Συμπληρώματα διατροφής

hack3r

Επιφανές μέλος

Ο Τολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Μηχανικός λογισμικού και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 8,348 μηνύματα.
Τι επιπτωσεις μπορει να εχω στο σωμα μου αν καταναλώσω πρωτεινη χωρις να γυμναζομαι καθολου?
Σκοπος: Προσθηκη βαρους(οχι λίπους)

 

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 43 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
Απλά φρόντισε να ενημερώσεις και άλλα άτομα για την απάτη που είναι όλα αυτά τα συμπληρώματα, ώστε να γλιτώσουν όλοι συλλογικά από αυτή την σπατάλη χρήματος!

Εξυπακούεται.;) Ευχαριστώ και πάλι.
 

Nelliel

Διάσημο μέλος

Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Εύχομαι ολόψυχα να πάνε όλα καλά και να έχεις πλήρη αποκατάσταση.:)

Ευχαριστω και απο το στομα σου και στου Θεου τ' αυτι! :hug:Περαστικα επισης για το καταγμα σου και υπομονη (ειδικα αν το επαθες στο χερι με το οποιο γραφεις)

Τι επιπτωσεις μπορει να εχω στο σωμα μου αν καταναλώσω πρωτεινη χωρις να γυμναζομαι καθολου?
Σκοπος: Προσθηκη βαρους(οχι λίπους)

Οση πρωτεινη δεν χρησιμοποιει ο οργανισμος σου αποβαλλεται απο τα νεφρα. Μαντεψε ποια οργανα σου θα ζοριστουν αν αυξησεις την καταναλωση πρωτεινης. Επισης η αυξημενη προσληψη πρωτεινης προκαλει την εκκριση ασβεστιου, επισης απο τα νεφρα. Θα εχεις μακροπροθεσμα (αρνητικες) επιπτωσεις και στα οστα.
 

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 12,472 μηνύματα.
Τι επιπτωσεις μπορει να εχω στο σωμα μου αν καταναλώσω πρωτεινη χωρις να γυμναζομαι καθολου?
Σκοπος: Προσθηκη βαρους(οχι λίπους)

Θα ζορίσεις το συκώτι και τα νεφρά σου χωρίς να αυξήσεις τις ενεργειακές ανάγκες του οργανισμού σου για να υπάρξει κάποιο ισοζύγιο. Just don't.
 

Fast

Διάσημο μέλος

Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Barman/Barwoman και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3,563 μηνύματα.
Τι επιπτωσεις μπορει να εχω στο σωμα μου αν καταναλώσω πρωτεινη χωρις να γυμναζομαι καθολου?
Σκοπος: Προσθηκη βαρους(οχι λίπους)

Αν εννοεις τι θα γινει αν αυξησεις την ποσοτητα πρωτεινης στη διατροφη σου τοτε μαλλον τιποτα. Αν εννοεις τι θα γινεις αν ενσωματωσεις πρωτεινη απο συμπληρωμα τοτε παλι μαλλον τιποτα. Αν προσπαθεις να χασεις κιλα και κανεις ενα απ τα 2 τοτε θα χασεις γρηγοροτερα. Αν παρεις συμπληρωμα που εχει πολλη ζαχαρη και θερμιδες εκτος απο πρωτεινη τοτε μπορει να παρεις κιλα καθως θα παιρνεις παραπανω θερμιδες απ οσες χρειαζεσαι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 624 μηνύματα.
Δεν καταλαβαινω γιατι ακριβως θα ζορισω το σωμα μου ομως.. Πρωτεινη περιεχει καθε κρεας οποτε ποια ειναι η διαφορα και γιατι αμα αρχισω να τρωω 150 μπριζολες δεν θα παθω τιποτα?

Τις θερμιδες μου θελω να αυξησω απλα γιατι παιρνω κιλα δυσκολα και δυστηχως αυτην την στιγμη τα κιλα μου δεν ταιριαζουν σε καμια περιπτωση με το υψος μου.
 

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 43 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
Ευχαριστω και απο το στομα σου και στου Θεου τ' αυτι! :hug:Περαστικα επισης για το καταγμα σου και υπομονη (ειδικα αν το επαθες στο χερι με το οποιο γραφεις)

Σ΄ ευχαριστώ. Πιο πολύ φοβάμαι τη γαστρεντερίτιδα παρά το κάταγμα.
Γράφω με σχετική άνεση, γιατί χρησιμοποιώ και το δεξί για γράψιμο.


Τις θερμιδες μου θελω να αυξησω απλα γιατι παιρνω κιλα δυσκολα και δυστηχως αυτην την στιγμη τα κιλα μου δεν ταιριαζουν σε καμια περιπτωση με το υψος μου.

