phyllis
Δραστήριο μέλος






Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evouli
Διάσημο μέλος



αυτο με το φρενο παντως που λες, δοκιμασε λιιιιιιιιιιγο πριν σταματησει το αυτοκινητο να το αφηνεις λιγο και να το ξαναπατας.. σταματαει πιο απαλα..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Oralee
Τιμώμενο Μέλος



Κι εγώ όσο είχα το Ν, ή που κόρναραν νον στοπ ή που κολλάγανε πίσω μου για να με τρομάξουν- αλλά δεν μάσαγα, πάταγα κι επίτηδες λίγο φρένο να τρομάξουν κι αυτοί!


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fandago
Διακεκριμένο μέλος



Στην τελική, δεν έχει να κάνει αν έχεις ένα Ν από πίσω, αλλά πως εσύ νιώθεις.
Α! και όσον αφορά τον τυπά που σε έβρισε, μάλλον δεν ήξερε γράμματα και γιαυτό δεν κατάλαβε το Ν. Θα μπορούσες άνετα να του δώσεις δε φίνγκερ, αλλά η κορυφαία αντίδραση είναι το ειρωνικό χαμογελάκι που τους αφοπλίζει όλους και μένουν

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
phyllis
Δραστήριο μέλος


μη δινεις σημασια, απο μαλ*κες βρωμαει ο τοπος..
αυτο με το φρενο παντως που λες, δοκιμασε λιιιιιιιιιιγο πριν σταματησει το αυτοκινητο να το αφηνεις λιγο και να το ξαναπατας.. σταματαει πιο απαλα..![]()
βασικά όταν έιναι να σταματήσετε γιατί μπροστά σας έχει κίνηση δεν πατάτε τέρμα συμπλέκτη βάζετε νεκρά και μετά φρένο σιγά σιγά? ο πατέρας μου λέει ότι ναι μεν πατάω συμπλέκτη τέρμα για να βάλω νεκρά αλλα μετά πρέπει να αφήνω τεείως το συμπλέκτη και πατάω φρένο (για να μη λιώσω το συμπλέκτη) αλλά ρε παιδιά αν είσαι ευθεία και βάζεις νεκρά και αφήσεις το συμπλέκτη και πατας μόνο φρένο δε θα σταματήσει η κίνηση του αμαξιού? όχι να σβήσει η μηχανή αλλά να σταματήσει το αυτοκίνητο? σόρρυ για την άσχετη ερώτηση απλά μαθαίνω ακόμη

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Oralee
Τιμώμενο Μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fandago
Διακεκριμένο μέλος


Στην περίπτωση που περιγράφεις το νόημα δεν είναι να σταματήσει το αυτοκίνητο; Ή μήπως εννοείς τις περιπτώσεις που πάνε τα αμάξια σαν χελώνα και θες απλά να πηγαίνεις με χαμηλή ταχύτητα; Γιατί αν εννοείς αυτό τότε ναι, πατάς συμπλέκτη, βάζεις νεκρά και πατώντας ελαφριά το φρένο προσπαθείς να μειώσεις την ταχύτητα ώστε να πηγαίνεις με την κίνηση, αλλά χωρίς να σταματήσεις τελείως. Είναι θέμα εμπειρίας φυσικά.
Επίσης κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε ανηφόρες, είναι πιο εύκολο σε κατηφόρες και μέτριας δυσκολίας σε οριζόντιους δρόμους, όπου από ένα σημείο και μετά (αφού το αμάξι κοντεύει να σταματήσει, ή αν πηγαίνεις πιο αργά απ' όσο πρέπει), πατάς συμπλέκτη, βάζεις πρώτη, αφήνεις συμπλέκτη αργά αργά και πατάς λίγο γκάζι μέχρι να δώσεις μια ελαφριά ώθηση, όπου και πατάς πάλι συμπλέκτη, βάζεις νεκρά και συνεχίζεις στο ρυθμό της χελώνας...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
phyllis
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Oralee
Τιμώμενο Μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bisbirikos
Πολύ δραστήριο μέλος


Της σβηνει σε φαναρι.
Ηταν και ανηφορα οποτε ηταν λογικο κατι τετοιο.
Ενας αστυνομικος που ηταν εκει κοντα, ειδε που τα εχασε η κοπελα και ηρθε και της ελεγε να ηρεμησει και οτι δεν τρεχει τιποτα. (της τα ελεγα κι εγω αλλα που να με ακουσει).
Οταν ενας λαλακας απο πισω πεταξε μια βρισια, ειπε την κοπελα να μην το κουνησει απο εκει και πηγε στο λαλακα και τον αρχισε στο στολισμα. Μιλαμε για Χριστουγεννιατικο δεντρο. (ακουστηκαν και τα γνωστα συνθηματα: "Μπατσοι, λουλουδια, αγγελουδια" κτλ).
Γυρισε μετα το στολισμα και της εξηγησε οτι οσο και να βριζουν αυτοι, να οδηγει πολυ ηρεμα και να μην την ενδιαφερει τιποτα παρα μονο το οδηγημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dooo
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hunter
Περιβόητο μέλος


