Συζήτηση για την εργασία στην Ελλάδα

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
α)• Το ότι εσυ ανήκεις σε ένα επάγγελμα που είναι γνωστό ότι φοροδιαφεύγει (καμαρώνεις κιόλας) δεν σημαίνει ότι είναι σωστό και ωφέλιμο για την λειτουργία της οικονομίας και της κοινωνίας. Αν όλοι σταματήσουμε να πληρώνουμε φόρους δεν θα έχεις ούτε άμυνα, ούτε υγεία, ούτε εκπαίδευση, ούτε σύνταξη και γενικά δεν θα έχεις τίποτα. Άρα τώρα το να έρχεσαι εδώ και να μας δικαιολογείς την φοροδιαφυγή το λες και θράσος.

β)• Όσο αφορά τις πολυεθνικές δεν έχεις καταλάβει κάτι σημαντικό παρά πετάς νούμερα που δεν έχουν και σχέση με την πραγματικότητα. Οι πολυεθνικές και γενικότερα οι μεσαίες και μεγάλες εταιρείες είναι ωφέλιμες για το κράτος καθώς δημιουργούν εξειδικευμένες θέσεις εργασίας που δεν προσφέρονται από μικρές εταιρείες. Η Ελλάδα σήμερα έχει σοβαρό θέμα έλλειψης ειδικευμένων/ ακριβοπληρωμένων θέσεων καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών είναι Εστίαση, ξενοδοχεία, ιατρεία κτλ. Αυτές οι επιχειρήσεις προσφέρουν απλές θέσεις εργασίας που δεν απαιτούν κάποια ειδίκευση με αποτέλεσμα οι μισθοί να είναι χαμηλοί. Το ίδιο γίνεται σε όλες τις χώρες όσο αφορά αυτές τις θέσεις εργασίας, δηλαδή ακόμα και στην Βρετανία/ ΗΠΑ να πας αν εργάζεσαι ως ταμίας, γραμματέας, υπάλληλος σε εστιατόριο η ακόμα και ως απλός λογιστής πάλι λίγο υψηλότερο μισθό από τον βασικό θα πάρεις. Αν όμως μια χώρα έχει πολυεθνικές τότε δημιουργούνται θέσεις εργασίας με υψηλή ειδίκευση όπως είναι στο IT, Finance, engineering, φαρμακευτικός κλάδος, nano technology, R&D κτλ. Σε αυτές τις θέσεις οι μισθοί είναι πολύ υψηλοί με αποτέλεσμα ο μέσος μισθός της χώρας να πηγαίνει προς τα πάνω και το βιοτικό επίπεδο της χώρας να βελτιώνεται. Στην Ελλάδα επειδή δεν έχουμε τέτοιες εταιρείες οι νέοι αναγκάζονται να φεύγουν στο εξωτερικό ώστε να βρουν θέσεις εργασίας πάνω στον κλάδο τους. Εκτός και αν θεωρείς ότι ένα σουβλατζίδικο και ένα ξενοδοχείο προσφέρουν θέσεις εργασίας πάνω στους κλάδους που σου είπα. Για τους λόγους αυτούς η Ελλάδα έχει ανάγκη τις μεγάλες επιχειρήσεις αν θέλει να πάει μπροστά, αλλιώς θα μένουν στην χώρα τα άτομα που έχουν μια μέτρια εκπαίδευση και οι εξειδικευμένοι εργάτες θα φεύγουν έξω.
α)Δεν ανήκω σ' αυτά τα επαγγέλματα και δε μπορώ να φοροδιαφύγω γιατί δουλεύω μόνο με εταιρείες (εκεί δεν έχει «θέλω Χ τιμολόγιο και Υ μαύρα», όλα τιμολόγιο και φορολογητέα) ούτε «καμαρώνω» για τη φοροδιαφυγή, μάλλον φαντάσματα βλέπεις μεσημεριάτικα...τέλοσπαντων, όταν θα σου 'ρθει υδραυλικός στο σπίτι και σου πει «100€», του πεις «μα 50€ μου πήρες την προηγούμενη φορά» και σου απαντήσει «αυτά ήταν χωρίς απόδειξη» εσύ πες κι ευχαριστώ στην κυβέρνηση Κούλη (ή όποιου πολιτικάντη βρει τρόπο και θέληση να υποχρεώσει με κάποιο τρόπο όλους αυτούς να κόβουν απόδειξη για τα πάντα) που θα σ' αφήσει και τότε χωρίς νοσοκομεία, με πανεπιστήμια χρέπια, με δρόμους γεμάτους κακοτεχνίες κ.λπ. και με 50€ λιγότερα στην τσέπη, δικαίωμά σου!:rolleyes:

β)Αυτός που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα είσαι εσύ
Δεν έχεις το παραμικρό concept του πως διαμορφώνονται οι μισθοί στην αγορά...
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,787 μηνύματα.
Αυτό είναι γενικό που με ρωτάς καθώς οι ναυτιλιακές έχουν διάφορους κλάδους μέσα, από λογιστές μέχρι ναυπηγούς και Α μηχανικούς.

οι Α μηχανικοί δεν ειναι απόφοιτοι του ΠΑΠΕΙ αλλα της Εμποροπλοιάρχων.
Πές μου εσυ μια ειδικοτητα που ξέρεις με τις παραπάνω προδιαγραφές.

πτυχιο πανεπιστημιου - αριστη γλωσσα αγγλικων και προυπηρεσια 8-10 χρονων... με ποσο αμοιβεται σε κάποια απο τις ναυτλιακες που ξέρεις ;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
οι Α μηχανικοί δεν ειναι απόφοιτοι του ΠΑΠΕΙ αλλα της Εμποροπλοιάρχων.
Πές μου εσυ μια ειδικοτητα που ξέρεις με τις παραπάνω προδιαγραφές.

πτυχιο πανεπιστημιου - αριστη γλωσσα αγγλικων και προυπηρεσια 8-10 χρονων... με ποσο αμοιβεται σε κάποια απο τις ναυτλιακες που ξέρεις ;

Μίλησα γενικά για θέσεις εργασίας στις ναυτιλιακές και οχι μόνο για το ΠΑΠΕΙ που είναι απλά ένα πανεπιστήμιο. Τώρα όσο αφορά τους μισθούς αν έχεις πτυχιο εμπειρία άνω των 5 ετών μπορεί να παίρνεις από 1.200€ καθαρά ως απλός λογιστής και να φτάνεις τα 2.000-2.500€++ αν είσαι ανώτερος στο λογιστήριο. Ένας ναυπηγος αμείβεται συνήθως με 25.000-45.000€ το χρόνο ανάλογα με την προϋπηρεσία και την εταιρεία που εργάζεται. Όσο αφορά τον Α μηχανικό συνήθως ο μισθός του κυμαίνεται από τα 7.000-10.000€ το μήνα ανάλογα με την προϋπηρεσία που έχει. Τέλος όσο αφορά το τμήμα IT των ναυτιλιακών όπου εκεί είσαι υπεύθυνος για την διαχείριση του συστήματος των γραφείων (πχ Danaos system) εκεί αν έχεις εμπειρία 5-7 ετών τότε χτυπάς άνετα 2.000€ το μήνα.

Μιλάω για ναυτιλιακές εταιρείες πάντα και όχι για ακτοπλοϊκές καθώς έχει μεγάλη διαφορά.
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Μίλησα γενικά για θέσεις εργασίας στις ναυτιλιακές και οχι μόνο για το ΠΑΠΕΙ που είναι απλά ένα πανεπιστήμιο. Τώρα όσο αφορά τους μισθούς αν έχεις πτυχιο εμπειρία άνω των 5 ετών μπορεί να παίρνεις από 1.200€ καθαρά ως απλός λογιστής και να φτάνεις τα 2.000-2.500€++ αν είσαι ανώτερος στο λογιστήριο. Ένας ναυπηγος αμείβεται συνήθως με 25.000-45.000€ το χρόνο ανάλογα με την προϋπηρεσία και την εταιρεία που εργάζεται. Όσο αφορά τον Α μηχανικό συνήθως ο μισθός του κυμαίνεται από τα 7.000-10.000€ το μήνα ανάλογα με την προϋπηρεσία που έχει. Τέλος όσο αφορά το τμήμα IT των ναυτιλιακών όπου εκεί είσαι υπεύθυνος για την διαχείριση του συστήματος των γραφείων (πχ Danaos system) εκεί αν έχεις εμπειρία 5-7 ετών τότε χτυπάς άνετα 2.000€ το μήνα.