Μα γιατί σε στενοχωρεί που είσαι αδύνατος. Κι εγώ είμαι αδύνατη, δεν είναι κακό. Στην τελική ο κάθε άνθρωπος έχει τον σωματότυπό του.

Όσο για το συμπλήρωμα θα το πιω μιας κι έσκασα 15 ευρώ:P, απλώς δεν θα το ξαναπάρω.
 

hack3r

Επιφανές μέλος

Ο Τολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Μηχανικός λογισμικού και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 8,348 μηνύματα.
Δεν καταλαβαινω γιατι ακριβως θα ζορισω το σωμα μου ομως.. Πρωτεινη περιεχει καθε κρεας οποτε ποια ειναι η διαφορα και γιατι αμα αρχισω να τρωω 150 μπριζολες δεν θα παθω τιποτα?

Τις θερμιδες μου θελω να αυξησω απλα γιατι παιρνω κιλα δυσκολα και δυστηχως αυτην την στιγμη τα κιλα μου δεν ταιριαζουν σε καμια περιπτωση με το υψος μου.

Η πρωτεΐνη είναι τα τούβλα του οργανισμού. Με αυτά ο οργανισμός επισκευάζει τους κατεστραμμένους μύες. Η πρωτεΐνη περιέχει θερμίδες. 1 γραμ πρωτεΐνης είναι 4 θερμίδες. Αν καταναλώνεις δηλαδή 100 έξτρα γραμμάρια την ημέρα παίρνεις 400 θερμίδες. Αν δεν κάνεις γυμναστική όμως και απλά κάθεσαι και τρως πρωτεΐνη, ο οργανισμός σου θα μετατρέψει τις έξτρα θερμίδες από τις πρωτεΐνες σε λίπος. Για να αξιοποιηθούν αυτές οι πρωτεΐνες στην κατασκευή μυών πρέπει πρώτα να καταστρέψεις τους μύες σου μέσω της γυμναστικής ώστε ο οργανισμός να πρέπει να τους αναδομήσει.

Μα γιατί σε στενοχωρεί που είσαι αδύνατος. Κι εγώ είμαι αδύνατη, δεν είναι κακό. Στην τελική ο κάθε άνθρωπος έχει τον σωματότυπό του.

Γιατί το φυσικό στον άντρα είναι να είναι δυνατός, όχι αδύνατος.
 

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,707 μηνύματα.
Δεν καταλαβαινω γιατι ακριβως θα ζορισω το σωμα μου ομως.. Πρωτεινη περιεχει καθε κρεας οποτε ποια ειναι η διαφορα και γιατι αμα αρχισω να τρωω 150 μπριζολες δεν θα παθω τιποτα?

Τις θερμιδες μου θελω να αυξησω απλα γιατι παιρνω κιλα δυσκολα και δυστηχως αυτην την στιγμη τα κιλα μου δεν ταιριαζουν σε καμια περιπτωση με το υψος μου.

Ο μόνος τρόπος είναι συνδυασμός γυμναστηρίου(3-4 φορές την εβδομάδα) με διατροφή. Αποδέξου το, ξεκίνα γυμναστήριο και με τον καιρό, όσο βλέπεις ότι δυναμώνεις και μεγαλώνεις θα σου αρέσει και σένα και θα ενισχύεις την αυτοπεποίθησή σου. Το συμπλήρωμα πρωτείνης είναι από προαιρετικό έως περιττό στην φάση που είσαι, θα το βάλεις αργότερα όταν κολλήσεις αφού πάρεις τα πρώτα σου κιλά. Δώσε έμφαση στη διατροφή. Αύξησε όσο μπορείς τις μερίδες που τρως και κυρίως βάλε ένα δυνατό γεύμα αμέσως μετά το γυμναστήριο. Βάλε στόχο να τρως περίπου 6 γεύματα αν μπορείς και περισσότερα. Ιδιαίτερα για εμας τους αδύνατους που δεν μπορούμε να φάμε και μεγάλες ποσότητες μαζί τα πολλά γεύματα έχουν ξεχωριστή σημασία. Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα για διατροφολόγο ακόμα καλύτερα.
Σου μιλάω απο προσωπική εμπειρία. Ξεκίνησα 57 κιλά, 1,85 ύψος. Με το πρόγραμμα που σου είπα έφτασα τον πρώτο χρόνο τα 64. Σήμερα μετά απο 1,5 χρόνο είμαι στα 66-67. Βάλε πρόγραμμα, ακολούθησέ το με πειθαρχία και όλα θα γίνουν πιο εύκολα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top