Νωεύς
Τιμώμενο Μέλος


Μου θυμίσατε τον Αιδεσιμώτατο Moon και τις απόψεις του περί των γεννητικών οργάνων των δύο φύλων.
https://www.rotten.com/library/bio/religion/cult/sun-myung-moon/
Εξαιρετικός κύριος.
Με κάθε σεβασμό, φίλε μου, αλλά σχεδόν με λυπεί το γεγονός!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mittenwald
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νωεύς
Τιμώμενο Μέλος


Ειρωνικό ήταν.
"Με την καλή έννοια" ή με την ...άλλη; Δηλαδή, προς τι η ειρωνεία;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mittenwald
Πολύ δραστήριο μέλος


Ειρωνικό είναι.Εξαιρετικός κύριος.
Στην ουσία, είναι σύγχρονος δράκουλας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νωεύς
Τιμώμενο Μέλος


Ειρωνικό είναι.
Στην ουσία, είναι σύγχρονος δράκουλας.
Είν' αλήθεια, πως γνωρίζω πολύ λίγα πράγματα για το συγκεκριμένο "αιδεσιμότατο"- δεν γνωρίζω δε και "εκ πεποιθησεων" την αγγλική γλώσσα- οπότε συνεχίζω να απορώ, ειλικρινά, πως έστω και από τέτοια ειρωνική διάθεσή σου, τον συνέδεσε με τα ως άνω γραφόμενά μου.Διαφωνείς μ' εκείνα; Αν ναι, θα με ενδιέφεραν τα σχετικά σου επιχειρήματα και ο σχετικ'ος σου αντίλογος, φίλε μου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mittenwald
Πολύ δραστήριο μέλος





"Άμα κρατάς σφυρί, όλα καρφιά σου φαίνονται".
Συμφωνώ με αυτά που γράψατε.
Πουθενά δεν διαφώνησα.
Θυμήθηκα όμως το λόγο του Αιδεσιμώτατο Moon που λέγει ότι τα γεννητικά όργανα μοιάζουν με δηλητηριώδη φίδια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νωεύς
Τιμώμενο Μέλος


"Άμα κρατάς σφυρί, όλα καρφιά σου φαίνονται".
Συμφωνώ με αυτά που γράψατε.
Πουθενά δεν διαφώνησα.
Θυμήθηκα όμως το λόγο του Αιδεσιμώτατο Moon που λέγει ότι τα γεννητικά όργανα μοιάζουν με δηλητηριώδη φίδια.
...Μου αρέσει η παροιμία σου!
...Μου αρέσουν και οι δύο παροιμίες!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Great Chaos
Περιβόητο μέλος


