American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.028 μηνύματα.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 23.541 μηνύματα.

Ρε μλκες, δεν ήταν ακροδεξιός. Έλεος. Συντηρητικός redneck ήταν.
Πάντως για να μισούν οι αριστεροί και οι "κεντρώοι" (μιας που είδαμε και μη αριστερά άτομα να χαίρονται με αυτό) τόσο πολύ αυτόν φανταστείτε πόσο μισούν εμάς. Η αριστερά πέτυχε κάτι δυνατό, να μας απανθρωποποιήσει στα μάτια της. Άλλωστε και στην Ελλάδα υπάρχει αυτό με την άγρια δολοφονία των δύο παιδιών (τον Γιώργο και τον Μάνο που πάντα θα είναι οι καθοδηγητές μας με τη θυσία τους) της ΧΑ για τους οποίους ποτέ κανείς δεν φώναξε, ποτέ κανείς δεν νοιάστηκε για τους γονείς τους και τον πόνο τους, το μόνο που υπάρχει είναι προκλητικά λόγια από αντίφα που βεβηλώνουν συχνά το μνημείο τους και γράφουν "φασίστες -2".
Μια υπενθύμιση πως δεν τους μισείτε όσο σας μισούν.
Πάντως για να μισούν οι αριστεροί και οι "κεντρώοι" (μιας που είδαμε και μη αριστερά άτομα να χαίρονται με αυτό) τόσο πολύ αυτόν φανταστείτε πόσο μισούν εμάς. Η αριστερά πέτυχε κάτι δυνατό, να μας απανθρωποποιήσει στα μάτια της. Άλλωστε και στην Ελλάδα υπάρχει αυτό με την άγρια δολοφονία των δύο παιδιών (τον Γιώργο και τον Μάνο που πάντα θα είναι οι καθοδηγητές μας με τη θυσία τους) της ΧΑ για τους οποίους ποτέ κανείς δεν φώναξε, ποτέ κανείς δεν νοιάστηκε για τους γονείς τους και τον πόνο τους, το μόνο που υπάρχει είναι προκλητικά λόγια από αντίφα που βεβηλώνουν συχνά το μνημείο τους και γράφουν "φασίστες -2".
Μια υπενθύμιση πως δεν τους μισείτε όσο σας μισούν.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.028 μηνύματα.
adams33
Πολύ δραστήριο μέλος
Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.280 μηνύματα.

Το θεμα οτι πλεον ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ο ορισμος ..Και όμως αυτός είναι ο ορισμός του ανθρώπου, αρέσει δεν αρέσει.
Οποτε απο εκει ξεκινα η ολη συζητηση ..
Ανθρωποι ειμαστε ΟΛΟΙ ...
Διπλα απο την λεξη ομως υπαρχει και ενα επιθετο ..
Αναλογα το επιθετο λοιπον εκφραζεις και τα απολυτα φυσιολογικα σου συναισθηματα ..
Ναι λυπασαι οταν χανεται μια ζωη ΑΛΛΑ αν αυτη η ζωη πριν φυγει ειχε στειλει περισσοτερες ειναι απολυτα φυσιολογικο να αισθανομαι και μια ανακουφιση ...
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.028 μηνύματα.

Ναι λυπασαι οταν χανεται μια ζωη ΑΛΛΑ αν αυτη η ζωη πριν φυγει ειχε στειλει περισσοτερες ειναι απολυτα φυσιολογικο να αισθανομαι και μια ανακουφιση ...
Ποιον έστειλε στο θάνατο ο συγκεκριμένος;;
nearos
Επιφανές μέλος
Ο nearos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 11.020 μηνύματα.

