Ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,265 μηνύματα.
Ωραίο το σχέδιο όμως εκτός τόπου και χρόνου λίγο.Οι δρόμοι της Αθήνας είναι είδη μικροί τώρα με αυτό το σχέδιο θα γίνεται πανικός 😑
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
6.000 ευρώ κόστος το κάθε παγκάκι που θα τοποθετήσουν και 550 ευρώ η κάθε ζαρντινιέρα.

Σε κανένα μήνα θα έχουν αχρηστευτεί τα παγκάκια και οι ζαρντινιέρες θα έχουν μαραθεί, αφού δεν έχουν σύστημα άρδευσης.

🛸🛸🛸
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
6.000 ευρώ κόστος το κάθε παγκάκι που θα τοποθετήσουν και 550 ευρώ η κάθε ζαρντινιέρα.

Σε κανένα μήνα θα έχουν αχρηστευτεί τα παγκάκια και οι ζαρντινιέρες θα έχουν μαραθεί, αφού δεν έχουν σύστημα άρδευσης.

🛸🛸🛸

Τι, όντως τόσο πάει το μαλλί; Στην αρχή νόμιζα ότι τρολλάρεις - μοιάζουν με δίδακτρα μεταπτυχιακού στο εξωτερικό αυτά τα νούμερα - αλλά μετά είδα κάτι ανάλογο και αλλού.

Αν είναι έτσι, ας μην τα βάλουμε, έχει δίπλα τον εθνικό κήπο για πράσινο και τα παγκάκια των στάσεων φαίνονται υπέρ-αρκετά. Ο κούκος αηδόνι μας έχει πάει αυτό το πράγμα και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η πεζοδρόμηση.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,121 μηνύματα.
1593256902182.png


Η Όλγας είναι ωραία και δένει καλά με Ζάππειο-Καλλιμάρμαρο (γελάει ο κόσμος με τις γραμμές του τραμ που θα ξεμείνουν ενώ δεν παίζει να φτιαχτεί το κομμάτι μέχρι Κασομούλη βέβαια).
Στην Πανεπιστημίου, ανά σημεία που το πεζοδρόμιο είναι πλατύ, είναι λίγο υπερβολή ο dedicated δρόμος πεζών, ο ποδηλατόδρομος και η λεωφορειολωρίδα έχουν κάποια σημασία.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Δυστυχώς, είναι αληθινά τα νούμερα.

Αναλυτικά τα ποσά.

Εξαιρετικά...

Τι πιο λογικό από το να πετάξουμε λίγα λεφτά αυτόν τον καιρό με πρόφαση ότι το κάνουμε για να ενισχύσουμε την κοινωνική αποστασιοποίηση φέροντας πιο κοντά τους πεζούς στο κέντρο; :Ρ
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Αυτά είναι έργα ρε, αντάξια των δημοτών της Αθήνας, με μέσο όρο ηλικίας τα 60φεύγα, που θα πάρει το στρατί για τον τελευταίο περίπατο :hehe:

Όταν το άκουσα πρώτη φορά και δεν ήξερα τι ήταν,ήμουν σε φάση " Θα βγει κανένας ντυμένος σαν τον Μωυσή να περπατήσει και απο πίσω του θα ακολουθούν τα γεροντάκια,κάποιο Φεστιβάλ είναι ;" :hehe: .

Γενικά πάντως εαν και σαν πρωτοβουλία φαίνεται ωραία ,θα συμφωνήσω πλήρως με τον yozerehs.Καλό αλλά δεν αρκεί... Σε λίγο θα βάλουμε πινακίδα Hollywood και θα λέμε γίναμε λίγο πιο Αμερικάνοι . Εαν δεν αλλάξουν ορισμένα κρίσιμης σημασίας πράγματα και δεν συνεχιστεί αυτό πέρα απο μια λούπα δρόμου,να 'χούμε να λέμε τον δρόμο μοντέλο . Γιατί για πόλη μοντέλο δεν παίζει να μιλάμε...
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
View attachment 70034

Μία τοποθέτηση από τον @nPb επί του θέματος παρακαλώ :P

Και είχα απορία γιατί είχε μαύρες γραμμές σαν από λάστιχα ο «πεζόδρομος», τόσες μέρες...

