριάζουν με τα εκάστοτε ηθικά μας πρότυπα.

Για παραδειγμα αν το αφεντικό σου σου έλεγε αύριο πως θα διπλασιάσει το μισθό σου, θα ήσουν περιχαρής. Ίσως επίσης να νόμιζες πως το αξίζεις κιόλας γιατί είναι αποτέλεσμα του κοπου σου. Σίγουρα δεν θα νόμιζες ότι είναι εύκολο κέρδος, γιατί με αυτήν την λογική θα επρέπε να το αρνηθείς και να κινηθείς προς το δύσκολο κέρδος αφού το εύκολο είναι ανήθικο και άρα θα ήσουν περιχαρής με 1ευρω μεροκάματο. Δεν νομίζω.

Οταν τώρα το ίδιο ακριβώς πράγμα κάνει η πορνη, δηλαδή εκμεταλλευεται ένα από τα προσόντα της για να αποκομίσει το μέγιστο δυνατο κέρδος το θεωρούμε αρπαχτή, διαφθορά χαρακτήρα κτλ. Είναι αστείο πραγματικά 😂.

Η ρίζα βέβαια αυτής της έπιπλα στης και γελοίας κατ εμέ ηθικοτητας είναι προφανώς κοινονιολογικης φύσεως, πανάρχαια και εγγειται στο γεγονός πως η πορνη πάρα πολύ απλα ρίχνει στα τάρταρα την ταριφα του σεξ και συνεπώς την αγοραστική δύναμη όλων των σπιτομενων γυναικών. Γι αυτό και ο πιο άσπονδος εχθρός των πορνων ήταν πάντοτε οι υπόλοιπες γυναίκες.

Αυτό φαίνεται ακόμη και στο πως χρησιμοποιούνε τη λέξη πουτανα τα δύο φύλα. Οι άντρες σπάνια χαρακτηριζουν κάποια πουτανα όταν πάει με πολλούς, τον όρο τον χρησιμοποιούν συνήθως όταν τους προδώσει/απατήσει μια γυναίκα ακόμα κι αν αυτή έχει πάει μόνο με δύο άντρες ας πούμε. Οι γυναίκες από την άλλη χρησιμοποιούνε τον όρο με την κυριολεκτική του σημασία δηλαδή όταν θέλουν κυριολεκτικά να πούνε πως είσαι πουτανα γιατί το δίνεις τζαμπε στον καθένα 😅

Αυτά φυσικά μέσω της χριστιανικής/πουριτανικης ηθικής έχουν περάσει ανά τους αιώνες σαν αρχές στον γενικό πληθυσμό και καταλήγουμε έτσι σε άτοπα πράγματα όπως η έννοια του "εύκολου κέρδους".
Όταν λέω για εύκολο κέρδος, δεν το εννοώ μόνο με την χρηματική αξία. Αυτό εντάσσεται στη λογική του ελάσσονος μόχθου, του να προσπαθώ δηλαδή πάση θυσία και αγνοώντας τους κινδύνους να κάνω τα πράγματα πιο εύκολα για μένα απ' ό,τι είναι για τους άλλους, για να μην μοχθήσω. Το ότι η ηθική είναι κοινωνικό κατασκεύασμα με βρίσκει σύμφωνο, όμως η ηθική περιλαμβάνει κάποιους παραδεδεγμένους κανόνες που πολλές φορές βασίζονται στη λογική και λίγο-πολύ όλους τους βρίσκουν σύμφωνους, γιατί μόνο έτσι μπορεί να λειτουργήσει μια κοινωνία. Εάν για παράδειγμα η κλοπή ή η πλαστογραφία χαρτονομίσματος θεωρούνταν ηθικές πράξεις, γιατί απλά αποβλέπουν στην προσαύξηση της περιουσίας κάποιου, θα υπήρχε πρόβλημα.