Φρονώ, ότι όπως ο Λόγος ενσαρκώθηκε στον Ι.Χ., έτσι και ο Έρωτας, που πολύ σωστά επισημαίνεις ότι είναι αναπόσπαστο τμήμα της Θεότητας, ειδάλως αυτή θα καθίστατο δαιμονική, θα έπρεπε αντίστοιχα να έχει ενσαρκωθεί στην υλική του εκδήλωση και γι' αυτό τείνω να πιστεύω ότι πράγματι ο Ιησούς ήταν παντρεμένος με τη Μαγδαληνή. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Γάμος της Κανά τον οποίον ευλόγησε μετατρέποντας το νερό (συναίσθημα) σε οίνο (πνεύμα), ήταν ένας Αλχημιστικός Γάμος, που συμβόλιζε ακριβώς αυτήν τη μέθεξη της ολότητας του ανδρόγυνου, όπως μας φανερώνει και η κάρτα των Εραστών, αλλά κυρίως η επόμενή της, αυτή του Άρματος, στην οποία κεντρική θέση κατέχει το Δισκοπότηρο. Δεν θα μπορούσε λοιπόν ο Ιησούς να αποφύγει ή να καταδικάσει αυτό που ο ίδιος εδίδαξε κι ευλόγησε. Αντίθετα, η σαρκική, πνευματική και ψυχική ένωση που αυτό προϋποθέτει, οδεύει προς την Ενότητα, την οποία ο Ιησούς ήρθε για να θεμελιώσει.
Θεωρώ, συμφωνόντας με τον Μίττεν, ότι τούτη η αντίληψη περί της σαρκικής οδού διέλευσης της ερωτικής ενέργειας και μέθεξης, ότι δηλαδή απέχει πολύ από το να είναι μία "Ιερά Κατάστασις", είναι αποτέλεσμα κοινωνικών δομών εξουσιαστικού χαρακτήρα, οι οποίοι μετέπειτα επιβλήθηκαν στον άνθρωπο. Υπ' αυτήν την έννοια, η αφαίρεση της ερωτικής πτυχής του Θεανθρώπου μάλλον αποτελεί παραποίηση της διδασκαλίας του.
Εάν πάλι υποθέσουμε ότι το "Τέλειος Άνθρωπος" σημαίνει "ολοκληρωμένος", όπως μας παρουσίασε η Άλις παραπάνω, σε βαθμό που να μην χρειάζεται την εκ νέου ένωσή του με το θηλυκό, αυτό θα σήμαινε ότι ο Ιησούς ήταν εκ φύσεως Ανδρόγυνος, συνεπώς η Μαγδαληνή θα έπρεπε ν' αποτελεί ένα alter ego του. Αυτή όμως η νύξη θα ήταν ακόμη πιο σκανδαλιστική για τους πιστούς, απ' ό,τι η προηγούμενη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mittenwald
Πολύ δραστήριο μέλος


Υπήρξε αφαίρεση ή διαστρέβλωση;η αφαίρεση της ερωτικής πτυχής του Θεανθρώπου μάλλον αποτελεί παραποίηση της διδασκαλίας του.
Η αγάπη του Χριστού προς τη ζωή θα μπορούσε να μην περιέχει τον Έρωτα;
Δεν είναι τυχαία η "μεταστροφή" της ερωτικότητας προς "εσωτερικούς" συμβολισμούς, βλέπε πάντρεμα-σχέση Χριστού και Εκκλησίας.
Ακόμα περισσότερο, όταν γίνεται προσπάθεια σύνδεσης Χριστού και Παλαιάς Διαθήκης που, ας μου επιτραπεί, αποτελεί ξένο σώμα για όλη τη Διδασκαλία του.
Κι ερχόμαστε πάλι στην κοινωνική οπτική του:είναι σημαντικότατη έκφραση των βαθύτερων συναισθηματικών του τάσεων, μέσον επικοινωνίας κι ενότητας με το έτερο φύλο και σκαλοπάτι προς τη Θέαση κι επομένως προς τη Θέωση.
Το πόσο μπορεί να επιβιώσει μια τέτοια "κατάσταση" με τους υπάρχοντες κοινωνικούς θεσμούς κι επιταγές, είναι εύκολο κάποιος να το φανταστεί.
Όχι μόνο στο να πλησιάζει τη Θέωση αλλά και να προσπαθήσει να μεταδώσει την Πληρότητα στους αδελφούς του.
Σταυρώθηκε.
Ακολούθησαν κι άλλοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νωεύς
Τιμώμενο Μέλος


