Ματούλα Ζαμάνη: Έβγαλε την μπλούζα σε συναυλία της

Υδροχόος

Περιβόητο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6.469 μηνύματα.
Όχι...Απλά είναι λίγο περίεργο ν΄ ασχολείσαι τόσο με τις δηλώσεις κάποιας που είχες αποκαλέσει αναρχοκουραμπιέ...Και μάλιστα να τις κατατάσσεις (τις δηλώσεις. της..) στα θέματα επικαιρότητας...

Μόνοι σας δίνετε αξία, τελικά, σε κάτι που δεν αξίζει. Κι ύστερα παραπονιέστε κιόλας κι αναρωτιέστε πώς παίρνουν αξία όλοι/ες αυτοί/ες...
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.057 μηνύματα.
"Τέμπη, Παλαιστίνη, ενδοοικογενειακή βία. Παιδεραστία, γυναικοκτονίες. Φωτιές, κακοποιημένα ζώα. Αιχμάλωτα βουνά και πεδιάδες, φτωχοποίηση. Διαλυμένο ΕΣΥ, ανθρωποφάγο εγώ. Ιδρωμένη μπλούζα σε στιγμή μέθεξης σε προσωπικό live. 15 μέρες μετά τη συναυλία κιτρινίλα και γλίτσα. "

Είναι κομματική κασέτα αυτό; Πιο πολύ μου ακούγεται σαν κάτι που ενδιαφέρει τους ευαισθητοποιημένους πολίτες μαζικώς παρά οτιδήποτε άλλο :read:

Κομματική κασέτα είναι βασικά.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6.205 μηνύματα.
Συγγνώμη για να συζητήσω ένα θέμα της επικαιρότητας θα πρέπει να υποβάλλω δήλωση λογοκρισίας; :happy:

ε;Ε; Ε;
Θεμα επικαιροτητας το οτι μια τυπισα με πιθανοτατα ψυχολογικα ,πεταξε τη μπλουζα της στο τελος της συναυλιας πριν απο 15 μερες? Ενταση θες να προκαλεσεις αστα αυτα :bleh: Εχουμε με σημαντικοτερα θεματα να ασχοληθουμε.
 

Υδροχόος

Περιβόητο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6.469 μηνύματα.
Θεμα επικαιροτητας το οτι μια τυπισα με πιθανοτατα ψυχολογικα ,πεταξε τη μπλουζα της στο τελος της συναυλιας πριν απο 15 μερες? Ενταση θες να προκαλεσεις αστα αυτα :bleh: Εχουμε με σημαντικοτερα θεματα να ασχοληθουμε.
Τελικά εσύ διαβάζεις βουλωμένο γράμμα...
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.989 μηνύματα.
Η επανάσταση αποδεικνύεται με πολλά μέσα. Άλλοι βγάζουν τη μπλούζα τους, άλλοι μπορεί να σπάσουν μια κιθάρα, άλλοι μπορεί να πάρουν ένα πιστόλι και να βαράνε το κοινό, άλλοι μπορεί να χέζουν μπροστά στο κοινό... όπως του βγαίνει του κάθε μπυροβολημένου καλλιτέχνη.

Για να το διευκρινίσω επειδή μάλλον παραφράστηκε το μήνυμά μου.

Αναφέρομαι σε μια περίπτωση καλλιτεχνών που μπορεί να χρησιμοποιούν διάφορα επικοινωνιακά μέσα ακόμη και αυτά που σοκάρουν την μέση γνώμη, συνήθως έχουν επίδραση περισσότερο από όσο φανταζόμαστε. Όσο για το πιστόλι αναφέρομαι σε σε πιστόλι-εφφέ που όμως να έχει αληθοφάνεια για λόγους άποψης. Για το marketing δυστυχώς όλα πουλάνε. Θα μου πείτε ότι αν Ζαμάνη έβγαλε τη μπλούζα τι να πούμε και για τον Μέρκιουρι που έπαιζε πιάνο με το σώβρακο και έσταζε ο ιδρώτας και ο όχλος θύμιζε ρωμαϊκή αρένα. :happy:
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.255 μηνύματα.
Παραβατική συμπεριφορά απ' τη Ματούλα και χιουμοράκι. Οδηγούσε χωρίς κράνος για να μην χαλάσει το μαλλί πηγαίνοντας στη συναυλία και μετά είπε:

