Μετρό Θεσσαλονίκης

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.855 μηνύματα.
Είδα αυτό το video, οι στάσεις ειναι υπερβολικά κοντά μεταξύ τους. Τόσο κοντά που σε κάποιο σημείο μπορείς να διακρίνεις από τον σταθμό την επόμενη στάση. Ποιο το νόημα σε αυτό?? Επίσης, οι ανακοινώσεις είναι πολύ πρόχειρα ηχογραφημενες, καμία σχέση με το Μετρό της Αθήνας.

 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 1.554 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.023 μηνύματα.
Ε αυτα συμβαινουν στην αρχη
Αλλα ρε παιδι εκει στα beta test τσιγάρο δεν αναψαν...λεμε τωρα.

 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.
Ε αυτα συμβαινουν στην αρχη
Αλλα ρε παιδι εκει στα beta test τσιγάρο δεν αναψαν...λεμε τωρα.

Άμα του κόψουν 300 ευρώ πρόστιμο, να δούμε αν άλλος θα θέλει να ξανακαπνίσει.
 

glayki

Περιβόητο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.458 μηνύματα.
Ο καιρός εγκαινίασε με το δικό του τρόπο το μετρό.. Λυσσομαναει ο αέρας και η βροχή με τέτοιο τρόπο που και να θες να πας για μια δοκιμή θα γίνεις μούσκεμα.
 

Guest 881237

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.
Ο χρόνος είναι απίστευτα μειωμένος. Και προφανώς δεν υπάρχουν πλέον πορείες, μποτιλιαρίσματα, κλείσιμο δρόμων για έργα...
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.
"Ο πλήρης χάρτης του μετρό της Θεσσαλονίκης, με το πλήρες έργο να προβλέπεται να παραδοθεί μέσα στις επόμενες δεκαετίες. Η γραμμή που παραδίδεται το 2024 είναι η κόκκινη, από τον σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι την Πυλαία. Έως τα μέσα του 2025 θα παραδοθεί και η μπλε, μέχρι την Καλαμαριά και την Μίκρα. Ο σχεδιασμός των γραμμών άλλαξε τους τελευταίους μήνες και οι νέες γραμμές που θα αρχίσουν να χτίζονται είναι: 1) Η πράσινη, από Εύοσμο και ΚΤΕΛ Μακεδονίας μέχρι την Τούμπα και την Πυλαία 2) Η κίτρινη από Ευκαρπία μέχρι την Νεάπολη και τον Βαρδάρη και 3) Ο προαστιακός (μάλλον) σιδηρόδρομος που θα συνδέει το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης με τις υπόλοιπες γραμμές του μετρό."
FB_IMG_1733039605095.jpg
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.036 μηνύματα.
"Ο πλήρης χάρτης του μετρό της Θεσσαλονίκης, με το πλήρες έργο να προβλέπεται να παραδοθεί μέσα στις επόμενες δεκαετίες. Η γραμμή που παραδίδεται το 2024 είναι η κόκκινη, από τον σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι την Πυλαία. Έως τα μέσα του 2025 θα παραδοθεί και η μπλε, μέχρι την Καλαμαριά και την Μίκρα. Ο σχεδιασμός των γραμμών άλλαξε τους τελευταίους μήνες και οι νέες γραμμές που θα αρχίσουν να χτίζονται είναι: 1) Η πράσινη, από Εύοσμο και ΚΤΕΛ Μακεδονίας μέχρι την Τούμπα και την Πυλαία 2) Η κίτρινη από Ευκαρπία μέχρι την Νεάπολη και τον Βαρδάρη και 3) Ο προαστιακός (μάλλον) σιδηρόδρομος που θα συνδέει το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης με τις υπόλοιπες γραμμές του μετρό."
View attachment 142268
Η γραμμή που περνάει από Τσιμισκή είναι ο,τι πιο άχρηστο έχω δει στη ζωή μου. Κυριολεκτικά Τσιμισκή-Εγνατία είναι 5 λεπτά υπόθεση, μια ευθεία με τα πόδια. Ποιος ο λόγος να έχει δύο διαφορετικές γραμμές τόσο κοντά; μλκιες. Ας φροντίσουν να ενώσουν τα δυτικά και το αεροδρόμιο και τα άλλα τα βλέπουμε. Ιδανικά πρέπει να υπάρχει άξονας από Σίνδο (να σώσει τους καημένους τους βιομηχανικούς εργάτες από τη κόλαση του περιφερειακού και τους έρμους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ από τον ΟΑΣΘ) έως και Πανόραμα.

