Aγορά Αυτοκινήτου

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Λοιπόν , τελικά εμφάνισε ξανά το πρόβλημα (Engine Fault) με κόκκινα γράμματα. Μετά απο 2 μέρες δεν έπαιρνε μπροστά. Κατάλαβα οτι παίζει να υπάρχει πρόβλημα μπαταρίας. Τελικά συνενοηθηκα με εναν άνθρωπο στη γειτονιά μου πέρασε την μέτρησε τη βρήκε ... 1.5 Volt. Μου λέει όπως εισαι έλα απο το συνεργείο να την αλλάξουμε.

Μόλις άλλαξε εξαφανίστηκε και η ένδειξη και απο τότε δεν εμφανίσθηκε ξανά. Μέχρι τωρα δεν έχω δηλαδη θέμα καταλύτη. Την βρήκα μόνος μου την λύση. Κανείς δεν βοήθησε ουτε απο την όπελ. Δεν ήξεραν το αμάξι πηγαινε για καταλύτη. Τσάμπα απο οτι φαίνεται ως τώρα.

Και αυτο ακριβώς ειναι το σημείο που ξεχωρίζει τον καλό επαγγελματία... απο τον τυπολάτρη επαγγελματία.
Εγω το ήξερα οτι δεν δικαιολογειται ο καταλύτης σε τόσο νέο αμάξι... ο δε @akikos ελεγε ως συνηθως τα δικά του.

Να πληρώνουμε τους τεχνικους των αντιπροσωπειων γιατι ειναι καλοί κτλ. και να μη τσιγκουνευτώ 50 ευρω περισσότερο κτλπ

Και που το ξερω εγω οτι ειναι καλοί; καλοί μπορει να είναι αλλα το πρόβλημα δεν το βρήκαν.

Κάπως έτσι κερδίζεις και φτιάχνεις πελατολόγειο εγω πχ αν ήμουν μηχανικος αυτο θα το ειχα ηδη σημειώσει και αν ερχόταν κανενας με αυτο το πρόβλημα θα του έλεγα "Προσεξε η μπαταρια μπορει να επηρεάσει συνολικά την αποδοση του αυτοκινητου και να σ βγαζει το διαγνωστικο χαμηλη αποδοση καταλύτη".

Άσε να το δούμε. Μη βιαστείς να τον αλλάξεις γιατι τσάμπα θα δώσεις ενα 500αρικο. Καμιά φορά στις αντιπροσωπείες σου λένε μαλακίες.
 

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Λοιπόν , τελικά εμφάνισε ξανά το πρόβλημα (Engine Fault) με κόκκινα γράμματα. Μετά απο 2 μέρες δεν έπαιρνε μπροστά. Κατάλαβα οτι παίζει να υπάρχει πρόβλημα μπαταρίας. Τελικά συνενοηθηκα με εναν άνθρωπο στη γειτονιά μου πέρασε την μέτρησε τη βρήκε ... 1.5 Volt. Μου λέει όπως εισαι έλα απο το συνεργείο να την αλλάξουμε.

Μόλις άλλαξε εξαφανίστηκε και η ένδειξη και απο τότε δεν εμφανίσθηκε ξανά. Μέχρι τωρα δεν έχω δηλαδη θέμα καταλύτη. Την βρήκα μόνος μου την λύση. Κανείς δεν βοήθησε ουτε απο την όπελ. Δεν ήξεραν το αμάξι πηγαινε για καταλύτη. Τσάμπα απο οτι φαίνεται ως τώρα.

Και αυτο ακριβώς ειναι το σημείο που ξεχωρίζει τον καλό επαγγελματία... απο τον τυπολάτρη επαγγελματία.
Εγω το ήξερα οτι δεν δικαιολογειται ο καταλύτης σε τόσο νέο αμάξι... ο δε @akikos ελεγε ως συνηθως τα δικά του.

Να πληρώνουμε τους τεχνικους των αντιπροσωπειων γιατι ειναι καλοί κτλ. και να μη τσιγκουνευτώ 50 ευρω περισσότερο κτλπ

Και που το ξερω εγω οτι ειναι καλοί; καλοί μπορει να είναι αλλα το πρόβλημα δεν το βρήκαν.

Κάπως έτσι κερδίζεις και φτιάχνεις πελατολόγειο εγω πχ αν ήμουν μηχανικος αυτο θα το ειχα ηδη σημειώσει και αν ερχόταν κανενας με αυτο το πρόβλημα θα του έλεγα "Προσεξε η μπαταρια μπορει να επηρεάσει συνολικά την αποδοση του αυτοκινητου και να σ βγαζει το διαγνωστικο χαμηλη αποδοση καταλύτη".

