Ιστορικές Αλήθειες (Για την ιστορία του ελληνικού έθνους από το 1900 έως σήμερα)

tzanakos2010

New member

Ο tzanakos2010 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Bάζω την απάντηση σε spoiler γιατί βγήκε... κάπως μεγάλη...:redface:

Φάνηκε από την αρχή ότι είσαι απόφοιτος θεωρητικής και μάλιστα του χείριστου είδους, τα αγαπημένα μου γατάκια είστε να ξέρεις!!:P

Αχ αχ αχ... Κακιά μανία να πάτε να μου το έξυπνοι, ενώ δεν είστε ούτε κι εσείς, αλλά ούτε κι εγώ, ειλικρινά με διασκεδάζει... Η διαφορά μας είναι ότι εγώ, μπορώ να παραδεχτώ ότι δεν είμαι...

Τώρα για μειονεκτήματα, δεν θα μιλήσω... Το θεωρώ μωρία και μόνο να κάνουμε λόγο γι' αυτό...



Ως μαθητής που δίνω για 2η φορά Πανελλήνιες για να πετύχω τον στόχο μου, τον οποίο και δεν θα καταφέρω, οφείλω να σε πληροφορήσω ότι τα βιβλία έχουν το μαύρο τους το χάλι... Δεν θα πω τις παπαριές που μας βάζουν να πούμε στην έκθεση, μεγαλώσαμε πια για τέτοια... Το να είναι ένα βιβλίο κάπως καλογραμμένο είναι θαύμα... Κι αν δεν μπορούν οι συγγραφείς να γράψουν απλά και κατανοητά αυτό που πρέπει να μάθουν οι μαθητές, ας ζητήσουν από κάποιον άλλον να το κάνει...
Μην δουλευόμαστε, έχουν περάσει πραγματικά πολλά σχολικά βιβλία από τα χέρια μου για να μην λέω λέω αερολογίες... Μέχρι και οι ίδιοι οι καθηγητές παραδέχονται τα χάλια των βιβλίων, που προσπαθούν να τα παραφουσκώσουν λίγο για να δικαιολογήσουν το δικό τους χάλι, αλλά και πάλι έχουν αρκετό και από μόνα τους τα βιβλία...



Last time I checked, ήταν μέσο πειθούς... Όχι απόλυτα θεμιτό, αλλά μέσον... Το οποίο χρησιμοποιείς κι εσύ αρκετά...



Ο Coelho φίλτατε, μίλησε για συνωμοσία του σύμπαντος κατά την προσπάθειά μας να ζήσουμε τον Προσωπικό Μύθο μας... Και πολύ καλά διάβασα τι έγραψες, αλλά και τον Αλχημιστή έχω διαβάσει δις... Και μία φορά αρκέστηκα απλώς στην ανάγνωσή του...
Η δε ειρωνεία περί διαβάσματος θα παραμείνει, διότι κατά πως φαίνεται δεν διαβάζεις... Απλώς αναγιγνώσκεις και φαντασιώνεσαι ότι έχεις διαβάσει το βιβλίο και κατέχεις την ουσία του, ώστε να κάνεις και επιτυχείς αναπροσαρμογές της ουσίας του... Well, you don't...
Για το πόσα βιβλία μετρά η βιβλιοθήκη μου, δεν έχω την παραμικρή ιδέα... Μου είναι και πολύ δύσκολο να τα μετρήσω όλα, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα μου... Μπορεί να μην έχω διαβάσει 2000 βιβλία, από τα λεγόμενα σου και μόνο φαίνεται ότι έχω διαβάσει περισσότερα από εσένα, δυστυχώς... Γιατί δυστυχώς?? Εγώ δεν θα κληθώ να μεταδώσω γνώση σε παιδιά στην ευαίσθητη ηλικία του Δημοτικού, οπότε μπορώ να είμαι και λίγο αστοιχείωτος...

Για την Καζαντζακική ρήση μόνο ότι με βρίσκει απολύτως σύμφωνο, μπορώ να πω... Το βιώνω καθημερινώς... Κι όταν απαλλαγώ από την συνεχή του βίωση θα αγγίξω επιτέλους το επίπεδο που θέλω να φτάσω ως άνθρωπος...



Όπως έκανα και μία νύξη πριν, για να προεκτείνεις ένα νόημα, πρέπει και να το κατέχεις...
Έχω μιά αμυδρά ιδέα περί μεταφορικής χρήσης, και επιτυχούς, αλλά και ατυχούς, αλλά δεν είναι επί του παρόντος...

Αν και με κάθε σου λέξη που διαβάζω διαπιστώνω την ματαιότητα του να κάτσω και να συζητήσω μαζί σου, θα συνεχίσω...

Μπα, με την έκθεση δεν τα πάω καλά, γιατί ποτέ μου δεν έμαθα και δεν μπορούσα να γλείψω κανέναν, για την ακρίβεια φέτος σιχάθηκα τον εαυτό μου προσπαθώντας να γράψω αυτά που ήθελαν οι φιλόλογοί σας να διαβάσουν...

Τώρα όταν συγχέεις την φιλοσοφία με την έκθεση ρε φίλε τι να σου πω??



Αφού πατήσει στις πλάτες των γιγάντων ε?? Τώρα αρχίζω να σε καταλαβαίνω... Μιλάμε για έναν άνθρωπο που έχει ως Προσωπικό Μύθο την ανακάλυψη της επιστημονικής αλήθειας, έτοιμο να θυσιάσει τα πάντα στην προσπάθειά του αυτήν για να αποκτήσει την γνώση...
Γιατί η υπάρχουσα γνώση δυστυχώς είναι μόνο αυτά που θέλουν οι "γίγαντες" να γνωρίζουμε... Κοινώς είναι διαστρεβλωμένη...
Τώρα αν διατάραξα με τους λόγους μου την γαλήνη στο σύννεφό σας, ζητώ ταπεινά συγγνώμη... Η συμπεριφορά μου προσιδιάζει σε ημίονο... (Τι λέω?? Κακώς το προσβάλλω το δόλιο το ζωντανό... Αυτό δεν ενοχλεί κανέναν)...

