Aγορά Αυτοκινήτου

dum dum boy

Περιβόητο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.278 μηνύματα.
το μόνο Yaris που ηταν αξιοπιστο ηταν το πρωτο που βγηκε.

τα επομενα απλα υπερτερουν λιγο του ανταγωνισμου, ο οποιος σε θεματα αξιοπιστιας ειναι πλεον πατος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

1760729157780.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 33.209 μηνύματα.
το μόνο Yaris που ηταν αξιοπιστο ηταν το πρωτο που βγηκε.

τα επομενα απλα υπερτερουν λιγο του ανταγωνισμου, ο οποιος σε θεματα αξιοπιστιας ειναι πλεον πατος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

View attachment 153853
To κειμενο δεν λεει οτι δεν ειναι καλο.Λεει οτι θεωρειται απο τα πιο αξιοπιστα της κατηγοριας του απλα δεν ειναι ο ''θρυλος'' που ηταν το πρωτο.
Εχω το ολοκαινουργιο προς το παρων ειναι ρολοι

Στο μεταξυ ειναι ενα ποστ απο ενα φορουμ.Δεν μου λεει κατι ,,δενε χεις καν πηγη ποιο φορουμ ειναι και ποιος τα λεει αυτα.Και εγω εδω λεω οτι ειναι το καλυτερο εβερ.Ειμαι αξιοπιση πηγη;
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.287 μηνύματα.
To κειμενο δεν λεει οτι δεν ειναι καλο.Λεει οτι θεωρειται απο τα πιο αξιοπιστα της κατηγοριας του απλα δεν ειναι ο ''θρυλος'' που ηταν το πρωτο.
Εχω το ολοκαινουργιο προς το παρων ειναι ρολοι

Στο μεταξυ ειναι ενα ποστ απο ενα φορουμ.Δεν μου λεει κατι ,,δενε χεις καν πηγη ποιο φορουμ ειναι και ποιος τα λεει αυτα.Και εγω εδω λεω οτι ειναι το καλυτερο εβερ.Ειμαι αξιοπιση πηγη;

Από Chat GPT είναι η απάντηση, δηλαδή σίγουρα όχι αξιόπιστη.

Πάντως και εμείς στην οικογένεια 2 Toyota έχουμε και δεν τα αλλάζουμε με τίποτα.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 34.706 μηνύματα.
Κι εμένα το επόμενο αυτοκίνητο Toyota Yaris θα είναι , μεταχειρισμένο βέβαια. Δεν αξίζει καινούργιο για οδήγηση μέσα στην Αθήνα.
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 26.938 μηνύματα.
Κι εμένα το επόμενο αυτοκίνητο Toyota Yaris θα είναι , μεταχειρισμένο βέβαια. Δεν αξίζει καινούργιο για οδήγηση μέσα στην Αθήνα.

Γενικά δεν αξίζει αμάξι για οδήγηση μέσα στην Αθήνα εγώ στο μέλλον θα παρω σκουτερ αλλά θέλει προσοχη.

Απορώ με κάτι ψώνια π κυκλοφορανε τα BMW X6 μέσα στην Αθήνα.
 

dum dum boy

Περιβόητο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.278 μηνύματα.
@Πουπουλίνα εχω οδηγησει αρκετα χρονια το Yaris 2 (του 2006). ειχε θεματακια. εκαψε την οθονη ενδειξεων στο ταμπλο. εμεινε απο μιζα. εκαιγε λαδια σαν τρελο. και απο οδικη συμπεριφορα στην εθνικη πολυ κακο. βαρκα γυαλο.

αυτο μ αρεσει αρκετά. τα μπροστα στρογγυλα φαναρια, και γενικα οι καμπυλες του ειναι αρκετα ρετρο, μια χαρα.

nissan juke.

να είναι αξιοπιστο αραγε; :morning1:


818.png

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

απο nissan μ αρεσει και το note. και στα θετικα οτι εχω συνεργειο της nissan πολυ κοντα στο σπιτι μου. :morning1:
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 26.938 μηνύματα.
@Πουπουλίνα εχω οδηγησει αρκετα χρονια το Yaris 2 (του 2006). ειχε θεματακια. εκαψε την οθονη ενδειξεων στο ταμπλο. εμεινε απο μιζα. εκαιγε λαδια σαν τρελο. και απο οδικη συμπεριφορα στην εθνικη πολυ κακο. βαρκα γυαλο.

αυτο μ αρεσει αρκετά. τα μπροστα στρογγυλα φαναρια, και γενικα οι καμπυλες του ειναι αρκετα ρετρο, μια χαρα.

nissan juke.

