juste un instant
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μαυρίκιος
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
juste un instant
Επιφανές μέλος


Όχι; Μ' αρέσει που απαντάς κιόλας...Όχι αλλά είδα τις φωτογραφίες, το έδειξε ακόμα και ο ΣΚΑΙ, είναι δυνατό ο ΣΚΑΙ να δείχνει πλάνα δυσφήμηση για τον Μπακογιάννη? Οι αφροί ήταν από τις μπουγάδες που πλένουν την νύχτα οι μετανάστες τα ρούχα τους.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μαυρίκιος
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


Αυτό εννοούσαν τόσα χρόνια οι κυβερνήσεις ότι «θα καθαρίσουν το κέντρο»; Και τους είχαμε παρεξηγήσει, τελικά, που τους λέγαμε ακροδεξιούς...
Το έργο, όπως το βλέπω προσωπικά σαν ορκισμένος πεζός, είναι ωραία πρωτοβουλία, αλλά νιώθω ότι μας τρολλάρουν λίγο.
Δεν υπήρξε οργανωμένη καμπάνια ενημέρωσης πριν από αυτό για τις ουσιαστικές αλλαγές που θα επιφέρει στις ζωές όσων χρησιμοποιούν ΙΧ. Μόνο ακούγαμε για τον «Μεγάλο περίπατο» που θα κάνει την Αθήνα πιο «δυτική» πρωτεύουσα. Αυτό οδήγησε και σε αυτά που βλέπουμε όλη την εβδομάδα - γιατί, στα ΜΜΕ κολλήσαμε κυρίως στο φιάσκο της Δευτέρας, αλλά όλη την εβδομάδα στο κέντρο που κατεβαίνω την ίδια εικόνα βλέπω (μέσα μου βέβαια το χαίρομαι γιατί είμαι με τα πόδια μουχαχαχα).
Επίσης, αυτή η μεσοσταθμική αύξηση κατά 4% είναι υπολογισμένη - φαντάζομαι, για να είναι τόσο χαμηλή - με την ύπαρξη και της νέας γραμμής του μετρό - που έχει παγώσει (γκουχ γκουχ). Όπως και να έχει, ασφαλή συμπεράσματα για το αν πέτυχε ή όχι αυτή η κίνηση θα μπορούμε να βγάλουμε, καλώς εχόντων των πραγμάτων τον Σεπτέμβρηη-Οκτώβρη που θα έχει έρθει η κυκλοφορία στους δρόμους στα κανονικά της.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μαυρίκιος
Διάσημο μέλος


