Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,957 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,643 μηνύματα.
Πέρασε κιόλας ένας χρόνος από αυτό το τραγικό δυστύχημα, σαν χθες το θυμάμαι αλλά ο χρόνος περνάει γρήγορα και δεν προλαβαίνεις να καταλάβεις τι μεσολάβησε ανάμεσα του. Ένα χρόνο μετά τα ερωτήματα παραμένουν τα ίδια για εμένα όμως θα τα ξαναγράψω. Αρχικά ποιος έφταιγε για το ατύχημα;; Έφταιγε το κράτος; Έφταιγαν οι κυβερνήσεις που εδώ και δεκαετίες άφηναν το πρόβλημα στην τύχη του;; Έφταιγε ο υπουργός μεταφορών που δεν έκανε τίποτα ώστε να αλλάξει η κατάσταση προς το καλύτερο;; Η έφταιγε ο σταθμάρχης που κοιμόταν την ώρα που έγινε το δυστύχημα;; Ένα χρόνο μετά δεν έχουμε μάθει τι πραγματικά έφταιξε όμως εγώ πιστεύω ότι ευθύνονται όλοι οι παραπάνω μαζί για τους λόγους που ανάφερα. Το δεύτερο ερώτημα είναι αν βελτιώθηκε η ασφάλεια των σιδηροδρόμων σε σχέση με τότε η αν τουλάχιστον υπάρχουν κάποια σχέδια στα χαρτιά. Η απάντηση είναι όχι προφανώς καθώς τον τελευταίο χρόνο ανα μερικές ημέρες ακούμε προβλήματα στην λειτουργία του ΟΣΕ / Hellenic Trains τα οποία όπως το βλέπω θα οδηγήσουν ξανά σε ένα παρόμοιο ατύχημα στο προσεχές διάστημα. Για αυτόν τον λόγο καλύτερα να μην μπαίνουμε εκεί μέσα για κανέναν λόγο, εδώ ακόμα και ο ΗΣΑΠ και τα λεωφορεία βρίσκονται σε άθλια κατάσταση από θέματα ασφαλείας. Όπως είχα πει τα μόνα ασφαλή μέσα στην Ελλάδα είναι το αεροπλάνο, το Μετρο και προφανώς το αυτοκίνητο. Μερικές φορές ρωτάω που πάνε τα χρήματα που δίνουν οι Έλληνες μέσω των φόρων, φόροι που φτάνουν έως και το 45%. Δίνουμε χρήματα στο κράτος ώστε να μας προσφέρει ασφαλείς και ποιοτικές υπηρεσίες όμως στο τέλος βλέπουμε τα αποτελέσματα. Δώσαμε τα τρένα στην Hellenic Trains ώστε να τα αναβαθμίσει όμως 7 χρόνια μετά τίποτα δεν άλλαξε προς το καλύτερο, ίσα ίσα κάθε χρόνο και χειρότερα.

Θεωρώ σωστή την κίνηση που έκανε η μητέρα του θύματος μαζεύοντας υπογραφές καθώς αν αυτό είχε γίνει σε κάποια άλλη χώρα του εξωτερικού (ΗΠΑ, Γερμανία, Σκανδιναβια, Καναδάς κτλ) οι υπεύθυνοι θα είχαν ήδη τιμωρηθεί. Για εμένα την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει ο σταθμάρχης που δεν έκανε σωστά την δουλειά του και προφανώς οι υπουργοί μεταφορών που δεν έκαναν τίποτα ώστε να λυθεί το πρόβλημα. Βέβαια ο Καραμανλής αντί να κάνει πίσω μετά την τραγωδία έβαλε ξανά υποψηφιότητα σαν να μην συνέβη τίποτα.


Πριν 10 ημέρες έγινε αυτό εδώ.



IMG_3692.jpeg
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,957 μηνύματα.
Μερικές φορές ρωτάω που πάνε τα χρήματα που δίνουν οι Έλληνες μέσω των φόρων, φόροι που φτάνουν έως και το 45%.
Πες τα. Που πάνε τα λεφτά; Κάθε χρόνο παίρνουν εκατομμύρια ευρώ σε χρηματοδότηση από την ΕΕ για τον σιδηρόδρομο και ένας θεός ξέρει που χάνονται αυτά τα λεφτά.
Βέβαια ο Καραμανλής αντί να κάνει πίσω μετά την τραγωδία έβαλε ξανά υποψηφιότητα σαν να μην συνέβη τίποτα.
Αυτό ήταν για τομάτες, πραγματικά.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,618 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,643 μηνύματα.
Πες τα. Που πάνε τα λεφτά; Κάθε χρόνο παίρνουν εκατομμύρια ευρώ σε χρηματοδότηση από την ΕΕ για τον σιδηρόδρομο και ένας θεός ξέρει που χάνονται αυτά τα λεφτά.

