Aγορά Αυτοκινήτου

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Εννοείται οτι υπάρχει σαν επιλογή στο τραπέζι να βάλω μηχανολόγο να συντάξει μια έκθεση και να ξεκινήσουμε σιγά σιγά.

Δεν ειναι το θέμα μου τα λεφτά το θέμα μου ειναι η αλαζονεία όλων αυτών που ανεβαίνουν θέσεις κ ξεχνάνε την εντιμότητα να πούν ναι φταιμε. Ελάτε απο το συνεργειο μας κε Τάδε να δουμε τι μπορουμε να κάνουμε ισως κάποια έκπτωση κάτι αλλα στα παπάρια τους ειναι κολοσσοι και δουλευουν με νούμερα.

Αυτός ειναι ο κόσμος που ζούμε δυστυχως ο ένας κοιτάζει να τη φέρει στον αλλον για να περνάει καλύτερα.
Επιτρέψτε μου μια παρεκτροπή από το κυρίως θέμα, αλλά είναι νομίζω σχετικό.

Τrue story μέχρι κεραίας.

Πριν κάποια χρόνια αντιμετώπισα ένα πρόβλημα με ένα χρυσοπληρωμένο ψυγείο-ντουλάπα από εταιρεία που ανήκει σε αμερικανικό όμιλο. Εν ολίγοις οι τεχνικοί της αντιπροσωπείας πάλευαν να το κρατήσουν στη ζωή με ενέσεις φρέον (σε κλειστού κυκλώματος ψυγείο) μέχρι που έληξε η εγγύηση οπότε μου ανακοίνωσαν πως έπρεπε να το πετάξω.
Η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα σχεδόν με κοροϊδευε.
Μου πρότειναν να μου κάνουν μια έκπτωση 10% και να αγοράσω ένα καινούριο από αυτούς οι γλυκούληδες.

Νομικά, ήταν κατοχυρωμένοι, το ξεσκόνισα το θέμα. Για να αποδείξω πως υπήρχε εσωτερική διαρροή θα έπρεπε να το κομματιάσει χειρουργός, όχι τεχνικός. Το λάθος ήταν δικό μου που δεν τους το πέρασα κολλάρο όταν ξεκίνησε το πρόβλημα, μόλις ένα χρόνο από την αγορά του.
Μιας λοιπόν που θα το πλήρωνα που θα το πλήρωνα το λάθος, είπα να το ευχαριστηθώ τουλάχιστον..my way.

Έψαξα και βρήκα από το μητρώο επιχειρήσεων της Αμερικής τα στοιχεία του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου του ομίλου στον οποίο ανήκει και η συγκεκριμένη εταιρεία και έκανα τον καημό μου, χρονογράφημα.

Δεν έγραψα ένα συνηθισμένο γράμμα διαμαρτυρίας, δεν ξέρω και αν θα πετύχαινα κάτι με αυτό.
Είπα να λειτουργήσω διαφορετικά.
Του έγραψα λοιπόν τις εναλλακτικές χρήσεις που έχει ένα ψυγείο της εταιρείας του όταν διαπιστώνεις πως για ψυγείο, δεν κάνει.

Ως παπουτσοθήκη είναι εξαιρετικό, μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πάνω από 30 ζευγάρια παπούτσια, αρκεί να μένει ελαφρώς ανοικτή η πόρτα.
Ως περιστερώνας, ιδανικό αλλά πάλι με ανοικτή πόρτα.
Ως ντουλάπα ρούχων μέτριο, δέχεται μόνο διπλωμένα.
Και πολλές ακόμη χρήσεις, εκτός από αυτή του ψυγείου. Γιατί για αυτή δεν κάνει για πολύ.

Στη συνέχεια έκανα μια παράθεση με τρόφιμα που θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από το ψυγείο. Παστεριωμένο γάλα, ξηρά τροφή, μέλι και μαρμελάδες. Αυτά συνεχίζουν να ζουν ακόμη και όταν το ψυγείο θα πεθάνει στη λήξη της εγγύησης. Μέχρι και για τους αρχαιολόγους του μέλλοντος του είπα, που θα το ανασκάψουν και θα το περιγράψουν ως "καμίας χρησιμότητας ορθογώνιο μεταλλικό κουτί". Και άλλα πολλά.

Τέλος, έκλεισα με μια επισήμανση σχετικά με το όνομα της εταιρείας καθώς είχε ελληνική προέλευση.

Του πρότεινα, προκειμένω να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα να το ονομάσει από ***ston σε Xiriston και επειδή μάλλον δεν θα γνώριζε ελληνικά, του παρέθεσα και τα στοιχεία των Ελλήνων αντιπροσώπων για να του το μεταφράσουν.