«Να είναι καλά τα παιδιά, να πιάνουν εμάς στον δρόμο και να αφήνουν όλα τα άλλα…»

Κάψα και κλάψα. Αυτή η χώρα δεν θα αλλάξει ποτέ.

 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.989 μηνύματα.
Παραβατική συμπεριφορά απ' τη Ματούλα και χιουμοράκι. Οδηγούσε χωρίς κράνος για να μην χαλάσει το μαλλί πηγαίνοντας στη συναυλία και μετά είπε:

«Να είναι καλά τα παιδιά, να πιάνουν εμάς στον δρόμο και να αφήνουν όλα τα άλλα…»

Κάψα και κλάψα. Αυτή η χώρα δεν θα αλλάξει ποτέ.


Eίναι η γνωστή δικαιολογία της αριστερίλας, την καταλαβαίνω για το μαΛΛί (με έντονο Λ) αλλά το μήνυμα που περνάει δυστυχώς αποτελεί την κύρια αιτία της μη συμμόρφωσης στη μπανανία μας. Μπορεί η Ματούλα να είναι νομοταγής αλλά ο συμπολίτης που την ακούει, το πάει παραπέρα και παρκάρει πάνω σε ράμπα για ΑΜΕΑ επειδή βιάζεται να πεταχτεί στο κοντινό μάρκετ. :P Όλοι έχουν έναν λόγο να κοιτάζουν τον εαυτό τους, τη βόλεψή τους, την άνεσή τους εις βάρος του νόμου, της απρόσωπης πειθαρχίας σε αυτό που λέμε αστικό πολιτισμό.

Φαντάζομαι στην κομμουνιστική Κίνα θα μπορούσε να κάνει αυτή την γκρίνια; :playboy:
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.255 μηνύματα.
Όταν έβγαλε την μπλούζα της την υποστήριξα (post #163).
Τώρα με χάλασε. Αν και αναρχικός στις ιδέες μου, αυτό το αναρχο-μποέμ λάιφ στάιλ ποτέ δεν το γούσταρα.
Χωρίς εσωτερική πειθαρχία, λίγα πράγματα μπορείς να πετύχεις, σίγουρα ποτέ κάτι διαχρονικό.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.989 μηνύματα.
Αυτό φώναζα τότε που πέσατε να με φάτε όμως. Δεν ήταν η μπλούζα σαν εικόνα αλλά ότι ο τρόπος αυτός της λογικής "αυτό γουστάρω, αυτό κάνω". Μπορεί η Ματούλα να είναι υπέροχος άνθρωπος, να έχει αυτόν τον αυθορμητισμό που σπανίζει όμως απευθύνεται σε έναν όχλο κόσμου που αρκετοί δεν εισπράττουν σωστά αυτό τον αυθορμητισμό και το αισθητικό χάλι στη χώρα μας είναι η κακή ερμηνεία του μηνύματος της κάθε "Ματούλας".