Αυτό ήταν για τομάτες, πραγματικά.

Σε μίζες, Porsche και κότερα για τους πολιτικούς. Όσο αφορά τον Καραμανλή εκείνος καλά έκανε εφόσον υπήρχαν ανόητοι που πήγαν και τον ψήφισαν με αποτέλεσμα να βγει πρώτος στην εκλογική του περιφέρεια. Επίσης, στην θέση του Κουλη δεν θα του επέτρεπα να ξαναβάλει υποψηφιότητα για προφανείς λόγους.
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 990 μηνύματα.
Ήτανε ομόφωνη απόφαση απο όλα τα 5μελή συμβούλια και το 15μελές. Δε μπορεί να μας φέρει μέσα με τη βία. Δείξαμε συμπαράσταση τόσο στους καθηγητές που απεργούσαν όσο και σε όλο τον κόσμο.
Εχουν προηγηθεί περιστατικά με την διευθύντρια ετούτη, δεν είναι η πρώτη φορά...


Και καλά της κάναν, ο καθένας ο οποίος λέει οτι δεν εκφράζεται αλληλεγγύη και υποστήριξη με αποχή και μετά πορεία θα πρέπει να ξεχεστεί εντελώς απο όλους. Αμα η πορεία και η αποχή (λόγω της ημέρας περισσότερο) χαλάει την εικόνα του σχολείου μας, αλλες τρεις την χαλάει η διευθύντρια να λέει πως οτι και να κανουμε δεν εχει σημασία και πως οτι το σχολείο δεν εχει χώρο για πολιτικά
Σφάλμα της! Δεν είναι πολιτικά. Είναι μνημόσυνο για τους συμφοιτητές μας, είναι διαμαρτυρία για ένα έγκλημα. Συμπαραστεκόμαστε στις οικογένειες και τιμάμε τα δολοφονημένα παιδιά. Θα έπρεπε η διευθυντρια, διακριτικά να ....κάνει πως δεν βλέπει. Να ειδοποιήσει τον προϊστάμενο και να καθήσει στο γραφείο της.
Αλλά και σεις ρε παιδιά, ζητήσατε άδεια; Τι περιμένατε; Σ΄αυτές τις περιπτώσεις, ανοίγετε την πόρτα και φεύγετε. Αν συνέβαινε κανα τροχαίο στην Αθηνα και είχε δώσει άδεια, θα έβρισκε μπελά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ή ιδιωτικοποιείται ο ΟΣΕ και την εποπτεία την έχει το δημόσιο ή παραμένει δημόσιο και τον έλεγχο τον αναλαμβάνει ιδιώτης.
τι μοντέλα διοίκησης είναι αυτά; :dizzy2:
Μα εκεί είναι το σφάλμα. Στο ότι μπλέκουν τα ιδιωτικά με τα κρατικά τις αρμοδιότητές τους. Τα πράματα πρέπει να είναι ξεκάθαρα.
Γνώμη μου: Οτιδήποτε έχει να κάνει με ανθρώπινες ζωές, πρέπει να ελέγχεται από κρατικούς φορείς. Όσο κακά και να λειτουργούν τα κράτη, είναι καλύτερα από έναν ιδιώτη που θέλει μόνο να βγάλει χρήμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Έσβησαν τα ονόματα των παιδιών...... χθές δεν σας έλεγα για ευθυνοφοβους τυπολάτρες ;

Ε.... νά.

