Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

01-03-23

19:31
Οποιοσδήποτε σοβαρός μηχανικός ασφαλείας πιστεύω γνωρίζει πως με οποιονδήποτε άνθρωπο ως σταθμάρχη , ανεξάρτητα ηλικίας και εμπειρίας το μοιραίο κάποια στιγμή θα συνέβαινε . Ακριβώς επειδή δεν λειτουργούμε με το σκεπτικό οτι το ανθρώπινο λάθος είναι μια μικρή πιθανότητα αλλά μαθηματική βεβαιότητα οτι θα συμβεί κάποια στιγμή , χρησιμοποιούμε συστήματα αυτόματου ελέγχου , συστήματα ασφαλείας αλλά και διαδικασίες πολλών σταδίων για να μειώσουμε όσο μπορούμε την πιθανότητα ένα λάθος να εξελιχθεί σε καταστροφή με κόστος την ζωή . Οπότε ναι , άντε πες τον σταθμάρχη τον αλλάζουμε . Το πρόβλημα και αυτό που με ανησυχεί είναι οτι την νοοτροπία όλων των υπόλοιπων δεν μπορούμε να την αλλάξουμε . Χθες ήταν κάτι άλλο , σήμερα είναι αυτό , αύριο τι ακολουθεί ;
Μακάρι να μπορούσα να πω οτι ήταν ένα δυστύχημα το οποίο δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί με τίποτα γιατί ήταν πάνω απο την ανθρώπινη αντίληψη και δυνατότητα . Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι . Μπορούσε να αποφευχθεί και μάλιστα πολύ εύκολα . Δείτε πόσο πυκνό δίκτυο υπάρχει στην Ευρώπη και πόσο πιο πιθανή είναι σε καθημερινό επίπεδο μια σφοδρή σύγκρουση , και όμως δεν συμβαίνει. Και ο λόγος απλούστατος , χρήση συστημάτων ασφαλείας , συστημάτων αυτομάτου ελέγχου και redundant διαδικασιών . Και εδώ στην Ελλάδα το καταφέραμε με μια μόνο γραμμή .
Απο το πρωί αναρωτιέμαι πως θα αντέξει ένας γονιός να ζήσει , ο οποίος περίμενε αμέριμνος το παιδί του να γυρίσει σπίτι και απο το πουθενά θα πρέπει να βρεθεί σε ένα νεκροτομείο για να δει τον γιό του ή την κόρη του μέσα σε μια μαύρη σακούλα , διαμελισμένο και απανθρακωμένο ; Μεταξύ των όσων εγκλημάτων έχουν γίνει , αυτό είναι απο τα πιο ασυγχώρητα διότι δεν υπήρχε καμία δικαιολογία , καμία δύναμη της φύσης , τίποτα αστάθμητο , τίποτα μη προβλέψιμο παρά μόνο η αδιαφορία τους . Δεν είναι απλώς κρίμα πλέον το γεγονός οτι ζούμε σε μια χώρα με τόση πολιτική ανευθυνότητα , δεν είναι καν κατάντια . Είναι καταδίκη γιατί εν τέλει καταλήγουμε να θάβουμε παιδιά , φίλους , συμφοιτητές , αδελφούς , αδελφές , ξαδέλφια , γονείς , παππούδες και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο . Δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω πέρα απο ανάπαυση εν ειρήνη στα θύματα , και όσο για τους συγγενείς...δεν ξέρω ειλικρινά . Το κουράγιο δεν αρκεί πολύ φοβάμαι , αλλά μακάρι να το έχουν .
Μακάρι να μπορούσα να πω οτι ήταν ένα δυστύχημα το οποίο δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί με τίποτα γιατί ήταν πάνω απο την ανθρώπινη αντίληψη και δυνατότητα . Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι . Μπορούσε να αποφευχθεί και μάλιστα πολύ εύκολα . Δείτε πόσο πυκνό δίκτυο υπάρχει στην Ευρώπη και πόσο πιο πιθανή είναι σε καθημερινό επίπεδο μια σφοδρή σύγκρουση , και όμως δεν συμβαίνει. Και ο λόγος απλούστατος , χρήση συστημάτων ασφαλείας , συστημάτων αυτομάτου ελέγχου και redundant διαδικασιών . Και εδώ στην Ελλάδα το καταφέραμε με μια μόνο γραμμή .
Απο το πρωί αναρωτιέμαι πως θα αντέξει ένας γονιός να ζήσει , ο οποίος περίμενε αμέριμνος το παιδί του να γυρίσει σπίτι και απο το πουθενά θα πρέπει να βρεθεί σε ένα νεκροτομείο για να δει τον γιό του ή την κόρη του μέσα σε μια μαύρη σακούλα , διαμελισμένο και απανθρακωμένο ; Μεταξύ των όσων εγκλημάτων έχουν γίνει , αυτό είναι απο τα πιο ασυγχώρητα διότι δεν υπήρχε καμία δικαιολογία , καμία δύναμη της φύσης , τίποτα αστάθμητο , τίποτα μη προβλέψιμο παρά μόνο η αδιαφορία τους . Δεν είναι απλώς κρίμα πλέον το γεγονός οτι ζούμε σε μια χώρα με τόση πολιτική ανευθυνότητα , δεν είναι καν κατάντια . Είναι καταδίκη γιατί εν τέλει καταλήγουμε να θάβουμε παιδιά , φίλους , συμφοιτητές , αδελφούς , αδελφές , ξαδέλφια , γονείς , παππούδες και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο . Δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω πέρα απο ανάπαυση εν ειρήνη στα θύματα , και όσο για τους συγγενείς...δεν ξέρω ειλικρινά . Το κουράγιο δεν αρκεί πολύ φοβάμαι , αλλά μακάρι να το έχουν .
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4.125 μηνύματα.