Η ειρωνεία πάντως, αν δεν μπορούμε να την εντάξουμε σωστά στον λόγο μας, είναι καλύτερο να την κάνουμε λίγο πιο λεπτά(Ξέρεις σαν τον Καβάφη, θα έχεις κάνει κι από αυτόν ανάγνωση, δεν γίνεται)



Αχ αχ και πάλι αχ...
Αφού δεν το έχουμε καθόλου το θέμα "θετικές επιστήμες" γιατί πάμε να το πιάσουμε???
Οι θετικές επιστήμες δεν είναι αυτά που έμαθες στο σχολείο... Οι θετικές επιστήμες βρίσκονται διαρκώς σε εγρήγορση στο ατέρμονο και ανελέητο κυνήγι της αλήθειας, που δυστυχώς είναι καταδικασμένοι να μην μάθουν ποτέ, διότι όσο την κυνηγούν τόσο αυτή μεταβάλλεται και μόνο επειδή την πλησιάζουν... Η βεβαιότητα που εσύ νομίζεις ότι έχει ο θετικός επιστήμων αντίθετα είναι βαθύτατη αβεβαιότητα, αυτό που βλέπεις εσύ δεν είναι παρά η εντύπωση που δίνουν στους μωρούς και τους αγνώμονες...
Οπότε πριν κάνεις λόγο για μικρότητες, άνοιξε το μικρό (ή μεγάλο) σου το μυαλό και μάθε επιτέλους να σκέφτεσαι και να επεξεργάζεσαι, αντί απλά να συλλέγεις πληροφορίες...

Και ας κλείσω με το αγαπημένο μου, την φιλοσοφία...
Όπως πρώτος εσύ θα έπρεπε να ξέρεις μέχρι προσφάτως η επιστήμη και η φιλοσοφία ταυτίζονταν... Και τι εννοώ... Το ίδιο άτομο που ασχολιόνταν με τις θετικές επιστήμες καλούνταν και φιλόσοφος(τα παραδείγματα πολλά και μπορείς να τα απαριθμήσεις καλύτερα από μένα)... Μέχρι ένα σημείο, φιλοσοφία και επιστήμη πορεύονταν χέρι-χέρι και η πρόοδος ήταν εκπληκτική... Μετά από αυτόν τον ατυχέστατο διαχωρισμό αυτών των δύο έχουν δυστυχώς ατροφήσει αρκετά... Η μεν φιλοσοφία σχεδόν δεν υπάρχει(το μόνο που εμφανίζεται που και που είναι στον κοινωνικό τομέα, για το οποίο θα εξηγήσω σε άλλο ποστ αφού σου απευθύνω μία ερώτηση) και πλέον οι αδαείς θεωρούν φιλοσοφία, την μελέτη των παλαιοτέρων φιλοσόφων(που ναι μεν, είναι πάρα πολύ καλή και χρήσιμη, αλλά δεν είναι η ίδια φιλοσοφία, είναι απλώς μελέτη της...)... Και η δε επιστήμη πέφτει σε ανούσιες παγίδες πολλές φορές, πέφτωντας σε κάποιες δικές της στενομυαλιές, που την εμποδίζουν να προχωρήσει...
Ειλικρινά δεν μπορώ να χαρακτηρίσω κάποιον που αδυνατεί να κατανοήσει την ταύτιση της ουσίας φιλοσοφίας και επιστήμης και ότι δεν νοείται η μία χωρίς την άλλη...

Υγ. Θεωρείς την κοινωνιολογία θεωρητική επιστήμη??
Σε αυτά που είπες, μόνο στην τελευταία παράγραφο με βρίσκεις σύμφωνο!! Σε όλα τα επίλοιπα διαφωνώ απόλυτα!!
Τώρα για το αν η κοινωνιολογία είναι θεωρητική επιστήμη, μάλιστα κύριε (του πολυτεχνείου με βλέψεις ιατρικής)!!
Η κοινωνιολογία με βασικούς της θεμελιωτές (Ντυρκέμ, Μάρξ, Κόντ, Βέμπερ:φιλόσοφοι και κοινωνιολόγοι) συνδυάζει τόσο τη φιλοσοφία όσο και την επιστήμη, όπως όλες οι επιστήμες(κυρίως όμως οι ανθρωπιστικές,κοινωνικές, αγωγής).
Τα λόγια σου τα βρίσκω, το λιγότερο, προσβλητικά για μένα.Θα μπορούσα να σου σούρω τα εξ αμάξης. Αλλά δεν θα ενδώσω στις επιθέσεις σου, είναι θέμα χαρακτήρα, ποιού.
Για μένα θα πω απλά να ρωτήσεις όσους με ξέρουν, ακόμα και άτομα με τα οποία έχω τσακωθεί για να μάθεις ποιος είμαι....
Επιτυχία στις εξετάσεις σου.....
Υ.Γ. Η φιλολογία(περιλαμβάνεται εδώ και η λογοτεχνία-ποίηση) είναι φίλα προσκείμενη και στενα συνδεδεμένη με τη φιλοσοφία (θα μπορούσα να τις ταυτίσω κιόλα: ''αρχή σοφίας η των ονομάτων επίσκεψις") καθώς εμπεριέχει τη γλώσσα που είναι αξία και μέσο έκφρασης αξιών. Λόγος, λοιπόν, έλλογη σκέψη(λογική) και λαλιά(ομιλία). Να η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ της ΓΛΩΣΣΑΣ!!!!
ΑΑΑ, Και κάτι τελευταίο, από ότι φαίνεται όσο γνωρίζω εγώ φυσικομαθηματικά, άλλο τόσο γνωρίζεις εσύ φιλοσοφία-φιλολογία....
Όσο για τον Κοέλιο Ξαναδιάβασέ τον(ασχετως ότι το συγκεκριμένο τσιτάτο αποτελεί ψιλο-χαζομάρα πολύ πιο εύστοχο είναι του Καζαντζάκη).
Πάντως από τους νηπιαγωγούς μέχρι τους πανεπιστημιακούς μου(από συζητήσεις μαζί τους εξομολογήθηκαν πως) θα με ήθελαν δάσκαλο στα παιδιά τους.Το ότι δεν το αποδέχεσαι εσυ, αυτό το θεωρώ τιμή μου και καμάρι....
Καθώς θέλω να εμπνέω σεβασμό στους ανθρώπους που εκτιμώ....
Και κάτι ακόμη, στην Έκθεση φαίνεται ποιος είναι ''αισχίστου'' είδους. Το ότι δεν σκαμπάζεις δεν σου φταίνε οι φιλόλογοι!!(Οι οποίοι είναι από τους μόνους καθηγητές που συμπαθώ ακόμη από γυμνάσιο-λύκειο).Εγώ πάντως είχα γράψει άριστα τις 2 από τις 3 φορές στην Έκθεση...
Επίσης τα σχολικά βιβλία τα γνωρίζω καλύτερά σου και λόγω αντικειμένου και λόγω 3 πανελλαδικών....
 