Οι συνεργάτες μου στο γραφείο μου θεωρούσαν δεδομένο πως είτε θα μου κοινοποιούσαν αγωγή, είτε στην καλύτερη των περιπτώσεων απλά θα με γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι και θα τελείωνε η υπόθεση, σιγά μη κάτσει να ασχοληθεί με έναν ημίτρελο πελάτη του στην άλλη άκρη του κόσμου και για να είμαι και ειλικρινής δεν με ενδιέφερε και να με πάρει ως τέτοιο. Κάπως μέσα μου είχα ήδη ικανοποιηθεί με το mail αυτό, είχε έρθει η "κάθαρση" που λέγαν και οι αρχαίοι ημών στις τραγωδίες. Σχεδόν ένιωθα και ενοχές όταν πάτησα το "αποστολή".

Το απόγευμα της επόμενης ημέρας χτυπάει το τηλέφωνο μου, με ζητούν αγγλιστί και μου περνάνε την γραμμή στον CEO της "μαμάς" εταιρείας. Στον ίδιο.Το τονίζω. Μιλούσαμε για ένα τέταρτο και βάλε. (περισσότερο από όλα μάλλον του έκατσε το "Xeiriston", θα είχε δει και τους 300 φαίνεται και θίχτηκε :)). Δεν μου είπε λέξη τεχνικής ή νομικής φύσεως, πέραν του ότι έχει κάνει ότι χρειάζεται για να αποκατασταθεί αυτό που είναι δίκαιο και σωστό. Αυτό ακριβώς. Δίκαιο και σωστό.

Την επόμενο πρωί με την αυγούλα με πήραν οι Ελληναράδες για να μου φέρουν ένα ολοκαίνουριο ψυγείο, με +5 χρόνια επέκταση εγγύησης πέραν της αρχικής, με μια αγκαλιά συγγνώμες για την όλη ταλαιπωρία και με θερμή παράκληση να ενημερώσω "όπου απευθύνθηκα" πως είμαι πλήρως ικανοποιημένος από την όλη εξέλιξη της υπόθεσής μου.

Μήπως να ρίξουμε μια ματιά στο board of directors και της Opel;
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Δεν γράφει. Θα το ήξερα ήδη.

Έλα ρε φιλε η βάση της μηχανης ειχε γινει ''κιθάρα'' στα 70.000 χλμ. Εντάξει.

17.500 τους έδωσα το 2019 .... λίγη σοβαρότητα κ συνέπεια δεν βλάπτουν.

Ο ιμάντας εκκεντροφορου συμφωνα με την αντιπροσωπεία (Διευθυντής ο ίδιος) στα 100.000 χλμ

στα 80.000 χλμ μ ειπε ο μηχανικός.... μην κάνεις ουτε χιλιομετρο και φέρε το αυριο οπωσδηποτε να το φτιάξω. Θα σου κοπεί ο ιμαντας και θα καταστραφεί το αυτοκίνητο.

Η μηχανή έκανε εναν ήχο περίεργο σαν να έχεις μόνιμο air condition και κάτι παραπάνω.

Θέλουν ξέχεσμα το οποίο θα λάβουν μολις κάτσω κ γράψω μια αναφορά με την ησυχία μου.

Εχω γράψει γενικά πολλές αναφορές για κάποια θέματα κάποιες απο αυτές έχουν οδηγήσει υποθέσεις και σε σοβαρά δικαστήρια.

Δεν θεωρω οτι είμαι επικίνδυνος και δικομανής ή γραφικός, απλά θεωρω οτι έχω εντιμότητα και υπευθυνοτητα-δικαιοσύνη σαν άνθρωπος κ οταν αυτές τις αρετές βλέπω να τις ξεφτιλίζει ο κάθε "πετυχημένος" στο βωμό του προσωπικού του συμφέροντος και κέρδους , εκνευρίζομαι κ μετά ξεκινάω να σκέφτομαι επιλογές απάντησης.

Χωρίς πολλά πολλά. Πλέον έχω το δόγμα "βομβάρδισε πρώτα" και μετά ας κάτσουμε στο τραπέζι να μιλήσουμε. Δεν καταλαβαίνουν αλλιώς αρκετοί εκει έξω... ειναι λυπηρό.

Εγω σου ειπα άν ημουν υπευθυνος τι εξηγηση θα έκανα σε εναν ανθρωπο ο οποιος ειναι δυσαρεστημένος στεναχωρημενος και ΟΧΙ ΑΔΙΚΑ.