Το επάγγελμα της πόρνης διαφέρει από τα άλλα επαγγέλματα, γιατί αποβλέπει στο κέρδος με κάθε κόστος. Μια γυναίκα που παραμένει σε αυτό το επάγγελμα δεν κάνει και δεν πρέπει να κάνει οικογένεια. Επίσης εκθέτει την ζωή της και την σωματική της ακεραιότητα καθημερινά σε κίνδυνο. Όταν περάσουν τα χρόνια αυτό σημαίνει ότι μένει στο επάγγελμα από επιλογή της. Εάν το μέγιστο χρηματικό κέρδος μπαίνει σαν αξία πάνω από την υγεία και την οικογένεια, αυτό ναι είναι ανήθικο, και εάν δεν θες να το εκφράσεις ανήθικο στηριζόμενο σε κοινωνικές αντιλήψεις, τότε υποδηλώνει ένα άτομο τουλάχιστον ανώριμο και χαμηλού νοητικού επιπέδου. Από εκεί και πέρα, όποιος θέλει να κάνει παρέα με άτομα που έχουν ως ιεράρχηση αξιών το "χρήμα>οικογένεια>>>>>>υγεία" με γεια του με χαρά του. Είναι όμως και δικό μου δικαίωμα να το κρίνω και να το θεωρώ ανήθικο.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όταν λέω για εύκολο κέρδος, δεν το εννοώ μόνο με την χρηματική αξία. Αυτό εντάσσεται στη λογική του ελάσσονος μόχθου, του να προσπαθώ δηλαδή πάση θυσία και αγνοώντας τους κινδύνους να κάνω τα πράγματα πιο εύκολα για μένα απ' ό,τι είναι για τους άλλους, για να μην μοχθήσω. Το ότι η ηθική είναι κοινωνικό κατασκεύασμα με βρίσκει σύμφωνο, όμως η ηθική περιλαμβάνει κάποιους παραδεδεγμένους κανόνες που πολλές φορές βασίζονται στη λογική και λίγο-πολύ όλους τους βρίσκουν σύμφωνους, γιατί μόνο έτσι μπορεί να λειτουργήσει μια κοινωνία. Εάν για παράδειγμα η κλοπή ή η πλαστογραφία χαρτονομίσματος θεωρούνταν ηθικές πράξεις, γιατί απλά αποβλέπουν στην προσαύξηση της περιουσίας κάποιου, θα υπήρχε πρόβλημα.

Και από την πλευρά του ελάσσονος μόχθου να το δεις αυτό που λες πάλι δεν βγάζει νόημα. Ένας εισοδηματίας μοχθεί σίγουρα λιγότερο από μια πόρνη αλλά δεν θεωρείται ανήθικος. Δεν μπορείς να συγκρίνεις επίσης την πόρνη με τον κλέφτη γιατί παρότι και οι δύο μοχθούν, ο κλέφτης λειτουργεί εις βάρος την κοινωνίας, ενώ η πόρνη όχι καθώς οι συναλλαγές της είναι όλες εθελοντικές.

Το επάγγελμα της πόρνης διαφέρει από τα άλλα επαγγέλματα, γιατί αποβλέπει στο κέρδος με κάθε κόστος.

Προφανώς αυτό που λες εδώ δεν ισχύει. Για την ακρίβεια δεν βγάζει κανένα λογικό νόημα σαν πρόταση καθεαυτή. Οι πόρνες σίγουρα ΔΕΝ είναι διατεθημένες να πληρώσουν οποιοδήποτε κόστος και γι αυτό πληρώνουν και νταβατζίδες ας πούμε, ώστε να είναι προστατευμένες από βίαιες συμπεριφορές πελατών.

Μια γυναίκα που παραμένει σε αυτό το επάγγελμα δεν κάνει και δεν πρέπει να κάνει οικογένεια. Επίσης εκθέτει την ζωή της και την σωματική της ακεραιότητα καθημερινά σε κίνδυνο. Όταν περάσουν τα χρόνια αυτό σημαίνει ότι μένει στο επάγγελμα από επιλογή της. Εάν το μέγιστο χρηματικό κέρδος μπαίνει σαν αξία πάνω από την υγεία και την οικογένεια, αυτό ναι είναι ανήθικο, και εάν δεν θες να το εκφράσεις ανήθικο στηριζόμενο σε κοινωνικές αντιλήψεις, τότε υποδηλώνει ένα άτομο τουλάχιστον ανώριμο και χαμηλού νοητικού επιπέδου. Από εκεί και πέρα, όποιος θέλει να κάνει παρέα με άτομα που έχουν ως ιεράρχηση αξιών το "χρήμα>οικογένεια>>>>>>υγεία" με γεια του με χαρά του. Είναι όμως και δικό μου δικαίωμα να το κρίνω και να το θεωρώ ανήθικο.

Άρα σύμφωνα με εσένα όποις παραμένει σε ένα επικύνδυνο για την υγεία του επάγγελμα από επιλογή είναι ανήθικος και δεν πρέπει να κάνει οικογένεια γιατί αυτό δείχνει άτομο που βάζει τα λεφτά πάνω απ'όλα? Άρα οι μπάτσοι, οι πυροσβέστες, οι ανθρακορύχοι, οι οικοδόμοι, οι ντελιβεράδες, οι στρατιώτες και όλα τα άλλα επικύνδινα επαγγέλματα είναι ανήθικα και τα κάνουν μόνο άτομα χαμηλής νουμοσύνης?