με το περασμα του χρονου θα αποκτησεις πολλες εμπειριες σχετικα με την οδηγηση και μαζι με αυτες θα αποκτησεις και εσυ την ονοτροπια στο πως να οδηγας στην Αθηνα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
phyllis
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
faithplus1
Πολύ δραστήριο μέλος


Phyllis από τη στιγμή που θα βάλεις νεκρά δεν υπάρχει λόγος να εξακολουθείς να πατάς συμπλέκτη. Ο συμπλέκτης έχει σχέση με τις ταχύτητες, οπότε είτε έχεις νεκρά χωρίς να πατάς συμπλέκτη είτε έχεις κάποια ταχύτητα πατώντας συμπλέκτη είναι το ίδιο πράγμα.βασικά όταν έιναι να σταματήσετε γιατί μπροστά σας έχει κίνηση δεν πατάτε τέρμα συμπλέκτη βάζετε νεκρά και μετά φρένο σιγά σιγά? ο πατέρας μου λέει ότι ναι μεν πατάω συμπλέκτη τέρμα για να βάλω νεκρά αλλα μετά πρέπει να αφήνω τεείως το συμπλέκτη και πατάω φρένο (για να μη λιώσω το συμπλέκτη) αλλά ρε παιδιά αν είσαι ευθεία και βάζεις νεκρά και αφήσεις το συμπλέκτη και πατας μόνο φρένο δε θα σταματήσει η κίνηση του αμαξιού? όχι να σβήσει η μηχανή αλλά να σταματήσει το αυτοκίνητο? σόρρυ για την άσχετη ερώτηση απλά μαθαίνω ακόμη![]()
Ίσως αργότερα μάθεις να φρενάρεις κατεβάζοντας ταχύτητες αλλά αυτό δε θα πρέπει να σ'απασχολεί τώρα.
Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες από τη στιμγή που το αυτοκίνητο έχει νεκρά, το πόσο γρήγορα θα σταματήσει εξαρτάται μόνο από το φρένο.
Πάντως είναι αλήθεια ότι το "Ν" έχει χάσει εντελώς τη σημασία του, που είναι η κατανόηση και η ιδιαίτερη προσοχή στο νέο οδηγό και έχει γίνει κάτι σαν σήμα για να κοροϊδεύει ο μάγκας οδηγός τον νέο.
Τι ηλίθιος κόσμος που κυκλοφορεί εκεί έξω, είναι δύσκολο να το φανταστεί κάποιος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Phoebe
Διακεκριμένο μέλος


Κι εγώ όσο είχα το Ν, ή που κόρναραν νον στοπ ή που κολλάγανε πίσω μου για να με τρομάξουν- αλλά δεν μάσαγα, πάταγα κι επίτηδες λίγο φρένο να τρομάξουν κι αυτοί!'Αλλωστε αν πέφτανε πάνω μου, θα με πληρώνανε!
![]()



Μην αγχώνεσαι!! Σιγά- σιγά θα μάθεις και θα βρεις το ρυθμό σου! Μην σε απασχολεί τι λένε οι άλλο στο δρόμο! Μην τους δίνεις σημασία!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


παντως είναι αλήθεια αυτό που λένε? ότι λιώνει ο συμπλέκτης?![]()
Ο συμπλέκτης δε λιώνει, αλλά από την πολλή χρήση φθείρεται!
Άρα έτσι κι αλλιώς μετά από κάποια χρόνια, ενδεχομένως να χρειαστεί αλλαγή.
Αν κάποιος ωστόσο τον χρησιμοποιεί συνετά, πχ ξεκινάει "σωστά", φρενάρει με ταχύτητες και περνάει στο νεκρό γρήγορα, δεν έχει πρόβλημα...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
phyllis
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gsova
Δραστήριο μέλος


