Νεκρός ο 16χρονος

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Έτσι ακριβώς είναι, πραγματικά νιώθω πολύ χαρούμενος που είδα τέτοια λόγια απο ένα κορίτσι Α λυκείου.:)
Όχι γιατί πραγματικά με αυτά που είδα τον τελευταίο καιρό, άρχισα να ανησυχώ, να και ένα υγιές δείγμα σκέψης.

και στο σημείο αυτό να πω:
άλλο βία και άλλο βανδαλισμός (κάτι που ανέφερα και στο θέμα για τους κουκουλοφόρους).
Το να δέρνει ένας Ματατζής έναν διαδηλωτή , είναι ΒΙΑ.
Το να σπάει ένας αντεξουσιαστής μία τράπεζα , είναι βανδαλισμός.
Η βία δεν βγάζει πουθενά και ούτε αλλάζει την συνείδηση των ανθρώπων , η συνείδηση των ανθρώπων αλλάζει με διάλογο-ενημέρωση.
Ο βανδαλισμός όμως...
έχει πολιτική υπόσταση και χρησιμοποιείται για συμβολικούς σκοπούς.
Με το να καις τράπεζες και βιτρίνες πολυεθνικών δείχνεις την αντίθεσή σου προς τους καπιταλιστικούς φορείς που σε μεγάλο βαθμό δεν σου επιτρέπουν να ζεις όπως θέλεις (είναι άλλο ζήτημα αυτό).
Με το να σπας μια κάμερα δείχνεις ότι είσαι κατά της παρακολούθησης.
Τα spray στους τοίχους είναι βανδαλισμοί που περνάν κάποια μηνύματα.

Ο βανδαλισμός χρησιμοποιείται για κάποιους σκοπούς πολιτικούς.
Η βία χρησιμοποιείται καθαρά σε ποσοστό μεγαλύτερο απο εξουσιαστικές αρχές πχ στρατός , ΜΑΤ , κυβερνήσεις , σεκιουριτάδες καθαρά για να σταματήσει ελευθεριακές κινήσεις που δεν τους συμφέρουν.

Δεν θα σταματούσα ποτέ έναν μετανάστη που κλέβει ένα μίνι μάρκετ επειδή δεν έχει να φάει και έχει άλλα στόματα πίσω να θρέψει , όπως επίσης δεν θα επικροτούσα την ενέργεια αυτή φυσικά. Είναι έγκλημα , δε διαφωνώ , αλλά στο πρόσωπο της επιβίωσης αν γινόμουνα ένα με εκείνον μπορώ να τον καταλάβω επειδή είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

Και επειδή κάποιοι το φέραν σε προσωπικό επίπεδο , ναι , ίσως να μην σταματούσα και κάποιον που μου ληστεύει το σπίτι , μόνο αν απειλούσε την σωματική μου ακεραιότητα πχ (που πάλι μπαίνει το προσωπικό ένστικτο μέσα).

Αν είναι εγκληματικό ένας μετανάστης να κλέβει φαγητό ή άλλα προιντα για να ζήσει , είναι 1000 φορές πιο εγκληματικό η αστυνομία να τους δέρνει και να τους σαπίζει περιφέροντάς τους στις φυλακές αυτούς τους ανθρώπους.

Και επιπλέον όσοι καταδικάζουν και την δήθεν βία των αντεξουσιαστών (δεν είναι βία αυτό , κανείς ιδεολόγος δεν ασκεί βία) , είναι σχεδόν κατα κανόνα υποκριτές , γιατί δεν βγαίνουν να διαδηλώσουν για την βία της αστυνομίας ξέρω γω...

Πιστεύω στην ελευθερία και στα θεμελιώδη ανθρώπινα και πολιτικά δικαιώματα κάθε ατόμου.


Μιας και ειδα αυτο το ποστ θα ηθελα και γω να προσθεω την αποψη μου.
Προσωπικα πιστευω οτι στο "καταστατικο" του αναρχισμου (αναρχιας καλυτερα μιας και το -ισμος παραπεμπει σε πολιτικο-οικονομικα συστηματα) δεν υπαρχει πουθενα η βια ή βανδαλισμος οπως το αποκαλεις. Ακομα και ο Προυντον οχι μονο δεν πιστευε στην βια του αναρχικου, αλλα πιστευε ακομα οτι η κοινωνικη αλλαγη μπορει να προελθει μονο ειρινικα, πολυ πιο ειρινικα ακομα και απο την δικτατορια του προλεταριατου.

Οπως σημειωνει επισης και ο Ρενος Αποστολιδης (θεος σχωρε τον) ο αναρχικος το μονο που προσπαθει να πετυχει ειναι την προσωπικη του ελευθερια. Να διωξει δηλαδη καθε δυναστη απο το κεφαλι του. Ακομα και αν δυναστη θεωρει την ιδια του την ζωη. (Ναι συμφωνα με τον Ρενο ο αυτοχειρας ειναι κατεξοχην αναρχικος). Δεν τον ενδιαφερει τι θα γινει μετα, αν θα τον σκοτωσουν, αν δεν θα εχει να φαει, αν θα του βγαλουν τα ματια καθως δεν θα τον προστατευει κανεις κ τιποτα, απλως το μονο που τον ενδιαφερει σε πρωτη φαση ειναι να απαλαγει, απο οτι αυτος νομιζει, οτι τον υποδουλωνει. Αυτο ερχεται βεβαια σε συγκρουση με τους κουκουλοφορους-αναρχικους οι οποιοι με το να σπανε οτιδηποτε ακομα και συμβολικα, καταργουν ουσιαστικα την ελευθερια τους καθως κρυβονται, φοβουνται μην τους πιασουν κτλ. Ποσον μαλλον οι αναρχοτρομοκρατες-τερροριστες. Αλλα βεβαια οι εποχες εχουν αλλαξει και ισως αυτο να μου πεις οτι ειναι ενα ειδος εξεγερσιακου αναρχισμου. Δεν ξερω πραγματικα.

Θα με ενδιεφε παντως η αποψη σου φιλε in flames γιαυτο και σου στα παραθετω αυτα..