Προχθές πήγα σε έναν γάμο στην ορεινή Αχαϊα και μου έκανε εντύπωση ότι ακόμη και σε λιγότερο γνωστούς δρόμους που οδηγούν σε χωριά, η άκρη του δρόμου σε ένα μήκος 5 χλμ, ήταν γεμάτη πεταμένες πλαστικές σακούλες με φαγο-κωλόχαρτα, πλαστικά μπουκάλια νερού, καφεδοπότηρα, κτλ. Έβλεπες ένα ωραίο φυσικό οικοσύστημα και πολλά σκουπίδια. Αν έπεφταν πρόστιμα θα άρχιζαν πάλι τις κατάρες για τον Μητσοτάκη. Σε μια πιο κομμουνιστική χώρα (π.χ. Κίνα) δεν θα υπήρχε η πολυτέλεια της παράβασης: εκτός από το πιστοποιητικό κοινωνικής συμμόρφωσης, θα υπήρχαν δια βίου προβλήματα με την αστυνομία και την απαγόρευση εξόδου από τη χώρα. Η οποιαδήποτε άρνηση ή γκρίνια απέναντι στην αρχή, θα οδηγούσε απλά στην βίαιη φυλάκιση. Όμως στον δυτικό "πολιτισμένο" κόσμο της Ελλάδας, έχουμε φτάσει στο άκρο να θεωρούμε δημοκρατία ακόμη και αν το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον είναι βρώμικο με ευθύνη των πολιτών.
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.255 μηνύματα.
Αν έπεφταν πρόστιμα θα άρχιζαν πάλι τις κατάρες για τον Μητσοτάκη. Σε μια πιο κομμουνιστική χώρα (π.χ. Κίνα) δεν θα υπήρχε η πολυτέλεια της παράβασης: εκτός από το πιστοποιητικό κοινωνικής συμμόρφωσης, θα υπήρχαν δια βίου προβλήματα με την αστυνομία και την απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.
Ο Μητσοτάκης και η οικογένειά του είναι τόσο διεφθαρμένοι που δεν θα έβαζαν ποτέ τέτοια πρόστιμα ρισκάροντας ψήφους. Ακριβώς για να μην γίνουμε Κίνα να χρειαστεί να έχουμε σύστημα επιτήρησης που θα σε "συμμορφώνει" κοινωνικά, πρέπει πρώτα εμείς οι ίδιοι να δείχνουμε τη σωστή διαγωγή. Δηλαδή οι Δανοί που το κάνουν είναι εσωστρεφής και φοβικοί και εμείς οι Ελληναράδες οι μάγκες και οι "έξω καρδιά"; Γιατί άραγε οι Δανοί να είναι οι πιο ευτυχισμένοι πολίτες και να μεγαλώνουν τα ευτυχέστερα παιδιά;

Το κράνος το φοράμε γιατί αν γίνει ατύχημα να μειωθεί το ποσοστό κινδύνου και απώλειας ανθρώπινης ζωής που θα είναι οδυνηρό για όλους. Είναι μια πράξη ευθύνης απέναντι στον άλλο πρώτα και μετά στον εαυτό μας.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.989 μηνύματα.
Η πράξη ευθύνης προϋποθέτει ένα πολύ μεγάλο πρόστιμο (που στοιχίζει ακριβά στον παραβάτη) καθώς και διάφορες γραφειοκρατικές συνέπειες. Κανένας λαός δεν έχει αυτοπειθαρχία γιατί οι άνθρωποι είναι ίδιοι. Απλά τα συστήματα κοινωνικής οργάνωσης είναι διαφορετικά. Ο Δανός δεν το κάνει από συναισθητική εκτίμηση απέναντι στο κοινό καλό, αν σκεφτούμε ότι στο σταθμό της Κοπεγχάγης οι ναρκωμανείς και οι απόκληροι της κοινωνίας τρυπιώνται μπροστά στα μάτια του κόσμου και την ίδια στιγμή υπάρχει ταξική κοινωνική αδιαφορία. Ο Δανός συμμορφώνεται λόγω των θεσμικών μέτρων. Ο Κινέζος επίσης γιατί ξέρει ότι το κράτος δεν παίζει: έχει τελειώσει αν κάνει μια παρανομία.

