American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.856 μηνύματα.

01-12-24

00:24
Είδα αυτό το video, οι στάσεις ειναι υπερβολικά κοντά μεταξύ τους. Τόσο κοντά που σε κάποιο σημείο μπορείς να διακρίνεις από τον σταθμό την επόμενη στάση. Ποιο το νόημα σε αυτό?? Επίσης, οι ανακοινώσεις είναι πολύ πρόχειρα ηχογραφημενες, καμία σχέση με το Μετρό της Αθήνας.
Unboxholics
Πολύ δραστήριο μέλος
Η Unboxholics αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 1.554 μηνύματα.

01-12-24

06:17
Γενικα ετσι ειναι η θεσσαλονικη και το κεντρο. Απο το πανεπιστημιο για να πας στην αριστοτελους ειναι 10-15 λεπτα υποθεση με τα ποδιαΕίδα αυτό το video, οι στάσεις ειναι υπερβολικά κοντά μεταξύ τους
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.023 μηνύματα.

01-12-24

07:26
Ε αυτα συμβαινουν στην αρχη
Αλλα ρε παιδι εκει στα beta test τσιγάρο δεν αναψαν...λεμε τωρα.
www.foititikanea.gr
Αλλα ρε παιδι εκει στα beta test τσιγάρο δεν αναψαν...λεμε τωρα.

Μετρό Θεσσαλονίκης: "Εντοπίστηκε πυρκαγιά, αποχωρήστε από τον σταθμό αμέσως" / Viral ΒΙΝΤΕΟ από το περιστατικό
Μετρό Θεσσαλονίκης: "Εντοπίστηκε πυρκαγιά, αποχωρήστε από τον σταθμό αμέσως" - Μετρό Θεσσαλονίκης: Δεν έλειψαν οι ατυχίες στην πρώτη μέρα λειτουργίας...

juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.

01-12-24

08:32
Άμα του κόψουν 300 ευρώ πρόστιμο, να δούμε αν άλλος θα θέλει να ξανακαπνίσει.Ε αυτα συμβαινουν στην αρχη
Αλλα ρε παιδι εκει στα beta test τσιγάρο δεν αναψαν...λεμε τωρα.
![]()
Μετρό Θεσσαλονίκης: "Εντοπίστηκε πυρκαγιά, αποχωρήστε από τον σταθμό αμέσως" / Viral ΒΙΝΤΕΟ από το περιστατικό
Μετρό Θεσσαλονίκης: "Εντοπίστηκε πυρκαγιά, αποχωρήστε από τον σταθμό αμέσως" - Μετρό Θεσσαλονίκης: Δεν έλειψαν οι ατυχίες στην πρώτη μέρα λειτουργίας...www.foititikanea.gr
glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.458 μηνύματα.

01-12-24

09:00
Ο καιρός εγκαινίασε με το δικό του τρόπο το μετρό.. Λυσσομαναει ο αέρας και η βροχή με τέτοιο τρόπο που και να θες να πας για μια δοκιμή θα γίνεις μούσκεμα.
Guest 881237
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

01-12-24

09:05
Κ στην Αθήνα Σύνταγμα - Μοναστηράκι 10' είναιΓενικα ετσι ειναι η θεσσαλονικη και το κεντρο. Απο το πανεπιστημιο για να πας στην αριστοτελους ειναι 10-15 λεπτα υποθεση με τα ποδια
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.

01-12-24

09:22
Ο χρόνος είναι απίστευτα μειωμένος. Και προφανώς δεν υπάρχουν πλέον πορείες, μποτιλιαρίσματα, κλείσιμο δρόμων για έργα...
chester20080
Επιφανές μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.

01-12-24

09:53
"Ο πλήρης χάρτης του μετρό της Θεσσαλονίκης, με το πλήρες έργο να προβλέπεται να παραδοθεί μέσα στις επόμενες δεκαετίες. Η γραμμή που παραδίδεται το 2024 είναι η κόκκινη, από τον σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι την Πυλαία. Έως τα μέσα του 2025 θα παραδοθεί και η μπλε, μέχρι την Καλαμαριά και την Μίκρα. Ο σχεδιασμός των γραμμών άλλαξε τους τελευταίους μήνες και οι νέες γραμμές που θα αρχίσουν να χτίζονται είναι: 1) Η πράσινη, από Εύοσμο και ΚΤΕΛ Μακεδονίας μέχρι την Τούμπα και την Πυλαία 2) Η κίτρινη από Ευκαρπία μέχρι την Νεάπολη και τον Βαρδάρη και 3) Ο προαστιακός (μάλλον) σιδηρόδρομος που θα συνδέει το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης με τις υπόλοιπες γραμμές του μετρό."
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.036 μηνύματα.