Επισης τελειωνοντας να σημειωσω οτι κατ'με η αναρχια σε μεγαλη κλιμακα οπως (πχ σε μια χωρα) ειναι κατι το τελειως ουτοπικο. Μου φαινεται οτι το εχουν πει και μυαλα τον περασμενο αιωνα αν δεν κανω λαθος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AstynomoS

Νεοφερμένος

Ο Κλεισθένης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Εγω κολλησα στο νομιμοος και μη νομιμος ?Καθολου ,εγω παρουσιασα μια ερευνα του 2005 ,και δηλωσες πως κανει λογο για τους μεταναστες και οχι τους λαθρομεταναστες κατι που δεν ητανε αληθεια.
Μετα προσπαθησες να πεις πως ητανε μεχρι το 2001 απομονωντας μια φραση ενω η ερευνα ητανε του 2005 και το "μεχρι 2001" απλα αναφεροταν σε συκγεκριμενο στατιστικο προβλημα ομοιογενειας για εκεινους που εμφανιζονται ως λαθρομεταναστες μεχρι το 2001.
Γιατι ειναι out of date δεν εξηγεις , γιατι δεν συμφερει τα αυθαιρετα συμπερασμα που βγαζεις που ουδεποτε στηριξες με στοιχεια ?

Στην στατιστικη ομιλουμε για καταταξη και αναλυση στοιχειων και εξαγωγη συμπερασματων , τι απο αυτα δεν πληρει , αναφερες τις υποδειξεις που ειναι απλα και μονο το πεμπτο μερος της αναλυσης ,που ουσιαστικα ειναι η κατακλειδα.
1) Data concerning the extent of immigration [both legal and illegal] into Greece
2) Regional location of immigrants in Greece
3) Characteristics of immigrant population from residence permit data
4) Employment of immigrants
5) Recommendations for changes in data collection by the Greek state agencies
Κοιτα βαρεθηκα πλεον να ασχολουμαι με αυτη την ερευνα και τζαμπα το 20λεπτο που τη διαβασα. μεχρι το 3 ειναι το θεμα μας, δηλαδη οι αριθμοι και θα ηταν χρησιμοι αν ζουσαμε στα τελη του 2004.
Για ιστορικο ντοκουμεντο καλη ειναι. Εγω παντως απο το μυαλο μου δεν μπορω να βγαλω οτι δεν τι διαβασες πριν τη παραθεσεις. Φαινεται ξεκαθαρα απο τα προηγουμενα μηνυματα.Ζητησε να τα διαγραψουν αν θες ωστε να ξεχαστει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Παντως τα τελικα συμπερασμα της μελετης της MMO ειναι καπου στις 80 σελιδες και ειναι απ' καλυτερες ερευνες που 'χουν γινει
https://aei.pitt.edu/2870/01/IMEPO_Final_Report_English.pdf

Εχω και απ' το γνωστο περιοδικο International Research Journal of Finance and Economics μια 12σελιδη οικονομικη οπτικη στα στατιστικα στοιχεια των μεταναστων του 2008 παρολο που ονομαζεται "Immigration in Greece: The Immigrantsʼ Intentions of
Returning to their Land of Origin - The Case of the
Region of Kavala/North Greece" περιεχει πολλα ενδιαφεροντα στοιχεια

https://www.eurojournals.com/irjfe_19_06.pdf

Κοιτα βαρεθηκα πλεον να ασχολουμαι με αυτη την ερευνα και τζαμπα το 20λεπτο που τη διαβασα. μεχρι το 3 ειναι το θεμα μας, δηλαδη οι αριθμοι και θα ηταν χρησιμοι αν ζουσαμε στα τελη του 2004.
Για ιστορικο ντοκουμεντο καλη ειναι. Εγω παντως απο το μυαλο μου δεν μπορω να βγαλω οτι δεν τι διαβασες πριν τη παραθεσεις. Φαινεται ξεκαθαρα απο τα προηγουμενα μηνυματα.Ζητησε να τα διαγραψουν αν θες ωστε να ξεχαστει
Αυτο που φαινεται ξεκαθαρα ητανε πως εσυ δεν την διαβασες και στο αιτιολογησα και ουδεποτε απαντησες
"Καθολου ,εγω παρουσιασα μια ερευνα του 2005 ,και δηλωσες πως κανει λογο για τους μεταναστες και οχι τους λαθρομεταναστες κατι που δεν ητανε αληθεια.
Μετα προσπαθησες να πεις πως ητανε μεχρι το 2001 απομονωντας μια φραση ενω η ερευνα ητανε του 2005 και το "μεχρι 2001" απλα αναφεροταν σε συκγεκριμενο στατιστικο προβλημα ομοιογενειας για εκεινους που εμφανιζονται ως λαθρομεταναστες μεχρι το 2001."
Ενω εσυ δεν στηριξες με κανενα στοιχειο πως εγω δεν διαβασα τι ελεγε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
Μιας και ειδα αυτο το ποστ θα ηθελα και γω να προσθεω την αποψη μου.
Προσωπικα πιστευω οτι στο "καταστατικο" του αναρχισμου (αναρχιας καλυτερα μιας και το -ισμος παραπεμπει σε πολιτικο-οικονομικα συστηματα) δεν υπαρχει πουθενα η βια ή βανδαλισμος οπως το αποκαλεις. Ακομα και ο Προυντον οχι μονο δεν πιστευε στην βια του αναρχικου, αλλα πιστευε ακομα οτι η κοινωνικη αλλαγη μπορει να προελθει μονο ειρινικα, πολυ πιο ειρινικα ακομα και απο την δικτατορια του προλεταριατου.

