Volkswagen Fan
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 20,336 μηνύματα.

28-04-19

20:55
Καλο Πασχα σε όλους. Ψυχική και σωματική Ανάσταση.
Σε ευχαριστούμε παρά πολύ!Και σε εσένα εύχομαι τα καλύτερα.

28-04-19

21:06
Kαλο πάσχα σε ολους εδω φιλους και εχθρους. Και σε ολες τις κοπελες του φορουμ ανεξαιρετως. Ακομα και αυτες που με έχουν βρισει στο παρελθον ! 
Έχω μεγάααλη...καρδιά τελικά.

Έχω μεγάααλη...καρδιά τελικά.

28-04-19

21:33
Κάτι έχει πάρει το μάτι μας!Έχω μεγάααλη...καρδιά τελικά.

Χρόνια πολλά σε όλους! Υγεία και χαρά!

Volkswagen Fan
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 20,336 μηνύματα.

28-04-19

21:36
Κάτι έχει πάρει το μάτι μας!
Χρόνια πολλά σε όλους! Υγεία και χαρά!![]()
Επίσης Himela!Και εσυ είσαι ένας πολύ καλός ανθρωπος.
Guest 874453
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

28-04-19

23:05
Κάτι έχει πάρει το μάτι μας!
Χρόνια πολλά σε όλους! Υγεία και χαρά!![]()
ειμαι η μονη προστυχομυαλη;χαχα
χρονια καλα κ μετα πολλα.

28-04-19

23:13
Κάτι έχει πάρει το μάτι μας!
Χρόνια πολλά σε όλους! Υγεία και χαρά!![]()

χρονια πολλα με υγεια φιλες μου!!!

akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,622 μηνύματα.