01-12-24

10:20
Η γραμμή που περνάει από Τσιμισκή είναι ο,τι πιο άχρηστο έχω δει στη ζωή μου. Κυριολεκτικά Τσιμισκή-Εγνατία είναι 5 λεπτά υπόθεση, μια ευθεία με τα πόδια. Ποιος ο λόγος να έχει δύο διαφορετικές γραμμές τόσο κοντά; μλκιες. Ας φροντίσουν να ενώσουν τα δυτικά και το αεροδρόμιο και τα άλλα τα βλέπουμε. Ιδανικά πρέπει να υπάρχει άξονας από Σίνδο (να σώσει τους καημένους τους βιομηχανικούς εργάτες από τη κόλαση του περιφερειακού και τους έρμους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ από τον ΟΑΣΘ) έως και Πανόραμα."Ο πλήρης χάρτης του μετρό της Θεσσαλονίκης, με το πλήρες έργο να προβλέπεται να παραδοθεί μέσα στις επόμενες δεκαετίες. Η γραμμή που παραδίδεται το 2024 είναι η κόκκινη, από τον σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι την Πυλαία. Έως τα μέσα του 2025 θα παραδοθεί και η μπλε, μέχρι την Καλαμαριά και την Μίκρα. Ο σχεδιασμός των γραμμών άλλαξε τους τελευταίους μήνες και οι νέες γραμμές που θα αρχίσουν να χτίζονται είναι: 1) Η πράσινη, από Εύοσμο και ΚΤΕΛ Μακεδονίας μέχρι την Τούμπα και την Πυλαία 2) Η κίτρινη από Ευκαρπία μέχρι την Νεάπολη και τον Βαρδάρη και 3) Ο προαστιακός (μάλλον) σιδηρόδρομος που θα συνδέει το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης με τις υπόλοιπες γραμμές του μετρό."
View attachment 142268
Ο Προαστιακός μας μάρανε.
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.

01-12-24

10:57
Ε, ναι, η γραμμη του μετρό Θεσσαλονίκης που περνά από την Τσιμισκή και την Εγνατία έχει προκαλέσει καποιες συζητήσεις, γιατι η μικρή απόσταση ανάμεσά τους όντως θέτει ερωτήματα για τη χρησιμότητά της. Όμως οι δύο αυτοί δρόμοι εξυπηρετούν πολλές και διαφορετικές ανάγκες.
Ξέρω πως το βασικότερο βέβαια είναι η κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση. Η Τσιμισκή είναι βασική εμπορική αρτηρία με σημαντικό φορτίο πεζών και οχημάτων. Επομένως, μια στάση εκεί περα μπορεί να μειώσει τη χρήση ΙΧ για επισκέψεις στο κέντρο.
Επίσης παρέχει προσβαση σε διαφορετικές περιοχές. Η Εγνατία εξυπηρετεί την πανεπιστημιακή κοινότητα, δημόσιες υπηρεσίες και άλλες περιοχές πιο κοντά στο βόρειο τμήμα του κέντρου. Οι στάσεις έχουν τετοια τοποθέτηση ώστε να μειωθούν οι αποστάσεις για διαφορετικούς χρήστες.
Η σύνδεση με άλλες μεταφορές είναι σημαντικό. Οι δύο στάσεις μαλλον εξυπηρετούν διαφορετικές γραμμές ή κόμβους ανταπόκρισης και ενισχύουν τη συνολική λειτουργικότητα του δικτύου.
Παρα το ότι το περπάτημα στην Τσιμισκή μπορεί να είναι εύκολο, οι στάσεις ίσως στοχεύουν να προσφέρουν εναλλακτική λύση κυρίως σε ηλικιωμένους, άτομα με κινητικές δυσκολίες και όσους κουβαλούν βάρος, άτομα τα οποία μέχρι τώρα ήταν αποκλεισμένα. Το μετρό είναι πιο ινκλούζιβ.
Ξέρω πως το βασικότερο βέβαια είναι η κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση. Η Τσιμισκή είναι βασική εμπορική αρτηρία με σημαντικό φορτίο πεζών και οχημάτων. Επομένως, μια στάση εκεί περα μπορεί να μειώσει τη χρήση ΙΧ για επισκέψεις στο κέντρο.
Επίσης παρέχει προσβαση σε διαφορετικές περιοχές. Η Εγνατία εξυπηρετεί την πανεπιστημιακή κοινότητα, δημόσιες υπηρεσίες και άλλες περιοχές πιο κοντά στο βόρειο τμήμα του κέντρου. Οι στάσεις έχουν τετοια τοποθέτηση ώστε να μειωθούν οι αποστάσεις για διαφορετικούς χρήστες.
Η σύνδεση με άλλες μεταφορές είναι σημαντικό. Οι δύο στάσεις μαλλον εξυπηρετούν διαφορετικές γραμμές ή κόμβους ανταπόκρισης και ενισχύουν τη συνολική λειτουργικότητα του δικτύου.
Παρα το ότι το περπάτημα στην Τσιμισκή μπορεί να είναι εύκολο, οι στάσεις ίσως στοχεύουν να προσφέρουν εναλλακτική λύση κυρίως σε ηλικιωμένους, άτομα με κινητικές δυσκολίες και όσους κουβαλούν βάρος, άτομα τα οποία μέχρι τώρα ήταν αποκλεισμένα. Το μετρό είναι πιο ινκλούζιβ.
chester20080
Επιφανές μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.