Οχι να μ μιλάει στο τηλ η γραμματεας της Opel και να χασκογελάει οτι "θελω να γλιτώνω τα σερβις στις αντιπροσωπειες"

τη βουτηξα καλά ομως... για ποιο λογο γελάτε της κάνω, δεν εχετε να μ δωσετε μια σοβαρη απάντηση κ γελάτε κιολας ; αυτο καταλαβατε απο αυτα που σας εγραψα οτι δεν θέλω να πληρωνω σερβις στις αντιπροωσπείες ; φταιει ο πελάτης εάν εσεις δεν μπορείτε να δικαιολγήσετε τις φθορές του λέτε αλλα ντι άλλων (αλλαγη ιμάντα στα 100.000 ενω στα 80.000 ηταν σχεδόν κομμένος) και πλέον οσοι έχουν σταμπα της ΟΠΕΛ σαν συνεργεια δεν ειναι σιγουρο πως βρισκονται στο δικτυο των συνεργατων σας και χωρις να ειναι σε θεση να το γνωριζει αυτο ο εκάστοτε πελάτης που πάει για επισκευή.

μαζευτηκε αμέσως. "Ναι εχετε δίκιο , δυστυχως δεν μπορώ να σας πώ κάτι αλλο."

Αυτα μεταξύ σας τα χασκογελάματα. ΟΧΙ σε μενα. Άιντε μπράβο κοριτσάκι μου. (το τελευταιο δεν το ειπα)

Το φχαριστηθηκα αυτό.

Γράψε στο forum των 4 τροχών.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,808 μηνύματα.
@Δροσουλίτης κάτσε να δω τι επισκευή είναι και ανάλογα.

Έτσι κ αλλιώς αυτοί εκεί μέσα είναι Γιάννης πινει Γιάννης κερνάει μπορεί να σου βρουν ένα κάρο δικαιολογίες για να μην σου αναγνωρίσουν έστω ένα μέρος δικής τους ευθυνης. Αυτή ήταν κ η απάντηση στην αρχική επιστολή που έγραψα.

Ρωτήθηκα το σειριακό του αυτοκινήτου για να δουν εάν το πηγαινω στα σέρβις τα δικά τους... Πράγμα το οποίο έτσι κ αλλιώς τους έγραφα στην επιστολή ότι 2-3 φορές για την αλλαγή λαδιών δεν έχει γινει. Όποτε προς τι αυτή η κίνηση; να δουν αν τους λέω αλήθεια ;

Μετά από αυτό βάλανε μια γραμματέα να με παρει τηλ κ να μ πει ότι δεν μπορουν να κάνουν κάτι άλλο.

Αν στείλω αυτή τη φορά θα το στείλω στην αντιπροσωπεία την οποία το πηρα η οποία βέβαια είναι κ στην επαρχία όποτε δε ξερω κ αν αξίζει ο κόπος.

Θα μ χαρίσουν ένα σέρβις ; η μήπως θα μ κάνουν μια έκπτωση στο σέρβις στην ίδια τιμή στην οποία θα πληρωνα κ έναν καλό μηχανικό κοντά στο σπίτι μου ; whatever.

Σε αυτά είναι μην σου τυχει... Ελπίζω αν είναι καταλύτης. Να πληρωσω ένα 200 αρι ακόμη το πολυ κ να ξεμπερδέψουμε για κανα χρόνο. Να στείλω κ μια τυπική επιστολή δυσαρέσκειας υπόψη Διευθυντή κ ως εκεί.

Έχουμε κ άλλες δουλειές. Δεν θα ασχολουμαι με την Opel.

Εννοείται σε αυτή την επιστολή θα αναφέρω πως αν έχουν να μ πουν κάτι να επικοινωνήσει ο ίδιος ο διευθυντής μαζί μου.

Με κοπελίτσες που τις έβαλαν στη γραμματεία κ χωρίς να το λέω υποτιμητικά τι να πω δηλαδή ; τα τυπολατρικα ;

Η μήπως μπορουν αυτές να παροτν πρωτοβουλιες κ να μου πουν κάτι διαφορετικό από την κασέτα που συνήθως τους λένε να λένε ;
 

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Υποθέτω για να εξακριβώσουν αν έχει γίνει στο παρελθόν κάποια παραγγελία ανταλλακτικών για το όχημα σου από ανεξάρτητο συνεργείο ώστε να τεκμηριώσουν την εκδοχή πως "'έχει υποστεί επισκευές από μη εξουσιοδοτημένους", γιατί με τις επιστολές τους ζορίζεις λιγάκι και πρέπει να σου πουν και κάτι για την τιμή των όπλων.
Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα σου κάνουν δώρο κανένα γενικό έλεγχο ή καμία εκπτωσούλα στις εργασίες των σέρβις για να έχουν και να δείξουν στους ελέγχους των φορέων πιστοποίησης ISO πως ανταποκρίνονται άμεσα και αποτελεσματικά στα προβλήματα των πελατών.