Βέβαια, να σου πω, εμένα μου αρέσει αυτό σαν εικόνα. Α, ρε Μπακογιάννη, όλοι αριστεροί διεθνιστές κ.λπ. είστε κατά βάθος και μας κρύβεστε στις εκλογές. Κοίτα να δεις που θα με κάνουν να σταυρώσω ΝΔ στις επόμενες εκλογές... :Ρ
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.

Επηρεάστηκε μέχρι και η «πιάτσα ταξί»
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,250 μηνύματα.
Κάθε μεγάλη αλλαγή φέρνει γκρίνια στην αρχή. Το να λέμε ότι δεν πρέπει να προχωρήσει το έργο και να το χλευάζουμε, επειδή η Αθήνα έχει άλλα 100 προβλήματα προς επίλυση υπερβαίνει τη λογική και υποτιμά τη σημασία του έργου.Είναι προφανές ότι η Αθήνα δεν μπορεί από πόλη-τερατούργημα να γίνει σε ένα χρόνο μια ευρωπαική πόλη. Είναι επίσης προφανές ότι εάν θέλετε μια ευρωπαική πρωτεύουσα, είναι και στο δικό σας χέρι. Πώς θα φαινόταν στον μέσο Έλληνα εάν από αύριο το πρωί ξεχυνόταν η αστυνομία στο κέντρο και έκοβε σωρηδόν πρόστιμα για παράνομα παρκαρίσματα και έκανε επιπλήξεις σε όποιον πετούσε τον καφέ και τη σακούλα με το σνακ του στον δρόμο; Πώς θα φαινόταν άραγε στον μέσο Συριζαίο εάν από αύριο το πρωί έβγαινε άμεσα σε διαθεσιμότητα, όποιος οδηγός λεωφορείου καθυστερούσε για 10 λεπτά να φτάσει στον προορισμό του ή εάν συλλαμβάνονταν χιλιάδες παράνομοι μετανάστες στο κέντρο; Περίμενε από τον δήμαρχο Αθηνών να αλλάξει άμεσα τη νοοτροπία στα 4 εκατομμύρια του λεκανοπεδίου; Το να διεκδικούμε βελτιώσεις είναι απόλυτα θεμιτό, όμως το να ακυρώνουμε κάθε προσπάθεια κάνει τους κατοίκους άξιους της μοίρας τους, σε μια πόλη αφημένη στο έλεος της ασχήμιας, της βρωμιάς και του χειρίστου κανονισμού κυκλοφορίας μέσων και πεζών.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Κάθε μεγάλη αλλαγή φέρνει γκρίνια στην αρχή. Το να λέμε ότι δεν πρέπει να προχωρήσει το έργο και να το χλευάζουμε, επειδή η Αθήνα έχει άλλα 100 προβλήματα προς επίλυση υπερβαίνει τη λογική και υποτιμά τη σημασία του έργου.

Αυτό μου θύμισε την ατάκα Βενιζέλου στα πρώτα μνημόνια, ότι είναι ένα «πικρό φάρμακο που πρέπει να πάρουμε». Κάθε αλλαγή, φέρνει μία αναστάτωση όμως, στην προκειμένη, είδαμε μία ελλιπέστατη ενημέρωση του κοινού για τις όποιες αλλαγές έγιναν ξαφνικά ένα πρωί στην Πανεπιστημίου.

Είναι προφανές ότι η Αθήνα δεν μπορεί από πόλη-τερατούργημα να γίνει σε ένα χρόνο μια ευρωπαική πόλη. Είναι επίσης προφανές ότι εάν θέλετε μια ευρωπαική πρωτεύουσα, είναι και στο δικό σας χέρι. Πώς θα φαινόταν στον μέσο Έλληνα εάν από αύριο το πρωί ξεχυνόταν η αστυνομία στο κέντρο και έκοβε σωρηδόν πρόστιμα για παράνομα παρκαρίσματα και έκανε επιπλήξεις σε όποιον πετούσε τον καφέ και τη σακούλα με το σνακ του στον δρόμο;

Εμένα μου ακούγεται ιδανικό, αλλά, στην χώρα με τον μεγαλύτερο λόγο αστυνομικών/κάτοικο στην ΕΕ δε βλέπω να γίνεται αυτό, αλλά να ζωγραφίζουμε λωρίδες στο κέντρο της πόλης και πληρώνουμε ζαρτινιέρες με αξία σχεδόν βασικού μισθού.