να είναι αξιοπιστο αραγε; :morning1:


View attachment 153858
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

απο nissan μ αρεσει και το note. και στα θετικα οτι εχω συνεργειο της nissan πολυ κοντα στο σπιτι μου. :morning1:

Σαν βάτραχος είναι τα juke.

Αλλά άσχετα απο αυτο φυσικά κ καίνε λάδια όταν είναι ολόκληρες καροτσες κ έχουν ένα τρικιλυνδρο κινητήρα των 1000 κυβικών.

Επειδή ο κόσμος δε ξερει που να εστιάσει ; κ εστιάζει στο design. Χεστηκαμε για το design αμα ειναι να καιει ένα λίτρο λάδι στα 1000 χλμ.

Τσέκαρε αυτό το μοντέλο τι προβληματα εχει βγάλει από τα φόρουμ κ μετα αποφάσισε. Εκτός κ αν έχεις λεφτά για πεταμα. Εγώ όχι.
 

dum dum boy

Περιβόητο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.278 μηνύματα.
Σαν βάτραχος είναι τα juke.

Αλλά άσχετα απο αυτο φυσικά κ καίνε λάδια όταν είναι ολόκληρες καροτσες κ έχουν ένα τρικιλυνδρο κινητήρα των 1000 κυβικών.

Επειδή ο κόσμος δε ξερει που να εστιάσει ; κ εστιάζει στο design. Χεστηκαμε για το design αμα ειναι να καιει ένα λίτρο λάδι στα 1000 χλμ.

Τσέκαρε αυτό το μοντέλο τι προβληματα εχει βγάλει από τα φόρουμ κ μετα αποφάσισε. Εκτός κ αν έχεις λεφτά για πεταμα. Εγώ όχι.

το juke μου θυμιζει το vw beetle γι αυτο μ αρεσει. οντως σαν βατραχος ειναι.

ολα τα αμαξια πλεον καινε λαδια πολλα. πονεμενη ιστορια. τα εχουμε ξαναπει.
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 26.938 μηνύματα.
το juke μου θυμιζει το vw beetle γι αυτο μ αρεσει. οντως σαν βατραχος ειναι.

ολα τα αμαξια πλεον καινε λαδια πολλα. πονεμενη ιστορια. τα εχουμε ξαναπει.


Δε διαφωνώ... Για αυτό αν κάποιος δεν τα έχει δεν παει να αγοράσει αμάξια των 20-30 χιλιάδων ευρω ενώ έχει απλά έναν μισθό 1500 ευρώ το μήνα...

Εμενα μετά την επισκευή καίει περιπου 200-250 ml ανά 1000 χλμ αυτό είναι ας πουμε μια ανεκτή κατανάλωση.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.287 μηνύματα.
@Πουπουλίνα εχω οδηγησει αρκετα χρονια το Yaris 2 (του 2006). ειχε θεματακια. εκαψε την οθονη ενδειξεων στο ταμπλο. εμεινε απο μιζα. εκαιγε λαδια σαν τρελο. και απο οδικη συμπεριφορα στην εθνικη πολυ κακο. βαρκα γυαλο.

αυτο μ αρεσει αρκετά. τα μπροστα στρογγυλα φαναρια, και γενικα οι καμπυλες του ειναι αρκετα ρετρο, μια χαρα.

nissan juke.

να είναι αξιοπιστο αραγε; :morning1:


View attachment 153858
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

απο nissan μ αρεσει και το note. και στα θετικα οτι εχω συνεργειο της nissan πολυ κοντα στο σπιτι μου. :morning1:

Δυστυχώς τα Nissan δεν είναι καθόλου αξιόπιστα πλέον, καθώς εδώ και 2 δεκαετίες συνεργάζεται με τη Γαλλική Renault. Μάλιστα στις ΗΠΑ είχε γίνει χαμός με τα CVT transmission, με αποτελέσματα η εταιρεία να κάνει εκατομμύρια ανακλήσεις ώστε να διορθώσει το πρόβλημα. Επίσης, η Nissan τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα με αποτέλεσμα να κάνει περικοπές σε όλους τους κλάδους, γεγονός που ρίχνει ακόμα περισσότερο την ποιότητα των αυτοκινήτων της. Προσωπικά δεν το θεωρώ έξυπνη κίνηση να αγοράσεις Nissan αυτήν την περίοδο, πολύ καλύτερα τα Toyota, Kia, Honda, ή Ford, σε μεταχειρισμένα. Είναι κρίμα να σκάσεις τόσα χρήματα (το αυτοκίνητο είναι επένδυση βασικά) και να το τρέχεις στο συνεργείο συνέχεια.