01-03-23

19:32
Συσσωρευμένη αμέλεια τα κατώτερα κλιμάκια, διαχρονική απαξίωση των δημόσιων υποδομών στα ανώτερα κλιμάκια. Ο σταθμάρχης με τον κλειδαρά μια δουλειά είχαν και δεν την έκαναν. Υπεύθυνοι. Η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχει 2 ράγες, μία ανόδου και μία καθόδου. Ο οδηγός του τρένου θα πρέπει κάποια στιγμή να κατάλαβε ότι είναι σε λάθος κατεύθυνση και αδιαφόρησε. Υπεύθυνος. Από εκεί και μετά όλα τα συστήματα και πρωτόκολλα ασφαλείας που θα έπρεπε να υπάρχουν και τελικά δεν υπήρχαν είναι ευθύνη της πολιτείας. Ο Υπουργός μπορεί να παραιτήθηκε, αλλά η πράξη είναι συμβολική. Δεν μπήκε ο Καραμανλής στο Μεταφορών και διαλύθηκε ο ΟΣΕ, η απαξίωση προϋπήρχε.
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.207 μηνύματα.

01-03-23

19:33
Άσε...Μεταξύ των όσων εγκλημάτων έχουν γίνει , αυτό είναι απο τα πιο ασυγχώρητα διότι δεν υπήρχε καμία δικαιολογία , καμία δύναμη της φύσης , τίποτα αστάθμητο , τίποτα μη προβλέψιμο παρά μόνο η αδιαφορία τους . Δεν είναι απλώς κρίμα πλέον το γεγονός οτι ζούμε σε μια χώρα με τόση πολιτική ανευθυνότητα , δεν είναι καν κατάντια . Είναι καταδίκη γιατί εν τέλει καταλήγουμε να θάβουμε παιδιά , φίλους , συμφοιτητές , αδελφούς , αδελφές , ξαδέλφια , γονείς , παππούδες και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο . Δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω πέρα απο ανάπαυση εν ειρήνη στα θύματα και στους συγγενείς...δεν ξέρω , το κουράγιο δεν αρκεί πολύ φοβάμαι , αλλά μακάρι να το έχουν .
ΜΟ ηλικίας πρώτο βαγόνι (αυτό που έγινε head-on collision) 24 έτη.
fmarulezkd
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, επαγγέλλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει από Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.833 μηνύματα.