Οπως σημειωνει επισης και ο Ρενος Αποστολιδης (θεος σχωρε τον) ο αναρχικος το μονο που προσπαθει να πετυχει ειναι την προσωπικη του ελευθερια. Να διωξει δηλαδη καθε δυναστη απο το κεφαλι του. Ακομα και αν δυναστη θεωρει την ιδια του την ζωη. (Ναι συμφωνα με τον Ρενο ο αυτοχειρας ειναι κατεξοχην αναρχικος). Δεν τον ενδιαφερει τι θα γινει μετα, αν θα τον σκοτωσουν, αν δεν θα εχει να φαει, αν θα του βγαλουν τα ματια καθως δεν θα τον προστατευει κανεις κ τιποτα, απλως το μονο που τον ενδιαφερει σε πρωτη φαση ειναι να απαλαγει, απο οτι αυτος νομιζει, οτι τον υποδουλωνει. Αυτο ερχεται βεβαια σε συγκρουση με τους κουκουλοφορους-αναρχικους οι οποιοι με το να σπανε οτιδηποτε ακομα και συμβολικα, καταργουν ουσιαστικα την ελευθερια τους καθως κρυβονται, φοβουνται μην τους πιασουν κτλ. Ποσον μαλλον οι αναρχοτρομοκρατες-τερροριστες. Αλλα βεβαια οι εποχες εχουν αλλαξει και ισως αυτο να μου πεις οτι ειναι ενα ειδος εξεγερσιακου αναρχισμου. Δεν ξερω πραγματικα.

Θα με ενδιεφε παντως η αποψη σου φιλε in flames γιαυτο και σου στα παραθετω αυτα..

Επισης τελειωνοντας να σημειωσω οτι κατ'με η αναρχια σε μεγαλη κλιμακα οπως (πχ σε μια χωρα) ειναι κατι το τελειως ουτοπικο. Μου φαινεται οτι το εχουν πει και μυαλα τον περασμενο αιωνα αν δεν κανω λαθος.

να σου υπενθυμισω εντελως φιλικα πως υπαρχει θεμα αναρχια για να μην ειμαστε και εντελώς οφφ:)
Ο Προυντον οντως ηταν κατα της βιας και μαλιστα ειρηνιστης αλλα γενικα στο χωρο του αναρχισμου αν και "πατερας" σε θεωρητικο επιπεδο του αναρχισμου δεν χαρηκε και πολυ εκτιμησεως(ασχετο απλα πληροφοριακα το λεω).Η βια για την οποια γινεται λογος ειναι πολιτικη βια οχι μαλακισμενη βια.Αλλο πολιτικη βια αλλα βια γενικα.Η γενικη βια ειναι παντελως κατακριτεα, μη αποδεχτη και ενετλως ασυμφωνη με αναρχισμο αυτη η οποια ειναι αποδεκτη κατα το θεωρητικο υποβαθρο ειναι η πολιτικη στοχευμενη βια ως ενα μετρο αντιδρασης στην πολιτικη βια που ασκειται καθημερινα σε καμια περιπτωση η βια απλα του καιω επειδη καυλωσα για να στο πω και πιο ωμα.Ο αναρχικος δεν προσπαθει να επιτυχει μονο την προσωπικη του ελευθερια ειδικα αν μιλαμε για αναρχοκουμμουνισμο αντιθετως βαζει πρωτα την κοινωνικη ελευθερια.Παει παραλληλα η προσωπικη του ελευθερια και η ελευθερια του συνολου, μιλα ως ατομικοτητα αλλα δρα ως ομαδα-συνολο.Επισης αλλο κουκουλοφοροι γενικα και αλλο αποκρυψη των χαρακτηριστικων σου για να μην εισαι δακτυλοδειχτουμενος σε μια κοινωνια μη δημοκρατικη δεν μπορεις να αφησεις ακαλυπτο τον εαυτο σου και επισοδεια να μην γινουν γτ δεν ειναι το θεμα φοβος μονο αλλα μετα θα σου χρεωνουν οτι μαλακιες κανουν οι χουλιγκανς.Οι μεγαλυτεροι κουκουλοφοροι ειναι οι κυριοι του χρηματιστηριου,οι μεγαλομετοχοι,οι μεγαλοεπιχειρηματιες.Ξερεις ποιο κινει το χρημα αυτης της χωρας;ΟΧΙ Ξερεις ποιος σε παρακολουθει πισω απο την καμερα στο καταστημα ρουχων ;ΟΧΙ Ξερεις ποιος οντως εξουσιαζει αυτο τον τοπο; ΟΧΙ ολοι αυτοι κουκουλοφοροι ειναι και μαλιστα "επικινδυνοι" κουκουλοφοροι αλλα δεν βλεπω να κανει κανεις λογο γι αυτους.Βρειτε πρωτα τους πραγματικους κουκουλοφορους και μετα μιλαμε για τους "κακομοιρηδες" με τα μαντηλια στο προσωπο που φοβουνται και την σκια τους γτ εχουν φαει τρομοκρατια με το φτυαρι.
Για το τελευταιο θα σου πω μονο ενα πραγμα για να μην μακρυγορησω..Οαχακα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AstynomoS

Νεοφερμένος

Ο Κλεισθένης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Παντως τα τελικα συμπερασμα της μελετης της MMO ειναι καπου στις 80 σελιδες και ειναι απ' καλυτερες ερευνες που 'χουν γινει
https://aei.pitt.edu/2870/01/IMEPO_Final_Report_English.pdf

Εχω και απ' το γνωστο περιοδικο International Research Journal of Finance and Economics μια 12σελιδη οικονομικη οπτικη στα στατιστικα στοιχεια των μεταναστων του 2008 παρολο που ονομαζεται "Immigration in Greece: The Immigrantsʼ Intentions of
Returning to their Land of Origin - The Case of the
Region of Kavala/North Greece" περιεχει πολλα ενδιαφεροντα στοιχεια