Σοβαρή τοποθέτηση.
Είναι γνωστό πως η αμερική υποφέρει από ένα χρόνιο πρόβλημα και θα συνεχίσει να υποφέρει και πόσο μάλλον τώρα που οι πολιτικοί πόλωση έχει πάρει διαστάσεις οπαδισμού και όχι πολιτικής,
Οι άνθρωποι οι οποίοι πραγματικά χαίρονται και πανηγυρίζουνε για τον θάνατο αυτού του ανθρώπου είναι γραφικοκ είναι ξεφτιλισμένοι και είναι μία ντροπή στον όρο αριστερά η οποία ιστορικά έχει αμαυρωθεί στα πλαίσια μιας μεγαλύτερης επιχείρησης αφαίρεσης της πολιτικής ιδιότητας του ανθρώπου και παθητικοποιησης του.
Εξακολουθώ βέβαια να πιστεύω ότι σπέρνεις θερίζεις όμως εν πάσει περιπτώσει ο τσάρλι ήταν ένας οικογένειααρχής με δύο παιδιά και μία γυναίκα όπου τον είδανε να τον πυροβολούνε στον λαιμό ζωντανά πώς να παρηγορήσεις αυτός εδώ πέρα τους ανθρώπους που είδαν το αγαπημένο τους πρόσωπο) δεν έχει σημασία εάν διαφωνώ με τις πολιτικές τους απόψεις) να πεθαίνει μπροστά τους;
Ο τσάρλι δυστυχώς παρά τις όποιες διαφωνίες έχουμε στα πολιτικά είναι ακόμα ένα θύμα της βίας των όπλων και της οπλοκατοχής, ποιοι είναι έκδυλο ότι πλέον έχει σταματήσει η πολιτική να έχει σκοπό την καλυτέρευση της ζωής των ανθρώπων και ανταυτου έχει έναν χαρακτήρα οπαδικό.
Όποιος άνθρωπος πραγματικά πανηγυρίζει τον θάνατο ενός άλλου ανθρώπου και βένα προσπαθεί να μελετήσει τα αίτια πίσω από αυτόν τον θάνατο να δει τι έγινε πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά γιατί έγινε αυτό και αντί στην καρδιά του και στο μυαλό του να χτίζει μία κοινωνία ο πολύ είναι αδελφομένη και αγαπημένη συνεχίζει να υποκινεί βία είτε είναι αριστερός είτε είναι δεξιός είτε είναι κέντρος δεν αξίζει να λέγεται άνθρωπος.
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες ότι δεν πρέπει να στερείται η ζωή από κανέναν όσο και να διαφωνείς με την πολιτική του άποψη γιατί δεν υπάρχει κάτι πιο πολύτιμο σε αυτόν τον κόσμο από τη ζωή και δυστυχώς τόσο οι αριστερό σου και η δεξί είμαστε αφοσιωμένοι στο να βρίζουμε ένα στον άλλον παρά να προσπαθούμε να διεκδικήσουμε μία δίκαιη και καλύτερη κοινωνία παρά τις διαφορές μας
Συγνώμη για οποιαδήποτε ορθογραφικά χρησιμοποιώ τη λειτουργία να μετατρέπει τη φωνή μου σε μηνύματα επειδή περπατάω
Είναι γνωστό πως η αμερική υποφέρει από ένα χρόνιο πρόβλημα και θα συνεχίσει να υποφέρει και πόσο μάλλον τώρα που οι πολιτικοί πόλωση έχει πάρει διαστάσεις οπαδισμού και όχι πολιτικής,
Οι άνθρωποι οι οποίοι πραγματικά χαίρονται και πανηγυρίζουνε για τον θάνατο αυτού του ανθρώπου είναι γραφικοκ είναι ξεφτιλισμένοι και είναι μία ντροπή στον όρο αριστερά η οποία ιστορικά έχει αμαυρωθεί στα πλαίσια μιας μεγαλύτερης επιχείρησης αφαίρεσης της πολιτικής ιδιότητας του ανθρώπου και παθητικοποιησης του.
Εξακολουθώ βέβαια να πιστεύω ότι σπέρνεις θερίζεις όμως εν πάσει περιπτώσει ο τσάρλι ήταν ένας οικογένειααρχής με δύο παιδιά και μία γυναίκα όπου τον είδανε να τον πυροβολούνε στον λαιμό ζωντανά πώς να παρηγορήσεις αυτός εδώ πέρα τους ανθρώπους που είδαν το αγαπημένο τους πρόσωπο) δεν έχει σημασία εάν διαφωνώ με τις πολιτικές τους απόψεις) να πεθαίνει μπροστά τους;
Ο τσάρλι δυστυχώς παρά τις όποιες διαφωνίες έχουμε στα πολιτικά είναι ακόμα ένα θύμα της βίας των όπλων και της οπλοκατοχής, ποιοι είναι έκδυλο ότι πλέον έχει σταματήσει η πολιτική να έχει σκοπό την καλυτέρευση της ζωής των ανθρώπων και ανταυτου έχει έναν χαρακτήρα οπαδικό.
Όποιος άνθρωπος πραγματικά πανηγυρίζει τον θάνατο ενός άλλου ανθρώπου και βένα προσπαθεί να μελετήσει τα αίτια πίσω από αυτόν τον θάνατο να δει τι έγινε πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά γιατί έγινε αυτό και αντί στην καρδιά του και στο μυαλό του να χτίζει μία κοινωνία ο πολύ είναι αδελφομένη και αγαπημένη συνεχίζει να υποκινεί βία είτε είναι αριστερός είτε είναι δεξιός είτε είναι κέντρος δεν αξίζει να λέγεται άνθρωπος.
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες ότι δεν πρέπει να στερείται η ζωή από κανέναν όσο και να διαφωνείς με την πολιτική του άποψη γιατί δεν υπάρχει κάτι πιο πολύτιμο σε αυτόν τον κόσμο από τη ζωή και δυστυχώς τόσο οι αριστερό σου και η δεξί είμαστε αφοσιωμένοι στο να βρίζουμε ένα στον άλλον παρά να προσπαθούμε να διεκδικήσουμε μία δίκαιη και καλύτερη κοινωνία παρά τις διαφορές μας
Συγνώμη για οποιαδήποτε ορθογραφικά χρησιμοποιώ τη λειτουργία να μετατρέπει τη φωνή μου σε μηνύματα επειδή περπατάω
parafernalia
Περιβόητο μέλος
Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.238 μηνύματα.