Μήπως θα έπρεπε να έχουμε πιο φοβικό κράτος ως προς τη μορφή της κοινωνικής συνείδησης κάθε πολίτη. Ουτοπικά, ελάχιστοι άνθρωποι έχουν την ίδια παιδεία για να ακολουθούν μια νομοταγή ζωή. Προσωπικά δεν έχω πετάξει ποτέ ένα σκουπιδάκι στο δρόμο ή σε δάσος. Όμως η δική μου ενέργεια δεν βοηθάει στην περιβαλλοντική φροντίδα του ανθρωπογενούς και φυσικού περιβάλλοντος. Ο άγνωστος χ συμπολίτης μου γουστάρει και το κάνει. Προχθές ένα 12-15χρονος με πατίνι έριξε κάτω μια σακούλα από κρουασάν. Έτσι ήθελε. Η ενέργειά του όμως άφησε και αφήνει αποτύπωμα. Στον κάδο απορριμάτων υπάρχουν μόνιμα μαύρες σακούλες με κλαδιά δέντρων ή ακόμη και σπασμένες λεκάνες, πορτατίφ, στρώματα ύπνου κτλ. Τι μπορεί να κάνει το κράτος εδώ; :ermm:
 

glayki

Διακεκριμένο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 7.095 μηνύματα.
Η πράξη ευθύνης προϋποθέτει ένα πολύ μεγάλο πρόστιμο (που στοιχίζει ακριβά στον παραβάτη) καθώς και διάφορες γραφειοκρατικές συνέπειες. Κανένας λαός δεν έχει αυτοπειθαρχία γιατί οι άνθρωποι είναι ίδιοι. Απλά τα συστήματα κοινωνικής οργάνωσης είναι διαφορετικά. Ο Δανός δεν το κάνει από συναισθητική εκτίμηση απέναντι στο κοινό καλό, αν σκεφτούμε ότι στο σταθμό της Κοπεγχάγης οι ναρκωμανείς και οι απόκληροι της κοινωνίας τρυπιώνται μπροστά στα μάτια του κόσμου και την ίδια στιγμή υπάρχει ταξική κοινωνική αδιαφορία. Ο Δανός συμμορφώνεται λόγω των θεσμικών μέτρων. Ο Κινέζος επίσης γιατί ξέρει ότι το κράτος δεν παίζει: έχει τελειώσει αν κάνει μια παρανομία.

Μήπως θα έπρεπε να έχουμε πιο φοβικό κράτος ως προς τη μορφή της κοινωνικής συνείδησης κάθε πολίτη. Ουτοπικά, ελάχιστοι άνθρωποι έχουν την ίδια παιδεία για να ακολουθούν μια νομοταγή ζωή. Προσωπικά δεν έχω πετάξει ποτέ ένα σκουπιδάκι στο δρόμο ή σε δάσος. Όμως η δική μου ενέργεια δεν βοηθάει στο συνολικό αίσχος. Ο άγνωστος χ συμπολίτης μου γουστάρει και το κάνει. Η ενέργειά του όμως αφήνει αποτύπωμα. Στον κάδο απορριμάτων υπάρχουν μόνιμα μαύρες σακούλες με κλαδιά δέντρων ή ακόμη και σπασμένες λεκάνες, πορτατίφ, στρώματα ύπνου κτλ. Τι μπορεί να κάνει το κράτος εδώ; :ermm:
Είναι θέμα φόβου; παιδείας ; ή αφομοίωση/ σεβασμός των συνηθειών που βλέπεις σε μια άλλη κουλτούρα;

Πριν πολλά χρόνια βρέθηκα στη Φινλανδία κανα μήνα. Μου ήταν αδιανόητο να πετάξω αποτσιγαρο στο δρόμο, ακόμη και σε απόμερο μέρος . Όλα φάνταζαν τόσο καθαρά με το φυσικό περιβάλλον να ενσωματώνεται αρμονικά στο αστικό που η σκέψη και μόνο να το μολύνω φάνταζε ιεροσυλία.

