Μετρό Θεσσαλονίκης

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 1.554 μηνύματα.
ενα κουτι μεσα στα καινουργιου τυπου πυο εχει το σημα της ανεπαφης πληρωμης ειναι για να χτυπας εισιτηρια που εχεις ηδη αγορασει σε ψηφιακη μορφη; πώς τα αγοραζεις αυτα; ή ειναι για να πληρωνεις εκεινη την ωρα να βγαζεις εισιτηρια; δεν τα εχω δοκιμασει να δω τι ειναι
Δεν ξερω δεν το δοκίμασα αλλά νομίζω ότι είναι αυτό που λες για ψηφιακα εισιτήρια. Μπορεί κιολας να μην αρχισε αυτή η λειτουργία ακομη(να ξεκινήσει μαζί με το μετρό)
 

glayki

Περιβόητο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.460 μηνύματα.

Όπως έχει αποκαλύψει η «ΜτΚ» και το makthes.gr το thessticket θα κοστίζει 1,10 ευρώ, από 0,90 που είναι σήμερα, αυξημένο δηλαδή κατά 22,2%. Θα μπορεί να επαναφορτιστεί πρακτικά έως επτά φορές (μετά φθείρεται) και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για μετεπιβίβαση από ΟΑΣΘ σε Μετρό ή και αντιστρόφως, αλλά εντός εβδομήντα λεπτών της ώρας. Όσον αφορά τις «έξυπνες» κάρτες, αυτές επειδή είναι περισσότερο ανθεκτικές επιδέχονται απεριόριστες φορτίσεις και το κόστος της μηνιαίας κάρτας θα είναι, σύμφωνα με πληροφορίες στα 27 ευρώ. Θα υπάρχουν επίσης ειδικές εκπτώσεις, για παράδειγμα, οι ετήσιες κάρτες διάρκειας δώδεκα μηνών θα κοστίζουν 243 ευρώ, δηλαδή όσο εννέα μηνιαίες κάρτες (9Χ27). Ανάλογα εκπτωτικά προϊόντα θα υπάρχουν και στο βασικό εισιτήριο, π.χ. στα έντεκα το ένα δωρεάν κ.ο.κ.
 

Skiyo

Διάσημο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2.605 μηνύματα.

Όπως έχει αποκαλύψει η «ΜτΚ» και το makthes.gr το thessticket θα κοστίζει 1,10 ευρώ, από 0,90 που είναι σήμερα, αυξημένο δηλαδή κατά 22,2%. Θα μπορεί να επαναφορτιστεί πρακτικά έως επτά φορές (μετά φθείρεται) και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για μετεπιβίβαση από ΟΑΣΘ σε Μετρό ή και αντιστρόφως, αλλά εντός εβδομήντα λεπτών της ώρας. Όσον αφορά τις «έξυπνες» κάρτες, αυτές επειδή είναι περισσότερο ανθεκτικές επιδέχονται απεριόριστες φορτίσεις και το κόστος της μηνιαίας κάρτας θα είναι, σύμφωνα με πληροφορίες στα 27 ευρώ. Θα υπάρχουν επίσης ειδικές εκπτώσεις, για παράδειγμα, οι ετήσιες κάρτες διάρκειας δώδεκα μηνών θα κοστίζουν 243 ευρώ, δηλαδή όσο εννέα μηνιαίες κάρτες (9Χ27). Ανάλογα εκπτωτικά προϊόντα θα υπάρχουν και στο βασικό εισιτήριο, π.χ. στα έντεκα το ένα δωρεάν κ.ο.κ.
Και στη Κρήτη πληρώνουμε 1.20 για τις κοντινές περιοχές που πάει το αστικό και 1.60€ για τις μακρινές περιοχές... Η μηνιαία κάρτα από 40 έως 80€ ανάλογα με τη ζώνη δηλαδή τις περιοχές.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.037 μηνύματα.
Τουλάχιστον σε αυτή τη πόλη δεν χάνουμε ποτέ την όρεξη μας για τα σχέδια! Η αλήθεια είναι πως πάντα θα ήθελα να έβλεπα και στη Θεσσαλονίκη τραμ. Αξίζει, απλά πρέπει να δουν προσεκτικά πως θα το κάνουν γιατί μεγάλους δρόμους δεν έχουμε (εν αντιθέσει με τις ευρωπαϊκές πόλεις). Μια γραμμή του Τραμ θα μπορούσε να φρακάρει τελείως όλη την πόλη αν κλείσει μια λωρίδα. Είμαστε μια πόλη με τρομερά κυκλοφοριακά προβλήματα (σε ώρες αιχμής μπλοκάρουν κάθε μέρα τα πάντα).

 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
To προηγούμενο ΣΚ ήμουν Θεσσαλονίκη. Μεγάλο πρόβλημα τα πατίνια και απορώ πως τα επιτρέπουν.
 

Poirot

Περιβόητο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5.020 μηνύματα.
Τουλάχιστον σε αυτή τη πόλη δεν χάνουμε ποτέ την όρεξη μας για τα σχέδια! Η αλήθεια είναι πως πάντα θα ήθελα να έβλεπα και στη Θεσσαλονίκη τραμ. Αξίζει, απλά πρέπει να δουν προσεκτικά πως θα το κάνουν γιατί μεγάλους δρόμους δεν έχουμε (εν αντιθέσει με τις ευρωπαϊκές πόλεις). Μια γραμμή του Τραμ θα μπορούσε να φρακάρει τελείως όλη την πόλη αν κλείσει μια λωρίδα. Είμαστε μια πόλη με τρομερά κυκλοφοριακά προβλήματα (σε ώρες αιχμής μπλοκάρουν κάθε μέρα τα πάντα).

