Aγορά Αυτοκινήτου

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,924 μηνύματα.

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,828 μηνύματα.
Kia αξίζει;; Μετά έβλεπα ότι τα Honda είναι πολύ ακριβά, πιο ακριβά και από BMW.
Με την honda μην μπλέξεις, ο αντιπρόσωπος Σαρακάκης χρεώνει τα κέρατα για ανταλλακτικά, επισκευές κτλ, εκτός αν θες να το πηγαίνεις σε ανεξάρτητο συνεργείο.
Τελικά θα πάρεις αμάξι;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Με την honda μην μπλέξεις, ο αντιπρόσωπος Σαρακάκης χρεώνει τα κέρατα για ανταλλακτικά, επισκευές κτλ, εκτός αν θες να το πηγαίνεις σε ανεξάρτητο συνεργείο.
Τελικά θα πάρεις αμάξι;

Βλέπω ότι είναι πανάκριβα τα Honda σε όλη την Ευρώπη. Το Civic κάνει 40.000€, περισσότερα και από BMW πραγμα που είναι γελοίο. Μετά κοίταζα για Toyota Corolla sedan μεταχειρισμένο ή για Kia ceed.
 

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Βλέπω ότι είναι πανάκριβα τα Honda σε όλη την Ευρώπη. Το Civic κάνει 40.000€, περισσότερα και από BMW πραγμα που είναι γελοίο. Μετά κοίταζα για Toyota Corolla sedan μεταχειρισμένο ή για Kia ceed.

Το Honda Civic είναι το κατεξοχήν lower middle class οικογενειακό αυτοκίνητο :P
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
@Skiyo τα Honda πως είναι σαν αυτοκίνητα σε θέμα αξιοπιστίας και οδικής συμπεριφοράς;; Βλέπω στις έρευνες ότι τα τελευταία χρόνια δεν είναι τόσο αξιόπιστα όσο ήταν παλιότερα, μάλιστα στις ΗΠΑ είναι κάτω από τον μέσο όρο πλέον.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,828 μηνύματα.
Βλέπω ότι είναι πανάκριβα τα Honda σε όλη την Ευρώπη. Το Civic κάνει 40.000€, περισσότερα και από BMW πραγμα που είναι γελοίο. Μετά κοίταζα για Toyota Corolla sedan μεταχειρισμένο ή για Kia ceed.
Το νέο μοντέλο κάνει τόσο; 40.000€;
Το προηγούμενο ξεκινούσε γύρω 25.000 well... Ναι τώρα η Honda έχει ακριβυνει τώρα.
@Skiyo τα Honda πως είναι σαν αυτοκίνητα σε θέμα αξιοπιστίας και οδικής συμπεριφοράς;; Βλέπω στις έρευνες ότι τα τελευταία χρόνια δεν είναι τόσο αξιόπιστα όσο ήταν παλιότερα, μάλιστα στις ΗΠΑ είναι κάτω από τον μέσο όρο πλέον.
Δεν ξέρω τώρα για τη αξιοπιστία, απλά έχουμε ένα Honda jazz του 2010 στη οικογένεια μου και απλά είναι το Honda ως διασκεδαστικό στη οδήγηση και με τα κλειστά μάτια θα το έπαιρνε ξανά ο πατέρας μου το νέο ίδιο μοντέλο. Έχει ένα φανατικό κοινό το Honda όπως βλέπεις για αυτό.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Το νέο μοντέλο κάνει τόσο; 40.000€;
Το προηγούμενο ξεκινούσε γύρω 25.000 well... Ναι τώρα η Honda έχει ακριβυνει τώρα.

Δεν ξέρω τώρα για τη αξιοπιστία, απλά έχουμε ένα Honda jazz του 2010 στη οικογένεια μου και απλά είναι το Honda ως διασκεδαστικό στη οδήγηση και με τα κλειστά μάτια θα το έπαιρνε ξανά ο πατέρας μου το νέο ίδιο μοντέλο. Έχει ένα φανατικό κοινό το Honda όπως βλέπεις για αυτό.