Τελευταία επεξεργασία:

tsarachaf

Well-known member

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,246 μηνύματα.
Σε αυτά που είπες, μόνο στην τελευταία παράγραφο με βρίσκεις σύμφωνο!! Σε όλα τα επίλοιπα διαφωνώ απόλυτα!!
Τώρα για το αν η κοινωνιολογία είναι θεωρητική επιστήμη, μάλιστα κύριε (του πολυτεχνείου με βλέψεις ιατρικής)!!
Η κοινωνιολογία με βασικούς της θεμελιωτές (Ντυρκέμ, Μάρξ, Κόντ, Βέμπερ:φιλόσοφοι και κοινωνιολόγοι) συνδυάζει τόσο τη φιλοσοφία όσο και την επιστήμη, όπως όλες οι επιστήμες(κυρίως όμως οι ανθρωπιστικές,κοινωνικές, αγωγής).
Τα λόγια σου τα βρίσκω, το λιγότερο, προσβλητικά για μένα. Αλλά δεν θα ενδώσω στις επιθέσεις σου, είναι θέμα χαρακτήρα, ποιου.
Για μένα θα πω απλά να ρωτήσεις όσους με ξέρουν, ακόμα και άτομα με τα οποία έχω τσακωθεί για να μάθεις ποιος είμαι....
Επιτυχία στις εξετάσεις σου.....
Υ.Γ. Η φιλολογία είναι φίλα προσκείμενη και στενα συνδεδεμένη με τη φιλοσοφία (θα μπορούσα να τις ταυτίσω κιόλα: ''αρχή σοφίας η των ονομάτων επίσκεψις") καθώς εμπεριέχει τη γλώσσα που είναι αξία και μέσο έκφρασης αξιών. Λόγος, λοιπόν, έλλογη σκέψη(λογική) και λαλιά(ομιλία). Να η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ της ΓΛΩΣΣΑΣ!!!!
Αχά... Μάθαμε να κάνουμε αναζήτηση στα fora, λοιπόν...

Απορώ πώς μπορείς να χαρακτηρίσεις θεωρητική μία επιστήμη που χρησιμοποιεί μεθόδους όμοιες με των θετικών επιστημών... Τι νομίζετε?? Επειδή δεν έχει αρκετά μαθηματικά???

Δυστυχώς, δεν μπορώ παρά να γελάσω με ένα άτομο το οποίο, ξεκινά μία υποτίμηση κάποιου επειδή νομίζει ότι "τον παίρνει", ξεκινά να προσβάλλει υποτιμώντας την νοημοσύνη και την ικανότητα στο λόγο του άλλου επανειλημμένα κι όταν βλέπει απάντηση που δεν περίμενε, θυμάται να υψώσει το ηθικόν του χαρακτήρος του...

Να είσαι καλά φιλέ Τζανακέ2010 κι ευχαριστώ για τις ευχές σου, που δυστυχώς δεν θα ευοδωθούν...:D

Υγ. Δεν αρνήθηκα ποτέ μου την μοναδικότητα της γλώσσας, ούτε και την υποτιμώ, δηλώνω λάτρης της λογοτεχνείας...
 

tzanakos2010

New member

Ο tzanakos2010 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Αχά... Μάθαμε να κάνουμε αναζήτηση στα fora, λοιπόν...

Απορώ πώς μπορείς να χαρακτηρίσεις θεωρητική μία επιστήμη που χρησιμοποιεί μεθόδους όμοιες με των θετικών επιστημών... Τι νομίζετε?? Επειδή δεν έχει αρκετά μαθηματικά???

Δυστυχώς, δεν μπορώ παρά να γελάσω με ένα άτομο το οποίο, ξεκινά μία υποτίμηση κάποιου επειδή νομίζει ότι "τον παίρνει", ξεκινά να προσβάλλει υποτιμώντας την νοημοσύνη και την ικανότητα στο λόγο του άλλου επανειλημμένα κι όταν βλέπει απάντηση που δεν περίμενε, θυμάται να υψώσει το ηθικόν του χαρακτήρος του...