Τώρα, όσον αφορά για γάμο Του με την Μαγδαληνή, φαντάζει λίγο να απορρέει μία τέτοια πίστη, από την παραδοσιακή λαϊκή αντίληψη, που έβλεπε μειωνεκτικά τα "γεροντοπαλήκαρα". Και σε τι "ωφελεί πνευματικά" μία τέτοια πίστη;
Ο ΙΧ ποτέ δεν καταδίκασε την σεξουαλική συνεύρεση των ανθρώπων, αλλά και το ότι βρέθηκε στον "Γάμο εν Κανά", δε σημαίνει απαραίτητα, ότι ευλόγησε και τον γάμο: αυτός ήταν ήδη "ευλογημένος" προ Αυτού!
Πάντως πιστεύω, πως ο Έρωτας μπορεί να διέλθει του Κόσμου μας, χωρίς απαραίτητα να σκύψει... για να πιει νερό, γιατί πάντα είναι ιερός. Ενώ αντίθετα, το σεξ, για να είναι ιερό, πάντα θα αναζητεί παραπετάσματα "για τα μάτια του κόσμου"!
Οι άνθρωποι ηδονή αναζητούμε, μα ηδονή δεν βρίσκουμε: παρά μόνον στην "Βασιλεία του Θεού"(εντός ημών), όπου "ούτε γαμούν ούτε εκγαμίζονται". Γιατί ατελεύτητη ηδονή δεν μπορεί να υπάρχει, σε πιο χαμηλά επίπεδα, από την Τελειότητα! Δεν γνωρίζω αν πχ ο Ταντρισμός, φρονεί κάτι διαφορετικό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mittenwald
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν το κατάλαβα,...Μου αρέσει η παροιμία σου!
...Μου αρέσουν και οι δύο παροιμίες!
αλλά +1 από εμένα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φωτηs
Εκκολαπτόμενο μέλος


Καλα απο εσενα δεν το περιμενα Creat Chaos να λεs τετοιεs ανοησιεs και να με συγχωρειs αλλα δεν μπορω αλλιωs να τιs χαραχτηρισω.Τι σχεση μπορει να εχει ο θεοs με τα ανθρωπινα παθη αντιλαμβανεσαι σε τι πλανη πεφτειs; Φυσικα και ο Ερωταs ειναι ξενο στοιχειο προs την φυση του Θεανθρωπου γιατι ο Ερωταs εκφραζεται με την υλικη υποσταση του ανθρωπου και χαραχτηριζεται απο αναγκη επιθυμια και αδυναμια και αυτο δεν εχει εχει καμμια σχεση με τα θεο που δεν εχει ουτε αναγκεs ουτε επιθυμιεs και ξερειs γιατι; Γιατι ο θεοs ειναι τελειοs απο μονοs του και δεν εχει αναγκη να επιθυμησει η να ζηλεψει τιποτα και κανεναν γιατι απλα ολοs o κοσμοs ειναι δικη του κτιση και τιποτα δεν υπαρχει πιο τελειο απο εκεινον.Και μπορει ο θεοs να ειχε σωμα ανθρωπου αλλα αυτο εχει να κανει με το γεγονοs οτι ειναι τετοια η δυναμη του που μπορει ακομα και σε ανθρωπινο σωμα να υπαρξει να πεθανει και σε τρειs μερεs να αναστηθει δειχνονταs με αυτο τον τροπο την παντοδυναμια του.Είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο μεταξύ των απλών ανθρώπων, ότι ο Ιησούς Χριστός είχε ερωτικές σχέσεις με τη Μαρία Μαγδαληνή, πράγμα το οποίο μάλλον προέρχεται από γνωστικές παραδόσεις και από τ' Απόκρυφα Ευαγγέλια, όπου αναφέρεται μάλιστα ότι ο Ιησούς ήταν παντρεμένος με τη Μαρία. Κάποιοι την αναγνωρίζουν και στον περίφημο Μυστικό Δείπνο του Ντα Βίντσι, γεγονός που ενισχύει την παραπάνω άποψη.
Από την άλλη πλευρά, η επίσημη θέση της Εκκλησίας είναι ότι κάτι τέτοιο δεν είναι αληθές. Μάλιστα, έχω παρατηρήσει ότι για τον μέσο πιστό του Χριστιανισμού, κάτι τέτοιο θεωρείται ως ύβρις προς το πρόσωπο του Θεανθρώπου, καθώς οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το να έχει ερωτικές σχέσεις του αφαιρεί κάτι από τη θεότητά του και συνεπώς είναι ασύμβατο με τη θεία φύση του κι απαράδεκτο ακόμη και ως νύξη. Η ιδέα αυτή έχει περάσει βαθιά στους κόλπους της Εκκλησίας, με συνέπεια οι ιερείς να είναι υποχρεωτικά άγαμοι (όλοι στην Καθολική και μόνο οι ανώτεροι στην Ορθόδοξη, απαγορεύοντας όμως και σε απλό ιερέα να παντρευτεί αφότου πάρει το σχήμα). Έτσι φαίνεται πως κατά την εκκλησιαστική παράδοση ο έρωτας είναι κάτι που δεν συνάδει με την ιερότητα.
Πιστεύετε πως πράγματι ο Έρωτας θα ήταν ένα στοιχείο ξένο προς τη φύση του Θεανθρώπου; Η σαρκική ηδονή θα του αφαιρούσε ένα μέρος ή και ολόκληρη τη θεότητά του; Ποιοι είναι οι λόγοι για κάτι τέτοιο; Γιατί μας είναι από αδύνατο έως αποτρόπαιο το να φανταστούμε ένα ιερό πρόσωπο να κάνει έρωτα με μια γυναίκα; Είναι η γυναίκα μιαρή; Είναι ο Έρωτας ανίερος και διαβολικός;
Θα μ' ενδιέφερε ν' ακούσω την άποψη των αγαπητών συνομιλητών, επάνω σ' ένα λεπτό από ηθικής απόψεως ζήτημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος


Ευτυχώς στην ελληνική γλώσσα μπορούμε υπέροχα να διαχωρίσουμε τον Έρωτα από το σεξ. Μην τα συγχέεις λοιπόν. Ο Έρωτας δεν εκφράζεται μόνο από την υλική ανθρώπινη υπόσταση. Έχει και πνευματική διάσταση.ο Ερωταs εκφραζεται με την υλικη υποσταση του ανθρωπου
Αυτόν τον εγωιστικό Θεό λατρεύεις;Γιατι ο θεοs ειναι τελειοs απο μονοs του και δεν εχει αναγκη να επιθυμησει η να ζηλεψει τιποτα και κανεναν γιατι απλα ολοs o κοσμοs ειναι δικη του κτιση και τιποτα δεν υπαρχει πιο τελειο απο εκεινον.Και μπορει ο θεοs να ειχε σωμα ανθρωπου αλλα αυτο εχει να κανει με το γεγονοs οτι ειναι τετοια η δυναμη του που μπορει ακομα και σε ανθρωπινο σωμα να υπαρξει να πεθανει και σε τρειs μερεs να αναστηθει δειχνονταs με αυτο τον τροπο την παντοδυναμια του.

Αυτή η παρουσίαση του Θείου μου προκάλεσε ιδιαίτερη αποστροφή. Αν σήμερα κάποιος προσπαθούσε να με πείσει για την ύπαρξή Tου χρησιμοποιώντας τα παραπάνω λόγια, μάλλον δεν θα τα κατάφερνε.
Κάτι σε Χίτλερ μου έφερε στο μυαλό

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Apro
Διάσημο μέλος


μοιραζόμαστε την ίδια γη, τον ίδιον αέρα, το ίδιο νερό και όμως αυτό το πανέξυπνο είδος πάνω στον πλανήτη, δε μπορεί να δει καθαρά.... ας υποστούμε ότι μας αξίζει....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Great Chaos
Περιβόητο μέλος