Πώς θα φαινόταν άραγε στον μέσο Συριζαίο εάν από αύριο το πρωί έβγαινε άμεσα σε διαθεσιμότητα, όποιος οδηγός λεωφορείου καθυστερούσε για 10 λεπτά να φτάσει στον προορισμό του ή εάν συλλαμβάνονταν χιλιάδες παράνομοι μετανάστες στο κέντρο;

Ξεκινήσαμε από δεξιό και φτάσαμε σε ακροδεξιό λαϊκισμό - το δεύτερο λέγεται κι αλλιώς - μέσα σε μία πρόταση. Λοιπόν, όταν, όπως παραδέχεσαι, έχεις μία πόλη στην οποία η κυκλοφορία είναι σχεδόν αρρύθμιστη, σου φαίνεται λογικό να τσεκουρώνεις τους οδηγούς που αργούν, απλά και μόνο επειδή κάποιοι θέλουν να βρουν έναν αποδιοπομπαίο τράγο και κάπου εκεί να τελειώσει η ιστορία;

Παραθέτω το εξής πραγματικό περιστατικό του τελευταίου μήνα - συμβαίνει συχνά ακριβώς το ίδιο σκηνικό, περίπου κάθε εβδομάδα. Βράδυ Παρασκευής, επέστρεφα από βόλτα, βλέπω στη γωνία Ιφικράτους και Νικηφορίδη (Παγκράτι) ένα τρόλλεϋ (11) σταματημένο πάνω στη στροφή. Κλασσικό φαινόμενο, η στροφή έχει σήμανση, κολονάκια κ.λπ. αλλά πάντα υπάρχουν «καλοπαρκαρισμένα» οχήματα πάνω ακριβώς στη στροφή. Ο οδηγός ήταν εκεί ήδη καμιά ώρα - το τρόλλεϋ άδειο, προφανώς - και είχε καλέσει την τροχαία να επιληφθεί του ζητήματος. Τον είδα και πιάσαμε την κουβέντα, κράξαμε λίγο και, τελικά, η τροχαία εμφανίστηκε τρία τέταρτα πιο μετά - σύνολο, περίπου 1:45 καθυστέρηση. Εσύ εκεί, να φανταστώ, κρίνεις σκόπιμο να θεωρήσουμε τον οδηγό υπεύθυνο. Αντίστοιχα περιστατικά έχω δει σε δεκάδες άλλα μέρη της Αθήνας.

Το άλλο για τους μετανάστες δεν το σχολιάζω...

Περίμενε από τον δήμαρχο Αθηνών να αλλάξει άμεσα τη νοοτροπία στα 4 εκατομμύρια του λεκανοπεδίου; Το να διεκδικούμε βελτιώσεις είναι απόλυτα θεμιτό, όμως το να ακυρώνουμε κάθε προσπάθεια κάνει τους κατοίκους άξιους της μοίρας τους, σε μια πόλη αφημένη στο έλεος της ασχήμιας, της βρωμιάς και του χειρίστου κανονισμού κυκλοφορίας μέσων και πεζών.

Να σου επισημάνω ότι δεν ακυρώνουμε την προσπάθεια, απλώς επισημαίνουμε ότι έχει δεκάδες στρεβλά σημεία. Δε βλέπεις εσύ μια λογική αντίφαση στο «επικαλούμαι τις σχετικές τροποποιήσεις περί κορωνοϊού για να κάνω άνευ διαγωνισμού ανάθεση σε ένα έργο που θα φέρει περισσότερο κόσμο στο κέντρο»; Το όλο νόημα δεν είναι το social distancing; Επίσης, ποιο το νόημα να πεζοδρομήσεις μέρη της πόλης που έχουν τεράστια πεζοδρόμια; - από τα ελάχιστα. Μία λωρίδα για ποδήλατα ήταν υπεραρκετή. Θεωρείς ότι θα αναβαθμίση τη ζωή στο κέντρο η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου και των πέριξ αυτής δρόμων ή απλώς θα αυξήσει την αξία της Αθήνας ως τουριστικό προϊόν; Γιατί, εγώ ξέρω ότι ο περισσότερος κόσμος της πόλης δε μένει σε αυτό το τόξο που θέλει να «αναβαθμίσει» ο δήμος, αλλά σε περιοχές όπως τα Σεπόλια, η Κυψέλη, η Αττική, ο Κεραμεικός, το Κουκάκι, τα Πετράλωνα, τα Εξάρχεια κ.λπ. Εκεί δε βλέπουμε κανένα πλάνο «αναβάθμισης», παρά μόνο που και που πέφτει καμιά ψιλή, έτσι για να ευχαριστιούνται οι κακώς εννοούμενοι νοικοκυραίοι.