Αυτό εννοούσαν τόσα χρόνια οι κυβερνήσεις ότι «θα καθαρίσουν το κέντρο»; Και τους είχαμε παρεξηγήσει, τελικά, που τους λέγαμε ακροδεξιούς...
Το έργο, όπως το βλέπω προσωπικά σαν ορκισμένος πεζός, είναι ωραία πρωτοβουλία, αλλά νιώθω ότι μας τρολλάρουν λίγο.
Δεν υπήρξε οργανωμένη καμπάνια ενημέρωσης πριν από αυτό για τις ουσιαστικές αλλαγές που θα επιφέρει στις ζωές όσων χρησιμοποιούν ΙΧ. Μόνο ακούγαμε για τον «Μεγάλο περίπατο» που θα κάνει την Αθήνα πιο «δυτική» πρωτεύουσα. Αυτό οδήγησε και σε αυτά που βλέπουμε όλη την εβδομάδα - γιατί, στα ΜΜΕ κολλήσαμε κυρίως στο φιάσκο της Δευτέρας, αλλά όλη την εβδομάδα στο κέντρο που κατεβαίνω την ίδια εικόνα βλέπω (μέσα μου βέβαια το χαίρομαι γιατί είμαι με τα πόδια μουχαχαχα).
Επίσης, αυτή η μεσοσταθμική αύξηση κατά 4% είναι υπολογισμένη - φαντάζομαι, για να είναι τόσο χαμηλή - με την ύπαρξη και της νέας γραμμής του μετρό - που έχει παγώσει (γκουχ γκουχ). Όπως και να έχει, ασφαλή συμπεράσματα για το αν πέτυχε ή όχι αυτή η κίνηση θα μπορούμε να βγάλουμε, καλώς εχόντων των πραγμάτων τον Σεπτέμβρηη-Οκτώβρη που θα έχει έρθει η κυκλοφορία στους δρόμους στα κανονικά της.
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας έγινε εφιάλτης προπαντός την τελευταία 10ετία, η κυκλοφοριακή ασφυξία είναι έντονη παντού, το μποτιλιάρισμα είναι έντονο παντού και η μόνιμη έλλειψη θέσεων πάρκινγκ. Οι μετανάστες έφεραν τεράστια αύξηση του πληθυσμού της Αθήνας και αυτό χειροτέρεψε έντονα τα πράγματα επειδή μεγαλύτερος πληθυσμός απαιτεί πολύ περισσότερες υποδομές, δεν είναι δυνατό σε έναν χώρο 4 επί 4 που χωράει 10 άτομα να βάζεις 100 με οδικό δίκτυο της δεκαετίας του 60 που ο πληθυσμός της Αθήνας ήταν 1 εκατομμύριο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας έγινε εφιάλτης προπαντός την τελευταία 10ετία, η κυκλοφοριακή ασφυξία είναι έντονη παντού, το μποτιλιάρισμα είναι έντονο παντού και η μόνιμη έλλειψη θέσεων πάρκινγκ. Οι μετανάστες έφεραν τεράστια αύξηση του πληθυσμού της Αθήνας και αυτό χειροτέρεψε έντονα τα πράγματα επειδή μεγαλύτερος πληθυσμός απαιτεί πολύ περισσότερες υποδομές, δεν είναι δυνατό σε έναν χώρο 4 επί 4 που χωράει 10 άτομα να βάζεις 100 με οδικό δίκτυο της δεκαετίας του 60 που ο πληθυσμός της Αθήνας ήταν 1 εκατομμύριο.
Πραγματικά, εξήγησέ μου πώς άτομα που δεν έχουν λεφτά για να ζήσουν - άρα ούτε για αμάξι - επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό της Αθήνας. Επίσης, για του λόγου το αληθές, μέχρι 01/01/2019 είχαμε 21,8 εκ. καταγεγραμμένα άτομα στην ΕΕ-27 που δεν ήταν από κάποιο κράτος μέλος της ΕΕ-27. Για την Ελλάδα, η αναλογία ήταν στο 1,11% του πληθυσμού (11,1 άτομα για κάθε 1000 κατοίκους). Οπότε, μάλλον όχι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μαυρίκιος
Διάσημο μέλος


Πραγματικά, εξήγησέ μου πώς άτομα που δεν έχουν λεφτά για να ζήσουν - άρα ούτε για αμάξι - επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό της Αθήνας. Επίσης, για του λόγου το αληθές, μέχρι 01/01/2019 είχαμε 21,8 εκ. καταγεγραμμένα άτομα στην ΕΕ-27 που δεν ήταν από κάποιο κράτος μέλος της ΕΕ-27. Για την Ελλάδα, η αναλογία ήταν στο 1,11% του πληθυσμού (11,1 άτομα για κάθε 1000 κατοίκους). Οπότε, μάλλον όχι...
Δεν το είπα για ρατσιστικούς λόγους με τους μετανάστες, το είπα για πληθυσμιακούς, τα ίδια λέω και για τους Έλληνες που φεύγουν από την επαρχία και έρχονται Αθήνα έτσι από ανωμαλία για να λένε ότι είναι Αθηναίοι.
Με κάτι κινούνται και αυτοί κάτι βρίσκουν κάποιο σαράβαλο, κάποιο αγροτικό, κάτι φθηνό θα αγοράσουν δεν είναι δυνατό να μην κινηθούν καθόλου, ακόμα και σαν πεζοί μπορούν να δημιουργήσουν μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα. Το αφεντικό έστω κάποιο μέσο θα τους δώσει να κινηθούν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μαυρίκιος
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Τέτοια έργα πρέπει να συνοδεύονται με δύσκολες αποφάσεις π.χ. διόδια στο κέντρο αλλιώς δημιουργούν μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που λύνουν.Εύχομαι να προχωρήσει το έργο κατά γράμμα και να γίνει η Αθήνα επιτέλους μια πόλη πιο φιλική προς τους κατοίκους της, τους επισκέπτες της και τους ποδηλάτες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yozerehs
Τιμώμενο Μέλος