Αγαπητέ Φώτη, το κείμενό σου δείχνει έναν ιδιότυπο σεβασμό προς το πρόσωπό μου, αν και κάτι τέτοιο δεν φαίνεται εκ πρώτης όψεως και γι' αυτό σ' ευχαριστώ.Καλα απο εσενα δεν το περιμενα Creat Chaos να λεs τετοιεs ανοησιεs και να με συγχωρειs αλλα δεν μπορω αλλιωs να τιs χαραχτηρισω.Τι σχεση μπορει να εχει ο θεοs με τα ανθρωπινα παθη αντιλαμβανεσαι σε τι πλανη πεφτειs; Φυσικα και ο Ερωταs ειναι ξενο στοιχειο προs την φυση του Θεανθρωπου γιατι ο Ερωταs εκφραζεται με την υλικη υποσταση του ανθρωπου και χαραχτηριζεται απο αναγκη επιθυμια και αδυναμια και αυτο δεν εχει εχει καμμια σχεση με τα θεο που δεν εχει ουτε αναγκεs ουτε επιθυμιεs
Κατ' αρχάς, θα ήθελα να σου απαντήσω χρησιμοποιώντας τα λόγια της Isiliel, ότι "Ο Έρωτας δεν εκφράζεται μόνο από την υλική ανθρώπινη υπόσταση. Έχει και πνευματική διάσταση". Επειδή λοιπόν κατά την ενσάρκωση του Λόγου, όλες οι πνευματικές πτυχές της Θεότητας βρίσκουν την υλική τους έκφραση, βάσει του "Κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν" ή αλλιώς του αλχημιστικού "Όπως τα πάνω, έτσι και τα κάτω", θεωρώ παράδοξο τούτη η πνευματική υπόσταση του Έρωτα, ειδικά αυτή, να εξαιρείται του κανόνα. Πολύ δε περισσότερο, που κατά πολλούς ο Έρως ταυτίζεται φιλοσοφικά με τον ίδιο το Λόγο, ή επιπλέον, τ' όνομά του αποτελεί ένα ακόμα Τετραγράμματον, ένα από τα ονόματα του Θείου.
Κατά δεύτερον, θα είχα να παρατηρήσω ότι ενώ ξεκινάς απαντώντας μου επί του Θεανθρώπου, γρήγορα ξεχνάς αυτήν την δυσχερή φιλοσοφικά έννοια και μου απαντάς επιχειρηματολογώντας περί Θεού, πράγμα που νομίζω πως ξεφεύγει ελαφρώς του θέματός μας. Άραγε ο Θεάνθρωπος δεν εμπεριείχε στη φύση του καμμία ανθρώπινη "αδυναμία"; Εάν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε πώς εξηγείται η αδυναμία που εξέφρασε στο Όρος των Ελαιών, με το "Απελθέτω απ' εμού το πικρόν ποτήριον τούτον"; Πώς εξηγείται η οργή του εναντίον των εμπόρων εντός του Ναού; Θεωρώ εκ των παραπάνω, ότι δεν έχεις διυλίσει αρκετά και δεν έχεις εμβαθύνει όσο θα έπρεπε στην ίδια την έννοια του Θεανθρώπου, την οποία υποπίπτεις στην πλάνη να εξομοιώνεις με εκείνη του Θεού.και ξερειs γιατι; Γιατι ο θεοs ειναι τελειοs απο μονοs του και δεν εχει αναγκη να επιθυμησει η να ζηλεψει τιποτα και κανεναν γιατι απλα ολοs o κοσμοs ειναι δικη του κτιση και τιποτα δεν υπαρχει πιο τελειο απο εκεινον.Και μπορει ο θεοs να ειχε σωμα ανθρωπου αλλα αυτο εχει να κανει με το γεγονοs οτι ειναι τετοια η δυναμη του που μπορει ακομα και σε ανθρωπινο σωμα να υπαρξει να πεθανει και σε τρειs μερεs να αναστηθει δειχνονταs με αυτο τον τροπο την παντοδυναμια του.
Επίσης, θα ήθελα να παρατηρήσω και κάτι ακόμη. Στο απόσπασμα του κειμένου σου, το οποίο παραθέτω σε τούτο το σημείο, περιγράφεις μια εικόνα της θεότητος, όπως εσύ την έχεις αντιληφθεί. Κατ' αρχήν και τούτο ακόμη αποτελεί μια μορφή πλάνης, αφού το Θείον δεν είναι δυνατόν να χωρέσει σε ανθρώπινα σχήματα και να παρασταθεί με ανθρώπινους όρους, όμως δεν θα σταθώ σε αυτό. Το σημαντικό κατά τη γνώμη μου είναι ότι το ανθρώπινο πνεύμα σου έχει τη δυνατότητα, έστω και ατελώς, να διανοείται τη Θεία Φύση. Κάτι τέτοιο είναι εφικτό μόνο εφόσον το πνεύμα σου βρεθεί σε ανάταση, ή αλλιώς "υψηλή εγρήγορση", υπεράνω της υλικής πραγματικότητας. Ωστόσο, αυτό που μας καθοδηγεί σε μια τέτοια δύσκολη υπέρβαση, δεν είναι τίποτε άλλο από τον Θείο Έρωτα, αναπόσπαστο στοιχείο της Νόησης.
Τέλος, θα μου επιτρέψεις ν' αμφισβητήσω τις αιτιάσεις σου περί "ανοησιών" των γραφομένων μου. Θα μπορούσαν απλά να είναι προϊόν εμβάθυνσης, σε διδασκαλίες τις οποίες αρνούμαι να καταπιώ "αμάσητες". Σου αναγνωρίζω πάντως ως ελαφρυντικό την παραδοχή ότι πολύ απλά αδυνατείς να χαρακτηρίσεις τις απόψεις μου με άλλο τρόπο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φωτηs
Εκκολαπτόμενο μέλος


