Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 30,840 μηνύματα.
11-09-24
21:03
Ειναι ασχετο με την αξιολογηση εκπαιδευτικων...αλλα δεν ηθελα να βαλω την ειδηση στην επικαιροτητα..ειναι σωστο να υπαρχει ενα θεμα για την εκπαιδευση...και θα καλεσω τους διαχειριστες μηπως αλλαξουν τον τιτλο...μιλαω για θεμα στο στεκυ και οχι για το ισκουλ.ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΣΤΕΚΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ.Μπορει να ειμαι αυτο με αλλαγη τιτλου.
Η φινλανδια ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΑ...ηταν αυτη που πρωτοπορισε και για το ψηφιακο σχολειο..ειδε..ηλθε και απηλθε...τουτεστιν οι ανθρωποι κανουν δουλεια...εφαρμοζουν κατι οχι απλα για να το εφαρμοσουν..αλλα για να δουν αν εχει αποτελεσματα..δενε χει; το αλλαζουν.
ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ.Οχι σε ολη την Φινλανδια για την ωρα..σε μια πολη..αλλα ποσο σημαντικο ειανι και δειχνει την κουλτουρα τους!
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!
Για αυτο και μου αρεσουν οι σκανδιναβικες χωρες γμτ/Ακριβως για αυτο
@Himela
Η φινλανδια ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΑ...ηταν αυτη που πρωτοπορισε και για το ψηφιακο σχολειο..ειδε..ηλθε και απηλθε...τουτεστιν οι ανθρωποι κανουν δουλεια...εφαρμοζουν κατι οχι απλα για να το εφαρμοσουν..αλλα για να δουν αν εχει αποτελεσματα..δενε χει; το αλλαζουν.
ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ.Οχι σε ολη την Φινλανδια για την ωρα..σε μια πολη..αλλα ποσο σημαντικο ειανι και δειχνει την κουλτουρα τους!
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!
Για αυτο και μου αρεσουν οι σκανδιναβικες χωρες γμτ/Ακριβως για αυτο
Στο Ριχιμάκι της Φινλανδίας, οι μαθητές άφησαν στο σπίτι τα smartphones και τα τάμπλετ και πάνε για μάθημα με βιβλία, τετράδια, μολύβια και στυλό.Φινλανδία: Σχολείο επιστρέφει στο… παρελθόν, με χαρτί, μολύβι, βιβλία και στυλό
Γονείς, καθηγητές και επιστήμονες επισημαίνουν ότι οι συνεχείς αντιπερισπασμοί από τη χρήση ψηφιακών συσκευών κάνουν πολλά παιδιά νευρικά.www.kathimerini.gr
Οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί αυτής της πόλης, ανήσυχοι για τον αντίκτυπο που έχουν οι οθόνες στα παιδιά και παρά το γεγονός ότι το φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα επαινείται για την ετοιμότητά του να εισάγει νέες τεχνολογίες στις αίθουσες, αποφάσισαν να κάνουν βήματα προς τα πίσω και προς τις παραδοσιακές μορφές μάθησης και διδασκαλίας.
Μέχρι πρόσφατα, πολλά σχολεία έδιναν δωρεάν φορητούς υπολογιστές σε όλους τους μαθητές, από την ηλικία των 11 ετών.
Το Ριχιμάκι, μια πόλη περίπου 30.000 κατοίκων, 70 χλμ βόρεια της πρωτεύουσας Ελσίνκι, από το 2018 είχε σταματήσει να χρησιμοποιεί τα περισσότερα βιβλία στα γυμνάσια. Ωστόσο, πλέον προσπαθεί κάτι διαφορετικό: να επιστρέψει στο στυλό και το χαρτί.
Η καθηγήτρια αγγλικών στο Γυμνάσιο Πογιολανρίνε, Μάια Καουνόνεν, εξήγησε στο Reuters ότι «οι νέοι χρησιμοποιούν τόσο πολύ τηλέφωνα και ψηφιακές συσκευές αυτές τις μέρες που δεν θέλουμε το σχολείο να είναι ένα από τα μέρη όπου τα παιδιά κοιτάζουν μόνο οθόνες», διότι οι συνεχείς αντιπερισπασμοί από τη χρήση ψηφιακών συσκευών κάνουν πολλά παιδιά νευρικά και πολύ δύσκολο να συγκεντρωθούν.
«Οι περισσότεροι μαθητές έκαναν τις ασκήσεις όσο πιο γρήγορα μπορούσαν, ώστε να μπορούν στη συνέχεια να παίζουν παιχνίδια και να συνομιλούν σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης», είπε. «Σε ελάχιστο χρόνο άλλαζαν καρτέλες (tabs) στο πρόγραμμα περιήγησης. Oταν ο δάσκαλος ερχόνταν δίπλα τους, έλεγαν: “Ναι, έκανα την άσκηση”».
Τα τελευταία χρόνια, σε όλη την Φινλανδία, διαπιστώθηκε μια υποχώρηση των καλών μαθησιακών αποτελεσμάτων στα παιδιά. Ετσι, η κυβέρνηση σχεδίασε νέα νομοθεσία για την απαγόρευση της χρήσης συσκευών προσωπικής χρήσης, όπως τηλέφωνα, κατά τις σχολικές ώρες, για να μειώσει τον χρόνο έκθεσης των παιδιών στην οθόνη.