Δες αυτά εδώ.






IMG_4760.png

 

dum dum boy

Περιβόητο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.278 μηνύματα.
Δε διαφωνώ... Για αυτό αν κάποιος δεν τα έχει δεν παει να αγοράσει αμάξια των 20-30 χιλιάδων ευρω ενώ έχει απλά έναν μισθό 1500 ευρώ το μήνα...

Εμενα μετά την επισκευή καίει περιπου 200-250 ml ανά 1000 χλμ αυτό είναι ας πουμε μια ανεκτή κατανάλωση.

2-2,5 λιτρα σε καθε αλλαγη, στα 10.000 χλμ περιπου (λογικα βαζεις συνθετικα).

ενταξει, δεν ειναι παρα πολυ. τοσα βαζω και εγω σε ενα αγροτικο που εχω του 1991. :hehe:
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 26.938 μηνύματα.
2-2,5 λιτρα σε καθε αλλαγη, στα 10.000 χλμ περιπου (λογικα βαζεις συνθετικα).

ενταξει, δεν ειναι παρα πολυ. τοσα βαζω και εγω σε ενα αγροτικο που εχω του 1991. :hehe:

Στα 5000 αλλάζω.

Συμφωνα με την Αντιπροσωπεια απλά το ειχα παει σε άλλο συνεργείο να μ βάλουν λάδια τα δικά του τα 5 30 και το χάλασα.

Εντάξει δε θα ασχοληθώ άλλο με τους χαζους της OPEL απλά δε θα με ξ@ναδουν ποτε μέχρι να γερασω. Ειδικά σε αγορά Καινουργιου αμαξιου από αυτους.

Ξέρω χεστηκαν αλλά χεστηκα κ εγώ.

Εδω ρε συ γράφουν σαν νορμαλ κατανάλωση λαδιου τα 700 ml ανά 1000 χλμ το χετε διαβάσει το βιβλίο του αυτοκινήτου ; ζητήστε το.... Και ρωτήστε τον εμπορα τον μαρκετιστα εκεί με τη γραβάτα που είναι με το κομπιουτεράκι ανά χείρας να κάνει τους υπολογισμους των δόσεων να σας πει γιατί.

Κατά 99% θα σας παραπεμψει στο συνεργείο κ εκεί θα σας πουνε μαλακιες. Ως συνήθως.

Οι αντιπροσωπείες δεν σ δίνουν καμια εγγυηση... Την πληρώνεις κάθε φορά που πας στο συνεργείο τους. Για μια αλλαγη λαδιών θες 100 ευρώ την ίδια στιγμή που σε άλλο συνεργείο θέλεις 50.

Και τι είναι;;;; ανεβάζεις το αμάξι ξεαφιγγεις το φίλτρο χυνεις τα λάδια... Βάζεις καινουργιο φίλτρο και τα καινουργια λάδια στο αμάξι. Αυτό τίποτε άλλο. 100-150 ευρώ.

Για να έχεις την εγγυηση..... Άρα κάθε φορά για 3 χρόνια πληρωνεις ένα 100αρι παραπανω. Βέβαια αν τυχει κάτι είσαι καλυμμένος αν όμως δεν τυχει έδωσες τσαμπα ένα κάρο λεφτά.

Μη μιλήσουμε για τον ιμάντα.... Εκεί θες 600 ευρώ να τον αλλάξεις... Ενώ κανονικά είναι 300 το πολυ.
 

dum dum boy

Περιβόητο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.278 μηνύματα.
Στα 5000 αλλάζω.

Συμφωνα με την Αντιπροσωπεια απλά το ειχα παει σε άλλο συνεργείο να μ βάλουν λάδια τα δικά του τα 5 30 και το χάλασα.

Εντάξει δε θα ασχοληθώ άλλο με τους χαζους της OPEL απλά δε θα με ξ@ναδουν ποτε μέχρι να γερασω. Ειδικά σε αγορά Καινουργιου αμαξιου από αυτους.

Ξέρω χεστηκαν αλλά χεστηκα κ εγώ.

Εδω ρε συ γράφουν σαν νορμαλ κατανάλωση λαδιου τα 700 ml ανά 1000 χλμ το χετε διαβάσει το βιβλίο του αυτοκινήτου ; ζητήστε το.... Και ρωτήστε τον εμπορα τον μαρκετιστα εκεί με τη γραβάτα που είναι με το κομπιουτεράκι ανά χείρας να κάνει τους υπολογισμους των δόσεων να σας πει γιατί.

