Οι φετινές παραστάσεις που δεν πρέπει να χάσουμε...

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,878 μηνύματα.
Επειδή, πρωτίστως είναι ηθοποιάρα και δευτερευόντως την λατρεύω, να πάτε Γέρμα με την Μαρία Κίτσου (μη μπερδευτείτε με την Γέρμα της Σιακαβάρα😂)

Είναι από τις πιο δυνατές παραστάσεις, αρκετά ψυχοφθόρα, με εξαιρετικές ερμηνείες και σκηνοθεσία! Μη την χάσετε🤍

IMG_20240112_122507.jpg


@Lasher να πας!
 

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,265 μηνύματα.
Αγαπημένη σε άλλες παραστάσεις με άλλους ηθοποιούς έχεις πάει;

Φοβάμαι μην εχει γίνει η Μαρίκα σαν τον πρώτο γκόμενο που μέχρι να πας σε άλλον σου φαίνεται ο καλύτερος όλων. :P
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,878 μηνύματα.
Αγαπημένη σε άλλες παραστάσεις με άλλους ηθοποιούς έχεις πάει;

Φοβάμαι μην εχει γίνει η Μαρίκα σαν τον πρώτο γκόμενο που μέχρι να πας σε άλλον σου φαίνεται ο καλύτερος όλων. :P
Αγαπημένη, έχω πάει σε ΟΛΕΣ τις καινούργιες φετινές (σε αυτές που παίζονται για δεύτερο χρόνο πήγα πέρυσι😌) διότι λόγω σχολής μας στέλνουν παντού, ακόμα και στις πιο άσημες σε μικρά θέατρα της Αθήνας..

Δες την στο θέατρο και τα ξανά λέμε😏 δεν έχω κανένα όφελος να την υποστηρίζω, την θαυμάζω για αυτόν ακριβώς τον λόγο, επειδή ξεχωρίζει ανάμεσα στους "ηθοποιούς" που η πλειοψηφία νομίζει ότι είναι καλοί, αλλά κάθε άλλο
 

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,265 μηνύματα.
Αγαπημένη, έχω πάει σε ΟΛΕΣ τις καινούργιες φετινές (σε αυτές που παίζονται για δεύτερο χρόνο πήγα πέρυσι😌) διότι λόγω σχολής μας στέλνουν παντού, ακόμα και στις πιο άσημες σε μικρά θέατρα της Αθήνας..
Πολύ καλό αυτό, μακάρι να το είχα κι εγώ φουλ ταιμ ενασχόληση να πήγαινα κι εγώ σε όλα και όχι μόνο σε όσα προλαβαίνω.
Δες την στο θέατρο και τα ξανά λέμε😏
Χμ, κοίτα την έχω δεί στο θέατρο και η δική μου εκτίμηση είναι πως είναι (αρκετά) υπερβολική και το κυριότερο πως υπάρχει ενα gap/mismatch του μέσα και του έξω της. Πρέπει (κατ'εμέ και οχι μόνο) να έχεις μέσα σου, στην πραγματική ζωή εκτός σκηνής αυτό το δράμα και τον θρήνο για να το παίξεις με αυθεντικό πάθος και ζήλο χωρίς είτε να φανεί υπερβολικό είτε να φαίνεται ξεκάθαρα στον θεατή πως επιστρατεύεσαι (τις γνωστές σε όσους έχουν κάνει θέατρο) τεχνικές οπότε και το αποτελεσμα να είναι σε ενα φάσμα απο μια μορφή απαγγελίας εως απλή ακολουθία οδηγιών by the book.

Οι κραυγές που βγάζει η Καραμπέτη δεν είναι τεχνική, αν μη τι άλλο δείχνει μια ανεπιτήδευτη, ανευ προηγουμένου αυθεντικότητα.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως όποιος δεν έχει αυτό δεν μπορεί να κάνει καλό θέατρο, αλίμονο.