Μία από τις μαθήτριες της Καουνόνεν, η 14χρονη Ελε Σόκα είπε ότι δεν συγκεντρωνόταν πάντα κατά τη διάρκεια των σχολικών μαθημάτων, όταν αυτά γίνονταν με ψηφιακά μέσα. «Ορισμένες φορές παρασυρόμουν και πήγαινα σε άλλους ιστότοπους», είπε.
Ακόμη δύο μαθητές της Β’ Γυμνασίου, ο Μίκο Μαντίλα και η Ινκα Ουάρο, 14 ετών και οι δύο, τόνισαν ότι η συγκέντρωσή τους βελτιώθηκε από τότε που επέστρεψαν τα βιβλία. «Η ανάγνωση είναι πολύ πιο εύκολη και μπορώ να διαβάσω πολύ πιο γρήγορα από βιβλία», είπε ο Μίκο, αν και πρόσθεσε ότι το γράψιμο είναι ευκολότερο σε μια ψηφιακή συσκευή. «Και αν πρέπει να κάνεις τις εργασίες σου στο σπίτι αργά το βράδυ, είναι πιο εύκολο να σε πάρει ο ύπνος όταν δεν έχεις να κοιτάς απλά μια συσκευή», είπε η Ουάρο.
Σύμφωνα με τη Μίνα Πελτοπούρο, κλινική νευροψυχολόγο που συνεργάζεται με τις Αρχές της πόλης στην αλλαγή της σχολικής εκπαίδευσης που προωθείται, ο συνολικός χρόνος έκθεσης σε οθόνη θα πρέπει να μειωθεί στο ελάχιστο. Στη Φινλανδία, οι έφηβοι κατά μέσο όρο βρίσκονται μπροστά από μια οθόνη έως και έξι ώρες την ημέρα. Οπως επισημαίνει η Μίνα Πελτοπούρο, η υπερβολική ψηφιακή χρήση συνοδεύεται από σωματικούς και ψυχικούς κινδύνους, όπως προβλήματα με την όραση και αυξανόμενο άγχος.
«Το άλλο είναι το κάνει κανείς πολλά πράγματα ταυτόχρονα (multi-tasking), τόνισε η Πελτοπούρο. «Ο εγκέφαλος είναι πολύ ευάλωτος στο multi-tasking και ειδικά σε παιδιά νεαρής ηλικίας που δεν μπορεί κανένα να το διαχειριστεί καλά», συμπλήρωσε.
Πηγή: Reuters, ΑΠΕ-ΜΠΕ
Συνημμένα
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,095 μηνύματα.
11-09-24
21:07
Μπράβο στην Φινλανδία για την κίνηση αυτή. Τρομάζω στο γεγονός ότι οι μαθητές σε λίγα χρόνια δεν θα είναι σε θέση να γράφουν λόγω της εξάρτησης που έχουν από την οθόνη. Καλή η τεχνολογία όμως η γραφή πρέπει να γίνεται με τον φυσικό τρόπο καθώς εξασκεί το μυαλό των παιδιών ενώ παράλληλα αναπτύσσει την κριτική σκέψη τους.
Όπως και είμαι κατά της AI στα σχολεία καθώς θα οδηγήσει τα παιδιά σε πλήρη αποχαύνωση.
Όπως και είμαι κατά της AI στα σχολεία καθώς θα οδηγήσει τα παιδιά σε πλήρη αποχαύνωση.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,782 μηνύματα.
11-09-24
21:57
Άκουσα την είδηση στο ΣΚΑΙ μετά από τεχνοφοβικά ρεπορτάζ που συγχαίρουν την κυβέρνηση που σταμάτησε τα κινητά στις τάξεις.
Η πρωτότυπη είδηση βρίσκεται εδώ:
Προφανώς δεν πρόκειται να απαγορευτεί η τεχνολογία στα σχολεία της Φιλανδίας. Απλώς εκεί τα σχολεία είναι ελεύθερα να ακολουθήσουν δικές τους εκπαιδευτικές μεθόδους και πρόβαλαν κάποιο που αποφάσισε να χρησιμοποιήσει παραδοσιακά βιβλία. Γενικά οι δυνατότητες η τεχνολογογία στην εκπαίδευση είναι game changing και δεν γυρνάς πισώ στις παραδοσιακές μεθόδους. Σαν να έχει εφευρεθεί το αυτοκίνητο και να επιστρέφεις πίσω στις άμαξες με τα άλογα.
Η πρωτότυπη είδηση βρίσκεται εδώ:
Προφανώς δεν πρόκειται να απαγορευτεί η τεχνολογία στα σχολεία της Φιλανδίας. Απλώς εκεί τα σχολεία είναι ελεύθερα να ακολουθήσουν δικές τους εκπαιδευτικές μεθόδους και πρόβαλαν κάποιο που αποφάσισε να χρησιμοποιήσει παραδοσιακά βιβλία. Γενικά οι δυνατότητες η τεχνολογογία στην εκπαίδευση είναι game changing και δεν γυρνάς πισώ στις παραδοσιακές μεθόδους. Σαν να έχει εφευρεθεί το αυτοκίνητο και να επιστρέφεις πίσω στις άμαξες με τα άλογα.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,095 μηνύματα.
11-09-24
22:00
Άκουσα την είδηση στο ΣΚΑΙ μετά από τεχνοφοβικά ρεπορτάζ που συγχαίρουν την κυβέρνηση που σταμάτησε τα κινητά στις τάξεις.
