Ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Όχι αλλά είδα τις φωτογραφίες, το έδειξε ακόμα και ο ΣΚΑΙ, είναι δυνατό ο ΣΚΑΙ να δείχνει πλάνα δυσφήμηση για τον Μπακογιάννη? Οι αφροί ήταν από τις μπουγάδες που πλένουν την νύχτα οι μετανάστες τα ρούχα τους.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,856 μηνύματα.
Όχι αλλά είδα τις φωτογραφίες, το έδειξε ακόμα και ο ΣΚΑΙ, είναι δυνατό ο ΣΚΑΙ να δείχνει πλάνα δυσφήμηση για τον Μπακογιάννη? Οι αφροί ήταν από τις μπουγάδες που πλένουν την νύχτα οι μετανάστες τα ρούχα τους.
Όχι; Μ' αρέσει που απαντάς κιόλας... :loltooth:
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Η εικόνα φαίνεται καθαρά.

2886543.jpg
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Η εικόνα φαίνεται καθαρά.

View attachment 69976

Αυτό εννοούσαν τόσα χρόνια οι κυβερνήσεις ότι «θα καθαρίσουν το κέντρο»; Και τους είχαμε παρεξηγήσει, τελικά, που τους λέγαμε ακροδεξιούς...

Το έργο, όπως το βλέπω προσωπικά σαν ορκισμένος πεζός, είναι ωραία πρωτοβουλία, αλλά νιώθω ότι μας τρολλάρουν λίγο.

Δεν υπήρξε οργανωμένη καμπάνια ενημέρωσης πριν από αυτό για τις ουσιαστικές αλλαγές που θα επιφέρει στις ζωές όσων χρησιμοποιούν ΙΧ. Μόνο ακούγαμε για τον «Μεγάλο περίπατο» που θα κάνει την Αθήνα πιο «δυτική» πρωτεύουσα. Αυτό οδήγησε και σε αυτά που βλέπουμε όλη την εβδομάδα - γιατί, στα ΜΜΕ κολλήσαμε κυρίως στο φιάσκο της Δευτέρας, αλλά όλη την εβδομάδα στο κέντρο που κατεβαίνω την ίδια εικόνα βλέπω (μέσα μου βέβαια το χαίρομαι γιατί είμαι με τα πόδια μουχαχαχα).

Επίσης, αυτή η μεσοσταθμική αύξηση κατά 4% είναι υπολογισμένη - φαντάζομαι, για να είναι τόσο χαμηλή - με την ύπαρξη και της νέας γραμμής του μετρό - που έχει παγώσει (γκουχ γκουχ). Όπως και να έχει, ασφαλή συμπεράσματα για το αν πέτυχε ή όχι αυτή η κίνηση θα μπορούμε να βγάλουμε, καλώς εχόντων των πραγμάτων τον Σεπτέμβρηη-Οκτώβρη που θα έχει έρθει η κυκλοφορία στους δρόμους στα κανονικά της.
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Αυτό εννοούσαν τόσα χρόνια οι κυβερνήσεις ότι «θα καθαρίσουν το κέντρο»; Και τους είχαμε παρεξηγήσει, τελικά, που τους λέγαμε ακροδεξιούς...

Το έργο, όπως το βλέπω προσωπικά σαν ορκισμένος πεζός, είναι ωραία πρωτοβουλία, αλλά νιώθω ότι μας τρολλάρουν λίγο.

Δεν υπήρξε οργανωμένη καμπάνια ενημέρωσης πριν από αυτό για τις ουσιαστικές αλλαγές που θα επιφέρει στις ζωές όσων χρησιμοποιούν ΙΧ. Μόνο ακούγαμε για τον «Μεγάλο περίπατο» που θα κάνει την Αθήνα πιο «δυτική» πρωτεύουσα. Αυτό οδήγησε και σε αυτά που βλέπουμε όλη την εβδομάδα - γιατί, στα ΜΜΕ κολλήσαμε κυρίως στο φιάσκο της Δευτέρας, αλλά όλη την εβδομάδα στο κέντρο που κατεβαίνω την ίδια εικόνα βλέπω (μέσα μου βέβαια το χαίρομαι γιατί είμαι με τα πόδια μουχαχαχα).