Ας έπαιρνε ακριβώς το ίδιο ποσό και δυναμικό ο κ. Μπακογιάννης και το επιτελείο του και ας το διέθεταν στην αναβάθμιση περιοχών που είναι στην καρδιά του προβλήματος για όσα άτομα μένουν και όχι απλά επισκέπτονται την Αθήνα. Δεν έχουμε στόχο να ακυρώσουμε κάθε προσπάθεια ( ; ) που γίνεται, αλλά δεν μασάμε και κουτόχορτο...
 

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,250 μηνύματα.
Αυτό μου θύμισε την ατάκα Βενιζέλου στα πρώτα μνημόνια, ότι είναι ένα «πικρό φάρμακο που πρέπει να πάρουμε».
Έτσι... τόσο φαρμακερός ο μεγάλος περίπατος.
Ξεκινήσαμε από δεξιό και φτάσαμε σε ακροδεξιό λαϊκισμό - το δεύτερο λέγεται κι αλλιώς - μέσα σε μία πρόταση. Λοιπόν, όταν, όπως παραδέχεσαι, έχεις μία πόλη στην οποία η κυκλοφορία είναι σχεδόν αρρύθμιστη, σου φαίνεται λογικό να τσεκουρώνεις τους οδηγούς που αργούν, απλά και μόνο επειδή κάποιοι θέλουν να βρουν έναν αποδιοπομπαίο τράγο και κάπου εκεί να τελειώσει η ιστορία;

Παραθέτω το εξής πραγματικό περιστατικό του τελευταίου μήνα - συμβαίνει συχνά ακριβώς το ίδιο σκηνικό, περίπου κάθε εβδομάδα. Βράδυ Παρασκευής, επέστρεφα από βόλτα, βλέπω στη γωνία Ιφικράτους και Νικηφορίδη (Παγκράτι) ένα τρόλλεϋ (11) σταματημένο πάνω στη στροφή. Κλασσικό φαινόμενο, η στροφή έχει σήμανση, κολονάκια κ.λπ. αλλά πάντα υπάρχουν «καλοπαρκαρισμένα» οχήματα πάνω ακριβώς στη στροφή. Ο οδηγός ήταν εκεί ήδη καμιά ώρα - το τρόλλεϋ άδειο, προφανώς - και είχε καλέσει την τροχαία να επιληφθεί του ζητήματος. Τον είδα και πιάσαμε την κουβέντα, κράξαμε λίγο και, τελικά, η τροχαία εμφανίστηκε τρία τέταρτα πιο μετά - σύνολο, περίπου 1:45 καθυστέρηση. Εσύ εκεί, να φανταστώ, κρίνεις σκόπιμο να θεωρήσουμε τον οδηγό υπεύθυνο. Αντίστοιχα περιστατικά έχω δει σε δεκάδες άλλα μέρη της Αθήνας.

Το άλλο για τους μετανάστες δεν το σχολιάζω...
Πες μου σε παρακαλώ πώς συμπέρανες ότι υποστηρίζω ότι φταίει ο οδηγός, όταν ο ίδιος μίλησα τόσο για καθυστερήσεις λεωφορείων, όσο και για παράνομα παρκαρίσματα. Μιλάω σαφώς για καθυστερήσεις οδηγών που οφείλονται σε δική τους υπαιτιότητα, ήτοι στο 90% των περιπτώσεων.