Αυτά που γράφεις δεν βγάζουν νόημα, τουλάχιστο για μενα. Εγώ απλά θα επιμείνω στην αρχική μου τοποθέτηση. Η πουτάνα ρίχνει την ταρίφα και συνεπώς στιγματίζεται κοινωνικά και έχει τη ρετσινιά. Και ακριβώς επειδή είναι στιγματισμένη κοινωνικά -σχεδόν- όλα τα υπόλοιπα μέλη της κοινωνίας την εχθρεύονται και την περιοθοριοποιούν μην τυχόν και στιγματιστούν και αυτά.
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Ποια είναι φιαφορα κατά την άποψή σου που σε οδηγεί στο να κάνεις αυτόν τον διαχωρισμό; Το ναι στην οργανωμένη κατάσταση και το όχι στην πιάτσα;

Δεν ξέρω αν είναι γεγονός ή προκατάληψη από αυτά που προβάλλονται, αλλά όταν έχεις προαγωγό/κάποιον οίκο, αφενός σου κρατάνε μερίδιο απ' την αμοιβή, αλλά έχεις προστασία, όχι; Εννοώ δεν επιτρέπουν στους βίαιους πελάτες να ξαναπλησιασουν τις κοπέλες, δεν επιτρέπουν ναρκωτικά, τους κάνουν συνεχώς εξετάσεις για ΣΜΝ κτλ. Επειδή υπάρχουν γυναίκες που κάνουν αυτή τη δουλειά και βρίσκονται σε άθλια κατάσταση, με τις οποίες το λέω ειλικρινά παιδιά, δε θα έκανα παρέα, γι αυτό τα διαχωρισα.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν ξέρω αν είναι γεγονός ή προκατάληψη από αυτά που προβάλλονται, αλλά όταν έχεις προαγωγό/κάποιον οίκο, αφενός σου κρατάνε μερίδιο απ' την αμοιβή, αλλά έχεις προστασία, όχι; Εννοώ δεν επιτρέπουν στους βίαιους πελάτες να ξαναπλησιασουν τις κοπέλες, δεν επιτρέπουν ναρκωτικά, τους κάνουν συνεχώς εξετάσεις για ΣΜΝ κτλ. Επειδή υπάρχουν γυναίκες που κάνουν αυτή τη δουλειά και βρίσκονται σε άθλια κατάσταση, με τις οποίες το λέω ειλικρινά παιδιά, δε θα έκανα παρέα, γι αυτό τα διαχωρισα.

Ήθελα να δω αν είναι ο φόβος για την προσωπική σου ασφάλεια που δεν σε έκανε να τις συναναστραφείς ή το κοινωνικό στίγμα.
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Κάποιοι αναφέρατε ότι το επάγγελμα του sex worker δεν έχει κινδύνους: είστε σίγουροι ότι ισχύει? Θέλω να πω ότι ιδιαίτερα αυτοί που εργάζονται στο δρόμο έχουν ακόμα πιο αυξημένο κίνδυνο να βιαστούν, να κακοποιηθουν κλπ. Απ'όσο έχω διαβάσει οι περισσότεροι που εργάζονται ως sex workers το βλέπουν καθαρά ως επάγγελμα και δυστυχώς για κάποιους απο αυτούς είναι μονόδρομος.
Παρέα ναι θα έκανα αν ταιριάζαμε , γιατί όχι ,εξαρτάται απο το άτομο φαντάζομαι
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,784 μηνύματα.
Κάποιοι αναφέρατε ότι το επάγγελμα του sex worker δεν έχει κινδύνους: είστε σίγουροι ότι ισχύει? Θέλω να πω ότι ιδιαίτερα αυτοί που εργάζονται στο δρόμο έχουν ακόμα πιο αυξημένο κίνδυνο να βιαστούν, να κακοποιηθουν κλπ. Απ'όσο έχω διαβάσει οι περισσότεροι που εργάζονται ως sex workers το βλέπουν καθαρά ως επάγγελμα και δυστυχώς για κάποιους απο αυτούς είναι μονόδρομος.
Παρέα ναι θα έκανα αν ταιριάζαμε , γιατί όχι ,εξαρτάται απο το άτομο φαντάζομαι