01-12-24

12:17

Ικανοποίηση για την πρώτη μέρα λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης
Τα μικροπροβλήματα που καταγράφηκαν σε κάποιους σταθμούς δεν επισκίασαν τον ενθουσιασμό για το νέο μέσο μαζικής μεταφοράς της πόλης
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

01-12-24

13:09
Ακριβώς ο κόσμος μοιράζεται μεταξύ των δυο σταθμών και είναι πρακτική που εφαρμόζεται και στην Αθήνα.Ξέρω πως το βασικότερο βέβαια είναι η κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση. Η Τσιμισκή είναι βασική εμπορική αρτηρία με σημαντικό φορτίο πεζών και οχημάτων. Επομένως, μια στάση εκεί περα μπορεί να μειώσει τη χρήση ΙΧ για επισκέψεις στο κέντρο.
Πολύ κακή η εικόνα της κυβέρνησης να κάνει την συνέντευξη τύπου μπροστά από το κέντρο τηλεδιοίκησης.
Επίσης κακή η εικόνα οι πολιτικοί να κάνουν τους CEO και να φλεξάρουν το Μετρό ως δικό τους δημιούργημα. Τα εγκαίνια έπρεπε να το κάνει ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό.
BaSO4
Δραστήριο μέλος
Η Δρ. Βουλίδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 744 μηνύματα.

01-12-24

13:26
Διάβασέ το χωρίς το 4!ρε συ πάντα ήθελα να σε ρωτήσω, γιατί σε λένε θειικό βάριο;
Είναι λογοπαίγνιο με το όνομά μου 

American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.856 μηνύματα.

01-12-24

13:29
Χάλασε και η σκάλα από την πολύ χρήση.



Μήτσος10
Διάσημο μέλος
Ο Μήτσος10 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 16 ετών και επαγγέλλεται Μαθητής/τρια. Έχει γράψει 2.610 μηνύματα.

01-12-24

13:31
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΔιάβασέ το χωρίς το 4!
Είναι λογοπαίγνιο με το όνομά μου
Ωραίο, ευφάνταστο
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.036 μηνύματα.

01-12-24

13:43
Όπως είπα και σε προηγούμενες σελίδες, η γειτνίαση των στάσεων Τσιμισκή-Εγνατίας δεν είναι πρακτικά ωφέλιμη. Για εμένα θα άξιζε περισσότερο να μελετούσαν το ενδεχόμενο μια νέα μεγάλη γραμμή να ήταν πάνω από τα πανεπιστήμια. Να καλύπτει από ανατολικά περιοχές όπως η Χαριλάου και η Άνω Τούμπα και εν συνεχεία να εξυπηρετεί περιοχές που δεν θα έχουν κοντινή πρόσβαση όπως Σαράντα Εκκλησιές, Άνω Πόλη, Κάστρα, Συκιές κ.λπ. Αυτό θα ήταν πολύ πιο πρακτικό από τον άξονα της Τσιμισκής. Βέβαια πρέπει επειγόντως να ενωθούν τα ΚΤΕΛ Μακεδονίας. Είναι νευραλγικό σημείο που πρέπει να φτάσει το μετρό.
Στο κάτω κάτω της γραφής ακόμα είμαστε μόνο στα σχέδια αλλά στις πράξεις έχουμε πρόβλημα. Μάλλον θα περιμένουμε την επέκταση της Καλαμαριάς για να δούμε τι άλλο θα αρχίσει να γίνεται. Ιδανικά (όσο και αν δεν με συμφέρει επειδή εγώ θέλω την επέκταση του Αεροδρομίου) προτεραιότητα θα πρέπει να έχουν τα δυτικά. Οι κάτοικοι αυτών των περιοχών είναι διαρκώς παραγκωνισμένοι σε αυτή τη πόλη.
Στο κάτω κάτω της γραφής ακόμα είμαστε μόνο στα σχέδια αλλά στις πράξεις έχουμε πρόβλημα. Μάλλον θα περιμένουμε την επέκταση της Καλαμαριάς για να δούμε τι άλλο θα αρχίσει να γίνεται. Ιδανικά (όσο και αν δεν με συμφέρει επειδή εγώ θέλω την επέκταση του Αεροδρομίου) προτεραιότητα θα πρέπει να έχουν τα δυτικά. Οι κάτοικοι αυτών των περιοχών είναι διαρκώς παραγκωνισμένοι σε αυτή τη πόλη.
glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.458 μηνύματα.