Όσον αφορά τους μετανάστες, η νύξη μου ήταν για τους παράνομους εγκληματίες του κέντρου, διότι σε αυτό το θέμα μιλάμε για την υποβάθμιση του κέντρου, και ποτέ για μετανάστες νόμιμους νοικοκυραίους ή πρόσφυγες που πραγματικά δικαιούνται άσυλο με τους οποίους δεν έχω κανένα πρόβλημα και εκτιμώ μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις. Τώρα εάν εσένα η έννοιες "κάτοικος" και "παράνομος" σου φαίνονται συμβατές, με γεια σου και χαρά σου. Εάν θες οι κάτοικοι να φοβούνται να κυκλοφορήσουν στην Ομόνοια το βράδυ, δείχνεις και ποιους υποστηρίζεις.

Να σου επισημάνω ότι δεν ακυρώνουμε την προσπάθεια, απλώς επισημαίνουμε ότι έχει δεκάδες στρεβλά σημεία. Δε βλέπεις εσύ μια λογική αντίφαση στο «επικαλούμαι τις σχετικές τροποποιήσεις περί κορωνοϊού για να κάνω άνευ διαγωνισμού ανάθεση σε ένα έργο που θα φέρει περισσότερο κόσμο στο κέντρο»; Το όλο νόημα δεν είναι το social distancing; Επίσης, ποιο το νόημα να πεζοδρομήσεις μέρη της πόλης που έχουν τεράστια πεζοδρόμια; - από τα ελάχιστα. Μία λωρίδα για ποδήλατα ήταν υπεραρκετή. Θεωρείς ότι θα αναβαθμίση τη ζωή στο κέντρο η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου και των πέριξ αυτής δρόμων ή απλώς θα αυξήσει την αξία της Αθήνας ως τουριστικό προϊόν; Γιατί, εγώ ξέρω ότι ο περισσότερος κόσμος της πόλης δε μένει σε αυτό το τόξο που θέλει να «αναβαθμίσει» ο δήμος, αλλά σε περιοχές όπως τα Σεπόλια, η Κυψέλη, η Αττική, ο Κεραμεικός, το Κουκάκι, τα Πετράλωνα, τα Εξάρχεια κ.λπ. Εκεί δε βλέπουμε κανένα πλάνο «αναβάθμισης», παρά μόνο που και που πέφτει καμιά ψιλή, έτσι για να ευχαριστιούνται οι κακώς εννοούμενοι νοικοκυραίοι.

Ας έπαιρνε ακριβώς το ίδιο ποσό και δυναμικό ο κ. Μπακογιάννης και το επιτελείο του και ας το διέθεταν στην αναβάθμιση περιοχών που είναι στην καρδιά του προβλήματος για όσα άτομα μένουν και όχι απλά επισκέπτονται την Αθήνα. Δεν έχουμε στόχο να ακυρώσουμε κάθε προσπάθεια ( ; ) που γίνεται, αλλά δεν μασάμε και κουτόχορτο...
Αυτό με τον διαγωνισμό δεν το κατάλαβα, γιατί δεν το έχω ψάξει για να είμαι ειλικρινής, αλλά θέλω να μου εξηγήσεις τη σημασία του. Το λογικό είναι, όταν ξεκινάει μια τέτοια αναβάθμιση, να ξεκινήσει από το ιστορικό κέντρο. Αυτό δεν εξυπηρετεί μόνο τους επισκέπτες. Το ιστορικό κέντρο δεν αναβαθμίζεται ως περιοχή, άρα δεν αναβαθμίζονται και οι αντικειμενικές αξίες; Επίσης, εάν κάποιος π.χ θέλει να πάει για ποδήλατο στο κέντρο, λογικό δεν είναι να πάει στο Σύνταγμα αντί, για παράδειγμα, στα Σεπόλια; Θα συμφωνήσω απόλυτα στο ότι χρειάζεται επέκταση, αλλά εδώ έρχεται και αυτό που είπα παραπάνω: ότι αντί να κατακρίνουμε το έργο, ας κάνουμε προτάσεις βελτίωσης.Κατά τα λοιπά, είναι τόσο άναρχα δομημένο το κέντρο, που εν τοις πραγμάσι σε περιορισμένα σημεία θα μπορούσαν να υπάρξουν ποδηλατόδρομοι. Για παράδειγμα, σε σε ένα θεόστενο δρόμο στα Σεπόλια δεν βλέπω πώς θα μπορούσε να επεκταθεί το έργο.
 