Βγαίνεις εδώ και βλέπεις μια τρισαθλιοτητα . Όσο και να επιδιώξεις να απέχεις από ενέργειες που δείχνουν μη σεβασμό στον περιβάλλοντα χώρο ,βιώνεις καθημερινά απογοήτευση από το μέσο συμπολίτη και τους δήμους.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.057 μηνύματα.
Η κυρία οδηγούσε χωρίς κράνος και ήθελε να μην πάρει κλήση. Ότι να ναι ρε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nearos

Επιφανές μέλος

Ο nearos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 11.031 μηνύματα.
Η κυρία οδηγούσε χωρίς κράνος και ήθελε να μην πάρει κλήση. Ότι να ναι ρε.
Ναι οκ εξευτελιστική η δήλωση της Ζαμάνη αλλά εν μέρει αληθινή. Σε άτομα χωρίς κράνος σπεύδουν να κόψουν κλήση και πολύ καλά κάνουν, γιατί δε κάνουν τίποτα στους γιγαντομαλάκες πάνω στα ποδήλατα και στα πατίνια όμως; Μα τον Χριστό και την παναγία χειρότερη φάρα απο αυτούς δεν υπάρχει
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.057 μηνύματα.
Ναι οκ εξευτελιστική η δήλωση της Ζαμάνη αλλά εν μέρει αληθινή. Σε άτομα χωρίς κράνος σπεύδουν να κόψουν κλήση και πολύ καλά κάνουν, γιατί δε κάνουν τίποτα στους γιγαντομαλάκες πάνω στα ποδήλατα και στα πατίνια όμως; Μα τον Χριστό και την παναγία χειρότερη φάρα απο αυτούς δεν υπάρχει

Το ένα δεν αναιρεί το άλλο όμως. Και εγώ αναρωτιέμαι γιατί δεν αγγίζουν τους μαλάκες που οδηγούν ποδήλατο και πατίνια στην μέση του δρόμου, οι οποίοι προκαλούν ατυχήματα από το πουθενά.​
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο nearos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 11.031 μηνύματα.

Το ένα δεν αναιρεί το άλλο όμως. Και εγώ αναρωτιέμαι γιατί δεν αγγίζουν τους μαλάκες που οδηγούν ποδήλατο και πατίνια στην μέση του δρόμου, οι οποίοι προκαλούν ατυχήματα από το πουθενά.​
Συμφωνώ, αλλά δικαιολογείται παραπάνω το να μη φοράς κράνος γιατί έτσι κάνεις κακό στον εαυτό σου ως επι το πλείστον, οι άλλοι που αλλάζουν λωρίδες, πανε στο αντίθετο ρεύμα, παραβιάζουν τον ΚΟΚ, χώνονται ανάμεσα απο αμάξια, είναι επικίνδυνοι προς τους ΆΛΛΟΥΣ. Ήμουν πάνω στο μηχανάκι σήμερα και πήγαμε να πέσουμε επειδή ετοιμαζόμασταν απο τη δεξιά λωρίδα για στροφή προς τα δεξιά και έρχεται ένας πανω σε πατίνι σφαίρα και περνάει ξυστά απο δεξιά μας και συνεχίζει ευθεία
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.989 μηνύματα.
Είναι θέμα φόβου; παιδείας ; ή αφομοίωση/ σεβασμός των συνηθειών που βλέπεις σε μια άλλη κουλτούρα;

Πριν πολλά χρόνια βρέθηκα στη Φινλανδία κανα μήνα. Μου ήταν αδιανόητο να πετάξω αποτσιγαρο στο δρόμο, ακόμη και σε απόμερο μέρος . Όλα φάνταζαν τόσο καθαρά με το φυσικό περιβάλλον να ενσωματώνεται αρμονικά στο αστικό που η σκέψη και μόνο να το μολύνω φάνταζε ιεροσυλία.

Βγαίνεις εδώ και βλέπεις μια τρισαθλιοτητα . Όσο και να επιδιώξεις να απέχεις από ενέργειες που δείχνουν μη σεβασμό στον περιβάλλοντα χώρο ,βιώνεις καθημερινά απογοήτευση από το μέσο συμπολίτη και τους δήμους.