Με αφορμή το τικ τοκ video πιο πάνω, πρέπει να χαιρόμαστε όταν "κακά πράγματα συμβαίνουν σε κακούς ανθρώπους";
(ας υποθέσουμε πως ο Κερκ ήταν κακός, για το ερώτημα και μόνο)
Ο Αριστοτέλης μιλούσε για το συναίσθημα της νέμεσης – να λυπάσαι όταν οι κακοί ευημερούν και να χαίρεσαι όταν τιμωρούνται. Αυτό θεωρούσε ότι είναι φυσιολογικό και «σωστό» αίσθημα, εφόσον συνδέεται με το αίσθημα της δικαιοσύνης, όχι με μνησικακία. Οι Στωικοί απ' την άλλη έλεγαν το να χαίρεται κανείς με τον πόνο ενός άλλου, ακόμα κι αν είναι «κακός», μπορεί να μας σκληρύνει και να μας κάνει όμοιους με αυτό που αποδοκιμάζουμε. Το καλύτερο είναι να επιδιώκουμε τη δικαιοσύνη χωρίς μίσος και χωρίς κακία στην καρδιά.
Το ερώτημα βέβαια εμβαθύνεται, θα χαρείς επειδή ο «κακός» έπαθε κάτι κακό, ή επειδή μέσα από αυτό σταμάτησε να βλάπτει τους άλλους; Μήπως όμως αυτή η εκλογίκευση είναι απλά μια δικαιολογία μνησικακίας; Ακόμα κι αν υποθέσουμε πως ο Κερκ έβλαπτε τους άλλους, ποιους άλλους; Άλλοι σαν τον Κερκ δεν υπάρχουν να "βλάψουν";
Ο Ιησούς είπε: «Αγαπάτε τους εχθρούς σας» (Κατά Ματθαίον 5:44). Θέλει ανάλυση τι σημαίνει αυτό, αλλά γενικά είναι ένας τρόπος να σπάσει ο φαύλος κύκλος του μίσους.
Ο βουδισμός διδάσκει ότι η χαρά για τον πόνο του άλλου (κακοβουλία) είναι ένα από τα «δηλητήρια» που θολώνουν το πνεύμα.
Ο Αριστοτέλης μίλαγε για τη νέμεση, δεν χαιρόμαστε για το κακό καθαυτό, αλλά για την ισορροπία που επανέρχεται. Ποιος μπορεί να εγγυηθεί πως μετά από έναν τέτοιο φόνο επανέρχεται η ισορροπία;