Άσε να το δούμε. Μη βιαστείς να τον αλλάξεις γιατι τσάμπα θα δώσεις ενα 500αρικο. Καμιά φορά στις αντιπροσωπείες σου λένε μαλακίες.
Στα σύγχρονα αυτοκίνητα η προβληματική τάση στο ηλεκτρονικό κύκλωμα επιδρά στους αισθητήρες όπως η υποξία στον ανθρώπινο εγκέφαλο. Τα παλαιότερα είχαν το πολύ τίμιο "δουλεύει ή δε δουλεύει".

Από εκεί και πέρα είναι εντελώς διαστροφικό το ότι κουμπώσαν διαγνωστικό πάνω στο αυτοκίνητό σου και δεν είδαν πως η τάση είναι τόσο χαμηλή και πως ουσιαστικά δεν φορτίζει η μπαταρία σου.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Στα σύγχρονα αυτοκίνητα η προβληματική τάση στο ηλεκτρονικό κύκλωμα επιδρά στους αισθητήρες όπως η υποξία στον ανθρώπινο εγκέφαλο. Τα παλαιότερα είχαν το πολύ τίμιο "δουλεύει ή δε δουλεύει".

Από εκεί και πέρα είναι εντελώς διαστροφικό το ότι κουμπώσαν διαγνωστικό πάνω στο αυτοκίνητό σου και δεν είδαν πως η τάση είναι τόσο χαμηλή και πως ουσιαστικά δεν φορτίζει η μπαταρία σου.

Τι τους νοιάζει ; πολύ πολύ θα μου αλλαζαν και μια μπαταρία μετά.

"Κυριε εκτός απο τον καταλυτη ειχε και θέμα η μπαταρία σας, περάστε παρακαλώ απο το ταμείο"

500 ο καταλυτης και 150 η μπαταρια (ειναι και βασιλική γαρ απο την αντιπροσωπεία) 650 κυριε μου.

Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ ( η γραμματέας που κοβει τις αποδειξεις ) θα μου την ειχανε φορέσει βασιλικά στον γκώλο τη δουλειά.

Ενω τωρα με 95 ευρουλάκια εκανα τη δουλειά μ και βρηκα το προβλημα (ελπιζω να μην υποτροπιάσει σε καταλυτη)

ΑΛΛΑ και σε καταλυτη να υποτροπιάσει θα ψάξω να βρω το ανταλλακτικο και θα το πάω σε εναν μάστορα και θα του πώ βάλτο... ποσο θέλεις για την εργασία σου.

Η ΕΠΟΧΗ που οι μαλάκες (ΕΜΕΙΣ δηλαδή) πληρώναμε αλόγιστα και άκριτα στα συνεργεια έχει περάσει. Ο κοσμος πλεον δεν ειναι μαλάκας... τα λεφτά τα βγάζει δυσκολα (ειδικά οι έντιμοι άνθρωποι αυτης της κοινωνιας ) και άρα τα υπολογίζει. Δεν είμαστε χάπατα.


Στα κεντρικά μην δοκιμάσετε να πάρετε.... έχουν κάτι γραμματεις εκεί , που απλά αναπαράγουν τη κασέτα. Ουτε ραντεβού θα σας κλείσουν "εεε εμεις δεν μπορουμε να παρέμβουμε αλλα καταλαβαίνουμε την περιπτωση σας"

την καταλαβαινουν ναι.... τεσπα ειπα 2-3 πραγματα τις προαλλες εκει στην γραμματεα να τα μεταφέρει στους υπευθυνους ουτε που συγκινηθηκε κανεις να πάρει ένα τηλέφωνο.

Η πιο ωραια ατάκα ηταν "Να ξέρετε αγαπητη κυρια της λέω... πως μπορει η ΟΠΕΛ να ειναι ΚΟΛΟΣΣΟΣ... και να μην καταδέχεται να πιαστεί με το θέμα ενος πελάτη έστω με την συμβολική κλήση ενος προϊσταμενου απο τα γραφεία σας....αλλα έχουμε και εμεις ως πελάτες και καταναλωτές δικαιώματα. Κάποια εκ των οποίων μπορεί να διεκδικηθούν και νομικά γιατι οταν εσεις μου πουλάτε ενα καινουργιο αυτοκίνητο και βγαζει τέτοιες ζημιές στην 4,5 ετία οι οποιες δεν δικαιολογούντο έχω το δικαιωμα να προσφύγω ακομη και δικαστικα εναντιον της εταιρείας σας, τι εχετε να μου πειτε για αυτο καλή μου κυρια ;;;; "

"Μα οχι τι λέτε... εμεις θέλουμε να ειστε ικανοποιημένος " μπλα μπλα μπλα... κασέτες.


