Νεκρός επιβάτης στο λιμάνι του Πειραιά.

nearos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και επαγγέλεται Μαθητής/τρια. Έχει γράψει 1,523 μηνύματα.
Πόσο λατρεύω ρε φίλε την ικανότητα των μελων αυτής της ιστοσελίδας να μετατρεπουν απλούτσικα θέματα στα μεγαλύτερα πολιτικά debates. Κρίμα που σε λίγο αρχίζουν σχολεία και δε θα μπορώ να τα απολαμβάνω με τις ωρες
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,628 μηνύματα.
Το ότι έγινε σε συνθήκες ιδιοκτησίας τους.
Η καθε εταιρεία έχει μια πολιτική. Και από την στιγμή που είναι οκ από τη πολιτική τους να φεύγει το καράβι με ανοιχτή τη πόρτα....έχει ευθύνη
Μα αυτό λέω, η εταιρία δηλώνει πως η πολιτική της και η εκπαίδευση που δίνεται είναι το καράβι να φεύγει αφότου κλείσουν οι πόρτες. Επίσημα αυτό δηλώνει ως πολιτική της. Το λέει στην 3η ερώτηση σε αυτό που ανέβασες.

Τι προβλέπουν τα πρωτόκολλα ασφαλείας για τον απόπλου του πλοίου; Τηρήθηκαν;
Τα πρωτόκολλα ασφαλείας και οι διαδικασίες της εταιρείας σύμφωνα με τη νομοθεσία και τον κώδικα ασφαλούς διαχείρισης προβλέπουν πριν την απόδεση του πλοίου, το κλείσιμο όλων των εξωτερικών ανοιγμάτων συμπεριλαμβανομένου και του καταπέλτη. Εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι οι προβλεπόμενες διαδικασίες δεν ακολουθήθηκαν
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Μα αυτό λέω, η εταιρία δηλώνει πως η πολιτική της και η εκπαίδευση που δίνεται είναι το καράβι να φεύγει αφότου κλείσουν οι πόρτες. Επίσημα αυτό δηλώνει ως πολιτική της. Το λέει στην 3η ερώτηση σε αυτό που ανέβασες.
Τηρήθηκε; Όχι.
Το να λέει ότι δεν είναι εντάξει.... αλλά φέρνουν και αυτοί ευθύνη.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,287 μηνύματα.
Πώς όμως ως προς τι; Οι άμεσα εμπλεκομενοι ειναι ο καπετανιος και οι 3 αξιωματικοι που ήταν παροντες
Αν δεν το αποκρύψουν θα δεις ότι κι αυτοί οι τύποι μπήκαν εκεί από γνωστό γνωστού. Ουσιαστικά είναι το ίδιο πράγμα με τα Τέμπη που έβαλαν τον άσχετο να κάνει το σταθμάρχη με λίγες ώρες σεμινάριο για να συμπληρώσει τα ένσημα. Εσύ έχεις δει πουθενά στην Ελλάδα να μπαίνει κάποιος σε μια θέση με καλά φράγκα αξιοκρατικά; Οι τυπάδες αυτοί παίρνουν τουλάχιστον 5 χιλιάρικα το μήνα. Τώρα θα τα κάνουν χαρτιά υγείας και βαζελίνη στη φυλακή.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,628 μηνύματα.
Αν δεν το αποκρύψουν θα δεις ότι κι αυτοί οι τύποι μπήκαν εκεί από γνωστό γνωστού. Ουσιαστικά είναι το ίδιο πράγμα με τα Τέμπη που έβαλαν τον άσχετο να κάνει το σταθμάρχη με λίγες ώρες σεμινάριο για να συμπληρώσει τα ένσημα. Εσύ έχεις δει πουθενά στην Ελλάδα να μπαίνει κάποιος σε μια θέση με καλά φράγκα αξιοκρατικά; Οι τυπάδες αυτοί παίρνουν τουλάχιστον 5 χιλιάρικα το μήνα. Τώρα θα τα κάνουν χαρτιά υγείας και βαζελίνη στη φυλακή.
Στην τελευταία ερώτηση πάντως λένε για τον καπετανιο:
Ο Πλοίαρχος είχε προϋπηρεσία και εμπειρία;
Ο συγκεκριμένος Πλοίαρχος είναι διπλωματούχος πλοίαρχος από το 2015. Υπηρετεί στην εταιρεία μας 44 μήνες. Υπηρέτησε 41 μήνες ως Ύπαρχος στην εταιρεία, τους 39 από τους οποίους στο Blue Horizon. Από τον Ιούλιο του 2023 έχει αναλάβει καθήκοντα Πλοιάρχου στο συγκεκριμένο πλοίο.
Δηλαδή φαίνεται πως είχε τα προσόντα και την εκπαίδευση και τις γνώσεις και την εμπειρία για να διοικεί πλοιο
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,287 μηνύματα.
Στην τελευταία ερώτηση πάντως λένε για τον καπετανιο:

Δηλαδή φαίνεται πως είχε τα προσόντα και την εκπαίδευση και τις γνώσεις και την εμπειρία για να διοικεί πλοιο
Μα δεν είπα ότι παίρνουν ανειδίκευτους. Εκπαίδευση γνώση και εμπειρία έχουν πολλοί. Όλοι αυτοί σε τέτοιες θέσεις όμως είναι με βύσμα. Οι υπόλοιποι θα είναι μουτσοι σε τίποτα πετρελαιοφόρα που ταξιδεύουν μήνες.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,697 μηνύματα.
Είναι λίγο δύσκολο στο να πούμε που φτάνει η ευθύνη της Blue star σε αυτό το περαστικό καθώς είναι αρκετά πολύπλοκο. Σίγουρα η εταιρεία δεν ευθύνεται για το γεγονός σαν γεγονός καθώς δεν έσπρωξε εκείνη τον επιβάτη μέσα στην θάλασσα ούτε τον άφησε εκείνη να πνιγεί, σε αυτά τα γεγονότα φταίνε αρχικά τα τέσσερα άτομα που συνέλαβαν οι αρχές και στην συνέχεια το λιμενικό που δεν ήταν στην θέση του. Η Blue star φταίει στο γεγονός ότι δεν περνάει από έλεγχο τους υπαλλήλους της με αποτέλεσμα να φέρονται απαίσια στους επιβάτες ενώ έχει την αποκλειστική ευθύνη στο ότι τα πλοία της φεύγουν με ανοιχτές τις μπουκαπορτες με αποτέλεσμα σήμερα να θρηνούμε έναν αθώο άνθρωπο.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,628 μηνύματα.
Είναι λίγο δύσκολο στο να πούμε που φτάνει η ευθύνη της Blue star σε αυτό το περαστικό καθώς είναι αρκετά πολύπλοκο. Σίγουρα η εταιρεία δεν ευθύνεται για το γεγονός σαν γεγονός καθώς δεν έσπρωξε εκείνη τον επιβάτη μέσα στην θάλασσα ούτε τον άφησε εκείνη να πνιγεί, σε αυτά τα γεγονότα φταίνε αρχικά τα τέσσερα άτομα που συνέλαβαν οι αρχές και στην συνέχεια το λιμενικό που δεν ήταν στην θέση του. Η Blue star φταίει στο γεγονός ότι δεν περνάει από έλεγχο τους υπαλλήλους της με αποτέλεσμα να φέρονται απαίσια στους επιβάτες ενώ έχει την αποκλειστική ευθύνη στο ότι τα πλοία της φεύγουν με ανοιχτές τις μπουκαπορτες με αποτέλεσμα σήμερα να θρηνούμε έναν αθώο άνθρωπο.
Κι ας λέει όμως πως επίσημη πολιτική και οδηγία της ειναι να αναχωρούν αφού πρώτα κλείσουν όλες οι πόρτες και ο καταπέλτης;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,697 μηνύματα.
Κι ας λέει όμως πως επίσημη πολιτική και οδηγία της ειναι να αναχωρούν αφού πρώτα κλείσουν όλες οι πόρτες και ο καταπέλτης;
Επειδή ταξιδεύω αρκετά συχνά με καράβι δυστυχώς δεν τηρούν αρκετούς κανονισμούς. Αρχικά δεν κλείνουν τις μπουκαπορτες κατά την αναχώρηση του πλοίου, μάλιστα πολλές φορές έχει τύχει η πόρτα να κλείνει μόλις το πλοίο έχει βγει από το λιμάνι. Στη συνέχεια κατα την αφιξη του πλοίου ενώ στο Garage κανονικά επιτρέπονται μόνο οι οδηγοί των ΙΧ εκείνοι επιτρέπουν σε όλους να κατεβαίνουν στα Garage με αποτέλεσμα να γίνεται πανικός και να υπάρχει κίνδυνος για ατύχημα. Άλλο ένα παράπτωμα είναι η διαχείριση των κατοικίδιων κατά την διάρκεια του ταξιδιού, ενώ κανονικά τα κατοικία πρέπει να ταξιδεύουν είτε σε κλουβί του ιδιοκτήτη είτε στα Kennels του πλοίου εκείνοι δεν το εφαρμόζουν με αποτέλεσμα να έχω τύχει πειρατικό όπου σκύλος δάγκωσε επιβάτη στο πόδι καθώς ήταν αρκετά άγριος. Τέλος, είναι απαράδεκτο να μην υπάρχουν στα πλοία ιατροί. Ενώ υπάρχει ιατρείο στα μεγάλα πλοία δεν υπάρχει ιατρός ή έστω ένας νοσοκόμος με πράγμα εντελώς απαράδεκτο. Δεν θα σχολιάσω το γεγονός ότι πολλές φορές τα πλοία φεύγουν υπεράριθμα πραγμα άκρως παράνομο και επικίνδυνο σε περίπτωση έκτακτου ανάγκης.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,234 μηνύματα.
Κι ας λέει όμως πως επίσημη πολιτική και οδηγία της ειναι να αναχωρούν αφού πρώτα κλείσουν όλες οι πόρτες και ο καταπέλτης;
Αν ενω ξέρουν ότι τα καράβια τους φεύγουν έτσι δεν κάνουν κάτι για αυτό και ταυτόχρονα είναι τόσο σφιχτά τα ωράρια των δρομολογίων που για να βγουν μετράει και το παραμικρό λεπτό(δεν έχει άλλο λόγο ο καπετάνιος να μην περιμένει να κλείσουν όλα όπως πρέπει πριν φύγει) φταίνε.