Η πρωτότυπη είδηση βρίσκεται εδώ:
Προφανώς δεν πρόκειται να απαγορευτεί η τεχνολογία στα σχολεία της Φιλανδίας. Απλώς εκεί τα σχολεία είναι ελεύθερα να ακολουθήσουν δικές τους εκπαιδευτικές μεθόδους και πρόβαλαν κάποιο που αποφάσισε να χρησιμοποιήσει παραδοσιακά βιβλία. Γενικά οι δυνατότητες η τεχνολογογία στην εκπαίδευση είναι game changing και δεν γυρνάς πισώ στις παραδοσιακές μεθόδους. Σαν να έχει εφευρεθεί το αυτοκίνητο και να επιστρέφεις πίσω στις άμαξες με τα άλογα.
Τόσο game changing που τα παιδιά σε λίγα χρόνια δεν θα είναι σε θέση να γράφουν.
glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 4,830 μηνύματα.
12-09-24
07:00
Για να εντάξεις με σενάρια εκπαιδευτικά( ιδίως στις τελευταίες τάξεις του λυκείου) τις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση θέλεις χρόνο προετοιμασίας στο σπίτι αρκετό και σίγουρα αποδέσμευση απο το κυνήγι της ύλης.
Τα ψηφιακά εργαλεία μπορεί να αποτελέσουν εξαιρετικό μέσο συνεργατικής μάθησης, μπορεί να δι ανθίσουν ένα τυπικό, βαρετό για πολλούς μάθημα, να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των παιδιών και να τα ενεργοποιήσουν, αλλά ΔΕΝ πρέπει η χρήση τους να γίνει αυτοσκοπός που αντικαθιστά την επαφή των παιδιών με το λόγο το γραπτό.
Εκεί χωλαινουν πραγματικά σε βαθμό αυξανόμενα απογοητευτικό. Η τριβή με τα βιβλία και το γραπτό λόγο είναι αναντικατάστατη. Και δεν εννοώ σαφώς αποκλειστικά τα σχολικά.
Τα ψηφιακά εργαλεία μπορεί να αποτελέσουν εξαιρετικό μέσο συνεργατικής μάθησης, μπορεί να δι ανθίσουν ένα τυπικό, βαρετό για πολλούς μάθημα, να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των παιδιών και να τα ενεργοποιήσουν, αλλά ΔΕΝ πρέπει η χρήση τους να γίνει αυτοσκοπός που αντικαθιστά την επαφή των παιδιών με το λόγο το γραπτό.
Εκεί χωλαινουν πραγματικά σε βαθμό αυξανόμενα απογοητευτικό. Η τριβή με τα βιβλία και το γραπτό λόγο είναι αναντικατάστατη. Και δεν εννοώ σαφώς αποκλειστικά τα σχολικά.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 30,840 μηνύματα.
12-09-24
07:28
Δεν ειπε κανεις οχι στην τεχνολογια.Εκει....απο οτι καταλαβα ειχαν πεταξει τα βιβλια και ειχαν ταμπλετ.Αν διαβαζες @akikos το αρθρο..θα εβλεπες τι ελεγαν και τι διαπιστωσαν καθηγητες και γονεις,
Τα παιδια βιαζονταν να κανουν την εργασια,...για να παιξουν μετα παιχνιδια στο ταμπλετ.
Οποτε ειδαν οτι οχι μονο δεν καλυτερευσε η απιδοση τβων παιδιων αλλα χειροτερεψε.Εξου και ο τιτλοε..επιστροφη στα βιβλια καιμολυβια.
ΕΔΩ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΛΥΒΙΑ ΕΧΟΥΜΕ.Ξαναλεω..εκει αντι βιβλιων εχουν ταμολετ λεμε..και τα παιδια παιζουν παιχνιδια.
Το ζητουμενο ειναι να δοκιμαζεις καινουργια οραγματα..αλλα οταν βλεπεις οτι δεν παει καλα να το αναρεις..οπως εκαναν σε μια πολη της φινλανδιας και κατι μου λεει οτι θα ακολουθησουν και αλλες αν αντι βιβλιων εχουν ταμπλετ.
Αν εδω ειχαμε μονο ταμπλετ και οχι βιβλια...δεν θα το αναιρουσαμε.,,διοτι ειμαστε για μουτζες.
Αυτο ειναι το θεμα
Εκει πραττουν...παρατηρουν..και ενεργουνη αναλογα,
Εδω μαλακιζομαστε.
Τα παιδια βιαζονταν να κανουν την εργασια,...για να παιξουν μετα παιχνιδια στο ταμπλετ.
Οποτε ειδαν οτι οχι μονο δεν καλυτερευσε η απιδοση τβων παιδιων αλλα χειροτερεψε.Εξου και ο τιτλοε..επιστροφη στα βιβλια καιμολυβια.
ΕΔΩ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΛΥΒΙΑ ΕΧΟΥΜΕ.Ξαναλεω..εκει αντι βιβλιων εχουν ταμολετ λεμε..και τα παιδια παιζουν παιχνιδια.
Το ζητουμενο ειναι να δοκιμαζεις καινουργια οραγματα..αλλα οταν βλεπεις οτι δεν παει καλα να το αναρεις..οπως εκαναν σε μια πολη της φινλανδιας και κατι μου λεει οτι θα ακολουθησουν και αλλες αν αντι βιβλιων εχουν ταμπλετ.
Αν εδω ειχαμε μονο ταμπλετ και οχι βιβλια...δεν θα το αναιρουσαμε.,,διοτι ειμαστε για μουτζες.