Να είσαι καλά φιλέ Τζανακέ2010 κι ευχαριστώ για τις ευχές σου, που δυστυχώς δεν θα ευοδωθούν...:D

Υγ. Δεν αρνήθηκα ποτέ μου την μοναδικότητα της γλώσσας, ούτε και την υποτιμώ, δηλώνω λάτρης της λογοτεχνείας...
Δε διαβάζεις και ούτε κατανοείς καν τι γράφω, ρε γμτ!!!
Τι πράγμα είναι αυτό.... Δεν μου ξανάτυχε....
Επίσης, επιμένω πως δεν κατέχεις την ελληνική, μάλλον θα με χρειαστείς για μαθήματα στο μέλλον.
Προσφέρονται δωρεάν.... για ακατάρτιστους.
Κοινωνιολογία, μάλλον, την έχεις διαβάσει (όπως και τον Κοέλιο και τα υπόλοιπα βιβλία σου) επιδερμικά. Ρώτα κανέναν καθηγητή Κοινωνιολογίας στο ΑΠΘ να σου πει....
Όσο για το ότι με ξάφνιασε κάτι και βρέθηκα σε δύσκολη θέση να απαντήσω, δεν το κρύβω, ναι!! Εκτώς από τα σφάλματα της λογικής (επίκληση στο συναίσθημα και στη λογική ταυτόχρονα, σχοινοβασία μεταξύ γνώσης και απόγνωσης), δεν βρήκα σχεδόν τίποτα να συνάδει τόσο με τη σχολική όσο και την ευρύτερη υπάρχουσα κατάσταση. Υπάρχουν,μέσα σε όλα αυτά που λες, κάποια ψήγματα αλήθειας αλλά δογματικά διατυπωμένα....
Στη γλώσσα οφείλουμαι να χρησιμοποιούμαι και τις μικρές αλλά ουσιαστικές λέξεις: νομίζω,ίσως,προσωπικά, συχνά, πολλές φορές κ.ά που δίνουν στο λόγο μας πιο ήπιο τόνο. Κοίτα τα κείμενά μου και τα δικά σου λοιπον....Εγώ μίλησα ''κάπως '' για τις θετικές επιστήμες, εσύ το πήρες προσωπικά....Στα ..... ΜΟΥ!!
Αρνούμαι να συνεχίσω μια συζήτηση που δεν υπάρχει η στοιχειώδης συνεννόηση πάνω στα θεμελιώδη....
Απλά και μόνο, βαριέμαι να γράφω ανεβοκατεβατά για να αποδείξω το προφανές.
Θα ωριμάσεις με τον καιρό, και εγώ τα είχα βάλει με όλους και όλα την αντίστοιχη περίοδο....
 
Τελευταία επεξεργασία:

tsarachaf

Well-known member

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,246 μηνύματα.
Δε διαβάζεις και ούτε κατανοείς καν τι γράφω, ρε γμτ!!!
Τι πράγμα είναι αυτό.... Δεν μου ξανάτυχε....
Επίσης, επιμένω πως δεν κατέχεις την ελληνική, μάλλον θα με χρειαστείς για μαθήματα στο μέλλον.
Προσφέρονται δωρεάν....
Κοινωνιολογία, μάλλον, την έχεις διαβάσει (όπως και τον Κοέλιο και τα υπόλοιπα βιβλία σου) επιδερμικά. Ρώτα κανέναν καθηγητή Κοινωνιολογίας στο ΑΠΘ να σου πει....
Κάπου τα μπερδεύεις με τα πρόσωπα φίλε μου, αλλά τι να κάνουμε... Σας αγαπάμε κι έτσι εσάς του θεωρητικούς...:P

Ευχαριστώ για την προσφορά σου, θα την έχω υπ' όψιν μου, αν χρειαστεί να γλείψω κόσμο...
 

tzanakos2010

New member

Ο tzanakos2010 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Κάπου τα μπερδεύεις με τα πρόσωπα φίλε μου, αλλά τι να κάνουμε... Σας αγαπάμε κι έτσι εσάς του θεωρητικούς...:P

Ευχαριστώ για την προσφορά σου, θα την έχω υπ' όψιν μου, αν χρειαστεί να γλείψω κόσμο...
Και εμείς ''σας πάμε'',(στο Δαφνί)....... Τεσπα, δεν έχω σκοπό να αποδείξω τπτ, ο καθένας το χαβά του......
Απλά φαίνεται η εμπάθεια του ''λαβωμένου'' στην Έκθεση και η ψυχική ανάρρωση που πετυχαίνει με το να την κατηγορεί (οι μομφές αποτελούν δεκανίκια και επιδέσμους στις χαίνουσες πληγές του).Η κατάσταση όζει πτωμαΐνης!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

tzanakos2010

New member

Ο tzanakos2010 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Είμαι ο βασιλιάς της Σαλίμ, είχε πει ο γέρος.
- Για ποιο λόγο ένας βασιλιάς πιάνει κουβέντα μ' έ-
να βοσκό; ρώτησε το αγόρι έκπληκτο.
- Για πολλούς λόγους. Ας πούμε ότι ο πιο σημαντι-
κός είναι ότι εσύ κατάφερες να πραγματοποιήσεις τον
Προσωπικό Μύθο σου.
Το αγόρι δεν είχε ιδέα τι θα πει Προσωπικός Μύθος.
- Είναι αυτό που πάντα επιθυμούσες να κάνεις. Ό-
λοι οι άνθρωποι, στα πρώτα νεανικά τους χρόνια, ξέ-
ρουν ποιος είναι ο Προσωπικός Μύθος τους.
»Την εποχή αυτή της ζωής όλα είναι ξεκάθαρα, όλα
γίνονται και οι άνθρωποι δε φοβούνται να ονειρεύο-
νται και να επιθυμούν όσα θα ήθελαν να πραγματοποι-
ήσουν στη ζωή τους. Όσο όμως περνά ο χρόνος, μια
μυστική δύναμη αρχίζει να προσπαθεί ν' αποδείξει ότι
είναι αδύνατο να πραγματοποιήσει κανείς τον Προ-
σωπικό Μύθο του.
Για το αγόρι, τα λόγια του γέρου δεν είχαν και πολύ
νόημα. Ήθελε όμως να μάθει ποιες ήταν οι «μυστικές
δυνάμεις»· η κόρη του εμπόρου θα έμενε μ' ανοιχτό το
στόμα.
- Είναι δυνάμεις που φαίνονται κακές, αλλά στην
πραγματικότητα σου διδάσκουν πώς να εκπληρώσεις
τον Προσωπικό Μύθο σου. Προετοιμάζουν το πνεύμα
και τη θέληση σου, γιατί πάνω σ' αυτό τον πλανήτη υ-
πάρχει μια μεγάλη αλήθεια: όποιος κι αν είσαι, ό,τι κι
αν κάνεις, όταν επιδιώξεις κάτι, σημαίνει ότι η επιθυ-
μία σου πηγάζει από την Ψυχή του Κόσμου. Είναι η α-
ποστολή σου πάνω στη Γη.
- Ακόμη κι αν θέλεις μόνο να ταξιδεύεις; Ή να πα-
ντρευτείς την κόρη ενός εμπόρου υφασμάτων;
-Ή ν' αναζητήσεις ένα θησαυρό. Η Ψυχή του Κό-
σμου τρέφεται από την ευτυχία των ανθρώπων. Ή από
τη δυστυχία, το φθόνο, τη ζήλια. Η εκπλήρωση του Προ-
σωπικού του Μύθου, αυτό είναι το μοναδικό χρέος του
ανθρώπου. Τα πάντα είναι ένα και μοναδικό πράγμα.
Κι όταν επιδιώξεις κάτι, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για
να γίνει όπως επιθυμείς. (Ο Αλχημιστής, Εκδόσεις Λιβάνη)