Μιλάω για ναυτιλιακές εταιρείες πάντα και όχι για ακτοπλοϊκές καθώς έχει μεγάλη διαφορά.
Ένας software developer μπορεί να βρει δουλειά junior σε ναυτιλιακή εταιρεία στην Ελλάδα σχετικά εύκολα? (Προφανώς με χαμηλό μισθό)
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
Ένας software developer μπορεί να βρει δουλειά junior σε ναυτιλιακή εταιρεία στην Ελλάδα σχετικά εύκολα? (Προφανώς με χαμηλό μισθό)

Κοίτα χωρίς προϋπηρεσία είναι λίγο πιο δύσκολο να μπεις σε ναυτιλιακή εταιρεία καθώς θέλουν έμπειρους προγραμμαστιστες συνήθως. Όμως αν ζητήσεις να κάνεις πρακτική μέσω του πανεπιστημίου σου τότε μπορείς να μπεις σε ναυτιλιακή εταιρεία και αν είσαι καλός τότε υπάρχουν πιθανότητες να σε κρατήσουν.
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Κοίτα χωρίς προϋπηρεσία είναι λίγο πιο δύσκολο να μπεις σε ναυτιλιακή εταιρεία καθώς θέλουν έμπειρους προγραμμαστιστες συνήθως. Όμως αν ζητήσεις να κάνεις πρακτική μέσω του πανεπιστημίου σου τότε μπορείς να μπεις σε ναυτιλιακή εταιρεία και αν είσαι καλός τότε υπάρχουν πιθανότητες να σε κρατήσουν.
Μπορώ να βρω στα παραναυτιλιακα ίσως
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
Μπορώ να βρω στα παραναυτιλιακα ίσως

Προφανώς και μπορείς να βρεις καθώς οι ναυτιλιακές προσλαμβανόμουν συνέχεια εργαζόμενους. Γενικά είναι ένας κλάδος που θα είσαι καλά και θα έχεις μια ασφάλεια από την οικονομική αβεβαιότητα που υπάρχει. Μπορείς αν θέλεις να κανείς και κάποιο μεταπτυχιακό πάνω στα ναυτιλιακά.
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Προφανώς και μπορείς να βρεις καθώς οι ναυτιλιακές προσλαμβανόμουν συνέχεια εργαζόμενους. Γενικά είναι ένας κλάδος που θα είσαι καλά και θα έχεις μια ασφάλεια από την οικονομική αβεβαιότητα που υπάρχει. Μπορείς αν θέλεις να κανείς και κάποιο μεταπτυχιακό πάνω στα ναυτιλιακά.
Ναι ισχύει αυτό, είναι από τις λίγες αρκετά καλές δουλειές και θα ήθελα να το παλέψω να ασχοληθώ με αυτό το κλάδο καθώς είμαστε και μια ναυτική χώρα
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Πότε θα καταλάβετε ότι δεν είναι θέμα μεγέθους εταιρειών, φόρων, αγοράς κ.λπ. αλλά 100% θέμα του τι μισθούς, συνθήκες κ.λπ. ανέχεται ο μέσος Έλληνας εργαζόμενος πολίτης;
Kαλά ο @Volkswagen Fan έχει ένα δίκιο, αφού δεν υπάρχουν και τόσες θέσεις εργασίας . Από τουρισμό ζούμε γενικώς, ο σερβιτόρος της Μαρίκας θα έχει ζήτηση .

p.png

Άλλοι λένε κάνε καλύτερο βιογραφικό, άλλοι ρίξε τα στάνταρ σου , άλλοι πήγαινε βάρα πόρτες , άλλοι ότι είναι overqualified , άλλοι να γυρίσει έξω αν δεν έχει διασυνδέσεις :|
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
Kαλά ο @Volkswagen Fan έχει ένα δίκιο, αφού δεν υπάρχουν και τόσες θέσεις εργασίας . Από τουρισμό ζούμε γενικώς, ο σερβιτόρος της Μαρίκας θα έχει ζήτηση .