Καλά μωρέ, τα εγγόνια σου θα απασχολήσει το ζήτημα. Μην ταλαιπωρείς το μυαλό σου.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.071 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.071 μηνύματα.
Τα παίρνουν παιδάκια και τα οδηγάνε ανάμεσα στους πεζούς και μάλιστα χωρίς κράνος. Επικίνδυνο.
ειναι πολυ βολικα υπο προυποθεσεις πχ βραδυ, βολτα παραλια ή αν βιαζεσαι και δεν ερχεται αστικο ή εχουν απεργια. Ομως πλεον η τροχαια αρχισε να γραφει κανονικα γινανε αυστηροι ως προς τα πατινια, απαιτουν κρανος πλεον.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.071 μηνύματα.
 

glayki

Περιβόητο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.460 μηνύματα.

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.071 μηνύματα.

rafaela11

Περιβόητο μέλος

Η Ραφαηλία αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4.124 μηνύματα.
Θα είναι απευθείας ή θα υπάρχουν στάσεις από νέα Ελβετία και μετά, δεν κατάλαβα
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.037 μηνύματα.
Ένας μήνας μάλλον απέμεινε. Άντε να βλέπω να αρχίζει η επέκταση για τα δυτικά που μας καίει όλους. Να την χαρούν τουλάχιστον τα δισέγγονα.
 

Poirot

Περιβόητο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5.020 μηνύματα.
Αντε τώρα που έγινε ο σεισμός να πουν ότι παίρνει αναβολή για το πρώτο εξάμηνο του 2025 για ελέγχους στατικότητας :lol:
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
ειναι πολυ βολικα υπο προυποθεσεις πχ βραδυ, βολτα παραλια ή αν βιαζεσαι και δεν ερχεται αστικο ή εχουν απεργια. Ομως πλεον η τροχαια αρχισε να γραφει κανονικα γινανε αυστηροι ως προς τα πατινια, απαιτουν κρανος πλεον.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.071 μηνύματα.

Οι φοιτητές με 16€ το μήνα θα έχουμε απεριόριστες διαδρομές και με αστικά και με μετρό, τέλεια!!

It is happening!
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.037 μηνύματα.

Οι φοιτητές με 16€ το μήνα θα έχουμε απεριόριστες διαδρομές και με αστικά και με μετρό, τέλεια!!

It is happening!

Μόνο που οι τρομπες έκαναν ολόκληρο σκάνδαλο εκατομμυρίων με τα εισιτήρια Thesstickets που θα ήταν ενιαία εισιτήρια Μετρό-Λεωφορείων όπως είναι στην Αθήνα αλλά εν τέλει εξαφανίστηκαν. Θα είμαστε η πρώτη πόλη που άλλα εισιτήρια θέλει το ένα μέσο άλλα το άλλο.

Θα δώσεις 8 ευρώ για απεριόριστα στο μετρό και άλλα 8 για τα αστικά. Τα εισιτήρια δεν είναι ενιαία. Κάπως έτσι η πτώση των τιμών είναι πλασματική καθώς 13,5 ευρώ έκανε η μειωμένη μηνιαία κάρτα ΟΑΣΘ και 27 ευρώ η ολόκληρη. Άρα όχι μόνο δεν έπεσε αλλά έμμεσα αυξήθηκε εάν θέλεις και τα δύο μέσα.

Στα θετικά τουλάχιστον είναι πως όντως οι τιμές εισιτηρίων φαίνεται να πέφτουν σε νορμάλ επίπεδα επί τέλους (πάντα μιλάμε για το ενδεχόμενο κάποιος να μετακινείται μόνο με το ένα μέσο).
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.

Οι φοιτητές με 16€ το μήνα θα έχουμε απεριόριστες διαδρομές και με αστικά και με μετρό, τέλεια!!

It is happening!
1 Τιμές εισιτηρίων λεωφορείων αστικής ζώνης α) Η τιμή του βασικού εισιτηρίου για την αστική ζώνη, με ισχύ σε όλα τα λεωφορεία αστικής συγκοινωνίας (αρμοδιότητας Ο.Σ.Ε.Θ. Α.Ε.) ορίζεται σε 0,60 ΕΥΡΩ. Το εισιτήριο είναι χρονικής ισχύος εβδομήντα (70) λεπτών της ώρας από την επικύρωση του κατά την πρώτη επιβίβαση και με δυνατότητα απεριόριστων μετεπιβιβάσεων εντός αυτού του χρονικού διαστήματος. Το εισιτήριο αυτό δεν ισχύει για μετακινήσεις στην περιαστική ζώνη και δεν ισχύει για τις ειδικές λεωφορειακές γραμμές: express Αεροδρομίου Μακεδονία, Πολιτιστική Γραμμή καθώς και τις ειδικές λεωφορειακές γραμμές express όλων των παρόχων όπως καθορίζονται με αποφάσεις του Ο.Σ.Ε.Θ. Α.Ε. σύμφωνα με την υπ’ αρ. 170708/09.08.2024 (Β’ 5055) απόφαση. Τιμή του αντίστοιχου μειωμένου εισιτηρίου: 0,30 ΕΥΡΩ..
Αυτό με τα 30 λεπτά για το μειωμένο εισιτήριο μου φαίνεται απίστευτο...
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top