Ο Αριστοτέλης μιλούσε για το συναίσθημα της νέμεσης – να λυπάσαι όταν οι κακοί ευημερούν και να χαίρεσαι όταν τιμωρούνται. Αυτό θεωρούσε ότι είναι φυσιολογικό και «σωστό» αίσθημα, εφόσον συνδέεται με το αίσθημα της δικαιοσύνης, όχι με μνησικακία. Οι Στωικοί απ' την άλλη έλεγαν το να χαίρεται κανείς με τον πόνο ενός άλλου, ακόμα κι αν είναι «κακός», μπορεί να μας σκληρύνει και να μας κάνει όμοιους με αυτό που αποδοκιμάζουμε. Το καλύτερο είναι να επιδιώκουμε τη δικαιοσύνη χωρίς μίσος και χωρίς κακία στην καρδιά.
Το ερώτημα βέβαια εμβαθύνεται, θα χαρείς επειδή ο «κακός» έπαθε κάτι κακό, ή επειδή μέσα από αυτό σταμάτησε να βλάπτει τους άλλους; Μήπως όμως αυτή η εκλογίκευση είναι απλά μια δικαιολογία μνησικακίας; Ακόμα κι αν υποθέσουμε πως ο Κερκ έβλαπτε τους άλλους, ποιους άλλους; Άλλοι σαν τον Κερκ δεν υπάρχουν να "βλάψουν";
Ο Ιησούς είπε: «Αγαπάτε τους εχθρούς σας» (Κατά Ματθαίον 5:44). Θέλει ανάλυση τι σημαίνει αυτό, αλλά γενικά είναι ένας τρόπος να σπάσει ο φαύλος κύκλος του μίσους.
Ο βουδισμός διδάσκει ότι η χαρά για τον πόνο του άλλου (κακοβουλία) είναι ένα από τα «δηλητήρια» που θολώνουν το πνεύμα.
Ο Αριστοτέλης μίλαγε για τη νέμεση, δεν χαιρόμαστε για το κακό καθαυτό, αλλά για την ισορροπία που επανέρχεται. Ποιος μπορεί να εγγυηθεί πως μετά από έναν τέτοιο φόνο επανέρχεται η ισορροπία;
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.028 μηνύματα.

Σοβαρή τοποθέτηση.
Είναι γνωστό πως η αμερική υποφέρει από ένα χρόνιο πρόβλημα και θα συνεχίσει να υποφέρει και πόσο μάλλον τώρα που οι πολιτικοί πόλωση έχει πάρει διαστάσεις οπαδισμού και όχι πολιτικής,
Οι άνθρωποι οι οποίοι πραγματικά χαίρονται και πανηγυρίζουνε για τον θάνατο αυτού του ανθρώπου είναι γραφικοκ είναι ξεφτιλισμένοι και είναι μία ντροπή στον όρο αριστερά η οποία ιστορικά έχει αμαυρωθεί στα πλαίσια μιας μεγαλύτερης επιχείρησης αφαίρεσης της πολιτικής ιδιότητας του ανθρώπου και παθητικοποιησης του.
Εξακολουθώ βέβαια να πιστεύω ότι σπέρνεις θερίζεις όμως εν πάσει περιπτώσει ο τσάρλι ήταν ένας οικογένειααρχής με δύο παιδιά και μία γυναίκα όπου τον είδανε να τον πυροβολούνε στον λαιμό ζωντανά πώς να παρηγορήσεις αυτός εδώ πέρα τους ανθρώπους που είδαν το αγαπημένο τους πρόσωπο) δεν έχει σημασία εάν διαφωνώ με τις πολιτικές τους απόψεις) να πεθαίνει μπροστά τους;
Ο τσάρλι δυστυχώς παρά τις όποιες διαφωνίες έχουμε στα πολιτικά είναι ακόμα ένα θύμα της βίας των όπλων και της οπλοκατοχής, ποιοι είναι έκδυλο ότι πλέον έχει σταματήσει η πολιτική να έχει σκοπό την καλυτέρευση της ζωής των ανθρώπων και ανταυτου έχει έναν χαρακτήρα οπαδικό.
Όποιος άνθρωπος πραγματικά πανηγυρίζει τον θάνατο ενός άλλου ανθρώπου και βένα προσπαθεί να μελετήσει τα αίτια πίσω από αυτόν τον θάνατο να δει τι έγινε πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά γιατί έγινε αυτό και αντί στην καρδιά του και στο μυαλό του να χτίζει μία κοινωνία ο πολύ είναι αδελφομένη και αγαπημένη συνεχίζει να υποκινεί βία είτε είναι αριστερός είτε είναι δεξιός είτε είναι κέντρος δεν αξίζει να λέγεται άνθρωπος.
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες ότι δεν πρέπει να στερείται η ζωή από κανέναν όσο και να διαφωνείς με την πολιτική του άποψη γιατί δεν υπάρχει κάτι πιο πολύτιμο σε αυτόν τον κόσμο από τη ζωή και δυστυχώς τόσο οι αριστερό σου και η δεξί είμαστε αφοσιωμένοι στο να βρίζουμε ένα στον άλλον παρά να προσπαθούμε να διεκδικήσουμε μία δίκαιη και καλύτερη κοινωνία παρά τις διαφορές μας
Συγνώμη για οποιαδήποτε ορθογραφικά χρησιμοποιώ τη λειτουργία να μετατρέπει τη φωνή μου σε μηνύματα επειδή περπατάω
Ακριβώς όπως τα λες. Τώρα συμφωνούμε.