01-03-23

19:34
Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι σταθμισμένος. Κάθε σύστημα ασφαλείας σχεδιάζεται με redundancy. Αφού έκανε λάθος, έπρεπε να υπάρχει κάποιο σύστημα που θα το εντόπιζε. Θεωρώ σχετικό γεγονός την πτήση Germanwings 9525 - στη τελική ο σταμθάρχης θα μπορούσε να ήταν ένας σαλταρισμένος που να ήθελε να τρακάρει τα τραίνα επίτηδες. Αν είναι δυνατόν να εξαρτάται η ζωή μας ως επιβαίνοντες από το αν κάποιος θα πατήσει το κουμπί και αν αυτό το κουμπί θα δουλέψει. Την ευθύνη την έχει καθαρά η αρχή που είναι υπεύθυνη για την τήρηση των στάνταρς ασφαλείας. Δηλαδή το κράτος. Ακόμα και αν υπάρχει κάτι ήταν στην αρμοδιοτητα της ιδιωτική εταιρείας, εν τέλη πάλι στο κράτος καταλήγουμε, αφού αυτό είναι υπεύθυνο για την επιτήρηση της εταιρείας. Απ' ότι καταλαβαίνω αυτή η αρχή είναι η ΡΑΣ. Διαβάζοντας για το πόσο απαρχαιωμένο είναι το δίκτυο, πραγματικά αναρωτιέμαι αν οι υπάλληλοι εκεί έχουν αντικείμενο εργασίας, έστω για τα τυπικά του φαίνεσθαι. Ίσως εν τέλη να δούμε κάποιο αναλυτικό πόρισμα σαν του Μάτι και καταλάβουμε πιο είναι το πραγματικό βάθος της παρακμής, γιατί προς στιγμήν μου φαίνεται αδιανόητο ότι ζούμε σε αυτές τις συνθήκες.Έχουμε πρόβλημα δημοσιογραφίας.
H κύρια ευθύνη είναι του Σταθμάρχη. Ότι έκανε ήταν εξ αμέλειας και αυτά που λέει ο Ευαγγελάτο για ισόβια είναι σαχλαμάρες. Σκεφτείτε ότι βλέπει το σταθμό του και δεν έχει εικόνα όλη της διαδρομής.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

01-03-23

19:39
Δεν αντεχεται τοση μαλακια στην εξουσια...στην ΚΑΘΕ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΑΤΤΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ.ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ.
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.207 μηνύματα.

01-03-23

19:39
Δεν διαφωνώ.Ο οδηγός του τρένου θα πρέπει κάποια στιγμή να κατάλαβε ότι είναι σε λάθος κατεύθυνση και αδιαφόρησε.
Ειλικρινά τι άλλο θα μπορούσε να κάνει; Πέρα από το φρένο έκτακτης ανάγκης που ανάθεμά μου αν θα προλάβαινε να σταματήσει σε ικανοποιητικό βαθμό μια αμαξοστοιχία 5 βαγονιών που πήγαινε με 140 χλμ/ώρα.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4.125 μηνύματα.