Η Honda έχει ξεφύγει εντελώς σε τιμές, σκέψου ότι το jazz αρχίζει από 30.000€ τιμή που είναι κοροϊδία για αυτά που προσφέρει. Η Kia βλέπω ότι σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο σε όλον τον πλανήτη ενώ και η Toyota παραμένει κορυφή.
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 970 μηνύματα.
@Skiyo τα Honda πως είναι σαν αυτοκίνητα σε θέμα αξιοπιστίας και οδικής συμπεριφοράς;; Βλέπω στις έρευνες ότι τα τελευταία χρόνια δεν είναι τόσο αξιόπιστα όσο ήταν παλιότερα, μάλιστα στις ΗΠΑ είναι κάτω από τον μέσο όρο πλέον.
Τα τελευταια χρονια δεν ξερω αλλα εμεις εχουμε ενα civic του '97 και μπαινει ακομη κ σε χωραφια. Δεν προκειται να παθει τιποτα, μεγαλυτερο και απο εμενα ειναι. Το ειχε παρει ο μπαμπας μου καινουργιο τοτε
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Τα τελευταια χρονια δεν ξερω αλλα εμεις εχουμε ενα civic του '97 και μπαινει ακομη κ σε χωραφια. Δεν προκειται να παθει τιποτα, μεγαλυτερο και απο εμενα ειναι. Το ειχε παρει ο μπαμπας μου καινουργιο τοτε

Από ότι βλέπω η αξιοπιστία της Honda μειώνεται δραματικά τα τελευταία χρόνια. Στις ΗΠΑ για το 2023 βρέθηκαν κάτω από τον μέσο όρο.

IMG_0196.jpeg


 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,853 μηνύματα.
Ποια είναι η γνώμη σας για τα Hyundai- Kia;; Αξίζουν σαν αυτοκίνητα ή καλύτερα Toyota??

@akikos μήπως ξέρεις κάτι πάνω στο θέμα;;
Η μητέρα μου πήρε Yaris πρόσφατα και βλέπαμε για το Hyundai i20.

To Υaris ειναι ανώτερο σε παθητική και ενεργητική ασφάλεια και σε κατανάλωση.

Οι τιμές του i20 και του yaris ειναι παραπλήσιες καθώς η πρώτη έχει αυξήσει τις τιμές της αναλογικά πιο πολύ.
321321321.png

Το Υaris αρχίζει με 19600 ευρώ αλλά είναι η έκδοση με τον κινητήρα με τα 125 άλογα (που έχει η Πουπουλίνα) καθώς η έκδοση με το μικρότερο κινητήρα δεν πουλιέται πλέον και η υβριδική έκδοση αρχίζει με 20400 ευρώ. Το υβριδικό σύστημα του Yaris είναι πολύ ανώτερο από τoυ i20. Στα ίδια λεφτά δεν υπάρχει καν δίλημμα. Το Toyota είναι καλύτερη επιλογή.


Η καλύτερη στιγμή να πάρεις νέο αυτοκίνητο είναι εχθές όσο ακριβά και να φαίνονται καθώς οι τιμές δεν πρόκειται να πέσουν. Προσωπικά δεν θα έδινα τόσα λεφτά για νέο θερμικό αυτοκίνητο πλέον. Με τους νέους περιβαλλοντικούς κανόνες που θα εφαρμοστούν μέσα στην 5ετία θα χάσουν την αξία τους. Φόρο κατανάλωσης στην βενζίνη κ.λπ. δεν πρόκειται να μειωθεί γιατί το κράτος θα χάσει πολλά έσοδα και το κυριότερο ότι τα αστικά κέντρα στην Ελλάδα μετά το covid έχουν πολλά περισσότερα αυτοκίνητα από αυτά που μπορούν να διαχειριστούν.

Σε μεταχειρισμένο τα hyundai ειναι πιο φθηνά καθώς στην Ελλαδα η Toyota εχει πολύ ζήτηση αλλά εκει κοιτάς το ιστορικό του αμαξιού και την κατάσταση του και λιγότερο την μάρκα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Η Kia πραγματικά σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο σε όλον τον πλανήτη. Πέρσι πούλησε 2,92 εκατομμύρια οχήματα ενώ φέτος θα φτάσει τα 3,1 εκατομμύρια σύμφωνα με τις εκτιμήσεις.


 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,853 μηνύματα.
Άνοιξαν οι παραγγελίες για το νέο Toyota C-HR.