Αυτο ειναι το θεμα
Εκει πραττουν...παρατηρουν..και ενεργουνη αναλογα,
Εδω μαλακιζομαστε.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,782 μηνύματα.
12-09-24
18:39
Δεν ειπε κανεις οχι στην τεχνολογια.Εκει....απο οτι καταλαβα ειχαν πεταξει τα βιβλια και ειχαν ταμπλετ.Αν διαβαζες @akikos το αρθρο..θα εβλεπες τι ελεγαν και τι διαπιστωσαν καθηγητες και γονεις,
Τα παιδια βιαζονταν να κανουν την εργασια,...για να παιξουν μετα παιχνιδια στο ταμπλετ.
Οποτε ειδαν οτι οχι μονο δεν καλυτερευσε η απιδοση τβων παιδιων αλλα χειροτερεψε.Εξου και ο τιτλοε..επιστροφη στα βιβλια καιμολυβια.
ΕΔΩ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΛΥΒΙΑ ΕΧΟΥΜΕ.Ξαναλεω..εκει αντι βιβλιων εχουν ταμολετ λεμε..και τα παιδια παιζουν παιχνιδια.
Το ζητουμενο ειναι να δοκιμαζεις καινουργια οραγματα..αλλα οταν βλεπεις οτι δεν παει καλα να το αναρεις..οπως εκαναν σε μια πολη της φινλανδιας και κατι μου λεει οτι θα ακολουθησουν και αλλες αν αντι βιβλιων εχουν ταμπλετ.
Αν εδω ειχαμε μονο ταμπλετ και οχι βιβλια...δεν θα το αναιρουσαμε.,,διοτι ειμαστε για μουτζες.
Αυτο ειναι το θεμα
Εκει πραττουν...παρατηρουν..και ενεργουνη αναλογα,
Εδω μαλακιζομαστε.
Switching off: Sweden says back-to-basics schooling works on paper | Sweden | The Guardian
Schools minister Lotta Edholm moves students off digital devices and on to books and handwriting, with teachers and experts debating the pros and cons
amp.theguardian.com
Τα tablet έχουν ειδικό λογισμικό για τις σχολικές τάξεις που δίνει την δυνατότητα στον καθηγητή να παγώνει την οθόνη και να ελέγχει τη συσκευή του μαθητή. Η καθητήτρια στο άρθρο σου λέει αυτό το επιχείρημα:
Γι' αυτό δεν φταίνε τα smartphone αλλά οι γονείς που δεν έχουν parental control στις συσκευές των παιδιών τους. Εντελώς ηλίθιο επιχείρημα."Young people are using phones and digital devices so much these days that we didn't want school to be one of the places where children are only staring at screens,"
Τα πλεονεκτήματα των tablet εναντι των παραδοσιακών βιβλιων είναι game changing.
1) Παιδιά με προβλήματα όρασης μπορούν να παρακολουθήσουν πιο εύκολα το μάθημα.
2) Μπορείς ανά πάσα στιγμή να δεις πως λύνουν οι μαθητές σου την άσκηση που του έβαλες να δώσεις κάποια tips κ.λπ.
3) Σεβασμός στο περιβάλλοντος. Δεν χρειάζονται φωτοτυπίες, ούτε εκτύπωση βιβλίων. Τα tablet δεν αντικαθιστούν τα βιβλία αλλά είναι η εξέλιξη των βιβλίων.
4) Συνεχώς Uptodate εκπαιδευτικό υλικό
5) Καλύτερη οργάνωση μαθήματος
Η τάση είναι τα tablet να αντικαθιστούν τα παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας γιατί απλούστατα είναι καλύτερα. Διάφορα τεχνοφοβικά άρθρα υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν αλλά το ποτάμι δεν γυρνάει πίσω.
Το παραπάνω άρθρο που έβαλες τα ελληνικά ΜΜΕ το παρουσίασαν ως δικαιολογία για την απαγόρευση των smartphone στις τάξεις (λες και πριν επιτρεπόντουσαν). Μηδενική ενημέρωση για το πως πρέπει να ρυθμίζονται τα parental control που είναι υποχρεωτικά στις συσκευές και γενικά είχαν σκοπό να αυξήσουν την φήμη της κυβέρνησης.
Συνοπτικά:
1) Δεν φταίνε τα smartphone και τα tablets που παίζουν τα παιδιά με τις ώρες. Οι γονείς φταίνε.
2) Δεν φταίνε τα smartphone και τα tablets για το bulling. Και χωρίς smartphone μπουλινγκ γίνεται. Απλώς με τα smartphone έχει λιγότερες πιθανότητες να μείνουν κρυφά.
4) Παλιότερα κατηγορούσαν τις τηλεοράσεις, μετά το gaming και τώρα τα smartphones. Ότι και να κάνουν η εξέλιξη δεν σταματά.
ROM32
Δραστήριο μέλος
Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 487 μηνύματα.
12-09-24
19:08
Το να εργάζεσαι σε οθόνη είναι διπλάσια κουραστικό νοητικά απ'οτι το χαρτί και επιπλέον δεν ενεργοποιεί την μνήμη πλήρως.
Hased Babis
Δραστήριο μέλος
Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 507 μηνύματα.