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Έχουμε αναγάγει σε εθνικό θέμα 900 μέτρα ποδηλατόδρομο/πεζόδρομο. Δηλαδή μιλάμε για (ενδεικτικά) περίπου 2:30 με το ποδήλατο και 3:30 τρέχοντας, 10-15 λεπτά περπατώντας. Άλλαξε η ζωή μας, τι να πω. Εντωμεταξύ, τα οχήματα της δημοτικής αστυνομίας παίζει να παρκάρουν χαλαρά μπροστά από ράμπες ΑΜΕΑ.
 

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,250 μηνύματα.
Έχουμε αναγάγει σε εθνικό θέμα 900 μέτρα ποδηλατόδρομο/πεζόδρομο. Δηλαδή μιλάμε για (ενδεικτικά) περίπου 2:30 με το ποδήλατο και 3:30 τρέχοντας, 10-15 λεπτά περπατώντας. Άλλαξε η ζωή μας, τι να πω. Εντωμεταξύ, τα οχήματα της δημοτικής αστυνομίας παίζει να παρκάρουν χαλαρά μπροστά από ράμπες ΑΜΕΑ.
900 μέτρα είναι η Πανεπιστημίου. Το συνολικό έργο σύμφωνα με το επίσημο site είναι 6,8 χλμ.
Οι ουσιαστικές παρεμβάσεις στον αστικό ιστό υπολογίζεται ότι θα αποδώσουν περίπου 50.000 τ.μ. ελεύθερου, Δημόσιου χώρου πίσω στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας, δημιουργώντας τον πιο όμορφο περίπατο της Ευρώπης, με συνολικό μήκος διαδρομής 6,8 χιλιόμετρα.
Το σύνολο του Περιπάτου εκτός των ήδη διαμορφωμένων οδών Δ. Αρεοπαγίτου και Αποστόλου Παύλου, περιλαμβάνει την διαδρομή Β. Αμαλίας, Β. Όλγας, Ηρώδου Αττικού, Β. Σοφίας, Πανεπιστημίου, Αθηνάς, Μητροπόλεως και Ερμού, καθώς και την περιοχή της Πλάκας και του Εμπορικού Τριγώνου. Η παρέμβαση θα περιλάβει και την Πατησίων (28ης Οκτωβρίου), από την Ομόνοια ως την πλατεία Αιγύπτου για την ενοποίηση του Περιπάτου με το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. Σε επόμενο στάδιο θα υλοποιηθεί και η σύνδεση του Κεραμεικού με την Ακαδημία Πλάτωνος, ώστε να συμπεριληφθεί στον Περίπατο και ο συγκεκριμένος, μοναδικός αρχαιολογικός χώρος. https://megalosperipatos.cityofathens.gr/qa
 

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
900 μέτρα είναι η Πανεπιστημίου. Το συνολικό έργο σύμφωνα με το επίσημο site είναι 6,8 χλμ.

Α δηλαδή θα τα γαμήσουν όλα, καλά θα πάει αυτό.

Πέρα από την πλάκα, αν θέλει κανείς να διαβάσει μια θέση στο έργο που με καλύπτει (ως προς το γενικό πνεύμα) ας δει το λινκ που είχα βάλει πριν μερικές μέρες.
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ντάξει γεμίσαμε ξερόλες που πιάνουν σκόρπια νούμερα και νομίζουν πως απέδειξαν πως το έργο δε θα κάνει τα πράγματα καλύτερα και πως χαλάει τα λεφτά του φορολογούμενου.

Τα λεφτά του φορολογούμενου αγαπητοί, το χρόνια ακροαριστερό μας κράτος το χαλάει απο 'δω και απο κεί, συνήθως για να μας κάνει τη ζωή 100 φορές χειρότερη. Και δε μας λέει και πως. 'Εχουνε βγει τόσοι ειδικοί ανά τα χρόνια που λένε πως η δημόσια διοίκηση έχει διαμορφωθεί ανά τα χρόνια, ώστε να πληρώνεται ο κάθε τελειωμένος άχρηστος ανηψιός κάθε αριστερού μπαμπάκα.