Βλέποντας πως τα αναλώσιμα που χρειάζεσαι ήρθαν σχετικά σύντομα, (ποτέ δε μου ζήτησε δίσκους και ιμάντες αυτοκίνητο με λιγότερα από 100 χιλιάδες χιλιόμετρα) εύχομαι να μη σου βγάλει και κανένα δίσκο-πλατό σύντομα, γιατί εκεί έχει πόνο. Για όλα αυτά έχουν φροντίσει να καλυφθούν από τους όρους της εγγύησης αναφέροντας πως εξαιρεί τα αναλώσιμα των οποίων η διάρκεια ζωής εξαρτάται από τον τρόπο που οδηγείται κάποιο όχημα.

Επίσης σε κανένα αυτοκίνητο δεν έβαζα εργοστασιακές δισκόπλακες όταν χρειαζόμουν αλλαγή. Μπορούσα να βρω με καλύτερες τιμές ανθεκτικότερες και με καλύτερες προδιαγραφές. Κάποιες φορές έβρισκα και ακριβώς τις ίδιες, με την διαφορά πως το κουτί δεν έγραφε Opel ας πούμε, αλλά Zimmerman. Φασόν τις δίνουν. Ούτε φρένα, ούτε αναρτήσεις. Όταν δε σε δεσμεύει η εγγύηση, τα after market και τα συμβατά είναι πεδίο δόξης..λαμπρόν.

Τέλος, είναι πολύτιμο το να ξέρεις τις αντιστοιχίες που έχουν κάποια εξαρτήματα του αυτοκινήτου σου με κάποια άλλη εταιρεία. Για παράδειγμα, ένα ανταλλακτικό που έβρισκα στην SAAB 1000 ευρώ, στην Όπελ είχε 700 και στην volvo 500. Το ίδιο ακριβώς, όχι απλά συμβατό. Πλέον πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν κινητήρες από άλλες. Τα μικρά Mercedes φοράνε κινητήρες Renault. Όταν ζητήσεις ανταλλακτικό όμως, θα πληρώσεις το ίδιο πράγμα σε εντελώς διαφορετικές τιμές. Και μιλάμε για τρομερές διαφορές.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,924 μηνύματα.
Επιτρέψτε μου μια παρεκτροπή από το κυρίως θέμα, αλλά είναι νομίζω σχετικό.

Τrue story μέχρι κεραίας.

Πριν κάποια χρόνια αντιμετώπισα ένα πρόβλημα με ένα χρυσοπληρωμένο ψυγείο-ντουλάπα από εταιρεία που ανήκει σε αμερικανικό όμιλο. Εν ολίγοις οι τεχνικοί της αντιπροσωπείας πάλευαν να το κρατήσουν στη ζωή με ενέσεις φρέον (σε κλειστού κυκλώματος ψυγείο) μέχρι που έληξε η εγγύηση οπότε μου ανακοίνωσαν πως έπρεπε να το πετάξω.
Η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα σχεδόν με κοροϊδευε.
Μου πρότειναν να μου κάνουν μια έκπτωση 10% και να αγοράσω ένα καινούριο από αυτούς οι γλυκούληδες.

Νομικά, ήταν κατοχυρωμένοι, το ξεσκόνισα το θέμα. Για να αποδείξω πως υπήρχε εσωτερική διαρροή θα έπρεπε να το κομματιάσει χειρουργός, όχι τεχνικός. Το λάθος ήταν δικό μου που δεν τους το πέρασα κολλάρο όταν ξεκίνησε το πρόβλημα, μόλις ένα χρόνο από την αγορά του.
Μιας λοιπόν που θα το πλήρωνα που θα το πλήρωνα το λάθος, είπα να το ευχαριστηθώ τουλάχιστον..my way.

Έψαξα και βρήκα από το μητρώο επιχειρήσεων της Αμερικής τα στοιχεία του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου του ομίλου στον οποίο ανήκει και η συγκεκριμένη εταιρεία και έκανα τον καημό μου, χρονογράφημα.