01-03-23

19:46
Δεν είναι το θέμα ότι όταν είδε το τρένο απέναντι δεν μπορούσε να σταματήσει. Η διαδρομή έχει δύο λωρίδες, ακριβώς για να μπορούν να ανεβοκατεβαίνουν τρένα ταυτόχρονα. Από τη στιγμή που το τρένο ήταν στη λάθος κατεύθυνση, ο οδηγός έχει ευθύνη που συνέχισε την πορεία του. Είναι το ίδιο με το να οδήγεις ανάποδα στην Εγνατία, αποτελείς κινούμενο θάνατο.Δεν διαφωνώ.
Ειλικρινά τι άλλο θα μπορούσε να κάνει; Πέρα από το φρένο έκτακτης ανάγκης που ανάθεμά μου αν θα προλάβαινε να σταματήσει σε ικανοποιητικό βαθμό μια αμαξοστοιχία 5 βαγονιών που πήγαινε με 140 χλμ/ώρα.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.838 μηνύματα.

01-03-23

19:50
Σκουπίδια.
www.lifo.gr

Δυστύχημα στα Τέμπη: Διαμαρτυρία στα γραφεία της Hellenic Train- Επεισόδια και χημικά | LiFO
Συγκρούσεις με τα ΜΑΤ

Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

01-03-23

19:52
Πράγματι , στο πρώτο βαγόνι επέβαιναν πολλοί φοιτητές . Οι περισσότεροι ξεψύχυσαν στην σύγκρουση και όσοι επέζησαν απο αυτήν πιθανότατα είτε κάηκαν με τις θερμοκρασίες που αναπτύχθηκαν είτε πέθαναν απο ασφυξία λόγω των πυκνών καπνών . Πολλοί γονείς παιδιών που αγνοούνται δεν ξέρουν καν σε ποιο βαγόνι ήταν . Δεν ξέρω , όλο αυτό είναι εξαιρετικά βαρύ . Άκουσα το μεσημέρι έναν διασώστη να λέει οτι βρήκανε ανθρώπινο μέλος απο ένα μικρό κοριτσάκι . Τι άλλο πρέπει να γίνει σε αυτή την χώρα για να αλλάξουν ουσιαστικά τα πράγματα πια ; Δεν έχει μείνει τίποτα άλλο , πυρκαγιές , σεισμοί , πλημμύρες , συγκρούσεις τρένων...τι άλλο ;Άσε...
ΜΟ ηλικίας πρώτο βαγόνι (αυτό που έγινε head-on collision) 24 έτη.
BeatrixKiddo
Περιβόητο μέλος
Η BeatrixKiddo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4.460 μηνύματα.