Κατά 99% θα σας παραπεμψει στο συνεργείο κ εκεί θα σας πουνε μαλακιες. Ως συνήθως.

Οι αντιπροσωπείες δεν σ δίνουν καμια εγγυηση... Την πληρώνεις κάθε φορά που πας στο συνεργείο τους. Για μια Λαγκάρντ λαδιών θες 100 ευρώ την ίδια στιγμή που σε άλλο συνεργείο θέλεις 50.

Και τι είναι;;;; ανεβάζεις το αμάξι ξεαφιγγεις το φίλτρο χυνεις τα λάδια... Βάζεις καινουργιο φίλτρο και τα καινουργια λάδια στο αμάξι. Αυτό τίποτε άλλο. 100-150 ευρώ.

Για να έχεις την εγγυηση..... Άρα κάθε φορά για 3 χρόνια πληρωνεις ένα 100αρι παραπανω. Βέβαια αν τυχει κάτι είσαι καλυμμένος αν όμως δεν τυχει έδωσες τσαμπα ένα κάρο λεφτά.

τα 5w-30 παιρνει; αυτα ειναι συνθετικα και μπορεις να τα αλλαζεις καθε 10.000

τεσπα. ψαξε αρθρα στο ιντερνετ να δεις πως η στροφη σε πιο φθηνα μεταλλα (κυριως αλουμινιο), σε μπλοκ κινητηρα, πιστονια κλπ, εχουν κανει πλεον τα αμαξια λαδιερες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Δυστυχώς τα Nissan δεν είναι καθόλου αξιόπιστα πλέον, καθώς εδώ και 2 δεκαετίες συνεργάζεται με τη Γαλλική Renault. Μάλιστα στις ΗΠΑ είχε γίνει χαμός με τα CVT transmission, με αποτελέσματα η εταιρεία να κάνει εκατομμύρια ανακλήσεις ώστε να διορθώσει το πρόβλημα. Επίσης, η Nissan τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα με αποτέλεσμα να κάνει περικοπές σε όλους τους κλάδους, γεγονός που ρίχνει ακόμα περισσότερο την ποιότητα των αυτοκινήτων της. Προσωπικά δεν το θεωρώ έξυπνη κίνηση να αγοράσεις Nissan αυτήν την περίοδο, πολύ καλύτερα τα Toyota, Kia, Honda, ή Ford, σε μεταχειρισμένα. Είναι κρίμα να σκάσεις τόσα χρήματα (το αυτοκίνητο είναι επένδυση βασικά) και να το τρέχεις στο συνεργείο συνέχεια.

Δες αυτά εδώ.






View attachment 153859

πληρωμενα αρθρα και ερευνες. δεν τα πολυπιστευω. πιο κατω σε αξιοπιστια η vw απο την alfa romeo; τεσπα.

παντως, ναι, τα ιαπωνικα, ακομα κρατανε τα σκήπτρα.

μ αρεσει και το toyota auris/corrola
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 26.938 μηνύματα.
τα 5w-30 παιρνει; αυτα ειναι συνθετικα και μπορεις να τα αλλαζεις καθε 10.000

τεσπα. ψαξε αρθρα στο ιντερνετ να δεις πως η στροφη σε πιο φθηνα μεταλλα (κυριως αλουμινιο), σε μπλοκ κινητηρα, πιστονια κλπ, εχουν κανει πλεον τα αμαξια λαδιερες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



πληρωμενα αρθρα και ερευνες. δεν τα πολυπιστευω. πιο κατω σε αξιοπιστια η vw απο την alfa romeo; τεσπα.

παντως, ναι, τα ιαπωνικα, ακομα κρατανε τα σκήπτρα.

μ αρεσει και το toyota auris/corrola

Τι να ψάξω ; τα έψαξα όλα πριν δυο χρόνια που ένα αμάξι 5 ετών εμφανισε προβλημα με κατανάλωση λαδιών και η αντιπροσωπεία μου έλεγε παπαριες.

Αυτοί θέλουν να χεις κανα 20αρικο στην άκρη... Να τους πατησεις μια αγωγή να τους πεις θα τα πουμε στο δικαστήριο δεν ξανα ασχολουμαι μαζί σας.

Να πας για το γαμωτο... Να κερδίσεις κ ενα δεδικασμένο.

Ο μηχανικός μ είπε πως έτσι κ αλλιώς αυτά τα αμάξια καίνε λάδια για το ο τρικυλινδρος κινητήρας δεν μπορεί να υποστηρίξει όλο αυτό το βαρυ αμάξωμα.