Ο Προαστιακός μας μάρανε.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.
Ε, ναι, η γραμμη του μετρό Θεσσαλονίκης που περνά από την Τσιμισκή και την Εγνατία έχει προκαλέσει καποιες συζητήσεις, γιατι η μικρή απόσταση ανάμεσά τους όντως θέτει ερωτήματα για τη χρησιμότητά της. Όμως οι δύο αυτοί δρόμοι εξυπηρετούν πολλές και διαφορετικές ανάγκες.
Ξέρω πως το βασικότερο βέβαια είναι η κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση. Η Τσιμισκή είναι βασική εμπορική αρτηρία με σημαντικό φορτίο πεζών και οχημάτων. Επομένως, μια στάση εκεί περα μπορεί να μειώσει τη χρήση ΙΧ για επισκέψεις στο κέντρο.
Επίσης παρέχει προσβαση σε διαφορετικές περιοχές. Η Εγνατία εξυπηρετεί την πανεπιστημιακή κοινότητα, δημόσιες υπηρεσίες και άλλες περιοχές πιο κοντά στο βόρειο τμήμα του κέντρου. Οι στάσεις έχουν τετοια τοποθέτηση ώστε να μειωθούν οι αποστάσεις για διαφορετικούς χρήστες.
Η σύνδεση με άλλες μεταφορές είναι σημαντικό. Οι δύο στάσεις μαλλον εξυπηρετούν διαφορετικές γραμμές ή κόμβους ανταπόκρισης και ενισχύουν τη συνολική λειτουργικότητα του δικτύου.
Παρα το ότι το περπάτημα στην Τσιμισκή μπορεί να είναι εύκολο, οι στάσεις ίσως στοχεύουν να προσφέρουν εναλλακτική λύση κυρίως σε ηλικιωμένους, άτομα με κινητικές δυσκολίες και όσους κουβαλούν βάρος, άτομα τα οποία μέχρι τώρα ήταν αποκλεισμένα. Το μετρό είναι πιο ινκλούζιβ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Ξέρω πως το βασικότερο βέβαια είναι η κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση. Η Τσιμισκή είναι βασική εμπορική αρτηρία με σημαντικό φορτίο πεζών και οχημάτων. Επομένως, μια στάση εκεί περα μπορεί να μειώσει τη χρήση ΙΧ για επισκέψεις στο κέντρο.
Ακριβώς ο κόσμος μοιράζεται μεταξύ των δυο σταθμών και είναι πρακτική που εφαρμόζεται και στην Αθήνα.


Πολύ κακή η εικόνα της κυβέρνησης να κάνει την συνέντευξη τύπου μπροστά από το κέντρο τηλεδιοίκησης.

Επίσης κακή η εικόνα οι πολιτικοί να κάνουν τους CEO και να φλεξάρουν το Μετρό ως δικό τους δημιούργημα. Τα εγκαίνια έπρεπε να το κάνει ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό.
 

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η Δρ. Βουλίδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 744 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.855 μηνύματα.
Χάλασε και η σκάλα από την πολύ χρήση.😂😂

IMG_0221.jpeg
 

Μήτσος10

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος10 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 16 ετών και επαγγέλλεται Μαθητής/τρια. Έχει γράψει 2.609 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.036 μηνύματα.
Όπως είπα και σε προηγούμενες σελίδες, η γειτνίαση των στάσεων Τσιμισκή-Εγνατίας δεν είναι πρακτικά ωφέλιμη. Για εμένα θα άξιζε περισσότερο να μελετούσαν το ενδεχόμενο μια νέα μεγάλη γραμμή να ήταν πάνω από τα πανεπιστήμια. Να καλύπτει από ανατολικά περιοχές όπως η Χαριλάου και η Άνω Τούμπα και εν συνεχεία να εξυπηρετεί περιοχές που δεν θα έχουν κοντινή πρόσβαση όπως Σαράντα Εκκλησιές, Άνω Πόλη, Κάστρα, Συκιές κ.λπ. Αυτό θα ήταν πολύ πιο πρακτικό από τον άξονα της Τσιμισκής. Βέβαια πρέπει επειγόντως να ενωθούν τα ΚΤΕΛ Μακεδονίας. Είναι νευραλγικό σημείο που πρέπει να φτάσει το μετρό.

Στο κάτω κάτω της γραφής ακόμα είμαστε μόνο στα σχέδια αλλά στις πράξεις έχουμε πρόβλημα. Μάλλον θα περιμένουμε την επέκταση της Καλαμαριάς για να δούμε τι άλλο θα αρχίσει να γίνεται. Ιδανικά (όσο και αν δεν με συμφέρει επειδή εγώ θέλω την επέκταση του Αεροδρομίου) προτεραιότητα θα πρέπει να έχουν τα δυτικά. Οι κάτοικοι αυτών των περιοχών είναι διαρκώς παραγκωνισμένοι σε αυτή τη πόλη.
 

glayki

Περιβόητο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.458 μηνύματα.
1.32 αναχώρηση από ανατολικά και άφιξη 1.52 Βενιζέλου... Με τον ΟΑΣΘ θα ήμουν ακόμη στη στάση.
Στα bonus οι γυάλινες βιτρίνες που χωρίζουν τους συρμούς από τον κόσμο για extra ασφάλεια
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Web developer και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 20.076 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.
Δάκρυα χαράς βλέποντας όλο αυτό τον πλούτο που κρύβονταν αιώνες στα έγκατα της Θεσσαλονίκης.
Πιστεύω πως η περιοχή προς την Καλαμαριά (που σωστά και ευτυχώς είναι η επόμενη προέκταση) θα μας αποκαλύψει και άλλα πολλά ευρήματα, ίσως και εκπλήξεις.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.068 μηνύματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

1.32 αναχώρηση από ανατολικά και άφιξη 1.52 Βενιζέλου... Με τον ΟΑΣΘ θα ήμουν ακόμη στη στάση.
Στα bonus οι γυάλινες βιτρίνες που χωρίζουν τους συρμούς από τον κόσμο για extra ασφάλεια
σαν πολύ δεν εκανε; υποτιθεται 17 λεπτα ειναι απο τη μία ακρη στην αλλη
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top