. Μα ειναι απλο δεν θελειs να πιστεψειs κοριτσι μου γιατι οσα ειπα ηταν απλα και κατανοητα αλλο που εσυ τα μπερδευειs απλα για να δημιουργειs εσφαλμενεs εντυπωσειs και να ζειs αμεριμνη και φυλακισμενη στον εγωπαθητικο σου κοσμο,δυστυχωs για ολουs μαs ομωs εχουν γνωση οι φυλακεs και οσα λεμε και γραφουμε καταγραφονται αυτοματα στο Βιβλιο τηs Ζωηs.Ευτυχώς στην ελληνική γλώσσα μπορούμε υπέροχα να διαχωρίσουμε τον Έρωτα από το σεξ. Μην τα συγχέεις λοιπόν. Ο Έρωτας δεν εκφράζεται μόνο από την υλική ανθρώπινη υπόσταση. Έχει και πνευματική διάσταση.
Αυτόν τον εγωιστικό Θεό λατρεύεις;![]()
Αυτή η παρουσίαση του Θείου μου προκάλεσε ιδιαίτερη αποστροφή. Αν σήμερα κάποιος προσπαθούσε να με πείσει για την ύπαρξή Tου χρησιμοποιώντας τα παραπάνω λόγια, μάλλον δεν θα τα κατάφερνε.
Κάτι σε Χίτλερ μου έφερε στο μυαλό![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φωτηs
Εκκολαπτόμενο μέλος