Και ναι, μετά το χθεσινό ακόμα και οι τελευταίοι moderate που είχαν μείνει στις ΗΠΑ, τώρα θα γίνουν ακραίοι.
nearos
Επιφανές μέλος
Ο nearos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 11.020 μηνύματα.

Kαι οι moderates από την άλλη πλευρά θα γίνουν και αυτοί ακραίοι και θα κολλήσουμε σε έναν φαύλο κύκλο.Ακριβώς όπως τα λες. Τώρα συμφωνούμε.
Και ναι, μετά το χθεσινό ακόμα και οι τελευταίοι moderate που είχαν μείνει στις ΗΠΑ, τώρα θα γίνουν ακραίοι.
Θα γράψω αναλυτικότερα σκέψεις μου για αυτό το γεγονός όταν γυρίσω σπίτι γιατί είμαι τρένο τωρα
adams33
Πολύ δραστήριο μέλος
Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.280 μηνύματα.

για κάποιους ναι ....το να οπλίζεις ενα χερι ειναι σαν να το διαπράττεις ο ιδιος, οποτε αυτοι που υιοθετούν τετοιες αποψεις καλα κανουν και το πιστευουν ...Ποιον έστειλε στο θάνατο ο συγκεκριμένος;;
δεν μπορεις να ερχεσαι εσυ και να πατας πανω στο συναισθημα οτι ειναι ανθρωπος ...ναι και ;
αυτο θελω να καταλαβεις για τον ορο που ειπες ..
Gaspar
Περιβόητο μέλος
Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4.399 μηνύματα.

Δεν θεωρώ ότι το ΚΚΕ έχει κάποια ταύτιση με αυτή την φάρα,υ.γ. τετοιους αριστερους τους μισουμε και εμεις
Στην τελική το αν κάποιος χαίρεται ή δικαιολογεί πολιτικές δολοφονίες επειδή είναι αντίθετης ιδεολογίας, απλά δείχνει το level αποκτήνωσης στο οποίο έχει φτάσει.
Νομίζω πριν 20 χρόνια υπήρχε λιγότερη τοξικότητα και καλύτερος πολιτικός πολιτισμός στον μέσο άνθρωπο.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.028 μηνύματα.