Τι περιμενετε τωρα.... έχουμε γεμίσει απο δαύτους.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,911 μηνύματα.
τι μοντέλα διοίκησης είναι αυτά; :dizzy2:
Μα εκεί είναι το σφάλμα. Στο ότι μπλέκουν τα ιδιωτικά με τα κρατικά τις αρμοδιότητές τους. Τα πράματα πρέπει να είναι ξεκάθαρα.
Γνώμη μου: Οτιδήποτε έχει να κάνει με ανθρώπινες ζωές, πρέπει να ελέγχεται από κρατικούς φορείς. Όσο κακά και να λειτουργούν τα κράτη, είναι καλύτερα από έναν ιδιώτη που θέλει μόνο να βγάλει χρήμα.
Άρα προτιμάς τον ΟΣΕ να συνεχίσει να το διαχειρίζεται η ΝΔ και να ελέγχεται από τον εαυτό της.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,765 μηνύματα.
Συγχαρητήρια σε όσους ψήφισαν ξανά τον Καραμανλή. Αποδείξαμε για άλλη μια φορά ότι συλλογικά σαν λαός δε μας κόβει και πολύ.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,746 μηνύματα.
Συγχαρητήρια σε όσους ψήφισαν ξανά τον Καραμανλή. Αποδείξαμε για άλλη μια φορά ότι συλλογικά σαν λαός δε μας κόβει και πολύ.
Ουτε καν.Απεδειξαν ολοι αυτοι ποσο καθικια ειναι.Δεν θα το εκλαβω στο συνολο του ελληνικου πληθυσμου..αλλα σε ενα πολυ μεγαλο μερος της.
Δεν ειναι θεμα χαζομαρας.ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΚΑΤΑΝΘΡΩΠΩΝ.Οτι δεν με αγγιζει στα αρχιδια μου..απλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,920 μηνύματα.

Ενοχλείται από την πολιτική εργαλειοποίηση, λέει το παπάρι. Ο ίδιος, πάντως, ποτεποτεποτεποτέ δεν έπραξε κάτι τέτοιο με άλλες τραγωδίες.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,618 μηνύματα.
Έσβησαν τα ονόματα των παιδιών...... χθές δεν σας έλεγα για ευθυνοφοβους τυπολάτρες ;

Ε.... νά.

Τι περιμενετε τωρα.... έχουμε γεμίσει απο δαύτους.
SmartSelect_20240301_051342_TikTok.jpg

 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,695 μηνύματα.

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Προσωπικά μετά απο όλα αυτά εγώ αν ήμουν Καραμανλής θα ζητούσα ο ίδιος την άρση της ασυλίας μου από την Βουλή. Εκτός και αν έχουν πέσει πάνω του και τον έχουν δασκαλέψει να μην το κάνει. Αφού αυτα που λέει τα λέει με τόση σιγουριά δεν καταλαβαίνω ποιός ο λόγος να φοβάται την άρση της ασυλίας του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 990 μηνύματα.
Άρα προτιμάς τον ΟΣΕ να συνεχίσει να το διαχειρίζεται η ΝΔ και να ελέγχεται από τον εαυτό της.
Αν έπρεπε να οργανώσω εγώ τα τρένα, θα έκανα το εξής:
Η εταιρία τρένων δε θα είχε σχέση με κόμματα. Θα ήταν μια ανεξάρτητη δημόσια υπηρεσία, που θα την διοικούσαν επιστημονες, μηχανικοί, συγκοινωνιολόγοι, αρχιτέκτονες, οικονομολόγοι. Θα είχε άμεση σχέση με πανεπιστήμια, απ όπου θα καθοδηγούνταν, όσον αφορά τις υποδομές και την ασφάλεια. Αυτά θεωρώ ανεξάρτητα και σοβαρά ιδρύματα. Το διοικητικό προσωπικό δε θα άλλαζε ανάλογα με τις κυβερνήσεις. Όλα τα κοματόσκυλα θα απολύονταν. Όσον αφορά το χρήμα, διότι δίχως χρήμα δεν κινείται τίποτα, θα γινόταν η νόμιμη διαδικασία προϋπολογισμού, αλλά και ποιότητας ασφάλειας. Αν η επιστημονική διοίκηση έκρινε πως η ασφάλεια ήταν ελλειπής, θα ενημέρωνε την πολιτεία και θα σταματούσε η κυκλοφορία των τρένων αμέσως.

Τι λες, προσλαμβάνομαι;
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Όλα τα κοματόσκυλα θα απολύονταν.

Πιο πιθανό είναι να ρίξει πυρηνικά στην ΕΕ ο Πούτιν παρα να γινει αυτο που λές. Τα κομματόσκυλα ειναι παντού.... μη νομίζεις οτι όλοι αυτοί οι καραγκιόζηδες που τρέχουν με τις παρατάξεις στη σχολή... τρέχουν τσάμπα. Δασκαλεμένοι ειναι και ολα αυτα κάποια στιγμή ξεπληρω΄νονται. Οι χάρες ξεπληρώνονται.