Φιλε Creat Chaos οσα ειπα δεν τα ειπα απο κακοηθεια προs το προσωπο σου,απλα επειδη εχειs πολλεs γνωσειs εχω απαιτηση-νατο πω;- και να ειμαι ακομα πιο αυστηροs μαζι σου και αυτο καλο ειναι γιατι ετσι γινεσαι ακομα καλυτεροs και οχι κολακευοντα σε που αυτο σε βαθοs χρονου σε οδηγει στην νωχελικοτητα οτι τα ξερειs ολα και μαλιστα σωστα χωριs να ψαχνειs περαιτερω τα πραγματα σε βαθοs για να φτασειs καποτε στην ΑΛΗΘΕΙΑ οχι οπωs θελουν καποιοι να στην πασαρουν για τουs δικουs τουs λογουs αλλα οπωs εσυ την αντιλαμβανεσαι και να ερθειs ακομα και σε κοντρα με τον περιγυρο σου να τσαλακωθειs αβιαστα με τον κινδυνο να σε πουνε ακομα και γραφικο και να ξερειs οτι τοτε μονο θα εχειs φτασει κοντα στην ΑΛΗΘΕΙΑ οπωs εφτασε καποτε και ο Σωκρατηs.Εγω μαθηματα δεν μπορω να σου κανω γιατι απλα δεν ειμαι σε θεση αφου εισαι μακραν πιο μπροστα απο μενα αλλα θα σου προτεινα να αφησειs για λιγο ολουs αυτουs τουs ξενοφερτουs συγγραφειs τηs Νεαs Ταξηs και να διαβασειs Ερμη Τρισμεγιστο,Ασκληπιο,Πλατωνα,Σωκρατη απολογια και να κανειs την συγκριση και τοτε θα δειs οτι εχω απολυτο δικιο και θα ειναι μεγαλη μου η χαρα γιατι θα εχω απομακρυνει με τα πιο ταπεινα μου μεσα εναν ιδιαιτερα χαρισματικο ανθρωπο απο την πλανη αυτου του διαστρεβλωμενου κοσμου και ισωs με την ευφραδια του λογου σου να διαδωσειs μεροs αυτηs τηs γνωσηs και σε αλλουs συναθρωπουs μαs επιτελονταs Θεαρεστο εργο..Αγαπητέ Φώτη, το κείμενό σου δείχνει έναν ιδιότυπο σεβασμό προς το πρόσωπό μου, αν και κάτι τέτοιο δεν φαίνεται εκ πρώτης όψεως και γι' αυτό σ' ευχαριστώ.
Κατ' αρχάς, θα ήθελα να σου απαντήσω χρησιμοποιώντας τα λόγια της Isiliel, ότι "Ο Έρωτας δεν εκφράζεται μόνο από την υλική ανθρώπινη υπόσταση. Έχει και πνευματική διάσταση". Επειδή λοιπόν κατά την ενσάρκωση του Λόγου, όλες οι πνευματικές πτυχές της Θεότητας βρίσκουν την υλική τους έκφραση, βάσει του "Κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν" ή αλλιώς του αλχημιστικού "Όπως τα πάνω, έτσι και τα κάτω", θεωρώ παράδοξο τούτη η πνευματική υπόσταση του Έρωτα, ειδικά αυτή, να εξαιρείται του κανόνα. Πολύ δε περισσότερο, που κατά πολλούς ο Έρως ταυτίζεται φιλοσοφικά με τον ίδιο το Λόγο, ή επιπλέον, τ' όνομά του αποτελεί ένα ακόμα Τετραγράμματον, ένα από τα ονόματα του Θείου.
Κατά δεύτερον, θα είχα να παρατηρήσω ότι ενώ ξεκινάς απαντώντας μου επί του Θεανθρώπου, γρήγορα ξεχνάς αυτήν την δυσχερή φιλοσοφικά έννοια και μου απαντάς επιχειρηματολογώντας περί Θεού, πράγμα που νομίζω πως ξεφεύγει ελαφρώς του θέματός μας. Άραγε ο Θεάνθρωπος δεν εμπεριείχε στη φύση του καμμία ανθρώπινη "αδυναμία"; Εάν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε πώς εξηγείται η αδυναμία που εξέφρασε στο Όρος των Ελαιών, με το "Απελθέτω απ' εμού το πικρόν ποτήριον τούτον"; Πώς εξηγείται η οργή του εναντίον των εμπόρων εντός του Ναού; Θεωρώ εκ των παραπάνω, ότι δεν έχεις διυλίσει αρκετά και δεν έχεις εμβαθύνει όσο θα έπρεπε στην ίδια την έννοια του Θεανθρώπου, την οποία υποπίπτεις στην πλάνη να εξομοιώνεις με εκείνη του Θεού.
Επίσης, θα ήθελα να παρατηρήσω και κάτι ακόμη. Στο απόσπασμα του κειμένου σου, το οποίο παραθέτω σε τούτο το σημείο, περιγράφεις μια εικόνα της θεότητος, όπως εσύ την έχεις αντιληφθεί. Κατ' αρχήν και τούτο ακόμη αποτελεί μια μορφή πλάνης, αφού το Θείον δεν είναι δυνατόν να χωρέσει σε ανθρώπινα σχήματα και να παρασταθεί με ανθρώπινους όρους, όμως δεν θα σταθώ σε αυτό. Το σημαντικό κατά τη γνώμη μου είναι ότι το ανθρώπινο πνεύμα σου έχει τη δυνατότητα, έστω και ατελώς, να διανοείται τη Θεία Φύση. Κάτι τέτοιο είναι εφικτό μόνο εφόσον το πνεύμα σου βρεθεί σε ανάταση, ή αλλιώς "υψηλή εγρήγορση", υπεράνω της υλικής πραγματικότητας. Ωστόσο, αυτό που μας καθοδηγεί σε μια τέτοια δύσκολη υπέρβαση, δεν είναι τίποτε άλλο από τον Θείο Έρωτα, αναπόσπαστο στοιχείο της Νόησης.
Τέλος, θα μου επιτρέψεις ν' αμφισβητήσω τις αιτιάσεις σου περί "ανοησιών" των γραφομένων μου. Θα μπορούσαν απλά να είναι προϊόν εμβάθυνσης, σε διδασκαλίες τις οποίες αρνούμαι να καταπιώ "αμάσητες". Σου αναγνωρίζω πάντως ως ελαφρυντικό την παραδοχή ότι πολύ απλά αδυνατείς να χαρακτηρίσεις τις απόψεις μου με άλλο τρόπο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φωτηs
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Great Chaos
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νωεύς
Τιμώμενο Μέλος