Η αισθητική είναι απ' τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή μας και χαίρομαι τουλάχιστον που η κυβέρνηση κουτσά στραβά κοιτά επιτέλους να φτιάξει αυτό το έκτρωμα που έχει γίνει πλέον το κέντρο της Αθήνας. Όχι πως είναι αρκετό βέβαια, αλλά λέμε τώρα.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,964 μηνύματα.
Το κέντρο της Αθήνας είναι ένα έκτρωμα και δεν φτιάχνεται με μεγάλους περιπάτους πόσες εκατοντάδες ευρώ η ζαρντινιέρα που σε ένα χρόνο αλίμονο κι αν θα υπάρχει.

Καταρχάς θέλει "σκούπα" όλη η πρωτεύουσα και γενικά οι μεγάλες πόλεις, να φύγει όλο το κακό συναπάντημα και η εγκληματικότητα.

Δεύτερον θέλει αξιοποίηση της περιουσίας του δημοσίου και δημιουργία χώρων σταθμεύσεως. Ακόμα και με αγορά χώρων απο ιδιώτες (πουλιώνται αρκετοί τέτοιοι) και αξιοποίησή τους προς τούτο το σκοπό με άμεσα κέρδη για όλους.

Τρίτον θέλει σοβαρές συγκοινωνίες, πεντακάθαρες, στην ώρα τους χωρίς συνδικάλες να κανουν οτι θέλουν.

Τέταρτον θέλει απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων στο κέντρο. Δε μπορεί ο άλλος να κατεβαίνει με το VW το τζιπ και να απορεί γιατί υπάρχει μόλυνση και γιατί δε μπορεί να παρκάρει. Δεν έχουμε τους χώρους της Εκάλης.


Και οχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά.

Και άλλα πολλά θέλει.

Δε μπορείς με το καλημέρα σας να διαλύεις κάτι που ο άλλος το θεωρεί απαραίτητο κόμβο συγκοινωνίας απλά και μόνο επειδή θες να δειξεις έργα. Κάνε τα έργα σου, ναι συμφωνώ έτσι, αλλά με μια λογική σειρά. Επρεπε πρώτα να κλείσει το κέντρο, τελείως να μην πατάει ρόδα για ρόδα και μετά να κάνει το μεγάλο περίπατο.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Έτσι... τόσο φαρμακερός ο μεγάλος περίπατος.

Πες μου σε παρακαλώ πώς συμπέρανες ότι υποστηρίζω ότι φταίει ο οδηγός, όταν ο ίδιος μίλησα τόσο για καθυστερήσεις λεωφορείων, όσο και για παράνομα παρκαρίσματα. Μιλάω σαφώς για καθυστερήσεις οδηγών που οφείλονται σε δική τους υπαιτιότητα, ήτοι στο 90% των περιπτώσεων.

Το συμπέρανα από το παρακάτω:
Πώς θα φαινόταν άραγε στον μέσο Συριζαίο εάν από αύριο το πρωί έβγαινε άμεσα σε διαθεσιμότητα, όποιος οδηγός λεωφορείου καθυστερούσε για 10 λεπτά να φτάσει στον προορισμό του

αλλά προφανώς, λόγω ασάφειας στη διατύπωση - σε κλίμα πανελλαδικών, ακόμα - δε συνεννοηθήκαμε... :Ρ Πάντως, δεν είναι τόσα πολλά τα περιστατικά που όντως ένα δρομολόγιο καθυστερεί με υπαιτιότητα του επαγγελματία. Από τα δρομολόγια που χρησιμοποιώ σταθερά και καθημερινά ή έχω χρησιμοποιήσει για πάνω από 2-3 χρόνια - π.χ. 11, 212, 224, 732 (πρώην, νυν 214), 140, 15, 10 και άλλα πολλά - θυμάμαι ελάχιστες φορές που να καθυστέρησαν σε ένα δρομολόγιο. Επίσης, σε κάθε περίπτωση, ακόμα κι όταν αυτό συμβαίνει, έχεις τη δυνατότητα να καταθέσεις αναλυτικά τη διαμαρτυρία σου στη σελίδα του ΟΑΣΑ - όπου, βέβαια, δεν ξέρω τι αντίκρυσμα έχει.