Αυτή όμως είναι η δική μου εκτίμηση, και φυσικά για σένα μπορεί να ναι ξεχωριστή και η καλύτερη όλων. Το παραπάνω σχόλιο ήταν χιουμοριστικό έτσι κι αλλιώς.
επειδή ξεχωρίζει ανάμεσα στους "ηθοποιούς" που η πλειοψηφία νομίζει ότι είναι καλοί, αλλά κάθε άλλο
Επίσης εδώ έχεις δίκιο, όσα περισσότερα μαθαίνεις στο θέατρο τόσο περισσότερο βγάζεις απο πάνω σου τον θεατή και μπαίνεις στην ψυχολογία του ίδιου ηθοποιού ως άνθρωπο και ως επαγγελματία. Η χρυσή τομή φέρνει και τις out of this world ερμηνείες.
Για μένα ο ηθοποιός φαίνεται στην ικανότητα του να τσαλακώνεται σε ποικίλους ρόλους και να σου βγάζει συναισθήματα που δεν ήξερες ποτέ πως είσαι ικανός να νιώσεις και δεν είναι ξεκάθαρα ούτε σε εσένα τον ίδιο. Γιαυτό και δεν θεωρώ αρκετούς κορυφαίους για τον κόσμο ηθοποιούς ικανούς να το πετύχουν αυτό.
Μέσες άκρες αυτό που λες στο τέλος.
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,878 μηνύματα.
Πολύ καλό αυτό, μακάρι να το είχα κι εγώ φουλ ταιμ ενασχόληση να πήγαινα κι εγώ σε όλα και όχι μόνο σε όσα προλαβαίνω.

Χμ, κοίτα την έχω δεί στο θέατρο και η δική μου εκτίμηση είναι πως είναι (αρκετά) υπερβολική και το κυριότερο πως υπάρχει ενα gap/mismatch του μέσα και του έξω της. Πρέπει (κατ'εμέ και οχι μόνο) να έχεις μέσα σου, στην πραγματική ζωή εκτός σκηνής αυτό το δράμα και τον θρήνο για να το παίξεις με αυθεντικό πάθος και ζήλο χωρίς είτε να φανεί υπερβολικό είτε να φαίνεται ξεκάθαρα στον θεατή πως επιστρατεύεσαι (τις γνωστές σε όσους έχουν κάνει θέατρο) τεχνικές οπότε και το αποτελεσμα να είναι σε ενα φάσμα απο μια μορφή απαγγελίας εως απλή ακολουθία οδηγιών by the book.

Οι κραυγές που βγάζει η Καραμπέτη δεν είναι τεχνική, αν μη τι άλλο δείχνει μια ανεπιτήδευτη, ανευ προηγουμένου αυθεντικότητα.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως όποιος δεν έχει αυτό δεν μπορεί να κάνει καλό θέατρο, αλίμονο.

Αυτή όμως είναι η δική μου εκτίμηση, και φυσικά για σένα μπορεί να ναι ξεχωριστή και η καλύτερη όλων. Το παραπάνω σχόλιο ήταν χιουμοριστικό έτσι κι αλλιώς.

Επίσης εδώ έχεις δίκιο, όσα περισσότερα μαθαίνεις στο θέατρο τόσο περισσότερο βγάζεις απο πάνω σου τον θεατή και μπαίνεις στην ψυχολογία του ίδιου ηθοποιού ως άνθρωπο και ως επαγγελματία. Η χρυσή τομή φέρνει και τις out of this world ερμηνείες.
Για μένα ο ηθοποιός φαίνεται στην ικανότητα του να τσαλακώνεται σε ποικίλους ρόλους και να σου βγάζει συναισθήματα που δεν ήξερες ποτέ πως είσαι ικανός να νιώσεις και δεν είναι ξεκάθαρα ούτε σε εσένα τον ίδιο. Γιαυτό και δεν θεωρώ αρκετούς κορυφαίους για τον κόσμο ηθοποιούς ικανούς να το πετύχουν αυτό.
Μέσες άκρες αυτό που λες στο τέλος.
Κοίτα, πιστεύω ότι η αρχαία τραγωδία (αναφέρομαι σε αυτό το είδος γιατί η Μαρία είναι τραγωδός κατά βάση) θέλει μια δόση υπερβολής.. όλοι οι στίχοι των τραγουδιών έχουν υπερβολή μέσα τους, δεν μπορείς να ερμηνεύεις Αγαύη ή Ηλέκτρα ή Μήδεια φλεγματικά, θα βγει γελοίο...