View attachment 122508
Άλλοι λένε κάνε καλύτερο βιογραφικό, άλλοι ρίξε τα στάνταρ σου , άλλοι πήγαινε βάρα πόρτες , άλλοι ότι είναι overqualified , άλλοι να γυρίσει έξω αν δεν έχει διασυνδέσεις :|

Όταν βασίζεσαι στον Τουρισμο και στην εστίαση λογικό να μην υπάρχουν εξειδικευμένες θέσεις εργασίας καθώς οι επιχειρήσεις αυτές δεν τις χρειάζονται. Είναι απλή λογική που όμως αν την αναφέρεις δέχεσαι επίθεση από μερικούς ψεύτοπατριώτες για λόγους που δεν μπορώ να ξέρω.

Όταν έχεις πολλές μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις τότε δημιουργούνται θέσεις εργασίας σε εξειδικευμένους κλάδους που προφανώς πληρώνουν περισσότερο. Άλλος είναι ο μισθός ενός λογιστή σε ξενοδοχείο και άλλος είναι ο μισθός ενός άτομο που εργάζεται στο finance σε μια μεγάλη επιχείρηση. Είναι δεδομένο λοιπόν ότι όσο μεγαλύτερη είναι μια επιχείρηση τόσο περισσότερες εξειδικευμένες και ποιοτικότερες θέσεις εργασίας δημιουργεί.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Kαλά ο @Volkswagen Fan έχει ένα δίκιο, αφού δεν υπάρχουν και τόσες θέσεις εργασίας . Από τουρισμό ζούμε γενικώς, ο σερβιτόρος της Μαρίκας θα έχει ζήτηση .

View attachment 122508
Άλλοι λένε κάνε καλύτερο βιογραφικό, άλλοι ρίξε τα στάνταρ σου , άλλοι πήγαινε βάρα πόρτες , άλλοι ότι είναι overqualified , άλλοι να γυρίσει έξω αν δεν έχει διασυνδέσεις :|

Το αστείο είναι ότι ακόμα και στον τουρισμο οι θέσεις εργασίας δεν αμείβονται καλά και οι συνθήκες εργασίας είναι μαύρο χάλι. Γενικά σαν χώρα έχουμε σοβαρό θέμα στο κομμάτι του εργασιακού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Kαλά ο @Volkswagen Fan έχει ένα δίκιο, αφού δεν υπάρχουν και τόσες θέσεις εργασίας . Από τουρισμό ζούμε γενικώς, ο σερβιτόρος της Μαρίκας θα έχει ζήτηση .
Κανένα δίκιο δεν έχει και καμία εικόνα από αγορά εργασίας δεν (μπορεί να) έχει...αυτές οι Τζημεριές του τύπου «η Ελλάδα δεν παράγει τίποτα», «στην Ελλάδα δεν έχουμε (μεγάλες) εταιρείες», «η Ελλάδα ζει μόνο απ' τον τουρισμό» κ.λπ. εκτός από κουραστικές και cringe είναι κι εντελώς εκτός πραγματικότητας!
Ναι οκ δεν είμαστε ούτε Ολλανδία ούτε Ιρλανδία, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχουμε αυτά τα χάλια και σε καμία περίπτωση οι χαμηλοί μισθοί, οι άθλιες συνθήκες εργασίας κ.λπ. δεν είναι αποτέλεσμα «έλλειψης πολυεθνικών» ή «έλλειψης επενδύσεων»!
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
Ευτυχώς έρχονται κάποιες πολυεθνικές στην Ελλάδα με αποτέλεσμα να υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας εξειδικευμένων θέσεων εργασίας.

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Την ίδια ώρα στην Ελλάδα υπάρχουν σχεδόν 900.000 άνεργοι.

