dum dum boy
Περιβόητο μέλος
Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.270 μηνύματα.

26-04-25

18:00
Ντι Κάπριο. φοβερός ο άτιμος τελικά. 

Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.145 μηνύματα.

26-04-25

18:29
Έχω φτάσει σε σημείο που δεν αντέχω άλλο να αποκτούν κοινό, άνθρωποι με ελάχιστο ταλέντο
Σπάνε τα νεύρα μου, ειλικρινά.
Και όχι μόνο αποκτούν κοινό, αλλά ψωνίζονται ακραία και το παίζουν και ιστορία, επειδή κάποιοι τους δίνουν δόξα. Φτάνει.

Και όχι μόνο αποκτούν κοινό, αλλά ψωνίζονται ακραία και το παίζουν και ιστορία, επειδή κάποιοι τους δίνουν δόξα. Φτάνει.
dum dum boy
Περιβόητο μέλος
Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.270 μηνύματα.

26-04-25

18:30
Έχω φτάσει σε σημείο που δεν αντέχω άλλο να αποκτούν κοινό, άνθρωποι με ελάχιστο ταλέντοΣπάνε τα νεύρα μου, ειλικρινά.
Και όχι μόνο αποκτούν κοινό, αλλά ψωνίζονται ακραία και το παίζουν και ιστορία, επειδή κάποιοι τους δίνουν δόξα. Φτάνει.
για τον Ντι Κάπριο το λες αυτό;

Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.145 μηνύματα.

26-04-25

18:30
Όχι, για Έλληνες το λέω.για τον Ντι Κάπριο το λες αυτό;![]()
KleinosBrekias
Δραστήριο μέλος
Ο Μητσαρας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 46 ετών, επαγγέλλεται Άεργος/η και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 553 μηνύματα.

26-04-25

19:43
Orson Wells
Marlon Brando
Daniel Day Lewis
Heath Ledger
Robin Williams
Γιαννης Βογλης
Γιωργος Φουντας
Γιαγκος Δρακος
Grace Kelly
Susan Sarandon
Meryl Streep
Marlon Brando
Daniel Day Lewis
Heath Ledger
Robin Williams
Γιαννης Βογλης
Γιωργος Φουντας
Γιαγκος Δρακος
Grace Kelly
Susan Sarandon
Meryl Streep
Guest 182562
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

26-04-25

22:36
Ματαιοδοξία είναι, καλή μου Εριφύλη.Έχω φτάσει σε σημείο που δεν αντέχω άλλο να αποκτούν κοινό, άνθρωποι με ελάχιστο ταλέντοΣπάνε τα νεύρα μου, ειλικρινά.
Και όχι μόνο αποκτούν κοινό, αλλά ψωνίζονται ακραία και το παίζουν και ιστορία, επειδή κάποιοι τους δίνουν δόξα. Φτάνει.
touvlo
Διάσημο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.593 μηνύματα.

@Εριφύλη, ως πιο ειδική, αλλά και οι υπόλοιποι, υπάρχει μια ηθοποιός, που ποτέ δε την συμπάθησα, αλλά όλοι τη θεωρούν καταπληκτική: η Έλλη Λαμπέτη. Ήταν σαν κλαψιάρα. Μόνο που την έβλεπα, ψυχοπλακωνόμουν. Ίσως γιαυτό δε μου άρεσε και η κάλπικη λίρα. Η μητέρα μου, μεγάλη θεατρόφιλη, τη λάτρευε. Την έβλεπε κάθε χρόνο στο θέατρο. Με είχε πάρει και μένα, σε ένα έργο με τον Κατράκη που έπαιζε. Δε μου άρεσε ρε παιδιά. Ήμουν και μικρή τότε.
Τι ιδιαίτερο είχε και δεν μπόρεσα να το εκτιμήσω;
Τι ιδιαίτερο είχε και δεν μπόρεσα να το εκτιμήσω;
Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.145 μηνύματα.

Δεν μπορώ να τη βλέπω.@Εριφύλη, ως πιο ειδική, αλλά και οι υπόλοιποι, υπάρχει μια ηθοποιός, που ποτέ δε την συμπάθησα, αλλά όλοι τη θεωρούν καταπληκτική: η Έλλη Λαμπέτη. Ήταν σαν κλαψιάρα. Μόνο που την έβλεπα, ψυχοπλακωνόμουν. Ίσως γιαυτό δε μου άρεσε και η κάλπικη λίρα. Η μητέρα μου, μεγάλη θεατρόφιλη, τη λάτρευε. Την έβλεπε κάθε χρόνο στο θέατρο. Με είχε πάρει και μένα, σε ένα έργο με τον Κατράκη που έπαιζε. Δε μου άρεσε ρε παιδιά. Ήμουν και μικρή τότε.
Τι ιδιαίτερο είχε και δεν μπόρεσα να το εκτιμήσω;
εντ οφ στορυ

ultraviolence
Συντονιστής
Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 16.344 μηνύματα.