Προσωπικά οι γονείς μου ποτέ δεν με δίδαξαν να μη βρομίζω τον δημόσιο χώρο και το περιβάλλον που μένω. Είδα ότι μου αρέσει να είναι καθαρό και πάνω σε αυτό μεγάλωσα. Πιστεύω ότι όλα δεν διδάσκονται και ούτε θα πρέπει να πήξουμε σε αστυνομοκρατία ή συμβουλές ειδικών γιατί δυστυχώς δεν αποδίδουν. Βλέπω ότι η φτώχεια των Ελλήνων πηγάζει από την απουσία συναισθηματικής σύνδεσης με το καθαρό περιβάλλον. Αυτό δεν κοστίζει και όμως οι πεταμένες σακούλες, οι πλαστικές καρέκλες, οι λεκάνες και ότι άλλο σκατό μπορείς να φανταστείς, ή απουσία φροντίδας του πρασίνου σε μικρά δάση, πάρκα, ή πρασινάδα δρόμου, είναι συνάρτηση ότι παρόμοια συμπεριφέρονται στο σπίτι τους.

Αν ρωτήσεις έναν μέσο Ελληνανδό θα σου πει ότι η ζωή του είναι ένας μισθός, μια μόνιμη γκρίνια για το πολιτικό σύστημα κτλ, ενώ δεν μπορεί να σου δώσει μια σαφή εξήγηση γιατί τα σκουπίδια είναι διασκορπισμένα σε όλους τους επαρχιακούς δρόμους. Η βρωμιά δημιουργεί αίσθημα απάθειας, μιζέριας και μια νοοοτροπία ότι έχουμε μόνιμα πρόβλημα.

Δεν διδάσκονται όλα, ή τα έχεις ή δεν τα έχεις. Οι Φινλανδοί και άλλοι λαοί (νομίζω οι Ιάπωνες είναι οι πιο καθαροί από όλους) διοχετεύουν την ευζωϊα τους σε ένα καθαρό οικιστικό και φυσικό περιβάλλον. Δεν έχει να κάνει μόνο με την αυστηρή αστυνομοκρατία που έχουν με τα διοικητικά πρόστιμα όσο με το πως νιώθουν οι ίδιοι. Αν η ευτυχία δεν ξεκινάει από το χώρο που ζούμε, πώς μετά να έχουμε αισιοδοξία δημιουργίας; Αν ρωτήσεις έναν Φινλανδό, έναν Ολλανδό θα σου πει ότι η ζωή είναι δύσκολη, άδικη αλλά παίζει ρόλο εσύ τι κάνεις μαζί με άλλους ανθρώπους ώστε να προσθέσεις όμορφες πινελιές. Ο παθητικός ρόλος ότι μόνιμα φταίει το κακό το κράτος ή ο Μητσοτάκης είναι κάπως φαιδρά επιχειρήματα. Για το διπλοπαρκασιμένο αυτοκίνητο σε έξοδο οικίας, ή την πλαστική σακούλα κρουασάν στο δρόμο φταίει προσωπικά ο Μητσοτάκης, ο Τσίπρας κτλ;

Νομίζω ότι οι περισσότεροι Ελληνανδοί δεν έχουν αίσθηση του κοινωνικού πολιτισμού. Απλά.

@glayki σου δίνω ένα παράδειγμα:

1757348952047.png


Η φωτογραφία δείχνει το κεντρικό σταθμό τρένου στην Πάτρα (3η πόλη της χώρας). Επικρατεί ένα χάος τόσο πολεοδομικό όσο και σε επίπεδο λειτουργικής οργάνωσης ενώ οι τουαλέτες στο πίσω μέρος του κτιρίου, βρωμάνε. Το κτίριο έχει κατασκευαστεί τη δεκαετία του 1950 και έμεινε έτσι.

Η τεχνητή νοημοσύνη μου δίνει δύο ωραίες εναλλακτικές επιλογές πώς θα μπορούσε το ίδιο κτίριο να δείχνει αν υπήρχε στρατηγικό σχέδιο.