Αμα η άλλη ειναι αλλης ιδεολογιας - παιρνει χαπάκια - εχει κακές παρέες θα σου ελεγα να μη κανεις ολα απο κακες παρεες ξεκινάνε.
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Αμα η άλλη ειναι αλλης ιδεολογιας - παιρνει χαπάκια - εχει κακές παρέες θα σου ελεγα να μη κανεις ολα απο κακες παρεες ξεκινάνε.
Κοίτα, θα μιλήσω για τη μικρή μου προσωπική εμπειρία όταν έκανα street work , μοίραζα δηλαδή προφυλακτικά σε sex workers που εργάζονται στο δρόμο. Γενικά αυτή η μικρή κοινωνία είναι πολύ κλειστή, προφανώς και φοβούνται τη διαπόμπευση, την αστυνομία πολλά . Είναι όλοι πολύ φιλικοί αλλά δεν εμπιστεύονται εύκολα. Δεν εμπιστεύονται άτομα που τους κάνουν καλό πόσο μάλλον κάποιον άκυρο. Οπότε κομματακι δύσκολο να κάνεις παρέα τουλάχιστον με τους συγκεκριμένους που ναι κάποιοι είναι και τοξικόεξαρτημένοι. Για τους υπόλοιπους δε ξέρω. Φαντάζομαι ότι γενικά για να κάνεις παρέα με κάποιον έχετε κάποια κοινά ενδιαφέροντα , καθημερινότητα (πχ αν ο φίλος σου εργάζεται βράδυ κι εσύ πρωί δύσκολο να βρείτε ώρα που να σας βολεύει να βρεθείτε). Αν όμως ταιριάζετε σαν χαρακτήρες γιατί όχι?
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,784 μηνύματα.
Κοίτα, θα μιλήσω για τη μικρή μου προσωπική εμπειρία όταν έκανα street work , μοίραζα δηλαδή προφυλακτικά σε sex workers που εργάζονται στο δρόμο. Γενικά αυτή η μικρή κοινωνία είναι πολύ κλειστή, προφανώς και φοβούνται τη διαπόμπευση, την αστυνομία πολλά . Είναι όλοι πολύ φιλικοί αλλά δεν εμπιστεύονται εύκολα. Δεν εμπιστεύονται άτομα που τους κάνουν καλό πόσο μάλλον κάποιον άκυρο. Οπότε κομματακι δύσκολο να κάνεις παρέα τουλάχιστον με τους συγκεκριμένους που ναι κάποιοι είναι και τοξικόεξαρτημένοι. Για τους υπόλοιπους δε ξέρω. Φαντάζομαι ότι γενικά για να κάνεις παρέα με κάποιον έχετε κάποια κοινά ενδιαφέροντα , καθημερινότητα (πχ αν ο φίλος σου εργάζεται βράδυ κι εσύ πρωί δύσκολο να βρείτε ώρα που να σας βολεύει να βρεθείτε). Αν όμως ταιριάζετε σαν χαρακτήρες γιατί όχι?

αντε βρε εκανες τέτοιο πραγμα πηρες εμπειρια κ εικονες! Τι να σου πω εσυ ξέρεις εγω μια σκέψη ειπα :D
συνηθως αυτα τα ατομα ειναι συναισθηματικα ευαλωτα για αυτο κ εμπλεξαν. Ετσι οπως σε βλεπω δυσκολα να ταιριαζες οχι μονο εσυ ο καθενας... αλλα οκ εσυ ξέρεις. :)
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,058 μηνύματα.
Όταν λέω για εύκολο κέρδος, δεν το εννοώ μόνο με την χρηματική αξία. Αυτό εντάσσεται στη λογική του ελάσσονος μόχθου, του να προσπαθώ δηλαδή πάση θυσία και αγνοώντας τους κινδύνους να κάνω τα πράγματα πιο εύκολα για μένα απ' ό,τι είναι για τους άλλους, για να μην μοχθήσω.
Θεωρείς οτι το σωματικό και ψυχικό αντίκτυπο που έχει αυτό το επάγγελμα σε έναν άνθρωπο είναι αμελητέο;:hmm:
 

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,251 μηνύματα.
Άρα σύμφωνα με εσένα όποις παραμένει σε ένα επικύνδυνο για την υγεία του επάγγελμα από επιλογή είναι ανήθικος και δεν πρέπει να κάνει οικογένεια γιατί αυτό δείχνει άτομο που βάζει τα λεφτά πάνω απ'όλα? Άρα οι μπάτσοι, οι πυροσβέστες, οι ανθρακορύχοι, οι οικοδόμοι, οι ντελιβεράδες, οι στρατιώτες και όλα τα άλλα επικύνδινα επαγγέλματα είναι ανήθικα και τα κάνουν μόνο άτομα χαμηλής νουμοσύνης?