Όσον αφορά τους μετανάστες, η νύξη μου ήταν για τους παράνομους εγκληματίες του κέντρου, διότι σε αυτό το θέμα μιλάμε για την υποβάθμιση του κέντρου, και ποτέ για μετανάστες νόμιμους νοικοκυραίους ή πρόσφυγες που πραγματικά δικαιούνται άσυλο με τους οποίους δεν έχω κανένα πρόβλημα και εκτιμώ μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις. Τώρα εάν εσένα η έννοιες "κάτοικος" και "παράνομος" σου φαίνονται συμβατές, με γεια σου και χαρά σου. Εάν θες οι κάτοικοι να φοβούνται να κυκλοφορήσουν στην Ομόνοια το βράδυ, δείχνεις και ποιους υποστηρίζεις.

Προσωπικά, αν είναι να με κλέψουν στην Ομόνοια, μάλλον δε θα με σκοτίσει ιδιαίτερα η υπηκοότητα του κλέφτη...

Επίσης, αν πράγματι σε απασχολούσε η εγκληματικότητα στο κέντρο, δε θα αναφερόσουν μόνο σε αυτήν που προκύπτει από αλλοδαπούς. Υπάρχει και ντόπια εγκληματικότητα.

Αυτό με τον διαγωνισμό δεν το κατάλαβα, γιατί δεν το έχω ψάξει για να είμαι ειλικρινής, αλλά θέλω να μου εξηγήσεις τη σημασία του.

Γενικά, με την όλη ιστορία με τον κορωνοϊό - εν μέρει ορθά, κατ' εμέ - έχουν διευκολυνθεί διαδικασίες που με κάποιον τρόπο ευνοούν την αντιμετώπισή του/τον περιορισμό του. Ωστόσο, ο δήμος Αθηναίων επέλεξε να αξιοποιήσει όλη αυτή την «παράκαμψη» για να... φέρει κι άλλο κόσμο στο κέντρο ενώ, αν θυμόμαστε καλά, εν μέσω καραντίνας παρακαλούσαμε τον κόσμο να χρησιμοποιεί τα αυτοκίνητά του για να μη συνωστίζεται...

Το λογικό είναι, όταν ξεκινάει μια τέτοια αναβάθμιση, να ξεκινήσει από το ιστορικό κέντρο. Αυτό δεν εξυπηρετεί μόνο τους επισκέπτες. Το ιστορικό κέντρο δεν αναβαθμίζεται ως περιοχή, άρα δεν αναβαθμίζονται και οι αντικειμενικές αξίες; Επίσης, εάν κάποιος π.χ θέλει να πάει για ποδήλατο στο κέντρο, λογικό δεν είναι να πάει στο Σύνταγμα αντί, για παράδειγμα, στα Σεπόλια; Θα συμφωνήσω απόλυτα στο ότι χρειάζεται επέκταση, αλλά εδώ έρχεται και αυτό που είπα παραπάνω: ότι αντί να κατακρίνουμε το έργο, ας κάνουμε προτάσεις βελτίωσης.Κατά τα λοιπά, είναι τόσο άναρχα δομημένο το κέντρο, που εν τοις πραγμάσι σε περιορισμένα σημεία θα μπορούσαν να υπάρξουν ποδηλατόδρομοι. Για παράδειγμα, σε σε ένα θεόστενο δρόμο στα Σεπόλια δεν βλέπω πώς θα μπορούσε να επεκταθεί το έργο.

Εχμ, ο στόχος δεν είναι να αυξηθεί μόνο η χρήση του ποδηλάτου για αναψυχή, αλλά να γίνει ένα χρηστικό μέσο μετακίνησης στην Αθήνα, όπως σε τόσες άλλες πόλεις. Αλλιώς, υπήρχε και το Ζάππειο για βόλτες με το ποδήλατο. Επίσης, προφανώς δε γίνεται να βάλουμε σε κάθε στενό ποδηλατόδρομο, αλλά αυτό δεν καθιστά αδύνατη την αναγκαιότητα επέκτασης. Πάρε τη Μιχαήλ Βόδα και κοίτα όλες τις κάθετες σε αυτήν. Σε πολλές από αυτές χωράνε ποδηλατόδρομοι. Αν, δε, όπως είναι και ο @Valder πάρουμε και τα χρέπια του κέντρου και τα κάνουμε parking, μια χαρά θα αδειάσει χώρος και αλλού - διότι, κάτι 8όροφα κτίρια, π.χ. στην Ιπποκράτους που είναι αναξιοποίητα και μισοκαμένα 2-3 δεκαετίες τώρα δεν ξέρω τι ρόλο βαράνε.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top