Θα βάλεις σε μια θαλαμηγό 50 ίππους μηχανή;

Και αμα θες μ λέει να μην αλλάζεις μηχανή στα 8-10 χρόνια θα το πηγαίνεις χαλαουριτα.

Μέχρι 3.5 χιλιάδες στροφές κ δεν θα το ζορίζεις.

Όλα αυτά φυσικά θα τα έλεγα στον αγοραστή αν το πουλησω για αυτό κ θα το έδινα μεχρι 9 χιλιάδες ευρώ... Προφανώς όσο το κρατάω πεφτει η τιμή του.

Δεν είμαι ψευτης εγώ φίλε ουτε απατεώνας. Και θα ντρεπόμουν και να π στον άλλον ότι το αμάξι του καίει λάδι επειδή πήγε κ άλλαξε λάδι σε άλλο συνεργείο.

Αλλά όπως έχουμε ξαναπεί ντροπή στο κόσμο δεν υπάρχει. Η τσέπη τους να γεμίζει. Αυτό μετράει. Παντως στο τέλος κανένας δεν θα παρει τιποτα μαζί του να το πουμε κ αυτό. 😇
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.287 μηνύματα.
τα 5w-30 παιρνει; αυτα ειναι συνθετικα και μπορεις να τα αλλαζεις καθε 10.000​

τεσπα. ψαξε αρθρα στο ιντερνετ να δεις πως η στροφη σε πιο φθηνα μεταλλα (κυριως αλουμινιο), σε μπλοκ κινητηρα, πιστονια κλπ, εχουν κανει πλεον τα αμαξια λαδιερες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



πληρωμενα αρθρα και ερευνες. δεν τα πολυπιστευω. πιο κατω σε αξιοπιστια η vw απο την alfa romeo; τεσπα.

παντως, ναι, τα ιαπωνικα, ακομα κρατανε τα σκήπτρα.

μ αρεσει και το toyota auris/corrola

Κοίτα και η Volkswagen έχει τα θεματάκια της τα τελευταία 15 χρόνια, οι κινητήρες TSI έβγαλαν αρκετά προβλήματα ενώ οι TDI όπως αποκαλύφθηκε το 2015 έδιναν ψευδή στοιχεία όσο αφορά τους ρύπους. Παράλληλα διαβάζω ότι τα VW έχουν θέματα και στα ηλεκτρολογικά τους, κυρίως στο καντράν των ταχυτήτων. Στο ίδιο μήκος κύματος και τα Αμερικανικά Ford, όπου οι κινητήρες Eco-Boost σε κάποια μοντέλα βγάζουν προβλήματα.

Γενικά θεωρώ ότι εν έτη 2025 οι καλύτερες προτάσεις είναι οι Ασιατικές εταιρείες, κυρίως Toyota, Honda, Kia, Hyundai, και τα Mazda. Στην οικογένεια έχουμε Toyota Corolla sedan (2005) και Toyota RAV4 (2020), είμαστε υπέρ ευχαριστημένοι μέχρι στιγμής. Μπορείς να τσεκάρεις πάντως κριτικές και στο Forum 4 Τροχοί, έχει άπειρα threads και χρήστες για όλα τα μοντέλα/brands. Πιστεύω θα σε βοηθήσει.

 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 26.938 μηνύματα.
Παιδιά... Όλοι σχεδόν οι επιχειρηματίες έτσι είναι... Θα σας πουλησουν το λιγότερο δυνατό με τα περισσοτερα απαιτούμενα χρήματα.

Ξέρετε καναν επιχειρηματία να πληρωνει ; ελάχιστοι.

Τα ίδια κάνουν και οι Τράπεζες με τα funds ασχετο με το θέμα βέβαια αλλά αγοράζουν δάνεια των 100.000 ευρώ πχ με 5-10 και μετά ζητάνε και τους τόκους.

Έτσι είναι ο κόσμος... Για αυτό κ εγώ προτεινα τραβα σε ένα φόρουμ κ διάβασε το αμάξι ποτ θες να παρεις τι προβληματα έβγαλε. Εγώ θα μπορουσα να σ πω τα OPEL τι θέματα έχουν... Τα OPEL του 19 και του 20 για μετά δε ξερω.

Αυτό είναι και το μονο αξιόπιστο σαν έρευνα. Ο επιχειρηματίας π θέλει να σ πουλησει όλα καλά θα στα κάνει μην το ψάχνεις τώρα... Τα βλέπεις κ στις διαφημίσεις εστιάζουν στο design. Χεστηκαμε.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top