12-09-24
19:24
Η Αλήθεια είναι οτί χάρη σε ανθρώπους όπως οι: Antonio Meuzzi, Guliellmo Marconi, Konrand Zuse, John Eckert. John Bardeen, Harry Nyquist, Claude Shannon, Steven Wozniak, Γιώργος Σιφάκης και Linus Torvalds έχει διαπλατύνθει ένα ποτάμι που δεν γυρίζει πίσω.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 30,840 μηνύματα.
12-09-24
20:29
Αυτα ειναι! Οι διαδραστικοι πινακες μας μαραναν
Χανιά: Εκπαιδευτικοί μένουν μέχρι και σε... κάμπινγκ γιατί δεν βρίσκουν σπίτι - «Ζουν την εξαθλίωση»
Με απαράδεκτες συνθήκες έρχονται αντιμέτωποι οι νεοδιόριστοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στα Χανιά, καθώς οι χαμηλοί μισθοί δεν τους επιτρέπουν να βρουνwww.enikos.gr
Με απαράδεκτες συνθήκες έρχονται αντιμέτωποι οι νεοδιόριστοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στα Χανιά, καθώς οι χαμηλοί μισθοί δεν τους επιτρέπουν να βρουν κατοικία, με αποτέλεσμα να καταφεύγουν σε απελπιστικές λύσεις, όπως το να μένουν σε κάμπιγνκ ή να φιλοξενούνται σε συναδέλφους τους, ενώ ορισμένοι, μη μπορώντας να δεχθούν τις ντροπιαστικές καταστάσεις, οδηγούνται σε παραίτηση.
Της Κωνσταντίνας Χαϊνά
Αν και το πρώτο κουδούνι της νέας διδακτικής χρονιάς χτύπησε χθες (11/09), και μαζί του έφερε μεγάλες αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της σχολικής εκπαίδευσης, τα προβλήματα για τους εκπαιδευτικούς παραμένουν. «Κυριολεκτικά δεν υπάρχουν σπίτια σε προσιτές τιμές» αναφέρει χαρακτηριστικά στο enikos.gr ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ, Χρήστος Μπέλμπας, ο οποίος επισημαίνει πως περίπου 200 αναπληρωτές/νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης βρίσκονται εναγωνίως σε αναζήτηση στέγης τον τελευταίο μήνα.
Σύμφωνα με τον κ. Μπέλμπα, για παράδειγμα, οι τιμές για ενοικίαση μίας γκαρσονιέρας μπορεί να ξεκινά 450 ευρώ, χωρίς απαραίτητα να είναι επιπλωμένη, την στιγμή που ο μισθός ενός νεοδιόριστου εκπαιδευτικού είναι 776 ευρώ, ενώ 950 ενός αναπληρωτή. «Τα μισά και παραπάνω χρήματα, πρέπει να τα δίνουν στο ενοίκιο. Καταλαβαίνετε πως αυτό δεν είναι λογικό. Προφανώς τα προβλήματα είναι ακόμη μεγαλύτερα για αυτούς που έρχονται μαζί με την οικογένειά τους, καθώς τα έξοδα είναι περισσότερα. Λόγω αυτής της κατάστασης είχαμε μία παραίτηση συναδέλφου η οποία δεν κατάφερε να βρει σπίτι».
Αρνητική εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως αρκετοί είναι οι εκπαιδευτικοί που αναγκάζονται να μείνουν σε κάμπινγκ των Χανίων, σε σκηνές, τροχόσπιτα ή μικρά διαμερίσματα με τα απολύτως απαραίτητα, προκειμένου να μπορούν να παραμείνουν στην περιοχή και να προσέρχονται καθημερινά στα σχολεία για να διδάξουν, όπως τονίζει ο κ. Μπέλμπας. «Το να καταφεύγουμε σε τέτοιες λύσεις δεν είναι λογικό. Ζουν την εξαθλίωση».
Παράλληλα, δεν είναι λίγοι οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι φιλοξενούνται – για την ώρα – σε συναδέλφους τους και αναμένουν να χαλαρώσει η τουριστική σεζόν για να βρουν ένα σπίτι, ή κάνουν άτυπες συμφωνίες με ιδιοκτήτες για να μένουν σε διαμερίσματά τους, τους χειμερινούς μήνες.
«Υπάρχει ένα πολύ συνηθισμένο φαινόμενο. Ουσιαστικά γίνεται μία άτυπη συμφωνία, με ένα κάπως καλύτερο ενοίκιο από το προσδοκώμενο, και ενώ η συμφωνία είναι “καθαρή”, ως προς αυτό που έχει λεχθεί, δηλαδή ότι θα φύγει ο εκπαιδευτικός μόλις απολυθεί (τον Ιούνιο), παρατηρείται πως από τον Απρίλιο και τον Μάιο προκύπτουν ζητήματα σε σχέση με την διαμονή, αφού υπάρχει τουριστική κίνηση, και ο ιδιοκτήτης θέλει να αυξήσει το κέρδος του, με αποτέλεσμα να του κάνει έξωση. Άρα, ο εκπαιδευτικός πρέπει να ξαναψάξει κάπου να μείνει, μέχρι τον Ιούνιο».
glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 4,830 μηνύματα.
12-09-24
21:19
Κατά τα αλλά οι δείκτες εσωτερικής και ατομικής αξιολόγησης είναι το μείζον θέμα.Αυτα ειναι! Οι διαδραστικοι πινακες μας μαραναν
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 30,840 μηνύματα.