Δεν έγραψα ένα συνηθισμένο γράμμα διαμαρτυρίας, δεν ξέρω και αν θα πετύχαινα κάτι με αυτό.
Είπα να λειτουργήσω διαφορετικά.
Του έγραψα λοιπόν τις εναλλακτικές χρήσεις που έχει ένα ψυγείο της εταιρείας του όταν διαπιστώνεις πως για ψυγείο, δεν κάνει.

Ως παπουτσοθήκη είναι εξαιρετικό, μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πάνω από 30 ζευγάρια παπούτσια, αρκεί να μένει ελαφρώς ανοικτή η πόρτα.
Ως περιστερώνας, ιδανικό αλλά πάλι με ανοικτή πόρτα.
Ως ντουλάπα ρούχων μέτριο, δέχεται μόνο διπλωμένα.
Και πολλές ακόμη χρήσεις, εκτός από αυτή του ψυγείου. Γιατί για αυτή δεν κάνει για πολύ.

Στη συνέχεια έκανα μια παράθεση με τρόφιμα που θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από το ψυγείο. Παστεριωμένο γάλα, ξηρά τροφή, μέλι και μαρμελάδες. Αυτά συνεχίζουν να ζουν ακόμη και όταν το ψυγείο θα πεθάνει στη λήξη της εγγύησης. Μέχρι και για τους αρχαιολόγους του μέλλοντος του είπα, που θα το ανασκάψουν και θα το περιγράψουν ως "καμίας χρησιμότητας ορθογώνιο μεταλλικό κουτί". Και άλλα πολλά.

Τέλος, έκλεισα με μια επισήμανση σχετικά με το όνομα της εταιρείας καθώς είχε ελληνική προέλευση.

Του πρότεινα, προκειμένω να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα να το ονομάσει από ***ston σε Xiriston και επειδή μάλλον δεν θα γνώριζε ελληνικά, του παρέθεσα και τα στοιχεία των Ελλήνων αντιπροσώπων για να του το μεταφράσουν.

Οι συνεργάτες μου στο γραφείο μου θεωρούσαν δεδομένο πως είτε θα μου κοινοποιούσαν αγωγή, είτε στην καλύτερη των περιπτώσεων απλά θα με γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι και θα τελείωνε η υπόθεση, σιγά μη κάτσει να ασχοληθεί με έναν ημίτρελο πελάτη του στην άλλη άκρη του κόσμου και για να είμαι και ειλικρινής δεν με ενδιέφερε και να με πάρει ως τέτοιο. Κάπως μέσα μου είχα ήδη ικανοποιηθεί με το mail αυτό, είχε έρθει η "κάθαρση" που λέγαν και οι αρχαίοι ημών στις τραγωδίες. Σχεδόν ένιωθα και ενοχές όταν πάτησα το "αποστολή".

Το απόγευμα της επόμενης ημέρας χτυπάει το τηλέφωνο μου, με ζητούν αγγλιστί και μου περνάνε την γραμμή στον CEO της "μαμάς" εταιρείας. Στον ίδιο.Το τονίζω. Μιλούσαμε για ένα τέταρτο και βάλε. (περισσότερο από όλα μάλλον του έκατσε το "Xeiriston", θα είχε δει και τους 300 φαίνεται και θίχτηκε :)). Δεν μου είπε λέξη τεχνικής ή νομικής φύσεως, πέραν του ότι έχει κάνει ότι χρειάζεται για να αποκατασταθεί αυτό που είναι δίκαιο και σωστό. Αυτό ακριβώς. Δίκαιο και σωστό.

Την επόμενο πρωί με την αυγούλα με πήραν οι Ελληναράδες για να μου φέρουν ένα ολοκαίνουριο ψυγείο, με +5 χρόνια επέκταση εγγύησης πέραν της αρχικής, με μια αγκαλιά συγγνώμες για την όλη ταλαιπωρία και με θερμή παράκληση να ενημερώσω "όπου απευθύνθηκα" πως είμαι πλήρως ικανοποιημένος από την όλη εξέλιξη της υπόθεσής μου.

Μήπως να ρίξουμε μια ματιά στο board of directors και της Opel;
Είσαι απίστευτος 😂😂😂
 

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 436 μηνύματα.

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,808 μηνύματα.
Ε καλά προφανως και οι τιμές έχουν μεγάλες διαφορές.

Πως έγιναν όλοι αυτοί πλουσιοι; με το σταυρό στο χέρι; οι μοναδικό αδικημένοι είναι οι υπάλληλοι που έχουν καθορισμένο μισθό και κάποιες μεταβολές με τη παροδο των χρόνων αλλά κ παλι πληρωνουν κ αυτοί την έλλειψη πρωτοβουλιας κ κάποιες φορές την απροθυμία τους για ρίσκο και την ευθυνοφοβια.