Επίσης, αυτή η μεσοσταθμική αύξηση κατά 4% είναι υπολογισμένη - φαντάζομαι, για να είναι τόσο χαμηλή - με την ύπαρξη και της νέας γραμμής του μετρό - που έχει παγώσει (γκουχ γκουχ). Όπως και να έχει, ασφαλή συμπεράσματα για το αν πέτυχε ή όχι αυτή η κίνηση θα μπορούμε να βγάλουμε, καλώς εχόντων των πραγμάτων τον Σεπτέμβρηη-Οκτώβρη που θα έχει έρθει η κυκλοφορία στους δρόμους στα κανονικά της.

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας έγινε εφιάλτης προπαντός την τελευταία 10ετία, η κυκλοφοριακή ασφυξία είναι έντονη παντού, το μποτιλιάρισμα είναι έντονο παντού και η μόνιμη έλλειψη θέσεων πάρκινγκ. Οι μετανάστες έφεραν τεράστια αύξηση του πληθυσμού της Αθήνας και αυτό χειροτέρεψε έντονα τα πράγματα επειδή μεγαλύτερος πληθυσμός απαιτεί πολύ περισσότερες υποδομές, δεν είναι δυνατό σε έναν χώρο 4 επί 4 που χωράει 10 άτομα να βάζεις 100 με οδικό δίκτυο της δεκαετίας του 60 που ο πληθυσμός της Αθήνας ήταν 1 εκατομμύριο.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας έγινε εφιάλτης προπαντός την τελευταία 10ετία, η κυκλοφοριακή ασφυξία είναι έντονη παντού, το μποτιλιάρισμα είναι έντονο παντού και η μόνιμη έλλειψη θέσεων πάρκινγκ. Οι μετανάστες έφεραν τεράστια αύξηση του πληθυσμού της Αθήνας και αυτό χειροτέρεψε έντονα τα πράγματα επειδή μεγαλύτερος πληθυσμός απαιτεί πολύ περισσότερες υποδομές, δεν είναι δυνατό σε έναν χώρο 4 επί 4 που χωράει 10 άτομα να βάζεις 100 με οδικό δίκτυο της δεκαετίας του 60 που ο πληθυσμός της Αθήνας ήταν 1 εκατομμύριο.

Πραγματικά, εξήγησέ μου πώς άτομα που δεν έχουν λεφτά για να ζήσουν - άρα ούτε για αμάξι - επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό της Αθήνας. Επίσης, για του λόγου το αληθές, μέχρι 01/01/2019 είχαμε 21,8 εκ. καταγεγραμμένα άτομα στην ΕΕ-27 που δεν ήταν από κάποιο κράτος μέλος της ΕΕ-27. Για την Ελλάδα, η αναλογία ήταν στο 1,11% του πληθυσμού (11,1 άτομα για κάθε 1000 κατοίκους). Οπότε, μάλλον όχι...
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Πραγματικά, εξήγησέ μου πώς άτομα που δεν έχουν λεφτά για να ζήσουν - άρα ούτε για αμάξι - επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό της Αθήνας. Επίσης, για του λόγου το αληθές, μέχρι 01/01/2019 είχαμε 21,8 εκ. καταγεγραμμένα άτομα στην ΕΕ-27 που δεν ήταν από κάποιο κράτος μέλος της ΕΕ-27. Για την Ελλάδα, η αναλογία ήταν στο 1,11% του πληθυσμού (11,1 άτομα για κάθε 1000 κατοίκους). Οπότε, μάλλον όχι...

Δεν το είπα για ρατσιστικούς λόγους με τους μετανάστες, το είπα για πληθυσμιακούς, τα ίδια λέω και για τους Έλληνες που φεύγουν από την επαρχία και έρχονται Αθήνα έτσι από ανωμαλία για να λένε ότι είναι Αθηναίοι.
Με κάτι κινούνται και αυτοί κάτι βρίσκουν κάποιο σαράβαλο, κάποιο αγροτικό, κάτι φθηνό θα αγοράσουν δεν είναι δυνατό να μην κινηθούν καθόλου, ακόμα και σαν πεζοί μπορούν να δημιουργήσουν μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα. Το αφεντικό έστω κάποιο μέσο θα τους δώσει να κινηθούν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,251 μηνύματα.
Εύχομαι να προχωρήσει το έργο κατά γράμμα και να γίνει η Αθήνα επιτέλους μια πόλη πιο φιλική προς τους κατοίκους της, τους επισκέπτες της και τους ποδηλάτες.
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Η διαχείριση της Αθήνας χρειάζεται περισσότερες ικανότητες δεν είναι Καρπενήσι ούτε Χανιά.
 