01-03-23

20:02
Επειδή εργαζομουν σε εταιρεία με τεχνικούς ασφαλείας και ιατρούς εργασίας να γνωρίζετε κάτι. Πάντα οι τεχνικοί θα βρουν και την παραμικρή τριχιά ότι δεν είναι καλή. Αυτή είναι η δουλειά τους και για αυτό πληρώνονται. Από εκεί και πέρα είναι στα χέρια του εκάστοτε ιδιοκτήτη και των υπολοίπων εργαζομένων για το τι θα συμβεί. Υπάρχουν επιπλέον αναφορές από την ΤUV που είναι από τις κορυφαίες εταιρίες πιστοποιήσεων ποιότητας και έχει μέσα σε αυτό και το ISO 45001 που είναι για την ασφάλεια της εργασίας. Βγήκε το χαρτί αυτό το έχω στείλει από το πρωί και το έχουν αναρτήσει από τον Απρίλιο του 2022 ότι υπάρχει πρόβλημα στην γραμμή την συγκεκριμένη καθώς και σε άλλες πχ Οινόη.Οποιοσδήποτε σοβαρός μηχανικός ασφαλείας πιστεύω γνωρίζει πως με οποιονδήποτε άνθρωπο ως σταθμάρχη , ανεξάρτητα ηλικίας και εμπειρίας το μοιραίο κάποια στιγμή θα συνέβαινε . Ακριβώς επειδή δεν λειτουργούμε με το σκεπτικό οτι το ανθρώπινο λάθος είναι μια μικρή πιθανότητα αλλά μαθηματική βεβαιότητα οτι θα συμβεί κάποια στιγμή , χρησιμοποιούμε συστήματα αυτόματου ελέγχου , συστήματα ασφαλείας αλλά και διαδικασίες πολλών σταδίων για να μειώσουμε όσο μπορούμε την πιθανότητα ένα λάθος να εξελιχθεί σε καταστροφή με κόστος την ζωή . Οπότε ναι , άντε πες τον σταθμάρχη τον αλλάζουμε . Το πρόβλημα και αυτό που με ανησυχεί είναι οτι την νοοτροπία όλων των υπόλοιπων δεν μπορούμε να την αλλάξουμε . Χθες ήταν κάτι άλλο , σήμερα είναι αυτό , αύριο τι ακολουθεί ;
Μακάρι να μπορούσα να πω οτι ήταν ένα δυστύχημα το οποίο δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί με τίποτα γιατί ήταν πάνω απο την ανθρώπινη αντίληψη και δυνατότητα . Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι . Μπορούσε να αποφευχθεί και μάλιστα πολύ εύκολα . Δείτε πόσο πυκνό δίκτυο υπάρχει στην Ευρώπη και πόσο πιο πιθανή είναι σε καθημερινό επίπεδο μια σφοδρή σύγκρουση , και όμως δεν συμβαίνει. Και ο λόγος απλούστατος , χρήση συστημάτων ασφαλείας , συστημάτων αυτομάτου ελέγχου και redundant διαδικασιών . Και εδώ στην Ελλάδα το καταφέραμε με μια μόνο γραμμή .
Απο το πρωί αναρωτιέμαι πως θα αντέξει ένας γονιός να ζήσει , ο οποίος περίμενε αμέριμνος το παιδί του να γυρίσει σπίτι και απο το πουθενά θα πρέπει να βρεθεί σε ένα νεκροτομείο για να δει τον γιό του ή την κόρη του μέσα σε μια μαύρη σακούλα , διαμελισμένο και απανθρακωμένο ; Μεταξύ των όσων εγκλημάτων έχουν γίνει , αυτό είναι απο τα πιο ασυγχώρητα διότι δεν υπήρχε καμία δικαιολογία , καμία δύναμη της φύσης , τίποτα αστάθμητο , τίποτα μη προβλέψιμο παρά μόνο η αδιαφορία τους . Δεν είναι απλώς κρίμα πλέον το γεγονός οτι ζούμε σε μια χώρα με τόση πολιτική ανευθυνότητα , δεν είναι καν κατάντια . Είναι καταδίκη γιατί εν τέλει καταλήγουμε να θάβουμε παιδιά , φίλους , συμφοιτητές , αδελφούς , αδελφές , ξαδέλφια , γονείς , παππούδες και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο . Δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω πέρα απο ανάπαυση εν ειρήνη στα θύματα , και όσο για τους συγγενείς...δεν ξέρω ειλικρινά . Το κουράγιο δεν αρκεί πολύ φοβάμαι , αλλά μακάρι να το έχουν .
Για εμένα που έχω εργαστεί που έχω δει μικρότερης κλίμακας εργατικά ατυχήματα αυτό δεν αποτελεί ατύχημα αποτελεί αμέλεια και είναι έγκλημα. Οι προειδοποιήσεις είχανε γίνει, παραιτήσεις είχαν γίνει και πριν από 15 ημέρες είχαμε και δικαστήριο με την ΕΕ για το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Και παρόλα αυτά συνέχιζε η εταιρεία να κάνει τα δρομολόγια. Κοίταξε το να πάρει το 40αρικο από τον φοιτητή παρά να τον προφυλάξει και να κλείσει να κάνει τα απαραίτητα έργα η και τις απαραίτητες προσλήψεις εργαζόμενων.
Φοβάμαι ότι δεν θα μάθουμε από αυτό το λάθος. Ούτε και η εταιρεία.
Κάποια στιγμή θα ξεχαστεί και αυτό ήταν.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

01-03-23

20:07
Αναμενομενο απο εσενα.Σκουπίδια.
![]()
Δυστύχημα στα Τέμπη: Διαμαρτυρία στα γραφεία της Hellenic Train- Επεισόδια και χημικά | LiFO
Συγκρούσεις με τα ΜΑΤwww.lifo.gr
ΝΑΙ..ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΕΤΡΑΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΑΜΤΙΚΑ ΛΑΘΗ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΝΑΙ....ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.
Μαζευτε τον γιατι θα εγκληματισω αποψε.
Να σε χαιρονται οι δικοι σου ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.838 μηνύματα.