Όλοι αυτοί οι εμπορες βγάζουν τρέλα φράγκα από τέτοιες απάτες.

Εγώ νομίζω ότι θα με γράψουν στα παπαρια τους αλλά θα τους γράψω κ εγώ αλλά με νέα αναφορά. Να ξέρουν τουλάχιστον ότι τους ξέρω. Και αυτό κάτι είναι.

Μη νομίζεις δεν αιθεροβατω... Ξέρω σε τι κόσμο ζουμε πλεον έχω καταλάβει .

Σε αυτό το κόσμο είναι τι δέχεσαι και τι κυνηγάς τελικά στο τέλος της ημέρας.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,924 μηνύματα.
Ε καλά προφανως και οι τιμές έχουν μεγάλες διαφορές.

Πως έγιναν όλοι αυτοί πλουσιοι; με το σταυρό στο χέρι; οι μοναδικό αδικημένοι είναι οι υπάλληλοι που έχουν καθορισμένο μισθό και κάποιες μεταβολές με τη παροδο των χρόνων αλλά κ παλι πληρωνουν κ αυτοί την έλλειψη πρωτοβουλιας κ κάποιες φορές την απροθυμία τους για ρίσκο και την ευθυνοφοβια.

Όλοι αυτοί οι εμπορες βγάζουν τρέλα φράγκα από τέτοιες απάτες.

Εγώ νομίζω ότι θα με γράψουν στα παπαρια τους αλλά θα τους γράψω κ εγώ αλλά με νέα αναφορά. Να ξέρουν τουλάχιστον ότι τους ξέρω. Και αυτό κάτι είναι.

Μη νομίζεις δεν αιθεροβατω... Ξέρω σε τι κόσμο ζουμε πλεον έχω καταλάβει .

Σε αυτό το κόσμο είναι τι δέχεσαι και τι κυνηγάς τελικά στο τέλος της ημέρας.

Ο πατέρας μου (66ετων), μου λέει μονίμως : βρίσκεις καλό έμπιστο μηχανικό και δεν μπλέκεις με αντιπροσωπείες, είναι όλοι κλέφτες. Ακόμη καλύτερα αν ο μηχανικός είναι εργάτης σε αντιπροσωπεία αλλά διατηρεί και δικό του σέρβις στον χώρο του το απόγευμα.
Τα αυτοκίνητα γενικά παθαίνουν ένα κάρο βλάβες.
Ξέρετε τι κάνουν πολλές φορές στις "αντιπροσωπείες"; Δεν φτιάχνουν εξ ολοκλήρου την βλάβη (επίτηδες πολύ πιθανόν) για να πας να ξανασκασεις ένα κάρο λεφτά ξανά και ξανά και ξανά,
Μεγάλη μπίζνα και με πολύ πονηριά.
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,827 μηνύματα.
Ο πατέρας μου που έχει ένα honda jazz του 2010, σήμερα το πήρε από το συνεργείο της αντιπροσωπείας της Honda, είχε πάθει βλάβη το σασμάν του αυτόματου κιβωτίου, γενικά είναι τρίτη φορά που παθαίνει ίδια βλάβη στα 13 χρόνια, τη προηγούμενη φορά έπρεπε να το πάει 2 φορές στο συνεργείο γιατί τη πρώτη φορά δεν το έφτιαξαν καλά και μείναμε με το αμάξι της μητέρας μου για 1 εβδομάδα. Εν τω μεταξύ το αυτοκίνητο της μητέρας μου που είναι toyota yaris του 2006 παθαίνει λιγότερες ζημιές παρολου που είναι παλιότερο αμαξι
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,975 μηνύματα.
τα αυτοκίνητα πλέον έχουν γίνει πολύ περίπλοκα, και βγάζουν περίπλοκες βλάβες που κοστίζουν και θέλουν εξειδικευμένο προσωπικό και ιδιαίτερα ανταλλακτικά. για παράδειγμα ένας φίλος, κάτοχος γνωστού και ακριβού hybrid μοντέλου, αφού έμεινε 3 φορές στο δρόμο, και το αυτοκίνητο φορτώθηκε με γερανό από επαρχία να πάει σε ειδικό συνεργείο εξουσιοδοτημένο στην Αθήνα, η διάγνωση ήταν ότι έφταιγε η μπαταρία (του ηλεκτρικού μοτερ) και περιμένει εδώ και ένα μήνα να έρθει ανταλλακτικό από εξωτερικό.