Ελπίζω τουλάχιστον το προβλημα να λύθηκε. Είδωμεν.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,853 μηνύματα.
Λοιπόν , τελικά εμφάνισε ξανά το πρόβλημα (Engine Fault) με κόκκινα γράμματα. Μετά απο 2 μέρες δεν έπαιρνε μπροστά. Κατάλαβα οτι παίζει να υπάρχει πρόβλημα μπαταρίας. Τελικά συνενοηθηκα με εναν άνθρωπο στη γειτονιά μου πέρασε την μέτρησε τη βρήκε ... 1.5 Volt. Μου λέει όπως εισαι έλα απο το συνεργείο να την αλλάξουμε.

Μόλις άλλαξε εξαφανίστηκε και η ένδειξη και απο τότε δεν εμφανίσθηκε ξανά. Μέχρι τωρα δεν έχω δηλαδη θέμα καταλύτη. Την βρήκα μόνος μου την λύση. Κανείς δεν βοήθησε ουτε απο την όπελ. Δεν ήξεραν το αμάξι πηγαινε για καταλύτη. Τσάμπα απο οτι φαίνεται ως τώρα.

Και αυτο ακριβώς ειναι το σημείο που ξεχωρίζει τον καλό επαγγελματία... απο τον τυπολάτρη επαγγελματία.
Εγω το ήξερα οτι δεν δικαιολογειται ο καταλύτης σε τόσο νέο αμάξι... ο δε @akikos ελεγε ως συνηθως τα δικά του.

Να πληρώνουμε τους τεχνικους των αντιπροσωπειων γιατι ειναι καλοί κτλ. και να μη τσιγκουνευτώ 50 ευρω περισσότερο κτλπ

Και που το ξερω εγω οτι ειναι καλοί; καλοί μπορει να είναι αλλα το πρόβλημα δεν το βρήκαν.

Κάπως έτσι κερδίζεις και φτιάχνεις πελατολόγειο εγω πχ αν ήμουν μηχανικος αυτο θα το ειχα ηδη σημειώσει και αν ερχόταν κανενας με αυτο το πρόβλημα θα του έλεγα "Προσεξε η μπαταρια μπορει να επηρεάσει συνολικά την αποδοση του αυτοκινητου και να σ βγαζει το διαγνωστικο χαμηλη αποδοση καταλύτη".

Άσε να το δούμε. Μη βιαστείς να τον αλλάξεις γιατι τσάμπα θα δώσεις ενα 500αρικο. Καμιά φορά στις αντιπροσωπείες σου λένε μαλακίες.
Δεν σου είπα να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία αλλά σε ένα μηχανικό που εμπιστεύεσαι και να τον ακολουθάς τυφλά. Δυστυχώς η αντιπροσωπεία της Opel είναι τόσο για κλάματα που και λεφτά να θες να τους δώσεις πρέπει να τους κυνηγάς.

Βγάζοντας τη μπαταρία σου έγινε reset στο διαγωνστικό και έσβησαν όλα τα σφάλματα. Αν δεν ξαναναψει καλώς αν ξαναναψει αλλαξε αυτό που γραφει το διαγνωστικό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Δεν σου είπα να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία αλλά σε ένα μηχανικό που εμπιστεύεσαι και να τον ακολουθάς τυφλά. Δυστυχώς η αντιπροσωπεία της Opel είναι τόσο για κλάματα που και λεφτά να θες να τους δώσεις πρέπει να τους κυνηγάς.

Βγάζοντας τη μπαταρία σου έγινε reset στο διαγωνστικό και έσβησαν όλα τα σφάλματα. Αν δεν ξαναναψει καλώς αν ξαναναψει αλλαξε αυτό που γραφει το δαιγνωστικό.

Πιστεύεις ότι τα Honda αξίζουν σαν αυτοκίνητα ή όχι?? Το Civic έφτασε τα 40.000€ και μου φαίνεται κάπως υπερβολικά ακριβό.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,853 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Πιστεύεις ότι τα Honda αξίζουν σαν αυτοκίνητα ή όχι?? Το Civic έφτασε τα 40.000€ και μου φαίνεται κάπως υπερβολικά ακριβό.

Φώτη ο μόνος τρόπος να δεις τι αξίζει και τι όχι ειναι να παρεις ένα αυτοκίνητο και να το εχεις υπο την επιβλεψή σου.