Ο "Μεγάλος Περίπατος" με την πρώτη ματιά είναι ένα βήμα προς τα εμπρός, αλλά βλέποντάς τον πιο προσεκτικά θεωρώ ότι είναι ανεπαρκέστατος, ώστε να μειωθεί το σημερινό κυκλοφοριακό χάος και να προσελκύσει πεζούς και ποδηλάτες. Πρώτα απ' όλα, είναι αστείο το "δίκτυο" των ποδηλατόδρομων. Φτιάχνοντας απλώς 2-3 χιλιόμετρα ποδηλατόδρομου, όπου ξεκινά από δρόμο και καταλήγει πάλι σε δρόμο, δεν μπορώ να καταλάβω σε τι θα ωφελήσει ακριβώς. Πέρα από 3-4 δρόμους, έχει σκοπό ο Δήμος Αθηναίων να κάνει ποδηλατοδρόμους και πεζόδρομους σε όλη την περιοχή ευθύνης του; Γιατί δεν έχω ακούσει για ένα συγκεκριμένο σχέδιο εκτεταμένων παρεμβάσεων. Ή μήπως είναι marketing τελικά η όλη κατάσταση; Κόπτεται άραγε αληθινά ο Δήμος Αθηναίων για μια πράσινη πόλη, όταν εξακολουθεί ο καθένας να παρκάρει όπου θέλει, όταν παραβιάζονται συνέχεια λεωφορειολωρίδες, αδιαφορώντας επιδεικτικά η τροχαία και η δημοτική αστυνομία να κάνουν σωστά τη δουλειά τους σωστά; Επίσης, πώς θα προσελκύσει το Κέντρο ποδηλάτες και πεζούς όταν εξακολουθεί η πόλη να βρίσκεται μέσα στη βρώμα, με εγκαταλελειμμένα κτίρια, σπασμένα πεζοδρόμια και εγκληματικότητα; Τα φώτα της δημοσιότητας ας φύγουν από την Πανεπιστημίου και το Σύνταγμα και ας πάνε στα στενά του Κέντρου, ας πάνε στη Γερανίου και Μένανδρου να δουν τι γίνεται. Και κάτι τελευταίο, που πολλοί ξεχνούν: Τι Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έχουμε στην Αθήνα; Πώς θα αφήσει κάποιος το αυτοκίνητό του σπίτι και θα πάρει το ποδήλατό του από την Πετρούπολη (για παράδειγμα) ώστε να κατέβει στο Κέντρο για δουλειές; Θα πάρει λεωφορείο/τρόλεϊ με τα τραγικά δρομολόγια που φτάνουν τα 30-40 λεπτά; Ή μήπως θα πάει στο πηγμένο Μετρό, που τις ώρες αιχμής, όχι ποδήλατο, αλλά ούτε άνθρωπο δεν χωράει καλά-καλά; Προσωπικά, είμαι θετικός στη δημιουργία ποδηλατόδρομων και πεζόδρομων, αλλά δυστυχώς καταλαβαίνω ότι και αυτή τη φορά γίνονται "πασαλείμματα" και αποσπασματικές κινήσεις, χωρίς να υπάρχει στην πραγματικότητα ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, παρά μόνο το γνωστό "βλέποντας και κάνοντας". Τέλος, απουσιάζει πλήρως και η αναγκαία κατ' εμέ συνεννόηση και διαβούλευση με άλλους φορείς (π.χ. Αστυνομία, ΟΑΣΑ), προκειμένου να υπάρξει διαρκής εποπτεία εφαρμογής των παραβάσεων, αλλά και για να γίνουν ευρύτερες παρεμβάσεις (π.χ. πιο πυκνά δρομολόγια στα ΜΜΜ) που θα δώσουν το σήμα μιας πραγματικά πιο πράσινης και φιλικής Αθήνας για τους πεζούς και ποδηλάτες.
O Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας ξεκίνησε να φτιάχνεται. Σας αρέσει το έργο; Θα βελτιώσει το κέντρο; Θα δημιουργήσει κυκλοφοριακό χάος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 451212
Επισκέπτης


Έχω δει ότι έχουν εγκριθεί σχέδια για ανάλογες παρεμβάσεις Γκάζι-Κηφισιά και Κατεχάκη-Πανεπιστημιούπολη. Επιτέλους, οι φοιτητές να μην χρειάζεται να στοιβάζονται σαν ζώα σε 2 λεωφορεία, κάτι που γίνεται ακόμα εν μέσω πανδημίας και να πάρουν ένα ποδήλατο.
@Μάρκος Βασίλης 91.6% βάσει της απογραφής του 2011 οι Έλληνες. Σκέψου τι απόκλιση προς τα πάνω μπορεί να έχει. https://el.wikipedia.org/wiki/Δημογραφία_της_Ελλάδας#Εθνικότητες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ουριήλ
Διάσημο μέλος