01-03-23

20:10
Αναμενομενο απο εσενα.
ΝΑΙ..ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΕΤΡΑΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΑΜΤΙΚΑ ΛΑΘΗ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΝΑΙ....ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.
Μαζευτε τον γιατι θα εγκληματισω αποψε.
Να σε χαιρονται οι δικοι σου ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Σε λάθος εταιρεία πήγαν μάνα μου. Στην ΟΣΕ έπρεπε κανονικά όπου και ανήκει το δίκτυο γραμμών και ο σταθμάρχης. Αλλά οκ πάμε να σπάσουμε όλο το κέντρο ώστε να κάνουμε το κομμάτι μας.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

01-03-23

20:10
να σε χαιρονατι οι δικοι σου αγορι μου.Σε λάθος εταιρεία πήγαν μάνα μου. Στην ΟΣΕ έπρεπε κανονικά όπου και ανήκει το δίκτυο γραμμών και ο σταθμάρχης. Αλλά οκ πάμε να σπάσουμε όλο το κέντρο ώστε να κάνουμε το κομμάτι μας.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.838 μηνύματα.

01-03-23

20:11
να σε χαιρονατι οι δικοι σου αγορι μου.
Ευχαριστώ πολύ, όλοι με χαίρονται.


Προς το παρών οι νεκροί δεν ανεβαίνουν και αυτό είναι πολύ θετικό.

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: 38 νεκροί και 57 τραυματίες ο τελευταίος απολογισμός
Ο νεότερος απολογισμός για τους νεκρούς και τους τραυματίες μετά τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη.

chester20080
Επιφανές μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.059 μηνύματα.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

01-03-23

20:12
Ναι ναι..εμεις να δεις ποσο σε χαιρομαστε.Χρονια τωρα.Ευχαριστώ πολύ, όλοι με χαίρονται.![]()
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.838 μηνύματα.

01-03-23

20:15
Ναι ναι..εμεις να δεις ποσο σε χαιρομαστε.Χρονια τωρα.
Ευχαριστώ πολύ Πουπι.
Εδώ είναι η κάλυψη του γεγονότος από τα διεθνή ΜΜΕ
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