Έλλη Λαμπέτη από παλιές
Μαρία Κίτσου από τις τωρινές
Τι άλλαξε και δεν μπορείς να την βλέπεις;Δεν μπορώ να τη βλέπω.
εντ οφ στορυ![]()
amarelia
Επιφανές μέλος
Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8.021 μηνύματα.

Για την εποχή που έπαιζε και τον τρόπο που έπαιζαν τότε ήταν πολυ καλή, θα ήθελα να την είχα προλάβει την Λαμπέτη, κυρίως γιατι καθόταν μετά και μιλούσε με τον κόσμο για το θεατρικό.: η Έλλη Λαμπέτη. Ήταν σαν κλαψιάρα.
είχε φοβερή απήχηση στο κοινό και έκανε πραγματική δουλειά χωρίς ναναι μπέμπα και γλάστρα οπως η βουγιουκλάκη
ultraviolence
Συντονιστής
Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 16.344 μηνύματα.

Εχω δει κάποια αποσπάσματα από το «Δεσποινίς Μαργαρίτα« του Ατάυντε και ήταν συγκλονιστική. Μετά καθόταν στο σανίδι κι όντως συνομιλούσε όπως λες με τους θεατές για την παράσταση.Για την εποχή που έπαιζε και τον τρόπο που έπαιζαν τότε ήταν πολυ καλή, θα ήθελα να την είχα προλάβει την Λαμπέτη, κυρίως γιατι καθόταν μετά και μιλούσε με τον κόσμο για το θεατρικό.
είχε φοβερή απήχηση στο κοινό και έκανε πραγματική δουλειά χωρίς ναναι μπέμπα και γλάστρα οπως η βουγιουκλάκη

Monsieur
Νεοφερμένο μέλος
Ο Monsieur αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.