:bee:
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
τα αυτοκίνητα πλέον έχουν γίνει πολύ περίπλοκα, και βγάζουν περίπλοκες βλάβες που κοστίζουν και θέλουν εξειδικευμένο προσωπικό και ιδιαίτερα ανταλλακτικά. για παράδειγμα ένας φίλος, κάτοχος γνωστού και ακριβού hybrid μοντέλου, αφού έμεινε 3 φορές στο δρόμο, και το αυτοκίνητο φορτώθηκε με γερανό από επαρχία να πάει σε ειδικό συνεργείο εξουσιοδοτημένο στην Αθήνα, η διάγνωση ήταν ότι έφταιγε η μπαταρία (του ηλεκτρικού μοτερ) και περιμένει εδώ και ένα μήνα να έρθει ανταλλακτικό από εξωτερικό.

:bee:
Ο κυριότερος λόγος να πάρεις κάποιος καινούριο αυτοκίνητο είναι η αυξημένη παθητική και ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει. Ακόμα και χιλιόμετρα να κάνει κάποιος βάζει σε ένα παλιό υγραέριο και κάνει πολύ οικονομικά χιλιόμετρα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,585 μηνύματα.
Πίστευετε ότι αξίζει η αγορά ενός αυτοκινήτου μοντέλου 2005-2006 μεταχειρισμένο;

Επίσης για νέα οδηγό είναι καλύτερο να πάρω αμάξι τύπου "κουβαδάκι";
ναι αξιζει
ως νεα οδηγος και απειρη πρεπει να εχεις πολυ καλο αυτοκινητο για να συγχωρει μαλακιες
κουβαδακια και σμαρτ απογορευονται σε νεους οδηγους.
πχ εστω μια ευρωπαικη μαρκα ....VW Golf...Peugeot 308 ..κλπ
τα αυτοματα ειναι γλύκα για κοριτσακια...
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,924 μηνύματα.
τα αυτοματα ειναι γλύκα για κοριτσακια...
Τέτοια έλεγε και ο πατέρας μου μέχρι που πήρε και αυτός και τώρα δεν γυρνάει στο χειροκίνητο με τίποτα (να σημειώσω ότι ότι ήταν από τους φανατικούς φαν των χειροκίνητων γιατί "νιώθεις το αυτοκίνητο"):lol::lol:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πίστευετε ότι αξίζει η αγορά ενός αυτοκινήτου μοντέλου 2005-2006 μεταχειρισμένο;

Επίσης για νέα οδηγό είναι καλύτερο να πάρω αμάξι τύπου "κουβαδάκι";
Οχι, γιατί δεν θα μπορείς εύκολα να κυκλοφορήσεις Αθήνα. Εκτός αν δεν σε αφορά η Αθήνα και σκέφτεσαι να το αλλάξεις σύντομα.
Όχι Σμαρτ απαγορεύονται για νέα οδηγό
Εγώ προτείνω να βρεις κάτι σε 1200cc το ελάχιστο 2009-2010 και να έχει όλα τα απαραίτητα της ασφάλειας (αερόσακους δηλαδή) γιατί τα πολύ παλιά πολλές δεν έχουν (ή έχουν χρησιμοποιηθεί)!
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,585 μηνύματα.
Τέτοια έλεγε και ο πατέρας μου μέχρι που πήρε και αυτός και τώρα δεν γυρνάει στο χειροκίνητο με τίποτα (να σημειώσω ότι ότι ήταν από τους φανατικούς φαν των χειροκίνητων γιατί "νιώθεις το αυτοκίνητο"):lol::lol:
μα οπωσδηποτε ειναι και πολυ καλα για αρσενικους ειδικα για μενα που ειμαι τεμπελαρος
τεραστεια η γλυκα..τζαστ ενα πενταλι ..το πατας τρεχει ,το αφηνεις σταματα
και αυτο που μολις αφηνεις το φρενο αρχιζει και γλυκοκυλα.. δεν σε παιρνει πισω σε ανηφορα

δυστηχως εχω μανουαλ
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,924 μηνύματα.
μα οπωσδηποτε ειναι και πολυ καλα για αρσενικους ειδικα για μενα που ειμαι τεμπελαρος
τεραστεια η γλυκα..τζαστ ενα πενταλι ..το πατας τρεχει ,το αφηνεις σταματα
και αυτο που μολις αφηνεις το φρενο αρχιζει και γλυκοκυλα.. δεν σε παιρνει πισω σε ανηφορα