Για να μην μας κάνουν μάθημα λογοτεχνίας οι τεχνοκράτες.....!!!!!
(Σχόλιο: Στα μυθιστορήματά του, όπου συνδυάζει τη θρησκευτικότητα με τον μυστικισμό και τον διαλογισμό, θέμα του είναι συχνά η αφοσίωση σε έναν στόχο και η πραγματοποίηση των προσωπικών ονείρων. Εγκ.Μπριτάννικα)
Έμαθα να θέτω υψηλούς στόχους, που φάνταζαν αρχικά άπιαστοι, και να παλεύω να τους κατακτήσω, έμαθα μέσα από κόπο, δάκρυ και πόνο να βρίσκω λύσεις και να ξεπερνάω τα εμπόδια ακόμη και τότε που φαίνονταν ανυπέρβλητα. Έμαθα ότι βγαίνει πάντα ήλιος μετά από βροχή. Συνειδητοποίησα τελικά ότι "όταν επιδιώξεις κάτι, σημαίνει ότι η επιθυμία σου πηγάζει από την Ψυχή του Κόσμου και τότε όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να γίνει όπως επιθυμείς...'' (χωρίο από διδακτορική διατριβή, στο Πανεπιστήμιο Πατρών).
Οι ''γίγαντες'' που λέγαμε (δηλαδή άνθρωποι που ξέρουν τι λένε και, στον κυκεώνα των δοκησίσοφων, τελούν υπό εξαφάνιση)......
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάξιμος

Well-known member

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης . Έχει γράψει 1,487 μηνύματα.
Είμαι ο βασιλιάς της Σαλίμ, είχε πει ο γέρος.
...................
Για να μην μας κάνουν μάθημα λογοτεχνίας οι τεχνοκράτες.....!!!!!
(Σχόλιο: Στα μυθιστορήματά του, όπου συνδυάζει τη θρησκευτικότητα με τον μυστικισμό και τον διαλογισμό, θέμα του είναι συχνά η αφοσίωση σε έναν στόχο και η πραγματοποίηση των προσωπικών ονείρων. Εγκ.Μπριτάννικα)
Έμαθα να θέτω υψηλούς στόχους, που φάνταζαν αρχικά άπιαστοι, και να παλεύω να τους κατακτήσω, έμαθα μέσα από κόπο, δάκρυ και πόνο να βρίσκω λύσεις και να ξεπερνάω τα εμπόδια ακόμη και τότε που φαίνονταν ανυπέρβλητα. Έμαθα ότι βγαίνει πάντα ήλιος μετά από βροχή. Συνειδητοποίησα τελικά ότι "όταν επιδιώξεις κάτι, σημαίνει ότι η επιθυμία σου πηγάζει από την Ψυχή του Κόσμου και τότε όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να γίνει όπως επιθυμείς...'' (χωρίο από διδακτορική διατριβή, στο Πανεπιστήμιο Πατρών).
Οι ''γίγαντες'' που λέγαμε (δηλαδή άνθρωποι που ξέρουν τι λένε και, στον κυκεώνα των δοκησίσοφων, τελούν υπό εξαφάνιση)......
Αρες μάρες κουκουνάρες !

Νομίζεις τώρα εσύ, ο εξ’ αιτίας των διεργασιών των εγκεφαλικών σου απολήξεων ορμώμενος, θα περνούσες την τάξη αν έγραφες έκθεση και το θέμα ήταν αυτό που μας έβαλες να συζητήσουμε;

Ιστορικές Αλήθειες (Για την ιστορία του ελληνικού έθνους από το 1900 έως σήμερα)

Είσαι εκτός θέματος νεαρέ επιστήμονα. Ναι εκτός θέματος.


Για πάρτο αλλιώς!
Για πάρτο αλλιώς!
Ο συσχετισμός των μασόνων με το θέμα, έχει σαφώς μεγάλη συνάφεια και είναι εντός θέματος. Οι δε κοκορομαχίες, είναι απλά μια διαφορετική νότα ή ρότα ποιο σωστά.
Σου λέω λοιπόν οτι είσαι θνητός νεαρέ και δεν είσαι βασιλιάς, όπως θύμιζε σε κάποιον μεγάλο βασιλιά προ μερικών χιλιάδων ετών, ένας θνητός.
Παρά του οτι άριστα κατέχεις και αναμφισβήτητα την Ελληνική, αν μας έδινες τα φώτα σου στο προς συζήτηση θέμα, [FONT=&quot]θα ήταν καλύτερα[/FONT].
Ευχαριστώ!
 

tzanakos2010

New member

Ο tzanakos2010 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Αρες μάρες κουκουνάρες !