Από παλιούς: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ και Έλλη Λαμπέτη.Ποιούς θεωρείτε ταλαντούχους ηθοποιούς?? άντρες γυναίκες,έλληνες και ξένοι.
Αν ξαναγεννιόμουν θα ήθελα να γεννθώ χορν.
Από σύγχρονους, Γρηγόρης Βαλτινός, Τάσος Νούσιας
Τώρα γυναίκες δεν έχω δει για να είμαι ειλικρινής.
Θυμάμαι μικρή μου άρεσε πολύ η Keira Knightley και η Anne Hathaway
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Η Έλλη παιδιά ήταν ο ορισμός του ταλέντου. Το έλεγε και ο Χόρν άλλωστε ότι είναι μια ταλαντούχως και δη, με ψευδισμα! Δηλαδή, κακή άρθρωση, για ηθοποιός!Για την εποχή που έπαιζε και τον τρόπο που έπαιζαν τότε ήταν πολυ καλή, θα ήθελα να την είχα προλάβει την Λαμπέτη, κυρίως γιατι καθόταν μετά και μιλούσε με τον κόσμο για το θεατρικό.
είχε φοβερή απήχηση στο κοινό και έκανε πραγματική δουλειά χωρίς ναναι μπέμπα και γλάστρα οπως η βουγιουκλάκη
Και ούτε μεγάλωσε μέσα σε θέατρα όπως η Κυβέλη,η Κοτοπούλη, η ο Χορν.
Αυτοδίδακτη.
Πήγε ένα χρόνο στην σχολή της Κοτοπούλη και μετά στα 21 της έπαιξε την πρώτη της παράσταση και έγινε φίρμα.
Ήταν παθιασμένη με το θέατρο και δούλευε πολύ. Και φαίνεται αυτό. Τρομερή φυσικότητα στο παίξιμο της.
Μπορούσε να παίξει από σαχλα μπουλβάρ μέχρι βαθιά ποιοτικά έργα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Εριφύλη μου, και το να κερδίσεις όμως το κοινό είναι ταλέντο. Δεν μπορούν να το κάνουν όλοι.Έχω φτάσει σε σημείο που δεν αντέχω άλλο να αποκτούν κοινό, άνθρωποι με ελάχιστο ταλέντοΣπάνε τα νεύρα μου, ειλικρινά.
Και όχι μόνο αποκτούν κοινό, αλλά ψωνίζονται ακραία και το παίζουν και ιστορία, επειδή κάποιοι τους δίνουν δόξα. Φτάνει.
Μπορεί να είσαι υπερταλαντούχα, να παίζεις ποιοτικό θέατρο σε άδειες καρέκλες και να μην έχεις καμία επαφή με το κοινό.
Και για την Βουγιουκλάκη που κράζουν όλοι, το εθνικό την πέρασε σαν ταλέντο στα 16 της και πήρε και με άριστα επί της ουσίας το πτυχίο και μετά οι ίδιοι άνθρωποι την έλεγαν ατάλαντη.
(Δεν μ'αρέσει η Βουγιουκλάκη, πάρα μόνο σε κάποιες ταινίες της, αλλά δεν μπορείς να μην παραδεχτείς ότι αυτό που έκανε δεν μπορούν να το κάνουν όλοι)
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δες το κυριακάτικο ξύπνημα! Ή το τελευταίο ψέμα@Εριφύλη, ως πιο ειδική, αλλά και οι υπόλοιποι, υπάρχει μια ηθοποιός, που ποτέ δε την συμπάθησα, αλλά όλοι τη θεωρούν καταπληκτική: η Έλλη Λαμπέτη. Ήταν σαν κλαψιάρα. Μόνο που την έβλεπα, ψυχοπλακωνόμουν. Ίσως γιαυτό δε μου άρεσε και η κάλπικη λίρα. Η μητέρα μου, μεγάλη θεατρόφιλη, τη λάτρευε. Την έβλεπε κάθε χρόνο στο θέατρο. Με είχε πάρει και μένα, σε ένα έργο με τον Κατράκη που έπαιζε. Δε μου άρεσε ρε παιδιά. Ήμουν και μικρή τότε.
Τι ιδιαίτερο είχε και δεν μπόρεσα να το εκτιμήσω;
Η άκου το Πέγκυ, καρδούλα μου στο yt.
Η βάλε να ακούσεις το Νάρκισσος και Ηχώ.
Κοίταξε μεταξύ μας, για να είναι μια ηθοποιός με ψευδισμα και να είναι τόσο γνωστή, όντως ήταν καλή και είχε πολύ ταλέντο.
Δεν ήταν ρε σεις κλαψιαρα, απλά ίσως έχεις δει μόνο το Κορίτσι με τα μαύρα ή έχεις επηρεαστεί από την βιογραφία της, είχε τραγική ζωή με πολλά δράματα.
Αλλά γενικά, ήταν αυτή που εισήγαγε το σκέρτσο στην Ελλάδα. Από αυτήν τα έμαθε η Βουγιουκλάκη.
Συνήθως παίζει χαρούμενους ρόλους ενζενί
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ωωω θα πλακωθουμεΔεν μπορώ να τη βλέπω.
εντ οφ στορυ![]()
Δεν ακούω κακό λόγο για Λαμπέτη
Η Κοτοπούλη είχε ξετρελαθεί μαζί της, ήθελε να την υιοθετήσει! Ποια; η Κοτοπούλη που γεννήθηκε μέσα στο θέατρο και έπαιζε στο εθνικό από τα 14 της!!
Ο Χορν έλεγε ότι είναι καλύτερη από τον ίδιο και εκ φύσεως ταλαντούχα
Το Εθνικό την απέρριψε στις εξετάσεις και 5 χρόνια μετά της έδωσε πρωταγωνιστικό ρόλο για 2 σεζόν.
Δεν καταγόταν από πλούσια οικογένεια, είχε εκ φύσεως μειονέκτημα το ψευδισμα της και όμως τα κατάφερε καλύτερα από τις υπόλοιπες.
Αυτοδίδακτη στο θέατρο, δεν πήγε σε σχολή, δεν έκανε μαθήματα.
Δεν έγινε σταρ, γιατί δεν ήθελε. Η του θεάτρου την ξέρουν καλά όμως, τι ποιότητα έδωσε στο θέατρο.
Ναι, δεν έπαιξε τραγωδίες και Σαίξπηρ αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα. Σε όσους ρόλους έπαιξε,και στους πιο ελαφρούς τους έδωσε βάθος. Δεν ήταν απλά το χαριτωμένο κορίτσι, είχε βάθος το παίξιμο της.
Ήταν και αληθινή.
Μην ξεχνάτε ότι έκανε θέατρο την περίοδο των Ναζί.
Εκτός των άλλων ήταν και πολύ έξυπνη και καλλιεργημένη γυναίκα. Σκληρή αλλά και πολύ ευαίσθητη.
Μπορούσε να παίξει σε ταινίες στο Χόλιγουντ (παντρεύτηκε πλούσιο Αμερικάνο με διασυνδέσεις) και δεν ήθελε, γιατί αγαπούσε το θέατρο στην Ελλάδα.
Μισούσε τον κινηματογράφο και ΛΑΤΡΕΥΕ το θέατρο.
Άφησε κυριολεκτικά την πνοή της πάνω στο σανίδι.
Και χωρίς φωνή, λόγο καρκίνου πήγε και έπαιξε την Σάρα.
Υπηρέτησε το θέατρο όσο καμία άλλη.