1757349101331.png

1757349280058.png


Άλλο αρχιτεκτονικό σχέδιο ανάπλασης του ίδιου κτιρίου:

1757349346804.png


Μάλιστα μου έβγαλε ως συμπέρασμα ότι το κόστος είναι πολύ λιγότερο αν συνυπολογίσουμε τα επιπλέον έσοδα που μπορεί να έχει μια τέτοια επένδυση, βελτιώνοντας παράλληλα και την ποιότητα ζωής των πολιτών. Δυστυχώς, όμως ο κόσμος σε μεγάλη πλειοψηφία έχουν μάθει σε μια νοοτροπία "Ματούλας" όπου μόνιμα φταίει το κακό καπιταλιστικό κράτος, οι νόμοι του Μητσοτάκη (προσωπικά ο Μητσοτάκης γράφει τους νόμους) και ο καθένας δεν σκέφτεται λίγο να δει μήπως αν αυτή η αναρχία δίνει αυτό το κακής ποιότητα αποτέλεσμα που ονομάζουμε χαλαρή ζωή στην Ελλάδα.

Πάντα κάνω την εξής ερώτηση: «εσύ προσωπικά πώς ακριβώς φροντίζεις το ανθρωπογενές περιβάλλον που ζεις». Μετά γυρίζουν πλάτη και φεύγουν ή με βρίζουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

glayki

Διακεκριμένο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 7.095 μηνύματα.
Πάντα κάνω την εξής ερώτηση: «εσύ προσωπικά πώς ακριβώς φροντίζεις το ανθρωπογενές περιβάλλον που ζεις». Μετά γυρίζουν πλάτη και φεύγουν ή με βρίζουν.
Έχω σιχαθεί την ελληνική νοοτροπία : αγένεια, σταρχιδισμος " στο έπακρο, ατομικιστική προσέγγιση της ζωής , μετατόπιση ευθυνών στους άλλους για όλα τα κακώς κείμενα.. Ωραια τα σχέδια ανάπλασης, αλλά μάλλον το κεφάλαιο θα κοσμισει το ίδιον συμφέρον κάποιων τσεπων.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.989 μηνύματα.
Έχω σιχαθεί την ελληνική νοοτροπία : αγένεια, σταρχιδισμος " στο έπακρο, ατομικιστική προσέγγιση της ζωής , μετατόπιση ευθυνών στους άλλους για όλα τα κακώς κείμενα.. Ωραια τα σχέδια ανάπλασης, αλλά μάλλον το κεφάλαιο θα κοσμισει το ίδιον συμφέρον κάποιων τσεπων.

Τα σχέδια ανάπλασης είναι υποθετικά από την ΤΝ. Δεν πρόκειται να γίνουν. Δεν υπάρχει όραμα, σχέδιο για το ευζείν. Υπάρχει μόνο σχέδιο για το καταναλωτίζειν και να τρώγονται λεφτά από τα ΕΣΠΑ σε καφετέριες και νυχάδικα. Λεφτά δεξιά και αριστερά, κανένα επίδομα να βγει η δεκαετία. Δυστυχώς η ατομικοφαγεία μας έχει κάνει αρκετά λίγους για μια τόσο όμορφη χώρα και ευλογημένη σε επίπεδο φυσικού κάλλους. Δεν ζούμε στο παρόν, και μονίμως επικαλούμαστε ένα παρελθόν που δεν λύνει τα καθημερινά προβλήματα.

Η ΤΝ με χαλαρώνει κάπως για το πως θα μπορούσαν πολλά κτίρια στην Πάτρα να ήταν αν η πόλη είχε «ευρωπαϊκό» αέρα διατηρώντας την ιστορική της ταυτότητα. Είναι από τις λίγες ελληνικές πόλεις με ελάχιστη οθωμανική κατοχή (αφού για μεγάλο διάστημα ήταν μέρος της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας) αλλά με πολύ άσχημη αισθητική πόλης από την Ελληνική διοίκηση.
 