Εμενα αν με ρωτησεις για αυτο έχω να σου πώ.... πχ ο καταλυτης βγαινει δύσκολα αυτο εχει κόστος καθως ο άλλος πρεέπει να στον βγάλει ολοκληρο για να σ πει αν έχει κάποιο θεμα.

ΑΛΛΑ εχει το πλεονεκτημα οτι δεν μπορουν να στον κλέψουν ευκολα. Μετα ο Ιμάντας χρονισμού. Η καδένα δεν αλλάζει και κάποια αυτοκινητα έχουν καδένες πάνω.

Γενικά έτσι στο άσχετο να διαβαζεις μονο τα τενικά φυλλάδια του κατασκευαστη και να βλέπεις και το Μάρκετιν δεν θα βγάλεις ακρη.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,853 μηνύματα.
Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη το Α εξάμηνο του έτους. Οι Volkswagen και Toyota στις πρώτες θέσεις ενώ η Tesla έκανε νέο ρεκόρ. Το περίεργο είναι ότι η Honda βρέθηκε στην τελευταία θέση της ευρωπαϊκής αγοράς καθώς πούλησε μόλις 30.000 οχήματα τους πρώτους έξι μήνες του έτους εν αντίθεση με τις ΗΠΑ όπου βρέθηκε στην 4η θέση με 627.000 οχήματα. Βλέπουμε δηλαδή εξαφάνιση της Honda στην Ευρώπη ενώ στην Αμερική πάει εξαιρετικά.

IMG_0515.png
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
To Kία είναι καλό αλλά με τέτοια τιμή παίρνεις Tesla.
To οποιο τεσλα θα ειναι χειροτερο. Ειναι το ονομα λιγο προβλημα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Aυτό που θα έχει καλές πωλήσεις στην Ελλάδα είναι αυτό:
https://www.volvocars.com/gr/cars/ex30-electric/
To κερατο μου δεν μου αρεσουν τα suv καθολου.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
To οποιο τεσλα θα ειναι χειροτερο. Ειναι το ονομα λιγο προβλημα.

Τα Kia αλλά και τα Hyundai είναι πλέον το ίδιο αξιόπιστα με τα ιαπωνικά σύμφωνα με τις έρευνες που γίνεται σε UK και USA και πραγματικά μπράβο στους Κορεατες. Μάλιστα η Kia φέτος αναμένεται να κάνει ρεκόρ παγκόσμιων πωλήσεων καθώς έχει σαν στόχο να πουλήσει 3,2 εκατομμύρια οχήματα. Εντύπωση μου κάνει όπως είπα και πάνω το γεγονός ότι η Honda στην Ευρώπη είναι τελευταία σε πωλήσεις, πραγματικά δεν ξέρω γιατί η Honda απέτυχε σε αυτήν την Ήπειρο.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,853 μηνύματα.
To οποιο τεσλα θα ειναι χειροτερο. Ειναι το ονομα λιγο προβλημα.
Φαίνεται καλύτερο το KIA εκτός αν στις βασικές εκδόσεις λείπουν πράγματα. Το βλέπω και στο yaris που ούτε κουμπάκι αντί για κλειδί, ούτε ασύρματο car play που διαφημιζουν δεν εχει αν δεν στάξεις >25000. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την ποιότητα του Tesla. Είναι γεμάτο ανακυκλώσιμα υλικά και η λαμαρίνα είναι πολύ λεπτή με προβλήματα στη σύνδεση των υλικών αλλά στα 30.000 - 35000 ο ανταγωνισμός προσφέρει πλαστικούρες.

Τα Kia αλλά και τα Hyundai είναι πλέον το ίδιο αξιόπιστα με τα ιαπωνικά σύμφωνα με τις έρευνες που γίνεται σε UK και USA και πραγματικά μπράβο στους Κορεατες. Μάλιστα η Kia φέτος αναμένεται να κάνει ρεκόρ παγκόσμιων πωλήσεων καθώς έχει σαν στόχο να πουλήσει 3,2 εκατομμύρια οχήματα. Εντύπωση μου κάνει όπως είπα και πάνω το γεγονός ότι η Honda στην Ευρώπη είναι τελευταία σε πωλήσεις, πραγματικά δεν ξέρω γιατί η Honda απέτυχε σε αυτήν την Ήπειρο.

Εκεί που με χαλάει το Kia είναι το μπουκωμένο εσωτερικό.