https://www.eurojournals.com/irjfe_19_06.pdf

Αυτο που φαινεται ξεκαθαρα ητανε πως εσυ δεν την διαβασες και στο αιτιολογησα και ουδεποτε απαντησες
"Καθολου ,εγω παρουσιασα μια ερευνα του 2005 ,και δηλωσες πως κανει λογο για τους μεταναστες και οχι τους λαθρομεταναστες κατι που δεν ητανε αληθεια.
Μετα προσπαθησες να πεις πως ητανε μεχρι το 2001 απομονωντας μια φραση ενω η ερευνα ητανε του 2005 και το "μεχρι 2001" απλα αναφεροταν σε συκγεκριμενο στατιστικο προβλημα ομοιογενειας για εκεινους που εμφανιζονται ως λαθρομεταναστες μεχρι το 2001."
Ενω εσυ δεν στηριξες με κανενα στοιχειο πως εγω δεν διαβασα τι ελεγε.
Eιλικρινα δηλαδη πως προσπαθεις ολο να καλυψεις κατι..
Πηρες το πρωτο μηνυμα που αναφεροταν στον georgeκατι και καταλαθος μπηκε χωρις να σβησω το quote το δικο σου.
Μετα το γεγονος οτι ανεφερα για την ανακριβεια που εχει με τους λαθρομεταναστες το εκανες οτι ειπα οτι η ερευνα ηταν του 2001. Πιανεσαι απο οπου βρεις. Ειλικρινα σου λεω δεν θελω αλλη δικαιολογια -απαντηση-επιθεση και την αλλη στατιστικη σου δεν εχω ορεξη να την διαβαζω γιατι αποκλειται να την εχεις διαβασει και αυτη σε τοσο λιγο χρονο που την παρεθεσες.
Φιλικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Eιλικρινα δηλαδη πως προσπαθεις ολο να καλυψεις κατι..
Πηρες το πρωτο μηνυμα που αναφεροταν στον georgeκατι και καταλαθος μπηκε χωρις να σβησω το quote το δικο σου.
Μετα το γεγονος οτι ανεφερα για την ανακριβεια που εχει με τους λαθρομεταναστες το εκανες οτι ειπα οτι η ερευνα ηταν του 2001. Πιανεσαι απο οπου βρεις. Ειλικρινα σου λεω δεν θελω αλλη δικαιολογια -απαντηση-επιθεση και την αλλη στατιστικη σου δεν εχω ορεξη να την διαβαζω γιατι αποκλειται να την εχεις διαβασει και αυτη σε τοσο λιγο χρονο που την παρεθεσες.
Φιλικα
Αυτο το καταλαθος γιατι δεν το ανεφερες τοτε και το λες τωρα και γιατι ουδεποτε δεν προχωρησες σε διορθωση του αρχικου ποστ?
Δεν ανεφερες ανακριβεια ειπες κατα λεξη "until 2001. Δεν διαβαζουμε μονο τιτλους σε ενα αρθρο. Μην ξαναπαραθεσεις κατι που δεν εχεις διαβασει πανω απο ολα ο ιδιος
Eκτος αν δεν μπορεις να το διαβασεις να στο διαβασω εγω"
Δηλαδη εγω σου απαντησα πως το αρθρο ητανε και για τις δυο ομαδες και συ το μονο που απαντησες ειναι "until 2001" που απο μονο του ειναι εξαιρετικα ανακριβες μια και αναφερεται ξαναλεω σε συκγεκριμενο στατιστικο προβλημα ομοιογενειας για εκεινους που εμφανιζονται ως λαθρομεταναστες μεχρι το 2001 , δηλαδη εαν καποιος διαβασει ενα σκετο "μεχρι το 2001" θα υποθεσει πως εννοεις "Η καταγραφη των λαθρομεταστων ητανε μεχρι το 2001 οποτε δεν εχει σημασια" μια και δεν αναφερεις κατι αλλο , ομως αυτο που συνεβει ειναι "παρουσιαστικανε δυσκολιες στην καταγραφη εκεινων που φαινονται ως λαθρομεταναστες μεχρι το 2001" "There is a particular
problem of homogeneis who appear statistically as illegal immigrants until 2001"
"
---------------------------------------------------------------------------------
Μαλιστα με κατηγορησες πως δεν διαβασα το αρθρο μονο τον τιτλο με μονο στοιχειο πως λεει "until 2001" , ομως δεν συνεδεσες ποτε αυτο με το ο,τι δεν διαβασα το αρθρο , πως αλλαζει το μεχρι το 2001 το γεγονος πως εχει ή δεν εχω διαβασει το αρθρο ακομα στην περιπτωση που ισχυει το περιεχομενο που του ειχες αποδωσει πιο πριν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
Μιας και ειδα αυτο το ποστ θα ηθελα και γω να προσθεω την αποψη μου.
Προσωπικα πιστευω οτι στο "καταστατικο" του αναρχισμου (αναρχιας καλυτερα μιας και το -ισμος παραπεμπει σε πολιτικο-οικονομικα συστηματα) δεν υπαρχει πουθενα η βια ή βανδαλισμος οπως το αποκαλεις. Ακομα και ο Προυντον οχι μονο δεν πιστευε στην βια του αναρχικου, αλλα πιστευε ακομα οτι η κοινωνικη αλλαγη μπορει να προελθει μονο ειρινικα, πολυ πιο ειρινικα ακομα και απο την δικτατορια του προλεταριατου.

Οπως σημειωνει επισης και ο Ρενος Αποστολιδης (θεος σχωρε τον) ο αναρχικος το μονο που προσπαθει να πετυχει ειναι την προσωπικη του ελευθερια. Να διωξει δηλαδη καθε δυναστη απο το κεφαλι του. Ακομα και αν δυναστη θεωρει την ιδια του την ζωη. (Ναι συμφωνα με τον Ρενο ο αυτοχειρας ειναι κατεξοχην αναρχικος). Δεν τον ενδιαφερει τι θα γινει μετα, αν θα τον σκοτωσουν, αν δεν θα εχει να φαει, αν θα του βγαλουν τα ματια καθως δεν θα τον προστατευει κανεις κ τιποτα, απλως το μονο που τον ενδιαφερει σε πρωτη φαση ειναι να απαλαγει, απο οτι αυτος νομιζει, οτι τον υποδουλωνει. Αυτο ερχεται βεβαια σε συγκρουση με τους κουκουλοφορους-αναρχικους οι οποιοι με το να σπανε οτιδηποτε ακομα και συμβολικα, καταργουν ουσιαστικα την ελευθερια τους καθως κρυβονται, φοβουνται μην τους πιασουν κτλ. Ποσον μαλλον οι αναρχοτρομοκρατες-τερροριστες. Αλλα βεβαια οι εποχες εχουν αλλαξει και ισως αυτο να μου πεις οτι ειναι ενα ειδος εξεγερσιακου αναρχισμου. Δεν ξερω πραγματικα.