Αυτά που γράφεις δεν βγάζουν νόημα, τουλάχιστο για μενα. Εγώ απλά θα επιμείνω στην αρχική μου τοποθέτηση. Η πουτάνα ρίχνει την ταρίφα και συνεπώς στιγματίζεται κοινωνικά και έχει τη ρετσινιά. Και ακριβώς επειδή είναι στιγματισμένη κοινωνικά -σχεδόν- όλα τα υπόλοιπα μέλη της κοινωνίας την εχθρεύονται και την περιοθοριοποιούν μην τυχόν και στιγματιστούν και αυτά.
Ο πυροσβέστης σώζει ζωές και το περιβάλλον, χωρίς οικοδόμους δεν θα υπήρχαν σπίτια για να μένει ο κόσμος κοκ. Δεν μπορείς να συγκρίνεις επαγγέλματα που έχουν κοινωνική προσφορά με αυτό της πόρνης. Η ειδοποιός διαφορά της πόρνης με τα άλλα επαγγέλματα είναι ότι πέρα από τον στόχο του χρήματος δεν έχει κάτι άλλο να προβάλει ως λόγο επιλογής του επαγγέλματος. Για κάθε επάγγελμα υπάρχει ένα αρνητικό στερεότυπο, όμως σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχει η αμφισβήτηση του στερεότυπου αυτού που μεταφράζεται σε αγάπη για την δουλειά ή κοινωνική προσφορά. Ή και απλά οικονομική ανάγκη. Διότι και η σερβιτόρα δεν έχει καμιά φοβερή κοινωνική προσφορά (και συνήθως ούτε αγάπη για το επάγγελμα) και θεωρητικά μπορεί να συγκριθεί με την πόρνη αφού και οι 2 συμβάλλουν στην ψυχαγωγία των πελατών. Η σερβιτόρα όμως δεν θέτει τον εαυτό της σε κίνδυνο ούτε έχει κάποιο κώλυμα στο να κάνει οικογένεια. Συνεπώς, εκτιμάται η εργατικότητά της. Η πόρνη τι μπορεί να αντιτάξει; Ότι το κάνει επειδή της αρέσει το σεξ; Ή ότι έχει οικονομική ανάγκη και προτιμά να παραμείνει σε αυτό το επάγγελμα για 20 χρόνια παρά τους κινδύνους, μόνο και μόνο επειδή βγάζει καλύτερα χρήματα; Άρα; Άρα καταλήγουμε στην ιεράρχηση αξιών που ανέφερα προηγουμένως.
Θεωρείς οτι το σωματικό και ψυχικό αντίκτυπο που έχει αυτό το επάγγελμα σε έναν άνθρωπο είναι αμελητέο;:hmm:
Δεν το θεωρώ καθόλου αμελητέο και πρόκειται για έναν ακόμη παράγοντα σε αυτό που είπα προηγουμένως, ότι δηλαδή ως επάγγελμα αποβλέπει στο κέρδος με κάθε κόστος. Πέρα από τον κίνδυνο της υγείας και της σωματικής ακεραιότητας, το ζήτημα της οικογένειας, υπάρχει και το ψυχικό αντίκτυπο. Συνεπώς, εάν μια γυναίκα έχει τη δυνατότητα να αλλάξει επάγγελμα και δεν το κάνει, με όλους αυτούς τους κινδύνους, εάν αυτό δεν δείχνει κάτι για το ποιόν της, τότε τι δείχνει;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
αντε βρε εκανες τέτοιο πραγμα πηρες εμπειρια κ εικονες! Τι να σου πω εσυ ξέρεις εγω μια σκέψη ειπα :D
συνηθως αυτα τα ατομα ειναι συναισθηματικα ευαλωτα για αυτο κ εμπλεξαν. Ετσι οπως σε βλεπω δυσκολα να ταιριαζες οχι μονο εσυ ο καθενας... αλλα οκ εσυ ξέρεις. :)
Ναι ναι είναι απόλυτα φυσιολογικόο καθένας να σκέφτεται το οτιδήποτε για το συγκεκριμένο επάγγελμα, για τους ανθρώπους που το ασκούν, για τους ανθρώπους που κάνουν streetwork, τους πελάτες κοκ όπως φαντάζομαι και για κάποια άλλα επαγγέλματα. Πχ ένα θέμα με τίτλο"θα κάνατε παρέα με έναν νεκροθάφτη?" θεωρώ ότι είναι της ίδιας ή παρόμοιας λογικής.
Δεν έχω μελετήσει την ψυχολογία αυτών των ανθρώπων για να σού πω αν είναι ή όχι συναισθηματικά ευάλωτοι, κάποιοι πχ τρανς το επιλέγουν γιατί δεν έχουν άλλη επιλογή, δυστυχώς.
Τώρα για το streetwork, δεν το έκανα για να κάνω φίλους sex workers (ήμουν ανοιχτή σε αυτό απλά δεν ανήκε στους λόγους που το επέλεξα). Απλά μ έκανε να καταλάβω ότι τουλάχιστον αυτοί που εργάζονται στους δρόμους είναι ένας μικρόκοσμος με δικούς του κανόνες που δύσκολα κάποιος να μπορέσει να μπει σε αυτόν πόσο μάλλον να αποκτήσει φίλους γιατί όπως είπα δύσκολα εμπιστεύονται κάποιον.
Ελπίζω να μην βγήκα πολύ εκτός θέματος :)
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ο πυροσβέστης σώζει ζωές και το περιβάλλον, χωρίς οικοδόμους δεν θα υπήρχαν σπίτια για να μένει ο κόσμος κοκ. Δεν μπορείς να συγκρίνεις επαγγέλματα που έχουν κοινωνική προσφορά με αυτό της πόρνης. Η ειδοποιός διαφορά της πόρνης με τα άλλα επαγγέλματα είναι ότι πέρα από τον στόχο του χρήματος δεν έχει κάτι άλλο να προβάλει ως λόγο επιλογής του επαγγέλματος. Για κάθε επάγγελμα υπάρχει ένα αρνητικό στερεότυπο, όμως σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχει η αμφισβήτηση του στερεότυπου αυτού που μεταφράζεται σε αγάπη για την δουλειά ή κοινωνική προσφορά. Ή και απλά οικονομική ανάγκη. Διότι και η σερβιτόρα δεν έχει καμιά φοβερή κοινωνική προσφορά (και συνήθως ούτε αγάπη για το επάγγελμα) και θεωρητικά μπορεί να συγκριθεί με την πόρνη αφού και οι 2 συμβάλλουν στην ψυχαγωγία των πελατών. Η σερβιτόρα όμως δεν θέτει τον εαυτό της σε κίνδυνο ούτε έχει κάποιο κώλυμα στο να κάνει οικογένεια. Συνεπώς, εκτιμάται η εργατικότητά της. Η πόρνη τι μπορεί να αντιτάξει; Ότι το κάνει επειδή της αρέσει το σεξ; Ή ότι έχει οικονομική ανάγκη και προτιμά να παραμείνει σε αυτό το επάγγελμα για 20 χρόνια παρά τους κινδύνους, μόνο και μόνο επειδή βγάζει καλύτερα χρήματα; Άρα; Άρα καταλήγουμε στην ιεράρχηση αξιών που ανέφερα προηγουμένως.