18-09-24
19:28
Ετσι! Αυτα ειναι,Σου λεει ο μπαμπακας...οκ,,εδωσε ο διευθυντης αποβολη στον μαθητη που επιτεθηκε στο γιο μου..αλλα λιγοτερες μερες απο αυτες που ΕΓΩ ηθελα.ΒΑΡΑ ΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ.!!!!!!!
Δεν παμε καλααααααααα....ε βεβαια..γιατι να παμε καλα; Αφου επικρατει ατιμωρισια λεμε!
Δεν παμε καλααααααααα....ε βεβαια..γιατι να παμε καλα; Αφου επικρατει ατιμωρισια λεμε!
Πάτρα: «Ήρθε εξαγριωμένος, με χτύπησε κι έφυγε» - Τι λέει ο γυμνασιάρχης που ξυλοκοπήθηκε από πατέρα μαθητή
«Δεν προσπάθησε καθόλου να κάνει διάλογο, ήρθε εξαγριωμένος στο γραφείο μου μαζί με τον γιο του, με χτύπησε, και αμέσως μετά έφυγε από το χώρο», ανέφερε οwww.enikos.gr
Πάτρα: «Ήρθε εξαγριωμένος, με χτύπησε κι έφυγε» – Τι λέει ο γυμνασιάρχης που ξυλοκοπήθηκε από πατέρα μαθητή
19:14, Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024
κοινωνία
«Δεν προσπάθησε καθόλου να κάνει διάλογο, ήρθε εξαγριωμένος στο γραφείο μου μαζί με τον γιο του, με χτύπησε, και αμέσως μετά έφυγε από το χώρο», ανέφερε ο γυμνασιάρχης που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού, από πατέρα μαθητή σε σχολείο στην Πάτρα.
Όλα ξεκίνησαν όταν δύο μαθητές διαπληκτίστηκαν στο σχολείο, ο διευθυντής έδωσε αποβολή στον έναν από τους δύο μαθητές. Η τιμωρία που επιβλήθηκε φαίνεται πως δεν ικανοποίησε τον πατέρα του μαθητή που δέχθηκε την επίθεση, με αποτέλεσμα να πάει στο σχολείο, και να ζητήσει τον λόγο από τον γυμνασιάρχη.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο διευθυντής, ο πατέρας χωρίς καν να συζητήσουν του επιτέθηκε τόσο λεκτικά όσο και σωματικά.
Ο εκπαιδευτικός μίλησε στο Live News για το περιστατικό, όπου ανέφερε: «Είμαι καλά τώρα, είχα κάποια τραύματα που αντιμετωπίστηκαν. Ο πατέρας του μαθητή που μου επιτέθηκε ήρθε στο γραφείο μου, γιατί πείραξαν τον γιο του. Έγινε ένα μικροεπεισόδιο μεταξύ δύο μαθητών χθες. Επιλήφθηκα αμέσως και έδωσα στον μαθητή που προκάλεσε το συμβάν μία ημέρα αποβολή.
Παρ’ όλα αυτά ο πατέρας του παιδιού, ήρθε εξαγριωμένος στο γραφείο μου, μαζί με τον γιο του. Δεν προσπάθησε καθόλου να κάνει διάλογο, με χτύπησε κι αμέσως μετά έφυγε από το χώρο. Όλα αυτά έγιναν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Υπάρχει αυτεπάγγελτη δίωξη επειδή έγινε μέσα στο σχολείο. Δεν κινήθηκα νομικά εγώ, ούτε ο πατέρας του μαθητή προσπάθησε μετά να με προσεγγίσει. Είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό. Η σχέση που έχω με τους γονείς και η στήριξη τους είναι απίστευτη».
Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα το πρωί οι μαθητές του συγκεκριμένου σχολείου Πατρών προχώρησαν σε κατάληψη προς ένδειξη διαμαρτυρίας, αλλά και συμπαράστασης στον διευθυντή τους που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από πατέρα χθες.
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,119 μηνύματα.
19-09-24
20:29
Πάτρα: Μαθητής πήρε μονοήμερη αποβολή για χρήση κινητού στην τάξη | MEGA TV
1) Κατάλαβα. Δηλαδή αν ένας διευθυντής εφαρμόσει τον (πολυδιαφημισμένο) νόμο κατά των κινητών, μπορεί να βρει και τον μπελά του.
2) Ο πατέρας που διαμαρτύρεται για την τιμωρία του γιού του πρέπει να είναι κλασικός ελληνάρας. Σίγουρα πριν έλεγε "όχι κινητά στο σχολείο", αν η ποινή αφορούσε άλλο παιδί θα έλεγε "μπράβο, καλά του κάνανε", αλλά για το βλαστάρι του είναι αλλιώς. Πάντως "συγχαρητήρια" στον πατέρα αυτό γιατί με το παράδειγμά του έδειξε στο γιό του πώς να "σέβεται" τους νόμους και την κοινωνία.
3) Πιθανολογώ ότι ο πατέρας αυτός είναι συγγενής με τον πατέρα του προηγούμενου μηνύματος που έδειρε το διευθυντή του σχολείου.
4) Πάντως, πολύ γρήγορα η απαγόρευση θα κλειστεί στα ντουλαπάκια που υποσχέθηκε ο Μητσό και θα ξεχαστεί.
1) Κατάλαβα. Δηλαδή αν ένας διευθυντής εφαρμόσει τον (πολυδιαφημισμένο) νόμο κατά των κινητών, μπορεί να βρει και τον μπελά του.