adams33

Πολύ δραστήριο μέλος

Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.317 μηνύματα.
Eίναι η γνωστή δικαιολογία της αριστερίλας, την καταλαβαίνω για το μαΛΛί (με έντονο Λ) αλλά το μήνυμα που περνάει δυστυχώς αποτελεί την κύρια αιτία της μη συμμόρφωσης στη μπανανία μας. Μπορεί η Ματούλα να είναι νομοταγής αλλά ο συμπολίτης που την ακούει, το πάει παραπέρα και παρκάρει πάνω σε ράμπα για ΑΜΕΑ επειδή βιάζεται να πεταχτεί στο κοντινό μάρκετ. :P Όλοι έχουν έναν λόγο να κοιτάζουν τον εαυτό τους, τη βόλεψή τους, την άνεσή τους εις βάρος του νόμου, της απρόσωπης πειθαρχίας σε αυτό που λέμε αστικό πολιτισμό.

Φαντάζομαι στην κομμουνιστική Κίνα θα μπορούσε να κάνει αυτή την γκρίνια; :playboy:
Δεν είναι θέμα ιδεολογίας, είναι θέμα εξουσίας και κυριαρχίας. Όταν δίνεις σε κάποιον εξουσία, τότε αποκαλύπτεται ο πραγματικός του εαυτός. Κι εκεί πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Είναι εύκολο να θαυμάζουμε ανθρώπους για το ταλέντο τους, τη δημιουργικότητά τους ή τις ικανότητές τους, αλλά η ηρωοποίηση δεν πρέπει ποτέ να επεκτείνεται στις προσωπικές τους πεποιθήσεις ή στην άσκηση εξουσίας.
Σκεφτείτε τον τραγουδιστή που θαυμάζεις για τη φωνή του. Μέχρι εκεί, η εκτίμηση είναι αθώα και δικαιολογημένη. Όταν όμως, με αφορμή αυτό το ταλέντο, αρχίζει να εκφράζει τις προσωπικές του απόψεις, να καθοδηγεί ή να επιβάλλει ιδέες, και εμείς τον ηρωοποιούμε, τότε δημιουργείται ένα πρότυπο που διαμορφώνει συνειδήσεις. Τα λόγια και οι στάσεις του δεν μένουν ανεκμετάλλευτα, καλλιεργούνται και θαυμαστούν από τη νεολαία, την πιο ευάλωτη και κατευθυνόμενη γενιά ολων των εποχών .

Το πρόβλημα δεν είναι η γνώμη ενός ταλαντούχου ανθρώπου. Το πρόβλημα είναι ότι η εξουσία και η ηρωοποίηση παραμορφώνουν τα πρότυπα. Όταν ένα πρότυπο συνδυάζει ταλέντο και δύναμη, τότε οι πεποιθήσεις του αποκτούν βαρύτητα που μπορεί να καθορίσει στάσεις, αξίες και συμπεριφορές. Αν η κοινωνία δεν είναι προσεκτική, τα λάθος πρότυπα αναπαράγονται, και η επόμενη γενιά μαθαίνει να θαυμάζει όχι την αρετή, αλλά τη δύναμη ή την επιβολή.
Η ευθύνη μας είναι διπλή, πρώτον, να εκτιμούμε το ταλέντο για αυτό που είναι, χωρίς να το μετατρέπουμε σε δικαιολογία για αποδοχή κάθε προσωπικής άποψης και δεύτερον, να διαμορφώνουμε πρότυπα που βασίζονται σε αξίες, όχι σε εξουσία ή κυριαρχία. Η δύναμη δεν πρέπει να συγχέεται με το σωστό, και η εκτίμηση για ένα ταλέντο δεν πρέπει ποτέ να οδηγεί σε ανεξέλεγκτη ηρωοποίηση.

Μην ξεχνάμε οτι η νεολαία απορροφά πρότυπα σαν σφουγγάρι. Αυτό που θαυμάζει σήμερα, θα καθορίσει τον τρόπο που θα σκέφτεται αύριο. Ας είμαστε προσεκτικοί με την εξουσία, την επιρροή και την ηρωοποίηση, γιατί το τί θα θαυμάσουν οι επόμενοι φαίνεται ηδη απο σήμερα ...
 
Top