Συγγνώμη, τι βλέπω στα δελτία; Μπαζωσαν το σημείο του ατυχήματος;; Ε ρε πως θέλουν να τα κρύψουν...


Απόλυτα λογική η εξήγηση που παρουσιάζουν πάντως , εκτος και αν μπορεί κάποιος να την αντικρούσει. Μπορείς ;
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Πολιτικός μηχανικός. Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.

Απόλυτα λογική η εξήγηση που παρουσιάζουν πάντως , εκτος και αν μπορεί κάποιος να την αντικρούσει. Μπορείς ;
Μπερδεύεις το λογικοφανες με το λογικό.

Το 1500 πχ το λογικοφανες ήταν πως η Γη είναι επίπεδη και το κέντρο του σύμπαντος, εάν υποστήριζες το αντίθετο καιγόσουν στην πυρά.

Σε άλλο παράδειγμα, λογικοφανες είναι να χρησιμοποιήσω αλυσοπρίονο βενζίνης για να κόψω το ψωμί σε φέτες, δεν είναι όμως η ενδεδειγμένη λύση.

Το ότι μια απλοϊκή εξηγηση δηλαδή φαίνεται λογική, επειδή εμείς δεν μπορούμε να σκεφτούμε κατι πιο έξυπνο, δεν σημαίνει πως ισχύει, σε καμία περίπτωση.

Ακόμη και εάν δεχτούμε καλόπιστα ότι η σταθερότητα του εδάφους αποτελούσε πρόβλημα, για αυτοκινούμενους γερανούς, υπάρχει πληθώρα άλλων μη-μόνιμων λύσεων: πάσσαλοι, πλατφόρμες κατανομής τάσης, πεδιλοδοκοί, συνδυασμός των παραπάνω ή/και άλλα.

Ταυτόχρονα υποτίθεται ότι οι επιτελικοι παραγοντες -έπρεπε να- έχουν στο μυαλό τους ότι στο σημείο ενος συμβάντος τέτοιου μεγεθους θα διενεργηθεί έλεγχος, όποτε έπρεπε να μείνει κατά το δυνατόν αναλλοίωτο.

Μεγαλος άνθρωπος είσαι, ας μην προτρέχεις να δεχτείς ως αλήθεια κατι που παρουσιάζει ένα γνωστό για την επιλεκτικότητα του ειδησεογραφικό ή να βάζεις άλλους να το αντικρούσουν, ειδικά σε μια περίοδο όπου όλοι προσπαθούν να σώσουν τον κωλο τους από της ευθύνες της υπόθεσης.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Μπερδεύεις το λογικοφανες με το λογικό.

Το 1500 πχ το λογικοφανες ήταν πως η Γη είναι επίπεδη και το κέντρο του σύμπαντος, εάν υποστήριζες το αντίθετο καιγόσουν στην πυρά.

Το ότι μια απλοϊκή εξηγηση δηλαδή φαίνεται λογική, επειδή εμείς δεν μπορούμε να σκεφτούμε κατι πιο έξυπνο, δεν σημαίνει πως ισχύει, σε καμία περίπτωση.

Ακόμη και εάν δεχτούμε καλόπιστα ότι η σταθερότητα του εδάφους αποτελούσε πρόβλημα, για αυτοκινούμενους γερανούς, υπάρχει πληθώρα άλλων μη-μόνιμων λύσεων: πάσσαλοι, πλατφόρμες κατανομής τάσης, πεδιλοδοκοί, συνδυασμός των παραπάνω ή/και άλλα.

Ταυτόχρονα υποτίθεται ότι οι επιτελικοι παραγοντες -έπρεπε να- έχουν στο μυαλό τους ότι στο σημείο ενος συμβάντος τέτοιου μεγεθους θα διενεργηθεί έλεγχος, όποτε έπρεπε να μείνει κατά το δυνατόν αναλλοίωτο.

Μεγαλος άνθρωπος είσαι, ας μην προτρέχεις να δεχτείς ως αλήθεια κατι που παρουσιάζει ένα γνωστό για την επιλεκτικότητα του ειδησεογραφικό ή να βάζεις άλλους να το αντικρούσουν, ειδικά σε μια περίοδο όπου όλοι προσπαθούν να σώσουν τον κωλο τους από της ευθύνες της υπόθεσης.