01-03-23

20:18
Όλες οι επιχειρήσεις οφείλουν να έχουν μηχανικό και γιατρό ασφαλείας ( που ασχολούνται με τεχνικά έργα , έργα μεταφορών , βιομηχανία κτλπ. ) . Και το έργο τους είναι κυρίως να επιτηρούν , να καταγράφουν , και να προτείνουν λύσεις για την πρόληψη ατυχημάτων και καταστάσεων που μπορεί να γίνουν επικίνδυες αλλά και την λήψη μέτρων για την μείωση των εγγενών κινδύνων που ενδέχεται να έχει η κάθε εργασία . Έχει μπλοκάκι μάλιστα στο οποία τα σημειώνει επίσημα αυτά κατά τις επιθεωρήσεις του αναλυτικά με ημερομηνίες , σχόλια κτλπ . Απο εκεί και πέρα εαν ο κάθε εργάτης δεν υπακούει , λόγου χάρη δεν χρησιμοποιεί τα ΜΑΠ , ή η εταιρία δεν λαμβάνει υπόψιν της τις διορθωτικές ενέργειες που προτείνονται , τότε προφανώς δεν είναι δική του ευθύνη το τι μπορεί να συμβεί .Επειδή εργαζομουν σε εταιρεία με τεχνικούς ασφαλείας και ιατρούς εργασίας να γνωρίζετε κάτι. Πάντα οι τεχνικοί θα βρουν και την παραμικρή τριχιά ότι δεν είναι καλή. Αυτή είναι η δουλειά τους και για αυτό πληρώνονται. Από εκεί και πέρα είναι στα χέρια του εκάστοτε ιδιοκτήτη και των υπολοίπων εργαζομένων για το τι θα συμβεί. Υπάρχουν επιπλέον αναφορές από την ΤUV που είναι από τις κορυφαίες εταιρίες πιστοποιήσεων ποιότητας και έχει μέσα σε αυτό και το ISO 45001 που είναι για την ασφάλεια της εργασίας. Βγήκε το χαρτί αυτό το έχω στείλει από το πρωί και το έχουν αναρτήσει από τον Απρίλιο του 2022 ότι υπάρχει πρόβλημα στην γραμμή την συγκεκριμένη καθώς και σε άλλες πχ Οινόη.
Για εμένα που έχω εργαστεί που έχω δει μικρότερης κλίμακας εργατικά ατυχήματα αυτό δεν αποτελεί ατύχημα αποτελεί αμέλεια και είναι έγκλημα. Οι προειδοποιήσεις είχανε γίνει, παραιτήσεις είχαν γίνει και πριν από 15 ημέρες είχαμε και δικαστήριο με την ΕΕ για το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Και παρόλα αυτά συνέχιζε η εταιρεία να κάνει τα δρομολόγια. Κοίταξε το να πάρει το 40αρικο από τον φοιτητή παρά να τον προφυλάξει και να κλείσει να κάνει τα απαραίτητα έργα η και τις απαραίτητες προσλήψεις εργαζόμενων.
Φοβάμαι ότι δεν θα μάθουμε από αυτό το λάθος. Ούτε και η εταιρεία.
Κάποια στιγμή θα ξεχαστεί και αυτό ήταν.
Για αυτό λεω οτι ο σταθμάρχης απλά θα είναι σχεδόν το "εξιλαστήριο" θύμα . Σίγουρα του αναλογεί μέρος ευθύνης . Είχε μια δουλειά να κάνει και δεν την έκανε σωστά , ανεξάρτητα των υπόλοιπων ελλείψεων σε επίπεδο ασφαλείας . Αλλά όπως είπα ήταν θέμα χρόνου ούτως η άλλως οτι θα συνέβαινε όλο αυτό . Οπότε δεν έχει τόσο τρομερά μεγάλη ευθύνη . Δεν είναι αμελητέα και σίγουρα θα τιμωρηθεί για αυτό αλλά δεν φταίει αυτός κατά κύριο λόγο γιατί ήταν αναμενόμενο οτι κάποια στιγμή θα έκανε λάθος . Όσοι παραιτήθηκαν έπραξαν το καλύτερο γιατί κατάλαβαν και πρόβλεψαν οτι θα γινόταν αυτό και σήμερα θα ήταν αντιμέτωποι με νομικές ευθύνες ενώ ταυτόχρονα δεν θα έφταιγαν γιατί φώναζαν αλλά κανείς δεν τους άκουγε .
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.578 μηνύματα.

01-03-23

20:24
Αυτό το θυμάται κανείς;
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 1998: Σιδηροδρομικό δυστύχημα στη Γερμανία με 101 νεκρούς
3 Ιουνίου 1998: Το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο γερμανικό χωριό Eschede ήταν η πιο θανατηφόρα καταστροφή τρένων υψηλής..www.grland.info
Σε πολλές χώρες του κόσμου συμβαίνει. Για παράδειγμα στην Ινδία, που γίνεται κάθε τρεις και λίγο; Αυτοί οι άνθρωποι που σκοτώνονται εκεί ή μένουν τεραπληγικοί δεν έχουν ψυχή;


Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

01-03-23

20:28
Στα υπόλοιπα ατυχήματα έχουμε κυρίως εκτροχιασμούς λόγω υπερφόρτωσης , αστοχίας υλικού κτλπ. Ενώ μπορείς να χτυπήσεις σοβαρά και σε αυτές τις περιπτώσεις , συνήθως δεν συμβαίνει γιατί το ατύχημα αυτού του είδους δεν είναι πολύ έντονο . Εδώ είχαμε μετωπική σύγκρουση μεταξύ τρένων που κατευθύνονταν σε εντελώς αντίθετες κατευθύνσεις , οπότε το αποτέλεσμα ήταν εντελώς ολέθριο . Με λίγα λόγια μόνο στην μπανανία που ζούμε το 2023 θα μπορούσε να συμβεί αυτό σε δίκτυο με μια μόνο γραμμή . Όπως ειπώθηκε απο άλλο μέλος , κυριολεκτικά είχαν μια δουλειά , και την σκάτωσαν .Σε πολλές χώρες του κόσμου συμβαίνει. Για παράδειγμα στην Ινδία, που γίνεται κάθε τρεις και λίγο; Αυτοί οι άνθρωποι που σκοτώνονται εκεί ή μένουν τεραπληγικοί δεν έχουν ψυχή;![]()
![]()
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Tα παρακάτω 243 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- johnsala
- camil
- ROM32
- Paragontas7000
- Reader
- chester20080
- Wonderkid
- charmander
- touvlo
- Corfu kitty
- Joji
- A350
- akis_95
- vasilis123321
- fmarulezkd
- giannhs2001
- Memetchi
- Kate1914
- Scandal
- Jack of Spades
- fourkaki
- taketrance
- rafaela11
- synthnightingale
- Αντικειμενικός
- Dr. Gl. Luminous
- American Economist
- Libertus
- back2967
- iminspain
- Unboxholics
- bibliofagos
- Entropy24
- J.Cameron
- Giorgkalo
- Ryuzaki
- Debugging_Demon
- Evi Papa
- Εριφύλη
- italian
- louminis
- GeorgePap2003
- Scarlet Fox
- gegeorgiou90
- fockos
- giorgos5002
- gaidouri
- Unicex
- AggelikiGr
- Angel95
- Ilma
- Rene2004
- jj!
- Hased Babis
- TehWinnerGR
- NeosUser2023
- kalhkardia
- thenutritionist
- Μήτσος10
- despoina13
- bboys
- bouk0u
- stee
- tsiobieman
- pinkheart
- Ωρορα
- Skeptic95
- physicscrazy
- Andante
- Chris1993
- SlimShady
- DimitraA.
- Μαυρίκιος
- Athens2002
- ghоul
- Advocatus diaboli
- Fernando_A
- AndreasM96
- Teo95
- jellojina
- User2350
- phleidhs
- Alessandra Eliza
- Esperos1
- Ariana2018
- Maraki4you
- Antonia Alexandra
- ggl
- Annie
- fretoe
- epote
- aggelosst9
- hirasawayui
- marww
- iew
- Luludaki
- suaimhneas
- Galleon
- Mitsaras23
- AK-92
- theodle
- AN.PA
- ougkampougka
- afantos
- Indiana Jones
- art_of_poetry
- Στεφανος56
- Δροσουλίτης
- Meow
- eukleidhs1821
- dmav
- Johnny15
- Abiogenesis
- ΘανάσοςG4
- Nala
- kleoniki05
- Ness
- Εχέμυθη
- bigthor
- P.Dam.
- Sosstoss
- efiger
- arko
- valsamis
- Rania00
- Giann1s
- lepipini
- Viedo
- epan
- Sevasti
- Galini66
- Κλημεντίνη
- charitos
- Chris2756
- FreeNotes
- Dreamer_SW
- snowy
- Rosario15
- sakismaster
- ag97
- denksero
- Έμμα
- Metalhead_4_life
- Stelios725
- ESTELLA
- spring day
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.