Γενικά η Μαρία έχει δραματικό ρεπερτόριο, αλλά στην Γέρμα, η οποία είναι ένα σύγχρονο έργο, εγώ δεν είδα καμία υπερβολή.. Ειδικά στην αρχή που είναι πιο πολύ κωμικό και ανάλαφρο.
Τώρα, όσον αφορά την Καραμπέτη (ήταν και δασκάλα μου πολύ παλιά😌) ναι μεν την θεωρώ από τις καλύτερες, αλλά αν βγάζει η Μαρία μία υπερβολή η Καρυοφυλλιά βγάζει δέκα😂 ακόμα και σε σειρές, όπως σε επεισόδια του Κοκκινόπουλου που την έχω δει, εκτός θεάτρου, πάλι βγάζει αρκετή υπερβολή που δεν χρειάζεται. Εγώ δεν έχω πρόβλημα με την υπερβολή, ίσα ίσα μου αρέσει σαν τρόπος ερμηνείας, δεν μπορώ τον αγγλικό τρόπο, τον απαθή..
 

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,918 μηνύματα.
@Lasher να πας!

Μέχρι πότε θα παίζεται; γενικά από θέατρο δεν έχω δει πολλά πράγματα. Μόνο το The Humans, τον Bασιλιά Λιρ της Μπετούλας και το The Doctor της Ευαγγελάτου. Μ'έχει πιάσει μια βαρεμάρα φέτος. Πραγματικό δώρο πάντως το ελεύθερο που έχεις να πηγαίνεις σε όλες τις παραστάσεις δωρεάν, λόγω σχολής.
Περιμένω προτάσεις και πέρα από Μαρικάκι. :P
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,878 μηνύματα.
Μέχρι πότε θα παίζεται; γενικά από θέατρο δεν έχω δει πολλά πράγματα. Μόνο το The Humans, τον Bασιλιά Λιρ της Μπετούλας και το The Doctor της Ευαγγελάτου. Μ'έχει πιάσει μια βαρεμάρα φέτος. Πραγματικό δώρο πάντως το ελεύθερο που έχεις να πηγαίνεις σε όλες τις παραστάσεις δωρεάν, λόγω σχολής.
Περιμένω προτάσεις και πέρα από Μαρικάκι. :P
Η Μαρίκα μου είχε πει μέχρι το Πάσχα, αλλά μάλλον άλλαξαν τα πράγματα γιατί θα πάνε και Θεσσαλονίκη... Μέχρι 28 Ιανουαρίου
 

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,123 μηνύματα.
Χμ, κοίτα την έχω δεί στο θέατρο και η δική μου εκτίμηση είναι πως είναι (αρκετά) υπερβολική

Για να γράψω και τίποτα on topic, αν θυμάμαι σωστά δεν έχω παρακολουθήσει τίποτα από αρχαίο ρεπερτόριο.
Νιώθω ότι θα με κριντζάρουν και μετά από το κριντζ που έφαγα σε μια απόπειρα από θέατρο του παραλόγου δεν το ρισκάρω καν.

Κατά τ' άλλα μην πω τίποτα για τις ατέλειές σας :mad:
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,878 μηνύματα.
Οκ, ακόμα προσπαθώ να συνέλθω από αυτή την παράσταση, από αυτή την μυσταγωγία..

Η άνοδος του Αρτούρο Ούι του Μπρεχτ, ό,τι και να πω θα είναι λίγο για τον Χρυσοστόμου, που ποτέ δεν με απογοητεύει ούτε στο θέατρο, ούτε στην τηλεθέαση... Το μοναδικό ελάχιστο ενοχλητικό ήταν η μουσική, αλλά φαντάζει ανύπαρκτο μπροστά σε αυτό που βίωσα βλέποντας την🤍

@Lasher ΝΑ ΠΑΣ οπωσδήποτε
Και όλοι όσοι παρακολουθείτε θέατρο🎭

ArtouroOui_7©Patroklos_Skafidas.jpg
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 279 μηνύματα.
Οκ, ακόμα προσπαθώ να συνέλθω από αυτή την παράσταση, από αυτή την μυσταγωγία..