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,251 μηνύματα.
Ας περιμένουμε το αποτέλεσμα να μιλήσει από μόνο του. ;)
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Εύχομαι να προχωρήσει το έργο κατά γράμμα και να γίνει η Αθήνα επιτέλους μια πόλη πιο φιλική προς τους κατοίκους της, τους επισκέπτες της και τους ποδηλάτες.
Τέτοια έργα πρέπει να συνοδεύονται με δύσκολες αποφάσεις π.χ. διόδια στο κέντρο αλλιώς δημιουργούν μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που λύνουν.
 

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.

O Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας ξεκίνησε να φτιάχνεται. Σας αρέσει το έργο; Θα βελτιώσει το κέντρο; Θα δημιουργήσει κυκλοφοριακό χάος;
Ο "Μεγάλος Περίπατος" με την πρώτη ματιά είναι ένα βήμα προς τα εμπρός, αλλά βλέποντάς τον πιο προσεκτικά θεωρώ ότι είναι ανεπαρκέστατος, ώστε να μειωθεί το σημερινό κυκλοφοριακό χάος και να προσελκύσει πεζούς και ποδηλάτες. Πρώτα απ' όλα, είναι αστείο το "δίκτυο" των ποδηλατόδρομων. Φτιάχνοντας απλώς 2-3 χιλιόμετρα ποδηλατόδρομου, όπου ξεκινά από δρόμο και καταλήγει πάλι σε δρόμο, δεν μπορώ να καταλάβω σε τι θα ωφελήσει ακριβώς. Πέρα από 3-4 δρόμους, έχει σκοπό ο Δήμος Αθηναίων να κάνει ποδηλατοδρόμους και πεζόδρομους σε όλη την περιοχή ευθύνης του; Γιατί δεν έχω ακούσει για ένα συγκεκριμένο σχέδιο εκτεταμένων παρεμβάσεων. Ή μήπως είναι marketing τελικά η όλη κατάσταση; Κόπτεται άραγε αληθινά ο Δήμος Αθηναίων για μια πράσινη πόλη, όταν εξακολουθεί ο καθένας να παρκάρει όπου θέλει, όταν παραβιάζονται συνέχεια λεωφορειολωρίδες, αδιαφορώντας επιδεικτικά η τροχαία και η δημοτική αστυνομία να κάνουν σωστά τη δουλειά τους σωστά; Επίσης, πώς θα προσελκύσει το Κέντρο ποδηλάτες και πεζούς όταν εξακολουθεί η πόλη να βρίσκεται μέσα στη βρώμα, με εγκαταλελειμμένα κτίρια, σπασμένα πεζοδρόμια και εγκληματικότητα; Τα φώτα της δημοσιότητας ας φύγουν από την Πανεπιστημίου και το Σύνταγμα και ας πάνε στα στενά του Κέντρου, ας πάνε στη Γερανίου και Μένανδρου να δουν τι γίνεται. Και κάτι τελευταίο, που πολλοί ξεχνούν: Τι Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έχουμε στην Αθήνα; Πώς θα αφήσει κάποιος το αυτοκίνητό του σπίτι και θα πάρει το ποδήλατό του από την Πετρούπολη (για παράδειγμα) ώστε να κατέβει στο Κέντρο για δουλειές; Θα πάρει λεωφορείο/τρόλεϊ με τα τραγικά δρομολόγια που φτάνουν τα 30-40 λεπτά; Ή μήπως θα πάει στο πηγμένο Μετρό, που τις ώρες αιχμής, όχι ποδήλατο, αλλά ούτε άνθρωπο δεν χωράει καλά-καλά; Προσωπικά, είμαι θετικός στη δημιουργία ποδηλατόδρομων και πεζόδρομων, αλλά δυστυχώς καταλαβαίνω ότι και αυτή τη φορά γίνονται "πασαλείμματα" και αποσπασματικές κινήσεις, χωρίς να υπάρχει στην πραγματικότητα ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, παρά μόνο το γνωστό "βλέποντας και κάνοντας". Τέλος, απουσιάζει πλήρως και η αναγκαία κατ' εμέ συνεννόηση και διαβούλευση με άλλους φορείς (π.χ. Αστυνομία, ΟΑΣΑ), προκειμένου να υπάρξει διαρκής εποπτεία εφαρμογής των παραβάσεων, αλλά και για να γίνουν ευρύτερες παρεμβάσεις (π.χ. πιο πυκνά δρομολόγια στα ΜΜΜ) που θα δώσουν το σήμα μιας πραγματικά πιο πράσινης και φιλικής Αθήνας για τους πεζούς και ποδηλάτες.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κάποιος πρέπει να κάνει το βήμα, ακόμα και αν δυσαρεστηθούν κάποιοι. Επιτέλους, να αρχίσει να φαντάζει λίγο ευρωπαϊκή πρωτεύουσα η Αθήνα και όχι αυτό το χάλι που έχει καταντήσει.
1592661584598.png