Θα με ενδιεφε παντως η αποψη σου φιλε in flames γιαυτο και σου στα παραθετω αυτα..

Επισης τελειωνοντας να σημειωσω οτι κατ'με η αναρχια σε μεγαλη κλιμακα οπως (πχ σε μια χωρα) ειναι κατι το τελειως ουτοπικο. Μου φαινεται οτι το εχουν πει και μυαλα τον περασμενο αιωνα αν δεν κανω λαθος.

καταρχάς να πω ότι με κάλυψε σε μεγάλο βαθμό η razor.;)
ουδέποτε είπα ότι η αναρχία(ή αναρχίσμος αν θες) πρεσβεύει την βία.
ουδέποτε μίλησα για αναρχία βασικά.
έκανα μία αποσαφήνιση της διαφοράς μεταξύ βίας και βανδαλισμού.
Δε δέχομαι ότι το κάψιμο μιας τράπεζας είναι ΒΙΑ, ΟΧΙ. ΕΙΝΑΙ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΣ.
Απλά επειδή κάποιοι πιάσαν στο στόμα τους τους αναρχικούς πάλι , μίλησα για να προστατέψω τον χώρο. (Παιδιά θερμή παράκληση : Δε μου αρέσουν οι ταμπέλες , μη με εντάσσετε πουθενά γιατί κατα 99% θα πέσετε έξω:P).

Διαφωνώ με το ότι ο αναρχικός νοιάζεται μόνο για την προσωπική του ελευθερία. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. Μη δίνουμε μορφή "παρτάκια" σε ένα ιδανικό χαρακτήρα , ένας ιδεολόγος έχει προβληματισμούς και για εύρυτερο σύνολο.
Απλά το πρώτο βήμα είναι φυσικά η ατομική ελευθερία , αλλά ΟΛΩΝ, όχι του ενός. Άρα δεν μιλάμε για ζήτημα : "Η πάρτη μου.".

Αυτο ερχεται βεβαια σε συγκρουση με τους κουκουλοφορους-αναρχικους οι οποιοι με το να σπανε οτιδηποτε ακομα και συμβολικα, καταργουν ουσιαστικα την ελευθερια τους καθως κρυβονται, φοβουνται μην τους πιασουν κτλ.

και ποιός αναρχικός είπε ότι οι κουκουλοφόροι είναι αναρχικοί?:hmm:

όταν σε μία πορεία φοράς κουκούλα , συνήθως το κάνεις για να αποφύγεις τους ασφαλίτες , οι οποίοι είναι όλη την ώρα πάνω απο το κεφάλι σου και σε βγάζουν φώτο.

Και πίστεψέ με , δεν είναι επειδή σε βλέπουν ωραίο.:P

Τέλος , ναι για πολλούς είναι ουτοπία.

Χμ , για να σκεφτώ..μήπως ουτοπία είναι εν τέλει και η δημοκρατία...?:hmm:

Μήπως ουτοπία είναι κάτι που σε κάνει να προχωράς?? μπορεί.

Το "άπιαστο" σε κάνει να εξελίσσεσαι , επειδή έχει άπειρο πήχυ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών και μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εσυ πηγες να κανεις υποδειξεις. Κολλησες στο νομιμος μη νομιμος τη στιγμη που ειχα διαβασει ολο το αρθρο αλλα παραβλεπεις το γεγονος οτι ειναι out of date.
-----------------------------------------
Εξαλλου οι μετρησεις που αναφερονται μεχρι το τρια ειναι μεχρι τελη το 2004. Μετα εχει υποδειξεις κλπ. αυτο συγγνωμη δεν το θεωρω στατιστικη να μου παραθεσεις
-----------------------------------------
Και φαντασου ακομα δεν εχει ενταξει τους πακιστανους, αφγανους κλπ


Μέχρι τα τέλη του 2004 είχαν γίνει οι εισβολές και στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν, από τότε μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικό στις παγκόσμιες ισορροπίες που να δικαιολογεί υποτιθέμενη αύξηση του ρυθμού εισροής, αντίθετα, θα έβρισκα λογικότερο να υπάρχει μείωση δεδομένης της εφαρμογής προγραμμάτων σταθεροποίησης και στις δύο χώρες. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς προσπαθείς να σώσεις απ'την άγνοιά σου, η διαφοροποίηση στους αριθμούς μεταξύ 1988 και 2004, σύμφωνα με τη ΜΜΟ είναι 200 χιλιάδες το 1988 και περίπου 1,200,000 το 2004 περιλαμβάνοντας και νόμιμους και ανεπίσημους (παράνομους) μετανάστες και ομογενείς απ'την πρώην ΕΣΣΡ. Στο διάστημα αυτό των 16 χρόνων επήλθε, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, μια αύξηση 1 εκατομμυρίου μεταναστών ή αλλιώς 500% σε μια περίοδο που συνέβησε η πτώση του ανατολικού μπλοκ, η πρώτη εισβολή στο Ιράκ, ο πόλεμος στη Γιουγκοσλαβία, τα γεγονότα στο Ισραήλ, η εισβολή στο Αφγανιστάν και η δεύτερη εισβολή στο Ιράκ, γεγονότα που δικαιολογούν σε όρους διεθνούς σκηνής τα αυξημένα νούμερα μετανάστευσης στη Δυτική Ευρώπη. Το να λες ότι σε 5 χρόνια (2005-2009) από 1,5 εκατομμύριο ξαφνικά γίνανε 5 και μάλιστα χωρίς υποκείμενη διεθνή κατάσταση που να δικαιολογεί αύξηση του ρυθμού εισροής ή κάποιο γεγονός στην Ελλάδα που να αποτελεί πόλο έλξης (πχ. Ολυμπιακοί Αγώνες), είναι σίγουρα όχι προς τιμήν της νοημοσύνης σου. Η στατιστική, την οποία επιδεικτικά αγνοείς, δεν περιορίζεται στην εξαγωγή συμπερασμάτων για το παρόν και το παρελθόν, δεδομένης αυτης της ιδιότητας της επιστήμης, μια έρευνα του 2004, σε κάποιον που γνωρίζει στατιστική μπορεί να δώσει ασφαλή στοιχεία ακόμη και για το 2014 και δεδομένου ότι μιλάμε με μαθηματικά μοντέλα και όχι με άστρα και πλανήτες, τα στοιχεία αυτά σπανίως θα απέχουν πολύ απ'την πραγματικότητα. Προσπαθείς, λοιπόν, να σώσεις κάτι που δε σώζεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
καταρχάς να πω ότι με κάλυψε σε μεγάλο βαθμό η razor.;)
ουδέποτε είπα ότι η αναρχία(ή αναρχίσμος αν θες) πρεσβεύει την βία.
ουδέποτε μίλησα για αναρχία βασικά.
έκανα μία αποσαφήνιση της διαφοράς μεταξύ βίας και βανδαλισμού.
Δε δέχομαι ότι το κάψιμο μιας τράπεζας είναι ΒΙΑ, ΟΧΙ. ΕΙΝΑΙ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΣ.
Απλά επειδή κάποιοι πιάσαν στο στόμα τους τους αναρχικούς πάλι , μίλησα για να προστατέψω τον χώρο. (Παιδιά θερμή παράκληση : Δε μου αρέσουν οι ταμπέλες , μη με εντάσσετε πουθενά γιατί κατα 99% θα πέσετε έξω:P).