Η σημαντικότερη συμβουλή είναι να μην αγχώνεσαι και να μην επιρρεάζεσαι από την κάθε βλακεία που έχει να πεί ο καθένας στο δρόμο. Επίσης, μην βιάζεσαι. Ξεκίνα λίγο νωρίτερα, αν δείς ότι είσαι πίσω από λεωφορείο και δεν νιώθεις άνετα να προσπεράσεις, μην το κάνεις, κάτσε από πίσω κι ας "φάς" όλες τις στάσεις... Πρέπει πρώτα να εξοικιωθείς με το αμάξι και με τον χειρισμό του πρωτού ανεβάσεις ρυθμούς.
Επίσης: Μάθε να κρατάς σοβαρή απόσταση ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες στην πόλη, ΕΙΔΙΚΑ όταν έχεις ταξί μπροστά σου. Μία και μοναδική φορά έκανα ψιλοτρακάρισμα στα 10 χρόνια που οδηγώ κι αυτό ήταν σε ταξιτζή που κυριολεκτικά κοκκάλωσε για να πάρει πελάτη. Δεν πάθαμε τίποτα, με 20Km/h στην πόλη αν φοράς ζώνη δεν παθαίνεις τίποτα, και ούτε τα οχήματα έπαθαν σοβαρή ζημιά (κάτι ψιλογρατζουνιές) αλλά τον πλήρωσα εφόσον είμουν πίσω.
Το κακό με όλες τις σχολές οδηγών είναι ότι σε μαθαίνουν τα στενά και τα στόπ στην πόλη όπου η μέση ταχύτητα είναι 20Km/h. Δε λέω, χρειάζεται για να μάθεις και τον ΚΟΚ αλλά μετά βγαίνουν όλοι στις Εθνικές όπου δεν μπορείς ακόμη και τέρμα δεξιά να πηγαίνεις με 50 και σκοτώνονται.
Προτείνω: Πήγαινε κάποια Κυριακή μέχρι την Κόρινθο από την παλιά Ε.Ο. (με τις στροφές). Προσπάθησε στροφή με τη στροφή να ανεβάζεις σιγά σιγά ρυθμό. Νιώσε πώς μετατοπίζεται το βάρος του οχήματος σου όταν φρενάρεις πρίν τη στροφή, όταν είσαι μέσα σε αυτή και όταν ανεβάζεις ρυθμό στην έξοδο της. Μάθε να τοποθετείς σωστά το όχημα σου στη στροφή, να φρενάρεις απαλά, να μπαίνεις όμορφα, να νιώθεις "τις γραμμές" του οχήματος. Γύρνα μετά από την νέα Ε.Ο. με σταθερή ταχύτητα περίπου 100Km/h στη δεξιά λωρίδα (όχι την Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης όπως κάνουν πολλοί


Σχετικά με το θέμα του σασμάν... μην φρενάρεις με νεκρά γιατί χωρίς την μηχανή συμπλεκταρισμένη, απαιτείται μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος και φθείρεις περισσότερο τα φρένα. Νεκρά θα βάζεις λίγο πριν το ρελαντί για να μη σβήσει το αμάξι (θα το καταλάβεις εμπειρικά πότε πρέπει).
Εγώ έτσι και καβαλήσω τώρα χειροκίνητο θα γίνω ρεζίλι μετά από τόσα χρόνια που έχω αμάξι με αυτόματο κιβώτιο. Αμπραγιάζ δεν υπάρχει, στην κίνηση απλά αφήνω και πατάω το φρένο, άμα θέλω να πάω αργά απλά το αφήνω χωρίς φρένο και τσουλάει, στις ανηφόρες βάζω Drive (D), βγαίνω έξω από το αμάξι και εκείνο στέκεται εκεί που είναι!


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evouli
Διάσημο μέλος


Σχετικά με το θέμα του σασμάν... μην φρενάρεις με νεκρά γιατί χωρίς την μηχανή συμπλεκταρισμένη, απαιτείται μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος και φθείρεις περισσότερο τα φρένα. Νεκρά θα βάζεις λίγο πριν το ρελαντί για να μη σβήσει το αμάξι (θα το καταλάβεις εμπειρικά πότε πρέπει).
αυτο..

επισης, να σου γινει συνηθεια, μολις αλλαζεις ταχυτητα να τραβας το ποδι απ'το συμπλεκτη.. μην το αφηνεις ακουμπισμενο εκει επανω, θα το ακουμπας αριστερα στην ειδικη θεση που εχει..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αντιθετα ο καθε ψωνισμενος/κομπλεξικος/καγκουρας (και τα εννοω ΟΛΑ αυτα) βρισκει ευκαιρια να αγχωσει και να την πει και και και στον νεο οδηγο.
Που καναμε εξαγωγη ολους τους παραπανω, θα ειχαν σβηστει τα χρεη τα Ελλαδας!
Α σιχτιρ πια!Μαμουχαλοι ολοι σας!
Προσωπικα το "Ν" δεν το ειχα βαλει γιατι οταν πηρα το διπλωμα εφυγα εξωτερικο και οταν ξαναγυρισα ειχαν περασει οι 6μηνες (τοτε) και δεν χρειαζοταν.
Αλλα στο οποιο λαθος μου -οι περισσοτεροι επειδη εβλεπαν Ματιζ νομιζαν κι εγω δεν ξερω τι θα ημουν- και ετσι και μου ελεγαν κατι, το τι ακουγαν και το τι χαιρετισμο με το μεσαιο δαχτυλο κεραια ειχαν φαει δεν λεγεται.

Αλλα ετσι ειναι...οταν σταματαει να λειτουργει το "φικι φικι", τοτε ξεκιναει η μ@κια να μαζευεται στον κεφαλι!
Phylis μου μην μασας.Οταν οδηγεις κοιταν να εισαι προσεκτικη,ηρεμη και να τους γειωνεις κανονικα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.