Έχω δει ότι έχουν εγκριθεί σχέδια για ανάλογες παρεμβάσεις Γκάζι-Κηφισιά και Κατεχάκη-Πανεπιστημιούπολη. Επιτέλους, οι φοιτητές να μην χρειάζεται να στοιβάζονται σαν ζώα σε 2 λεωφορεία, κάτι που γίνεται ακόμα εν μέσω πανδημίας και να πάρουν ένα ποδήλατο.

@Μάρκος Βασίλης 91.6% βάσει της απογραφής του 2011 οι Έλληνες. Σκέψου τι απόκλιση προς τα πάνω μπορεί να έχει. https://el.wikipedia.org/wiki/Δημογραφία_της_Ελλάδας#Εθνικότητες
 

Ουριήλ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ουριήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ρουμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 816 μηνύματα.

JohnGreek

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο JohnGreek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Πολύ καλύτερη η κυκλοφορία τις τελευταίες μέρες.

Όπως ήταν αναμενόμενο δηλαδή. Ο Έλληνας αν τον ξεβολέψεις λίγο θα γκρινιάξει, τα φωνάξει, θα βγει στα κανάλια. Αλλά μετά θα γίνει άνθρωπος.

Δεν έχω περάσει ακόμα από κέντρο, αλλά οι φωτογραφίες είναι εκπληκτικές. Χαμηλή κίνηση από Ι.Χ και αρκετό χρώμα να σπάσει λίγο την ζούγκλα από τσιμέντο. Ίσως το καλύτερο έργο που έχει γίνει στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
@Μάρκος Βασίλης 91.6% βάσει της απογραφής του 2011 οι Έλληνες. Σκέψου τι απόκλιση προς τα πάνω μπορεί να έχει. https://el.wikipedia.org/wiki/Δημογραφία_της_Ελλάδας#Εθνικότητες

Αναφερόμαστε σε μη συμπληρωματικά μεγέθη. Εσύ μετράς τους Έλληνες κατοίκους της χώρας, εγώ αναφέρθηκα στα άτομα που βρίσκονται στην χώρα και κατάγονται από κράτος εκτός ΕΕ-27. Τα παραπάνω στοιχεία που παρέθεσα είναι από την Eurostat (2018-209). Του χρόνου, καλώς εχόντων των πραγμάτων, έχουμε και απογραφή και θα έχουμε αναλυτικά και ακριβή στοιχεία στα χέρια μας.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αναφερόμαστε σε μη συμπληρωματικά μεγέθη. Εσύ μετράς τους Έλληνες κατοίκους της χώρας, εγώ αναφέρθηκα στα άτομα που βρίσκονται στην χώρα και κατάγονται από κράτος εκτός ΕΕ-27. Τα παραπάνω στοιχεία που παρέθεσα είναι από την Eurostat (2018-209). Του χρόνου, καλώς εχόντων των πραγμάτων, έχουμε και απογραφή και θα έχουμε αναλυτικά και ακριβή στοιχεία στα χέρια μας.
Και την πρόσθεση να κάνεις όσων δεν προέρχονται από ΕΕ, θα δεις ότι ξεπερνάει το 5%, ενώ αυτά τα νούμερα είναι πλασματικά φυσικά, γιατί οι πραγματικοί αριθμοί είναι μεγαλύτεροι.
 

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top