Διαφωνώ με το ότι ο αναρχικός νοιάζεται μόνο για την προσωπική του ελευθερία. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. Μη δίνουμε μορφή "παρτάκια" σε ένα ιδανικό χαρακτήρα , ένας ιδεολόγος έχει προβληματισμούς και για εύρυτερο σύνολο.
Απλά το πρώτο βήμα είναι φυσικά η ατομική ελευθερία , αλλά ΟΛΩΝ, όχι του ενός. Άρα δεν μιλάμε για ζήτημα : "Η πάρτη μου.".



και ποιός αναρχικός είπε ότι οι κουκουλοφόροι είναι αναρχικοί?:hmm:

όταν σε μία πορεία φοράς κουκούλα , συνήθως το κάνεις για να αποφύγεις τους ασφαλίτες , οι οποίοι είναι όλη την ώρα πάνω απο το κεφάλι σου και σε βγάζουν φώτο.

Και πίστεψέ με , δεν είναι επειδή σε βλέπουν ωραίο.:P

Τέλος , ναι για πολλούς είναι ουτοπία.

Χμ , για να σκεφτώ..μήπως ουτοπία είναι εν τέλει και η δημοκρατία...?:hmm:

Μήπως ουτοπία είναι κάτι που σε κάνει να προχωράς?? μπορεί.

Το "άπιαστο" σε κάνει να εξελίσσεσαι , επειδή έχει άπειρο πήχυ.


Συμφωνω και ουτε ειπα πως ολοι οι αναρχικοι φωραν κουκουλα (γιαυτο τους αποκαλεσα κουκουλοφορους-αναρχικους για να τους ξεχωρισω απο τους κουκουλοφορους-ασφαλιτες ή τους χουλιγκαν αν θες). Απλα στο μονο που διαφωνω ειναι σε οτι ο αναρχικος αποζητα την απελευθερωση ολων και οχι μονο την προσωπικη του ελευθερια. Για να σε προλαβω δεν λεω οτι ενας αναρχικος δεν μπορει να ειναι ανθρωπιστης, καθε αλλο μαλιστα, αλλα δεν ειναι η ταυτοτητα του αναρχικου που τον κανει αυτοματα ανθρωπιστη. Γιαυτο πιστευω πως οσοι υπηρξαν αναρχικοι ,και πραγματικα πιστευω οτι ηταν πολλοι λιγοι, δεν αποζητησαν την κοινωνικη απελευθερωση αλλα την ατομικη τους απελευθερωση καταρχην, με οτι αυτο συνεπαγει. Τεσπα επειδη ειμαστε πολυ οφφ και φταιω εγω σε αυτο σταματαω, και απλα να σημειωσω οτι συμφωνω μαζι σου απλως αλλαζει η οπτικη πλευρα που τα βλεπει ο καθενας.

Οσο για την razor συμφωνω επισης απολυτα, απλα επειδη εθειξες το θεμα τις οαχακα, οσο καιρο κρατησε η εξεγερση 1-1,5 χρονο υπηρχε ενα συντονιστικο (η ΑPO μου φαινεται) που συντονιζε γενικα την προσπαθεια. Πλησιασε περισσοτερο προς την κουμμουνα οπως τον Μαϊο του 1871 στο Παρισι θα ελεγα εγω. Η οαχακα ειναι το χαρακτιριστικοτερο παραδειγμα πως η δεξια δολοφωνει και καταπνιγει επαναστασεις στον βωμο του χρηματος. Η οαχακα να μας γινει ενα μαθημα λοιπον και να μας δειξει οτι τα παντα ειναι εφικτα αρκει να το θελησουμε. Τελος το οφφ και κλεινω εγω εδω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
Συμφωνω και ουτε ειπα πως ολοι οι αναρχικοι φωραν κουκουλα (γιαυτο τους αποκαλεσα κουκουλοφορους-αναρχικους για να τους ξεχωρισω απο τους κουκουλοφορους-ασφαλιτες ή τους χουλιγκαν αν θες). Απλα στο μονο που διαφωνω ειναι σε οτι ο αναρχικος αποζητα την απελευθερωση ολων και οχι μονο την προσωπικη του ελευθερια. Για να σε προλαβω δεν λεω οτι ενας αναρχικος δεν μπορει να ειναι ανθρωπιστης, καθε αλλο μαλιστα, αλλα δεν ειναι η ταυτοτητα του αναρχικου που τον κανει αυτοματα ανθρωπιστη. Γιαυτο πιστευω πως οσοι υπηρξαν αναρχικοι ,και πραγματικα πιστευω οτι ηταν πολλοι λιγοι, δεν αποζητησαν την κοινωνικη απελευθερωση αλλα την ατομικη τους απελευθερωση καταρχην, με οτι αυτο συνεπαγει. Τεσπα επειδη ειμαστε πολυ οφφ και φταιω εγω σε αυτο σταματαω, και απλα να σημειωσω οτι συμφωνω μαζι σου απλως αλλαζει η οπτικη πλευρα που τα βλεπει ο καθενας.