28-04-19

23:52
Δεν μπορείτε να καταλάβετε το νόημα του Πάσχα καθώς δεν πάτε εκκλησία και δεν μπορείτε να κατανοήσετε τις λειτουργίες της Μεγάλη Εβδομάδας.
Η ουσία του Πάσχα και το νόημα της Ανάστασης βρίσκεται στο κατηχητικό λόγο του Ιωάννη που παραθέτω παραπάνω. Διαβάζοντας τον μπορείτε να καταλάβετε τη λογοτεχνική αξία του κειμένου αλλά όχι τη θρησκευτική του σημασία στην Ορθοδοξία.
https://www.imkby.gr/index.php/2013-01-24-14-25-55/pateron-logos/673-katihitikos-logos-xrisostomouΕἴ τις εὐγνώμων, εἰσελθέτω χαίρων εἰς τήν χαράν τοῦ Κυρίου αὐτοῦ.
Εἴ τις ἔκαμε νηστεύων, ἀπολαυέτω νῦν τό δηνάριον.
Εἴ τις ἀπό τῆς πρώτης ὥρας εἰργάσατο, δεχέσθω σήμερον τό δίκαιον ὄφλημα.
Εἴ τις μετά τήν τρίτην ἦλθεν, εὐχαρίστως ἑορτασάτω.
Εἴ τις μετά τήν ἕκτην ἔφθασε, μηδέν ἀμφιβαλλέτω˙ καί γάρ οὐδέν ζημειοῦται.
Εἴ τις ὑστέρησεν εἰς τήν ἐνάτην, προσελθέτω, μηδέν ἐνδοιάζων.
Εἴ τις εἰς μόνην ἔφθασε τήν ἐνδεκάτην, μή φοβηθῆ τήν βραδύτητα˙ φιλότιμος γάρ ὤν ὁ Δεσπότης, δέχεται τόν ἔσχατον καθάπερ καί τόν πρῶτον˙ ἀναπαύει τόν τῆς ἐνδεκάτης, ὡς τόν ἐργασάμενον ἀπό τῆς πρώτης˙ καί τόν ὕστερον ἐλεεῖ καί τόν πρῶτον θεραπεύει˙ κακείνω δίδωσι καί τούτω χαρίζεται˙ καί τά ἔργα δέχεται καί τήν γνώμην ἀσπάζεται˙ καί τήν πρᾶξιν τιμᾶ καί τήν πρόθεσιν ἐπαινεῖ. Οὐκοῦν εἰσέλθετε πάντες εἰς τήν χαράν τοῦ Κυρίου ὑμῶν˙ καί πρῶτοι καί δεύτεροι τόν μισθόν ἀπολαύετε. Πλούσιοι καί πένητες μετ’ ἀλλήλων χορεύσατε˙ ἐγκρατεῖς καί ράθυμοι τήν ἡμέραν τιμήσατε˙ νηστεύσαντες καί μή νηστεύσαντες, εὐφράνθητε σήμερον. Ἡ τράπεζα γέμει, τρυφήσατε πάντες. Ὁ μόσχος πολύς, μηδείς ἐξέλθη πεινῶν. Πάντες ἀπολαύσατε τοῦ συμποσίου τῆς πίστεως˙ πάντες ἀπολαύσατε τοῦ πλούτου τῆς χρηστότητος. Μηδείς θρηνείτω πενίαν˙ ἐφάνη γάρ ἡ κοινή Βασιλεία. Μηδείς ὀδυρέσθω πταίσματα˙ συγνώμη γάρ ἐκ τοῦ τάφου ἀνέτειλε. Μηδείς φοβείσθω θάνατον˙ ἠλευθέρωσε γάρ ἡμᾶς ὁ τοῦ Σωτῆρος θάνατος. Ἔσβεσεν αὐτόν, ὑπ’ αὐτοῦ κατεχόμενος. Ἐσκύλευσε τόν ἅδην ὁ κατελθών εἰς τόν ἅδην. Ἐπίκρανεν αὐτόν, γευσάμενον τῆς σαρκός αὐτοῦ. Καί τοῦτο προλαβών Ἠσαϊας ἐβόησεν˙ ὁ ἅδης φησίν, ἐπικράνθη, συναντήσας σοι κάτω.
Ἐπικράνθη˙ καί γάρ κατηργήθη.
Ἐπικράνθη˙ καί γάρ ἐνεπαίχθη.
Ἐπικράνθη˙ καί γάρ ἐνεκρώθη.
Ἐπικράνθη˙ καί γάρ καθηρέθη.
Ἐπικράνθη˙ καί γάρ ἐδεσμεύθη.
Ἔλαβε σῶμα καί Θεῶ περιέτυχεν.
Ἔλαβε γῆν καί συνήντησεν οὐρανῶ.
Ἔλαβεν ὅπερ ἔβλεπε καί πέπτωκεν ὅθεν οὐκ ἔβλεπε.
Ποῦ σου, θάνατε, τό κέντρον;
Ποῦ σου, ἅδη, τό νῖκος;
Ἀνέστη Χριστός καί σύ καταβέβλησαι.
Ἀνέστη Χριστός καί πεπτώκασι δαίμονες.
Ἀνέστη Χριστός καί χαίρουσιν ἄγγελοι.
Ἀνέστη Χριστός, καί ζωή πολιτεύεται.
Ἀνέστη Χριστός καί νεκρός οὐδείς ἐπί μνήματος.
Χριστός γάρ ἐγερθείς ἐκ νεκρῶν, ἀπαρχή τῶν κεκοιμημένων ἐγένετο.
Αὐτῶ ἡ δόξα καί τό κράτος εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν.
Η ουσία του Πάσχα και το νόημα της Ανάστασης βρίσκεται στο κατηχητικό λόγο του Ιωάννη που παραθέτω παραπάνω. Διαβάζοντας τον μπορείτε να καταλάβετε τη λογοτεχνική αξία του κειμένου αλλά όχι τη θρησκευτική του σημασία στην Ορθοδοξία.
Guest 092312
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

29-04-19

01:03
Αχ. Πάλι αυτή η μέρα του χρόνου:
-Χριστος ανέστη
-Επίσης

-Χριστος ανέστη
-Επίσης

Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...