01-12-24

13:56
1.32 αναχώρηση από ανατολικά και άφιξη 1.52 Βενιζέλου... Με τον ΟΑΣΘ θα ήμουν ακόμη στη στάση.
Στα bonus οι γυάλινες βιτρίνες που χωρίζουν τους συρμούς από τον κόσμο για extra ασφάλεια
Στα bonus οι γυάλινες βιτρίνες που χωρίζουν τους συρμούς από τον κόσμο για extra ασφάλεια
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.

01-12-24

14:21
Δάκρυα χαράς βλέποντας όλο αυτό τον πλούτο που κρύβονταν αιώνες στα έγκατα της Θεσσαλονίκης.
Πιστεύω πως η περιοχή προς την Καλαμαριά (που σωστά και ευτυχώς είναι η επόμενη προέκταση) θα μας αποκαλύψει και άλλα πολλά ευρήματα, ίσως και εκπλήξεις.
Πιστεύω πως η περιοχή προς την Καλαμαριά (που σωστά και ευτυχώς είναι η επόμενη προέκταση) θα μας αποκαλύψει και άλλα πολλά ευρήματα, ίσως και εκπλήξεις.
chester20080
Επιφανές μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.

01-12-24

14:27
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
σαν πολύ δεν εκανε; υποτιθεται 17 λεπτα ειναι απο τη μία ακρη στην αλλη1.32 αναχώρηση από ανατολικά και άφιξη 1.52 Βενιζέλου... Με τον ΟΑΣΘ θα ήμουν ακόμη στη στάση.
Στα bonus οι γυάλινες βιτρίνες που χωρίζουν τους συρμούς από τον κόσμο για extra ασφάλεια
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 175 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- camil
- charmander
- giannhs2001
- touvlo
- fockos
- chester20080
- Corfu kitty
- Memetchi
- Reader
- Unboxholics
- Scandal
- Kate1914
- Paragontas7000
- American Economist
- AggelikiGr
- A350
- synthnightingale
- giorgos5002
- Jack of Spades
- Rene2004
- bibliofagos
- johnsala
- back2967
- Ilma
- Joji
- Wonderkid
- taketrance
- gegeorgiou90
- userguest
- psaiek
- Athens2002
- fmarulezkd
- thenutritionist
- fourkaki
- Ωρορα
- rafaela11
- Sosstoss
- GeorgePap2003
- vasilis123321
- Entropy24
- J.Cameron
- aggelosst9
- Jim175
- alexis.patrinos
- Libertus
- msk
- P.Dam.
- Ryuzaki
- Totreno
- teoaenaos
- phleidhs
- Μήτσος10
- tsiobieman
- Nala
- Debugging_Demon
- Dr. Gl. Luminous
- Hased Babis
- NeosUser2023
- Hecticism
- MrT
- Αντικειμενικός
- User2350
- jj!
- donut_daddy
- jellojina
- Wilsongeo
- Fernando_A
- Esperos1
- hirasawayui
- ana.roi
- marww
- Alessandra Eliza
- KTr!
- ilias_21
- Maynard
- Shadowban
- aggorf
- Δροσουλίτης
- Meow
- bigthor
- AK-92
- Εχέμυθη
- tslef8
- alexd99
- ggl
- ougka pougka
- parrot/παπαγάλος
- i11i1i1i1ii1i1i
- Mt73
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.