Κυκλοφορεί μόνο σε υβριδικές εκδόσεις (plug-in και απλή) και αρχίζει με τιμή 32700 ευρώ!!!!!! Όσο τρένο και να πήγαινε το παλιό C-HR με τέτοια τιμή το αγοραστικό περιορίζεται πάρα πολύ. Το κράτος πρέπει να ενεργήσει άμεσα μειώνοντας τους φόρους στα νέα αυτοκίνητα.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,221 μηνύματα.
Άνοιξαν οι παραγγελίες για το νέο Toyota C-HR.



Κυκλοφορεί μόνο σε υβριδικές εκδόσεις (plug-in και απλή) και αρχίζει με τιμή 32700 ευρώ!!!!!! Όσο τρένο και να πήγαινε το παλιό C-HR με τέτοια τιμή το αγοραστικό περιορίζεται πάρα πολύ. Το κράτος πρέπει να ενεργήσει άμεσα μειώνοντας τους φόρους στα νέα αυτοκίνητα.
Το κράτος καλώς ή κακώς προτιμάει ηλεκτρικά.
Σε αυτά δεν υπάρχει τέλος ταξινόμησης, μόνο ΦΠΑ και δίνει και επιδότηση.

Και στα υβριδικά όμως το τέλος ταξινόμησης είναι το μισό σε σχέση με τα συμβατικά.
Δεν φταίνε οι φόροι, ίδιοι είναι με όταν βγήκε το παλιό chr.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες το έχουν τερματίσει, οι φήμες-θεωρίες συνωμοσίες ότι περνάνε το κόστος ανάπτυξης ηλεκτρικών και στην τιμή των συμβατικών πρέπει να έχουν κάποια βάση.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Κοιτούσα χθες το νέο Kia sportage και πραγματικά είναι ντροπή που στην Ευρώπη φέρανε διαφορετική έκδοση σε σχέση με την παγκόσμια. Η ευρωπαϊκή είναι σαν κουτί εν αντίθεση με την παγκόσμια όπου είναι κόσμημα.

Global edition

IMG_0251.jpeg


European edition

IMG_0262.jpeg
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 2,702 μηνύματα.
Κοιτούσα χθες το νέο Kia sportage και πραγματικά είναι ντροπή που στην Ευρώπη φέρανε διαφορετική έκδοση σε σχέση με την παγκόσμια. Η ευρωπαϊκή είναι σαν κουτί εν αντίθεση με την παγκόσμια όπου είναι κόσμημα.

Global edition

View attachment 119712

European edition

View attachment 119713
ιδιο μου φαινεται
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
ιδιο μου φαινεται

Δεν είναι το ίδιο στο πίσω μέρος. Το ευρωπαϊκό μοντέλο έχει μήκος 4.51 μέτρα ενώ η παγκόσμια έκδοση 4,67 μέτρα. Για τον λόγο αυτό στο πίσω μέρος το ευρωπαϊκό είναι σαν κουτί.

Global edition

IMG_0264.jpeg


European one

IMG_0263.jpeg
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 970 μηνύματα.
Δεν είναι το ίδιο στο πίσω μέρος. Το ευρωπαϊκό μοντέλο έχει μήκος 4.51 μέτρα ενώ η παγκόσμια έκδοση 4,67 μέτρα. Για τον λόγο αυτό στο πίσω μέρος το ευρωπαϊκό είναι σαν κουτί.

Global edition

View attachment 119714

European one

View attachment 119715
Ισχυει πολυ "αποτομα" κλεινει το ευρωπαικο
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Ισχυει πολυ "αποτομα" κλεινει το ευρωπαικο

Προσωπικά θεωρώ την παγκόσμια έκδοση ένα από τα καλύτερα SUV εκεί έξω και είναι πραγματικά άσχημο που δεν την έφεραν στην Ευρώπη καθώς είναι downgrade.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,853 μηνύματα.
21220-katanalosiyaris-Yaris_anoigma.jpg

IMG_7667.jpg

Εντυπωσιακό το Yaris. 4 l/100km κατάλωση με ανοιχτό το κλιματιστικό και τα μισά χιλιόμετρα γεμάτο με βαλίτσες μέσα και άλλα 2 άτομα μέσα. Αdaptive Cruise Control με σύστημα διατήρησης λωρίδας πολύ καλύτερο από Tesla. Του Tesla είναι απαράδεκτα απότομο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top