Δεν θεωρώ ότι το ΚΚΕ έχει κάποια ταύτιση με αυτή την φάρα,
Στην τελική το αν κάποιος χαίρεται ή δικαιολογεί πολιτικές δολοφονίες επειδή είναι αντίθετης ιδεολογίας, απλά δείχνει το level αποκτήνωσης στο οποίο έχει φτάσει.
Νομίζω πριν 20 χρόνια υπήρχε λιγότερη τοξικότητα και καλύτερος πολιτικός πολιτισμός στον μέσο άνθρωπο.
Όντως πριν το 2015 τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα στην πολιτική, ειδικά στις ΗΠΑ. Όλα αυτά ξεκίνησαν μετά το 2015, από τα media τα οποία φανάτισαν τους πολίτες λέγοντας ψέματα. Πλέον, αν πεις την άποψη σου δημόσια όχι μόνο σε αποκαλούν ακροδεξιό, αλλά ίσα ίσα κινδυνεύεις να χάσεις την ζωή σου από κάποιο Npc που έχει καταπιεί την προπαγάνδα των media. Και μην νομίζετε ότι είναι μόνο στις ΗΠΑ αυτό, πριν λίγες ημέρες στην Βρετανία συνέλαβαν γνωστό comedian actor επειδή είχε ταχθεί ενάντια στους transgender. Στις ΗΠΑ οι τράπεζες έφτασαν στο σημείο να δεσμεύουν καταθέσεις οπαδών του Trump, επειδή τάχα ήταν επικίνδυνοι. Πλέον έχουμε περάσει σε άλλο επίπεδο ασθένειας δυστυχώς.
Όσο αφορά τους κομμουνιστές, αν και δεν τους συμπαθώ σε ιδεολογία, σίγουρα δεν είναι το ίδιο με τους αναρχικούς αριστερούς και τους δήθεν προοδευτικούς που βγάζουν μίσος και κακία για κάθε άνθρωπο με διαφορετική άποψη.
fortheloveofshizaya
Νεοφερμένο μέλος
Η fortheloveofshizaya αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.

Κοίτα, ειμαι κατά του να πανηγυρίζουν τον θάνατο ενός ανθρώπου, όποιος και να είναι, γιατί ο άνθρωπος όπως και να το κάνουμε άφησε συγγενείς και φίλους που τον θρηνουν- είναι ασέβεια.
Δεν νοιώθω όμως και κάποια συγκεκριμένη λύπηση για εκείνον οπως και δεν θα ένιωθα αν ήταν κάποιος ανάλογος πολιτικός μας. Ήταν ταγμένος με μια κυβέρνηση που αυτή την στιγμή ρημαζει με όποιον τρόπο βρει την χώρα της. Ασχέτως με την πολιτική μας ιδεολογία, η κυβέρνηση Τραμπ ο,τι αλλο εκτός από το να βοηθάει τον μέσο Αμερικανό κανει. Δεν περιμένω οι περισσότεροι να τον θρηνησουν τον κύριο, αλλά λίγος σεβασμος στην οικογένεια του δεν βλάπτει.
Δεν νοιώθω όμως και κάποια συγκεκριμένη λύπηση για εκείνον οπως και δεν θα ένιωθα αν ήταν κάποιος ανάλογος πολιτικός μας. Ήταν ταγμένος με μια κυβέρνηση που αυτή την στιγμή ρημαζει με όποιον τρόπο βρει την χώρα της. Ασχέτως με την πολιτική μας ιδεολογία, η κυβέρνηση Τραμπ ο,τι αλλο εκτός από το να βοηθάει τον μέσο Αμερικανό κανει. Δεν περιμένω οι περισσότεροι να τον θρηνησουν τον κύριο, αλλά λίγος σεβασμος στην οικογένεια του δεν βλάπτει.
amarelia
Διακεκριμένο μέλος
Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7.702 μηνύματα.

προφανως και μερικοι ειναι επικίνδυνοι, την εισβολη στο καπιτώλιο απο τα ορκ την ξεχασες;Στις ΗΠΑ οι τράπεζες έφτασαν στο σημείο να δεσμεύουν καταθέσεις οπαδών του Trump, επειδή τάχα ήταν επικίνδυνοι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
αυτό δεν είναι βία;επειδή είχε ταχθεί ενάντια στους transgender.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
βεβαια η αποψη ειναι κατεξοχην επιθετικη και βιαια απεναντι σε συγκεκριμενες ομαδεςμίσος και κακία για κάθε άνθρωπο με διαφορετική άποψη.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.028 μηνύματα.