Και το επάγγελμα της πόρνης παρέχει κοινωνική προσφορά και αυτό είναι αυτονόητο σε όποιον απλά κοιτά τα πράγματα αντικειμενικά. Υπάρχει μια μερίδα του ανδρικού πληθυσμού η οποία για διάφορους λόγους (εκ γενετής ατυχίας, συνθικών, έλειψη ταλέντων, έλειψη πνεύματος κτλ) δεν έχει πρόσβαση στο γυναικείο φύλο και ούτε μπορεί να αποκτήσει. Τα μέλη βέβαια αυτού του πληθυσμού παραμένουν βιολογικά άντρες και συνεπώς έχουν την σωματική αλλά και ψυχική ανάγκη να νιώσουν το άγγιγμα και την παρουσία μιας γυναίκας. Αυτήν ακριβώς την ανάγκη καλύπτουν οι πόρνες.

Δεδομένου τώρα του ότι οι συγκεκριμένοι άντρες αντιμετωπίζονται ως κυριολεκτικά σκουπίδια από την κοινωνία η μόνη χρήση των οποίων είναι να πεθάνουν σε κάποιο πόλεμο ή να εργάζονται στα πιο απεχθή επαγγέλματα και να φορολογούνται για όλη τη ζωή τους (καθώς αν μη τι άλλο η αξία του άντρα στα μάτια της κοινωνίας ήταν πάντα συνηφασμένη με τις ικανότητες, το παραγωγικό του output και το κύρος της εργασίας του) δεν μου κάνει καμία εντύπωση πως οι γυναίκες που επιλέγουν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες αυτών των αντρών θεωρούνται και οι ίδιες σκουπίδια που αποφέρουν μηδενική κοινωνική προσφορά.