...Τι σχεση μπορει να εχει ο θεοs με τα ανθρωπινα παθη αντιλαμβανεσαι σε τι πλανη πεφτειs; Φυσικα και ο Ερωταs ειναι ξενο στοιχειο προs την φυση του Θεανθρωπου γιατι ο Ερωταs εκφραζεται με την υλικη υποσταση του ανθρωπου και χαραχτηριζεται απο αναγκη επιθυμια και αδυναμια και αυτο δεν εχει εχει καμμια σχεση με τα θεο που δεν εχει ουτε αναγκεs ουτε επιθυμιεs και ξερειs γιατι; Γιατι ο θεοs ειναι τελειοs απο μονοs του και δεν εχει αναγκη να επιθυμησει η να ζηλεψει τιποτα και κανεναν γιατι απλα ολοs o κοσμοs ειναι δικη του κτιση και τιποτα δεν υπαρχει πιο τελειο απο εκεινον.Και μπορει ο θεοs να ειχε σωμα ανθρωπου αλλα αυτο εχει να κανει με το γεγονοs οτι ειναι τετοια η δυναμη του που μπορει ακομα και σε ανθρωπινο σωμα να υπαρξει να πεθανει και σε τρειs μερεs να αναστηθει δειχνονταs με αυτο τον τροπο την παντοδυναμια του.
- Άραγε ποιος πλανιέται;
- Αν δεν είχε σχέση ο Θεός με τα "ανθρώπινα πάθη", δεν θα ήταν πάθη!
- Μπορεί κανείς να αντικρίζει, τελικά, το ανθρώπινο σώμα με τα μάτια του Πλωτίνου και να θαρρεί πως το βλέπει, όπως ο Ιησούς Χριστός.
- Και το μηδέν είναι τέλειο, μόνο του... (Θεέ μου, μη μου δώσεις ποτέ, μία τέτοια τελειότητα!)
- Η Ανάστασή Του δεν έγινε ως ατραξιόν παντοδυναμίας, φίλε μου!
...δυστυχωs για ολουs μαs ομωs εχουν γνωση οι φυλακεs και οσα λεμε και γραφουμε καταγραφονται αυτοματα στο Βιβλιο τηs Ζωηs.
Αλί και τρις αλί! Τι απειλή; Αυτό δεν είναι της "Ζωής", μα του θανάτου, αδελφέ μας!
Να διευκρινισω κατι,οταν λεμε ΠΑΤΗΡ και ΥΙΟΣ ειναι το ιδιο πραγμα δεν ξεχωριζει το ενα απο το αλλο ειναι 2 προσωπα σε 1 το καταλαβατε; ...
-Άραγε έχει σημασία που θεωρείς, πως εσύ το κατάλαβες; Κι αν αυτό που κατάλαβες, δεν είναι παρά ο Ιανός; Μα για τον Θεό που δόξασε(φανέρωσε) ο Ιησούς Χριστός κάνουμε λόγο κι όχι για μία κάποια πνευματική λοσιόν, βρε Φώτη! Τι την ήθελες, τέλος πάντων, τη διευκρίνηση; Άκου, "δύο πρόσωπα σε ένα"!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.