Και η Καρέζη ψευδή ήταν.
Monsieur
Νεοφερμένο μέλος
Ο Monsieur αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.

Όχι καλέΚαι η Καρέζη ψευδή ήταν.
Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.145 μηνύματα.

Η γνώση μου🥹Τι άλλαξε και δεν μπορείς να την βλέπεις;

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
(Η Κιτσου πάντως δεν αλλάζει. Όσο αποκτώ γνώση τόσο την λατρεύω

amarelia
Επιφανές μέλος
Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8.021 μηνύματα.

Επειδή τυγχάνει να κάνουμε κι εμείς κάποιο σανίδιΗ γνώση μου🥹![]()

Να ξέρεις πως δεν μπορείς να κρίνεις ηθοποιούς εποχής με σημερινά κριτήρια, το θέατρο έχει περιόδους και ανάλογα προσαρμόζεται και στην εκάστοτε εποχή.
Το λέω γενικά, εχεις κάθε δικαίωμα να επιμείνεις στην γνώμη και την κρίση σου, ωστόσο.
Εγώ πχ δεν μπορώ να δω αρχαία τραγωδία απο σημερινούς ηθοποιούς, εκτιμώ το κείμενο αλλά δεν μπορούν να με αγγίξουν.
Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.145 μηνύματα.

Εννοείται ότι τότε είχαν εντελώς διαφορετική προσέγγιση. Ωστόσο θεωρώ την Άννα Συνοδινού ΠΑΝΤΑ εκπληκτική. Η Λαμπέτη είχε έναν εντελώς δικό της τρόπο, που εγώ δεν μπορώ να τον βλέπω πλέον.Επειδή τυγχάνει να κάνουμε κι εμείς κάποιο σανίδι
Να ξέρεις πως δεν μπορείς να κρίνεις ηθοποιούς εποχής με σημερινά κριτήρια, το θέατρο έχει περιόδους και ανάλογα προσαρμόζεται και στην εκάστοτε εποχή.
Το λέω γενικά, εχεις κάθε δικαίωμα να επιμείνεις στην γνώμη και την κρίση σου, ωστόσο.
Εγώ πχ δεν μπορώ να δω αρχαία τραγωδία απο σημερινούς ηθοποιούς, εκτιμώ το κείμενο αλλά δεν μπορούν να με αγγίξουν.
Δεν ξέρω αν έχεις δει τη Μαρία, αλλά ειδικά στην τραγωδία είναι ΤΟΠ🥹


Πώς όχι, το σ το έλεγε ψευδά και το ίδιο κάνει κι ο γιος της.Όχι καλέ
Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.145 μηνύματα.

Και η Καρέζη ήταν ψευδή και δεν μου άρεσε και καθόλου σαν ηθοποιός, πέστε να με φάτε. Ποτέ δεν κατάλαβα το hype της
Της εποχής εκείνης οι ηθοποιοί που θεωρώ ήταν άφταστα ταλέντα ήταν η ειρηνη παπά, η Άννα Συνοδινού, η Ελένη Χατζηαργύρη, η Λήδα Τασοπούλου…

Της εποχής εκείνης οι ηθοποιοί που θεωρώ ήταν άφταστα ταλέντα ήταν η ειρηνη παπά, η Άννα Συνοδινού, η Ελένη Χατζηαργύρη, η Λήδα Τασοπούλου…
dum dum boy
Περιβόητο μέλος
Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.270 μηνύματα.

στο σινεμά παίζει ρόλο και το στήσιμο, η υπομονή και η επιμονή του σκηνοθέτη, για το τι θα βγάλει ένας ηθοποιός. και προφανώς η αισθητική του.
στο θέατρο είναι τα δύσκολα.
στο θέατρο είναι τα δύσκολα.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 106 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Monsieur
- taketrance
- charmander
- Εριφύλη
- Scandal
- Memetchi
- Kate1914
- camil
- Sosstoss
- thenutritionist
- iew
- johnsala
- touvlo
- fortheloveofshizaya
- Gvisbinis
- AggelikiGr
- giannhs2001
- rafaela11
- fockos
- Giorgkalo
- Lathy
- Jack of Spades
- A350
- skeyr
- chester20080
- Paragontas7000
- mixaelaaa
- Joji
- Wonderkid
- Antonia Alexandra
- Arianara S3
- iiTzArismaltor_
- fmarulezkd
- Hased Babis
- Wanda
- Abiogenesis
- Viedo
- Δροσουλίτης
- marww
- jj!
- Μαυρίκιος
- Unboxholics
- denksero
- thesecretfemme
- Roulaki
- American Economist
- User2350
- tslef8
- CiNeFiL
- eukleidhs1821
- Libertus
- Αναήλ
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.