Νομίζεις τώρα εσύ, ο εξ’ αιτίας των διεργασιών των εγκεφαλικών σου απολήξεων ορμώμενος, θα περνούσες την τάξη αν έγραφες έκθεση και το θέμα ήταν αυτό που μας έβαλες να συζητήσουμε;

Ιστορικές Αλήθειες (Για την ιστορία του ελληνικού έθνους από το 1900 έως σήμερα)

Είσαι εκτός θέματος νεαρέ επιστήμονα. Ναι εκτός θέματος.


Για πάρτο αλλιώς!
Για πάρτο αλλιώς!
Ο συσχετισμός των μασόνων με το θέμα, έχει σαφώς μεγάλη συνάφεια και είναι εντός θέματος. Οι δε κοκορομαχίες, είναι απλά μια διαφορετική νότα ή ρότα ποιο σωστά.
Σου λέω λοιπόν οτι είσαι θνητός νεαρέ και δεν είσαι βασιλιάς, όπως θύμιζε σε κάποιον μεγάλο βασιλιά προ μερικών χιλιάδων ετών, ένας θνητός.
Παρά του οτι άριστα κατέχεις και αναμφισβήτητα την Ελληνική, αν μας έδινες τα φώτα σου στο προς συζήτηση θέμα, [FONT=&quot]θα ήταν καλύτερα[/FONT].
Ευχαριστώ!
Εκτός θέματος. Mea culpa, συγγνώμη, αλλά παρασύρθηκα....
Ες αύριον τα σπουδαία!!
 

Μάξιμος

Well-known member

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης . Έχει γράψει 1,487 μηνύματα.
Εκτός θέματος. Mea culpa, συγγνώμη, αλλά παρασύρθηκα....
Ες αύριον τα σπουδαία!!
Αυτό το mea culpa, μου θυμίζει την υπογραφή του ανδρέα στο Ναβός της Ελβετίας.
Δεν είναι δυνατό να υπογράφει αποδοχή για μη άσκηση των δικαιωμάτων της χώρας του, ένας πρωθυπουργός και αφού αποδειχθεί ολέθριο λάθος, να θέλει να εξιλεωθεί με ένα mea culpa. Ναι καλά κατάλαβες για τον ανδρέα Γ. Παπανδρέου μιλώ.

Υ.Γ. όσο για την αρνητική, θα κρίνει η ιστορία και εσύ είσαι πολλύ μικρός ....
ευχαριστώ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Mittenwald

New member

Ο Mittenwald αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 54 ετών, επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 807 μηνύματα.
Αθήνα, 12 Ιανουαρίου 1934

Κύριε Πρόεδρε,

Για περίπου επτά αιώνες ολόκληρη η Μέση Ανατολή και
μεγάλο τμήμα της Κεντρικής Ευρώπης αποτέλεσαν θέατρο
αιματηρών πολέμων. Κύρια αιτία γι αυτούς ήταν η Οθωμανική
Αυτοκρατορία και το απολυταρχικό καθεστώς των Σουλτάνων.
Η υποδούλωση χριστιανικών λαών, οι θρησκευτικοί πόλεμοι του
Σταυρού εναντίον της Ημισελήνου που μοιραία επακολούθησαν
και οι διαδοχικές εξεγέρσεις όλων αυτών των λαών που προσέβλεπαν
στην απελευθέρωσή τους δημιουργούσαν μια κατάσταση πραγμάτων
που θα παρέμενε μόνιμη πηγή κινδύνων όσο η Οθωμανική Αυτοκρατορία
διατηρούσε τα ‘ίχνη που της είχαν αφήσει οι Σουλτάνοι.
Η εγκαθίδρυση της Τουρκικής Δημοκρατίας το 1922, όταν το
εθνικό κίνημα του Μουσταφά Κεμάλ Πασά θριάμβευσε επί των
αντιπάλων του, έθεσε οριστικά τέλος σ’ αυτή την κατάσταση
αστάθειας και μισαλλοδοξίας.
Πράγματι, σπάνια στη ζωή ενός έθνους πραγματοποιήθηκε σε
τόσο λίγο χρόνο μια αλλαγή τόσο ριζική.
Μια παρακμάζουσα αυτοκρατορία που ζούσε υπό θεοκρατικό
καθεστώς στο οποίο οι έννοιες του δικαίου και της θρησκείας
συγχέονταν μετατράπηκε σ`ένα εθνικό και σύγχρονο κράτος,
γεμάτο ενέργεια και ζωή.
Με την ώθηση του μεγάλου μεταρρυθμιστή Μουσταφά Κεμάλ
το απολυταρχικό καθεστώς των Σουλτάνων καταλύθηκε και
το κράτος κατέστη αληθινά κοσμικό. Το έθνος ολόκληρο στράφηκε
προς την πρόοδο, με την θεμιτή φιλοδοξία να ενταχθεί
στην πρωτοπορία των πολιτισμένων λαών.
Όμως το κίνημα για την εδραίωση της ειρήνης προχώρησε
από κοινού με όλες εκείνες τις εσωτερικές μεταρρυθμίσεις που
προσέδωσαν στο νέο κυρίως εθνικό κράτος της Τουρκίας τη
σημερινή του μορφή. Πράγματι η Τουρκία δεν δίστασε να
αποδεχθεί ειλικρινά την απώλεια επαρχιών όπου κατοικούσαν
άλλες εθνότητες και, ικανοποιημένη πραγματικά με τα εθνικά
και πολιτικά της σύνορα όπως καθορίστηκαν από τις Συνθήκες,
έγινε αληθινός στυλοβάτης της ειρήνης στην Εγγύς Ανατολή.
Είμαστε εμείς οι Έλληνες που αιματηροί αγώνες αιώνων μας
είχαν φέρει σε κατάσταση διαρκούς ανταγωνισμού με την Τουρκία
οι πρώτοι που είχαμε την ευκαιρία να αισθανθούμε τις συνέπειες
αυτής της βαθιάς αλλαγής στη χώρα αυτή,
διάδοχο της παλιάς Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Από την επόμενη μέρα της Μικρασιατικής καταστροφής,
διαβλέποντας την δυνατότητα συνεννόησης με την αναγεννημένη
Τουρκία, που προέκυψε από τον πόλεμο ως εθνικό κράτος,
της απλώσαμε το χέρι και το δέχτηκε με ειλικρίνεια.
Από αυτήν την προσέγγιση, που μπορεί να χρησιμεύσει ως
παράδειγμα για τη δυνατότητα συνεννόησης ακόμη και
μεταξύ λαών που τους χώρισαν οι πιο σοβαρές διαφορές,
όταν αυτοί διαποτιστούν με την ειλικρινή επιθυμία για ειρήνη,
προέκυψαν μόνο καλά, τόσο για τις δύο ενδιαφερόμενες χώρες
όσο και για τη διατήρηση της ειρήνης στην Εγγύς Ανατολή.
Ο άνθρωπος στον οποίο οφείλεται αυτή η πολύτιμη συμβολή στην
ειρήνη δεν είναι άλλος από τον Πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας
Μουσταφά Κεμάλ Πασά.
Έχω λοιπόν την τιμή ως αρχηγός της Ελληνικής Κυβέρνησης το 1930,
όταν η υπογραφή του Ελληνοτουρκικού συμφώνου σηματοδότησε
μια νέα εποχή στην πορεία της Εγγύς Ανατολής προς την ειρήνη, ν
α υποβάλλω την υποψηφιότητα του Μουσταφά Κεμάλ Πασά
για την διακεκριμένη τιμή του βραβείου Νόμπελ για την Ειρήνη.