Για τίποτα δεν είμαστε, στη Γαλλία ή στη Γερμανία να γινόταν αυτό τώρα οι υπεύθυνοι θα ήταν στα δικαστήρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JohnGreek
Εκκολαπτόμενο μέλος


Όπως ήταν αναμενόμενο δηλαδή. Ο Έλληνας αν τον ξεβολέψεις λίγο θα γκρινιάξει, τα φωνάξει, θα βγει στα κανάλια. Αλλά μετά θα γίνει άνθρωπος.
Δεν έχω περάσει ακόμα από κέντρο, αλλά οι φωτογραφίες είναι εκπληκτικές. Χαμηλή κίνηση από Ι.Χ και αρκετό χρώμα να σπάσει λίγο την ζούγκλα από τσιμέντο. Ίσως το καλύτερο έργο που έχει γίνει στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


@Μάρκος Βασίλης 91.6% βάσει της απογραφής του 2011 οι Έλληνες. Σκέψου τι απόκλιση προς τα πάνω μπορεί να έχει. https://el.wikipedia.org/wiki/Δημογραφία_της_Ελλάδας#Εθνικότητες
Αναφερόμαστε σε μη συμπληρωματικά μεγέθη. Εσύ μετράς τους Έλληνες κατοίκους της χώρας, εγώ αναφέρθηκα στα άτομα που βρίσκονται στην χώρα και κατάγονται από κράτος εκτός ΕΕ-27. Τα παραπάνω στοιχεία που παρέθεσα είναι από την Eurostat (2018-209). Του χρόνου, καλώς εχόντων των πραγμάτων, έχουμε και απογραφή και θα έχουμε αναλυτικά και ακριβή στοιχεία στα χέρια μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 451212
Επισκέπτης


Και την πρόσθεση να κάνεις όσων δεν προέρχονται από ΕΕ, θα δεις ότι ξεπερνάει το 5%, ενώ αυτά τα νούμερα είναι πλασματικά φυσικά, γιατί οι πραγματικοί αριθμοί είναι μεγαλύτεροι.Αναφερόμαστε σε μη συμπληρωματικά μεγέθη. Εσύ μετράς τους Έλληνες κατοίκους της χώρας, εγώ αναφέρθηκα στα άτομα που βρίσκονται στην χώρα και κατάγονται από κράτος εκτός ΕΕ-27. Τα παραπάνω στοιχεία που παρέθεσα είναι από την Eurostat (2018-209). Του χρόνου, καλώς εχόντων των πραγμάτων, έχουμε και απογραφή και θα έχουμε αναλυτικά και ακριβή στοιχεία στα χέρια μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μαυρίκιος
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The Mountain
Πολύ δραστήριο μέλος


EDIT: Επειδή, σε μένα τουλάχιστον, το λινκ μαλακίζεται, πάρτε το από εδώ https://thepressproject.gr/i-ypopsi...tis-athinas-mia-kritiki-ston-megalo-peripato/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 114 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- giannhs2001
- Unboxholics
- Ryuzaki
- Memetchi
- Mt73
- fmarulezkd
- Johnny15
- snowy
- charmander
- American Economist
- SlimShady
- Paragontas7000
- Libertus
- Νηματολάγνος
- morpheas32
- harry akritas
- tsiobieman
- David?
- Μαυρίκιος
- Γατόπαρδος.
- fretoe
- Μάρκος Βασίλης
- leo41
- grtt
- Unseen skygge
- Βλα
- Griff
- Αντικειμενικός
- ΘανάσοςG4
- Στεφανος56
- tslef8
- hirasawayui
- kogba
- Scandal
- kauphy
- fockos
- Κλημεντίνη
- CiNeFiL
- orchidea
- Εχέμυθη
- jj!
- Viedo
- Countdown
- books_dreams_phane
- Αλκης Κ.
- mad_man
- Idontknoww
- efi25
- eukleidhs1821
- Metalhead_4_life
- SweetGirl
- Έμμα
- JohnGreek
- Georgiapon25
- D.a.i.s.y
- NightOwl
- anna-maria1
- Meow
- uni77
- johnsala
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.