Το πόσο εσφαλμένη είναι αυτή η αντίληψη περί της κοινωνικής προσφοράς της πόρνης γίνεται ακόμη πιο ευδιάκριτη αν αναλογιστεί κανείς τι ακριβώς είναι διατεθημένος να κάνει ένας άντρας τον οποίο η κοινωνία αντιετωπίζει ως σκουπίδι όταν δεν μπορεί ούτε καν να ανταλλάξει τα λιγοστά του χρήματα για να αποκτήσει για λίγο πρόσβαση στη γυναικία συντοφιά, όπως επίσης το ίδιο συμβαίνει αν αναλογιστεί κανείς πως πολλοί άντρες ακόμη και υψηλότερων κοινωνικών στρομάτων καταφεύγουν στις πόρνες και δεν ζητούν καν σεξ, αλλά απλά μια γυναίκα να τους ακούσει, να τους αγγίξει και να τους νοιαστεί έστω και έναντι χρηματικής αμοιβής.
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Θεωρείς οτι το σωματικό και ψυχικό αντίκτυπο που έχει αυτό το επάγγελμα σε έναν άνθρωπο είναι αμελητέο;:hmm:
Εξαρτάται το άτομο Himela. Κάτι που σε εμενα θα ήταν βαρύ και ψυχοφθόρο μπορεί σε άλλους να είναι αδιάφορο ή τίποτα σπουδαίο και το αντίστροφο. Στην πρώτη σκέψη θα έλεγα πως ναι είναι, αλλά υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν πολύ δύσκολες δουλειές, χειρουργοί, νεκροθάφτες, εγκληματολόγοι κλπ δηλαδή δύσκολα επαγγέλματα που όμως κάποιοι το παίρνουν και στην πλάκα μόλις το συνηθίσουν.

Διάβαζα τα σχόλια μιας ιερόδουλης σε ένα άλλο site και έλεγε ότι δεν είχε κάποιο θέμα, μάλιστα της έκαναν πλάκα οι γονείς όταν είδαν την φορολογική της δήλωση και αναρωτιονταν από που έβγαζε τόσα λεφτά. Η συγκεκριμένη είχε κομπλέ εμπειρίες και έγραφε ότι απλά υπάρχει μεγάλη παρεξήγηση για το χώρο στην Ελλάδα. Βέβαια για τον καθένα είναι διαφορετικά στο χώρο, κάποιες μπορεί να το μισούν και το κάνουν από ανάγκη, αλλά άλλες πιστεύω την βρίσκουν αρκετά, όσο είναι νέες τουλάχιστον.
 

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι είναι ταμπού η συζήτηση και η παρέα με τις ιερόδουλες και τους ζιγκολό, επειδή η θέση τους στην κοινωνία και στην οικονομία βρίσκεται στις γκρίζες ζώνες. Κανείς δεν ξέρει με ασφάλεια αν οι πόρνες είναι "νόμιμες" με ΑΠΥ ή "παράνομες" με δουλειά στην πιάτσα. Ιδιαίτερα για τις γυναίκες, συνήθως υπάρχει από πίσω human trafficking και ναρκωτικά, οπότε στη συνείδηση του κόσμου αυτά θα αφορούν και το σύνολο των οίκων ανοχής.

Το θέμα δεν αφορά τα άτομα ως προσωπικότητες, όσο το στίγμα που υπάρχει για το επάγγελμα. Συμφωνώ με τον libertus ότι οι γυναίκες και οι άνδρες που γίνονται πόρνες/ζιγκολό, δεν το κάνουν από ανάγκη ή επιλογή, αλλά γιατί οδηγήθηκαν εκεί. Το σκέφτομαι με ανάλογο τρόπο, όπως για έναν άνθρωπο που καταλήγει να πουλά ναρκωτικά (να γίνεται "βαπορακι"), που όσο πιο μέσα χώνεται, τόσο δυσκολότερο είναι να ξεφύγει. Για εμένα αυτό θίγει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και αφαιρεί την ελεύθερη βούληση από το άτομο, οπότε γι' αυτό δεν θα ήθελα να κάνω παρέα μαζί τους. Κι αυτό όχι λόγω του χαρακτήρα τους, αλλά γιατί τα άτομα αυτά έχουν χάσει την δίψα τους για μία αξιοπρεπή ζωή.
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Εγώ χωρίς να έχω διαβάσει πολλά μηνύματα θέλω να κάνω την εξής ερώτηση. Πως θα βρεθεί στον κύκλο σου μια ιερόδουλη για να συνάψετε φιλικές σχέσεις; Για να κάνεις μια τέτοια γνωριμία θεωρώ πρώτα απ' όλα πρέπει και εσύ να ανοίκεις σε κάποια αντίστοιχη ασχολία με αυτή της ιερόδουλης
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Εγώ χωρίς να έχω διαβάσει πολλά μηνύματα θέλω να κάνω την εξής ερώτηση. Πως θα βρεθεί στον κύκλο σου μια ιερόδουλη για να συνάψετε φιλικές σχέσεις; Για να κάνεις μια τέτοια γνωριμία θεωρώ πρώτα απ' όλα πρέπει και εσύ να ανοίκεις σε κάποια αντίστοιχη ασχολία με αυτή της ιερόδουλης