Για αυτο ρώτησα λοιπόν... μια και έχεις βάλει ταμπέλα Πολιτικού Μηχανικού κάτω απο το αβατάρ.... μπορείς να το αντικρούσεις ; μπορείς να αποδειξεις οτι οι γερανοί βάρους τόνων που χρειάζονταν για να απεγκλωβίσουν τους τραυματίες οι οποίοι έπρεπε να απεγκλωβιστούν άμεσα , θα μπορούσαν να πατήσουν πάνω σε ένα έδαφος το οποίο έχει καλύψει το πρανές με βάση τις ανωτέρω μεθόδους ;

Δεν είναι θέμα εξυπνάδας... ειναι θέμα ειδικότητας - δεν είμαι Πολιτικός Μηχανικός.

Επίσης όλοι αυτοι οι μέθοδοι που περιγράφεις ειναι σίγουρο οτι θα άφηναν το χώρο αναλοίωτο ; εγω ξέρω οτι ένας χώρος αναλοίωτος στον οποίο διεξάγεται αστυνομική έρευνα κλεινεται με κορδέλα και δεν πατάει κανείς. Ουτε γερανός ούτε πάσαλος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επιπλέον... όλες αυτες οι μέθοδοι ειναι εύκολα και άμεσα διαθέσιμες ; giati αν ειναι να περιμένεις να σου έρθει ο πάσσαλος οπως έγραψες την επομενη μέρα το βράδυ..... θα σε πάρει ο εισαγγελέας και θα σε ξεχέσει. Απο κάτω οι άνθρωποι θα φωνάζουν και θα έρθουν οι γονεις τους να σε κάψουν ζωντανό.

Απο το φόρουμ καλά τα γράφουμε.... γενικά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Πολιτικός μηχανικός. Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.
Για αυτο ρώτησα λοιπόν... μια και έχεις βάλει ταμπέλα Πολιτικού Μηχανικού κάτω απο το αβατάρ.... μπορείς να το αντικρούσεις ; μπορείς να αποδειξεις οτι οι γερανοί βάρους τόνων που χρειάζονταν για να απεγκλωβίσουν τους τραυματίες οι οποίοι έπρεπε να απεγκλωβιστούν άμεσα , θα μπορούσαν να πατήσουν πάνω σε ένα έδαφος το οποίο έχει καλύψει το πρανές με βάση τις ανωτέρω μεθόδους ;

Δεν είναι θέμα εξυπνάδας... ειναι θέμα ειδικότητας - δεν είμαι Πολιτικός Μηχανικός.

Επίσης όλοι αυτοι οι μέθοδοι που περιγράφεις ειναι σίγουρο οτι θα άφηναν το χώρο αναλοίωτο ; εγω ξέρω οτι ένας χώρος αναλοίωτος στον οποίο διεξάγεται αστυνομική έρευνα κλεινεται με κορδέλα και δεν πατάει κανείς. Ουτε γερανός ούτε πάσαλος.
Είναι υπερβολικά απλοϊκος ο τρόπος σκέψης σου και ο τροπος που καταληγεις σε συμπεράσματα, αλλά θα προσπαθήσω να σου απαντήσω.

Το να γίνει κατι τέτοιο που ζητάς - «απόδειξη» - χρειάζεται ολόκληρη ανάλυση από πίσω μιας ομάδας ατόμων, που θα πρέπει να λάβουν υπόψην τους μια σειρά παραμέτρων.
Έπειτα θα έπρεπε να συγκρίνουμε τη λύση της ομάδας μου με τη λύση του… μπαζώματος που όντως πραγματοποιήθηκε, και να κρίνει το δικαστήριο ποια είναι η πιο ενδεδειγμένη.

Και να ειχα λοιπόν μια τέτοια ομάδα, δεν θα μπορούσες να κατανοήσεις την ανάλυση ως μη-ειδικός, και καθώς σίγουρα δεν είσαι δικαστήριο, δεν έχει νόημα να ζητάς κατι τέτοιο.

Σε επιπεδο φόρουμ τώρα, σου ανέφερα ήδη μερικές λύσεις που χρησιμοποιούνται στο πεδίο, πολύ πιο απλες, γρηγορες και cost-effective, χωρίς να χρειαστεί να ισοπεδώσεις τα πάντα.

Σε mass casualties προέχει η εξασφάλιση της ζωής των επιβαινόντων. Κατι τέτοιο όμως δεν δικαιολογεί την πλήρη αλλοίωση του τόπου του συμβαντος, και εάν δεν κάνω λάθος, επισύρει δικαστική διερεύνηση, την οποία…. Αναμένουμε!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top