Οσο για την razor συμφωνω επισης απολυτα, απλα επειδη εθειξες το θεμα τις οαχακα, οσο καιρο κρατησε η εξεγερση 1-1,5 χρονο υπηρχε ενα συντονιστικο (η ΑPO μου φαινεται) που συντονιζε γενικα την προσπαθεια. Πλησιασε περισσοτερο προς την κουμμουνα οπως τον Μαϊο του 1871 στο Παρισι θα ελεγα εγω. Η οαχακα ειναι το χαρακτιριστικοτερο παραδειγμα πως η δεξια δολοφωνει και καταπνιγει επαναστασεις στον βωμο του χρηματος. Η οαχακα να μας γινει ενα μαθημα λοιπον και να μας δειξει οτι τα παντα ειναι εφικτα αρκει να το θελησουμε. Τελος το οφφ και κλεινω εγω εδω...

Στο πρωτο που λες για αναρχικους-προσωπικη ελευθερια δεν ειναι οτι δεν κοιτα την προσωπικη του ελευθερια αλλα προσπαθει να ειναι παραλληλη με την ελευθερια του κοινωνικου συνολου.Η κατεξοχην προσωπικη και ΜΟΝΟ ελευθερια αφορα πιο πολυ τον αναρχοατομικισμο οχι τοσο τα αλλα ειδη αναρχισμου.δεν ειναι οτι δεν ισχυει απλα πλεον αυτο που θεωρουμε αναρχικο (ειδικα στην ελλαδα)ειναι καποιον που ειναι πιο πολυ του του αναρχοσοσιαλισμου τοσο και οχι του αναρχοατομικισμου.Ναι φυσικα και πλησιαζε κουμμουνα αλλα ειναι ενα αρκετα καλο παραδειγμα περι ουτοπικου,οσο ουτοπικα ειναι και τα αλλα συστηματα τα κοινωνικοπολιτικα τοσο και η αναρχια.Δεν καταλαβαινω γτ πρεπει να το ξεχωριζουμε και να επιμενουμε εντονα στη γνωστη καραμελα περι ουτοπικου της αναρχιας.Δεν ειναι αναγκη να το τελειωσεις οπως ειπα υπαρχει αντιστοιχο θεμα στο οποιο μπορει να συνεχιστει η συζητηση το οποιο και παρακολουθει κατα περιεργο τροπο ευρη φασμα ανθρωπων εντος και εκτος φορουμ... ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται IT και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
συμφωνώ και χαίρομαι που έκανες την διευκρίνηση παραπάνω.:)

έτσι για να θυμόμαστε:

ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΑ.

Κατα τα άλλα όταν λέω "αντεξουσιαστές" δεν εννοώ τους αμιγώς αναρχικούς , αν και υπάρχουν "αναρχικοί αντεξουσιαστες" και μάλιστα στις περιπτώσεις που αναφέρεις.;)

Τα άτομα δεν ανήκουν, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο χώρος δεν κατευθύνεται. Αυτό είναι το τραγικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
Συμφωνω και ουτε ειπα πως ολοι οι αναρχικοι φωραν κουκουλα (γιαυτο τους αποκαλεσα κουκουλοφορους-αναρχικους για να τους ξεχωρισω απο τους κουκουλοφορους-ασφαλιτες ή τους χουλιγκαν αν θες). Απλα στο μονο που διαφωνω ειναι σε οτι ο αναρχικος αποζητα την απελευθερωση ολων και οχι μονο την προσωπικη του ελευθερια. Για να σε προλαβω δεν λεω οτι ενας αναρχικος δεν μπορει να ειναι ανθρωπιστης, καθε αλλο μαλιστα, αλλα δεν ειναι η ταυτοτητα του αναρχικου που τον κανει αυτοματα ανθρωπιστη. Γιαυτο πιστευω πως οσοι υπηρξαν αναρχικοι ,και πραγματικα πιστευω οτι ηταν πολλοι λιγοι, δεν αποζητησαν την κοινωνικη απελευθερωση αλλα την ατομικη τους απελευθερωση καταρχην, με οτι αυτο συνεπαγει. Τεσπα επειδη ειμαστε πολυ οφφ και φταιω εγω σε αυτο σταματαω, και απλα να σημειωσω οτι συμφωνω μαζι σου απλως αλλαζει η οπτικη πλευρα που τα βλεπει ο καθενας.

Οσο για την razor συμφωνω επισης απολυτα, απλα επειδη εθειξες το θεμα τις οαχακα, οσο καιρο κρατησε η εξεγερση 1-1,5 χρονο υπηρχε ενα συντονιστικο (η ΑPO μου φαινεται) που συντονιζε γενικα την προσπαθεια. Πλησιασε περισσοτερο προς την κουμμουνα οπως τον Μαϊο του 1871 στο Παρισι θα ελεγα εγω. Η οαχακα ειναι το χαρακτιριστικοτερο παραδειγμα πως η δεξια δολοφωνει και καταπνιγει επαναστασεις στον βωμο του χρηματος. Η οαχακα να μας γινει ενα μαθημα λοιπον και να μας δειξει οτι τα παντα ειναι εφικτα αρκει να το θελησουμε. Τελος το οφφ και κλεινω εγω εδω...

οκ απλά ξεκαθάρισα το αναρχικός απο το κουκουλοφόρος-αναρχικός για αποφυγή παρεξηγήσεων.

πολλά ματάκια βλέπουν το κουκουλοφόρος-αναρχικός ως κουκουλοφόρος=αναρχικός.:P (τραβάν άλλη μία γραμμή "κατα λάθος" κάτω απο την παύλα.).
(ο αναρχικός φοράει κουκούλα καθαρά για τους ασφαλίτες που βγάζουν με φωτογραφικές τα πρόσωπά τους για χάρη της αστυνομίας).