Όχι απαραίτητα. Είχα γνωρίσει τέτοιο άτομο σχετικά πρόσφατα που μετακόμισε στην πολυκατοικία μας και έτυχε να γνωριστούμε και να βρεθούμε με κοινό γνωστό.

Εν γένει, άνθρωποι είναι που κυκλοφορούν στον κόσμο και κάνουν γνωριμίες, οπότε είναι απολύτως λογικό να γνωριστείς με ζιγκολό/ιερόδουλη/συνοδό κ.λπ. χωρίς να έχεις προσωπική επαφή με τον χώρο.
 

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
H συζήτηση εντωμεταξύ είναι τόσο σουρεάλ γιατί κάποιος τον οποίο θα προσδιορίζατε "ανήθικο" ή ό,τι άλλο ειπώθηκε τέλος πάντων μάλλον δεν θα πολυγούσταρε να κάνει παρέα μαζί σας ούτως ή άλλως.

Εγώ πάντως αυτούς τους έκανα φίλους.
 

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,251 μηνύματα.
Και το επάγγελμα της πόρνης παρέχει κοινωνική προσφορά και αυτό είναι αυτονόητο σε όποιον απλά κοιτά τα πράγματα αντικειμενικά. Υπάρχει μια μερίδα του ανδρικού πληθυσμού η οποία για διάφορους λόγους (εκ γενετής ατυχίας, συνθικών, έλειψη ταλέντων, έλειψη πνεύματος κτλ) δεν έχει πρόσβαση στο γυναικείο φύλο και ούτε μπορεί να αποκτήσει. Τα μέλη βέβαια αυτού του πληθυσμού παραμένουν βιολογικά άντρες και συνεπώς έχουν την σωματική αλλά και ψυχική ανάγκη να νιώσουν το άγγιγμα και την παρουσία μιας γυναίκας. Αυτήν ακριβώς την ανάγκη καλύπτουν οι πόρνες.

Δεδομένου τώρα του ότι οι συγκεκριμένοι άντρες αντιμετωπίζονται ως κυριολεκτικά σκουπίδια από την κοινωνία η μόνη χρήση των οποίων είναι να πεθάνουν σε κάποιο πόλεμο ή να εργάζονται στα πιο απεχθή επαγγέλματα και να φορολογούνται για όλη τη ζωή τους (καθώς αν μη τι άλλο η αξία του άντρα στα μάτια της κοινωνίας ήταν πάντα συνηφασμένη με τις ικανότητες, το παραγωγικό του output και το κύρος της εργασίας του) δεν μου κάνει καμία εντύπωση πως οι γυναίκες που επιλέγουν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες αυτών των αντρών θεωρούνται και οι ίδιες σκουπίδια που αποφέρουν μηδενική κοινωνική προσφορά.

Το πόσο εσφαλμένη είναι αυτή η αντίληψη περί της κοινωνικής προσφοράς της πόρνης γίνεται ακόμη πιο ευδιάκριτη αν αναλογιστεί κανείς τι ακριβώς είναι διατεθημένος να κάνει ένας άντρας τον οποίο η κοινωνία αντιετωπίζει ως σκουπίδι όταν δεν μπορεί ούτε καν να ανταλλάξει τα λιγοστά του χρήματα για να αποκτήσει για λίγο πρόσβαση στη γυναικία συντοφιά, όπως επίσης το ίδιο συμβαίνει αν αναλογιστεί κανείς πως πολλοί άντρες ακόμη και υψηλότερων κοινωνικών στρομάτων καταφεύγουν στις πόρνες και δεν ζητούν καν σεξ, αλλά απλά μια γυναίκα να τους ακούσει, να τους αγγίξει και να τους νοιαστεί έστω και έναντι χρηματικής αμοιβής.
Ότι δηλαδή υπάρχει ιερόδουλη που επέλεξε αυτό το επάγγελμα για να συνεισφέρει σε τέτοιους άντρες; Δεν νομίζω ότι είναι η καλύτερή τους. Επίσης όταν μιλάμε για συνεισφορά, παίρνει και ο ίδιος επαγγελματίας κάτι από αυτό, μια "ηθική" ανταμοιβή.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top