Το κακό και με αυτό είναι ότι ενω ένας άνθρωπος πέθανε τίποτα δεν θα γίνει.
Θα την πληρώσει αυτός που τον έσπρωξε, ούτε καν οι γύρω γύρω(θα φάνε μια ποινή που με έναν καλό δικηγόρο δεν θα μπουν καθόλου φυλακή), η εταιρεία θα βάψει τα καράβια της που πηγαίνουν Κρήτη με σήμα ΑΝΕΚ(αυτό ήταν το πλάνο από όταν εγκρίθηκη η συγχώνευση) και όλα θα συνεχίσουν όπως ήταν.

Όπως στα Τέμπη που την πλήρωσε ο σταθμάρχης και οι υπόλοιποι business as usual.

Την εταιρεία δεν την ακουμπάει κανένας. Εκτός ότι είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή στη χώρα, μεγαλομέτοχος είναι η τράπεζα πειραιώς...
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,697 μηνύματα.
Πάντως έμαθα από τον πατέρα μου που έχει γνωστό μέσα στην Blue star ότι έγινε το εξής περιαστικό:

•Το πλοίο ήταν να φύγει από το Πειραιά στις 21.00 όμως έπεσε τηλέφωνο από την Express Hellas ότι δυο νταλίκες θα έχουν καθυστέρηση με αποτέλεσμα το πλοίο να φύγει 25 λεπτά μετά και έτσι οι λιμενικοί την έκαναν επειδή βαριόνταν να περιμένουν. Σε περίπτωση που δεν το ξερετε η Express Hellas είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μεταφορών της Ελλάδας καθώς ελέγχει το 50% της εμπορικής κίνησης.