2) Ο πατέρας που διαμαρτύρεται για την τιμωρία του γιού του πρέπει να είναι κλασικός ελληνάρας. Σίγουρα πριν έλεγε "όχι κινητά στο σχολείο", αν η ποινή αφορούσε άλλο παιδί θα έλεγε "μπράβο, καλά του κάνανε", αλλά για το βλαστάρι του είναι αλλιώς. Πάντως "συγχαρητήρια" στον πατέρα αυτό γιατί με το παράδειγμά του έδειξε στο γιό του πώς να "σέβεται" τους νόμους και την κοινωνία.
3) Πιθανολογώ ότι ο πατέρας αυτός είναι συγγενής με τον πατέρα του προηγούμενου μηνύματος που έδειρε το διευθυντή του σχολείου.
4) Πάντως, πολύ γρήγορα η απαγόρευση θα κλειστεί στα ντουλαπάκια που υποσχέθηκε ο Μητσό και θα ξεχαστεί.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 30,840 μηνύματα.
19-09-24
20:52
Δεν καταλαβες καλα.Αυτος που εδειρε τον διευθυντη δεν ηταν ο πατερας του γιου που πηρε αποβολη.Ηταν ο πατερας του ''θυματος'' που ο μπαμπακας θεωσησε οτι ο διευθυντης εδωσε μικρη ποινη στον μαθητη που επιτεθηκε στον γιοκα του.2) Ο πατέρας που διαμαρτύρεται για την τιμωρία του γιού του πρέπει να είναι κλασικός ελληνάρας
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 30,840 μηνύματα.
26-09-24
17:22
Αρχισαν και με τους καθηγητες πλεον τα ''παιχνιδακια'' απο καλα παιδακια.
Οι γονεις εχουν και αυτοι ξεκινησει σιγα σιγα.Λογικο.
ΜΑΛΑΚΕΣ ΓΟΝΕΙΣ..ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ.
Οι γονεις εχουν και αυτοι ξεκινησει σιγα σιγα.Λογικο.
ΜΑΛΑΚΕΣ ΓΟΝΕΙΣ..ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ.
Άλιμος: Συνελήφθη μαθητής και ο πατέρας του - Ο 14χρονος απείλησε καθηγήτρια επειδή του έκανε παρατήρηση για το κινητό
Συνελήφθη για απειλή σε βάρος της καθηγήτριας των Αγγλικών και φθορά ξένης περιουσίας ένας 14χρονος μαθητής της Β΄ Τάξης Γυμνασίου, στο 4ο Γυμνάσιο Αλίμου,www.enikos.gr
Άλιμος: Συνελήφθη μαθητής και ο πατέρας του – Ο 14χρονος απείλησε καθηγήτρια επειδή του έκανε παρατήρηση για το κινητό
15:41, Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024
Συνελήφθη για απειλή σε βάρος της καθηγήτριας των Αγγλικών και φθορά ξένης περιουσίας ένας 14χρονος μαθητής της Β΄ Τάξης Γυμνασίου, στο 4ο Γυμνάσιο Αλίμου, έπειτα από έγκλιση που υπέβαλε η εκπαιδευτικός.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το περιστατικό έγινε την Τετάρτη (25/9) και ύστερα από την παρατήρηση που έκανε στον μαθητή η καθηγήτρια για το κινητό, με τον ανήλικο να την απειλεί, λέγοντάς της: «Θα σου σπάσω τα μούτρα», ενώ έσπασε και ένα κάδρο.
Ο ανήλικος συνελήφθη όπως και ο πατέρας για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου και σχηματίζεται σχετική δικογραφία σε βάρος τους.
Υπενθυμίζεται ότι από φέτος απαγορεύεται εμφανής χρήση του κινητού τηλεφώνου στα σχολεία, τόσο κατά τη διάρκεια του μαθήματος όσο και στο διάλειμμα.
touvlo
Πολύ δραστήριο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,411 μηνύματα.
26-09-24
17:33
Συμφωνώ απόλυτα, γιαυτό έλεγα και στον συνάδελφο σε άλλο ποστ, : στρώστε τους γονείς!Αρχισαν και με τους καθηγητες πλεον τα ''παιχνιδακια'' απο καλα παιδακια.
Οι γονεις εχουν και αυτοι ξεκινησει σιγα σιγα.Λογικο.
ΜΑΛΑΚΕΣ ΓΟΝΕΙΣ..ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ.
Οι γονείς πρέπει να κατανοήσουν, πως μόνο αν συνεργαστούν με το σχολείο, θα προκόψουν οι μαθητές. Οι καθηγητές δεν είναι αντίπαλοι, αλλά σύμμαχοι. Όταν ο καθηγητής δίνει ασκήσεις, το κάνει για να μάθει ο μαθητής. Όταν βάζει κανόνες στην τάξη, το κάνει για να κοινωνικοποιηθούν και να συνεργαστούν οι μαθητές. Και όταν μαλώνει ή τιμωρεί το παιδί, το κάνει για να βελτιωθεί το παιδί σε κάποιον τομέα, ή για να λειτουργήσει η διαδικασία της μάθησης (πχ αν πάρει το κινητό). Οι γονείς πρέπει να υποστηρίξουν αυτή την ενέργεια, ειδάλλως υπονομεύουν τη μάθηση. Τέλος!
Εγώ ήξερα ένα πράμα όταν τα παιδιά μου ήταν μαθητές: Όταν ο καθηγητής τσακωθεί με το παιδί σου, εσύ θα υποστηρίξεις τον καθηγητή!