Η άνοδος του Αρτούρο Ούι του Μπρεχτ, ό,τι και να πω θα είναι λίγο για τον Χρυσοστόμου, που ποτέ δεν με απογοητεύει ούτε στο θέατρο, ούτε στην τηλεθέαση... Το μοναδικό ελάχιστο ενοχλητικό ήταν η μουσική, αλλά φαντάζει ανύπαρκτο μπροστά σε αυτό που βίωσα βλέποντας την🤍

@Lasher ΝΑ ΠΑΣ οπωσδήποτε
Και όλοι όσοι παρακολουθείτε θέατρο🎭

View attachment 128283

Δε βίωσες μόνο Χρυσοστόμου αλλά και Μπινιάρη, που είναι ο μόνος που κανει τέτοιο θέατρο (θα το έλεγα και 4D). Φαντάσου πως θα έχει σκηνοθετήσει το Σαλό στη Λυρική.
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,878 μηνύματα.
Δε βίωσες μόνο Χρυσοστόμου αλλά και Μπινιάρη, που είναι ο μόνος που κανει τέτοιο θέατρο (θα το έλεγα και 4D). Φαντάσου πως θα έχει σκηνοθετήσει το Σαλό στη Λυρική.
Μπινιάρη έχω βιώσει πολλές πολλές φορές.. αλλά ο Χρυσοστόμου είναι κορυφή σε αυτόν τον ρόλο
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 279 μηνύματα.
Μπινιάρη έχω βιώσει πολλές πολλές φορές.. αλλά ο Χρυσοστόμου είναι κορυφή σε αυτόν τον ρόλο
Ε! Όπως και να έχει, το θέατρο του Μπινιάρη σε υποβάλει, δεν είναι "γυμνός" ο ηθοποιός. Βέβαια δεν θέλω να αμφισβητήσω τις ικανότητες του Χρυσοστόμου, αλλά και το μπαγκραουντ παίζει ισχυρά το ρόλο του.
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,878 μηνύματα.
Όχι για να μη λέτε εμένα υπερβολική :P

@Lasher 🤍
Picsart_24-01-27_16-17-59-992.jpg
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,838 μηνύματα.
Πλησιάζει η μέρα!! Έχω βγάλει Α' Ζώνη!
ar_12_13_web_1220_370_gr_at.jpg
 

Ariana2018

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ariana2018 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.
Εγώ θα ήθελα να παω τα μικρα σε μπαλέτο, κάπου το είδα σε διαφήμιση. Αν έχετε πληροφοριες... Στον πάγο...
Επειδή μαθαίνουν όργανα και μια συναυλία θα τους είναι βαρετή σκέφτηκα αν έχει και μπαλέτο μέσα χορογραφία θα ναι ακόμα καλυτερα το άκουσμα
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,878 μηνύματα.
2η φορά που την είδα (πρόκληση και δεν μπορούσα να αρνηθώ🥺).Το πάρτυ της ζωής μου, όσοι δεν την έχετε δει ΤΡΕΞΤΕ!

Ελένη Ράντου Σ ΑΓΑΠΩ ♥️
20240315_144140.jpg
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,878 μηνύματα.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,060 μηνύματα.
Οι μονόλογοι είναι το πιο ενδιαφέρον κομμάτι για έναν ηθοποιό (και για θεατή).

Προσωπικά είναι το αγαπημένο μου είδος🤍
Εγώ δεν έχω χειρότερο. Για ηθοποιό οκ είναι πρόκληση, αλλά για μένα το θεωρώ βαρετό και ανούσιο να πληρώσω για να δω κάποιον να μονολογεί. Θέλω το interaction των ηθοποιών, τη σχέση τους, το άγγιγμα, την αλληλεπίδραση.

Στην καραντίνα είχα δει στο YouTube ένα μονόλογο, μου αρεσε, δε λέω, αλλά να πληρώσω για αυτό και να τρέξω στο θέατρο με τίποτα.
 

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,918 μηνύματα.
Επιχειρηματικά συμφέρει ο μονόλογος. Πού ν'ανεβάζεις έργο με ολόκληρο θίασο, τώρα; :P Ειδικά στην περίπτωση της Ράντου, που είναι η ιδιοκτήτρια του "Διάνα" , κάθεται κουτί. Και δεν θα έχει να συνεργάζεται με συναδέλφους που τυχόν δε γουστάρει.
Από κει και πέρα ένας μονόλογος μπορεί να είναι σούπερ βαρετός ή και μεγαλειώδης. Πχ την "Ήμερη" του Λ. Βογιατζή στο θέατρο της οδού Κυκλάδων δεν θα την ξεχάσω ποτέ.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top