Με βαθύτατη εκτίμηση

Ε.Κ.Βενιζέλος





"Επιτέλους τους ξεριζώσαμε..." Κεμάλ Ατατούρκ, 13 Αυγούστου 1923
 
Τελευταία επεξεργασία:

tzanakos2010

New member

Ο tzanakos2010 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Το γεγονός ότι ο Ατατούρκ (= ''πατέρας των Τούρκων'', θεωρείται ο θεμελιωτής της σύγχρονης Τουρκίας) ήταν Τούρκος πολιτικός, δεν αναιρεί την επιτυχημένη πολιτική του πορεία (προς όφελος των Τούρκων, ως επί το πλείστον). Διαδρομή, βέβαια, που πολλές φορές συγκρούστηκε με τις ελληνικές επιδιώξεις περί προσάρτησης νέων εδαφών και συνεκδοχικά περί εκπλήρωσης του ονείρου της Μεγάλης Ιδέας (του Βενιζέλου).
Αλλά οφείλουμε ετασμό, υπό διττό πρίσμα. Να εξετάσουμε δηλαδή όλο το φάσμα της πολιτικής(θετικής/αρνητικής) του Κεμάλ. Πολιτική που εκτείνεται τόσο σε τοπικό(εσωτερικό της Τουρκίας), όσο και διεθνή/διακρατικό επίπεδο (κυρίως μεταξύ Ελλάδας - Τουρκίας).
Η στάση του Κεμάλ απέναντι στους Έλληνες ήταν ανάλογη της γενικότερης πολιτικής της εθνικιστικής κυβέρνησης της Τουρκίας. Πολιτική, καταρχήν, αντίθετη προς ορισμένες μειονότητες, οι οποίες είχαν επικρατήσει σε πολλούς τομείς της δημόσιας ζωής της οθωμανικής αυτοκρατορίας.
Το ελληνικό στοιχείο της Μικράς Ασίας, το οποίο ενισχύθηκε μετά την απόβαση του ελληνικού στρατού στη Σμύρνη το 1919,ερχόταν σε αντίφαση με το εθνικιστικό πνεύμα που επικρατούσε και θα μπορούσε να αποτελέσει εμπόδιο για την ευόδωση των νεωτεριστικών σχεδίων των Κεμαλικών στην διαμόρφωση της νέας Τουρκίας. Ο Κεμάλ, εξαρχής, διακήρυξε την ανάγκη της αντίστασης κατά του ελληνικού στρατού. Μετά την Συνθήκη των Σεβρών, αντιτάχθηκε σθεναρά αφενός μεν στην προσάρτηση της Μικράς Ασίας στην Ελλάδα, όσο και στη δημιουργία ανεξάρτητου ελληνικού κράτους στην περιοχή.
Όμως, εδώ αρχίζει για μένα η θετική τοποθέτηση του Κεμάλ απέναντι στην Ελλάδα, την οποία ο Βενιζέλος εκτίμησε και πρότεινε για Νόμπελ τον Κεμάλ (λίγο άστοχη επιλογή βέβαια αφού είχε δεινοπαθήσει ο ελληνισμός με τον κεμαλικό εθνικισμό, αλλά η στάση του Βενιζέλου μπορεί να οφείλεται στο αισθητήριο του μεγάλου πολιτικού ανδρός που συνεκτίμησε όλο το εύρος μιας διαχρονικής πολιτικής).
Μετά την αποχώρηση, λοιπόν, του ελληνικού στρατού το 1922, ο Ατατούρκ στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Τότε, μέσα στον ενθουσιασμό της τουρκικής νίκης, πολλοί συνεργάτες του Κεμάλ προέβαλαν υπερβολικές αξιώσεις στις διαπραγματεύσεις της Λωζάνης. Όμως ο μετριοπαθής Κεμάλ επιβλήθηκε και συντέλεσε αποφασιστικά στην υπογραφή της ειρήνης.
Αργότερα (αρχές της δεκαετίας 1930), Βενιζέλος-Κεμάλ ακολούθησαν συμφιλιωτική πολιτική (Συμφωνία της Άγκυρας -10 Ιουνίου 1930, πολλές προσδοκίες όμως διαψεύστηκαν!!) και στην υπογραφή συμφώνου φιλίας Ελλάδας - Τουρκίας καθώς και στην ιδέα της διαβαλκανικής συνεννόησης.
Συνελόντι ειπείν, ο Ατατούρκ στα τελευταία χρόνια της ζωής του συνέβαλε, παρά τις επιμέρους δυσκολίες, στη διατήρηση της ελληνοτουρκικής φιλίας έως ότου η αναζωπύρωση του Κυπριακού(1955) επέφερε θεμελιώδεις μεταβολές στις σχέσεις Ελλ-Τουρκ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάξιμος

Well-known member

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης . Έχει γράψει 1,487 μηνύματα.
Το γεγονός ότι ο Ατατούρκ (= ''πατέρας των Τούρκων'', θεωρείται ο θεμελιωτής της σύγχρονης Τουρκίας) ήταν Τούρκος πολιτικός, δεν αναιρεί την επιτυχημένη πολιτική του πορεία (προς όφελος των Τούρκων, ως επί το πλείστον). Διαδρομή, βέβαια, που πολλές φορές συγκρούστηκε με τις ελληνικές επιδιώξεις περί προσάρτησης νέων εδαφών και συνεκδοχικά περί εκπλήρωσης του ονείρου της Μεγάλης Ιδέας (του Βενιζέλου).
Αλλά οφείλουμε ετασμό, υπό διττό πρίσμα. Να εξετάσουμε δηλαδή όλο το φάσμα της πολιτικής(θετικής/αρνητικής) του Κεμάλ. Πολιτική που εκτείνεται τόσο σε τοπικό(εσωτερικό της Τουρκίας), όσο και διεθνή/διακρατικό επίπεδο (κυρίως μεταξύ Ελλάδας - Τουρκίας).
Η στάση του Κεμάλ απέναντι στους Έλληνες ήταν ανάλογη της γενικότερης πολιτικής της εθνικιστικής κυβέρνησης της Τουρκίας. Πολιτική, καταρχήν, αντίθετη προς ορισμένες μειονότητες, οι οποίες είχαν επικρατήσει σε πολλούς τομείς της δημόσιας ζωής της οθωμανικής αυτοκρατορίας.
Το ελληνικό στοιχείο της Μικράς Ασίας, το οποίο ενισχύθηκε μετά την απόβαση του ελληνικού στρατού στη Σμύρνη το 1919,ερχόταν σε αντίφαση με το εθνικιστικό πνεύμα που επικρατούσε και θα μπορούσε να αποτελέσει εμπόδιο για την ευόδωση των νεωτεριστικών σχεδίων των Κεμαλικών στην διαμόρφωση της νέας Τουρκίας. Ο Κεμάλ, εξαρχής, διακήρυξε την ανάγκη της αντίστασης κατά του ελληνικού στρατού. Μετά την Συνθήκη των Σεβρών, αντιτάχθηκε σθεναρά αφενός μεν στην προσάρτηση της Μικράς Ασίας στην Ελλάδα, όσο και στη δημιουργία ανεξάρτητου ελληνικού κράτους στην περιοχή.
Όμως, εδώ αρχίζει για μένα η θετική τοποθέτηση του Κεμάλ απέναντι στην Ελλάδα, την οποία ο Βενιζέλος εκτίμησε και πρότεινε για Νόμπελ τον Κεμάλ (λίγο άστοχη επιλογή βέβαια αφού είχε δεινοπαθήσει ο ελληνισμός με τον κεμαλικό εθνικισμό, αλλά η στάση του Βενιζέλου μπορεί να οφείλεται στο αισθητήριο του μεγάλου πολιτικού ανδρός που συνεκτίμησε όλο το εύρος μιας διαχρονικής πολιτικής).
Μετά την αποχώρηση, λοιπόν, του ελληνικού στρατού το 1922, ο Ατατούρκ στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Τότε, μέσα στον ενθουσιασμό της τουρκικής νίκης, πολλοί συνεργάτες του Κεμάλ προέβαλαν υπερβολικές αξιώσεις στις διαπραγματεύσεις της Λωζάνης. Όμως ο μετριοπαθής Κεμάλ επιβλήθηκε και συντέλεσε αποφασιστικά στην υπογραφή της ειρήνης.
Αργότερα (αρχές της δεκαετίας 1930), Βενιζέλος-Κεμάλ ακολούθησαν συμφιλιωτική πολιτική (Συμφωνία της Άγκυρας -10 Ιουνίου 1930, πολλές προσδοκίες όμως διαψεύστηκαν!!) και στην υπογραφή συμφώνου φιλίας Ελλάδας - Τουρκίας καθώς και στην ιδέα της διαβαλκανικής συνεννόησης.
Συνελόντι ειπείν, ο Ατατούρκ στα τελευταία χρόναι της ζωής του συνέβαλε, παρά τις επιμέρους δυσκολίες, στη διατήρηση της ελληνοτουρκικής φιλίας έως ότου η αναζωπύρωση του Κυπριακού(1955) επέφερε θεμελιώδεις μεταβολές στις σχέσεις Ελλ-Τουρκ.
Ιστορικές αλήθειες που όμως αφήνουν να φανεί μια τακτική της διεθνούς διπλωματίας, η οποία ευρισκόμενη στο απυρόβλητο, (εκτός θεάτρου επιχειρήσεων) ανακάτευε την τράπουλα κατα τα συμφέροντα της και μετά καλούσε τους εμπλεκόμενους να συνθηκολογήσουν (να κάτσουν καλά, όπως λέει ο λαός).

Ναι κάθισαν καλά, (Κεμάλ και Βενιζέλος), υπογράφοντας την συνθήκη <<τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι>>. :hmm
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top