•Όσο αφορά το πλήρωμα μας είπαν ότι λίγη ώρα πριν το θύμα είχε έρθει στα λόγια με έναν από τους θύτες επειδή λόγω της ασθένειας του μερικές φορές έκανε πλάκες στο πλήρωμα. Ο άλλος νευρίασε με την πλάκα αυτή και του το φύλαγε με αποτέλεσμα να τον σπρώχνει με μίσος ώστε να μην μπει στο πλοίο.

Τραγικό ότι και να πεις.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Να πούμε επειδή ότι η Attica Group ανήκει σε ποσοστό 80% στην Τράπεζα Πειραιώς, άρα οι αποφάσεις παίρνονται από εκεί.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,876 μηνύματα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,697 μηνύματα.

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,164 μηνύματα.
Αυτό που βλέπω γενικά σε όλα τα πλέον συνηθισμένα, τραγικά κοινωνικά συμβάντα- φυσικές καταστροφές κλπ, ξηλώνεται πλήθος αξιωματούχων, ατόμων σε υψηλά πόστα σε διοικητικές θέσεις... εγώ αναρωτιέμαι βλέποντας όλες αυτές τις καρατομήσεις, υπάρχει τόσο ανεπαρκές και άβουλο προσωπικό σε επίπεδο ηγεσίας και νευραλγικών θέσεων στους τομείς του κρατικού μηχανισμού;.. Αγχώνομαι, πλέον, ακόμη για τις ηγεσίες ΕΔ και ασφάλειας εδώ που φτάσαμε..
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,697 μηνύματα.
Αυτό που βλέπω γενικά σε όλα τα πλέον συνηθισμένα, τραγικά κοινωνικά συμβάντα- φυσικές καταστροφές κλπ, ξηλώνεται πλήθος αξιωματούχων, ατόμων σε υψηλά πόστα σε διοικητικές θέσεις... εγώ αναρωτιέμαι βλέποντας όλες αυτές τις καρατομήσεις, υπάρχει τόσο ανεπαρκές και άβουλο προσωπικό σε επίπεδο ηγεσίας και νευραλγικών θέσεων στους τομείς του κρατικού μηχανισμού;.. Αγχώνομαι, πλέον, ακόμη για τις ηγεσίες ΕΔ και ασφάλειας εδώ που φτάσαμε..
Και οι νέοι που θα έρθουν το ίδιο θα είναι δυστυχώς φίλε. Όταν στην Ελλάδα έχουμε μάθει να ζούμε με μίζες, να μην θελουμε αξιολόγηση στην εργασία και ο στόχος μας είναι να μπούμε στο δημόσιο καταλαβαίνεις ότι η νοοτροπία του ραγιά έχει ριζώσει μέσα μας και δεν φεύγει.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,876 μηνύματα.
Αυτό που βλέπω γενικά σε όλα τα πλέον συνηθισμένα, τραγικά κοινωνικά συμβάντα- φυσικές καταστροφές κλπ, ξηλώνεται πλήθος αξιωματούχων, ατόμων σε υψηλά πόστα σε διοικητικές θέσεις... εγώ αναρωτιέμαι βλέποντας όλες αυτές τις καρατομήσεις, υπάρχει τόσο ανεπαρκές και άβουλο προσωπικό σε επίπεδο ηγεσίας και νευραλγικών θέσεων στους τομείς του κρατικού μηχανισμού;.. Αγχώνομαι, πλέον, ακόμη για τις ηγεσίες ΕΔ και ασφάλειας εδώ που φτάσαμε..