Βέβαια, αυτό θέλει λίγη προσοχή, δεν ισχύει πάντα, να μην κόψουμε και τα φτερά του παιδιού. Ρωτάμε το παιδί, τι έγινε. Αλλά στο 50 /50 υποστηρίζουμε το δάσκαλο
Έλεγα στο γιο μου:< Όταν μαλώνει η δασκάλα ένα παιδί, έχει αυτή 9 φορές στις 10 δίκιο>.
Και έλεγε ο γιος: <σε μένα μαμά πετυχαίνει πάντα το 1 στα 10>
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,782 μηνύματα.
26-09-24
17:46
Ότι και να είναι δεν μπορεί το κράτος να συλλαμβάνει τον γονιό για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου ενώ βρίσκεται στην τάξη... Για περιστατικά εκτός σχολείου το καταλαβαίνω. Δηλαδή αν παίξουν πετροπόλεμο και σκοτωθεί ένα παιδί στο σχολικό περιβάλλον θα συλλάβουν τον γονέα ή το υπεύθυνο του σχολείου που επιβλέπει;Αρχισαν και με τους καθηγητες πλεον τα ''παιχνιδακια'' απο καλα παιδακια.
Οι γονεις εχουν και αυτοι ξεκινησει σιγα σιγα.Λογικο.
ΜΑΛΑΚΕΣ ΓΟΝΕΙΣ..ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ.
glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 4,830 μηνύματα.
26-09-24
17:55
Ηθικός αυτουργός όμως στις περισσότερες των περιπτώσεων για την βίαιη συμπεριφορά του τραμπουκου παιδιού είναι ο γονιός που με το παράδειγμα του ενισχύει αυτήν την ροπή ή αδιαφορώντας επιτρέπει την ανάπτυξη της.Ότι και να είναι δεν μπορεί το κράτος να συλλαμβάνει τον γονιό για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου ενώ βρίσκεται στην τάξη... Για περιστατικά εκτός σχολείου το καταλαβαίνω. Δηλαδή αν παίξουν πετροπόλεμο και σκοτωθεί ένα παιδί στο σχολικό περιβάλλον θα συλλάβουν τον γονέα ή το υπεύθυνο του σχολείου που επιβλέπει;
touvlo
Πολύ δραστήριο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,411 μηνύματα.
26-09-24
18:13
έχεις εν μέρει δίκιο.Ότι και να είναι δεν μπορεί το κράτος να συλλαμβάνει τον γονιό για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου ενώ βρίσκεται στην τάξη... Για περιστατικά εκτός σχολείου το καταλαβαίνω. Δηλαδή αν παίξουν πετροπόλεμο και σκοτωθεί ένα παιδί στο σχολικό περιβάλλον θα συλλάβουν τον γονέα ή το υπεύθυνο του σχολείου που επιβλέπει;
Κατ αρχή, αν αρχίσει πετροπόλεμος, είναι υποχρεωμένος ο εφημερεύοντας καθηγητής να το σταματήσει. Αν δεν το προλάβει, ή αν δεν το δει, αλλά είναι στη θέση του και δεν αδιαφορήσει, τότε δε φταίει. Βέβαια θα γίνουν οι απαραίτητες ΕΔΕ, αλλά αν αυτός έκανε το καθήκον του, δεν τα κατάφερε απλά να σταματήσει το μοιραίο. Αν δεν ήταν στη θέση του, ή αν το είδε και αδιαφόρησε, τότε φταίει.
Ο διευθυντής σε περίπτωση ανθρωποκτονίας θα περάσει οπωσδήποτε ΕΔΕ, πιθανότατα θα αθωωθεί.
Οι γονείς θα περάσουν και αυτοί δικαστήριο και θα αποφασίσει η δικαιοσύνη κατά πόσο έφταιγαν, αν πχ του είχαν δώσει μαχαίρι, τότε έφταιγαν.
Αλλά σωστά, την ώρα του σχολείου, δεν έχουν εποπτεία ανηλίκου και δεν πρέπει να έχουν, ειδάλλως τους δίνεται το δικαίωμα να είναι μέσα στο σχολείο.
Σε αυτά τα περιστατικά, εδώ στη Γερμανία δικάζεται ο ανήλικος δράστης κανονικά, δίχως γονέα και αν δολοφόνησε άνθρωπο, χρεώνεται την ανθρωποκτονία για πάντα στο ποινικό του μητρώο, όσο ετών κι αν είναι.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 30,840 μηνύματα.
26-09-24
18:25
Ακυρος οπως παντα.Τους γονεις στις αλλες περιτωσεις δεν τους συλλαμβανουν επειδη τα περιστατικα ειναι ΕΚΤΟΣ σχολειου.Που το βρηκες αυτο;Ότι και να είναι δεν μπορεί το κράτος να συλλαμβάνει τον γονιό για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου ενώ βρίσκεται στην τάξη..
Τους γονεις τους συλλαμβανουν για αξιοποινες πραξεις και παρανομιες.
ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΕΙΛΗ.ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ.Η ΑΠΕΙΛΕΗ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΝΗ ΠΡΑΞΗ.ΠΑΡΑΝΟΜΗ.
Τους συλλαμβανουν δηλαδη για παρανομιες και οχι επειδη εβγαλαν κινητο.Μεσα η εξω απο την ταξη δενε χει καμια σημασια.
Ελπιζω να το καταάβες.Αν οχι...προμπλεμ.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 53 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.