Αντίθετα η Volvo πλησιάζει παραπάνω στη λογική του Tesla και επειδή είναι πιο compact και πιο φθηνό από το model y στην Ευρώπη θα πουλήσει αρκετά.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Φαίνεται καλύτερο το KIA εκτός αν στις βασική έκδοση λείπουν πράγματα. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την ποιότητα του Tesla. Είναι γεμάτο ανακυκλώσιμα υλικά και η λαμαρίνα είναι πολύ λεπτή με προβλήματα στη σύνδεση των υλικών αλλά στα 30.000 - 35000 ο ανταγωνισμός προσφέρει πλαστικούρες.



Εκεί που με χαλάει το Kia είναι το μπουκωμένο εσωτερικό.


Αντίθετα η Volvo πλησιάζει παραπάνω στη λογική του Tesla και επειδή είναι πιο compact και πιο φθηνό από το model y στην Ευρώπη θα πουλήσει αρκετά.

Και τα Volvo ωραία και ποιοτικά αυτοκίνητα αν και δεν μου αρέσει η minimal λογική τύπου Tesla.

Ερώτηση, γιατί πιστεύεις ότι η Honda αποφευχθεί στην Ευρώπη με αποτέλεσμα να είναι τελευταία σε πωλήσεις;; Φταίνε οι υψηλές τιμές ή κάτι άλλο;;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Μια εργασία που έκανα πάνω στην αυτοκινητοβιομηχανία ώστε να δούμε ποιες είναι οι μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου αυτού.

Αρχικά βλέπουμε ότι βάση εσόδων για το 2022 οι μεγαλύτερες εταιρείες ήταν ο όμιλος Volkswagen και η Toyota.

IMG_0525.png


Σε ότι αφορά τα κέρδη η BMW πέτυχε υψηλά ποσοστά κέρδους δίνοντας την πρώτη θέση, η Toyota έρχεται δεύτερη με μικρή διαφορά.

IMG_0526.png


Όσο αφορά τις πωλήσεις ανα όμιλο η Toyota βγήκε για ακόμη μια φορά πρώτη καθώς πούλησε 10,5 εκατομμύρια οχήματα. Στόχος για φέτος είναι να φτάσει τα 11 εκατομμύρια.

IMG_0527.png


Όσο αφορά τα Brand η Toyota είναι απόλυτα κυρίαρχη καθώς πούλησε 8,7 εκατομμύρια μονάδες ενώ η δεύτερη Volkswagen πούλησε τα μισά οχήματα. Μεγάλη πτώση για την Honda που είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 27% ενώ η Nissan επίσης έχασε 20% από τις πωλήσεις της.

IMG_0528.png


Στην Ευρώπη πρώτη η Volkswagen και δεύτερη η Toyota. Η Kia έκανε ρεκόρ πωλήσεων ανεβαίνοντας στην 8η θέση.

IMG_0529.png


Στις ΗΠΑ η Toyota βρέθηκε στην πρώτη θέση ενώ οι Ford και Chevrolet βρέθηκαν στην 2η και 3η θέση αντίστοιχα. Η Honda γνώρισε βουτιά 33% στην Αμερικανική αγορά.

IMG_0530.png



Ελπίζω να βρήκατε τις πληροφορίες ενδιαφέρουσες.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Νέο Honda Accord. Πως σας φαίνεται σαν αυτοκίνητο;;

IMG_0513.jpeg
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,828 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,828 μηνύματα.
Όντως είναι πολύ κοντά σχεδιαστικά τα δυο αυτοκίνητα, κρίμα που δεν θα έρθει στην Ευρώπη το Accord καθώς είναι κόσμημα.
Ο πατέρας μου σκεφτόταν παλιά να αγοράσει το accord που κόστιζε κοντά 30.000€ αλλά μετά έπεσε η οικονομική κρίση και πήραμε πιο οικονομικό honda
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,332 μηνύματα.
Γενικά η Honda απέτυχε στην Ευρώπη στο τομέα των αυτοκινήτων δυστυχώς. Πλέον είναι στην τελευταία θέση βάση πωλήσεων ενώ η πτώση της συνεχίζεται και φέτος. Το ακριβός κόστος σε συνδυασμό με την μηδενική διαφήμιση οδήγησαν στην εξαφάνιση της από την γηραιά ήπειρο.

Και το Civic είναι ωραίο πάντως.

IMG_0534.png
[/QUOTE]
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ο πατέρας μου σκεφτόταν παλιά να αγοράσει το accord που κόστιζε κοντά 30.000€ αλλά μετά έπεσε η οικονομική κρίση και πήραμε πιο οικονομικό honda
Ο πατέρας μου σκεφτόταν παλιά να αγοράσει το accord που κόστιζε κοντά 30.000€ αλλά μετά έπεσε η οικονομική κρίση και πήραμε πιο οικονομικό honda
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top