 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Ευτυχώς έρχονται κάποιες πολυεθνικές στην Ελλάδα με αποτέλεσμα να υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας εξειδικευμένων θέσεων εργασίας.
Νόμιμη για λόγους ασφαλείας η επίσχεση στα πετρέλαια Καβάλας – Μεγάλη νίκη των εργαζόμενων - AlterThess.gr - Όλες οι Ειδήσεις από την άλλη Θεσσαλονίκη
Φάε πολυεθνικές να χορτάσεις Φωτάρα!:lol:
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Κανένα δίκιο δεν έχει και καμία εικόνα από αγορά εργασίας δεν (μπορεί να) έχει...αυτές οι Τζημεριές του τύπου «η Ελλάδα δεν παράγει τίποτα», «στην Ελλάδα δεν έχουμε (μεγάλες) εταιρείες», «η Ελλάδα ζει μόνο απ' τον τουρισμό» κ.λπ. εκτός από κουραστικές και cringe είναι κι εντελώς εκτός πραγματικότητας!
Ναι οκ δεν είμαστε ούτε Ολλανδία ούτε Ιρλανδία, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχουμε αυτά τα χάλια και σε καμία περίπτωση οι χαμηλοί μισθοί, οι άθλιες συνθήκες εργασίας κ.λπ. δεν είναι αποτέλεσμα «έλλειψης πολυεθνικών» ή «έλλειψης επενδύσεων
Εγώ πιστεύω ότι δεν φτάνουν οι θέσεις εργασίας για όλα τα ελληνικά πτυχία. Αν είχαμε περισσότερες θέσεις ή λιγότερα πτυχία μπορεί να βοηθούσε και αυτό.
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι δεν φτάνουν οι θέσεις εργασίας για όλα τα ελληνικά πτυχία. Αν είχαμε περισσότερες θέσεις ή λιγότερα πτυχία μπορεί να βοηθούσε και αυτό.
Δε νομίζω ότι υπάρχει αγορά εργασίας παγκοσμίως (συνολικά και για μεγάλα χρονικά διαστήματα) που η ζήτηση εργασίας δεν καλύπτεται και με το παραπάνω από την εκάστοτε προσφορά (είτε εξ' ολοκλήρου από ντόπιο είτε και από αλλοδαπό εργατικό δυναμικό)...
 

Resaldis

Δραστήριο μέλος

Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
@Volkswagen Fan Ένας εργαζόμενος σε πολυεθνική του Λονδίνου με μηνιαίο μισθό 2500+ ευρώ, μέχρι τι ποσοστό του μισθού αυτού μπορεί ν' αποταμιεύει ώστε ν' ανταποκρίνεται στο κόστος ζωής της συγκεκριμένης μητρόπολης; Εν προκειμένω, δια της συστηματικής αποταμίευσης οι εργαζόμενοι του εξωτερικού δεν βγαίνουν οικονομικά κερδισμένοι εν συγκρίσει μ' εκείνους της Ελλάδας;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
@Volkswagen Fan Ένας εργαζόμενος σε πολυεθνική του Λονδίνου με μηνιαίο μισθό 2500+ ευρώ, μέχρι τι ποσοστό του μισθού αυτού μπορεί ν' αποταμιεύει ώστε ν' ανταποκρίνεται στο κόστος ζωής της συγκεκριμένης μητρόπολης; Εν προκειμένω, δια της συστηματικής αποταμίευσης οι εργαζόμενοι του εξωτερικού δεν βγαίνουν οικονομικά κερδισμένοι εν συγκρίσει μ' εκείνους της Ελλάδας;

2.500€ το μήνα στο Λονδίνο είναι σαν να λέμε 1.000€ στην Αθήνα, άρα δεν αξίζει να πας στο Λονδίνο με τοσο χαμηλό μισθό. Ο μέσος μισθός στο Λονδίνο μετά την αφαίρεση των φόρων και λοιπών κρατήσεων είναι σήμερα στις 3.470 £ δηλαδή 4.010€ καθαρά. Συνεπώς αν θέλεις να έχεις πάλη ποιότητα ζωής και να σου μένουν χρήματα στην άκρη πρέπει να έχεις εισόδημα που αντιστοιχούν τουλάχιστον με τον μέσο μισθό του Λονδίνου μην σου πω πολύ περισσότερα. Από εκεί και πέρα εξαρτάται το που θα μένεις, εξαρτάται αν θέλεις δικό σου αυτοκίνητο ή οχι και γενικά εξαρτάται από το lifestyle που θέλεις. Σίγουρα το Λονδίνο αποτελεί καλό προορισμό καθώς αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο κέντρο του πλανήτη μετά την Νέα Υόρκη με αποτέλεσμα να έχει άπειρες ευκαιρίες για εργασία σε όλους τούς τομείς. Ένα θέμα που έχει η Ελλάδα είναι η έλλειψη εξειδικευμενων θέσεων εργασίας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top