δυστηχως εχω μανουαλ
Είναι ακριβά τα αυτόματα δυστυχώς
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,827 μηνύματα.
Τέτοια έλεγε και ο πατέρας μου μέχρι που πήρε και αυτός και τώρα δεν γυρνάει στο χειροκίνητο με τίποτα (να σημειώσω ότι ότι ήταν από τους φανατικούς φαν των χειροκίνητων γιατί "νιώθεις το αυτοκίνητο"):lol::lol:
ο πατέρας μου έχει αυτόματο, η μητέρα μου χειροκίνητο και εγώ μένω σε χωριό και γενικά στα Χανια στη Κρήτη έχει γεωμορφολογία δρόμων, ανηφόρα μετά κατηφόρα, και προτιμώ άπειρως το αμάξι με χειροκίνητο γιατί με το αυτόματο δεν νιώθω πολύ ασφαλής όταν αλλάζει μόνο του ταχύτητα σε ανηφόρα και μετά να τραβάει με ζόρι, μόνο αν έμενα μέσα στη πόλη θα προτιμούσα αυτομάτο.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,924 μηνύματα.
ο πατέρας μου έχει αυτόματο, η μητέρα μου χειροκίνητο και εγώ μένω σε χωριό και γενικά στα Χανια στη Κρήτη έχει γεωμορφολογία δρόμων, ανηφόρα μετά κατηφόρα, και προτιμώ άπειρως το αμάξι με χειροκίνητο γιατί με το αυτόματο δεν νιώθω πολύ ασφαλής όταν αλλάζει μόνο του ταχύτητα σε ανηφόρα και μετά να τραβάει με ζόρι, μόνο αν έμενα μέσα στη πόλη θα προτιμούσα αυτομάτο.
Χμμμ εκεί ίσως έχεις δίκιο. Αλλά και τα χειροκίνητα σε τρελαίνουν όταν πας να αλλάξεις από ανηφόρα σε κατηφόρα. Έχεις όμως την σιγουριά ότι το κάνεις μόνος σου από την άλλη.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,585 μηνύματα.
ο πατέρας μου έχει αυτόματο, η μητέρα μου χειροκίνητο και εγώ μένω σε χωριό και γενικά στα Χανια στη Κρήτη έχει γεωμορφολογία δρόμων, ανηφόρα μετά κατηφόρα, και προτιμώ άπειρως το αμάξι με χειροκίνητο γιατί με το αυτόματο δεν νιώθω πολύ ασφαλής όταν αλλάζει μόνο του ταχύτητα σε ανηφόρα και μετά να τραβάει με ζόρι, μόνο αν έμενα μέσα στη πόλη θα προτιμούσα αυτομάτο.
ενταξει το αυτοματο θελει και μηχανη με ροπες
αλλα ολλα ( διορθωσε με αν κανω λαθος ) ειναι αυτοματα και χειροκινητα ...με κουμπακια τα ακριβα.... και με μοχλο τα αλλα
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,827 μηνύματα.
ενταξει το αυτοματο θελει και μηχανη με ροπες
αλλα ολλα ( διορθωσε με αν κανω λαθος ) ειναι αυτοματα και χειροκινητα ...με κουμπακια τα ακριβα.... και με μοχλο τα αλλα
ναι ο πατέρας μου έχει τη επιλογή με χειροκίνητο κιβώτιο αλλάζοντας ταχύτητα από το λεβιέ ή με τα αυτάκια/μόχλους πίσω από το τιμόνι αλλά εγώ ξεχνιέμαι ότι είναι αυτόματο και άνετα θα οδηγάω με μια ταχυτήτα μέχρι να δω γιατί δεν πάει πιο γρήγορα
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,585 μηνύματα.
ναι ο πατέρας μου έχει τη επιλογή με χειροκίνητο κιβώτιο αλλάζοντας ταχύτητα από το λεβιέ ή με τα αυτάκια/μόχλους πίσω από το τιμόνι αλλά εγώ ξεχνιέμαι ότι είναι αυτόματο και άνετα θα οδηγάω με μια ταχυτήτα μέχρι να δω γιατί δεν πάει πιο γρήγορα
ε εταξει ειπαμε ανετο αλλα θελει και λιγο προσοχη ..μην προσεχουμε μονο τις κατσικουλες
εγω ειχα την τυχη μικρος προ διπλωματος να οδηγησω αυτοματο και επαθα πλακα
και μετα στο δασκαλο οδηγησης του ελεγα ,,δεν εχεις κανενα να αλλαζει μονο του...
οχι μου λεει
α καταλαβα ...τα yiaris δεν ειναι για τετοια
ναι δεν ειναι με τιποτα ..πατα γκαζι τωρα
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top