Όπως έχω ξαναγράψει η δουλειά ολων αυτων των Λιμενικών ειναι δύσκολη , δεν είναι δημόσιο σε καμία περίπτωση. Απο τη στιγμή που βρίσκεσαι στο Λιμάνι του Πειραιά ως εκπρόσωπος του κράτους για να ελέγχεις και να επιβλέπεις αν τηρείται η τάξη και αν δεν τηρείται να πρέπει να παρέμβεις βρίσκεσαι κυριολεκτικά μέσα στο μάτι του Κυκλώνα. Το Δημόσιο απλά σε πληρώνει επειδη τα σώματα ασφαλειας του κράτους δεν γινεται να ανήκουν σε ιδιώτες. Δεν εχει καμία σχέση με το Δημόσιο που νομίζουν κάποιοι ή που το λένε απαξιωτικά για να μειώσουν τη δουλεια (όταν φυσικά γίνεται ) αυτών των ανθρώπων και αποδεικνύεται περίτρανα τώρα που έκατσε η στραβή...


Απλά θα πρέπει η νοοτροπία όλων αυτων των σωμάτων να αλλάξει. Δεν ειναι δυνατόν τώρα να ακούμε αστυνομικούς να λένε "Δεν εχω τα αναγκαια για τη δουλειά μου αλλα δεν το αναφέρω" δεν ειναι δυνατον να ακούμε ανθρώπους λιμενικους ή αστυνομικους να λένε.... εφοσον δεν εκανε μήνυση ο πολίτης δεν ασχολούμαι. Εχεις ενα πρόβλημα στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και αυτό ειναι η συμπεριφορά ορισμένων στα καράβια... ειναι στη δικη σου αρμοδιοτητα και ζώνη δικαιοδοσιας. Πρέπει να τους σπασεις τον τσαμπουκά ειτε βαρώντας καθε μερα παραβάσεις.... ειτε φωνάζοντας τους να πειτε δυο κουβέντες και να αντιληφθουν οτι δεν τους παίρνει να κάνουν μαγκιές μέσα εκεί.

Δεν πουλάω εξυπνάδα , εκ των υστέρων ολοι προφητές μπορούμε να το παίξουμε ουτε θα μπορουσε να φανταστεί κάποιος οτι τελικά αυτοι θα έφταναν στο σημείο να πετάξουν τον αθρωπο στη θάλασσα αν το γνωριζαν θα υπηρχαν 10 άτομα το καταπέλτη μέχρι να φυγει το καράβι.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και επαγγέλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 6,637 μηνύματα.
IMG_4313.jpeg
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,863 μηνύματα.
Τώρα αναρωτιέμαι ποιο πλοίο θα στείλουν να αντικαταστήσει το Έλυρος στη γραμμή Χανία-Πειραιά γιατί το Έλυρος ήταν το αξιόπιστο πλοίο για εμάς τους Χανιώτες και τώρα θα μείνουμε με το Ελευθέριο Βενιζέλο που είναι αρκετά παλιό. Αν μας στείλουν το blue horizon θα το μποϊκοτάρουμε... Νομίζω το blue galaxy που έχει κάνει ξανά τη γραμμή Χανιά θα μας το στείλουν αλλά ποιος θα προτιμήσει να ταξιδέψει με blue star...
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,697 μηνύματα.
Τώρα αναρωτιέμαι ποιο πλοίο θα στείλουν να αντικαταστήσει το Έλυρος στη γραμμή Χανία-Πειραιά γιατί το Έλυρος ήταν το αξιόπιστο πλοίο για εμάς τους Χανιώτες και τώρα θα μείνουμε με το Ελευθέριο Βενιζέλο που είναι αρκετά παλιό. Αν μας στείλουν το blue horizon θα το μποϊκοτάρουμε... Νομίζω το blue galaxy που έχει κάνει ξανά τη γραμμή Χανιά θα μας το στείλουν αλλά ποιος θα προτιμήσει να ταξιδέψει με blue star...

Το Blue Galaxy έβαλαν 😅😅.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top