Δεν πέρασαν λίγες ώρες από το συμβάν, και επιβεβαιώνομαι. Πολιτικός αναλυτής (ο θεός να τον κάνει) του πιο Liberal καναλιού τον ΗΠΑ (MSNBC) απολύθηκε, λόγω των εμετικών απόψεων του σχετικά με το γεγονός. Πίσω από την πόλωση στις ΗΠΑ, βρίσκονται τα media τα οποία έχουν όλα κοινή γραμμή προπαγάνδας.
www.foxnews.com

MSNBC apologizes for analyst's ‘unacceptable’ comments after Charlie Kirk shooting
MSNBC's Matthew Dowd blamed Charlie Kirk's "hateful words" for causing "hateful actions" like Wednesday's shooting, leading to an apology from the progressive network.
Dreamweaver
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Competitive Racist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1.917 μηνύματα.

Οκ και? Μη μου λες για άλλους, για σενα ισχύει αυτό που έγραψα?Φιλε μου οι αναρχικοι που αμεσα και αυτοι υποκινουν τη βια που λενε ξυλο στους μπατσους ξυλο στα παιδια που θελουνε μπατσοσχολες ξυλο στους φασιστες και εν τελει τρωνε αυτοι το ξυλο ξερεις ποσο το χαιρομαι;
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.028 μηνύματα.

αυτό δεν είναι βία;
Όχι , το να μην συμφωνείς με την αλλαγή φύλου σε ανθρώπους (πόσο μάλλον σε ανήλικα παιδιά) δεν είναι βία ούτε ρατσισμός. Βία θα ήταν αν πήγαινε να τους χτυπήσει, να τους βρίσει χυδαία, και γενικά να κάνει κάτι που θα τους απειλούσε. Το να πεις απλά ότι δεν συμφωνείς με ήρεμο και σοβαρό τρόπο δεν είναι βία. Εκτος αν για εσένα είναι βία οτιδήποτε δεν συμφωνεί με τις απόψεις σου.
amarelia
Διακεκριμένο μέλος
Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7.702 μηνύματα.

δηλαδή δεν υπάρχει η έννοια της λεκτικής βίας και ψυχολογικής πίεσης και βίαιος θεωρείται μόνο κάποιος που απλώνει χέρι, οκ, notedΒία θα ήταν αν πήγαινε να τους χτυπήσει, να τους βρίσει χυδαία, και γενικά να κάνει κάτι που θα τους απειλούσε. Το να πεις απλά ότι δεν συμφωνείς με ήρεμο, δεν είναι βία. Εκτος αν για εσένα είναι βία οτιδήποτε δεν συμφωνεί με τις απόψεις σου.
να σου υπενθυμίσω πως υπαρχουν ανθρωποι που αυτοκτόνησαν εξαιτίας τετοιων δηλώσεων και η βια μπορει να μην ερχεται παντα με τυμπανοκρουσίες αλλά να είναι σιωπηλή, συνεχής και το ίδιο πιεστική/αβασταχτη
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.028 μηνύματα.

δηλαδή δεν υπάρχει η έννοια της λεκτικής βίας και ψυχολογικής πίεσης και βίαιος θεωρείται μόνο κάποιος που απλώνει χέρι, οκ, noted
Λεκτική βία δεν είναι αν πεις ότι δεν συμφωνείς με ήρεμο τρόπο. Έλεος κάπου.
amarelia
Διακεκριμένο μέλος
Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7.702 μηνύματα.

δεν συμφωνείς με τι; με το να ειναι καποιος trans; δεν εχει σημασια αν το λες με ηρεμο τροπο, είναι ρατσιστικό και υποκινεί βία
Λεκτική βία δεν είναι αν πεις ότι δεν συμφωνείς με ήρεμο τρόπο. Έλεος κάπου.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 5 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 82 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- American Economist
- taketrance
- giannhs2001
- charmander
- Entropy24
- redpointer
- Paragontas7000
- Debugging_Demon
- camil
- rafaela11
- 5607
- Advocatus diaboli
- chester20080
- fockos
- Scandal
- bibliofagos
- Kate1914
- giorgos5002
- Dr. Gl. Luminous
- Memetchi
- Lathy
- touvlo
- AggelikiGr
- Μήτσος10
- eupalinaros
- Dr.Katalyst
- thenutritionist
- johnsala
- Joji
- Wonderkid
- vas 78
- Obi-Wan Kenobi
- grtt
- Vera
- Unboxholics
- fortheloveofshizaya
- Hmmytheos
- back2967
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.