σίγουρα όταν ένας αναρχικός επιδιώκει την ατομική του ελευθερία πάντως , έχει υπόψην του και την συλλογική κοινωνική ελευθερία ενός ευρύτερου κοινωνικού συνόλου στο οποίο βρίσκεται και δρα παράλληλα για την απόκτηση και της δικής του ελευθερίας και του συνόλου.
ίσως απώτερος στόχος είναι το σύνολο στην τελική.
αλλά πάντα πρέπει να ξεκινήσει απο κάπου , αυτό το ιδανικό ιδεολογικά άτομο.
-----------------------------------------
Τα άτομα δεν ανήκουν, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο χώρος δεν κατευθύνεται. Αυτό είναι το τραγικό.

Ένας καθαρά αναρχικός χώρος κατευθύνεται απο όλους. Όχι απο ηγεσίες.
Αυτό λέει και η αναρχία

αν+άρχω

άρχω=εξουσιάζω , διοικώ.

Χωρίς αφέντη , χωρίς εξουσιαστή ή ηγέτη , αλλά όλοι .

Τώρα αν υπάρχει κάποιος συντονισμός είναι λογικό , κάθε ομάδα συντονίζεται , αλλά δεν έχει καμία σχέση με την ιεραρχία που έχουν τα κόμματα ας πούμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται IT και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Μέσω της αναρχικής ιδεολογίας, πέρα από τις αυθεντικές θέσεις της, κάποιοι φροντίζουν να περαστούν και άλλες ιδέες και μηνύματα που φαινομενικά ναι μεν μοιάζουν σωστά και λογικά, παρ'όλα αυτά εξυπηρετούν σκοπούς ανθρώπων που στόχο έχουν να διασπάσουν και να διχάσουν ακόμα περισσότερο.

Εγώ δεν είπα ότι αυτό το κάνουν τα άτομα που βρίσκονται στον χώρο. Αλλά δεν νομίζω να διαφωνείς ότι κάποιοι έχουν τα μέσα να κατευθύνουν αυτόν τον χώρο και να τον εκμεταλλευτούν για να διχάσουν και να επηρεάσουν αρνητικά τον λαό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
Μέσω της αναρχικής ιδεολογίας, πέρα από τις αυθεντικές θέσεις της, κάποιοι φροντίζουν να περαστούν και άλλες ιδέες και μηνύματα που φαινομενικά ναι μεν μοιάζουν σωστά και λογικά, παρ'όλα αυτά εξυπηρετούν σκοπούς ανθρώπων που στόχο έχουν να διασπάσουν και να διχάσουν ακόμα περισσότερο.

Εγώ δεν είπα ότι αυτό το κάνουν τα άτομα που βρίσκονται στον χώρο. Αλλά δεν νομίζω να διαφωνείς ότι κάποιοι έχουν τα μέσα να κατευθύνουν αυτόν τον χώρο και να τον εκμεταλλευτούν για να διχάσουν και να επηρεάσουν αρνητικά τον λαό.

ε πάντα υπάρχουν οι προβοκάτορες και οι τραμπούκοι , και πάντα αυτοί που υποκινούν , οι ψεύτες , οι υποκριτές και οι προδότες.

Ωστόσο δεν είναι αναρχικοί.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται IT και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Όχι, δεν κατανοείς. Δεν μιλάω για τέτοιους. Μιλάω για μεγάλα κεφάλια που τους ευνοεί η ύπαρξη του χώρου και που φροντίζουν να περάσουν υποσυνείδητα ή και ευθέως μερικές φορές μηνύματα που οδηγούν στην διάσπαση της χώρας και στην αλλοίωση του λαού.

Τέσπα, πάω για ύπνο, είμαι πτώμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
Όχι, δεν κατανοείς. Δεν μιλάω για τέτοιους. Μιλάω για μεγάλα κεφάλια που τους ευνοεί η ύπαρξη του χώρου και που φροντίζουν να περάσουν υποσυνείδητα ή και ευθέως μερικές φορές μηνύματα που οδηγούν στην διάσπαση της χώρας και στην αλλοίωση του λαού.

Τέσπα, πάω για ύπνο, είμαι πτώμα.

Ναι αυτοί είναι οι προδότες που χρησιμοποιούν το χώρο. Κατανοώ.

Ωστόσο , δεν είναι αναρχικοί .:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται IT και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Ωστόσο οι αναρχικοί γίνονται πιόνια χωρίς να το ξέρουν.
Τα λέμε αύριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
Ωστόσο οι αναρχικοί γίνονται πιόνια χωρίς να το ξέρουν.
Τα λέμε αύριο.


Ωστόσο τα πιόνια δεν είναι ούτε αυτοί αναρχικοί.
Ένας αναρχικός δε μπορεί να είναι εκ των πραγμάτων πιόνι.
Καλημέρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται IT και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Δεν χρειάζεται να κάνεις ό,τι σου λένε οι άλλοι για να είσαι πιόνι. Σου περνάνε υποσυνείδητα στο μυαλό ιδέες και μηνύματα που ναι μεν φαίνονται λογικά αλλά αν κάτσεις λίγο και τα επεξεργαστείς θα δεις ότι δεν ωφελούν πρώτα απ' όλα εσένα (γενικά μιλάω) ως άτομο και κατ' επέκταση την κοινωνία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Δεν χρειάζεται να κάνεις ό,τι σου λένε οι άλλοι για να είσαι πιόνι. Σου περνάνε υποσυνείδητα στο μυαλό ιδέες και μηνύματα που ναι μεν φαίνονται λογικά αλλά αν κάτσεις λίγο και τα επεξεργαστείς θα δεις ότι δεν ωφελούν πρώτα απ' όλα εσένα (γενικά μιλάω) ως άτομο και κατ' επέκταση την κοινωνία.

διαφωνω σε αυτη τη λογικη.

ειναι η λογικη του στατιστικού που ελεγε "ολοι ειστε πιονια και για αυτο μην κανετε απολυτως τιποτα".

ο in flames σου αναφερει απλα οτι ο αναρχικος δεν ειναι το ατομο που σπαει.

ειναι σαν να μου λες οτι ο καπιταλιστης ή ο κομμουνιστης βγαινει και σπαει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top